- Μηνύματα
- 600
- Reaction score
- 674
Ποτέ!!!!!Όλοι εσείς που αλλάξατε ταπετσαρία ουρανού,μήπως κάνατε βιολογικό καθαρισμό στον ουρανό?
Ποτέ!!!!!Όλοι εσείς που αλλάξατε ταπετσαρία ουρανού,μήπως κάνατε βιολογικό καθαρισμό στον ουρανό?
Κι εμένα στο προηγούμενο (volvo του 04) άρχισε να κρεμάει ο ουρανός στα 10 χρόνια. Στα 11 χρονια ητανήχαλια. Ειχα μεν κάνει έναν καθαρισμό αλλά δεν ήταν αυτή η αιτία. Ο μάστορας που μου τον άλλαξε μου έδειξε την "κάλτσα", αυτό τον λεπτό πορτοκαλί αφρώδες υλικό, που είχε λιώσει και αποκολληθεί από την ταπετσαρία. Το συναντάει διαρκώς λέει στα ευρωπαϊκά. Μου έβαλε ταπετσαρία με πιο ανθεκτική κάλτσα.Ποτέ!!!!!
Γιατί στα λουσάτα ευρωπαϊκά απαιτείται μαλακή αίσθηση στους ουρανούς ενώ στα ιαπωνικά/κορεάτικα όχι.Το συναντάει διαρκώς λέει στα ευρωπαϊκά.
Και φιγουράρουν και ψηλά στη λίστα αξιοπιστίας.Μακράν των Ευρωπαϊκών !Φίλος μου με Tiguan, δεν λειτουργεί το ηχοσύστημα, θέματα με τα παράθυρα και πριν λίγους μήνες έσπασε η καδένα.
Ευτυχώς που έμεινε επιτόπου και δεν διέλυσε ο κινητήρας, του είπαν στο συνεργείο.
Προσωπικά δεν με απασχολούν καν τα Ευρωπαϊκά μοντέλα, πλέον.
Της συζύγου το Hyundai σε 12,5 χρόνια έχουν αλλαχτεί μία λάμπα και δύο φούσκες ημιαξονίων, με κόστος συνολικό 20 ευρώ.
ΟΧΙ. ΠΟΤΕ. Κι όμως εμένα μου έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Και να σου πω και ένα αστείο. Στο φωτάκι της οροφής, από κατασκευής υπήρχε μέσα μια πεθαμένη μύγα. Αν θες το πιστεύεις. Κι εγώ δεν πίστευα στα μάτια μου.Όλοι εσείς που αλλάξατε ταπετσαρία ουρανού,μήπως κάνατε βιολογικό καθαρισμό στον ουρανό?
Ίσως...
Πιο ίσως...
Αν σου πω ότι του έκανα όχι μόνο τα πρέποντα service αλλά και παραπάνω και πάντα σε VW (όχι όπου να 'ναι) τι θα πεις... Άστα φίλε μου. Ειδικά από TSI και μετά, χέστα...VW Golf V, VW Golf VI, Tiguan 2.0 TDI τώρα - πάνω από 10 χρόνια χρήστης VW σε σκληρή καθημερινή χρήση (βλέπεις είναι και leasing) και δεν εχουν πάθει τίποτα, ποτέ και κανένα. Άλλων συναδέλφων μου διάφορα πολλά σαν αυτά που βλέπω εδώ. Επίσης, BMW Z4 E89 - κανένα πρόβλημα. Mazda RX-8, νομίζω ακόμα το ακούω να τρίζει και ας το έχω αποχωριστεί 5-6 χρόνια τώρα.
Το απόσταγμα: Τα γερμανικά καλά αυτοκίνητα αντέχουν, αντέχουν πολύ, έχουν άριστη ποιότητα κύλισης, φοβερή ασφάλεια και τα ευχαριστιέσαι καθημερινά. Κάνε τα πρέποντα (σωστά σερβις, σωστό χειρισμό κινητήρα/κιβώτιο) και δεν θα πάθουν τίποτα. highly maintentance dependant. Αν δεν μπορείς/θες να το συντηρήσεις πάρε Ιαπωνικό.
την μαλακη αίσθηση την δίνει ενα στρωμα αφρολεξ 1 η 2 χιλ. που ειναι κολλημενο στο υφάσμα ... μετα πανε και το κολλανε στο ταμπλω της οροφης .. στα 10 χρονια περιπου ή και νωρίτερα το αφροδες υλικο αποσυντίθεται και κρεμαει το υφασμα... στα ιαπωνικα το υφασμα ειναι κολλημενο κατευθείαν πανω στο ταμπλω της οροφής και δεν εχουν θεμα ... ηθελα ο ταπετσερης να μου το κανει ετσι αλλα μου ειπε οτι σε 10 χρονια που θα ξαναπεσει δεν θα υπαρχει καν το αμαξι...Γιατί στα λουσάτα ευρωπαϊκά απαιτείται μαλακή αίσθηση στους ουρανούς ενώ στα ιαπωνικά/κορεάτικα όχι.
10-ετια έκλεισε λοιπόν το όχημα. Ας δούμε πιο ήρεμα τι έβγαλε:θέλω να πω τον πόνο μου. Έχω ένα VW Tiguan 1.4 TSI, που αγόρασα το 2008
Εντάξει, αυτό αναλύθηκε γιατί συμβαίνει. Μια αστοχία εδώ, αλλά όχι τρομερή, και την πρόλαβαν τη μεγάλη ζημιά.1. Εν αρχή ήταν η καδένα που με οδηγία του εργοστασίου χρειάστηκε αλλαγή (είχα 40.000 χλμ).
Οι γνωστές ανακλήσεις, που καλώς γίνονται, και δείχνουν ότι ασχολούνται με τα θέματα ασφάλειας και προβαίνουν σε αλλαγές ακόμα και χωρίς εμφάνιση προβλήματος.2. Στη συνέχεια ήταν το σύστημα των φρένων που χρειάστηκε κάποια επέμβαση για λόγους ασφαλείας.
Εντάξει, άλλη μια αστοχία, φανάρι.3. Το εμπρόσθιο φανάρι μόλις περίπου 2 έτη μετά την αγορά υπέστη βλάβη στο σύστημα που το ανεβοκατεβάζει, με συνέπεια να κάνει και θόρυβο και χρειάστηκε αλλαγή (όλο το φανάρι).
Αντί για 10-ετία, στα 8 χρόνια. Τα γνωστά.4. Το 2016 μου... έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. .. την έφτιαξα με 120 € !!!
Στα 9 χρόνια, οι αναρτήσεις φίλε μου δάκρυσαν κι έκλαψαν δικαίως, αναλώσιμα είναι, δεν είναι για μια ζωή..5. Πέρυσι "δάκρυσαν" οι εμπρόσθιες αναρτήσεις. Αλλαγή κι εκεί...
Αυτό πολύ πολύ πιθανώς οφείλεται στο παρακάτω:6. Σήμερα (2018) διεπιστώθη διαφορά συμπίεσης στους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους. Μου το είπαν μαλακά στην αρχή. Στο τέλος: κόστος επισκευής πάνω από 2.500 € !!!
Δεν θέλει "πιο ήπια από νορμάλ" χρήση κανένας κινητήρας. Θέλει χρήση σε όλο το φάσμα στροφών.Και όλα αυτά έχοντας σήμερα 120.000 χλμ με χρήση πόλης-ταξιδιών πιο ήπια από Normal.
Ναι. Μια χαρά αυτοκίνητα είναι, ήσυχα, με σωστή οδηγική συμπεριφορά, με χαμηλή κατανάλωση, με ποιοτικό εσωτερικό, καλή συναρμογή, χωρίς ιδιαίτερους τριγμούς, και πουλάνε σα στραγάλια.Έχετε να μου πείτε κάτι περί Γερμανικής ποιότητας κατασκευής ή έστω VW???
Τογιότα ρουλζζζζ.Τελικά μήπως να κοιτάμε... ανατολικά? Προς Japan μεριά?
Αγανάκτησα ρε παιδιά! Αγανάκτησα !
Ε δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα.......με το συμπαθειο.Ας δούμε όμως και το αρχικό ποστ, πιο ...διεξοδικά, διότι πολλές φορές γκριανιάζουμε λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται.
10-ετια έκλεισε λοιπόν το όχημα. Ας δούμε πιο ήρεμα τι έβγαλε:
Εντάξει, αυτό αναλύθηκε γιατί συμβαίνει. Μια αστοχία εδώ, αλλά όχι τρομερή, και την πρόλαβαν τη μεγάλη ζημιά.
Οι γνωστές ανακλήσεις, που καλώς γίνονται, και δείχνουν ότι ασχολούνται με τα θέματα ασφάλειας και προβαίνουν σε αλλαγές ακόμα και χωρίς εμφάνιση προβλήματος.
Εντάξει, άλλη μια αστοχία, φανάρι.
Αντί για 10-ετία, στα 8 χρόνια. Τα γνωστά.
Στα 9 χρόνια, οι αναρτήσεις φίλε μου δάκρυσαν κι έκλαψαν δικαίως, αναλώσιμα είναι, δεν είναι για μια ζωή..
Αυτό πολύ πολύ πιθανώς οφείλεται στο παρακάτω:
Δεν θέλει "πιο ήπια από νορμάλ" χρήση κανένας κινητήρας. Θέλει χρήση σε όλο το φάσμα στροφών.
Ναι. Μια χαρά αυτοκίνητα είναι, ήσυχα, με σωστή οδηγική συμπεριφορά, με χαμηλή κατανάλωση, με ποιοτικό εσωτερικό, καλή συναρμογή, χωρίς ιδιαίτερους τριγμούς, και πουλάνε σα στραγάλια.
10 χρόνια το έχεις, κι έβγαλε ένα φανάρι και την ταπετσαρία, λόγω ήλιου που το καίει τα καλοκαίρια.
Μια χαρά.
Τογιότα ρουλζζζζ.
Γνωστό σε όλους.
Πάνε πάρε Τογιότα.
Το αντίστοιχο είναι το CHR.
Δε θα πάθει τίποτα.
Όμως, θα γέρνει πολύ περισσότερο στις στροφές, θα κάνει σημαντικά περισσότερη φασαρία μέσα, οι πόρτες όταν κλείνουν βγάζουν πιο "φτηνό" ήχο, τα πλαστικά μέσα είναι υποδεέστερης ποιότητας και τριγμούς θα έχεις από τον πρώτο χρόνο.
Φιλ φρι.
Φίλε μου, ότι και να λέμε, τέτοια ζημιά στον κινητήρα δε δικαιολογείται. Τουλάχιστον στην περίπτωσή μου (χρήση, service κλπ). Εάν είναι (με καδενες, φανάρια, κινητήρα, κλπ) να ξαναπληρώσω ένα αυτοκίνητο 30.000 €, κάτι δεν πάει καλά!Δεν θέλει "πιο ήπια από νορμάλ" χρήση κανένας κινητήρας. Θέλει χρήση σε όλο το φάσμα στροφών.