ΖΗΜΙΑ ΣΕ VW TIGUAN


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.378
Reaction score
34.052
Ποτέ!!!!!
Κι εμένα στο προηγούμενο (volvo του 04) άρχισε να κρεμάει ο ουρανός στα 10 χρόνια. Στα 11 χρονια ητανήχαλια. Ειχα μεν κάνει έναν καθαρισμό αλλά δεν ήταν αυτή η αιτία. Ο μάστορας που μου τον άλλαξε μου έδειξε την "κάλτσα", αυτό τον λεπτό πορτοκαλί αφρώδες υλικό, που είχε λιώσει και αποκολληθεί από την ταπετσαρία. Το συναντάει διαρκώς λέει στα ευρωπαϊκά. Μου έβαλε ταπετσαρία με πιο ανθεκτική κάλτσα.
 

Μηνύματα
30.111
Reaction score
24.444
AΥΤΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΧΑΛΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΑΠΕΤΣΕΡΗΔΕΣ.

ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ.

ΚΑΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΕΠΙΣΗΣ.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.767
Reaction score
10.600
Αυτά έχουν να κάνουν με τις θερμοκρασίες και τις κόλλες.
Σε Volvo ξεκολλούσε το παρμπριζ.
Το καλοκαίρι Ελλάδα με θερμοκρασίες σαχάρας το μεσημέρι στον ήλιο πολλές κόλλες με τα χρόνια μετατρέπονται σε σκόνη.
 



Μηνύματα
165
Reaction score
138
Φίλος μου με Tiguan, δεν λειτουργεί το ηχοσύστημα, θέματα με τα παράθυρα και πριν λίγους μήνες έσπασε η καδένα.
Ευτυχώς που έμεινε επιτόπου και δεν διέλυσε ο κινητήρας, του είπαν στο συνεργείο.

Προσωπικά δεν με απασχολούν καν τα Ευρωπαϊκά μοντέλα, πλέον.
Της συζύγου το Hyundai σε 12,5 χρόνια έχουν αλλαχτεί μία λάμπα και δύο φούσκες ημιαξονίων, με κόστος συνολικό 20 ευρώ.
Και φιγουράρουν και ψηλά στη λίστα αξιοπιστίας.Μακράν των Ευρωπαϊκών !
[DOUBLEPOST=1520630907][/DOUBLEPOST]
Όλοι εσείς που αλλάξατε ταπετσαρία ουρανού,μήπως κάνατε βιολογικό καθαρισμό στον ουρανό?
ΟΧΙ. ΠΟΤΕ. Κι όμως εμένα μου έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Και να σου πω και ένα αστείο. Στο φωτάκι της οροφής, από κατασκευής υπήρχε μέσα μια πεθαμένη μύγα. Αν θες το πιστεύεις. Κι εγώ δεν πίστευα στα μάτια μου.
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Ίσως...
[DOUBLEPOST=1520631388][/DOUBLEPOST]
Πιο ίσως...
[DOUBLEPOST=1520631594][/DOUBLEPOST]
VW Golf V, VW Golf VI, Tiguan 2.0 TDI τώρα - πάνω από 10 χρόνια χρήστης VW σε σκληρή καθημερινή χρήση (βλέπεις είναι και leasing) και δεν εχουν πάθει τίποτα, ποτέ και κανένα. Άλλων συναδέλφων μου διάφορα πολλά σαν αυτά που βλέπω εδώ. Επίσης, BMW Z4 E89 - κανένα πρόβλημα. Mazda RX-8, νομίζω ακόμα το ακούω να τρίζει και ας το έχω αποχωριστεί 5-6 χρόνια τώρα.

Το απόσταγμα: Τα γερμανικά καλά αυτοκίνητα αντέχουν, αντέχουν πολύ, έχουν άριστη ποιότητα κύλισης, φοβερή ασφάλεια και τα ευχαριστιέσαι καθημερινά. Κάνε τα πρέποντα (σωστά σερβις, σωστό χειρισμό κινητήρα/κιβώτιο) και δεν θα πάθουν τίποτα. highly maintentance dependant. Αν δεν μπορείς/θες να το συντηρήσεις πάρε Ιαπωνικό.
Αν σου πω ότι του έκανα όχι μόνο τα πρέποντα service αλλά και παραπάνω και πάντα σε VW (όχι όπου να 'ναι) τι θα πεις... Άστα φίλε μου. Ειδικά από TSI και μετά, χέστα...
 

Μηνύματα
2.303
Reaction score
5.359
Γιατί στα λουσάτα ευρωπαϊκά απαιτείται μαλακή αίσθηση στους ουρανούς ενώ στα ιαπωνικά/κορεάτικα όχι.
την μαλακη αίσθηση την δίνει ενα στρωμα αφρολεξ 1 η 2 χιλ. που ειναι κολλημενο στο υφάσμα ... μετα πανε και το κολλανε στο ταμπλω της οροφης .. στα 10 χρονια περιπου ή και νωρίτερα το αφροδες υλικο αποσυντίθεται και κρεμαει το υφασμα... στα ιαπωνικα το υφασμα ειναι κολλημενο κατευθείαν πανω στο ταμπλω της οροφής και δεν εχουν θεμα ... ηθελα ο ταπετσερης να μου το κανει ετσι αλλα μου ειπε οτι σε 10 χρονια που θα ξαναπεσει δεν θα υπαρχει καν το αμαξι...
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.621
Reaction score
75.606
Το ζήτημα με τις καδένες εκκεντροφόρων, τους τεντωτήρες τους (πολύ συχνότερα) και τους μηχανισμούς χρονισμού βαλβίδων δεν το αντιμετώπισαν μόνο η VW και η Volvo και δεν είναι μόνο ευρωπαϊκό πρόβλημα.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι κινητήρες Prince των BMW-Peugeot (με γλύστρες και τεντωτήρες), κάποιοι MR κινητήρες της Nissan, οι κινητήρες της Porsche με το IMS failure. Και άλλα πολλά απο όλες σχεδόν τις εταιρείες.

Όλα αυτά δεν οφείλονται στην "κακή ποιότητα", αλλά στην απότομη ανάγκη (λόγω των νέων νόμων της ΕΕ και των ΗΠΑ) για ακρίβεια στον έλεγχο των παραμέτρων των κινητήρων ώστε να επιτευχθεί μείωση εκπομπών, χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά και αύξηση επιδόσεων.

Όταν ξεκινάς απο τις χοντροκοπιές κινητήρες του παρελθόντος απαιτώντας όλα αυτά σε λίγα χρόνια, θα γίνουν λάθη.
Πρόσθεσε την ανάγκη πολύπλοκου ηλεκτρονικού ελέγχου όλων αυτών των έξτρα μηχανισμών, με την σύγχρονη απίστευτη πτώση της τιμής του λόγω μεταφοράς μεγάλου τμήματος της κατασκευής στην Ασία και αλλού (και το μειωμένο quality control στην αρχή), και έχεις έναν συνδυασμό με πολλές πιθανότητες αστοχίας.

Είναι αλήθεια οτι το group VW πρωτοστάτησε στις αστοχίες, για γνωστούς λόγους (εκρηκτική επέκταση, πάθος του Piech για οικονομία στα πάντα).

Ποιές εταιρείες δεν αντιμετώπισαν αυτά τα προβλήματα στο ίδιο βαθμό; Το group Hyundai-Kia και η Toyota κυρίως, γιατί δεν κυνήγησαν και τις τρεις παραμέτρους που αναφέρονται παραπάνω, μένοντας πίσω στις επιδόσεις. Για την ώρα.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.621
Reaction score
75.606
Το πρόβλημα είναι οτι τις ζημιές αυτών των αστοχιών καλούνται να τις πληρώσουν οι καταναλωτές. Όχι σε δέκα χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα, κάτι λογικό, αλλά πολύ συντομότερα.




Έχω παραδείγματα, να γράφουμε για μέρες... :rolleyes:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.614
Reaction score
129.460
Ας δούμε όμως και το αρχικό ποστ, πιο ...διεξοδικά, διότι πολλές φορές γκριανιάζουμε λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται. 8-)

θέλω να πω τον πόνο μου. Έχω ένα VW Tiguan 1.4 TSI, που αγόρασα το 2008
10-ετια έκλεισε λοιπόν το όχημα. Ας δούμε πιο ήρεμα τι έβγαλε:

1. Εν αρχή ήταν η καδένα που με οδηγία του εργοστασίου χρειάστηκε αλλαγή (είχα 40.000 χλμ).
Εντάξει, αυτό αναλύθηκε γιατί συμβαίνει. Μια αστοχία εδώ, αλλά όχι τρομερή, και την πρόλαβαν τη μεγάλη ζημιά.
2. Στη συνέχεια ήταν το σύστημα των φρένων που χρειάστηκε κάποια επέμβαση για λόγους ασφαλείας.
Οι γνωστές ανακλήσεις, που καλώς γίνονται, και δείχνουν ότι ασχολούνται με τα θέματα ασφάλειας και προβαίνουν σε αλλαγές ακόμα και χωρίς εμφάνιση προβλήματος.
3. Το εμπρόσθιο φανάρι μόλις περίπου 2 έτη μετά την αγορά υπέστη βλάβη στο σύστημα που το ανεβοκατεβάζει, με συνέπεια να κάνει και θόρυβο και χρειάστηκε αλλαγή (όλο το φανάρι).
Εντάξει, άλλη μια αστοχία, φανάρι.

4. Το 2016 μου... έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. .. την έφτιαξα με 120 € !!!
Αντί για 10-ετία, στα 8 χρόνια. Τα γνωστά.

5. Πέρυσι "δάκρυσαν" οι εμπρόσθιες αναρτήσεις. Αλλαγή κι εκεί...
Στα 9 χρόνια, οι αναρτήσεις φίλε μου δάκρυσαν κι έκλαψαν δικαίως, αναλώσιμα είναι, δεν είναι για μια ζωή..

6. Σήμερα (2018) διεπιστώθη διαφορά συμπίεσης στους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους. Μου το είπαν μαλακά στην αρχή. Στο τέλος: κόστος επισκευής πάνω από 2.500 € !!!
Αυτό πολύ πολύ πιθανώς οφείλεται στο παρακάτω:

Και όλα αυτά έχοντας σήμερα 120.000 χλμ με χρήση πόλης-ταξιδιών πιο ήπια από Normal.
Δεν θέλει "πιο ήπια από νορμάλ" χρήση κανένας κινητήρας. Θέλει χρήση σε όλο το φάσμα στροφών.

Έχετε να μου πείτε κάτι περί Γερμανικής ποιότητας κατασκευής ή έστω VW???
Ναι. Μια χαρά αυτοκίνητα είναι, ήσυχα, με σωστή οδηγική συμπεριφορά, με χαμηλή κατανάλωση, με ποιοτικό εσωτερικό, καλή συναρμογή, χωρίς ιδιαίτερους τριγμούς, και πουλάνε σα στραγάλια.

10 χρόνια το έχεις, κι έβγαλε ένα φανάρι και την ταπετσαρία, λόγω ήλιου που το καίει τα καλοκαίρια.

Μια χαρά.

Τελικά μήπως να κοιτάμε... ανατολικά? Προς Japan μεριά?
Αγανάκτησα ρε παιδιά! Αγανάκτησα !
Τογιότα ρουλζζζζ.
Γνωστό σε όλους.
Πάνε πάρε Τογιότα.
Το αντίστοιχο είναι το CHR.
Δε θα πάθει τίποτα.
Όμως, θα γέρνει πολύ περισσότερο στις στροφές, θα κάνει σημαντικά περισσότερη φασαρία μέσα, οι πόρτες όταν κλείνουν βγάζουν πιο "φτηνό" ήχο, τα πλαστικά μέσα είναι υποδεέστερης ποιότητας και τριγμούς θα έχεις από τον πρώτο χρόνο.

Φιλ φρι. :p
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.428
Ας δούμε όμως και το αρχικό ποστ, πιο ...διεξοδικά, διότι πολλές φορές γκριανιάζουμε λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται. 8-)


10-ετια έκλεισε λοιπόν το όχημα. Ας δούμε πιο ήρεμα τι έβγαλε:


Εντάξει, αυτό αναλύθηκε γιατί συμβαίνει. Μια αστοχία εδώ, αλλά όχι τρομερή, και την πρόλαβαν τη μεγάλη ζημιά.

Οι γνωστές ανακλήσεις, που καλώς γίνονται, και δείχνουν ότι ασχολούνται με τα θέματα ασφάλειας και προβαίνουν σε αλλαγές ακόμα και χωρίς εμφάνιση προβλήματος.

Εντάξει, άλλη μια αστοχία, φανάρι.


Αντί για 10-ετία, στα 8 χρόνια. Τα γνωστά.


Στα 9 χρόνια, οι αναρτήσεις φίλε μου δάκρυσαν κι έκλαψαν δικαίως, αναλώσιμα είναι, δεν είναι για μια ζωή..


Αυτό πολύ πολύ πιθανώς οφείλεται στο παρακάτω:


Δεν θέλει "πιο ήπια από νορμάλ" χρήση κανένας κινητήρας. Θέλει χρήση σε όλο το φάσμα στροφών.


Ναι. Μια χαρά αυτοκίνητα είναι, ήσυχα, με σωστή οδηγική συμπεριφορά, με χαμηλή κατανάλωση, με ποιοτικό εσωτερικό, καλή συναρμογή, χωρίς ιδιαίτερους τριγμούς, και πουλάνε σα στραγάλια.

10 χρόνια το έχεις, κι έβγαλε ένα φανάρι και την ταπετσαρία, λόγω ήλιου που το καίει τα καλοκαίρια.

Μια χαρά.



Τογιότα ρουλζζζζ.
Γνωστό σε όλους.
Πάνε πάρε Τογιότα.
Το αντίστοιχο είναι το CHR.
Δε θα πάθει τίποτα.
Όμως, θα γέρνει πολύ περισσότερο στις στροφές, θα κάνει σημαντικά περισσότερη φασαρία μέσα, οι πόρτες όταν κλείνουν βγάζουν πιο "φτηνό" ήχο, τα πλαστικά μέσα είναι υποδεέστερης ποιότητας και τριγμούς θα έχεις από τον πρώτο χρόνο.

Φιλ φρι. :p
Ε δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα.......με το συμπαθειο.
Δεν εχει ο καθενας μας 25-30κ καθε μερα και τα 10 χρονια για τον καθεναν ειναι διαφορετικα αναλογως χλμ και χρησης γενικοτερα.
Εγω παλι απο τη μερια μου επελεξα ευρωπαικο (γαλλικο) πεζακι,το πληρωσα ενα 5χιλιαρο λιγοτερο απο τα αντιστοιχα γερμανικα.
Εκτος του θεματος με τους τεντωτηρες που ειχαν οι prince κινητηρες,δεν εχω αντιμετωπισει αλλο θεμα ουτε φαναρια ουτε ουρανους ουτε τριγμους.Βεβαια το θεμα προυποθετει και λιγο γνωση και απο τον κατοχο ο οποιος στην τελικη δεν ειναι υποχρεωμενος να ειναι και μηχανικος παραλληλα.Και στα φορουμ της πεζω εαν θα διαβασεις τα ιδια λενε,διοτι ακομα και τωρα οι εκαστοτε αντιπροσωπειες και τα συνεργεια δεν κανουν παντα σωστα τη δουλεια τους.
Η πεζω στην αρχη ειχε εντελως αγνοια με τα θεματα χρονισμου και αμεσου ψεκασμου που ειναι ουσιαστικα τα δυο σημαντικα προβληματα των συγχρονων κινητηρων.
Ιδιαιτερα στην Ελλαδα συνεπεσε η παρουσιαση των μοντελων αυτων με την αποχωρηση της Lion και το θεμα εγινε μπαχαλο.
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Δεν θέλει "πιο ήπια από νορμάλ" χρήση κανένας κινητήρας. Θέλει χρήση σε όλο το φάσμα στροφών.
Φίλε μου, ότι και να λέμε, τέτοια ζημιά στον κινητήρα δε δικαιολογείται. Τουλάχιστον στην περίπτωσή μου (χρήση, service κλπ). Εάν είναι (με καδενες, φανάρια, κινητήρα, κλπ) να ξαναπληρώσω ένα αυτοκίνητο 30.000 €, κάτι δεν πάει καλά!
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.877
.......μιας και καποτε (για 25,5 συναπτα ετη) υπηρξα μηχανολογος μηχανικος.....και με καμποση εμπλοκη
σε αυτοκινητα πασης φυεσως.....
Θεωρω κοροιδια να πληρωνεις (οποιο και αν ειναι) ενα αμαξι ακριβα για να μην εχει αναλογη αξιοπιστια...
Και τα γερμανικα δεν ειναι αξιοπιστα......τα περιφεριακα δεν εχουν να κανουν με το πως <οδηγα> καποιος το αυτοκινητο του......Ο ιαπωνας απο τις σουστες και τα ταμπουρα μπρος πισω....και μια πλεξουδα καλωδια....- αμαξια σχεδιασμενα για μικροσωμους....εδειξε σε πολλους το δρομο για το πως μπορεις να γινεις καλυτερος
ιν δι αδερ χεντ....ο γερμανος δεν εχει καμμια σχεση με την 10τια 60-70.......
Τα αμαξια του δειχνουν και ειναι ποιοτικα...αλλα ειναι ταυτοχρονα αναξιοπιστα.....
Οχι οτι ο γαλλος δεν εχει γινει ρομπιτσα και αυτος......
Ο ιταλος εχει και αυτος βελτιωθει με τα χρεπια που εφτιαχνε....
Αλλα εχει την ρετσινια......
Σε ενα μηχανικο στην παλια μου δουλεια ειχε παρει ενα νισανακι Made in spain ....οτι ηλεκτρικο ηταν βαλεο.,....
οτι ηταν βαλεο χαλασε.....το μοτερακι αθανατο......
Ειναι μεγαλη κοροιδια να πληρωνεις ακριβα την αναξιοπιστια
 

Μηνύματα
2.065
Reaction score
1.468
ίσως η πραγματικότητα πλέον και η τάση ειναι τα χρήματα που πληρώνεις να αντιστοιχούν
σε εξοπλισμό
ποιότητα
επιδόσεις-οικονομια
Και ασφάλεια

Οχι σε αξιοπιστεια τοσο πολυ

Πλέον τα αυτοκίνητα νομίζω δεν είναι ειναι οχήματα μακριων αποστάσεων

Ειναι για να σε πανε μέχρι το πάρκινγκ του αεροδρομίου αν πρόκειται για ταξίδια
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.877
O πρωτος μου διευθυντης (εργοστασιων) ειχε σπουδασει στην ιταλια
Τα μικρα ιταλικα αυτοκινητα τα αποκαλουσε φοιτητικα ...
γιατι οι φοιτητες δεν ειχαν λεφτα για ζημιαρικα αυτοκινητα...
Ενα τετοιο ειναι το σεισεντο που αγορασα το 2003....
Στο μοτερ του εχω πιει το αιμα απειρες φορες....
Αυτο προς το μοτερ....
εχει 190χ χλμ ..και ακομα δουλευει με τις μαμα αντλιες νερου βενζινης......
Μεσα δεν τριζει δεν εχει κανενα θεμα ο ουρανος
Ποτε δεν μπηκε στην σκια ......
Δεν εχω αλλαξει καμμια λαμπα.....και τα χρωμα του ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση.
Αναρτησεις στις 160 χ χλμ.....και δισκο στις 160.....υποψιν το 2004 εκανε 4-5 φορες το πειραιας βουλα σε 3 ωριτσες...
Δεν λεω οτι ειναι αυτοκινηταρα ....αλλα για τα λεφτα που εδωσα τα εχει βγαλει με το πολυ παραπανω.
Και πλην των αναλωσιμων δεν εχει πει κοπιλια πανω του,........
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.621
Reaction score
75.606
Σκόρπιες σκέψεις περί αξιοπιστίας και υπευθυνότητας. Οι (παγκόσμιοι) δείκτες είναι ιστορικά ξεκάθαροι.

Πώς τιμωρήσαμε σαν καταναλωτές την αυτοκινητοβιομηχανία με τη χειρότερη ιστορία κομπίνας και ψευδών; Την κάναμε πρώτη στον κόσμο το 2014-15. ;)

Η μυθική πτώση αξιοπιστίας της Mercedes όταν αγόρασε τον καρκίνο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα τελευταία χρόνια επανήλθε και συνεχίζει να βελτιώνεται.

Ο μύθος της ιαπωνικής ποιότητας συνολικά. Δυο εταιρείες μόνο είναι σταθερά αξιόπιστες, με τη μια απ' αυτές να είναι ιδιαίτερα υπεύθυνη κάνοντας ανακλήσεις όταν οι άλλοι κάνουν τους χαζούς. Προσφέρει επίσης τα πιο βαρετά οχήματα μετά το Hyundai Group. :p
Το μεγαλύτερο ίσως σκάνδαλο στην ιστορία του αυτοκινήτου είναι της Takata, διαβάστε επίσης για την Kobe Steel.

Οι Κορεάτες, αφού αναπτύχθηκαν αρχικά ως αγοραστές παρωχημένης ιαπωνικής τεχνολογίας, ακολουθούν πιστά την επιτυχημένη συνταγή των Ιαπώνων στις δεκαετίες '60-'70. Low maintenance, high reliability, medium to low perceived quality.

Οι Γάλλοι, όπου τα οχήματα του ενός group παθαίνουν ολική κατάρρευση μετά απο, αρκετά ομολογουμένως, χρόνια. Το άλλο έμαθε κάπως απο τους Ιάπωνες.

Η ιστορία των μέσων σε όλα αμερικάνικων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη. Θα αλλάξει, αλλά προς τα πού; :idk:

Ποιά εταιρεία είχε, σε μεγάλο βαθμό άδικα, κακή φήμη και τα τελευταία χρόνια πασχίζει να επιτύχει τη δικαίωση της φήμης αυτής έχοντας αγοράσει τον παραπάνω καρκίνο; Είναι "Ολλανδική". :D

Ποιά ευρωπαϊκή εταιρεία που ανήκει σε group ινδικής ιδιοκτησίας κατάφερε να ξεπεράσει σε αξιοπιστία τα τελευταία 2-3 χρόνια την ακριβώς αποπάνω;
Hint: Οι πελάτες τους θεωρούν δεδομένο οτι θα μένουν συχνά στο δρόμο και μόλις παρουσιαστεί νεότερο μοντέλο το αγοράζουν. :party:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.614
Reaction score
129.460
Μπες μέσα σε σουμπαρού να κάτσεις, και μετά σε Audi.
Το χάος..
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.422
Μηνύματα
2.902.982
Members
38.043
Νεότερο μέλος
ADRONIS
Top