Το δικό μου ηχοσύστημα (spiros62)

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.453
Πιο κατανοητο απο τις αποκλισεις που σου ειπα πιο πανω ακομη και μικροτερες?
Δε σε πιάνω ρε κουμπάρε...είμαι και λίγο αργός στο μυαλό..
Πού διαφωνούμε?
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Αντιλαμβάνεσαι βέβαια πως "καλοί ήχοι", υπάρχουν τόσα εκατομμύρια ,όσα και τα ζευγάρια αυτιών που ασχολούνται ανά τον πλανήτη με το hi-fi..;)
Ασφαλως.Αλλα και συ φανταζομαι αντιλαμβανεσαι οτι με τις μικρες αποκλισεις μεταξυ μηχανηματων και τα σχολια που αφορουν τετοια μεγεθη αποκλισεων δεν διαφερουμε και πολυ απο καποιον που ψαχνει ψυλλους στα αχυρα.Βεβαια οπως κεμε και στην Κυπρο πολλοι κανουν τον ψυλλο....καμηλο
[DOUBLEPOST=1528800294][/DOUBLEPOST]
Δε σε πιάνω ρε κουμπάρε...είμαι και λίγο αργός στο μυαλό..
Πού διαφωνούμε?
Ξερω ?
 


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Φίλε Σπύρο όπως βλέπεις, με αφορμή της παρουσίασης του συστήματός σου γράφτηκαν ήδη πάρα πολλά σχόλια, απο τεχνικά στοιχεία μέχρι φιλοσοφικές απόψεις περι του χόμπι αυτού.΄Ομως απο αυτά που γράφεις παραπάνω φαίνεται οτι ακόμα δυσκολεύεσαι να βγάλεις όπως λές "κάτι χρήσιμο απο την όλη διαδικασία". Θεωρώ λοιπόν οτι δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν. 'Η οτι όλα αυτά που γράφτηκαν είναι για σένα τόσο δυσνόητα ή οτι ακόμα περιμένεις να ακούσεις σχόλια που να επικροτούν ξεκάθαρα τις προσωπικές επιλογές που ήδη έχεις κάνει.
Οσον αφορα εμενα επικροτω τις επιλογες του Σπυρου απλα και μονον επειδη τις απολαμβανει.Περαν τουτου Σπυρο εγω θα σε προετρεπα να παρεις με την πρωτη ευκαιρια και το πικαπ,ετσι για να τους την σπασεις ρε φιλε.......και με λαμπατο phono μαλιστα :D
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Το θέμα των ηχογραφήσεων είναι μια πονεμένη ιστορία. Θυμάμαι πριν μέρες είχα ρωτήσει "τι ακούει κάποιος με high end σύστημα" καθώς μου κάνει εντύπωση πως προτιμούν παλαιές ηχογραφήσεις που προσωπικά τις θεωρώ τουλάχιστο ξεπερασμένες.

Επίσης αν υποθέσουμε πως κάποιος έχει τη δυνατότητα να στήσει ένα τέλειο (ή έστω κάτι που να το προσεγγίζει) σύστημα. Έχει τις σωστές διαστάσεις, τα κατάλληλα μηχανήματα, τις αντηχήσεις, τις διαχύσεις κτλ ποιο το νόημα όταν θα χάσει ουσιαστικά το σύνολο σχεδόν της μουσικής παραγωγής. Με τι καρδιά θα ακροαστεί άλμπουμ που αν και άρτια καλλιτεχνικά είναι άθλια σαν παραγωγή. Μόνο Ντιάνα θα ακούει?

Για τον χομπίστα "μηχανάκια" όλα καλά, μπορεί να το φτάσει μέχρι τα άκρα αλλά για τον μουσικόφιλο σίγουρα τα όρια ορίζονται από τη μουσική (εκτός από όλα τα άλλα χρήμα, χώρος κτλ).
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Το θέμα των ηχογραφήσεων είναι μια πονεμένη ιστορία. Θυμάμαι πριν μέρες είχα ρωτήσει "τι ακούει κάποιος με high end σύστημα" καθώς μου κάνει εντύπωση πως προτιμούν παλαιές ηχογραφήσεις που προσωπικά τις θεωρώ τουλάχιστο ξεπερασμένες.

Επίσης αν υποθέσουμε πως κάποιος έχει τη δυνατότητα να στήσει ένα τέλειο (ή έστω κάτι που να το προσεγγίζει) σύστημα. Έχει τις σωστές διαστάσεις, τα κατάλληλα μηχανήματα, τις αντηχήσεις, τις διαχύσεις κτλ ποιο το νόημα όταν θα χάσει ουσιαστικά το σύνολο σχεδόν της μουσικής παραγωγής. Με τι καρδιά θα ακροαστεί άλμπουμ που αν και άρτια καλλιτεχνικά είναι άθλια σαν παραγωγή. Μόνο Ντιάνα θα ακούει?

Για τον χομπίστα "μηχανάκια" όλα καλά, μπορεί να το φτάσει μέχρι τα άκρα αλλά για τον μουσικόφιλο σίγουρα τα όρια ορίζονται από τη μουσική (εκτός από όλα τα άλλα χρήμα, χώρος κτλ).
Η ηχογραφιση ειναι δυστυχως τις πλειστες φορες το οριο.Απο την αλλη ειναι και καλο για να μην φτανουμε και σε σκροτητες οσον αφορα τα συστηματα.Για την Diana και αλλους ουδεν σχολιο,απλα να πω οτι συμφωνω.1000 φορες τις original ηχογραφισεις / performer οπως ειναι
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.253
Reaction score
137.889
Επίσης αν υποθέσουμε πως κάποιος έχει τη δυνατότητα να στήσει ένα τέλειο (ή έστω κάτι που να το προσεγγίζει) σύστημα. Έχει τις σωστές διαστάσεις, τα κατάλληλα μηχανήματα, τις αντηχήσεις, τις διαχύσεις κτλ ποιο το νόημα όταν θα χάσει ουσιαστικά το σύνολο σχεδόν της μουσικής παραγωγής. Με τι καρδιά θα ακροαστεί άλμπουμ που αν και άρτια καλλιτεχνικά είναι άθλια σαν παραγωγή. Μόνο Ντιάνα θα ακούει?
Επειδή (όπως ίσως ξέρεις) το έχω ζήσει και από τις 2 πλευρές, η απάντηση πιθανώς να σε ξαφνιάσει.

Κοίτα, οντως, σε ένα "χαϊεντάδικα" στημένο σύστημα, πες μαγκνεπαν 3-αρι για να είμαι εντελώς συγκεκριμένος, με τις σούπερ σπουδαίες καλωδιάρες του και με τις λάμπες του και όλα μέσα, πολλές ηχογραφήσεις ακούγονται εκπληκτικά και άλλες τόσες σχεδόν δε μπορείς να τις ακούσεις, από επίπεδο απλώς ενοχλητικό μέχρι βγάλτο μη σου σπάσω τα μούτρα με γκαζμά. Είναι φυσικά και κάποιες που δεν ακούγονται καθόλου, ιδίως σε νορμάλ στάθμες (δώσε ρε να γουστάρουμε) λόγου χάριν Μόμπι και τα λοιπά εξόχως απαιτητικά σε μάζα χαμηλών, διότι απλώς δε βγαίνει τέτοιο πράμα από τέτοιο ηχείο χωρίς σαμπ και από ...λάμπα. Δεν.
Οι χαϊεντική εγγραφή, γενικώς ακούγεται θεσπέσια έως πσαρωτικά, με μερικές μόνο εξαιρέσεις, που έχουν μπάσο σε σημείο συντονισμού του χώρου, οπότε μπουμάρει το σύμπαν και λες ότι φταίει ο μαλάκας ο μηχανικός ηχογράφησης, ή με κάποιες άλλες που τυχαίνει το μπάσο να συμπίπτει με σημείο ακύρωσης του χώρου, οπότε πάλι τα ίδια λες, πάντα φταίει κάποιος άλλος.

Αυτό το στάδιο, το έχω ζήσει πολύ. Ξέρω καλά πως ισχύουν αυτά που λέω.

Πάμε τώρα στο άλλο στάδιο; Το by the book; Που μπαίνει σαμπ, που φτιάχνεται ο χώρος, ελέγχονται οι αντηχήσεις και τα ενισχυτικά έχουν ισχύ να φαν κι οι κότες. Και φυσικά, ισοσταθμιση. Να έρθει εκεί που πρέπει.
Τι ακούγεται καλά εκει;
Όλα.
Μα όλα.
Εντελώς όλα.
Και οι κωλοηχογραφήσεις, αναπάντεχα καλά. Βγαίνει ακόμα και μέσα από ευτελείς ηχογραφήσεις, το στοιχείο εκείνο που θα σου αρέσει τελικά.
Και μη ξεχνάμε, αν μια πολύ παλιά ηχογράφηση δεν έχει καθόλου μπάσο, ε, βάζεις λίγο, υπάρχει σύστημα ισοσταθμισης στο στέρεο, δε περιμένεις πως θα κάτσει ο χώρος με το καλώδιο και τον ενισχυτή... δεν είναι κακό να βάλεις λίγο μπάσο αδερφέ...

Και Μόμπι στο τέρμα γκάζια. Και άμα μερακλώσεις, ρίχνεις άλλα 7-8 ντιμπί στο κεφάλι στο σαμπ, να γουστάρουμε.
Ισχυς, υπάρχει. ;)
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Όχι εγώ δεν έκανα τέτοια σύγκριση. Η πρώτη περίπτωση απορρίπτεται τόσο από τεχνοκρατικής όσο και από μουσικής άποψης. Στέκει μόνο σε θέμα status του τύπου: Γιατί έχεις στέρεο των 100.000€? Γιατί μπορώ!

Τη δεύτερη περίπτωση συγκρίνω με τον εαυτό της! Ποιο το νόημα για το μουσικόφιλο (κι όχι για όποιον έχει χόμπι το Hi Fi) να στήσει ένα σύστημα ±100.000€ (παράδειγμα το κόστος) όταν οι παραγωγές που θα ανταποκριθούν είναι ελάχιστες. Ελάχιστοι μηχανικοί ήχου κάνουν παραγωγές με στόχο αυτή την κατηγορία πελατών.

Εσύ λες πως όλες οι ηχογραφήσει θα ακουστούν τέλεια, δεν μπορώ να το αντικρούσω αφού δεν έχω τις γνώσεις ή την εμπειρία. Απλά διατηρώ τις αμφιβολίες μου.

Καλά αυτό που λες για το μπάσο (να προσθέσεις όπου χρειαστεί) ή την ισοστάθμιση δεν το συζητώ καν. Κάποια στιγμή όταν έχω χρόνο θέλω να κάτσω να φτιάξω διαφορετικά φίλτρα (ρυθμίσεις) που να τα φορτώνω ανάλογα με την ώρα, την ένταση και το είδος της μουσικής που ακούω. Θέλει πολύ δουλειά και κόπο όμως και βαριέμαι.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
Επειδή (όπως ίσως ξέρεις) το έχω ζήσει και από τις 2 πλευρές, η απάντηση πιθανώς να σε ξαφνιάσει.

Κοίτα, οντως, σε ένα "χαϊεντάδικα" στημένο σύστημα, πες μαγκνεπαν 3-αρι για να είμαι εντελώς συγκεκριμένος, με τις σούπερ σπουδαίες καλωδιάρες του και με τις λάμπες του και όλα μέσα, πολλές ηχογραφήσεις ακούγονται εκπληκτικά και άλλες τόσες σχεδόν δε μπορείς να τις ακούσεις, από επίπεδο απλώς ενοχλητικό μέχρι βγάλτο μη σου σπάσω τα μούτρα με γκαζμά. Είναι φυσικά και κάποιες που δεν ακούγονται καθόλου, ιδίως σε νορμάλ στάθμες (δώσε ρε να γουστάρουμε) λόγου χάριν Μόμπι και τα λοιπά εξόχως απαιτητικά σε μάζα χαμηλών, διότι απλώς δε βγαίνει τέτοιο πράμα από τέτοιο ηχείο χωρίς σαμπ και από ...λάμπα. Δεν.
Οι χαϊεντική εγγραφή, γενικώς ακούγεται θεσπέσια έως πσαρωτικά, με μερικές μόνο εξαιρέσεις, που έχουν μπάσο σε σημείο συντονισμού του χώρου, οπότε μπουμάρει το σύμπαν και λες ότι φταίει ο μαλάκας ο μηχανικός ηχογράφησης, ή με κάποιες άλλες που τυχαίνει το μπάσο να συμπίπτει με σημείο ακύρωσης του χώρου, οπότε πάλι τα ίδια λες, πάντα φταίει κάποιος άλλος.

Αυτό το στάδιο, το έχω ζήσει πολύ. Ξέρω καλά πως ισχύουν αυτά που λέω.

Πάμε τώρα στο άλλο στάδιο; Το by the book; Που μπαίνει σαμπ, που φτιάχνεται ο χώρος, ελέγχονται οι αντηχήσεις και τα ενισχυτικά έχουν ισχύ να φαν κι οι κότες. Και φυσικά, ισοσταθμιση. Να έρθει εκεί που πρέπει.
Τι ακούγεται καλά εκει;
Όλα.
Μα όλα.
Εντελώς όλα.
Και οι κωλοηχογραφήσεις, αναπάντεχα καλά. Βγαίνει ακόμα και μέσα από ευτελείς ηχογραφήσεις, το στοιχείο εκείνο που θα σου αρέσει τελικά.
Και μη ξεχνάμε, αν μια πολύ παλιά ηχογράφηση δεν έχει καθόλου μπάσο, ε, βάζεις λίγο, υπάρχει σύστημα ισοσταθμισης στο στέρεο, δε περιμένεις πως θα κάτσει ο χώρος με το καλώδιο και τον ενισχυτή... δεν είναι κακό να βάλεις λίγο μπάσο αδερφέ...

Και Μόμπι στο τέρμα γκάζια. Και άμα μερακλώσεις, ρίχνεις άλλα 7-8 ντιμπί στο κεφάλι στο σαμπ, να γουστάρουμε.
Ισχυς, υπάρχει. ;)
Αν η ηχογράφηση έχει δυναμική περιοχή - τυρόπιτα, δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις πολλά. My 2c. Είναι σαν να προσπαθείς να φτιάξεις το RT60 με EQ.

Ίσως κάτι μπορεί να γίνει με εξειδικευμένο dsp σαν αυτό:


που, σιγά, ποιός το έχει αυτό και ποιός μπορεί αν το χρησιμοποιήσει σωστά.

Αν το A/D έγινε με μηχανήματα του 80, αν η μίξη έχει κόψει τελειώς την μπότα, αν τα πρίμα ξυρίζουν, τι να κάνεις; Μπάσα-πρίμα κάνουν τις κακές ηχογραφήσεις ανεκτές, συμπαθητικές αλλά με τίποτα να σε κάνουν να λες ότι έπιασαν τόπο τα λ7 σου και οι κόποι σου.

Αυτό θυμάμαι τουλάχιστον από τα demo days της athens pro. Ξαναγράφω, my 2c.

Επομένως καταλήγουμε: αν είσαι ντιμιφουτ και αγοράζεις dvd κλασσικής, ΟΚ, ρίξε χρήμα. Επίσης, αν είσαι του home cinema, ρίξε όσο θέλεις, οι περισσότερες ταινίες είναι μια χαρά παραγωγές, φτιαγμένες να ακούγονται από συστήματα σπιτιού και όχι mp3, ραδιοσταθμούς και car stereo.

Αλλιώς, τζάμπα καίει η λάμπα. Καλύτερα παίξε λότο που λέει και ο Ζαπ.
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.496
Reaction score
21.892
Τη δεύτερη περίπτωση συγκρίνω με τον εαυτό της! Ποιο το νόημα για το μουσικόφιλο (κι όχι για όποιον έχει χόμπι το Hi Fi) να στήσει ένα σύστημα ±100.000€ (παράδειγμα το κόστος) όταν οι παραγωγές που θα ανταποκριθούν είναι ελάχιστες. Ελάχιστοι μηχανικοί ήχου κάνουν παραγωγές με στόχο αυτή την κατηγορία πελατών.
Εδώ υπάρχει μια παρεξήγηση. Εννιά στα δέκα συστήματα σ' αυτήν την κατηγορία τιμής και άνω παίζουν χάλια. Χάλια. Για διαφόρους λόγους.
 

Μηνύματα
545
Reaction score
2.434
Παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι που είπε ο Spiros62, που νομίζω έχει μείνει ασχολίαστο.


Ακούει σε πολύ χαμηλές στάθμες (80 db) .

Ρωτάω λοιπόν , το συγκεκριμένο σύστημα σε πολύ χαλαρή ακρόαση καθιστικού δεν παίζει καλά – δεν έχει δυναμικά που σε αφήνουν ικανοποιημένο.?

Η δική μου μικρή πείρα σε SUB είναι ότι σε ιδιαίτερα χαμηλή στάθμη , και όταν δεν προσλαμβάνεις ιδιαίτερα ανακλώμενο ήχο , το SUB «φαίνεται».

Ρωτάω – το σύστημα του Σπύρου με 1 ή 2 SUB - θα παίζει καλά σε χαμηλές στάθμες ή θα έχει αυτό το κουδούνισμα του ρυθμού που μου θυμίζει αυτοκίνητο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.837
Reaction score
84.890
ετσι για να τους την σπασεις ρε φιλε.......και με λαμπατο phono μαλιστα :D
Λαμπάτο phono θα πάρω εγώ, να γίνει της πτάνας εδώ μέσα, σας το υπόσχομαι :party:

Αλλά μετά το σήμα θα πηγαίνει στο Dirac να ψηφιοποιείται...sorry...

Ρωτάω – το σύστημα του Σπύρου με 1 ή 2 SUB - θα παίζει καλά σε χαμηλές στάθμες ή θα έχει αυτό το κουδούνισμα του ρυθμού που μου θυμίζει αυτοκίνητο.
Θα παίζει εκατό φορές καλύτερα, αν στηθεί σωστά.
Αν στηθεί λάθος θα παίζει εκατό φορές χειρότερα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.253
Reaction score
137.889
αν είσαι του home cinema, ρίξε όσο θέλεις, οι περισσότερες ταινίες είναι μια χαρά παραγωγές
Εκτιμώ πως το αμιγώς δικάναλο είναι νεκρό.
Εντελώς πεθαμένο.
Σε επίπεδα βαθιάς σήψης.
Σα το πικάπ ένα πράμα.

Το σύγχρονο ηχοσύστημα είναι πολυκάναλο.
Όπως και οι σύγχρονες ηχογραφήσεις.
Κι είναι εξαιρετικές.
[DOUBLEPOST=1528808795][/DOUBLEPOST]
Παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι που είπε ο Spiros62, που νομίζω έχει μείνει ασχολίαστο.


Ακούει σε πολύ χαμηλές στάθμες (80 db) .
Ήταν τυράκι που μου πέταξε, αλλά δε το έπιασα ακόμα! :p:D

Κάτι τέτοια έλεγα και γω πριν 25 χρόνια.
Τότε που δε μπορούσε το στέρεο να παίξει της προκοπής δυνατά.

Δηλαδή, όσα δε φτάνει η αλεπού..:p

:drinks:
 

Μηνύματα
49
Reaction score
187
Μα φυσικά βάλτα όπου σου αρέσει περισσότερο με το αυτί.
Εδώ που έφτασες, τέτοιες λεπτομέρειες δεν έχουν νοημα.
Βλάβη δε προκαλείται.
Στη μια έξοδο βγάζει περισσότερα βολτ, στην άλλη περισσότερα αμπέρ. Σε αυτά τα επίπεδα ισχύος, οι διαφορές είναι αμελητέες επί της ουσίας.
Εμπειρικά θα σου αρέσει περισσότερο η έξοδος των 8 ωμ, εκτός κι αν βάλεις κομμάτι με πολύ τονισμένες χαμηλές συχνότητες έως υπόηχους, δηλαδή 1η οκτάβα και βγάλε. Πράγματα που μάλλον δεν ακούς ποτέ, λόγω ηχείων.
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και τις χρήσιμες πληροφορίες.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
Εκτιμώ πως το αμιγώς δικάναλο είναι νεκρό.
Εντελώς πεθαμένο.
Σε επίπεδα βαθιάς σήψης.
Σα το πικάπ ένα πράμα.
Και εγώ εκτιμώ ότι εκτιμάς αλλά το tidal μόνο δικάναλο υλικό έχει (νομίζω). Και εμένα άμα μου κόψεις το tidal ή το spotify ή το ιντερνετ γενικότερα, σταματάει η μουσική. Τάφος. Μόνο 'alerts and sounds' θα ακούγονται από τα ηχεία ;-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.253
Reaction score
137.889
Και εγώ εκτιμώ ότι εκτιμάς αλλά το tidal μόνο δικάναλο υλικό έχει (νομίζω). Και εμένα άμα μου κόψεις το tidal ή το spotify ή το ιντερνετ γενικότερα, σταματάει η μουσική. Τάφος. Μόνο 'alerts and sounds' θα ακούγονται από τα ηχεία ;-)
Είσαι πολύ μπροστά.
Το τιντάλ δε το δουλεύω, τό'κοψα μήνες τώρα.
Μόνο σποτιφαι.
Πολυκάναλα μουσικής από κατεβαστήρια.
Και ταινίες.
Ο ντιμιφουτ είναι πλούσιος, αγοράζει κιόλας πολυκάναλα μουσικής..
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.172
Reaction score
21.804
Υπάρχει πολυθρόνα (hiend) που μετακινείται οπότε εύκολα αυξομειώνω την απόσταση. Επίσης, το ίδιο ισχύει και για τα ηχεία καθώς κάτω από τον “υποτιθέμενο γρανίτη” έχω τσοχάκια. Εννοείται πως έχω δοκιμάσει διάφορες αποστάσεις κατά την ακρόαση, τόσο μεταξύ των ηχείων όσο και της θέσης ακρόασης και κατέληξα πως με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο του ισοσκελούς ως προς τις πλευρές του τριγώνου και όχι ως προς τη βάση του, έχω ένα ηχητικό αποτέλεσμα που με καλύπτει σημαντικά, αφού, σε μία συμπαγή μουσική σκηνή που σχηματίζεται με ανάλογες των δυνατοτήτων του ηχείου διαστάσεις ως προς το ύψος, το πλάτος και το βάθος, συνυπάρχουν τα θετικά εκείνα στοιχεία που δίνουν ένα ευχάριστο συνολικό αποτέλεσμα σε φυσικότητα στην αναπαραγωγή της μουσικής “χαϊδεύοντας τα αυτιά” χωρίς ενοχλητικούς συντονισμούς και βουητά από το χώρο, ο οποίος σημειωτέον δεν είναι φροντισμένος ηχητικά. Πρόκειται για ένα τυπικό σαλόνι με τα απαραίτητα (καθιστικό, τραπεζαρία και κάποιους πίνακες στους τοίχους).
Αξίζει να τονισθεί πως οι ακροάσεις επί το πλείστον γίνονται σε χαμηλές εντάσεις που λίγες φορές υπερβαίνουν τα 75db αφού όπως έχω πει κατοικώ σε διαμέρισμα.
Κι εγω καπως ετσι παιζω (χαμηλες εντασεις) και ο χωρος μου είναι επισης τυπικο καθιστικο αφροντιστο με ότι αυτό συνεπάγεται.. Το ότι ακουμε σε χαμηλες εντασεις ισως κατα καποιο τροπο δικαιολογει η' βοηθα να απολαμβανουμε τις επιλογες - το στησιμο μας.
Αν ναι, πιστεύετε πραγματικά ότι υπάρχουν για να βρει ο κάθε καταναλωτής αυτό που το αρέσει; Μήπως είναι λίγο αφελής αυτή η ερμηνεία; Μήπως πιθανότερη ερμηνεία είναι ότι:

1. Το περιθώριο κέρδους είναι τόσο μεγάλο ώστε κάθε μικρή βιοτεχνία να μπορεί να σταθεί στην αγορά;
2. Το περιθώριο διαφοροποίησης με βάση την "άποψη" είναι τόσο μεγάλο ώστε κάθε μικρή βιοτεχνία να μπορεί να σταθεί στην αγορά; "Άποψη" meaning "απόκλιση από το τεχνικά άρτιο".

Μήπως και το 1. και το 2. καθίστανται δυνατά επειδή υπάρχει αγοραστικό κοινό που είναι διατεθειμένο να αγοράσει "άποψη" σε τρελές τιμές; Μήπως αυτό λέει κάτι για το εμάς και το εγώ μας;
Συμφωνωντας με αυτά που ειπες :hi:και αφήνοντας απ'εξω την κατηγορια '' αγοραζω αποψη σε τρελλες τιμες''.. Αναρωτιέμαι υπαρχει περιπτωση να υπαρχουν τοσες επιλογες επισης απλως επειδή η συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων περα από τις προτιμήσεις, θα τοποθετησουν τα συστηματα τους σε πολύ διαφορετικούς χωρους, συνηθως αφροντιστους, θα ακουνε σε διαφορετικες εντασεις, κλπ.. και θα βρουν μεσα από την ''ποικιλια'' πιθανον αυτό που ταιριαζει καλυτερα και στο χωρο τους χωρις πολλες περαιτέρω επεμβάσεις? (Καθως η πλειοψηφια δεν το επιλεγει, η΄απλα δεν μπορει να τις κανει λογο ιδιορρυθμίας του χωρου, συμβιωσης, κλπ ξερετε..). Μηπως αυτή η τεραστια ποικιλια προκαλώντας ένα μικρο χαος (αναπόφευκτα) βοηθα και λιγο κατά καποιο τροπο? Χμμμμ… Ισως να αμπελοσοφω αλλα… το συνηθίζω... :smile::smile:
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Τελικά αυτό το θέμα φέρνει στην επιφάνεια τους δύο τύπους ακροατή:

- Αυτόν που απολαμβάνει (με λάθη, με επένδυση -πολλές φορές άδικη- σε χρόνο και χρήμα, με δοκιμές, με διάβασμα, με βουντού κτλ)
- Αυτόν που τρώγεται συνεχώς με τα ρούχα του (είτε με καλώδια, είτε με αποκρίσεις, είτε με pdf που του λένε τι να κάνει αλλά δεν μπορεί να το κάνει για διάφορους λόγους)

Υπάρχουν και οι ενδιάμεσες καταστάσεις :)

Τελικά και οι δύο παίρνουν κάποια χαρά. Ο πρώτος γιατί του αρέσει, ο δεύτερος γιατί του αρέσει να τρώγεται (κάπως σαν την αγάπη προς μια γκόμενα που δεν του κάθεται ποτέ αλλά αυτός είναι μαζώχας και την βρίσκει).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.253
Reaction score
137.889
Θα παίζει εκατό φορές καλύτερα, αν στηθεί σωστά.
Αν στηθεί λάθος θα παίζει εκατό φορές χειρότερα.
Επεξήγηση:

1. "Σωστά", σημαίνει με μετρήσεις, με μικρόφωνο και με ισοσταθμιση.

2. "Λάθος" σημαίνει με το αυτί.

Κι έτσι εξηγείται στα γρήγορα γιατί οι χαϊεντάδες δε βάζουν σαμπ, και γιατί όταν "το δοκίμασαν", δεν "έκατσε" καλά με τα ηχεία τους.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.504
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top