Golden Ear Digital Aκtiv 3 (Χαράς Ευαγγέλια για...Γρεζάτους)

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
535
Reaction score
703
Ύψιστο ζητούμενο είναι η επαρκής χρονική ευθυγράμμιση των συχνοτικών κλάδων...Διότι το επάρατον και περιβόητον ΄΄Γρέζι΄΄ (Harshness) άμα έχει προβλεφθεί να περιέχεται στο master,τα στοιχεία που το συνιστούν οφείλουν ν'αποδοθούν απαράλλακτα και όχι κατά βούλησιν του εξοπλισμού αναπαραγωγής.

Εάν μάλιστα δεν προβλέπονται τέτοια στοιχεία,τότε μπορούν εύκολα να προκύψουν αλλοιώνοντας την αντίληψη ενός έργου από ανεπαρκή χρονική ευθυγράμμιση στο κρος ή κατασκευαστικά χαρακτηριστικά που θα γεννούν εκτός της ζώνης κρος ισοδύναμα φίλτρου κατά την απόκριση.Και οι δύο παράγοντες είναι αντιμετωπίσιμοι με κατάλληλη εφαρμογή DSP.
[/spoiler]
Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στο θεώρημα των πεπερασμένων αυξήσεων, όπως αναφέρεται στα μαθηματικά ή στην περιορισμένης διαρκειας απόκριση παλμού, FIR όπως αναφέρεται για τη συζήτησή μας.
Οπότε, μέσω της επιλεκτικότητας, όπως ονομάζεται στον κλάδο των ηλεκτρονικών και με τον κατάλληλο επεξεργαστή, ικανής υπολογιστικής ισχύος για τη σωστή υλοποίηση του φίλτρου, εικάζουμε - με βάση τις μετρήσεις που συνοδεύουν την αρχική δημοσίευση - ότι θα έχουμε αξιόπιστη μεταφορά στον ακροατή του ηχογραφημένου μουσικού θέματος.
Αφού όλα αυτά δεν αναφέρονται από άλλους κατασκευαστές ξεχωριστών συσκευών συν ότι δε θα το έχει υπολογίσει κάποιος άλλος για εμάς και θα μας το παραδώσει έτοιμο, εικάζουμε πως δεν τα καταφέρνουν εξίσου καλά...
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Και ξέρετε πως γουστάρει περισσότερο την οριζοντιωμένη έκδοση,καθότι διαθέτει εκείνη δύο ενισχυτές για τον κλάδο χαμηλών στο τεμάχιο - 500 Watt έκαστος για καθένα εκ των δύο woofer - οπότε με τη μεγαλύτερη κιόλας ολική επιφάνεια διαφραγμάτων επιτυγχάνεται υψηλότερη μέγιστη στάθμη και δυναμικό εύρος σε σχέση με την κατακόρυφη έκδοση (S3V),έχοντας ως κερασάκι και πιο ομοιογενή πολική απόκριση...

Άντε Ear,μ'έναν αντάπτορα από ομοαξονικό SPDIF σε AES/EBU και ΄΄καθάρισες΄΄...Γιατί δεν σε φαντάζομαι να χρησιμοποιείς την αναλογική έξοδο των 3,5 mm για οδήγηση από την αναλογική είσοδο των ADAM...:laugh:
Η SPDIF δεν είναι αρκετά "καλή"; Το συγκεκριμένο κουτάκι το έχω, πάει το σήμα στο DAC και κάνει εξαιρετική δουλειά. Πουλάει και άλλος συμφορουμίτης εδώ άλλο τέτοιο κουτάκι σε χαμηλή τιμή. Το προτείνω στον Κώστα για να κάνει το σύστημα του wireless μια και καλή!

Χαίρομαι που γύρισες στα ορθά του φόρουμ (μεγάλη επιφάνεια διαφραγμάτων, επάρκεια ισχύος κτλ) :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
Και ξέρετε πως γουστάρει περισσότερο την οριζοντιωμένη έκδοση,καθότι διαθέτει εκείνη δύο ενισχυτές για τον κλάδο χαμηλών στο τεμάχιο - 500 Watt έκαστος για καθένα εκ των δύο woofer - οπότε με τη μεγαλύτερη κιόλας ολική επιφάνεια διαφραγμάτων επιτυγχάνεται υψηλότερη μέγιστη στάθμη και δυναμικό εύρος σε σχέση με την κατακόρυφη έκδοση (S3V),έχοντας ως κερασάκι και πιο ομοιογενή πολική απόκριση...
Με νιώθεις. ;)

Άντε Ear,μ'έναν αντάπτορα από ομοαξονικό SPDIF σε AES/EBU και ΄΄καθάρισες΄΄...Γιατί δεν σε φαντάζομαι να χρησιμοποιείς την αναλογική έξοδο των 3,5 mm για οδήγηση από την αναλογική είσοδο των ADAM...:laugh:
Είναι γεγονός ότι την αναλογική είσοδο σε τέτοιο προϊόν τη θεωρώ απλή αστοχία, τζάμπα τρύπα στο σασί. :p

Η μόνη χρησιμότητά της, είναι να συνδεθεί κάποιο όργανο, μια κιθάρα, ένα τέτοιο πράγμα τέλος πάντων. Άλλη, δε μπορώ ούτε να φανταστώ (πικάπ) :lol::lol::lol:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.323
Μαμάμε άνευ λιπαντικού το thread του Bhutia αλλά τολμώ να σημειώσω το προφανές, ότι δηλαδή η live μουσική ήταν πάντα πολυκάναλη και έτσι θα συνεχίσει εις τους αιώνες των αιώνων. Η αναπαραγωγή της γίνεται συνήθως δικάναλα, τόσο γιατί η πληροφορία πρέπει να χωρέσει σε φθηνά μέσα όσο και γιατί πρέπει να εκτελεστεί από φθηνά μηχανήματα. Μία ορχήστρα μπροστά σου σημαίνει ότι λαμβάνεις άμεση πληροφορία από διάσπαρτες πηγές σε εύρος σχεδόν 180 μοιρών καθώς και πληροφορία από αντανακλάσεις όλου του χώρου (συν τον βήχα της θείας παρά δίπλα). Είναι απολύτως ηλίθιο να πιστεύουμε ότι μπορούμε να αναπαράγουμε με ακρίβεια τον τεράστιο αυτόν όγκο πληροφορίας με 2 κανάλια - 2 ηχεία και προφανώς το χέσιμο της Φατμέ είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, εφόσον τέλος πάντων ψάχνουμε το ιδεατό της αναπαραγωγής. Ακόμη όμως και τα δύο κανάλια, στους συνήθεις χώρους αναπαραγωγής θα αποδοθούν πολύ καλύτερα με περισσότερα από 2 ηχεία. Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα που καλά θα κάνουμε να την ξεκινήσουμε σε άλλο άσχετο thread, έτσι για την αλητεία...
Τί μου θύμισες τώρα Nick...Το κομμάτι General Image and Resolution Test από το κλασσικό Chesky Jazz Sampler & Audiophile Test CD Vol.2 όπου με κατάλληλο δικάναλο σύστημα και ικανοποιητικώς στημένο είχε ο ακροατής την προγραμματισμένη αντίληψη των μουσικών να εκτελούν περιστροφές φωνασκώντας και παίζοντας κρουστά γύρω από εκείνον...

Και δε μπορώ παρά ν'αναρωτηθώ,μήπως με τόοοση πληροφορία που επιθυμούμε να μας έρχεται από πίσω και από τα πλάγια,μας παρεξηγήσει ο kk περνώντας μας για ακροαματικούς...πισωγλέντηδες.:roflmao:
Η SPDIF δεν είναι αρκετά "καλή"; Το συγκεκριμένο κουτάκι το έχω, πάει το σήμα στο DAC και κάνει εξαιρετική δουλειά. Πουλάει και άλλος συμφορουμίτης εδώ άλλο τέτοιο κουτάκι σε χαμηλή τιμή. Το προτείνω στον Κώστα για να κάνει το σύστημα του wireless μια και καλή!
Χαίρομαι που γύρισες στα ορθά του φόρουμ (μεγάλη επιφάνεια διαφραγμάτων, επάρκεια ισχύος κτλ) :)
Αδίκως χαίρεσαι - ή...συγχύζεσαι ανάλογα με την περίσταση - άμα δεν κατανοείς επαρκώς το Λόγο.
Ας ανατρέξουμε σε χωρία από το εισαγωγικό δημοσίευμα:
Τι λέγαμε, ότι το KEF LS50 Wireless ήταν σκαπανέας των μελλοντικών ακροαματικών ηθών,εκλαϊκεύοντας την αρχιτεκτονική των ενιαίων ηχείων/συστημάτων...
Η γνωστή κι εξαίρετη GoldenΕar κυκλοφορεί τη δική της εκδοχή με το πρωτότυπο μοντέλο Digital Aκtiv 3 Wireless.Η δε αριθμητική ονοματολογία προϊδεάζει για μελλοντικό λανσάρισμα επιδαπέδιων μοντέλων...
Παραδίδεται για σχόλια από τους συνήθεις...΄΄αλήτες γρεζάτους΄΄.:p
Φινίρισμα καλσόν και προφάσεις τέλος...Αναμένονται τώρα τοποθετήσεις επί της...ουσίας.:tongue:
Ποτέ δεν είναι αργά...(για δάκρυα)
Δεν χαιρετίζεται το εν λόγω προϊόν ως κάποιο ανεπανάληπτο τεχνολογικό υπερόπλο,αλλά ως ένα ακόμη μέσον (σε μια ατέλειωτη σειρά από επόμενα ευελπιστώ) ώστε να γίνουν οι σύγχρονοι όροι στην ακρόαση υψηλής πιστότητας δημοφιλέστεροι σε κρίσιμες μάζες καταναλωτών.
 

A

AKARL

Guest
Διότι το επάρατον και περιβόητον ΄΄Γρέζι΄΄ (Harshness) άμα έχει προβλεφθεί να περιέχεται στο master,τα στοιχεία που το συνιστούν οφείλουν ν'αποδοθούν απαράλλακτα και όχι κατά βούλησιν του εξοπλισμού αναπαραγωγής.
Στο σημείο αυτό, αγαπητέ Μπουτιά, υφίσταται σοβαρό θέμα διαφωνίας τύποις και ουσία (αμφότερα εις την δοτικήν για όσους αναρωτιόνται).

Το επάρατον, περιβόητον, διαβόητον και, σε πολλές χώρες του κόσμου, επικηρυγμένον Γρέζι φρονώ ότι αντιστοιχεί περισσότερο εις την Αγγλικήν έννοιαν "Burr". Στο επιχείρημα τούτο συνηγορεί και ο γνωστός όρος Burr-Brown, ήτοι, Φαιόχρουν Γρέζι το οποίο ήτο μια σατανική ευρεσιτεχνία των Ιερατείων της Ψηφιολαγνείας προκειμένου, ως αναπόσπαστο μέρος των Αναλογικο-Ψηφιακών Μετατροπέων (ADC εις την Αγγλικήν), να μολύνει ανεπανόρθωτα το αειπάρθενο του αγνού αναλογικού σήματος.

Ας δούμε ορισμένα διαγράμματα:



Το ανωτέρω διάγραμμα απεικονίζει την τελείαν καμπυλότητα της αγνής αναλογικής ηχητικής κυματομορφής.



Το ανωτέρω διάγραμμα απεικονίζει με παραστατικότατον τρόπον τις καταστροφικές συνέπειες της "ψηφιοποίησης" της αγνής αναλογικής ηχητικής κυματομορφής με τη χρήση Αναλογικο-Ψηφιακών Μετατροπέων μολυσμένων με το Φαιόχρουν Γρέζι.

Η, δε, ηχητική τους διαφορά είναι ηλίου φαεινότερη δια τους έχοντες και κατέχοντες Χρυσά Ώτα ή κατάλληλη υψιτελή υποδομή ηχητικής αναπαραγωγής αντιστοίχως.


Έχοντας ξεκαθαρίσει τις ανωτέρω, στοιχειώδεις, έννοιες της ηλεκτροακουστικής θα ήθελα να θέσω το ακόλουθο ερώτημα:

Η λέξη Γρέζι (Burr) ταυτίζεται εννοιολογικά με τη λέξη Κόκκος (Grain);

Αν ναι, ποια είναι η μονάδα μετρήσεώς του;

Αν όχι, ποιες οι διαφορές και οι αντίστοιχες μονάδες μετρήσεώς των;

Ευχαριστώ Θερμά. :hi:
[DOUBLEPOST=1517307069][/DOUBLEPOST]
Άλλη, δε μπορώ ούτε να φανταστώ (πικάπ) :lol::lol::lol:
Παλιοχαρακτήρα! :D
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Τί μου θύμισες τώρα Nick...Το κομμάτι General Image and Resolution Test από το κλασσικό Chesky Jazz Sampler & Audiophile Test CD Vol.2 όπου με κατάλληλο δικάναλο σύστημα και ικανοποιητικώς στημένο είχε ο ακροατής την προγραμματισμένη αντίληψη των μουσικών να εκτελούν περιστροφές φωνασκώντας και παίζοντας κρουστά γύρω από εκείνον...

Και δε μπορώ παρά ν'αναρωτηθώ,μήπως με τόοοση πληροφορία που επιθυμούμε να μας έρχεται από πίσω και από τα πλάγια,μας παρεξηγήσει ο kk περνώντας μας για ακροαματικούς...πισωγλέντηδες.:roflmao:
Ναι ναι το θυμάμαι! Οι χωρικοί αναζητούν την... χωρική πληροφορία.
Εμείς οι βλάχοι στη Σαλονίκη είχαμε όλη τη σειρά με τα εν λόγω CDs. Πιο πολύ αυτά ακούγαμε παρά μουσική. :D
O kk σήμερα δεν θα συμμετάσχει στην συζήτηση. Θα φάει τη μέρα ψάχνοντας το CD της Chesky σε LP.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
Το ανωτέρω διάγραμμα απεικονίζει με παραστατικότατον τρόπον τις καταστροφικές συνέπειες της "ψηφιοποίησης" της αγνής αναλογικής ηχητικής κυματομορφής με τη χρήση Αναλογικο-Ψηφιακών Μετατροπέων μολυσμένων με το Φαιόχρουν Γρέζι.
Όχι, σε αυτό το σχεδιάγραμμα, δεν απεικονίζεται τίποτα.
Εντελώς τίποτα.
Είναι λάθος ο ειρμός σου.
Το σχεδιάγραμμα αυτό, δεν αντιστοιχεί σε ήχο, δεν αντιστοιχεί σε τίποτα που να έχει σχέση με ήχο.
Εντελώς παντελώς τίποτα.

Αυτό ακριβώς είναι το γρέζι. Το πέτυχες δηλαδή, διάνα. Σωστός.

Ο κόκκος είναι υποδιαίρεση του γρεζιού. Πολλοί κόκκοι μαζί, κάνουν ένα γρέζι. Πόσοι; 550 φυσικά. Αβουγουδού.
 
Last edited:

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Όπου να 'ναι θα αρχίσουν να φταίνε πάλι τα ψηφιακά, το βινύλιο ζει κλπ.
Θυμάμαι πασίγνωστον μέλος του παρόντος διαδικτυακού καφενείου (που έχει λάβει κόκκινη κάρτα διά παντός) είχε τόσο καλή σχέση με τα ψηφιακά που ισχυριζόταν, (πρέπει να βρω το post κάποια στιγμή), ότι η μουσική που προέρχεται από streaming, κουβαλάει "υπερβολικό τζίτερ" λόγω της μεγάλης ψηφιακής διαδρομής που ακολουθεί από το σατανικό διαδίκτυο μέχρι το σπίτι μας. Εκεί οφειλόταν τότε το κακό το "γρέζι".
Αχ... τι ωραίες εποχές. :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.323
Στο σημείο αυτό, αγαπητέ Μπουτιά, υφίσταται σοβαρό θέμα διαφωνίας τύποις και ουσία (αμφότερα εις την δοτικήν για όσους αναρωτιόνται).
Ας δούμε ορισμένα διαγράμματα:



Το ανωτέρω διάγραμμα απεικονίζει την τελείαν καμπυλότητα της αγνής αναλογικής ηχητικής κυματομορφής.



Το ανωτέρω διάγραμμα απεικονίζει με παραστατικότατον τρόπον τις καταστροφικές συνέπειες της "ψηφιοποίησης" της αγνής αναλογικής ηχητικής κυματομορφής με τη χρήση Αναλογικο-Ψηφιακών Μετατροπέων μολυσμένων με το Φαιόχρουν Γρέζι.
...
Οι ανωτέρω απεικονίσεις συνιστούν μια δημοφιλή φενάκη εδώ και δεκαετίες στον κύκλο των παραδοσιακών ακροαματικόφιλων.
Διότι ακόμα και το σήμα 16bit / 44 KHz από την εποχή του CD διέθετε επαρκή μήκος ψηφιακής λέξης και ρυθμό δειγματοληψίας,ούτως ώστε η προκύπτουσα ανάπλαση να είναι εφάμιλλη της αυθεντικής αναλογικής κυματομορφής.

Έχε επίσης υπόψιν ότι η συννένωση των επιμέρους δειγμάτων από τον μετατροπέα μέχρι την αντίληψη του ακροατή δεν πραγματοποιείται με τεθλασμένα διαστήματα,αλλά με τη συντομότερη δυνατή οδό,δηλαδή την ευθύγραμμη.Τα δε επιμέρους νοητά ευθύγραμμα διαστήματα στην κβαντισμένη καμπύλη είναι αρκούντως μικρά,ώστε πρακτικώς να μην προκύπτει αξιοσημείωτη αντιληπτική διαφορά σε σχέση με τα ομόλογα καμπυλωτά διαστήματα από τη μη κβαντισμένη.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
Όπου να 'ναι θα αρχίσουν να φταίνε πάλι τα ψηφιακά, το βινύλιο ζει κλπ.
Μπα, τώρα αυξήθηκαν τα μέλη του audio myth busters club.8-)

Ιστορικά, ο Κόγιας (ο ηλεκτρολόγος της κακιάς ώρας) το ξεκίνησε μονάχος του ο κακομοίρης, με τα καβλώδια κρεμαστρας και πορτατίφ, εσύ τον σιγονταριζες, ήταν κι ο κουφός κι ο μπλιατσιος και γω σχεδόν από την ίδρυσή του, και μη ξεχνάμε τον Σπύρο και τον ντοχερτη, που με τις πινελιές τους άφησαν εποχή, όπως αφήνει ο μπουτχιας κι άλλα νέα ή έστω νεότερα μέλη, αλλά και παλιότερα, από το ζιζικο και τον Αρβανιτάκη, μέχρι πιτερμενη και δεσυμμαζεύεται.

Τώρα το κλάμπ των όντιο μυθ μπάστερς βαράει αλύπητα τις κοτσάνες της εντροπίας του παρελθόντος.:D

Κι όλα τα βλέπει ο βετ. Κοινώς, την βάψανε! :p
 
Last edited:

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Ο Κόγιας (ο ηλεκτρολόγος της κακιάς ώρας)
O Κόγιας δεν είναι ηλεκτρολόγος. Είναι "συνοδός" πλουσίων κυριών, κατά προτίμηση συζύγων χαϊεντάδων.
Μου το εκμυστηρεύτηκε ένα μεσημέρι στο Βόλο που είχε πιεί 67 τσίπουρα.
 

A

AKARL

Guest
Θα είναι συμβατό με WiFi (2,4 & 5 GHz) και Bluetooth μέσω Google Chromecast (Αλέξα,ακούς;),χρησιμοποιώντας κιόλας πρωτόκολλο WISA (ακούτε...γρεζάτοιι;).Έτσι δύναται να χρησιμοποιηθεί είτε ως ένα τεμάχιο μόνο του είτε ως στερεοφονικό ζεύγος σε ασύρματη επικοινωνία χαμηλής χρονικής υστέρησης.Η ανακοινωθείσα διαχείριση σήματος δεν υπερβαίνει μέχρι στιγμής τα 96KHz...
Οι αναρτήσεις του αγαπητού μας Μπουτιά είναι θησαυρός πληροφοριών και συμπυκνωμένης γνώσης. Δυστυχώς, όμως, η άντληση των πληροφοριών από αυτές είναι δυσχερής για τον μέσο χομπίστα.

Κρίνω, λοιπόν, σκόπιμο να συμβάλει ο καθένας μας, στο μέτρο του δυνατού, στην αποκωδικοποίηση και
εκλαΐκευση των μηνυμάτων που εμπεριέχονται σε όσες αναρτήσεις μπορούμε να καταλάβουμε.

Κάνω την αρχή με τον αποκρυφιστικό όρο "στερεοφονικό":

To στερεοφονικό είναι ευρέως διαδεδομένο μηχάνημα που χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια για βασανιστήρια. Επινοήθηκε από το Wernher Magnus Matthew Jack von Shephard (γνωστός και ως «Δεν Εχω Μέτωπο»), συνάδελφο του Wernher Magnus Maximilian Freiherr von Braun, που επινόησε τον Νόμο Κολλητικότητας Τραγουδιού, που ήταν και η βάση του για να δημιουργηθεί. Συγκεκριμένα το μηχάνημα αποτελείται από τεράστια ηχεία και τεράστιο ενισχυτή και παίζει ποπ μουσική στη διαπασών με αποτέλεσμα να διαδίδει ένα τραγούδι με τον χειρότερο τρόπο. Χρησιμοποιείται για να αντικαταστήσει την σειρήνα που περνούσε την περίοδο της κατοχής και τα καταφέρνει το ίδιο καλά, με την μόνη διαφορά πως ο διαπεραστικός τρομαχτικός ήχος έχει αντικατασταθεί από μπάσο ήχο, το ίδιο τρομαχτικό αφού σε αυτή την ένταση του προσφέρεται η δυνατότητα να τραντάξει συνθέμελα δεκαόροφες πολυκατοικίες.

Εκδόσεις

Το στερεοφονικό συναντάται σε δύο εκδόσεις.

Φορητή έκδοση

Η Φορητή έκδοση του στερεοφονικού έχει τέσσερις ρόδες και πάει παντού. Περνάει σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα (αν και παρατηρείται η προτίμηση των ωρών μεταξύ της 2ης και της 5ης πρωινής) για να αφυπνίσει τους κατοίκους των πόλεων με γλυκές φωνές όπως της Βέρας Λάμπρου, της Στέλλας Μπεζεντάκου της Μαριάντας Πιερίδη και άλλων. Έχει επινοηθεί τρόπος απαλλαγής (βλέπε εικόνα) από αυτό το είδος στερεοφονικού.


τρόπος απαλλαγής από την φορητή έκδοση
Χαρακτηριστικά τραγούδια ενός τέτοιου Στερεοφονικού βλέπετε παρακάτω:

“She's a maneater make you buy cars, make you cut cards, wish you never ever met her at all... (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”
- Από το στερεοφονικό αυτού που περνάει τρεις δρόμους παρακάτω για σπάσιμο
“Tornero tornero, la mia vita ti daro, tornerai tornerai, mia per sempre sempre sarai (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”
- Απο το στερεοφονικό αυτού που περνάει δύο δρόμους παρακάτω για σπάσιμο
“Έρωτα πουλάς, τάζεις γη κι ουρανό, Ουπς! το λένε γαλλικά Gigolo... (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”
- Απο το στερεοφονικό αυτού που περνάει ακριβώς από κάτω για σπάσιμο
“Χαμήλωσέ το, ρε μαλάκαααααααααααααααααααααααααααααααααα!... (...Σταδιακό σβήσιμο της κραυγής ενός περαστικού...)”
- που ακολουθούσε για τρείς δρόμους τον προαναφερθέντα κάγκουρα για να του χώσει την ηχορυπαντική μπουρούχα στον κ...

Σταθερή έκδοση

Λέγεται και αφόρητη έκδοση. Η σταθερή έκδοση είναι η χειρότερη που μπορεί να τύχει σε κάποιον. Είναι στερεοφονικά άνω των χιλίων Βατ που προκαλούν εκκωφαντικούς θορύβους μέχρι και πέντε πατώματα ψηλότερα ή χαμηλότερα. Ο άτυχος που ζει κοντά σε σταθερό στερεοφονικό, όχι απλώς μένει κοντά σε υποστηρικτή του τέταρτου Ράιχ, αλλά και δεν μπορεί να ηρεμήσει. Προς το παρόν η μόνη λύση που έχει βρεθεί είναι η μετακόμιση.

Παράδειγμα:

“I'm on tonight, you know my hips don't lie and I'm starting to feel it's right (Συνεχώς!)”
- Από το στερεοφονικό του διπλανού για σπάσιμο
“Into that darkness... Into that darkness... The bodies collapsed...Swollen with gas...
(συνεχώς και σε αυξανόμενη ένταση που σκοτώνει ακόμα και πεθαμένο, υπερβαίνοντας τα 140 ντεσιμπέλ)”

- καμμένος γκοθοροκάς για να τη σπάσει στον διπλανό που ακούει όπερα ή κλασσική μουσική

“Yo! Yo! Ah! Ah! Εδώ είναι η φάση, εδώ είν η γειτ- ΒΝΤΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ ΓΚΡΧΖΖΖΖΖΖΖΖ”
- Δεκατριάχρονος Gangsta Rapper που τράβηξε το μικρόφωνο απο την υποδοχή για την φάση.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.323
Οι αναρτήσεις του αγαπητού μας Μπουτιά είναι θησαυρός πληροφοριών και συμπυκνωμένης γνώσης. Δυστυχώς, όμως, η άντληση των πληροφοριών από αυτές είναι δυσχερής για τον μέσο χομπίστα.

Κρίνω, λοιπόν, σκόπιμο να συμβάλει ο καθένας μας, στο μέτρο του δυνατού, στην αποκωδικοποίηση και
εκλαΐκευση των μηνυμάτων που εμπεριέχονται σε όσες αναρτήσεις μπορούμε να καταλάβουμε.

Κάνω την αρχή με τον αποκρυφιστικό όρο "στερεοφονικό":

To στερεοφονικό είναι ευρέως διαδεδομένο μηχάνημα που χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια για βασανιστήρια. Επινοήθηκε από το Wernher Magnus Matthew Jack von Shephard (γνωστός και ως «Δεν Εχω Μέτωπο»), συνάδελφο του Wernher Magnus Maximilian Freiherr von Braun, που επινόησε τον Νόμο Κολλητικότητας Τραγουδιού, που ήταν και η βάση του για να δημιουργηθεί. Συγκεκριμένα το μηχάνημα αποτελείται από τεράστια ηχεία και τεράστιο ενισχυτή και παίζει ποπ μουσική στη διαπασών με αποτέλεσμα να διαδίδει ένα τραγούδι με τον χειρότερο τρόπο. Χρησιμοποιείται για να αντικαταστήσει την σειρήνα που περνούσε την περίοδο της κατοχής και τα καταφέρνει το ίδιο καλά, με την μόνη διαφορά πως ο διαπεραστικός τρομαχτικός ήχος έχει αντικατασταθεί από μπάσο ήχο, το ίδιο τρομαχτικό αφού σε αυτή την ένταση του προσφέρεται η δυνατότητα να τραντάξει συνθέμελα δεκαόροφες πολυκατοικίες.

Εκδόσεις

Το στερεοφονικό συναντάται σε δύο εκδόσεις.

Φορητή έκδοση


Η Φορητή έκδοση του στερεοφονικού έχει τέσσερις ρόδες και πάει παντού. Περνάει σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα (αν και παρατηρείται η προτίμηση των ωρών μεταξύ της 2ης και της 5ης πρωινής) για να αφυπνίσει τους κατοίκους των πόλεων με γλυκές φωνές όπως της Βέρας Λάμπρου, της Στέλλας Μπεζεντάκου της Μαριάντας Πιερίδη και άλλων. Έχει επινοηθεί τρόπος απαλλαγής (βλέπε εικόνα) από αυτό το είδος στερεοφονικού.


τρόπος απαλλαγής από την φορητή έκδοση
Χαρακτηριστικά τραγούδια ενός τέτοιου Στερεοφονικού βλέπετε παρακάτω:

“She's a maneater make you buy cars, make you cut cards, wish you never ever met her at all... (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”
- Από το στερεοφονικό αυτού που περνάει τρεις δρόμους παρακάτω για σπάσιμο
“Tornero tornero, la mia vita ti daro, tornerai tornerai, mia per sempre sempre sarai (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”
- Απο το στερεοφονικό αυτού που περνάει δύο δρόμους παρακάτω για σπάσιμο
“Έρωτα πουλάς, τάζεις γη κι ουρανό, Ουπς! το λένε γαλλικά Gigolo... (...Σταδιακό σβήσιμο συνοδευόμενο από φαινόμενο Doppler...)”
- Απο το στερεοφονικό αυτού που περνάει ακριβώς από κάτω για σπάσιμο
“Χαμήλωσέ το, ρε μαλάκαααααααααααααααααααααααααααααααααα!... (...Σταδιακό σβήσιμο της κραυγής ενός περαστικού...)”
- που ακολουθούσε για τρείς δρόμους τον προαναφερθέντα κάγκουρα για να του χώσει την ηχορυπαντική μπουρούχα στον κ...

Σταθερή έκδοση

Λέγεται και αφόρητη έκδοση. Η σταθερή έκδοση είναι η χειρότερη που μπορεί να τύχει σε κάποιον. Είναι στερεοφονικά άνω των χιλίων Βατ που προκαλούν εκκωφαντικούς θορύβους μέχρι και πέντε πατώματα ψηλότερα ή χαμηλότερα. Ο άτυχος που ζει κοντά σε σταθερό στερεοφονικό, όχι απλώς μένει κοντά σε υποστηρικτή του τέταρτου Ράιχ, αλλά και δεν μπορεί να ηρεμήσει. Προς το παρόν η μόνη λύση που έχει βρεθεί είναι η μετακόμιση.

Παράδειγμα:

“I'm on tonight, you know my hips don't lie and I'm starting to feel it's right (Συνεχώς!)”
- Από το στερεοφονικό του διπλανού για σπάσιμο
“Into that darkness... Into that darkness... The bodies collapsed...Swollen with gas...
(συνεχώς και σε αυξανόμενη ένταση που σκοτώνει ακόμα και πεθαμένο, υπερβαίνοντας τα 140 ντεσιμπέλ)”

- καμμένος γκοθοροκάς για να τη σπάσει στον διπλανό που ακούει όπερα ή κλασσική μουσική

“Yo! Yo! Ah! Ah! Εδώ είναι η φάση, εδώ είν η γειτ- ΒΝΤΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ ΓΚΡΧΖΖΖΖΖΖΖΖ”
- Δεκατριάχρονος Gangsta Rapper που τράβηξε το μικρόφωνο απο την υποδοχή για την φάση.
Σίγουρο είναι ότι έχεις κάψει τα αποθέματα υδατανθράκων.Έχεις περάσει στα λιπαρά και αναμένεται να φτάσεις και σε διάσπαση πρωτεΊνών,που αποτελούν σημαντικά δομικά στοιχεία του οργανισμού...
Όπου να 'ναι θα αρχίσουν να φταίνε πάλι τα ψηφιακά, το βινύλιο ζει κλπ.
Θυμάμαι πασίγνωστον μέλος του παρόντος διαδικτυακού καφενείου (που έχει λάβει κόκκινη κάρτα διά παντός) είχε τόσο καλή σχέση με τα ψηφιακά που ισχυριζόταν, (πρέπει να βρω το post κάποια στιγμή), ότι η μουσική που προέρχεται από streaming, κουβαλάει "υπερβολικό τζίτερ" λόγω της μεγάλης ψηφιακής διαδρομής που ακολουθεί από το σατανικό διαδίκτυο μέχρι το σπίτι μας. Εκεί οφειλόταν τότε το κακό το "γρέζι".
Αχ... τι ωραίες εποχές. :D
Σου έχω κάτι εφάμιλλο από προηγούμενη ...χιλιετία.Προ εικοσαετίας στον "ΗΧΟ" εκείνης της εποχής είχε δημοσιευθεί εκτεταμένο αφιέρωμα στο βινυλιακό μέσο.Ανάμεσα σε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία που είχαν παρατεθεί,ο συντάκτης του άρθρου είχε αναφέρει ως ένδειξη της ανώτερης ανάλυσης που χαρακτήριζε υποτίθεται το βινύλιο,το φαινόμενο ότι οι κώνοι χαμηλών από τα ηχεία του συστήματος αναφοράς του κατά τη βινυλιακή αναπαραγωγή εκτελούσαν μυστηριώδεις παλινδρομήσεις που δεν εμφανίζονταν κατά την αναπαραγωγή των έργων σε ψηφιακό μέσο...

Προφανώς δεν του είχε μιλήσει κάποιος για το...Rexona,εεε συγνώμη την απουσία υποηχητικού φίλτρου από τη διαδρομή του σήματος στο φωνογραφικό στάδιο εννοούσα...:whistling:
 




Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.954
Μηνύματα
2.957.099
Members
38.269
Νεότερο μέλος
giodebabal13
Top