Σταδιακή αναβάθμιση ηχοσυστήματος (dimifoot)

A

AKARL

Guest
Ωραία θα τα ακούσω και θα σου πω.

Μπορείς να βρεις ποιος απο τους δίσκους που πρότεινες υπάρχει ήδη στη συλλογή μου (σε HiRes) και ειναι και απο τους αγαπημένους μου;
[DOUBLEPOST=1516041673][/DOUBLEPOST]Βάζω και τα Τidal links για τις προτάσεις σου, για οποιον ενδιαφέρεται...το Nail & Hole δεν το βρήκα

"The Köln Concert (Live)" by Keith Jarrett in @TIDALHiFi https://tidal.com/album/77620365

"Civilization Phase III" by Frank Zappa in @TIDALHiFi https://tidal.com/album/71674691

"Horse Rotorvator" by Coil in @TIDALHiFi https://tidal.com/album/74832110

"Eskimo" by The Residents in @TIDALHiFi https://tidal.com/album/69155473
Εάν δεν είναι του Τζάρετ θα με στείλεις αδγιάβαστο άσχημα γιατρέ μου. :idk:
 




A

AKARL

Guest
Ο Jarrett , το βρήκες, αυτό εννοούσα
Θα σου πω μια μικρή ιστορία για το άλμπουμ αυτό. Η ιστορία είναι αληθινή αλλά θα την κάνω λίγο πουτέϊν με τις παραπομπές γιατί απλά δεν κρατιέμαι.

Κάποιο καλοκαίρι μεταξύ 1996-2003 στην Ίο είχαμε πάει μια παρέα στην Κουμπάρα (παραλία) να φάμε ψάρι στου Πολύδωρα. Μη φανταστείς τίποτε φαντεζί πσάρια αλλά απλά όπως γαύρο και, το αγαπημένο μου στην Ίο, μπακαλιάρδο.

Εκεί που έχουν έρθει τα μπακαλιαρδάκια και είμαστε σε τσακίρ κέφι ακούω τις πρώτες νότες του πρώτου μέρους (ή της πρώτης πλευράς αν προτιμάς) από κασσέττα, από κασσεττόφωνο που έχανε στροφές για να μη μιλήσω για τον "ενισχυτή" ή τα "ηχεία".

Μιλάμε μου έφυγε η μαγκιά από τη συγκίνηση.

Σηκώθηκα και αγκάλιασα τον Πολύδωρα και ξεσκίσαμε ένα μπουκάλι δική του ρακή ακούγοντας όλη την κασσέττα (αφτή που έχανε στροφές από το άθλιο στέρεο) με αποτέλεσμα να γίνω κανονικότατος μπακαλιάρδας στη παραλία της Κουμπάρας.

Αυτή είναι η δύναμη της μουσικής ρε μάγκες. :drinks:
 



Μηνύματα
443
Reaction score
388
Θα σου πω μια μικρή ιστορία για το άλμπουμ αυτό. Η ιστορία είναι αληθινή αλλά θα την κάνω λίγο πουτέϊν με τις παραπομπές γιατί απλά δεν κρατιέμαι.

Κάποιο καλοκαίρι μεταξύ 1996-2003 στην Ίο είχαμε πάει μια παρέα στην Κουμπάρα (παραλία) να φάμε ψάρι στου Πολύδωρα. Μη φανταστείς τίποτε φαντεζί πσάρια αλλά απλά όπως γαύρο και, το αγαπημένο μου στην Ίο, μπακαλιάρδο.

Εκεί που έχουν έρθει τα μπακαλιαρδάκια και είμαστε σε τσακίρ κέφι ακούω τις πρώτες νότες του πρώτου μέρους (ή της πρώτης πλευράς αν προτιμάς) από κασσέττα, από κασσεττόφωνο που έχανε στροφές για να μη μιλήσω για τον "ενισχυτή" ή τα "ηχεία".

Μιλάμε μου έφυγε η μαγκιά από τη συγκίνηση.

Σηκώθηκα και αγκάλιασα τον Πολύδωρα και ξεσκίσαμε ένα μπουκάλι δική του ρακή ακούγοντας όλη την κασσέττα (αφτή που έχανε στροφές από το άθλιο στέρεο) με αποτέλεσμα να γίνω κανονικότατος μπακαλιάρδας στη παραλία της Κουμπάρας.

Αυτή είναι η δύναμη της μουσικής ρε μάγκες. :drinks:
Αγαπητέ akarl, με πήγες 39 χρόνια πίσω.
Στην κουμπάρα με sleeping bag,οταν ο πολύδωρας ήταν μικρός και τον κυνήγαγε ο πατέρας του.
Τι ωραία χρόνια.
 

A

AKARL

Guest
Αγαπητέ akarl, με πήγες 39 χρόνια πίσω.
Στην κουμπάρα με sleeping bag,οταν ο πολύδωρας ήταν μικρός και τον κυνήγαγε ο πατέρας του.
Τι ωραία χρόνια.
1979; Ρησπέκτ μαν! :drinks:

Η πρώτη μου χρονιά στην Ίο (πρέπει να) ήταν γύρω στο '85-'86 .... ακολούθησαν πάνω από 20 άλλες.
 

Μηνύματα
443
Reaction score
388
1979; Ρησπέκτ μαν! :drinks:

Η πρώτη μου χρονιά στην Ίο (πρέπει να) ήταν γύρω στο '85-'86 .... ακολούθησαν πάνω από 20 άλλες.
Τότε το πλοίο δεν έδενε στο λιμάνι.Ερχόντουσαν μικρά καραβάκια και μας έβγαζαν έξω.
Είχε και μια αδερφή ο πολύδωρος,Κούλα νομίζω την έλεγαν.
Να είναι καλά τα παιδιά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.835
Reaction score
84.888
Εντός της εβδομάδος παραλαμβάνονται το κεντρικό και τα surround back (με φάγατε κακούργοι >:().

Περιμένοντας είπα λοιπον να πειραματιστώ λιιιιιίγο ακόμα με τις καινούργιες ιδέες μου περί room eq-Dirac, αυτη τη φορα σε Reference Stereo mode (δηλαδη χωρίς subwoofer, και επεξεργασία Dirac στον υπολογιστή και όχι στον Emotiva)

Αυτό λοιπον που εχω στο μυαλό μου πλέον ειναι πως οταν χαμηλά έχουμε κάπου αυξημένους χρόνους αντήχησης (βλεπουμε τις συχνότητες και τους χρόνους με ακρίβεια στο spectrogram και όχι στο RT60) πρέπει εκεί να “δώσουμε” αντιστοίχως κάποια db.

Εάν δεν το κάνουμε αυτο, τοτε ναι μεν η καμπύλη θα ειναι σωστή, αλλα θα λείπει το στιγμιαίο punch στις συγκεκριμένες συχνότητες. Γιατί; Γιατί το μικρόφωνο μετράει και τις αντηχήσεις και τις αθροίζει, με αποτέλεσμα η οπτικά όμορφη καμπύλη να ειναι αποτέλεσμα αθροίσεων στον χρόνο και όχι στιγμιαίας νότας πχ ηλεκτρικού μπάσου ή χτυπήματος ντραμς. Και έτσι έρχονται οι Καστρουνήδες και οι Έαρς στο σπίτι και λένε “ολα καλά, ωραία ντιρακοκαμπύλη αλλα σου λείπει το χτύπημα στο ηλεκτρικό μπάσο”. Και εμένα ανέκαθεν μου φαινόταν πως τα κοντραμπάσσα δεν βαρούσαν όσο ήθελα.

Οπότε εκεί χαμηλά σε δυο συχνότητες που εχω 500ms αντί για περιπου 300ms που ειναι στα μεσαία, είπα να βάλω +3db, επιπλέον της ανοδικής έτσι κι αλλιως θέσης της καμπύλης.

Ακόμα, έβαλα το αγαπημένο μου BBC dip (ή midrange compensation οπως το λένε τωρα στην Audyssey), και στα πρίμα ακολούθησα την μετρηση των ηχείων, με λίγο roll off.

Και ακούγεται πολυ πιο σωστά, κοπανάει.
Η έλλειψη του subwoofer γίνεται ελάχιστα αισθητή (τωρα ακούω εκκλησιαστικό όργανο, Κυριακή μερα του Θεού είναι :D), και οι στάθμες κρατιούνται ψηλά. Τραβάνε καλά τα GoldenEar.

Το δείχνω σε 1/6 smoothing και κλίμακα ανα 5db για να φανεί καλύτερα, και μιλάω για την περιοχή γύρω απο τα 35Hz, και μεταξύ 55-75Hz.

813F3228-4F72-4510-BE2E-3204D7D5C09B.jpeg


To spectrogram που λεω το ειχα ανεβάσει πριν μερικές μερες, το ξαναβαζω εδώ για ευκολία αναφοράς

3B6B43B2-A3B4-474C-984B-9B9DEE26592C.jpeg
 
Last edited:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
αρχισαμε τωρα τι μας αρεσει ; :D

Ακόμα, έβαλα το αγαπημένο μου BBC dip (ή midrange compensation οπως το λένε τωρα στην Audyssey), και στα πρίμα ακολούθησα την μετρηση των ηχείων, με λίγο roll off.
αυτο το λενε πολλα χρονια βρε ....εσυ το ειδες τωρα :D
 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.250
Reaction score
137.888
Μια χαρά μου φαίνεται το σχεδιάγραμμα απόκρισης, βάσει των χρόνων αντήχησης. Έτσι πρέπει να είναι. Σ'ωραίος.

Προφανώς, αν καταφέρεις να ρίξεις τους χρόνους αντήχησης σε αυτό το διάστημα, θα είναι ακόμα καλύτερα, αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς κι άλλο..
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.835
Reaction score
84.888
Μια χαρά μου φαίνεται το σχεδιάγραμμα απόκρισης, βάσει των χρόνων αντήχησης. Έτσι πρέπει να είναι. Σ'ωραίος.

Προφανώς, αν καταφέρεις να ρίξεις τους χρόνους αντήχησης σε αυτό το διάστημα, θα είναι ακόμα καλύτερα, αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς κι άλλο..
Αν πριν δυο-τρία χρόνια που άρχισα να ασχολούμαι με τον χώρο ήξερα πόσο δουλειά ήθελε ο συγκεκριμένος για να “έρθει”, θα ειχα αγοράσει αλλο σπίτι :roflmao:
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.353
Reaction score
8.006
Εντός της εβδομάδος παραλαμβάνονται το κεντρικό και τα surround back (με φάγατε κακούργοι >:().

Περιμένοντας είπα λοιπον να πειραματιστώ λιιιιιίγο ακόμα με τις καινούργιες ιδέες μου περί room eq-Dirac, αυτη τη φορα σε Reference Stereo mode (δηλαδη χωρίς subwoofer, και επεξεργασία Dirac στον υπολογιστή και όχι στον Emotiva)

Αυτό λοιπον που εχω στο μυαλό μου πλέον ειναι πως οταν χαμηλά έχουμε κάπου αυξημένους χρόνους αντήχησης (βλεπουμε τις συχνότητες και τους χρόνους με ακρίβεια στο spectrogram και όχι στο RT60) πρέπει εκεί να “δώσουμε” αντιστοίχως κάποια db.

Εάν δεν το κάνουμε αυτο, τοτε ναι μεν η καμπύλη θα ειναι σωστή, αλλα θα λείπει το στιγμιαίο punch στις συγκεκριμένες συχνότητες. Γιατί; Γιατί το μικρόφωνο μετράει και τις αντηχήσεις και τις αθροίζει, με αποτέλεσμα η οπτικά όμορφη καμπύλη να ειναι αποτέλεσμα αθροίσεων στον χρόνο και όχι στιγμιαίας νότας πχ ηλεκτρικού μπάσου ή χτυπήματος ντραμς. Και έτσι έρχονται οι Καστρουνήδες και οι Έαρς στο σπίτι και λένε “ολα καλά, ωραία ντιρακοκαμπύλη αλλα σου λείπει το χτύπημα στο ηλεκτρικό μπάσο”. Και εμένα ανέκαθεν μου φαινόταν πως τα κοντραμπάσσα δεν βαρούσαν όσο ήθελα.

Οπότε εκεί χαμηλά σε δυο συχνότητες που εχω 500ms αντί για περιπου 300ms που ειναι στα μεσαία, είπα να βάλω +3db, επιπλέον της ανοδικής έτσι κι αλλιως θέσης της καμπύλης.

Ακόμα, έβαλα το αγαπημένο μου BBC dip (ή midrange compensation οπως το λένε τωρα στην Audyssey), και στα πρίμα ακολούθησα την μετρηση των ηχείων, με λίγο roll off.

Και ακούγεται πολυ πιο σωστά, κοπανάει.
Η έλλειψη του subwoofer γίνεται ελάχιστα αισθητή (τωρα ακούω εκκλησιαστικό όργανο, Κυριακή μερα του Θεού είναι :D), και οι στάθμες κρατιούνται ψηλά. Τραβάνε καλά τα GoldenEar.

Το δείχνω σε 1/6 smoothing και κλίμακα ανα 5db για να φανεί καλύτερα, και μιλάω για την περιοχή γύρω απο τα 35Hz, και μεταξύ 55-75Hz.

View attachment 88155

To spectrogram που λεω το ειχα ανεβάσει πριν μερικές μερες, το ξαναβαζω εδώ για ευκολία αναφοράς

View attachment 88156
Εγω παλι δεν καταλαβαινω τι γινεται.
Δηλαδη το δικο μου spectrogram δε μου φαινεται πολυ διαφορετικο απο το δικο σου. Εμενα μου ακουγεται μπουμαρισμα στη συγκεκριμενη συχνοτητα και εχω κοψει απο το eq. Εσυ δινεις db για να εχεις περισσοτερη ατακα στο σημειο που εχεις υψηλοτερο χρονο αντηχησης? Μηπως μπορει να μου εξηγησει καποιος τι δεν εχω καταλαβει?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.835
Reaction score
84.888
Εγω παλι δεν καταλαβαινω τι γινεται.
Δηλαδη το δικο μου spectrogram δε μου φαινεται πολυ διαφορετικο απο το δικο σου. Εμενα μου ακουγεται μπουμαρισμα στη συγκεκριμενη συχνοτητα και εχω κοψει απο το eq. Εσυ δινεις db για να εχεις περισσοτερη ατακα στο σημειο που εχεις υψηλοτερο χρονο αντηχησης? Μηπως μπορει να μου εξηγησει καποιος τι δεν εχω καταλαβει?
Όχι, παρεξήγηση. Δεν με κατάλαβες.

Θα κόψεις, ναι, αλλα πόσο ειναι το θέμα. Αυτο που λεω ειναι πως θα αφήσεις λίγα db απο το κόψιμο στοχευμένα, και εφόσον συνολικά ο χώρος συμπεριφέρεται αξιοπρεπώς.

Αντί λοιπον να στοχεύσεις σε φλατ κατηφόρα, θα στοχεύσεις σε φλατ κατηφόρα με μικρά βουναλάκια.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.834
Μηνύματα
2.953.475
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top