- Μηνύματα
- 39.035
- Reaction score
- 79.675
ααααααααααχ μου φυγε ένα βάροςΑχ, ευχαριστώ.
ααααααααααχ μου φυγε ένα βάροςΑχ, ευχαριστώ.
Μόνο το Trinnov είναι pc based.Όλα τα κάνει το trinnov...άλλη αρχιτεκτονική και περιβάλλον software(ξεφεύγει από την εργονομία του γνωστού πλέον dirac)...αλλά οπωσδήποτε οπως ολα..με ασχολία κ διάβασμα λύνονται (δεν σας φοβαμαι)
Το κόστος και το after sales support σε τέτοια κατηγορία τιμής είναι το ζητούμενο.
Και τ 2 είναι pc based...δεν υπάρχει κάτι να φοβόμαστε από επεξεργαστική ισχύ...
Μοναδικός κίνδυνος αποτελεί η υποστήριξη στο software
Απάντηση: DEQX hdp-express
Ναι, αλλά αυτό είναι πιο ενδιαφέρον:
http://www.trinnov.com/en/optimization/products/optimizer-mc
"Τσούζει" όμως...
Και αυτά παραπάνω από καλά είναι (τα έχει παρουσιάσει ο EAR σε φαινομενικά άσχετα threads):
http://www.weiss.ch/eq1/eq1.html
http://www.weiss.ch/powerhouse/powerhouse.html
αλλά ειδικά το δεύτερο πρέπει να "τσούζει" πολύ...
Ας δούμε και μερικά σχολιάκια για το EQ1 από εδώ:
http://www.weiss.ch/eq1/usercomments.html
"My main comment is the sound is very very good, lovely, warm and beautiful, very analog-like. What more could one say?"
Bob Katz, Digital Domain, USA
"..it was a delight to hear some digital EQ that actually sounded better than anything we've had before. I've always found that the high end of digital equalizers has never matched the quality of analogue equalizers, but this time the top end was really smooth."
Bob Ludwig, Gateway Mastering, USA, (One to One Magazine)
"The top end just opened up. For the first time I could use digital EQ at high frequencies and get a smooth sound. I even tried 16k and it works. It sounds a lot like the EQP (Pultec analog EQ)."
Eddy Schreyer, Oasis Mastering, USA
"The Weiss Double Sampling EQ is probably the best sounding digital equalizer we have ever heard comparing very favorably with our reference analog equalizer, a compliment in itself. It is sonically very smooth, possesses much 'air', does not sound pinched when the 'Q' is high and is very subtle. A boost or cut of 0.5 dB is clearly audible, something we have never heard in a digital equalizer."
Sony Music, USA
"The first thing you notice is that you can boost or cut in linear phase far more than in minimum phase without the sound getting problematic, edgy or obviously "equalized." This is clearly not attributable to minor differences in curves. The next thing you notice is that linear phase mode sounds warmer. I attribute this perhaps to the loss of apparent transient response that comes from the pre-echo effect. The wider the Q, the less the problem, as the pre-echo gets shorter and shorter. The next thing I notice is that the high pass in linear phase mode is extremely transparent compared with the minimum phase. Part of it may be due to the curve differnces, but you know that you can simulate 24 dB per octave in minimum phase mode by stacking two filters. And even when stacking two filters I find the phase shift in MP mode to be obvious to the ear and affecting more than just the bass. The last thing you notice is that boosting and cutting in LP mode do not move the image forward or backward. You can really warp an image in MP mode, but it stays linear and the depth image remains the same in LP mode."
Bob Katz, Digital Domain, USA
"I'm loving the Linear Phase upgrade. I've really be able to reshape some complicated low end issues with it. One client said, "I don't know what you did to fix it but it's great and I'm not hearing any side effects." Having the linear phase processing in mid/side mode is great as well. You can really get in there and do some surgery! I was telling someone the other day how great the upgradability of your products has been. I bought my EQ1 when it was only 48k capable and wouldn't upsample! Then to upgrade to the DS, MkII, and now linear phase."
Bob Boyd, Ambient Digital, USA
Τα θέματα σχετικά με τα διάφορα ψηφιακά EQ (καθώς και τα παραπάνω μηχανάκια) τα έχουμε συζητήσει με τον EAR σε μεγάλο βάθος τους τελευταίους μήνες.
Γνωρίζουμε πολύ καλά πως δεν είναι όλα τα ίδια καθώς και τα προβλήματα που έχει το κάθε είδος ψηφιακού EQ.
Για όποιον ενδιαφέρεται περισσότερο, αφού διαβάσει πολύ προσεκτικά τα όσα γράφει ο Bob Katz παραπάνω, του συνιστώ να μελετήσει αυτό:
http://lib.tkk.fi/Dipl/2008/urn011933.pdf
Σε πιο σύντομη μορφή εδώ:
http://www.acoustics.hut.fi/~mak/PUB/JAES_V57_6_PG413.pdf
και εδώ:
http://www.acoustics.hut.fi/~mak/PUB/AES124-000056.pdf
Κάποια στιγμή θα ανοίξω ένα γενικότερο θέμα όπου θα λέω και πέντε πραγματάκια σχετικά με τις διάφορες υλοποιήσεις ψηφιακών crossover.
Σημείωση 1:
Ο Bob Katz προτιμούσε αναλογικά εφέ και EQ (και καλά έκανε).
Τώρα δουλεύει με Metric Halo και Lipinski.
Σημείωση 2:
Όσοι γράφουν διάφορα για "ντιτζιταλοφρίκουλες"¨γνωρίζουν άραγε πόσο κοστίζει ένα σοβαρό αναλογικό EQ που να είναι αρκετά ευέλικτο για να χρησιμοποιηθεί ως crossover;
Απάντηση: DEQX hdp-express
Και λίγο διάβασμα ακόμα:
http://www.dirac.se/upload/Personal/On_equalization_filters.pdf
Από εδώ:
http://www.dirac.se/dirac_live.asp
Ε, συνεργασία λέει.Δεν είναι τυχαίο ότι κοτζάμ JBL δε μπόρεσε να φτιάξει δικό της και πουλάει rebranded Trinnov.
https://jblsynthesis.com/productdetail/sdp-75.html
Το Harman Group χρησιμοποιεί και Dirac. Και αυτό λέει πολλάΕ, συνεργασία λέει.
Τες πα, είναι μεγάλη δουλειά η JBL να χρησιμοποιεί trinnov hardware-software..
Λέει πολλά!
Ποιά δεν έχει;Διορθώστε με αν κάνω λάθος, πιστεύω ότι απαραίτητη προϋπόθεση, πλέον, είναι οι συσκευές να έχουν και θύρα έθερνετ. Έστω και για μελλοντική χρήση.
Από όλα αυτά που περιγράφεις, αυτό που προτάθηκε στο post #743, πληροί τα πάντα (νομίζω).Στην αγορά ενός μηχανήματος, τουλάχιστον εκ μέρους μου, παίζουν ρόλο κάποιες παράμετροι.
Προφανώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι η κύρια παράμετρος, όπως και η τιμή, δεν πετάμε τζάμπα λεφτά.
Μια επίσης σημαντική παράμετρος, είναι η υποστήριξη, στη χώρα που ζω.
Δεν παίρνω μηχανήματα που δεν υποστηρίζονται από σοβαρό αντιπρόσωπο στη χώρα μου, έχω κάνει στο παρελθόν τέτοια λάθη, και δε θα τα επαναλάβω, να μη σας λέω ιστορίες. Θέλω να έχω ήσυχο το κεφάλι μου, τέλος.
Αν το πάμε στο θέμα της ισοσταθμισης, το τρίνοβ είναι προτιμότερο από ντιράκ, και δε φοβάμαι το διάβασμα, ούτε έχω ιδιαίτερα κενά γνώσης για να δουλέψω οτιδήποτε, εδώ τη μέτρικ την παίζω στα δάχτυλα, εκεί θα κολλήσω; Χαχαχαχαχα
Βεβαίως, το ότι είναι προτιμότερο το τρίνοβ, δε σημαίνει ότι δε μου κάνει το ντιράκ, μη λέμε κι αηδίες... Ίσα ίσα, είναι μια άριστη λύση, που μου φτάνει και με το παραπάνω.
Θα χρειαστεί να έχει ψηφιακές εξόδους ό,τι πάρω, το μίνιμουμ που θα επιθυμούσα είναι 8, θα προτιμούσα περισσότερες, ώστε να χρησιμοποιηθούν τα 8 Ντακ της μέτρικ στα ηχεία εδάφους (7.1) και να έχω τουλάχιστον άλλες 4 ψηφιακές εξόδους για να δώσω κατευθείαν σε ψηφιακές εισόδους των φιούζιον για τα σαμπ.
Τη μέτρικ δε τη δίνω. Να πάρω άλλη μία, παίζει.
Δεν έχει ούτε μια ψηφιακή έξοδο..
Άσε, πρέπει να ψωνίσω πληκτρολόγιο και ποντίκι ασύρματο, κάπου τα έχω χάσει αυτά που είχα, σε καμία κούτα....Αυτό το ποντίκι έπρεπε να έχει πεθάνει εδώ και 15 χρόνια. Τι το ταίζεις?
https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/1949977/pos-vgike-i-frasi-kostise-o-koukos-aidoniΘα χρειαστεί να έχει ψηφιακές εξόδους ό,τι πάρω, το μίνιμουμ που θα επιθυμούσα είναι 8, θα προτιμούσα περισσότερες, ώστε να χρησιμοποιηθούν τα 8 Ντακ της μέτρικ στα ηχεία εδάφους (7.1) και να έχω τουλάχιστον άλλες 4 ψηφιακές εξόδους για να δώσω κατευθείαν σε ψηφιακές εισόδους των φιούζιον για τα σαμπ.
Τη μέτρικ δε τη δίνω. Να πάρω άλλη μία, παίζει.
Μηηηηηηηη, db25 καλωδίωση με AES EBU που τα κόλλησα όλα μόνος μου (και δουλεύουν κιόλας) μιλάμε βύσματα για φυλακισμένους!Ένα κοφτακι να του κόψω τα καλώδια
Μαζεψου ρεεεεεεεε
It is as simple as it gets!