Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στο θεώρημα των πεπερασμένων αυξήσεων, όπως αναφέρεται στα μαθηματικά ή στην περιορισμένης διαρκειας απόκριση παλμού, FIR όπως αναφέρεται για τη συζήτησή μας.Ύψιστο ζητούμενο είναι η επαρκής χρονική ευθυγράμμιση των συχνοτικών κλάδων...Διότι το επάρατον και περιβόητον ΄΄Γρέζι΄΄ (Harshness) άμα έχει προβλεφθεί να περιέχεται στο master,τα στοιχεία που το συνιστούν οφείλουν ν'αποδοθούν απαράλλακτα και όχι κατά βούλησιν του εξοπλισμού αναπαραγωγής.
Εάν μάλιστα δεν προβλέπονται τέτοια στοιχεία,τότε μπορούν εύκολα να προκύψουν αλλοιώνοντας την αντίληψη ενός έργου από ανεπαρκή χρονική ευθυγράμμιση στο κρος ή κατασκευαστικά χαρακτηριστικά που θα γεννούν εκτός της ζώνης κρος ισοδύναμα φίλτρου κατά την απόκριση.Και οι δύο παράγοντες είναι αντιμετωπίσιμοι με κατάλληλη εφαρμογή DSP.
[/spoiler]
Οπότε, μέσω της επιλεκτικότητας, όπως ονομάζεται στον κλάδο των ηλεκτρονικών και με τον κατάλληλο επεξεργαστή, ικανής υπολογιστικής ισχύος για τη σωστή υλοποίηση του φίλτρου, εικάζουμε - με βάση τις μετρήσεις που συνοδεύουν την αρχική δημοσίευση - ότι θα έχουμε αξιόπιστη μεταφορά στον ακροατή του ηχογραφημένου μουσικού θέματος.
Αφού όλα αυτά δεν αναφέρονται από άλλους κατασκευαστές ξεχωριστών συσκευών συν ότι δε θα το έχει υπολογίσει κάποιος άλλος για εμάς και θα μας το παραδώσει έτοιμο, εικάζουμε πως δεν τα καταφέρνουν εξίσου καλά...