Πλεούμενα και χόμπι της θάλασσας

Μηνύματα
277
Reaction score
254
Ως κατοχος 5μετρης πλαστικης βαρκας και ως κατοχος jet ski ας πω και εγω τη γνωμη μου,
Βαρκα...ισχυει οτι ειπε και ο Ζιζικ, χαιρεσαι στην αγορα και πιο πολυ στην πωληση, επισης για παρεουλα και σχετικη ασφαλη βολτουλα ειναι τα 7+ μετρα.
Τα 2 βασικα για να μην κουρασω ειπα, παμε στα Jet τωρα....κατοχος διθεσιου 3 χρονια και μετα 3 θεσιου αλλα 3. Το τριθεσιο ειναι για καφριλες και βολτες, με λιγο καιρο ειναι πιο ανετο και πιο ασφαλες. Το διθεσιο προτεινεται πιο πολυ για καφριλες, με κυματισμο σπας μεση ενω το τριθεσιο πηγαινει τρενο. Οποιος θελει πιο πολλες πληροφοριες ας μου αφησει πμ.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.503
Reaction score
28.755
Σαν πρώην κάτοχος επί 8 χρόνια ενός 5μετρου φουσκωτού και μετά από εμπειρίες αρκετών ετών στην θάλασσα μπορώ να πω τα εξής:
Αν σ΄αρέσει η θάλασσα δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να έχεις δικό σου σκάφος για να πηγαίνεις όπου θέλεις.
Μπορείς να πας να βρεις παραλίες απρόσιτες στο ευρύ κοινό και να έχεις την ησυχία σου και να απολαύσεις το μπάνιο σου με την παρέα σου χωρίς να σε ενοχλούν, ούτε να ενοχλείς.
Τα φουσκωτά είναι πιο ελαφριά, πιο οικονομικά, χρειάζονται λιγότερη ιπποδύναμη, έλκονται ευκολότερα με το αυτοκίνητο, ρίχνονται και μαζεύονται με πιο μεγάλη ευκολία από την θάλασσα.
Αλλά χρειάζονται πιο πολύ προσοχή μην χτυπηθούν τα μπαλόνια, μην σχιστούν, τρυπήσουν, είναι πιο ευαίσθητα γενικώς.
Επίσης είναι και πιο εύκολα "θύματα" του καλοθελητή και ζηλιάρη γείτονα ή περαστικού, που με ένα ξυραφάκι, αθόρυβα σου κάνει τεράστια ζημιά.
Τεράστια.
Τα πολυεστερικά σκάφη είναι πιο ανθεκτικά, πιο βαριά, πιο ακριβά και χρειάζονται μεγαλύτερη ιπποδύναμη για τα ίδια μέτρα.
Αλλά δεν ανησυχείς για τα μπαλόνια και σου δίνουν πολύ περισσότερο χώρο.
Στο δικό μου σκάφος τα μπαλόνια ήταν διαμέτρου 45 εκατοστά, επί 2 πλευρές 90 εκατοστά!
Το τοίχωμα στο πλαστικό σκάφος ήταν 5 εκατοστά η πλευρά, άρα κέρδος 80 εκατοστά χώρου σε όλο το ωφέλιμο μήκος.
Μεγάλη διαφορά σε ένα 5μετρο σκάφος.
Και τα μεν και τα δε, χρειάζονται πλύσιμο, συντήρηση, ανταλλακτικά και προσωπική δουλειά, αλλά η ευχαρίστηση που παίρνεις αξίζει τον κόπο.
Αρκεί να ξέρεις όμως ότι θέλει δουλειά το σκάφος. Πιο πολλή από ένα αυτοκίνητο.
Προσωπικά εγώ ποτέ δεν ευχαριστήθηκα τίποτα περισσότερο από το σκάφος που είχα.
Ούτε τα αυτοκίνητα, ούτε οι μηχανές και είχα πολλά και διάφορα.
Επίσης τα Jetski είναι πολύ ωραία, αλλά για συγκεκριμένα πράγματα, παιχνίδια στο νερό και για λίγη ώρα.
Έχω δίπλωμα και για σκάφος μέχρι 21 μέτρα και για Jetski.
Από κινητήρες εγώ προτιμώ τους τετράχρονους.
Είναι πολύ πιο οικονομικοί, αθόρυβοι, χωρίς κραδασμούς, χωρίς ντουμάνια από την λαδίλα που καίγεται, αλλά πιο βαριοί, και πιο ακριβοί.
Πολλοί προτιμούν τους δίχρονους κυρίως διότι θεωρούνται πιο αξιόπιστοι, καθώς έχουν πολύ λιγότερα εξαρτήματα.
Εγώ είχα έναν Suzuki 70 ΗΡ και "έπαιζα" με τις προπέλες, δοκιμάζοντας διάφορες, τρίπτερες, τετράπτερες, αργές, γρήγορες κ.λ.π.
Όταν έπλεα σε ταχύτητα "πλαναρίσματος" σε ήρεμα νερά, με το αεράκι να χαϊδεύει το πρόσωπο, το απολάμβανα όσο τίποτα άλλο.
Επίσης είχα κι ένα φουσκωτό "μπισκότο" με το οποίο κάναμε πολλά γούστα. Θα βάλω φωτο.
Συνήθως πήγαινα στο 2ο πόδι της Χαλκιδικής, την Σιθωνία, από την μεριά που κοιτάει στο Άγιο Όρος και πιο πολύ στην Βουρβουρού και στα νησάκια απέναντι στον Διάπορο.
Εκεί στο 2ο πόδι, είναι και οι καλύτερες παραλίες όλης της Χαλκιδικής.
Το δικό μου σκάφος το πούλησα τον Απρίλιο του 2008 με σκοπό να πάρω άλλο, λίγο πιο μεγάλο και πολυεστερικό.
Αλλά τότε ακριβώς άρχισε η κρίση ξεκινώντας από την οικοδομή και το άφησα στην άκρη το πρότζεκτ και δεν ξαναπήρα από τότε.
Να βάλω κι εγώ καμιά φωτο από το δικό μου.

fai 036.jpg


P6240027.JPG


θάλασσα 071.jpg


παγκάκι 029.jpg


Και το μπισκότο που λέγαμε. Πολλά γούστα κάνει αυτό το ρημάδι, ειδικά αν είναι μπουνάτσα.
S. trinity 106.jpg
 

P

PMC

Guest
Καλό είναι να αναφέρουμε ότι η επιλογή του ιστιοπλοϊκού σκαφους έχει να κάνει και με την ασφάλεια .
Ένα ιστιοπλοϊκό είναι σαφώς πιο ασφαλές γιατί ακόμα και αν μείνεις από μηχανή μπορείς να πας όπου θες με τα πανιά σου....( τα οποία είναι βέβαια ο κυριως τρόπος πλεύσης )
Σε ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος βέβαια η δουλειά που χρειάζεται είναι πολύ παρά πάνω ....έχει κούραση αλλά αποκτάς και πιο πολύ ναυτοσύνη....
 


Μηνύματα
15.725
Reaction score
22.028
με το συμπαθειο αλλα οταν λες απο 7 εως 10 μετρα ειναι σα να λες κατι μεταξυ hyundai ι20 και audi a8 (και ακομα χειροτερα).

οικονομικο 10μετρο με 2 καμπινες και τουαλετα γα μονοημερες εξορμησεις ειναι ουτοπικο.
η θα μεινεις κατω απο 7 και θα το βγαζεις εξω οταν δεν το χρησιμοποιεις η θα πας σε μεγαλυτερο και θα πληρωνεις για να στο βγαλουν , να στο φυλλαξουν κλπ η ακομα χειροτερα θα ψαχνεις για θεση σε μαρινα.

η μονη λογικη προταση που ακουσα ειναι το επαγγελματικο αλλα και παλι δεν ξερω αν συνειδητοποιεις το μεγεθος της επενδυσης (οχι μονο της αγορας).

με τα βαρκακια μπλεκεις μονο αμα ο συνδυασμος γουστων και χρηματων ειναι αρκετα υψηλος. οι φιλοι χωρις προσβαση εχουν πολλα δικια.

επιπλεον το δικο σου βαρκακι απαιτει προετοιμασια (την πρωτη φορα γουσταρεις, την δευτερη το ιδιο μετα σκεφτεσαι την βολτα που ακολουθει, μετα την γκρινια - παλι με τη μαουνα ασχολεισαι - και μετα το αφηνεις και δεν πας πουθενα) και προθυμο εξισου γουσταριζον πληρωμα. αν η οικογενεια ειναι στο περιπου και οι φιλοι απλα γουσταρουν που θα τους πας βολτα δεν θα παει μακρυα η βαλιτσα.

η θαλασσα απαιτει γνωσεις, συνεση και εμπειρια. δεν νοειται να βγεις αυγουστο στο αιγαιο με 7μετρο και οικογενεια να χτυπιεσαι στα κυματα 3 ωρες - σα να βγαινεις δικαβαλο με εντουρο καταβαση παρνηθας απο το χωμα.

για μενα δυο ειναι οι λυσεις
α) μεχρι 6 μετρα να κουβαλιεται σε τρειλερ και το παιρνεις μαζι σου στο νησι
β) νοικιαζεις μεγαλο καλο (αντι πολυτελους ξενοδοχειου) , αν εισαι τυχερος βρισκεις και παρεα που θα βοηθησει και το επιστρεφεις χωρις αλλες υποχρεωσεις.
 

P

PMC

Guest
Η επένδυση σε σκάφος δεν είναι κακή ιδέα ...ιδιαίτερα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα.(τον πιο όμορφο καλοκαιρινό προορισμό στον κόσμο ).
Κόσμος (ιδιαίτερα ξένοι ) θα έρχονται πάντα για διακοπές με σκάφος στην όμορφη χώρα μας και μέσα στην κρίση είναι από τους κλάδους που δεν έχουν νιώσει να χάνουν.
[DOUBLEPOST=1528146079][/DOUBLEPOST]
4E2D97BA-04D7-44D2-A0BC-793943CC8BDA.jpeg
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.409
Reaction score
42.253
με το συμπαθειο αλλα οταν λες απο 7 εως 10 μετρα ειναι σα να λες κατι μεταξυ hyundai ι20 και audi a8 (και ακομα χειροτερα).

οικονομικο 10μετρο με 2 καμπινες και τουαλετα γα μονοημερες εξορμησεις ειναι ουτοπικο.
να το κάνουμε 7 ως 9; :D

εντάξει, ξέρω ότι κάθε μέτρο παραπάνω αλλάζουν πολύ οι καταστάσεις, απλά από μια πρόχειρη ματιά που ρίχνω βλέπω ότι κάπου εκεί στα 10 μέτρα το πολύ δεν ξεφεύγουν πολύ τα πράγματα. Ίσως το 9 να είναι ένα πιο λογικό όριο.
Για παράδειγμα αυτό που είναι στα 9 μέτρα, στα 75Κ συν τη μηχανή, να υποθέσω στα 100Κ όλο μαζί (και με το ΦΠΑ);
Έχει τις προδιαγραφές χώρων που θέλω, το κεφάλαιο δεν είναι απαγορευτικό για να το ονειρευτείς αν και θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς και την πιο οικονομική λύση της εταιρείας στα 7,5 μέτρα και στα μισά λεφτά, με 1 καμπίνα και τα παιδιά στον καναπέ του cockpit.
 



P

PMC

Guest
να το κάνουμε 7 ως 9; :D

εντάξει, ξέρω ότι κάθε μέτρο παραπάνω αλλάζουν πολύ οι καταστάσεις, απλά από μια πρόχειρη ματιά που ρίχνω βλέπω ότι κάπου εκεί στα 10 μέτρα το πολύ δεν ξεφεύγουν πολύ τα πράγματα. Ίσως το 9 να είναι ένα πιο λογικό όριο.
Για παράδειγμα αυτό που είναι στα 9 μέτρα, στα 75Κ συν τη μηχανή, να υποθέσω στα 100Κ όλο μαζί (και με το ΦΠΑ);
Έχει τις προδιαγραφές χώρων που θέλω, το κεφάλαιο δεν είναι απαγορευτικό για να το ονειρευτείς αν και θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς και την πιο οικονομική λύση της εταιρείας στα 7,5 μέτρα και στα μισά λεφτά, με 1 καμπίνα και τα παιδιά στον καναπέ του cockpit.



http://www.yachtworld.com/core/listing/cache/searchResults.jsp?Ne=15&N=2285+2280+4294959110+941
[DOUBLEPOST=1528147123][/DOUBLEPOST]http://www.yachtworld.com/core/listing/cache/searchResults.jsp?N=2285+2280+4294959110+940+1484
[DOUBLEPOST=1528147214][/DOUBLEPOST]Υπόψιν ότι από τις asking prices αφαιρείς 10% το λιγότερο.....
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.058
Το σκεφτηκα πολλες φορες αλλα παντα εκανα πισω. Εβλεπα τις ζημιες που παθαιναν τα φιλαρακια και δεν το πηρα αποφαση ποτε. Τελευταια Ενας φιλος εχει ζημια στην μηχανη και κατεληξε σε συνεργειο στην Μηλο μηπως και βρει ακρη. Χαος. Και ειναι και μερακλης, με τα πλυσιματα, τα σερβις , τα παντα ολα. Καλοκαιρι 2016 ειμαστε Κερκυρα με φουσκωτο 8 μετρα, φαγαμε ενα μπουρινι κατεβαινωντας απο Οθωνους απο το πουθενα, ακομα το συζηταμε.
 

P

PMC

Guest
Το σκεφτηκα πολλες φορες αλλα παντα εκανα πισω. Εβλεπα τις ζημιες που παθαιναν τα φιλαρακια και δεν το πηρα αποφαση ποτε. Τελευταια Ενας φιλος εχει ζημια στην μηχανη και κατεληξε σε συνεργειο στην Μηλο μηπως και βρει ακρη. Χαος. Και ειναι και μερακλης, με τα πλυσιματα, τα σερβις , τα παντα ολα. Καλοκαιρι 2016 ειμαστε Κερκυρα με φουσκωτο 8 μετρα, φαγαμε ενα μπουρινι κατεβαινωντας απο Οθωνους απο το πουθενα, ακομα το συζηταμε.

Αυτά λέγονται εμπειρίες και όταν τις αποκτάς αναίμακτα σε κάνουν καλύτερο ναύτη !
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.610
Reaction score
75.572
Υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν την ταλαιπωρία ενός "χόμπυ" πολύ περισσότερο απο το ίδιο.

Που παίρνουν λαμπάτους και ασχολούνται με τα μπάιασεζ και τις αλλαγές πιο πολύ απο την ακρόαση.
Που παίρνουν πικάπια και αλλάζουν δέκα κεφαλές το χρόνο ρυθμίζοντας ασταμάτητα μπας και παίξουν δυο φορές ίδια την ξινή. Νοτ γκόννα χάππεν. ;)
Που παίρνουν μηχανές ή αυτοκίνητα, τα φθείρουν απο το πολύ γυάλισμα* και τα πουλούν με 5-10.000km μετά απο 10 χρόνια.
Που παίρνουν βάρκα και τη μαστορεύουν στο πάρκινγκ σκαφών ή στο δρόμο για να μην κάθονται τα απογεύματα σπίτι τους, και ονειρεύονται ταξίδια (που δε θα κάνουν).

Ο φίλος χωρίς πρόσβαση δεν είναι απ' αυτούς. :p Εργαλείο που δεν χρησιμοποιείται συχνά γι' αυτό που σχεδιάστηκε, δεν τον ενδιαφέρει.
Γύρισε τη χώρα με κάθε είδος βάρκας με μηχανή και πανιά, δικιές του και νοικιασμένες, και μετά απο πολλά χρόνια πανεύκολης χρήσης και συντήρησης λόγω κατάλληλων χώρων αηδίασε και βαρέθηκε το συνεχές άγχος και την ταλαιπωρία.

Μην αρχίσω με ιστορίες φίλων του φίλου... :o
Και το κυριότερο, μην αρχίσω με τον ύπνο στις βάρκες... :oops::o:oops::o




Η σκαφομπίζνα είναι εντελώς άλλο πράγμα αλλά στην Ελλάδα αυτή η μπίζνα είναι πολύ συχνά μιζέρια, ιδίως αν δεν υπάρχει μεγάλη εμπειρία.



*γυαλισμένα λάστιχα, μπλιάχ. :confused:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.409
Reaction score
42.253
Καλα καινουργιο σκαφος κοιταζεις ? Εχεις δει τι υπαρχει σε μεταχειρισμενα??
Κοιτάζω τα sites των εταιρειών για να μαθαίνω την γκάμα που κυκλοφορεί, τους τύπους και τα σχετικά. Μετά ρίχνω μια ματιά και στα used για να παίρνω εικόνα από τιμές στο περίπου.

Ψάχνοντας βρίσκω διάφορα ναυπηγεία που δεν τα είχα ξανακούσει (πέρα από τα γνωστά ιταλικά, γαλλικά...).
Μου αρέσουν πολύ τα σκάφη μιας νορβηγικής Marex και τα σουηδικά Nimbus.
Προφανώς είναι πάρα πολλά τα ναυπηγεία, αν κάποιος μπορεί βάλει κάποια σε μια σειρά ανά κλάση και αντιστοιχία περίπου με τα αυτοκίνητα θα βοηθούσε πολύ.
 

P

PMC

Guest
Κοιτάζω τα sites των εταιρειών για να μαθαίνω την γκάμα που κυκλοφορεί, τους τύπους και τα σχετικά. Μετά ρίχνω μια ματιά και στα used για να παίρνω εικόνα από τιμές στο περίπου.

Ψάχνοντας βρίσκω διάφορα ναυπηγεία που δεν τα είχα ξανακούσει (πέρα από τα γνωστά ιταλικά, γαλλικά...).
Μου αρέσουν πολύ τα σκάφη μιας νορβηγικής Marex και τα σουηδικά Nimbus.
Προφανώς είναι πάρα πολλά τα ναυπηγεία, αν κάποιος μπορεί βάλει κάποια σε μια σειρά ανά κλάση και αντιστοιχία περίπου με τα αυτοκίνητα θα βοηθούσε πολύ.

Δύσκολο !
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.409
Reaction score
42.253
Οι εξωλέμβιες πέρα από ότι είναι πιο οικονομική λύση και έχουν κάποια πλεονεκτήματα στο service ή στην πρόσβαση σε ρηχά νερά τι μπελά έχουν σε σχέση με τις έσω; Είναι ασφαλές να αφήνει κανείς τη βάρκα με τις μηχανές φόρα παρτίδα στο λιμάνι για μέρες; Να υποθέσω ότι τις γυρίζεις έξω από το νερό και τις σκεπάζεις με κάτι για ασφάλεια;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
38.624
Reaction score
78.762
Κοιτάζω τα sites των εταιρειών για να μαθαίνω την γκάμα που κυκλοφορεί, τους τύπους και τα σχετικά. Μετά ρίχνω μια ματιά και στα used για να παίρνω εικόνα από τιμές στο περίπου.

Ψάχνοντας βρίσκω διάφορα ναυπηγεία που δεν τα είχα ξανακούσει (πέρα από τα γνωστά ιταλικά, γαλλικά...).
Μου αρέσουν πολύ τα σκάφη μιας νορβηγικής Marex και τα σουηδικά Nimbus.
Προφανώς είναι πάρα πολλά τα ναυπηγεία, αν κάποιος μπορεί βάλει κάποια σε μια σειρά ανά κλάση και αντιστοιχία περίπου με τα αυτοκίνητα θα βοηθούσε πολύ.
:p:D


Υ.Γ.Αν θέλεις πληροφορίες και βοήθεια να σε κατευθύνει κάποιος του επαγγέλματος... έχω κολλητό
θα σου πει και + και τα - στις επιλογές σου...
θα σου ξηγηθεί για το τι αξίζει..και δεν το λέω γιατί είναι αδερφός...είναι 2η γενιά μάστορας
έρχονται από πάρα πολλά μέρη της Ελλάδας για σέρβις και αγορές σε αυτόν,όπως και από Βουλγαρία και Τουρκία φυσικά
πες του εκ μέρους μου:whistling::D

https://sites.google.com/site/evromarine/stoicheia-epikoinonias-topothesia
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.409
Reaction score
42.253
Υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν την ταλαιπωρία ενός "χόμπυ" πολύ περισσότερο απο το ίδιο.

Που παίρνουν λαμπάτους και ασχολούνται με τα μπάιασεζ και τις αλλαγές πιο πολύ απο την ακρόαση.
Που παίρνουν πικάπια και αλλάζουν δέκα κεφαλές το χρόνο ρυθμίζοντας ασταμάτητα μπας και παίξουν δυο φορές ίδια την ξινή. Νοτ γκόννα χάππεν. ;)
Που παίρνουν μηχανές ή αυτοκίνητα, τα φθείρουν απο το πολύ γυάλισμα* και τα πουλούν με 5-10.000km μετά απο 10 χρόνια.
Που παίρνουν βάρκα και τη μαστορεύουν στο πάρκινγκ σκαφών ή στο δρόμο για να μην κάθονται τα απογεύματα σπίτι τους, και ονειρεύονται ταξίδια (που δε θα κάνουν).

Ο φίλος χωρίς πρόσβαση δεν είναι απ' αυτούς. :p Εργαλείο που δεν χρησιμοποιείται συχνά γι' αυτό που σχεδιάστηκε, δεν τον ενδιαφέρει.
Γύρισε τη χώρα με κάθε είδος βάρκας με μηχανή και πανιά, δικιές του και νοικιασμένες, και μετά απο πολλά χρόνια πανεύκολης χρήσης και συντήρησης λόγω κατάλληλων χώρων αηδίασε και βαρέθηκε το συνεχές άγχος και την ταλαιπωρία.

Μην αρχίσω με ιστορίες φίλων του φίλου... :o
Και το κυριότερο, μην αρχίσω με τον ύπνο στις βάρκες... :oops::o:oops::o




Η σκαφομπίζνα είναι εντελώς άλλο πράγμα αλλά στην Ελλάδα αυτή η μπίζνα είναι πολύ συχνά μιζέρια, ιδίως αν δεν υπάρχει μεγάλη εμπειρία.



*γυαλισμένα λάστιχα, μπλιάχ. :confused:

Είναι προφανές ότι ο φίλος χωρίς πρόσβαση δεν το γουστάριζε και πάρα πολύ το θαλασσινό κομμάτι.
Πες του ιστορίες δικές σου για το τι έχεις τραβήξει με αυτοκίνητα και με το home cinema (αλλαγές, μερακλοκατασκευές, καλιμπραρίσματα κάθε λίγο και λιγάκι) και πως η ευχαρίστηση που εισπράττεις τελικά υπερκαλύπτει όλα τα άλλα και τότε θα βρει τη γαλήνη του. :D:rolleyes: :laugh:
 

Μηνύματα
30.074
Reaction score
24.378
ΕΙΧΑ ΣΚΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 14 (ΧΑΝΙΜΠΑΛ 3,85-70ΗΡ-50ΜΡΗ) ΕΩΣ ΤΑ 40 ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑ

ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΚΑΦΗ.

ΤΟ 8ΜΕΤΡΟ RIBEYE ME AΓΩΝΙΣΤΙΚΗ 250ΗΡ ΞΕΠΕΡΝΑΓΕ ΤΟΥΣ 75 ΚΟΜΒΟΥΣ.

ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΑΒΥΣΣΟ-ΙΟ 1 ΩΡΑ ΚΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ.

ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΠΕΡΣΙ.

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΝΑ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ ΟΛΥΜΠΙΚ 42 ΑΡΙΣΤΟ.

ΤΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΑΞΕΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ.

ΠΗΓΑΜΕ ΠΕΡΣΙ ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ ΚΑΙ 6 ΜΠΟΦΩΡ ΣΤΗΝ ΚΥΘΝΟ ΣΕ 6 1/2 ΩΡΕΣ.

ΜΕ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΟΡΙΣΩ ΤΟΥ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ

ΩΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ.

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ

ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ.









ΑΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ Σ/Κ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ ΤΟ 5ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ.

ΑΠΟ 5-10Μ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΜΑΝΤΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ

ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 100-150 ΕΥΡΩ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΘΟΤΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ.

ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ 10 ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΝΕΙ ΜΕ ΓΛΥΚΟ

ΝΕΡΟ. ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΝΑ, ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΑΠ ΕΞΩ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΚΑΙ

ΦΕΥΓΕΙΣ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ 5,000-10,000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΜΑΡΙΝΑ.

ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ

ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΒΑΡΚΑΚΙ.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.396
Μηνύματα
2.901.472
Members
38.036
Νεότερο μέλος
ChristosM
Top