Subwoofer phase




Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
:rolleyes: Eνταξυ πεταξτε τους ασοβαρους av, δε σας βγαζουν σωστα τις αποστασεις των σαμπς. Θα εχει-τε δοκιμασει φυσικα οτι ασοβαρο υπαρχει στην αγορα για να γνωριζει-ζετε:).
 

Μηνύματα
136
Reaction score
15
:rolleyes: Eνταξυ πεταξτε τους ασοβαρους av, δε σας βγαζουν σωστα τις αποστασεις των σαμπς. Θα εχει-τε δοκιμασει φυσικα οτι ασοβαρο υπαρχει στην αγορα για να γνωριζει-ζετε:).
Φιλε soco , το φαινομενο αυτο παρατηρειται σχεδον σε ολα τα forum! Εχεις απολυτο δικιο, απλα ο καθενας εχει τα δικα του standard και κρινει με βαση αυτα...!μακαρι να ειχαμε ολοι τα λεφτα να αγοραζουμε οτι πιο hi end υπαρχει, δυστυχως ομως δεν...!παρολα αυτα, ευτυχως υπαρχουν και αυτοι οι ανθρωποι και βοηθουν εμας τους υπολοιπους που δεν ειμαστε τοσο γνωστες...
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.968
Reaction score
11.407
Ποτε το αυτι δε μπορει να καταλαβει που ειναι η σωστοτερη θεση, και ειναι λαθος μονο η επιλογη της ποιο μεγαλης εντασης , θα ελεγα σχεδον παντα ισχυει το αντιθετο:o
Να εξηγησω ομως το γιατι... η θεση αυτη μπορει να ενισχυει παρα πολυ μια συγκεκριμενη μπαντα συχνοτητων και να μας μπερδευει , εχοντας βυθιση αλλου κτλ, χωρις να ειναι ποιο ομαλη η αποκριση συχνοτητων... την οποια δες μπορουμε να τη κρινουμε ακουγοντας τη μιας και μιλαμε για comfiltering οπου ειναι αδυνατον να μαντευτει... μαλλον η χειροτερη θεση ειναι η γωνια και ας προτεινεται-ακουγεται ως ιδανικη απο τους περισσοτερους....
Καταταλλα οτι ειπε ο Ζιζικ δηλαδη ...αν μιλαμε για πολυκαναλο ενισχυτη φυσικα ...

Soco, τα προβλήματα που αναφέρεις εμφανίζονται μόνο αν σαμπ και δορυφόροι παίζουν μαζί σε μεγάλη περιοχή συχνοτήτων. Δηλ. αν δεν εφαρμόζεται σωστά κρος και στα σαμπ και στους δορυφόρους. Χωρίς σωστό κρος, δε γίνεται δουλειά, πάντα κάπου θα ακυρώνει, κάπου θα ενισχύει.

Αν υπάρχει σωστό κρος, ισχύει αυτό που λέει ο Πήτερ Μένι.

Αν μιλάμε για home cinema, ισχύει αυτό που λέει ο ζιζικ. Άλλωστε ζιζικ ρουλζ.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.878
σκαλιστe καμποσο...εδω μεσα....κανα 7ρι + χρονια.......
θα σας ανοιξει τα ματια περι ασοβαρωn ενισχυτων και και λαθος μετρα


hate the player not the game ...λενε οι αμερικανοι....
εχω σηκωσει αναφορες απο audyssey μεχρι thx......
[DOUBLEPOST=1509286129][/DOUBLEPOST]ξεστραβωμα......8 ετων........


Από: Warren Mansfield <[email protected]>
Θέμα: RE: FW: THX.COM - Contact THX
Προς:
Ημερομηνία: Παρασκευή, 13 Φεβρουάριος 2009, 23:54



Oh, now I understand.

Yes, I agree with Audyssey. Some active subwoofers can show a long delay with automated systems.



This may be a real delay in the subwoofer itself or some kind of interaction between the subwoofer, the room and Audyssey. As this is not a THX Certified subwoofer, we have never tested it so I do not know if the delay is in the subwoofer itself.

So you can either just set the subwoofer distance manually to 4.5m or just leave the setting as recommended by Audyssey.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.411
Reaction score
57.117
Να σημειωσω πως τα ηχεια μου ειναι ολα small...
Έστω και αν δεν ήταν,θα ωφελούσε να δηλώνονται στον επεξεργαστή ως τέτοια,ούτως ώστε να μην υφίστανται πολλαπλές παρασιτικές πηγές απόκρισης για τις κατώτατες οκτάβες.:D
Καλησπερα σε ολους. Απλη η ερωτηση, δεν ξερω αν θα ειναι και οι απαντησεις σας το ιδιο. Στο woofer λοιπον, σε ποια θεση πρεπει να το εχω γυρισει και φυσικα τι ακριβως κανει το συγκεκριμενο διακοπτακι;;
Κρίνοντας σκόπιμο να μην ανακατευθεί ο υποφαινόμενος με τον οπτικοακουστικό...πόνο διαφορετικών χρηστών,δίδεται στο πρωταρχικό ερώτημα μια απάντηση γενικής φύσης και χρήσης:
Το ρυθμιστικό φάσης στο sub μπορεί να εφαρμόζει επιπλέον χρονική καθυστέρηση κατά την εκπομπή από την υποβαθύφωνη μονάδα σε σχέση με την ηχητική εκπομπή από τα κύρια ηχεία.Αυτή η ιδιότητα σημαίνει ότι η μετάβαση σε τιμές διαφορετικές από την τιμή 0 (ή ΄΄Normal΄΄) οδηγεί μονάχα σε μεγαλύτερο διάστημα καθυστέρησης και ουδέποτε σε προπορεία της εκπομπής σε σχέση προς τα κύρια ηχεία.

Κάτι τέτοιο μπορεί ν'αποβαίνει χρήσιμο στην προσπάθεια του χρήστη να ταυτιστούν στο βέλτιστο δυνατό βαθμό οι εκπεμπόμενες κυματομορφές μεταξύ κύριων ηχείων και υποβαθυφώνου στο επιλεγμένο σημείο διαχωρισμού συχνοτήτων (κρος).Μια φασική σύμπτωση όμως δεν συνεπάγεται ότι το όλο σύστημα θα είναι χρονικώς ευθυγραμμισμένο,αφού μπορεί αυτή να συνδέεται με υποβαθύφωνη εκπομπή καθυστερούμενη κατά μια ολόκληρη περίοδο (360 μοίρες).

Ένα ρυθμιστικό που λαμβάνει μονάχα δύο τιμές (0 & 180 μοίρες) δεν διαθέτει επαρκή ευελιξία,αφού προσφέρει μονάχα δυνατότητα καθυστέρησης κατά μια ημιπερίοδο του σήματος.Ικανοποιητική μέθοδος ακροαματικής διερεύνησης για τη φασική προσέγγιση των επιμέρους εκπομπών συνίσταται στη διαπίστωση σε ποια θέση το μπάσο ακούγεται πιο στακάτο κατά την αναπαραγωγή από το σύστημα αρχείου περιέχοντος καθαρό τόνο με συχνότητα ίση προς την τιμή της επιλεγείσας συχνότητας κρος.

Κρίνεται ωφέλιιμο στις συνήθεις εφαρμογές με πολυκάναλους επεξεργαστές να αφήνεται ο διακόπτης στη θέση 0,προκειμένου να μην υποβάλλεται το σήμα σε επιπρόσθετη και άχρηστη χρονική καθυστέρηση από τον ενσωματωμένο επεξεργαστή του ίδιου του sub.

Έστω και αν διαθέτουμε τον πλέον ΄΄βαρβάτο΄΄ πολυκάναλο ψηφιακό επεξεργαστή,κρίνεται σκόπιμο να φροντίσουμε πρώτα απ'όλα για μια βέλτιστη χωροταξική διευθέτηση των επιμέρους μονάδων,ούτως ώστε να μην επιβαρύνουμε τη λειτουργία του εκάστοτε λογισμικού,επιβάλλοντας κιόλας επιπλέον διάστημα αδράνειας (latency) κατά την διαχείριση του σήματος,φαινόμενο επιζήμιο για τον πλήρη συγχρονισμό ήχου-εικόνας σε οπτικοακουστικές εφαρμογές.

Χρήσιμη μεθοδολογία γενικής φύσης -ιδίως απουσία βαρβάτων πολυκαναλικών επεξεργαστών- είναι η ενσωμάτωση μονάδας ή ζεύγους από υποβαθύφωνες μονάδες τοποθετημένες αρκετά κοντινότερα στη θέση ακρόασης σε σχέση με τα κύρια ηχεία και με προδιαγραφές πολύ ανώτερες από εκείνες που θα υπαγόρευε ο όγκος του χώρου ακρόασης.Χάρη σε αυτό θα μπορούσε ν'αναπληρωθεί το απωλεσθέν κέρδος στάθμης εξαιτίας απομάκρυνσης από τα όρια του δωματίου. Εφόσον ο διακόπτης φάσης στα sub διέθετε πιο ευέλικτο εύρος επιλογογών από μια αντιστροφή φάσης μονάχα,θα μπορούσε ο χρήστης να αντισταθμίσει την αρχική προπορεία των υποβαθυφώνων με τη χρήση του διακόπτη.
Μία σημείωση: Φυσική μετακίνηση του ή των σαμπ προς τη θέση ακρόασης ενδείκνυται όταν δε θα εμφανιστούν ακυρώσεις από γειτονικό τοίχο (SBIR) λόγω της απομάκρυνσης από τον μπροστινό τοίχο ή από στάσιμο κύμα. Όταν εξασφαλίζονται τα παραπάνω και το σαμπ είναι γομαράκι, το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό γιατί εκτός της χρον. ευθυγράμμισης ο ακροατής λαμβάνει περισσότερο άμεσο ήχο από το σαμπ που είναι κοντά του. Βλέπε athens mastering. Απαραίτητες οι μετρήσεις ή/και οι υπολογισμοί.

Πιο ασφαλής λύση για πιο...ερασιτεχνικές εφαρμογές είναι η τοποθέτηση του ή των σαμπ σε γωνία ώστε να υπάρχουν οι λιγότερες δυνατές ακυρώσεις και κατόπιν eq και alignment από τον AVR με dsp. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι απαραίτητοι υπολογισμοί. Και όπως λέει και ο Μπρούνο στο βιντεάκι που ανέβασε πρόσφατα ο Περαστικός, έτσι έχουμε και ψευδο-π (τοποθέτηση σε γωνία) ή 2π (τοποθέτηση σε τοίχο) εκπομπή.

Για ακόμη πιο ερασιτεχνικές εφαρμογές, αρκεί η ρύθμιση φάσης. Πάω στοίχημα ότι ελάχιστοι μπορούν να διακρίνούν μεταξύ ενός χρ. ευθυγραμμισμένου σαμπ και ενός σαμπ που παίζει με λίγα πολλαπλάσια των 360 μοιρών καθυστέρηση. Εγώ πάντως δεν μπορώ.
Σε ανάλογο συμπέρασμα αποσκοπούσε η παρατήρηση περί απουσίας επεξεργαστών...Για φαντάσου λοιπόν μια άκρως...ερασιτεχνική διευθέτηση όπου η θέση ακρόασης,οι αποστάσεις των sub από τοιχωματικά όρια όπως και το σημείο κρος θα είχαν οριστεί -κατόπιν απλών μαθηματικών υπολογισμών φυσικά- κατά τρόπον ώστε οι προκύπτουσες ακυρώσεις ν'αντιστάθμιζαν περιττή ενέργεια εξαιτίας ρυθμών συντονισμού δεδομένου δωματίου στις κατώτατες οκτάβες.

Είχα ο ίδιος την ευκαιρία να την εφαρμόσω σ'έναν χώρο του οποίου η συμπεριφορά στις χαμηλές οκτάβες τον καθιστούσε ανυπόφορο και για την απόδοση στις ανώτερες -μολονότι δεν είχε εγγενές πρόβλημα στις δεύτερες- ενώ ο άμεσα ενδιαφερόμενος κάτοικος/ακροατής ήταν παράλληλα ανένδοτος ως προς οιεσδήποτε αισθητικές παρεμβάσεις από διατάξεις ακουστικής φροντίδας.

Για την τελική παρατήρηση ως προς τις καθυστερήσεις 360 μοιρών και πολλαπλάσια αυτών,παρατηρείται ότι τέτοια φαινόμενα θα γίνονταν μέχρι και...αρεστά για την απόδοση στις χαμηλές σε αρκετές περιπτώσεις ακροατών αναλόγως του προγράμματος,αρκεί να μη προέκυπταν συμπτώσεις με ρυθμούς συντονισμού και ανεπάρκειες στη διαχείριση ενέργειας κατά την οδήγηση των κύριων ηχείων.
τα παλικαρια στην earthquake αλλαζουν αντικειμενο.....με αυτα που θα διαβαζαν.
Παρολα αυτα αν καποιος θελει ας δοκιμασει τι προτεινουν....
Και ας δοκιμασει να τους στειλει ενα μειλ αν τα πιο κατω ειναι δικα τους......
Οποιος μπλεκει με τα πιτουρα τον τρων οι κοτες
To ίδιο το...κοτοreference ορίζει ως σημείο ακροαματικής αναφοράς τη σύγκριση αποκλειστικά επί της συχνότητας κρος.Κρατάμε κιόλας υπόψιν το γεγονός ότι η ηχηρότητα (loudness) δεδομένου σήματος συναρτάται μεταξύ άλλων και με τη χρονική διάρκεια αυτού.

Επειδή ημείς οι κοινοί θνητοί ασχολούμαστε εδώ με κοινούς οικιακούς χώρους έχοντες κοινά συνήθη ελαττώματα,στην προσπάθεια να εντάξουμε εντός τους τα κοινά συστήματα με πλήθος υποβαθύφωνων μονάδων που δεν ξεπερνά τις δύο,οφείλουμε ως καλά παλικάρια να βρίσκουμε εναλλακτικά μονοπάτια πέραν των...κοινών και να μη γινόμαστε...μαλλιά-κουβάρια με κοτεc -τιμής ένεκεν για τον πάλαι ποτέ αφορισμό από τον Zizik;)
 
Last edited:

Μηνύματα
136
Reaction score
15
Έστω και αν δεν ήταν,θα ωφελούσε να δηλώνονται στον επεξεργαστή ως τέτοια,ούτως ώστε να μην υφίστανται πολλαπλές παρασιτικές πηγές απόκρισης για τις κατώτατες οκτάβες.:D

Κρίνοντας σκόπιμο να μην ανακατευθεί ο υποφαινόμενος με τον οπτικοακουστικό...πόνο διαφορετικών χρηστών,δίδεται στο πρωταρχικό ερώτημα μια απάντηση γενικής φύσης και χρήσης:
Το ρυθμιστικό φάσης στο sub μπορεί να εφαρμόζει επιπλέον χρονική καθυστέρηση κατά την εκπομπή από την υποβαθύφωνη μονάδα σε σχέση με την ηχητική εκπομπή από τα κύρια ηχεία.Αυτή η ιδιότητα σημαίνει ότι η μετάβαση σε τιμές διαφορετικές από την τιμή 0 (ή ΄΄Normal΄΄) οδηγεί μονάχα σε μεγαλύτερο διάστημα καθυστέρησης και ουδέποτε σε προπορεία της εκπομπής σε σχέση προς τα κύρια ηχεία.

Κάτι τέτοιο μπορεί ν'αποβαίνει χρήσιμο στην προσπάθεια του χρήστη να ταυτιστούν στο βέλτιστο δυνατό βαθμό οι εκπεμπόμενες κυματομορφές μεταξύ κύριων ηχείων και υποβαθυφώνου στο επιλεγμένο σημείο διαχωρισμού συχνοτήτων (κρος).Μια φασική σύμπτωση όμως δεν συνεπάγεται ότι το όλο σύστημα θα είναι χρονικώς ευθυγραμμισμένο,αφού μπορεί αυτή να συνδέεται με υποβαθύφωνη εκπομπή καθυστερούμενη κατά μια ολόκληρη περίοδο (360 μοίρες).

Ένα ρυθμιστικό που λαμβάνει μονάχα δύο τιμές (0 & 180 μοίρες) δεν διαθέτει επαρκή ευελιξία,αφού προσφέρει μονάχα δυνατότητα καθυστέρησης κατά μια ημιπερίοδο του σήματος.Ικανοποιητική μέθοδος ακροαματικής διερεύνησης για τη φασική προσέγγιση των επιμέρους εκπομπών συνίσταται στη διαπίστωση σε ποια θέση το μπάσο ακούγεται πιο στακάτο κατά την αναπαραγωγή από το σύστημα αρχείου περιέχοντος καθαρό τόνο με συχνότητα ίση προς την τιμή της επιλεγείσας συχνότητας κρος.

Κρίνεται ωφέλιιμο στις συνήθεις εφαρμογές με πολυκάναλους επεξεργαστές να αφήνεται ο διακόπτης στη θέση 0,προκειμένου να μην υποβάλλεται το σήμα σε επιπρόσθετη και άχρηστη χρονική καθυστέρηση από τον ενσωματωμένο επεξεργαστή του ίδιου του sub.

Έστω και αν διαθέτουμε τον πλέον ΄΄βαρβάτο΄΄ πολυκάναλο ψηφιακό επεξεργαστή,κρίνεται σκόπιμο να φροντίσουμε πρώτα απ'όλα για μια βέλτιστη χωροταξική διευθέτηση των επιμέρους μονάδων,ούτως ώστε να μην επιβαρύνουμε τη λειτουργία του εκάστοτε λογισμικού,επιβάλλοντας κιόλας επιπλέον διάστημα αδράνειας (latency) κατά την διαχείριση του σήματος,φαινόμενο επιζήμιο για τον πλήρη συγχρονισμό ήχου-εικόνας σε οπτικοακουστικές εφαρμογές.

Χρήσιμη μεθοδολογία γενικής φύσης -ιδίως απουσία βαρβάτων πολυκαναλικών επεξεργαστών- είναι η ενσωμάτωση μονάδας ή ζεύγους από υποβαθύφωνες μονάδες τοποθετημένες αρκετά κοντινότερα στη θέση ακρόασης σε σχέση με τα κύρια ηχεία και με προδιαγραφές πολύ ανώτερες από εκείνες που θα υπαγόρευε ο όγκος του χώρου ακρόασης.Χάρη σε αυτό θα μπορούσε ν'αναπληρωθεί το απωλεσθέν κέρδος στάθμης εξαιτίας απομάκρυνσης από τα όρια του δωματίου. Εφόσον ο διακόπτης φάσης στα sub διέθετε πιο ευέλικτο εύρος επιλογογών από μια αντιστροφή φάσης μονάχα,θα μπορούσε ο χρήστης να αντισταθμίσει την αρχική προπορεία των υποβαθυφώνων με τη χρήση του διακόπτη.
Απλος, λιτος και κατανοητος...!! Χαχαχαχα! Το επιασα παντως το νοημα φιλε μου και πανω κατω αυτο ζητησα απ την αρχη. Σε υπερευχαριστω οπως και ολα τα αλλα παιδια που προσφερθηκαν να βοηθησουν!
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.968
Reaction score
11.407
Έστω και αν δεν ήταν,θα ωφελούσε να δηλώνονται στον επεξεργαστή ως τέτοια,ούτως ώστε να μην υφίστανται πολλαπλές παρασιτικές πηγές απόκρισης για τις κατώτατες οκτάβες.:D

Κρίνοντας σκόπιμο να μην ανακατευθεί ο υποφαινόμενος με τον οπτικοακουστικό...πόνο διαφορετικών χρηστών,δίδεται στο πρωταρχικό ερώτημα μια απάντηση γενικής φύσης και χρήσης:
Το ρυθμιστικό φάσης στο sub μπορεί να εφαρμόζει επιπλέον χρονική καθυστέρηση κατά την εκπομπή από την υποβαθύφωνη μονάδα σε σχέση με την ηχητική εκπομπή από τα κύρια ηχεία.Αυτή η ιδιότητα σημαίνει ότι η μετάβαση σε τιμές διαφορετικές από την τιμή 0 (ή ΄΄Normal΄΄) οδηγεί μονάχα σε μεγαλύτερο διάστημα καθυστέρησης και ουδέποτε σε προπορεία της εκπομπής σε σχέση προς τα κύρια ηχεία.

Κάτι τέτοιο μπορεί ν'αποβαίνει χρήσιμο στην προσπάθεια του χρήστη να ταυτιστούν στο βέλτιστο δυνατό βαθμό οι εκπεμπόμενες κυματομορφές μεταξύ κύριων ηχείων και υποβαθυφώνου στο επιλεγμένο σημείο διαχωρισμού συχνοτήτων (κρος).Μια φασική σύμπτωση όμως δεν συνεπάγεται ότι το όλο σύστημα θα είναι χρονικώς ευθυγραμμισμένο,αφού μπορεί αυτή να συνδέεται με υποβαθύφωνη εκπομπή καθυστερούμενη κατά μια ολόκληρη περίοδο (360 μοίρες).

Ένα ρυθμιστικό που λαμβάνει μονάχα δύο τιμές (0 & 180 μοίρες) δεν διαθέτει επαρκή ευελιξία,αφού προσφέρει μονάχα δυνατότητα καθυστέρησης κατά μια ημιπερίοδο του σήματος.Ικανοποιητική μέθοδος ακροαματικής διερεύνησης για τη φασική προσέγγιση των επιμέρους εκπομπών συνίσταται στη διαπίστωση σε ποια θέση το μπάσο ακούγεται πιο στακάτο κατά την αναπαραγωγή από το σύστημα αρχείου περιέχοντος καθαρό τόνο με συχνότητα ίση προς την τιμή της επιλεγείσας συχνότητας κρος.

Κρίνεται ωφέλιιμο στις συνήθεις εφαρμογές με πολυκάναλους επεξεργαστές να αφήνεται ο διακόπτης στη θέση 0,προκειμένου να μην υποβάλλεται το σήμα σε επιπρόσθετη και άχρηστη χρονική καθυστέρηση από τον ενσωματωμένο επεξεργαστή του ίδιου του sub.

Έστω και αν διαθέτουμε τον πλέον ΄΄βαρβάτο΄΄ πολυκάναλο ψηφιακό επεξεργαστή,κρίνεται σκόπιμο να φροντίσουμε πρώτα απ'όλα για μια βέλτιστη χωροταξική διευθέτηση των επιμέρους μονάδων,ούτως ώστε να μην επιβαρύνουμε τη λειτουργία του εκάστοτε λογισμικού,επιβάλλοντας κιόλας επιπλέον διάστημα αδράνειας (latency) κατά την διαχείριση του σήματος,φαινόμενο επιζήμιο για τον πλήρη συγχρονισμό ήχου-εικόνας σε οπτικοακουστικές εφαρμογές.

Χρήσιμη μεθοδολογία γενικής φύσης -ιδίως απουσία βαρβάτων πολυκαναλικών επεξεργαστών- είναι η ενσωμάτωση μονάδας ή ζεύγους από υποβαθύφωνες μονάδες τοποθετημένες αρκετά κοντινότερα στη θέση ακρόασης σε σχέση με τα κύρια ηχεία και με προδιαγραφές πολύ ανώτερες από εκείνες που θα υπαγόρευε ο όγκος του χώρου ακρόασης.Χάρη σε αυτό θα μπορούσε ν'αναπληρωθεί το απωλεσθέν κέρδος στάθμης εξαιτίας απομάκρυνσης από τα όρια του δωματίου. Εφόσον ο διακόπτης φάσης στα sub διέθετε πιο ευέλικτο εύρος επιλογογών από μια αντιστροφή φάσης μονάχα,θα μπορούσε ο χρήστης να αντισταθμίσει την αρχική προπορεία των υποβαθυφώνων με τη χρήση του διακόπτη.
Μία σημείωση: Φυσική μετακίνηση του ή των σαμπ προς τη θέση ακρόασης ενδείκνυται όταν δε θα εμφανιστούν ακυρώσεις από γειτονικό τοίχο (SBIR) λόγω της απομάκρυνσης από τον μπροστινό τοίχο ή από στάσιμο κύμα. Όταν εξασφαλίζονται τα παραπάνω και το σαμπ είναι γομαράκι, το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό γιατί εκτός της χρον. ευθυγράμμισης ο ακροατής λαμβάνει περισσότερο άμεσο ήχο από το σαμπ που είναι κοντά του. Βλέπε athens mastering. Απαραίτητες οι μετρήσεις ή/και οι υπολογισμοί.

Πιο ασφαλής λύση για πιο...ερασιτεχνικές εφαρμογές είναι η τοποθέτηση του ή των σαμπ σε γωνία ώστε να υπάρχουν οι λιγότερες δυνατές ακυρώσεις και κατόπιν eq και alignment από τον AVR με dsp. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι απαραίτητοι υπολογισμοί. Και όπως λέει και ο Μπρούνο στο βιντεάκι που ανέβασε πρόσφατα ο Περαστικός, έτσι έχουμε και ψευδο-π (τοποθέτηση σε γωνία) ή 2π (τοποθέτηση σε τοίχο) εκπομπή.

Για ακόμη πιο ερασιτεχνικές εφαρμογές, αρκεί η ρύθμιση φάσης. Πάω στοίχημα ότι ελάχιστοι μπορούν να διακρίνούν μεταξύ ενός χρ. ευθυγραμμισμένου σαμπ και ενός σαμπ που παίζει με λίγα πολλαπλάσια των 360 μοιρών καθυστέρηση. Εγώ πάντως δεν μπορώ.
 
Last edited:

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.878
τα παλικαρια στην earthquake αλλαζουν αντικειμενο.....με αυτα που θα διαβαζαν.
Παρολα αυτα αν καποιος θελει ας δοκιμασει τι προτεινουν....
Και ας δοκιμασει να τους στειλει ενα μειλ αν τα πιο κατω ειναι δικα τους......
Οποιος μπλεκει με τα πιτουρα τον τρων οι κοτες

Note that you can connect the speaker connection anyway you want. Then close the box again.


1- As you can see on the outside of the amplifier we have Phase 0 or 180

2- This is designed to correct the phase, so when you play at 0 and then play at 180, the correct setting is the louder of the two.

3- You really do not have to worry about the inside connection.













Best Regards,

US-SALES www.earthquakesound.com

Email: [email protected]
[DOUBLEPOST=1509305773][/DOUBLEPOST]απο ΜΕΓΑΛΗ εταιρια av πριν μερικα χρονια......(8)

I have a complicated question for you, concerning multiple subwoofer setup ( 4 subs ), when the amp has just one sub output.
In our case it's the ****** 7.1HD

1. placement : THX suggests that if you have 4 subs, they must be placed in the middle of each wall.
Ok, but this conflicts with the Atlantic ''asymmetry''.
What's the best in your opinion ?
Another option, that many people adopt, is to place all subs in front. Is that right or wrong ?

1 There are some advantages to having one sub on each wall; this can possibly give more even distribution of sound. But in many rooms, there is not enough space to do this, or it just may not look good.
There are advantages to having all subs at the front; the sound is more easy to mentally connect with the visual image, which is also at the front of the room. This is usually more visually acceptable, and may fit the room's decor better.
Either way, the subs should not be positioned exactly symmetrically. It doesn't take a lot of "off-symmetrical" positioning to fix most standing wave problems; typically only 3-12 inches. In many cases, this is not even visible to most people - they don't even notice it.
What you don't want is to have all subs towards the rear; then, the sound is "disconnected" from the visual image. Nor do you want them to be exactly symmetrical, this tends to worsen standing wave problems (unless you intentionally want to do that, of course).

2. Connections :
a. using the input-output from sub to sub
b. use y-cables from the amp to all subs
Some say that the in-out connection may have a delay in the subs reaction : ( I don't think so ) but true or false ?

2 Because our subs' output jacks are hard-wired to the input jacks, it doesn't matter whether you use Y-adapters or "daisy-chain" from sub-to-sub. Either method, or a mix of both, is electrically identical.

3. distances ( delay ) :
What if the subs are not placed in the same distance from the listening position ?
Is it right to put the average distance in the setup menu or something else ?

3 Use the average distance. Then, use each sub's phase switch to get the best integration of bass in the sub-to satellite cross-over region.

4. level
All subs must have the same level. How are we going to do this ?
It's been told that you have to put a dB-meter at about 4inches in front of the sub, doing this separately for each one, and adjust their volume so their level is the same : right or wrong ?
What we do in the case of AT subs that have the THX position ?
After this we have to trim the level of all the 4 subs so they reach the 75dB as all the other speakers. ( suppose that is right ).
Some trim the sub or subs to 80 or even 85dB. Is that good or not ?

4 By theory, doubling the power increases level by 3db. Doubling it again increases the level by 3db again, for 6db total increase. In actual practice, however, this is typically 5db, due to unavoidable timing (phase) errors.
There are two methods to set the level:
A Power on one sub at a time, and set each sub's level controls to 75db by SPL measurement, which is same as the satellites. This is usually at or near the THX preset level. Then turn on all subs, and set the preamp's sub level to -5db.
B Power on one sub at a time, and set each sub's level controls to 70db by SPL measurement, which is 5db less than the satellites. Then turn on all subs, and set the preamp's sub level to 0db.
I prefer method B, this is why: Either method will give the same correct result of a total SPL measurement of 75db, same as the satellites. Of course, some people like more bass; and some people like a lot more bass. With either method, you can show the customer how to adjust the bass level with the receiver's remote control, so he can have as much bass as he wants. With method B, it's easy to remember that the calibration reference setting is at "0". By comparison, "-5" is a bit more difficult to remember.

και μια αλλη ερωτηση μονο στην ****** : The answer would be that the true solution is a ****. Can we do it without **** ? That is correct. Remember you do have the PEQ function within the pre-amp that give you 7 bands to play with on the sub so you'll have some more tonal flexibility there.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.878
Έστω και αν δεν ήταν,θα ωφελούσε να δηλώνονται στον επεξεργαστή ως τέτοια,ούτως ώστε να μην υφίστανται πολλαπλές παρασιτικές πηγές απόκρισης για τις κατώτατες οκτάβες.:D

Κρίνοντας σκόπιμο να μην ανακατευθεί ο υποφαινόμενος με τον οπτικοακουστικό...πόνο διαφορετικών χρηστών,δίδεται στο πρωταρχικό ερώτημα μια απάντηση γενικής φύσης και χρήσης:
Το ρυθμιστικό φάσης στο sub μπορεί να εφαρμόζει επιπλέον χρονική καθυστέρηση κατά την εκπομπή από την υποβαθύφωνη μονάδα σε σχέση με την ηχητική εκπομπή από τα κύρια ηχεία.Αυτή η ιδιότητα σημαίνει ότι η μετάβαση σε τιμές διαφορετικές από την τιμή 0 (ή ΄΄Normal΄΄) οδηγεί μονάχα σε μεγαλύτερο διάστημα καθυστέρησης και ουδέποτε σε προπορεία της εκπομπής σε σχέση προς τα κύρια ηχεία.

Κάτι τέτοιο μπορεί ν'αποβαίνει χρήσιμο στην προσπάθεια του χρήστη να ταυτιστούν στο βέλτιστο δυνατό βαθμό οι εκπεμπόμενες κυματομορφές μεταξύ κύριων ηχείων και υποβαθυφώνου στο επιλεγμένο σημείο διαχωρισμού συχνοτήτων (κρος).Μια φασική σύμπτωση όμως δεν συνεπάγεται ότι το όλο σύστημα θα είναι χρονικώς ευθυγραμμισμένο,αφού μπορεί αυτή να συνδέεται με υποβαθύφωνη εκπομπή καθυστερούμενη κατά μια ολόκληρη περίοδο (360 μοίρες).

Ένα ρυθμιστικό που λαμβάνει μονάχα δύο τιμές (0 & 180 μοίρες) δεν διαθέτει επαρκή ευελιξία,αφού προσφέρει μονάχα δυνατότητα καθυστέρησης κατά μια ημιπερίοδο του σήματος.Ικανοποιητική μέθοδος ακροαματικής διερεύνησης για τη φασική προσέγγιση των επιμέρους εκπομπών συνίσταται στη διαπίστωση σε ποια θέση το μπάσο ακούγεται πιο στακάτο κατά την αναπαραγωγή από το σύστημα αρχείου περιέχοντος καθαρό τόνο με συχνότητα ίση προς την τιμή της επιλεγείσας συχνότητας κρος.

Κρίνεται ωφέλιιμο στις συνήθεις εφαρμογές με πολυκάναλους επεξεργαστές να αφήνεται ο διακόπτης στη θέση 0,προκειμένου να μην υποβάλλεται το σήμα σε επιπρόσθετη και άχρηστη χρονική καθυστέρηση από τον ενσωματωμένο επεξεργαστή του ίδιου του sub.

Έστω και αν διαθέτουμε τον πλέον ΄΄βαρβάτο΄΄ πολυκάναλο ψηφιακό επεξεργαστή,κρίνεται σκόπιμο να φροντίσουμε πρώτα απ'όλα για μια βέλτιστη χωροταξική διευθέτηση των επιμέρους μονάδων,ούτως ώστε να μην επιβαρύνουμε τη λειτουργία του εκάστοτε λογισμικού,επιβάλλοντας κιόλας επιπλέον διάστημα αδράνειας (latency) κατά την διαχείριση του σήματος,φαινόμενο επιζήμιο για τον πλήρη συγχρονισμό ήχου-εικόνας σε οπτικοακουστικές εφαρμογές.

Χρήσιμη μεθοδολογία γενικής φύσης -ιδίως απουσία βαρβάτων πολυκαναλικών επεξεργαστών- είναι η ενσωμάτωση μονάδας ή ζεύγους από υποβαθύφωνες μονάδες τοποθετημένες αρκετά κοντινότερα στη θέση ακρόασης σε σχέση με τα κύρια ηχεία και με προδιαγραφές πολύ ανώτερες από εκείνες που θα υπαγόρευε ο όγκος του χώρου ακρόασης.Χάρη σε αυτό θα μπορούσε ν'αναπληρωθεί το απωλεσθέν κέρδος στάθμης εξαιτίας απομάκρυνσης από τα όρια του δωματίου. Εφόσον ο διακόπτης φάσης στα sub διέθετε πιο ευέλικτο εύρος επιλογογών από μια αντιστροφή φάσης μονάχα,θα μπορούσε ο χρήστης να αντισταθμίσει την αρχική προπορεία των υποβαθυφώνων με τη χρήση του διακόπτη.

Σε ανάλογο συμπέρασμα αποσκοπούσε η παρατήρηση περί απουσίας επεξεργαστών...Για φαντάσου λοιπόν μια άκρως...ερασιτεχνική διευθέτηση όπου η θέση ακρόασης,οι αποστάσεις των sub από τοιχωματικά όρια όπως και το σημείο κρος θα είχαν οριστεί -κατόπιν απλών μαθηματικών υπολογισμών φυσικά- κατά τρόπον ώστε οι προκύπτουσες ακυρώσεις ν'αντιστάθμιζαν περιττή ενέργεια εξαιτίας ρυθμών συντονισμού δεδομένου δωματίου στις κατώτατες οκτάβες.

Είχα ο ίδιος την ευκαιρία να την εφαρμόσω σ'έναν χώρο του οποίου η συμπεριφορά στις χαμηλές οκτάβες τον καθιστούσε ανυπόφορο και για την απόδοση στις ανώτερες -μολονότι δεν είχε εγγενές πρόβλημα στις δεύτερες- ενώ ο άμεσα ενδιαφερόμενος κάτοικος/ακροατής ήταν παράλληλα ανένδοτος ως προς οιεσδήποτε αισθητικές παρεμβάσεις από διατάξεις ακουστικής φροντίδας.

Για την τελική παρατήρηση ως προς τις καθυστερήσεις 360 μοιρών και πολλαπλάσια αυτών,παρατηρείται ότι τέτοια φαινόμενα θα γίνονταν μέχρι και...αρεστά για την απόδοση στις χαμηλές σε αρκετές περιπτώσεις ακροατών αναλόγως του προγράμματος,αρκεί να μη προέκυπταν συμπτώσεις με ρυθμούς συντονισμού και ανεπάρκειες στη διαχείριση ενέργειας κατά την οδήγηση των κύριων ηχείων.

To ίδιο το...κοτοreference ορίζει ως σημείο ακροαματικής αναφοράς τη σύγκριση αποκλειστικά επί της συχνότητας κρος.Κρατάμε κιόλας υπόψιν το γεγονός ότι η ηχηρότητα (loudness) δεδομένου σήματος συναρτάται μεταξύ άλλων και με τη χρονική διάρκεια αυτού.

Επειδή ημείς οι κοινοί θνητοί ασχολούμαστε εδώ με κοινούς οικιακούς χώρους έχοντες κοινά συνήθη ελαττώματα,στην προσπάθεια να εντάξουμε εντός τους τα κοινά συστήματα με πλήθος υποβαθύφωνων μονάδων που δεν ξεπερνά τις δύο,οφείλουμε ως καλά παλικάρια να βρίσκουμε εναλλακτικά μονοπάτια πέραν των...κοινών και να μη γινόμαστε...μαλλιά-κουβάρια με κοτεc -τιμής ένεκεν για τον πάλαι ποτέ αφορισμό από τον Zizik;)

καλους εμφιαλωμενους οινους μπουτακια......εβγαλες το thx και το audyssey λαθος....
αληθεια τι προιοντα κατασκευαζεις εσυ ?
ξυλινογλωσσικα ? γιατι με τον πολυκαναλο λες απλα οτι θες ...με ενα τροπο χιλιοπαιγμενο...
αλλαξε κασσετα και ξαναλα.......
 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Μία σημείωση: Φυσική μετακίνηση του ή των σαμπ προς τη θέση ακρόασης ενδείκνυται όταν δε θα εμφανιστούν ακυρώσεις από γειτονικό τοίχο (SBIR) λόγω της απομάκρυνσης από τον μπροστινό τοίχο ή από στάσιμο κύμα. Όταν εξασφαλίζονται τα παραπάνω και το σαμπ είναι γομαράκι, το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό γιατί εκτός της χρον. ευθυγράμμισης ο ακροατής λαμβάνει περισσότερο άμεσο ήχο από το σαμπ που είναι κοντά του. Βλέπε athens mastering. Απαραίτητες οι μετρήσεις ή/και οι υπολογισμοί.

Πιο ασφαλής λύση για πιο...ερασιτεχνικές εφαρμογές είναι η τοποθέτηση του ή των σαμπ σε γωνία ώστε να υπάρχουν οι λιγότερες δυνατές ακυρώσεις και κατόπιν eq και alignment από τον AVR με dsp. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι απαραίτητοι υπολογισμοί. Και όπως λέει και ο Μπρούνο στο βιντεάκι που ανέβασε πρόσφατα ο Περαστικός, έτσι έχουμε και ψευδο-π (τοποθέτηση σε γωνία) ή 2π (τοποθέτηση σε τοίχο) εκπομπή.

Για ακόμη πιο ερασιτεχνικές εφαρμογές, αρκεί η ρύθμιση φάσης. Πάω στοίχημα ότι ελάχιστοι μπορούν να διακρίνούν μεταξύ ενός χρ. ευθυγραμμισμένου σαμπ και ενός σαμπ που παίζει με λίγα πολλαπλάσια των 360 μοιρών καθυστέρηση. Εγώ πάντως δεν μπορώ.

Εκτος και εαν ειναι σκοπιμη η τοποθετηση μακρια απο τη γωνια αλλα πλεισιον τοιχου 2π μονο συκεκριμενη αποσταση απο τον πλαινο επιφεροντας στοχευμενη ακυροσουλα (μειωση) σταθμης σε συγκεκριμενη συχνοτητα με πιθανοτητα αποφυγης φιλτρου σε αυτην , οπου αμα συνδιαστει με εξυπνο κρος σε ιδια ή αντιστοιχη κορυφωση επιφερει το καταδυναμιν ομαλοτερη αποκριση προ eq.
Αλλα νομιζω οτι αυτα αναφερει και ο μπουτιας ανωθεν...
Αληθεια στο σαμπ προπορεια δε θελουμε συνηθως? Οταν ο av ρυθμιζει αποστασεις απλα προσθετει delays ομως επειδη αυτα προσθετονται σε ολα τα ηχεια , αυτα που εχουν τα λιγοτερα δεν ειναι ουσιαστικα και προπορευομενα των υπολοιπων?
Σε 3 υποψηφιες θεσεις ο av , μου εβγαλε την ιδανικοτερη -οτι και εαν δοκιμασα ηταν μετρημενα χειροτερο-και ηταν ολες προπορειες.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.411
Reaction score
57.117
.
Αλλα νομιζω οτι αυτα αναφερει και ο μπουτιας ανωθεν...
Αληθεια στο σαμπ προπορεια δε θελουμε συνηθως? Οταν ο av ρυθμιζει αποστασεις απλα προσθετει delays ομως επειδη αυτα προσθετονται σε ολα τα ηχεια , αυτα που εχουν τα λιγοτερα δεν ειναι ουσιαστικα και προπορευομενα των υπολοιπων?
Σε 3 υποψηφιες θεσεις ο av , μου εβγαλε την ιδανικοτερη -οτι και εαν δοκιμασα ηταν μετρημενα χειροτερο-και ηταν ολες προπορειες.
Αντικειμενικός σκοπός σε μια τυπική πολυκάναλη διάταξη είναι να καταφτάνουν οι συνιστώσες του σήματος απ'όλα τα επιμέρους ηχεία την ίδια χρονική στιγμή στη ζώνη ακρόασης.Επομένως ο επεξεργαστής οφείλει να εφαρμόζει τις μικρότερες τιμές χρονικής καθυστέρησης (delay) στα πιο απομακρυσμένα ως προς τη ζώνη ακρόασης ηχεία,ούτως ώστε να ταυτίζονται οι αφίξεις του εκπεμπόμενου σήματος στην επιλεγείσα θέση ακρόασης.Εξαιρέσεις λ.χ αποτελούν εναλλακτικές επιλογές στο πρόγραμμα του πολυκάναλου DSP που θα απέδιδαν κατόπιν σχεδιασμού χωρικές πληροφορίες με κάποιες καθυστερήσεις σε περιφερικά ηχεία της διάταξης, προκειμένου να προσδώσουν ψευδαίσθηση μεγάλων συναυλιακών χώρων στους οικιακούς ακροατές.

Μεγαλύτερη επεξεργαστική διαδικασία (ισοσταθμίσεις-delays) επιφέρει επιβάρυνση κατά τη λειτουργία δεδομένου λογισμικού αυξάνοντας τις πιθανότητες αποκλίσεων,αφού στους κοινούς οικιακούς χώρους μπορούν να υπεισέλθουν διάφοροι αστάθμητοι -και αδιόρθωτοι- παράγοντες.Γι αυτό και πρωταρχικό μέλημα οφείλει να είναι η βέλτιστη χρονική ευθυγράμμιση για τα επιμέρους ηχεία μέσω φυσικής τοποθέτησης αυτών ως προς τη θέση ακρόασης προτού ν'ανοίξει ο χρήστης τις πόρτες στην αντισταθμιστική επεξεργασία σήματος.

Και όσοι αμφισβητούν ακόμα,ας αναλογιστούν ποια θα ήταν η βέλτιστη τοποθέτηση για ηχεία που θα διέθεταν ήδη ενσωματωμένη δική τους υποβαθύφωνη μονάδα (Definitive Technology,GoldenEar,κ.α.):D
καλους εμφιαλωμενους οινους μπουτακια......εβγαλες το thx και το audyssey λαθος....
αληθεια τι προιοντα κατασκευαζεις εσυ ?
ξυλινογλωσσικα ? γιατι με τον πολυκαναλο λες απλα οτι θες ...με ενα τροπο χιλιοπαιγμενο...
αλλαξε κασσετα και ξαναλα.......
Πολυαγαπημένε argi,είναι τιμή του υποφαινομένου να συμπληρώνει κολοσσούς των οπτικοακουστικών εφαρμογών, ιδίως άμα ο ίδιος δεν έχει ίδιον κέρδος από μια τέτοια πράξη.
Έχεις λοιπόν από εμένα το ελεύθερο να αλλάξεις -ως...αδιόρθωτος- πάντα όσα...καλώδια θέλεις προτού να επανέλθεις επί οιουδήποτε καίριου ζητήματος σχετικού με οικιακό κινηματογράφο.8-)
 
Last edited:

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Oλες οι θεσεις του σαμπ οπου πειραματιστηκα δεν ηταν απαραιτητα οι ποιο απομακρυσμενες της θεσης ακροασης , ακομη και οι εγγυτερες ειχαν προπορεια, αυτο εγγυται στο γεγγονος και του τι συχνοτητες αναπαραγει το καθε ηχειο προφανως...
Στις χρονικες ευθυγραμμισεις μοναδων ενος ηχειου οπου ολες αυτες βρισκονται στην ιδια ευθεια στη μπαφλα , καθυστερηση δε εφαρμοζεται με αυξοντα αριθμο απο τις χαμηλες προς τις υψηλες αλλωστε?
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.878
Αντικειμενικός σκοπός σε μια τυπική πολυκάναλη διάταξη είναι να καταφτάνουν οι συνιστώσες του σήματος απ'όλα τα επιμέρους ηχεία την ίδια χρονική στιγμή στη ζώνη ακρόασης.Επομένως ο επεξεργαστής οφείλει να εφαρμόζει τις μικρότερες τιμές χρονικής καθυστέρησης (delay) στα πιο απομακρυσμένα ως προς τη ζώνη ακρόασης ηχεία,ούτως ώστε να ταυτίζονται οι αφίξεις του εκπεμπόμενου σήματος στην επιλεγείσα θέση ακρόασης.Εξαιρέσεις λ.χ αποτελούν εναλλακτικές επιλογές στο πρόγραμμα του πολυκάναλου DSP που θα απέδιδαν κατόπιν σχεδιασμού χωρικές πληροφορίες με κάποιες καθυστερήσεις σε περιφερικά ηχεία της διάταξης, προκειμένου να προσδώσουν ψευδαίσθηση μεγάλων συναυλιακών χώρων στους οικιακούς ακροατές.

Μεγαλύτερη επεξεργαστική διαδικασία (ισοσταθμίσεις-delays) επιφέρει επιβάρυνση κατά τη λειτουργία δεδομένου λογισμικού αυξάνοντας τις πιθανότητες αποκλίσεων,αφού στους κοινούς οικιακούς χώρους μπορούν να υπεισέλθουν διάφοροι αστάθμητοι -και αδιόρθωτοι- παράγοντες.Γι αυτό και πρωταρχικό μέλημα οφείλει να είναι η βέλτιστη χρονική ευθυγράμμιση για τα επιμέρους ηχεία μέσω φυσικής τοποθέτησης αυτών ως προς τη θέση ακρόασης προτού ν'ανοίξει ο χρήστης τις πόρτες στην αντισταθμιστική επεξεργασία σήματος.

Και όσοι αμφισβητούν ακόμα,ας αναλογιστούν ποια θα ήταν η βέλτιστη τοποθέτηση για ηχεία που θα διέθεταν ήδη ενσωματωμένη δική τους υποβαθύφωνη μονάδα (Definitive Technology,GoldenEar,κ.α.):D

Πολυαγαπημένε argi,είναι τιμή του υποφαινομένου να συμπληρώνει κολοσσούς των οπτικοακουστικών εφαρμογών, ιδίως άμα ο ίδιος δεν έχει ίδιον κέρδος από μια τέτοια πράξη.
Έχεις λοιπόν από εμένα το ελεύθερο να αλλάξεις -ως...αδιόρθωτος- πάντα όσα...καλώδια θέλεις προτού να επανέλθεις επί οιουδήποτε καίριου ζητήματος σχετικού με οικιακό κινηματογράφο.8-)
καλωδια σε τι ? στην τοστιερα ? (δεν αλλαζει)....tea ειπα τωρα......γιατι τα δικα μου πανω 2 χρονια που τα απεταξαμην........και πλεον...ειναι ελευθερο πουλι....κανω την γιογκα μου και γελαω με αυτους που κυνηγανε την ουρα τους..ή προσπαθουν να δειξουν στους αλλους πως το κανουν
20171025_192821.jpg
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
1.390
Πάλι κόμπο δέθηκες Αργύρη?

Δηλαδή αν το Σάμπ τοποθετηθεί κοντά στη θέση ακρόασης εφόσον δεν έχουμε ακυρώσεις κλπ .. Είναι καλύτερα?
Γιατί οταν το ειχα έτσι απλά το άκουγα..δηλωνε τη θέση του κ με χάλαγε..
Στα 100_120 Hz συγγνώμη αλλά Εγώ το άκουγα κ το έδειχνα..
Στα 80 ίσως όχι
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.878
δηλαδη οπως ειχε γραψει εδω μεσα ο σταμος....πριν χρονια
οταν πλησιαζεις ενα σαμπ στον τοιχο παιζει πιο δυνατα αλλα βρωμιζει
κανε και ενα ψυχοτεστ
βαλε σαλβεισον....την εισαγωγη με οποια αποκοπη θες
και μετα παιξε την μονο με σαμπ....και δες που εχεις λασπη και που καθαριζει......
(εχω κακες συνηθειες πλεον).......δενομαι συχνα πυκνα....
 

Μηνύματα
136
Reaction score
15
Πάλι κόμπο δέθηκες Αργύρη?

Δηλαδή αν το Σάμπ τοποθετηθεί κοντά στη θέση ακρόασης εφόσον δεν έχουμε ακυρώσεις κλπ .. Είναι καλύτερα?
Γιατί οταν το ειχα έτσι απλά το άκουγα..δηλωνε τη θέση του κ με χάλαγε..
Στα 100_120 Hz συγγνώμη αλλά Εγώ το άκουγα κ το έδειχνα..
Στα 80 ίσως όχι
Στα 80 το εχω κι εγω και η θεση του ειναι αριστερα απο τη θεση ακροασης στην ιδια ευθεια
[DOUBLEPOST=1509388243][/DOUBLEPOST]
Στα 80 το εχω κι εγω και η θεση του ειναι αριστερα απο τη θεση ακροασης στην ιδια ευθεια
Και περιπου στο 1,5 μετρο, αντε 2 το πολυ
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.483
Μηνύματα
2.941.878
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top