- Μηνύματα
- 22.271
- Reaction score
- 15.543
νταξ.....ειναι και μερικα πραγματα υπερκοστολογημενα, θελει προσοχη
Πως τολμησε ο Φ.Φ. και εγραψε τετοιο πραμα !!!!Ποιός υπογράφει το άρθρο;
Όλα τα εντοιχιζόμενα ενεργά, αφήνουν τις πλάτες τους στην μπάντα.Αυτό δεν το πιασα...
είναι αυτό που έλεγε ο dimi...κιτ εντοιχισμού με τους plate amp τοποθετημένους σε rack?
ωραία αλλά..... ένας ντόρος υπέρ της απόκτησης ενεργών ήταν και το ελάχιστο μήκος καλωδίων...Όλα τα εντοιχιζόμενα ενεργά, αφήνουν τις πλάτες τους στην μπάντα.
ανεξαρτήτως μήκους καλωδίου?δεν υπάρχει μήκος σε ενεργά....τι δεν καταλαβαίνεις;
Σωστά το λες, τα μεγάλα μήκη καλωδίων δεν τα θέλουμε, διότι έχουν μετρήσιμη ωμική αντίσταση, και μειώνουν το χρήσιμο ρυθμό απόσβεσης του ενισχυτή, καταναλώνοντας και μια ελάχιστη ποσότητα ισχύος.ωραία αλλά..... ένας ντόρος υπέρ της απόκτησης ενεργών ήταν και το ελάχιστο μήκος καλωδίων...
άρα ουσιαστικά σε περιπτώσεις εντοιχισμού έχουμε απώλεια-αλλοίωση της συμπεριφοράς του ηχείου(?)
ένα από τα πρώτα ποστ που είχα διαβάσει κάποτε εδώ μέσα (με επιφύλαξη του Εαρ) έλεγε...βάλτε όσα χιλιόμετρα ιντερκονέκτ θέλετε.... αλλά καλώδια ηχείων όσο πιο κοντά γίνεται...Δεν έχεις δει τις τεράστιες κουλούρες interconnects/ηχείων που αναμένουν πίσω απο τις περισσότερες επαγγελματικές εγκαταστάσεις;
Είναι πρακτικό το ζήτημα. Αυτό που προέχει για τον εγκαταστάτη είναι η εύκολη επισκευή, αλλαγή, επίσκεψη και επι τη ευκαιρία πουλάει και περισσότερο καλώδιο.
με κάλυψες...Σωστά το λες, τα μεγάλα μήκη καλωδίων δεν τα θέλουμε, διότι έχουν μετρήσιμη ωμική αντίσταση, και μειώνουν το χρήσιμο ρυθμό απόσβεσης του ενισχυτή, καταναλώνοντας και μια ελάχιστη ποσότητα ισχύος.
Όταν βγαίνει η πλάτη, το ορθότερο είναι να βρίσκεται πολύ κοντά στο ηχείο, κι όχι στην άλλη άκρη.
Παρόλα αυτά, το καλώδιο ηχείων έχει πολύ μικρή ωμική αντίσταση, ιδίως αν χρησιμοποιηθεί κάποιο επαρκούς διατομής, και φυσικά δε συγκρίνεται με την αντίσταση των υλικών κροσόβερ ενός παθητικού ηχείου.
Ταυτόχρονα, στο ενεργό ηχείο υπάρχει πολυενίσχυση, ένας ενισχυτής ανά μεγάφωνο (ή ανά δρόμο του κρος) οπότε υποχρεωτικά για κάθε μεγάφωνο (ή δρόμο) χρησιμοποιείται ξεχωριστό καλώδιο ηχείων, που μεταφέρει πληροφορίες μόνο ενός δρόμου, κι όχι το πλήρες φάσμα.
Στην πράξη:
Εφόσον λείπουν τα παθητικά υλικά κρος, πολλοί εγκαταστάτες για λόγους "τακτοποίησης" και "επισκεψιμότητας" μαζεύουν όλες τις πλάτες σε ένα σημείο, όπως στο απεικονιζόμενο σετάπ, χάνοντας κάτι "λίγο", εν γνώση τους.
Σε πολλά στούντιο όμως, οι πλάτες βρίσκονται στον τοίχο, δίπλα στο ηχείο. Αυτό είναι προφανώς το πιο "σωστό".
Είναι όμως πιο εύκολο (και πιο φτηνό) να μπουν όλες οι πλάτες σε ένα σιδερένιο ρακ, παρά να γίνει τρύπα στον τοιχο με κάσωμα αερισμού για κάθε πλάτη.
Το καλώδιο ηχείων είναι φτηνό, ένα μπελντενάκι χοντρό υπεραρκεί..
Και πόσα μέτρα καλώδιο είναι ένα πηνίο εν σειρά σε ένα παθητικό cross είπαμε;ανεξαρτήτως μήκους καλωδίου?
γιατί έτσι όπως το βλέπω στην φωτό....για να το στρώσει αυτός πρέπει να ''εκαψε'' καμιά 15ριά μέτρα στο κανάλι
Για να γράψω κι εγώ καναδυο κουβεντούλες για το σύστημα που στήνουμε με το πατριωτάκι μου...
Το πρώτο πράγμα που αποφασίστηκε, ήταν ότι το σύστημα θα στηθεί κατά Auro 3D.
Οι λόγοι γι' αυτό ήταν οι εξής:
1. Το ότι ήταν πολύ ευκολότερο στο χώρο του Βασίλη να στηθεί το σύστημα κατά Auro 3D παρά κατά Dolby Atmos.
2. Η πεποίθησή μου ότι μεταξύ Dolby Atmos και Auro 3D, η πιο σωστή διάταξη ηχείων όσον αφορά στο... "immersiveness" είναι αυτή του Auro 3D μια και προσομοιάζει περισσότερο σε έναν ημισφαιρικό θόλο που "αγκαλιάζει" τον ακροατή.
Επίσης, είναι η εντύπωσή μου πως το Auro 3D, όντας channel based με έναν πολύ έξυπνο αλγόριθμο mixing - unmixing (άρα περιέχοντας - διατηρώντας ευκολότερα και την ambient πληροφορία των επιπλέον καναλιών), οδηγεί σε "φυσικότερο" immersive ηχητικό πεδίο, που επιπλέον "διατηρεί ευκολότερα το mastering" και οδηγεί σε αποτελέσματα που διαφέρουν λιγότερο ριζικά μεταξύ τους καθώς αλλάζει το πλήθος των καναλιών από εγκατάσταση σε εγκατάσταση, απ' ότι το object based Dolby Atmos.
Άλλωστε με δεδομένο ότι η Dolby έχει πολύ πιο δεσπόζουσα θέση στη βιομηχανία του κινηματογράφου, αν υπάρχει κάτι που ίσως επιτρέψει στο Auro 3D να επιζήσει είναι ακριβώς το αν θα καταφέρει να καταστήσει ευκολότερη - φτηνότερη - συμβατότερη τη διαδικασία ηχογράφησης - μίξης - mastering της ηχητικής μπάντας μιας ταινίας τόσο για τις κινηματογραφικές αίθουσες όσο και για τις οικιακές εγκαταστάσεις.
Βεβαίως η ιστορία είναι γεμάτη από πολέμους μεταξύ διαφορετικών format από τους οποίους το, έστω και θεωρητικά τεχνικά καλύτερο, δεν έβγαινε στο τέλος νικητής.
Π.χ.
https://en.wikipedia.org/wiki/Videotape_format_war
3. Το ότι αν θέλουμε να έχουμε μια ει δυνατόν συμβατή και με τα δύο συστήματα διάταξη ηχείων, τότε αυτή θα πρέπει να "φέρνει" περισσότερο σε Auro 3D παρά σε Atmos, έστω και "τεντώνοντας" λίγο τις κατά Auro 3D elevation angles, πράγμα που κάναμε με το Βασίλη, με δεδομένο και το τι θα είναι ευκολότερα υλοποιήσιμο στο χώρο του.
4. (και σημαντικότερο όλων) Το γεγονός ότι υπέρ του Auro 3D είχε εκφραστεί ο δεύτερος πιο σέξι άντρας του avsite.