ΖΗΜΙΑ ΣΕ VW TIGUAN

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.621
Reaction score
75.606
Οχι σε αξιοπιστεια τοσο πολυ
Άλλος μύθος. Η διαφορά είναι οτι τα παλιότερα είχαν πολύ λιγότερα και χονδροειδή εξαρτήματα, οπότε μπορούσαν να επισκευαστούν ευκολότερα και απο μη ειδικευμένους μαστόρους (ή με DIY). Τα τότε πολύπλοκα έμεναν συνεχώς.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.419
Reaction score
42.282
Σκόρπιες σκέψεις περί αξιοπιστίας και υπευθυνότητας. Οι (παγκόσμιοι) δείκτες είναι ιστορικά ξεκάθαροι.

Πώς τιμωρήσαμε σαν καταναλωτές την αυτοκινητοβιομηχανία με τη χειρότερη ιστορία κομπίνας και ψευδών; Την κάναμε πρώτη στον κόσμο το 2014-15. ;)

Η μυθική πτώση αξιοπιστίας της Mercedes όταν αγόρασε τον καρκίνο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα τελευταία χρόνια επανήλθε και συνεχίζει να βελτιώνεται.

Ο μύθος της ιαπωνικής ποιότητας συνολικά. Δυο εταιρείες μόνο είναι σταθερά αξιόπιστες, με τη μια απ' αυτές να είναι ιδιαίτερα υπεύθυνη κάνοντας ανακλήσεις όταν οι άλλοι κάνουν τους χαζούς. Προσφέρει επίσης τα πιο βαρετά οχήματα μετά το Hyundai Group. :p
Το μεγαλύτερο ίσως σκάνδαλο στην ιστορία του αυτοκινήτου είναι της Takata, διαβάστε επίσης για την Kobe Steel.

Οι Κορεάτες, αφού αναπτύχθηκαν αρχικά ως αγοραστές παρωχημένης ιαπωνικής τεχνολογίας, ακολουθούν πιστά την επιτυχημένη συνταγή των Ιαπώνων στις δεκαετίες '60-'70. Low maintenance, high reliability, medium to low perceived quality.

Οι Γάλλοι, όπου τα οχήματα του ενός group παθαίνουν ολική κατάρρευση μετά απο, αρκετά ομολογουμένως, χρόνια. Το άλλο έμαθε κάπως απο τους Ιάπωνες.

Η ιστορία των μέσων σε όλα αμερικάνικων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη. Θα αλλάξει, αλλά προς τα πού; :idk:

Ποιά εταιρεία είχε, σε μεγάλο βαθμό άδικα, κακή φήμη και τα τελευταία χρόνια πασχίζει να επιτύχει τη δικαίωση της φήμης αυτής έχοντας αγοράσει τον παραπάνω καρκίνο; Είναι "Ολλανδική". :D

Ποιά ευρωπαϊκή εταιρεία που ανήκει σε group ινδικής ιδιοκτησίας κατάφερε να ξεπεράσει σε αξιοπιστία τα τελευταία 2-3 χρόνια την ακριβώς αποπάνω;
Hint: Οι πελάτες τους θεωρούν δεδομένο οτι θα μένουν συχνά στο δρόμο και μόλις παρουσιαστεί νεότερο μοντέλο το αγοράζουν. :party:
Πάρα πολύ σωστά όλα αυτά. Να προσθέσω μόνο ότι οι γεωγραφικοί/εθνικοί όροι που παραδοσιακά χρησιμοποιούμε για να κατηγοριοποιήσουμε αυτοκινητοβιομηχανίες είναι σε μεγάλο βαθμό παραπλανητικοί εδώ και πολλά χρόνια.
Με εξαίρεση κάποιες γιαπωνέζικες όπου το top management παραμένει ιαπωνικό αν και η βάση παραγωγής της και προσωπικό είναι διάσπαρτο στις 5 ηπείρους με 100άδες χιλιάδες εργαζόμενους διαφόρων εθνικοτήτων. Και τρέχα γύρευε για το management σε επίπεδα παραγωγικής μονάδας.
Η μία γιαπωνέζικη που γράφεις που έσωσε την παρτίδα και στη γαλλική καθοδηγείται από Γάλλο-Βραζιλιάνο-Λινανέζο που είναι Γαλλοαναθρεμμένος επαγγελματικά.
Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα και στοιχεία, δεν έχει νόημα να γράφω σελίδες.

ΥΓ η διοίκηση είναι μόνο μία πλευρά του νομίσματος, αν πιάσουμε προμηθευτές και σχεδιαστές υποσυστημάτων τότε θα καταλάβετε γιατί Βαβέλ μιλάμε.
 

Μηνύματα
30.111
Reaction score
24.447
Ποιά εταιρεία είχε, σε μεγάλο βαθμό άδικα, κακή φήμη και τα τελευταία χρόνια πασχίζει να επιτύχει τη δικαίωση της φήμης αυτής έχοντας αγοράσει τον παραπάνω καρκίνο; Είναι "Ολλανδική". :D

Ποιά ευρωπαϊκή εταιρεία που ανήκει σε group ινδικής ιδιοκτησίας κατάφερε να ξεπεράσει σε αξιοπιστία τα τελευταία 2-3 χρόνια την ακριβώς αποπάνω;
Hint: Οι πελάτες τους θεωρούν δεδομένο οτι θα μένουν συχνά στο δρόμο και μόλις παρουσιαστεί νεότερο μοντέλο το αγοράζουν. :party:

ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕ!

ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΣ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ......
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.767
Reaction score
10.600
Volvo

Παρακάτω τώρα.
Τα αυτοκίνητα φτιάχνονται σαν τα lego.
Καδένα από τον Καναδά. λάμπα από την Ισπανία, μπουζί από την Ιαπωνία κοκ

Το τι ακριβώς παίρνεις είναι άλλο θέμα.
 

Μηνύματα
2.303
Reaction score
5.359
Οι πελάτες τους θεωρούν δεδομένο οτι θα μένουν συχνά στο δρόμο και μόλις παρουσιαστεί νεότερο μοντέλο το αγοράζουν.
πολυ πολυ σωστος... τοσα εχουν ακουστει και παλι θελω να αλλαξω την octy με το νεο karoq...:oops:
 

Μηνύματα
271
Reaction score
529
Ποιά εταιρεία είχε, σε μεγάλο βαθμό άδικα, κακή φήμη και τα τελευταία χρόνια πασχίζει να επιτύχει τη δικαίωση της φήμης αυτής έχοντας αγοράσει τον παραπάνω καρκίνο; Είναι "Ολλανδική". :D
FCA US LLC
 



Μηνύματα
30.111
Reaction score
24.447
ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΦΟΡΤΗΓΑ/ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΕΙΧΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ....

Η VW EXEI THN MAN KAI SCANIA....

H VOLVO THN RENAULT KAI MACK (USA)...

H MERCEDES ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ.
 

Μηνύματα
309
Reaction score
419
Μπες μέσα σε σουμπαρού να κάτσεις, και μετά σε Audi.
Το χάος..
Κάποιο λαθάκι κάνεις
Ημουν κάτοχος αουντι ες3 από 2004 εως 2007.
Απο 2007 μέχρι σημερα Subaru Wrx.
Ιδιας καρηγορίας (και σχεδόν ίδιας χρονόλογιας) αυτοκίνητα οπότε μπορούμε να κάνουμε μια σύγκριση.
Κατανάλωση:Τα ίδια
Οδηγική συμπεριφορά:Καλύτερη θέση για τον οδηγό και καλύτερη πλευρική στήριξη στο Subaru.Πιο άνετο ταξίδι και λιγοτεροι θόρυβοι.Στο αουντι δεν αρέσει τοσο να στρίβει οσο στο Subaru. Στα γκάζια σχεδόν τα ίδια με ένα μικρό προβάδισμα του Subaru.
Αξιοπιστία:Απο 2004 μέχρι 2007 το αουντι έβγαλε αισθητήρα λ,ρουλεμάν τροχών και μίζα (με άφησε στην Τριπολη)
Απο 2007 μεχρι σήμερα και με τα τετραπλάσια χλμ το subaru δεν εχει βγάλει τίποτα.
Σε γενικές γραμμές το μόνο πλεονέκτημα του ες 3 ηταν τα δερμάτινα.
Βέβαια η εμπειρια μου δεν νομίζω οτι ειναι ο κανόνας αλλά απλά ενα στατιατικό στοιχείο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.614
Reaction score
129.460
Κάποιο λαθάκι κάνεις
Ημουν κάτοχος αουντι ες3 από 2004 εως 2007.
Απο 2007 μέχρι σημερα Subaru Wrx.
Ιδιας καρηγορίας (και σχεδόν ίδιας χρονόλογιας) αυτοκίνητα οπότε μπορούμε να κάνουμε μια σύγκριση.
Κατανάλωση:Τα ίδια
Οδηγική συμπεριφορά:Καλύτερη θέση για τον οδηγό και καλύτερη πλευρική στήριξη στο Subaru.Πιο άνετο ταξίδι και λιγοτεροι θόρυβοι.Στο αουντι δεν αρέσει τοσο να στρίβει οσο στο Subaru. Στα γκάζια σχεδόν τα ίδια με ένα μικρό προβάδισμα του Subaru.
Αξιοπιστία:Απο 2004 μέχρι 2007 το αουντι έβγαλε αισθητήρα λ,ρουλεμάν τροχών και μίζα (με άφησε στην Τριπολη)
Απο 2007 μεχρι σήμερα και με τα τετραπλάσια χλμ το subaru δεν εχει βγάλει τίποτα.
Σε γενικές γραμμές το μόνο πλεονέκτημα του ες 3 ηταν τα δερμάτινα.
Βέβαια η εμπειρια μου δεν νομίζω οτι ειναι ο κανόνας αλλά απλά ενα στατιατικό στοιχείο.
Εντάξει, μιλάς για το wrx.
Συμφωνώ σε όσα λες.

Προσωπικά, τα σουμπαρού (μέσα-έξω) μου φαίνονται από αδιάφορα έως άθλια, ενώ τα άουντι μου αρέσουν πολύ περισσότερο.

Φυσικά, τα σουμπαρού είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα, και τραγικά πιο αξιόπιστα.

Αν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο, με σκοπό να το κρατήσω πολλά χρόνια (10, ή 10+, ποτέ δεν έχω κάνει τέτοιο πράγμα...) τότε ναι, σουμπαρού ή Τογιότα, τίποτε άλλο.

Επειδή όμως είμαι του leasing και προτιμώ να αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 4-ετια (το πολύ), θα προτιμούσα άουντι. ;)
 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.621
Reaction score
75.606
Last edited:


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.767
Reaction score
10.600
Ναι σωστά για τους Κινέζους, μπερδεύτηκα με την tata
η FCA Λονδίνο δεν είναι; Εκτός και αν έφυγε με Brexit και δεν πήρα χαμπάρι.
Τώρα που είδα και wiki Λονδίνο λέει

Εδιτ: Nissan & PSA είναι παρεούλα, αντάλλαξαν και μετοχές εκτός από CEO
 

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Για Jaguar - Land Rover.


FCA, Ολλανδία. Volvo, Lotus, Geely.
Εγώ πάντως πιστεύω πλέον ότι η HONDA είναι μία εταιρεία που προσέχει την αξιοπιστία της και την ποιότητά της ταυτόχρονα. Σε moto, σε auto, σε εξωλέμβιες. Αλλά μπλέκεις με τον αντιπρόσωπο και τις τιμές του? Και φανταστείτε ότι έχω auto VW, moto Kawasaki και εξωλέμβια MERCURY. Αλλού 'ντα αλλού !!!
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.877
στο γκρουπ ρενο δεν ειναι και η νισαν ?
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.621
Reaction score
75.606
Η Φιατ τεσπα το γκρουπ FCA είναι Λονδίνο, την Volvo την έχουν Ινδοί
https://en.wikipedia.org/wiki/Exor_(company)

Exor N.V. is an Italian leading[3] investment company, incorporated in The Netherlands and controlled by Italy's Agnelli/Elkann family.
στο γκρουπ ρενο δεν ειναι και η νισαν ?
Όχι, έχουν κάνει ανταλλαγή μετοχών. H Renault έχει μεν έλεγχο της Nissan αλλά υπάρχουν δικλείδες.
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault–Nissan–Mitsubishi_Alliance

Renault currently has a 43.4 percent (fully voting) stake in Nissan, and Nissan holds a 15 percent (non-voting) stake in Renault effectively giving Renault control.
Εδώ το πρόβλημα για τη Nissan είναι σοβαρό, γιατί η Renault την έσωσε απ' τη χρεωκοπία αλλά τα τελευταία χρόνια αντιστράφηκαν οι ρόλοι.
Η Renault ελέγχεται απο το γαλλικό κράτος, κάτι που αυξάνει τα προβλήματα του παζλ.


Μην αρχίσω με το παζλ του VW Group. :D
 

Μηνύματα
146
Reaction score
169
Διαβάζω και διερωτώμαι λοιπόν φωναχτά:
αν έχεις το χρήμα να πάρεις ένα golf γιατί δεν παίρνεις ένα civic?
Η αξιοπιστία της εταιρείας είναι παροιμιώδης όσο και το βάθος της μεταλλογνωσίας της!
Εκτιμώ ότι έχει να κάνει με τη γενικότερη φιλοσοφία ζωής των Ιαπώνων η προσήνειά τους προς την ορθή μηχανολογικά κατασκευή.
το καλό και όχι εμπορικό engineering.
Η toyota είναι η μόνη που παραστρατεί συστηματικά (λόγω ευρωπαϊκών επιρροών) και κραματώνει το κατάνα της και με λίγο νικέλιο για τη λάμψη.
Νομίζω ότι η ελληνική πραγματικότητα έχει εξωθήσει όλους μας στην προτεραιοτητοποίηση της αξιοπιστίας έναντι αξιών όπως η οδική συμπεριφορά ή ακόμη χειρότερα η ασφάλεια (αλλά ποιος έχει να τα χώνει για να αγοράζει και να συντηρεί βόλβο ή μερκενδέ?)
Όσο για τον φίλτατο αρχάριο θα συμφωνήσω ότι ειδικά η πτώση συμπίεσης σε σχετικά σύγχρονο κινητήρα με ήπια χρήση είναι τουλάχιστον αδικαιολόγητη για αυτά τα χλμ και να τον ρωτήσω αν εμπιστεύεται το συνεργείο του ή έστω αν έχει κάποια ένδειξη για το ποιόν του το αυτό και για τον βενζινά του ;).
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.767
Reaction score
10.600
Α οκ, παραπήγες πίσω από την κουρτίνα
H FCA είναι Λονδίνο αλλά ανήκει σε φαντ με έδρα Ολλανδία.
Οκ αλλά αν ψάχνουμε τα επενδυτικά σχήματα πίσω από κάθε εταιρεία πάει μακρυά η βαλίτσα
[DOUBLEPOST=1520688996][/DOUBLEPOST]Βρείτε τώρα και ενα διάγραμμα με τους κατασκευαστές ανταλλακτικών για να πάρετε μια εικόνα.
Πεζό με εγκεφάλους Marelli , αλφα ρομεο με bosch
Μπάχαλο
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.422
Μηνύματα
2.902.988
Members
38.043
Νεότερο μέλος
ADRONIS
Top