Δε σε πιάνω ρε κουμπάρε...είμαι και λίγο αργός στο μυαλό..Πιο κατανοητο απο τις αποκλισεις που σου ειπα πιο πανω ακομη και μικροτερες?
Πού διαφωνούμε?
Δε σε πιάνω ρε κουμπάρε...είμαι και λίγο αργός στο μυαλό..Πιο κατανοητο απο τις αποκλισεις που σου ειπα πιο πανω ακομη και μικροτερες?
Ασφαλως.Αλλα και συ φανταζομαι αντιλαμβανεσαι οτι με τις μικρες αποκλισεις μεταξυ μηχανηματων και τα σχολια που αφορουν τετοια μεγεθη αποκλισεων δεν διαφερουμε και πολυ απο καποιον που ψαχνει ψυλλους στα αχυρα.Βεβαια οπως κεμε και στην Κυπρο πολλοι κανουν τον ψυλλο....καμηλοΑντιλαμβάνεσαι βέβαια πως "καλοί ήχοι", υπάρχουν τόσα εκατομμύρια ,όσα και τα ζευγάρια αυτιών που ασχολούνται ανά τον πλανήτη με το hi-fi..
Ξερω ?Δε σε πιάνω ρε κουμπάρε...είμαι και λίγο αργός στο μυαλό..
Πού διαφωνούμε?
Μάθε!Ξερω ?
Οσον αφορα εμενα επικροτω τις επιλογες του Σπυρου απλα και μονον επειδη τις απολαμβανει.Περαν τουτου Σπυρο εγω θα σε προετρεπα να παρεις με την πρωτη ευκαιρια και το πικαπ,ετσι για να τους την σπασεις ρε φιλε.......και με λαμπατο phono μαλισταΦίλε Σπύρο όπως βλέπεις, με αφορμή της παρουσίασης του συστήματός σου γράφτηκαν ήδη πάρα πολλά σχόλια, απο τεχνικά στοιχεία μέχρι φιλοσοφικές απόψεις περι του χόμπι αυτού.΄Ομως απο αυτά που γράφεις παραπάνω φαίνεται οτι ακόμα δυσκολεύεσαι να βγάλεις όπως λές "κάτι χρήσιμο απο την όλη διαδικασία". Θεωρώ λοιπόν οτι δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν. 'Η οτι όλα αυτά που γράφτηκαν είναι για σένα τόσο δυσνόητα ή οτι ακόμα περιμένεις να ακούσεις σχόλια που να επικροτούν ξεκάθαρα τις προσωπικές επιλογές που ήδη έχεις κάνει.
Η ηχογραφιση ειναι δυστυχως τις πλειστες φορες το οριο.Απο την αλλη ειναι και καλο για να μην φτανουμε και σε σκροτητες οσον αφορα τα συστηματα.Για την Diana και αλλους ουδεν σχολιο,απλα να πω οτι συμφωνω.1000 φορες τις original ηχογραφισεις / performer οπως ειναιΤο θέμα των ηχογραφήσεων είναι μια πονεμένη ιστορία. Θυμάμαι πριν μέρες είχα ρωτήσει "τι ακούει κάποιος με high end σύστημα" καθώς μου κάνει εντύπωση πως προτιμούν παλαιές ηχογραφήσεις που προσωπικά τις θεωρώ τουλάχιστο ξεπερασμένες.
Επίσης αν υποθέσουμε πως κάποιος έχει τη δυνατότητα να στήσει ένα τέλειο (ή έστω κάτι που να το προσεγγίζει) σύστημα. Έχει τις σωστές διαστάσεις, τα κατάλληλα μηχανήματα, τις αντηχήσεις, τις διαχύσεις κτλ ποιο το νόημα όταν θα χάσει ουσιαστικά το σύνολο σχεδόν της μουσικής παραγωγής. Με τι καρδιά θα ακροαστεί άλμπουμ που αν και άρτια καλλιτεχνικά είναι άθλια σαν παραγωγή. Μόνο Ντιάνα θα ακούει?
Για τον χομπίστα "μηχανάκια" όλα καλά, μπορεί να το φτάσει μέχρι τα άκρα αλλά για τον μουσικόφιλο σίγουρα τα όρια ορίζονται από τη μουσική (εκτός από όλα τα άλλα χρήμα, χώρος κτλ).
Επειδή (όπως ίσως ξέρεις) το έχω ζήσει και από τις 2 πλευρές, η απάντηση πιθανώς να σε ξαφνιάσει.Επίσης αν υποθέσουμε πως κάποιος έχει τη δυνατότητα να στήσει ένα τέλειο (ή έστω κάτι που να το προσεγγίζει) σύστημα. Έχει τις σωστές διαστάσεις, τα κατάλληλα μηχανήματα, τις αντηχήσεις, τις διαχύσεις κτλ ποιο το νόημα όταν θα χάσει ουσιαστικά το σύνολο σχεδόν της μουσικής παραγωγής. Με τι καρδιά θα ακροαστεί άλμπουμ που αν και άρτια καλλιτεχνικά είναι άθλια σαν παραγωγή. Μόνο Ντιάνα θα ακούει?
παρακαλω δυο πιτογυρα χωρις κρεμμυδι τζατζικι θα βγω βολτα για γκομενες σημεραΣημαντικότερο από το engineering είναι το cooking. Αυτή την απάντηση μου έχω δώσει και όλα μια χαρά.
Αν η ηχογράφηση έχει δυναμική περιοχή - τυρόπιτα, δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις πολλά. My 2c. Είναι σαν να προσπαθείς να φτιάξεις το RT60 με EQ.Επειδή (όπως ίσως ξέρεις) το έχω ζήσει και από τις 2 πλευρές, η απάντηση πιθανώς να σε ξαφνιάσει.
Κοίτα, οντως, σε ένα "χαϊεντάδικα" στημένο σύστημα, πες μαγκνεπαν 3-αρι για να είμαι εντελώς συγκεκριμένος, με τις σούπερ σπουδαίες καλωδιάρες του και με τις λάμπες του και όλα μέσα, πολλές ηχογραφήσεις ακούγονται εκπληκτικά και άλλες τόσες σχεδόν δε μπορείς να τις ακούσεις, από επίπεδο απλώς ενοχλητικό μέχρι βγάλτο μη σου σπάσω τα μούτρα με γκαζμά. Είναι φυσικά και κάποιες που δεν ακούγονται καθόλου, ιδίως σε νορμάλ στάθμες (δώσε ρε να γουστάρουμε) λόγου χάριν Μόμπι και τα λοιπά εξόχως απαιτητικά σε μάζα χαμηλών, διότι απλώς δε βγαίνει τέτοιο πράμα από τέτοιο ηχείο χωρίς σαμπ και από ...λάμπα. Δεν.
Οι χαϊεντική εγγραφή, γενικώς ακούγεται θεσπέσια έως πσαρωτικά, με μερικές μόνο εξαιρέσεις, που έχουν μπάσο σε σημείο συντονισμού του χώρου, οπότε μπουμάρει το σύμπαν και λες ότι φταίει ο μαλάκας ο μηχανικός ηχογράφησης, ή με κάποιες άλλες που τυχαίνει το μπάσο να συμπίπτει με σημείο ακύρωσης του χώρου, οπότε πάλι τα ίδια λες, πάντα φταίει κάποιος άλλος.
Αυτό το στάδιο, το έχω ζήσει πολύ. Ξέρω καλά πως ισχύουν αυτά που λέω.
Πάμε τώρα στο άλλο στάδιο; Το by the book; Που μπαίνει σαμπ, που φτιάχνεται ο χώρος, ελέγχονται οι αντηχήσεις και τα ενισχυτικά έχουν ισχύ να φαν κι οι κότες. Και φυσικά, ισοσταθμιση. Να έρθει εκεί που πρέπει.
Τι ακούγεται καλά εκει;
Όλα.
Μα όλα.
Εντελώς όλα.
Και οι κωλοηχογραφήσεις, αναπάντεχα καλά. Βγαίνει ακόμα και μέσα από ευτελείς ηχογραφήσεις, το στοιχείο εκείνο που θα σου αρέσει τελικά.
Και μη ξεχνάμε, αν μια πολύ παλιά ηχογράφηση δεν έχει καθόλου μπάσο, ε, βάζεις λίγο, υπάρχει σύστημα ισοσταθμισης στο στέρεο, δε περιμένεις πως θα κάτσει ο χώρος με το καλώδιο και τον ενισχυτή... δεν είναι κακό να βάλεις λίγο μπάσο αδερφέ...
Και Μόμπι στο τέρμα γκάζια. Και άμα μερακλώσεις, ρίχνεις άλλα 7-8 ντιμπί στο κεφάλι στο σαμπ, να γουστάρουμε.
Ισχυς, υπάρχει.
Εδώ υπάρχει μια παρεξήγηση. Εννιά στα δέκα συστήματα σ' αυτήν την κατηγορία τιμής και άνω παίζουν χάλια. Χάλια. Για διαφόρους λόγους.Τη δεύτερη περίπτωση συγκρίνω με τον εαυτό της! Ποιο το νόημα για το μουσικόφιλο (κι όχι για όποιον έχει χόμπι το Hi Fi) να στήσει ένα σύστημα ±100.000€ (παράδειγμα το κόστος) όταν οι παραγωγές που θα ανταποκριθούν είναι ελάχιστες. Ελάχιστοι μηχανικοί ήχου κάνουν παραγωγές με στόχο αυτή την κατηγορία πελατών.
Λαμπάτο phono θα πάρω εγώ, να γίνει της πτάνας εδώ μέσα, σας το υπόσχομαιετσι για να τους την σπασεις ρε φιλε.......και με λαμπατο phono μαλιστα
Θα παίζει εκατό φορές καλύτερα, αν στηθεί σωστά.Ρωτάω – το σύστημα του Σπύρου με 1 ή 2 SUB - θα παίζει καλά σε χαμηλές στάθμες ή θα έχει αυτό το κουδούνισμα του ρυθμού που μου θυμίζει αυτοκίνητο.
Εκτιμώ πως το αμιγώς δικάναλο είναι νεκρό.αν είσαι του home cinema, ρίξε όσο θέλεις, οι περισσότερες ταινίες είναι μια χαρά παραγωγές
Ήταν τυράκι που μου πέταξε, αλλά δε το έπιασα ακόμα!Παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι που είπε ο Spiros62, που νομίζω έχει μείνει ασχολίαστο.
Ακούει σε πολύ χαμηλές στάθμες (80 db) .
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και τις χρήσιμες πληροφορίες.Μα φυσικά βάλτα όπου σου αρέσει περισσότερο με το αυτί.
Εδώ που έφτασες, τέτοιες λεπτομέρειες δεν έχουν νοημα.
Βλάβη δε προκαλείται.
Στη μια έξοδο βγάζει περισσότερα βολτ, στην άλλη περισσότερα αμπέρ. Σε αυτά τα επίπεδα ισχύος, οι διαφορές είναι αμελητέες επί της ουσίας.
Εμπειρικά θα σου αρέσει περισσότερο η έξοδος των 8 ωμ, εκτός κι αν βάλεις κομμάτι με πολύ τονισμένες χαμηλές συχνότητες έως υπόηχους, δηλαδή 1η οκτάβα και βγάλε. Πράγματα που μάλλον δεν ακούς ποτέ, λόγω ηχείων.
Και εγώ εκτιμώ ότι εκτιμάς αλλά το tidal μόνο δικάναλο υλικό έχει (νομίζω). Και εμένα άμα μου κόψεις το tidal ή το spotify ή το ιντερνετ γενικότερα, σταματάει η μουσική. Τάφος. Μόνο 'alerts and sounds' θα ακούγονται από τα ηχεία ;-)Εκτιμώ πως το αμιγώς δικάναλο είναι νεκρό.
Εντελώς πεθαμένο.
Σε επίπεδα βαθιάς σήψης.
Σα το πικάπ ένα πράμα.
Είσαι πολύ μπροστά.Και εγώ εκτιμώ ότι εκτιμάς αλλά το tidal μόνο δικάναλο υλικό έχει (νομίζω). Και εμένα άμα μου κόψεις το tidal ή το spotify ή το ιντερνετ γενικότερα, σταματάει η μουσική. Τάφος. Μόνο 'alerts and sounds' θα ακούγονται από τα ηχεία ;-)
Κι εγω καπως ετσι παιζω (χαμηλες εντασεις) και ο χωρος μου είναι επισης τυπικο καθιστικο αφροντιστο με ότι αυτό συνεπάγεται.. Το ότι ακουμε σε χαμηλες εντασεις ισως κατα καποιο τροπο δικαιολογει η' βοηθα να απολαμβανουμε τις επιλογες - το στησιμο μας.Υπάρχει πολυθρόνα (hiend) που μετακινείται οπότε εύκολα αυξομειώνω την απόσταση. Επίσης, το ίδιο ισχύει και για τα ηχεία καθώς κάτω από τον “υποτιθέμενο γρανίτη” έχω τσοχάκια. Εννοείται πως έχω δοκιμάσει διάφορες αποστάσεις κατά την ακρόαση, τόσο μεταξύ των ηχείων όσο και της θέσης ακρόασης και κατέληξα πως με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο του ισοσκελούς ως προς τις πλευρές του τριγώνου και όχι ως προς τη βάση του, έχω ένα ηχητικό αποτέλεσμα που με καλύπτει σημαντικά, αφού, σε μία συμπαγή μουσική σκηνή που σχηματίζεται με ανάλογες των δυνατοτήτων του ηχείου διαστάσεις ως προς το ύψος, το πλάτος και το βάθος, συνυπάρχουν τα θετικά εκείνα στοιχεία που δίνουν ένα ευχάριστο συνολικό αποτέλεσμα σε φυσικότητα στην αναπαραγωγή της μουσικής “χαϊδεύοντας τα αυτιά” χωρίς ενοχλητικούς συντονισμούς και βουητά από το χώρο, ο οποίος σημειωτέον δεν είναι φροντισμένος ηχητικά. Πρόκειται για ένα τυπικό σαλόνι με τα απαραίτητα (καθιστικό, τραπεζαρία και κάποιους πίνακες στους τοίχους).
Αξίζει να τονισθεί πως οι ακροάσεις επί το πλείστον γίνονται σε χαμηλές εντάσεις που λίγες φορές υπερβαίνουν τα 75db αφού όπως έχω πει κατοικώ σε διαμέρισμα.
Συμφωνωντας με αυτά που ειπες και αφήνοντας απ'εξω την κατηγορια '' αγοραζω αποψη σε τρελλες τιμες''.. Αναρωτιέμαι υπαρχει περιπτωση να υπαρχουν τοσες επιλογες επισης απλως επειδή η συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων περα από τις προτιμήσεις, θα τοποθετησουν τα συστηματα τους σε πολύ διαφορετικούς χωρους, συνηθως αφροντιστους, θα ακουνε σε διαφορετικες εντασεις, κλπ.. και θα βρουν μεσα από την ''ποικιλια'' πιθανον αυτό που ταιριαζει καλυτερα και στο χωρο τους χωρις πολλες περαιτέρω επεμβάσεις? (Καθως η πλειοψηφια δεν το επιλεγει, η΄απλα δεν μπορει να τις κανει λογο ιδιορρυθμίας του χωρου, συμβιωσης, κλπ ξερετε..). Μηπως αυτή η τεραστια ποικιλια προκαλώντας ένα μικρο χαος (αναπόφευκτα) βοηθα και λιγο κατά καποιο τροπο? Χμμμμ… Ισως να αμπελοσοφω αλλα… το συνηθίζω...Αν ναι, πιστεύετε πραγματικά ότι υπάρχουν για να βρει ο κάθε καταναλωτής αυτό που το αρέσει; Μήπως είναι λίγο αφελής αυτή η ερμηνεία; Μήπως πιθανότερη ερμηνεία είναι ότι:
1. Το περιθώριο κέρδους είναι τόσο μεγάλο ώστε κάθε μικρή βιοτεχνία να μπορεί να σταθεί στην αγορά;
2. Το περιθώριο διαφοροποίησης με βάση την "άποψη" είναι τόσο μεγάλο ώστε κάθε μικρή βιοτεχνία να μπορεί να σταθεί στην αγορά; "Άποψη" meaning "απόκλιση από το τεχνικά άρτιο".
Μήπως και το 1. και το 2. καθίστανται δυνατά επειδή υπάρχει αγοραστικό κοινό που είναι διατεθειμένο να αγοράσει "άποψη" σε τρελές τιμές; Μήπως αυτό λέει κάτι για το εμάς και το εγώ μας;
Επεξήγηση:Θα παίζει εκατό φορές καλύτερα, αν στηθεί σωστά.
Αν στηθεί λάθος θα παίζει εκατό φορές χειρότερα.