Ας μιλήσουμε για το feedback

Είναι καλό το feedback?


  • Total voters
    42

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.242
Reaction score
137.864
Πολλές φορές όταν επιλέγω το normal feedback, ο ήχος γίνεται πιο bright "σαν να έφυγε μια κουρτίνα" ένα πράγμα αλλά μετά από 2-3 κομμάτια έχω αρχίζει να κουράζομαι από τις μεσοϋψηλές συχνότητες.
Ε, όταν γίνεται πιο φλατ το πράγμα, αναγκάζεται ο ενισχυτής να βγάλει πιο πολύ αυτό που κανονικά δε βγαίνει και το βγάζει με ζόρι, οπότε θα την ακούσεις, μαζί με τον τυχαίο χώρο που μπορεί εκεί να έχει λίαν ακατάλληλους χρόνους αντήχησης και να επιδεινώνει την κατάσταση.

Βεβαίως, συνήθως λείπει από τέτοιες περιπτώσεις η ορθή ισοσταθμιση χώρου, με τις προβλεπόμενες καμπύλες απόκρισης (ξέρεις, αυτά τα σατανικά) οπότε το τυχαίο φίλτρο απόκρισης στον τυχαίο χώρο με τους τυχαίους χρόνους αντήχησης και χωρίς ούτε τυχαία ισοσταθμιση, οδηγεί σε τουλάχιστον τυχαία συμπεράσματα, τα οποία όλως τυχαίως συμπίπτουν με άλλους τυχαίους χρήστες.

Σημαντικό στοιχείο. :p:D

Α να γειά σου. :drinks:
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Φυσικά, όλα αυτά δεν γίνονται αν δεν είναι δυνατή η σχεδίαση του ενισχυτή, δηλαδής αν ο σχεδιαστής του δεν είναι μάστερ, και με δυνατά μετρητικά εργαλεία, όχι με ένα κατσαβίδι κι ένα πολύμετρο, έτσι κάνω γω λαμπάτους. :p

... ο Αpollon είναι ένας από τους καλύτερους λαμπάτους τελικούς (με λογική τιμή) που έχουν πέσει στα χέρια μου τον τελευταίο καιρό: Έχει καλές δυνατότητες οδήγησης, ήχο που ισορροπεί άψογα μεταξύ άποψης και ακρίβειας, δυνατότητες επιλογής της ηχητικής του ταυτότητας μέσω ελέγχου της ανάδρασης και της συνδεσμολογίας των λυχνιών εξόδου, ποιοτική κατασκευή και προσεγμένη αισθητική. Προσέξτε το ότι άφησα το γεγονός ότι σχεδιάζεται και κατασκευάζεται στην Ελλάδα, για το τέλος. Χαίρομαι γιαυτό (υπάρχουν αρκετοί και καλοί λόγοι) αλλά ως προς την αξιολόγηση είναι εντελώς αδιάφορο. Κατά τη γνώμη μου, θέτει το επίπεδο αναφοράς στην κατηγορία.
Άσχετος και ο Σταματάκος ρε Κώστα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.242
Reaction score
137.864
Δεν είναι καθόλου τυχαίο το θέμα της ορθής καμπύλης απόκρισης, έχει πέσει πολύ μελέτη σ'αυτό, όπως και στις καμπύλες αντιληπτοτητας.

Τα πρίμα σε αυτές τις καμπύλες, οφείλουν να πέφτουν, ενώ τα μπάσα να ανεβαίνουν.

Δηλαδή, δεν είναι σωστό να παίζει φλατ το στέρεο.

Αν παίζει φλατ το ηχείο και φλατ ο ενισχυτής, δηλαδής σωστά, ως προβλέπεται, το αποτέλεσμα είναι λάθος.

Θέλει ισοσταθμιση.

Αν τυχόν ο ενισχυτής δε παίζει φλατ και έχει κοιλιά στα πρίμα, τότε το άκουσμα είναι πιο σωστό, και φυσικά αρέσει περισσότερο.

Πχ ένας τυχαίος λαμπάτος που στρογγυλεύει.

Δε παύουν να είναι λάθος αυτοί οι ενισχυτές όμως, αλλά και η ακρόαση χωρίς την αναγκαία ισοσταθμιση.

Τώρα, αν έχει ένα κουμπί ο ενισχυτής που λέει το κουμπί "φιντμπακ με το κιλό" και χώνεις και γίνεται πιο λάθος το άκουσμα, δεν είναι ασφαλές συμπέρασμα για το φίντμπακ, ούτε για τα πρίμα, ούτε για τους λαμπάτους γενικά, ούτε για τίποτα απολύτως.

Έγινε σαφές;
[DOUBLEPOST=1521021431][/DOUBLEPOST]
Άσχετος και ο Σταματάκος ρε Κώστα;
Όχι βέβαια. :)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.833
Reaction score
84.880
Διαβάζω το νήμα με απόλυτη αδιαφορία. :tongue:

Ως καταναλωτής με μηδενικές τεχνικές γνώσεις κατασκευής ενισχυτικών μονάδων, δεν ενδιαφέρομαι.

Το μόνο που με νοιάζει είναι ο ενισχυτής μου να οδηγεί επαρκώς τα ηχεία, και να μην αφαιρεί αλλά και να μην προσθέτει τίποτα δικό του στην μουσική που ακούω. Τίποτα όμως, γιατι θα τον παρει ο διάολος.

Αν χρειάζεται ανάδραση, αντίδραση, περίδραση, κατάδραση για να το πετύχει αυτό ποσώς με απασχολεί.

:fuckyou:
 
Last edited:

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
534
Reaction score
703
Ο άνθρωπος είναι συγκεκριμένος σε αυτά που γράφει. Εμείς πρέπει να αντιληφθούμε το... πρίσμα γραφής του, δηλαδή την οπτική γωνία από την οποία εξετάζει και προσεγγίζει τη δοκιμή.
" ... ο Αpollon είναι ένας από τους καλύτερους λαμπάτους τελικούς (με λογική τιμή) που έχουν πέσει στα χέρια μου τον τελευταίο καιρό: Έχει καλές δυνατότητες οδήγησης, ήχο που ισορροπεί άψογα μεταξύ άποψης και ακρίβειας, δυνατότητες επιλογής της ηχητικής του ταυτότητας μέσω ελέγχου της ανάδρασης και της συνδεσμολογίας των λυχνιών εξόδου, ποιοτική κατασκευή και προσεγμένη αισθητική. Προσέξτε το ότι άφησα το γεγονός ότι σχεδιάζεται και κατασκευάζεται στην Ελλάδα, για το τέλος. Χαίρομαι γιαυτό (υπάρχουν αρκετοί και καλοί λόγοι) αλλά ως προς την αξιολόγηση είναι εντελώς αδιάφορο. Κατά τη γνώμη μου, θέτει το επίπεδο αναφοράς στην κατηγορία. "

Καλές δυνατότητες αναφέρει, έχε το νου σου όταν επιλέξεις ηχεία, άποψη και ακρίβεια αναφέρει, οπότε έλεγξε αν η -έστω- περιορισμένη άποψη συμφωνεί με τη δική σου, λογική τιμή αναφέρει σε ένα χώρο που "λογική τιμή" σε σχέση με την "αξία των προσφερόμενων προϊόντων" πολλές φορές δε συνάδει.
Όσοι δοκιμάζουν μηχανήματα πρέπει να ισορροπήσουν μεταξύ της ορθής σκέψης, της υπαρχουσας πραγματικότητας και της βιωσιμότητάς τους. Ο Σταματάκος, προσωπικά, θεωρώ πως είναι από τους καλύτερους στο χώρο, κρατώντας τις ισορροπίες σοφά. Μην τα περιμένουμε όμως όλα σερβιρισμένα στο πιάτο!
(δεν αναφέρομαι σε εσένα okakosolikos, βρήκα την ευκαιρία και το έγραψα) :drinks:
 

Μηνύματα
684
Reaction score
674
Το feedback είναι η σχεδίαση κυκλώματος σε ενισχυτές με σκοπό τον έλεγχο της εισόδου της ενίσχυσης μέσω της ανατροφοδότησής της (εξού και feedback) από την έξοδο της ενίσχυσης.
Εγω που νόμιζα οτι μόνο στο ebay μπορούμε να βάλουμε feedback!
Κάτι μάθαμε παλι και σήμερα. Μπραβο ρε παιδια. Αν και δεν κατάλαβα ουτε τα μισά απο αυτά που ειπωθήκανε......
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Ο άνθρωπος είναι συγκεκριμένος σε αυτά που γράφει. Εμείς πρέπει να αντιληφθούμε το... πρίσμα γραφής του, δηλαδή την οπτική γωνία από την οποία εξετάζει και προσεγγίζει τη δοκιμή.
" ... ο Αpollon είναι ένας από τους καλύτερους λαμπάτους τελικούς (με λογική τιμή) που έχουν πέσει στα χέρια μου τον τελευταίο καιρό: Έχει καλές δυνατότητες οδήγησης, ήχο που ισορροπεί άψογα μεταξύ άποψης και ακρίβειας, δυνατότητες επιλογής της ηχητικής του ταυτότητας μέσω ελέγχου της ανάδρασης και της συνδεσμολογίας των λυχνιών εξόδου, ποιοτική κατασκευή και προσεγμένη αισθητική. Προσέξτε το ότι άφησα το γεγονός ότι σχεδιάζεται και κατασκευάζεται στην Ελλάδα, για το τέλος. Χαίρομαι γιαυτό (υπάρχουν αρκετοί και καλοί λόγοι) αλλά ως προς την αξιολόγηση είναι εντελώς αδιάφορο. Κατά τη γνώμη μου, θέτει το επίπεδο αναφοράς στην κατηγορία. "

Καλές δυνατότητες αναφέρει, έχε το νου σου όταν επιλέξεις ηχεία, άποψη και ακρίβεια αναφέρει, οπότε έλεγξε αν η -έστω- περιορισμένη άποψη συμφωνεί με τη δική σου, λογική τιμή αναφέρει σε ένα χώρο που "λογική τιμή" σε σχέση με την "αξία των προσφερόμενων προϊόντων" πολλές φορές δε συνάδει.
Όσοι δοκιμάζουν μηχανήματα πρέπει να ισορροπήσουν μεταξύ της ορθής σκέψης, της υπαρχουσας πραγματικότητας και της βιωσιμότητάς τους. Ο Σταματάκος, προσωπικά, θεωρώ πως είναι από τους καλύτερους στο χώρο, κρατώντας τις ισορροπίες σοφά. Μην τα περιμένουμε όμως όλα σερβιρισμένα στο πιάτο!
(δεν αναφέρομαι σε εσένα okakosolikos, βρήκα την ευκαιρία και το έγραψα) :drinks:

καλά έκανες και το έγραψες, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, εγώ ανέφερα τον Σταματάκο ως απάντηση στο
κατσαβίδι + πολύμετρο = ενισχυτής
Προφανώς ο ενισχυτής έχει άποψη, αλλά η άποψη έχει μια σχεδίαση, δεν έγινε στο κουτουρού.

Με πέντοδο και normal feedback ακούω michael jackson αλλά σε πολλά κομμάτια που θέλω "την άποψη" του ενισχυτή υα βάλω την τρίοδο με το low feedback. Push-pull είναι ο ενισχυτής άρα μην φανταστείς, όταν λέμε άποψη εννοούμε λίγα πράγματα, δεν είναι και SET.

Πάντως, η αλήθεια είναι ότι και η υπογράμμιση είναι δική σου. Κάποιος άλλος που καίγεται να τον αγοράσει θα έβλεπε το "επίπεδο αναφοράς στην κατηγορία", "ποιοτική κατασκευή", "καλύτερους λαμπάτους (...) τον τελευταίο καιρό" κτλ. Δηλαδή ναι μεν, αλλά.
Για παράδειγμα τώρα ακούω nightstalker-underdog και δεν θα ζητούσα κάτι άλλο σε ηχητική ταυτότητα.
Με πέντοδο και normal feedback φυσικά
[DOUBLEPOST=1521025829][/DOUBLEPOST]
Εγω που νόμιζα οτι μόνο στο ebay μπορούμε να βάλουμε feedback!
Κάτι μάθαμε παλι και σήμερα. Μπραβο ρε παιδια. Αν και δεν κατάλαβα ουτε τα μισά απο αυτά που ειπωθήκανε......
Είναι καλό αλλά μπορεί να γίνει κακό αν δεν γίνει καλά

 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Δηλαδη ενας καλοσχεδιασμενος δεν την χρειαζεται? Η δεν υπαρχει κανενας τοσο καλος?
Δεν απαντούν τόσο τέλειες τοπολογίες,ώστε να μη χρειάζονταν αυτές εφαρμογή κάποιας μορφής ανάδρασης σε ενότητες του κυκλώματος.

Ακόμα και αν υπήρχαν,τα ηχεία και η ακουστική συμπεριφορά του χώρου θα εισαγάγουν από τη δική τους πλευρά ιδιαίτερες μορφές ανάδρασης κατά τη μετάδοση της ενέργειας στον ακροατή...
Σύμφωνοι αλλά εγώ δεν είμαι ο απλός χρήστης
...
Άρα εν μέρει δεν είναι θεωρητική η ερώτησή μου.
Πολλές φορές όταν επιλέγω το normal feedback, ο ήχος γίνεται πιο bright "σαν να έφυγε μια κουρτίνα" ένα πράγμα αλλά μετά από 2-3 κομμάτια έχω αρχίζει να κουράζομαι από τις μεσοϋψηλές συχνότητες.
Καθώς έψαξα για το "φαινόμενο" αυτό στο ίντερνετ είδα ότι δεν είμαι μόνο εγώ που το ακούω αυτό ούτε προϊόν ανθυποβολής - εφόσον πρώτα το άκουσα και μετά το διάβασα.
Καταλήγουμε ότι η έμφαση αυτή στα μεσοϋψηλά είναι αποτέλεσμα της χρονικής καθυστέρησης?
Ας πω και αυτό: Λόγω σπουδών το κύκλωμα ανάδρασης το έβλεπα για 4 χρόνια συνεχόμενα, δεν νομίζω ότι ένας PID ελεγκτής ανάδρασης είναι πιο δύσκολος από τον ελεγκτή ανάδρασης των ενισχυτών.
Θα ήταν,άμα οι περαιτέρω απόπειρες αντιστάθμισης δημιουργούσαν φαύλους αναδραστικούς κύκλους.

Ας απαντήσει ο master...Schmurfer σ'ένα πρακτικόν ερώτημα,θα ήταν σκόπιμο τα κοπτικά εργαλεία να διατίθενται καλώς ακονισμένα ή να αμβλύνονται λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο ατζαμής χειρισμός τους θα οδηγούσε σε...αυτοσφαγές χρηστών;;)

Θα ήταν χρήσιμο να εξεταζόταν η μορφή της καμπύλης απόκρισης του ενισχυτή στις επιμέρους περιπτώσεις ώστε να διαπιστωνόταν πόσο απότομη πτώση σημειώνεται στο άνω όριο απόκρισης συνοδευόμενη από παράλληλες κορυφώσεις στις υψηλές οκτάβες πριν από το σημείο όπου έρχεται η πτώση.

Αναλογίζομαι ο ίδιος όμως - χωρίς πρόσκαιρα να εξεταζόταν η ενιαία οντότητα με το χώρο ακρόασης - ότι κατά τη λειτουργία τέτοιας κατηγορίας ενισχυτών,οι διακυμάνσεις με τη συχνότητα στην τιμή του φορτίου (ηχείου) που είναι συνδεδεμένο με σταθερή την τάπα εξόδου θα οδηγούν σε διαφοροποίηση του κέρδους ανοιχτού βρόχου για το εν λόγω κύκλωμα και κατ'επέκτασιν στο κέρδος κλειστού βρόχου κατά την εφαρμογή της ανάδρασης.

Ο δε πειραματισμός με την κατά βούλησιν επιλογή του βαθμού ανάδρασης (πως λέμε αφού δίνεται περίσσεια...σχοινιού γιατί να μην χρησιμοποιηθεί) θα μεταβάλλει το κέρδος περαιτέρω,μειώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το βαθμό πρόβλεψης ως προς τη συμπεριφορά του κυκλώματος.
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Αναλογίζομαι ο ίδιος όμως - χωρίς πρόσκαιρα να εξεταζόταν η ενιαία οντότητα με το χώρο ακρόασης - ότι κατά τη λειτουργία τέτοιας κατηγορίας ενισχυτών,οι διακυμάνσεις με τη συχνότητα στην τιμή του φορτίου (ηχείου) που είναι συνδεδεμένο με σταθερή την τάπα εξόδου θα οδηγούν σε διαφοροποίηση του κέρδους ανοιχτού βρόχου για το εν λόγω κύκλωμα και κατ'επέκτασιν στο κέρδος κλειστού βρόχου κατά την εφαρμογή της ανάδρασης.

Ο δε πειραματισμός με την κατά βούλησιν επιλογή του βαθμού ανάδρασης θα μεταβάλλει το κέρδος περαιτέρω,μειώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το βαθμό πρόβλεψης ως προς τη συμπεριφορά του κυκλώματος.
Άρα δεδομένου των αναλογιών καλά έκαναν οι Τσακιρήδηδες που τοποθέτησαν τον διακόπτη ανάδρασης.
Είναι μία λύση
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.883
Reaction score
76.473
Ας απαντήσει ο master...Schmurfer σ'ένα πρακτικόν ερώτημα,θα ήταν σκόπιμο τα κοπτικά εργαλεία να διατίθενται καλώς ακονισμένα ή να αμβλύνονται λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο ατζαμής χειρισμός τους θα οδηγούσε σε...αυτοσφαγές χρηστών;;)
:roflmao::roflmao::roflmao:

Η Αναστασία, η σύντροφός μου, μου απαγόρευσε τη χρήση οποιασδήποτε καλά ακονισμένης συσκευής. Μέχρι (πολύ) μικρό ψαλίδι. :D
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Άρα δεδομένου των αναλογιών καλά έκαναν οι Τσακιρήδηδες που τοποθέτησαν τον διακόπτη ανάδρασης.
Είναι μία λύση
Η εμπλοκή του κατά την επιτόπια ακρόαση επεμβαίνει όμως σε όλους τους κρίκους της αλυσίδας και όχι μόνο σ'εκείνους που θα μας εξυπηρετούσε.
Και καλά κάνουν για τους ίδιους όσοι προβαίνουν σε εκτιμήσεις από αμιγώς ακροαματικά δεδομένα...Είναι σαφώς μια πιο διασκεδαστική λύση.;)

Είμαστε όλοι ελεύθεροι να συμπεραίνουμε όπως θέλουμε αυτό που μας αρέσει.Προτού όμως πληρώσουμε για να αποκτήσουμε ό,τι μας αρέσει,καλό είναι να εξετάζουμε ενδελεχώς και κάποια...τεχνικά δεδομένα.

Γι αυτόν εξάλλου τον λόγο,θα ήμουν ο ίδιος διατεθειμένος να ψήφιζα την επιλογή "Ό,,τι πει η γυναίκα μου",αφού δεν έτυχε,αλλά πέτυχε να μην είμαι...παντρεμένος.:sneaky:
Παρακαλώ να κλειδωθεί το παρόν νήμα πάραυτα διότι, φευ, τζάμπα καίει η λάμπα ... :frown: :frown: :frown:
Θα κλειδωνόταν δηλαδή προτού προλάβω να σου επισημάνω ότι δεν κάνει να παίζεις πολύ με τα ποτενσιόμετρα του Crown και να τα μονιμοποιήσεις σε θέση μετά τη 12η ώρα,καθότι αυτά αυξομειώνουν το κέρδος της διάταξης επεμβαίνοντας εμμέσως και στο βρόχο ανάδρασης...

Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι το λάβαρο για την επαρκή εφαρμογή αρνητικής ανάδρασης ανεμίζεται εξόχως από τον Bruno,αφού η ενασχόλησή του με τις Class D υλοποιήσεις δεν παρείχε καμία ευχέρεια να την...παρέλειπε από τις σχετικές διατάξεις.;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.242
Reaction score
137.864
Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι το λάβαρο για την επαρκή εφαρμογή αρνητικής ανάδρασης ανεμίζεται εξόχως από τον Bruno
Ο πούτσης τους έχει βάλει τα γυαλιά.
Ιδέαν δεν έχει ο κόζμος... Δυστυχώς.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.242
Reaction score
137.864
Ο μεγαλύτερος μύθος στο όντιο, κι η απαρχή όλων των κακών του χαλιεντισμού, βρίσκεται στην πονηρή απαξίωση των ρυθμιστικών τονικότητας.

Πως το πέρασαν οι μπαγάσες, είναι να απορεί κανείς.

Κατάφεραν να θεωρείται υποδεέστερο το ενισχυτικό που είχε ρυθμιστικά τονικότητας, τα γνωστά μπάσα και πρίμα, καμιά φορά είχαν και ρυθμιστικό μεσαίων, και πολύ σημαντικό: το κουμπί λάουντνες.

Είναι όντως απορίας άξιο.

Τι; Έχει μπάσα και πρίμα; Αυτό δεν είναι hi-end... Ο δικός μου δε χρειάζεται τέτοια ρυθμιστικά, εγώ ακούω φλατ, αυτά χαλάνε τον ήχο.

Αυτή η επιφανειακώς αθώα παπαριά, οδήγησε ένα σωρό μηχανακηδες να ψάχνουν μηχανήματα και καβλώδια που θα τους έδιναν τα ρυθμιστικά τονικότητας που τους έκλεψε ο μύθος του χαλιεντισμού.

Κύριοι, ήταν το πιο καλοστημένο παιχνίδι, υπήρξε η βάση της χαλιεντίλας αυτό το "αξίωμα", ότι δε κάνει να παίζεις με μπάσα και πρίμα, πρέπει να ακούς φλατ.

Μιά Τρελή κωμωδία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.242
Reaction score
137.864
Μετά, βάζει ο μπάρμπα-τσακιρίδης "κομβίον ανάδρασης", να χρησιμοποιηθεί ως τυχαίο "κομβίο τονικότητας", και κρίνεται και επιτυχία.
Γιατί;
Γιατί δεν έχει βάλει ρυθμιστικά τονικότητας.
Γι'αυτό.

Άντε, βαρέθηκα τις παπαριές. Πάρτε ενεργά ρε! Όλα έχουν μπασοπρίμα! :D:D:D:D
 

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.055
Μετά, βάζει ο μπάρμπα-τσακιρίδης "κομβίον ανάδρασης", να χρησιμοποιηθεί ως τυχαίο "κομβίο τονικότητας", και κρίνεται και επιτυχία.
Γιατί;
Γιατί δεν έχει βάλει ρυθμιστικά τονικότητας.
Γι'αυτό.

Άντε, βαρέθηκα τις παπαριές. Πάρτε ενεργά ρε! Όλα έχουν μπασοπρίμα! :D:D:D:D
Αυτο με τα ρυθμιστικα εχει μια λογικη εξηγηση πραγματι? Οικονομικο οφελος , περιπλοκοτητα κυκλωματος πουχου ?
Και αλλη μια ερωτηση παλι εκτος θεματος . Μιλωντας με καποιο πωλητη για καποιο ενισχυτη ο οποιος ειχε τις ρυθμισεις μπασα πριμα μου διευκρινησε οτι ειναι ρολ-οφ οχι μπασοπριμα ρυθμιση. Καλα τα ειπε ο ποιητης..εεεε πωλητης?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.813
Reaction score
27.859
Ο μεγαλύτερος μύθος στο όντιο, κι η απαρχή όλων των κακών του χαλιεντισμού, βρίσκεται στην πονηρή απαξίωση των ρυθμιστικών τονικότητας.

Πως το πέρασαν οι μπαγάσες, είναι να απορεί κανείς.

Κατάφεραν να θεωρείται υποδεέστερο το ενισχυτικό που είχε ρυθμιστικά τονικότητας, τα γνωστά μπάσα και πρίμα, καμιά φορά είχαν και ρυθμιστικό μεσαίων, και πολύ σημαντικό: το κουμπί λάουντνες.

Είναι όντως απορίας άξιο.

Τι; Έχει μπάσα και πρίμα; Αυτό δεν είναι hi-end... Ο δικός μου δε χρειάζεται τέτοια ρυθμιστικά, εγώ ακούω φλατ, αυτά χαλάνε τον ήχο.

Αυτή η επιφανειακώς αθώα παπαριά, οδήγησε ένα σωρό μηχανακηδες να ψάχνουν μηχανήματα και καβλώδια που θα τους έδιναν τα ρυθμιστικά τονικότητας που τους έκλεψε ο μύθος του χαλιεντισμού.

Κύριοι, ήταν το πιο καλοστημένο παιχνίδι, υπήρξε η βάση της χαλιεντίλας αυτό το "αξίωμα", ότι δε κάνει να παίζεις με μπάσα και πρίμα, πρέπει να ακούς φλατ.

Μιά Τρελή κωμωδία.

Συμφωνώ και επαυξάνω και ας μην έχει ο γ@μωsansui μου ο προ ρυθμιστικά τονικότητας. Μεγάλη παπαριά.
 

Μηνύματα
1.639
Reaction score
2.296
μεγαλύτερος μύθος στο όντιο, κι η απαρχή όλων των κακών του χαλιεντισμού, βρίσκεται στην πονηρή απαξίωση των ρυθμιστικών τονικότητας.
Eιναι απο τα ποστ που θα σου εβαζα like αλλα αμεσως εγραψες και το επομενο και.......
 


A

AKARL

Guest
Γι αυτόν εξάλλου τον λόγο,θα ήμουν ο ίδιος διατεθειμένος να ψήφιζα την επιλογή "Ό,,τι πει η γυναίκα μου",αφού δεν έτυχε,αλλά πέτυχε να μην είμαι...παντρεμένος.:sneaky:
Αχ και bach ... Αφτό πσήφισα ο ταλαίπωρος. Ελεύθερο πουλί ήμανε μέχρι τα 41 μου (ας ζούσες στη Μεγαλόνησο και θα σου έλεγα εγώ αν πετύχαινε το πρότζεκτ "θα ζήσω ελεύθερο πουλί"). Τεσπά...

Μόλις ανακάλυψα μια ψηφίδα του παζλ "Μπουτιά" η οποία ερμηνεύει, σε έναν βαθμό, την έλλειψη εξ εμπειρίας ή βιωματικής ενσυναίσθησης που διακρίνει, ενίοτε, τους άτεγκτους χρησμούς προς ημάς τους εν παντόφλαις δεσμώτες, απογόνους του Προμηθέα, οίτινες υποπέσαμεν εις την ύβριν του να μαγευθούμε από το φως των λυχνιών ή των λεντ με αποτέλεσμα να υφιστάμεθα, νυχθημερόν, τη βάσανον της βρώσεως του ήπατός μας, μετά η άνευ οίνου Κιάντι και φάβας, από τα έτερα ημίσεά μας.

Ο έτερος Καππαδόκης, όμως, ο ΚωνσταντίνΟΥΣ, όστις υφίσταται το βάρος της παντόφλας (μίλα Δρ. Διμίποδα), δεν διαθέτει το άλλοθι του Μπουτιά όταν συστήνει, με τον ιδιαίτερο και γλαφυρό τρόπο του, ενεργά, εντοιχιζμούς και ρουμ τρήτμεντζ εντός του βασιλείου του ετέρου ημίσεως εκάστου εξ ημών: το σαλόνι της!

Θα κλειδωνόταν δηλαδή προτού προλάβω να σου επισημάνω ότι δεν κάνει να παίζεις πολύ με τα ποτενσιόμετρα του Crown και να τα μονιμοποιήσεις σε θέση μετά τη 12η ώρα,καθότι αυτά αυξομειώνουν το κέρδος της διάταξης επεμβαίνοντας εμμέσως και στο βρόχο ανάδρασης...
Αφτά θα τα συζητήσουμε, αναλυτικά, δίπλα ... λίαν συντόμως. ;)
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.832
Μηνύματα
2.953.282
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top