Alex_Zapantis
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 3.070
- Reaction score
- 3.369
Να πω καμάρι μου...
Μακάρι να μην έχανε, αλλά έχασε και τέλος.
Πάπαλα.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η Storm Audio ήταν θυγατρική εταιρεία της Auro Technologies, και εδώ και κοντά ένα χρόνο αποσχίστηκε (μάλλον, καλύτερα, την απόσχισαν) στην προσπάθειά τους (εάν...) να τη σώσουν από το να την τραβήξει μαζί του το Auro 3D.
Βεβαίως, αν κάποιος δε μπορεί για τους α,β,γ,δ λόγους να κάνει καθαρόαιμο στήσιμο κατά Atmos, μια ενδιάμεση λύση σαν αυτή που κάναμε στον melina παραμένει βιώσιμη εναλλακτική, και μάλλον σαφώς προτιμότερη από upfiring ηχεία.
Βεβαίως, στο πιο κάτω επιμένω:
Ε, ο πόλεμος τελείωσε και, πλην συγκλονιστικού απροόπτου, το Auro 3D έχασε και πεθαίνει.Για να γράψω κι εγώ καναδυο κουβεντούλες για το σύστημα που στήνουμε με το πατριωτάκι μου...
Το πρώτο πράγμα που αποφασίστηκε, ήταν ότι το σύστημα θα στηθεί κατά Auro 3D.
Οι λόγοι γι' αυτό ήταν οι εξής:
1. Το ότι ήταν πολύ ευκολότερο στο χώρο του Βασίλη να στηθεί το σύστημα κατά Auro 3D παρά κατά Dolby Atmos.
2. Η πεποίθησή μου ότι μεταξύ Dolby Atmos και Auro 3D, η πιο σωστή διάταξη ηχείων όσον αφορά στο... "immersiveness" είναι αυτή του Auro 3D μια και προσομοιάζει περισσότερο σε έναν ημισφαιρικό θόλο που "αγκαλιάζει" τον ακροατή.
Επίσης, είναι η εντύπωσή μου πως το Auro 3D, όντας channel based με έναν πολύ έξυπνο αλγόριθμο mixing - unmixing (άρα περιέχοντας - διατηρώντας ευκολότερα και την ambient πληροφορία των επιπλέον καναλιών), οδηγεί σε "φυσικότερο" immersive ηχητικό πεδίο, που επιπλέον "διατηρεί ευκολότερα το mastering" και οδηγεί σε αποτελέσματα που διαφέρουν λιγότερο ριζικά μεταξύ τους καθώς αλλάζει το πλήθος των καναλιών από εγκατάσταση σε εγκατάσταση, απ' ότι το object based Dolby Atmos.
Άλλωστε με δεδομένο ότι η Dolby έχει πολύ πιο δεσπόζουσα θέση στη βιομηχανία του κινηματογράφου, αν υπάρχει κάτι που ίσως επιτρέψει στο Auro 3D να επιζήσει είναι ακριβώς το αν θα καταφέρει να καταστήσει ευκολότερη - φτηνότερη - συμβατότερη τη διαδικασία ηχογράφησης - μίξης - mastering της ηχητικής μπάντας μιας ταινίας τόσο για τις κινηματογραφικές αίθουσες όσο και για τις οικιακές εγκαταστάσεις.
Βεβαίως η ιστορία είναι γεμάτη από πολέμους μεταξύ διαφορετικών format από τους οποίους το, έστω και θεωρητικά τεχνικά καλύτερο, δεν έβγαινε στο τέλος νικητής.
Π.χ.
https://en.wikipedia.org/wiki/Videotape_format_war
3. Το ότι αν θέλουμε να έχουμε μια ει δυνατόν συμβατή και με τα δύο συστήματα διάταξη ηχείων, τότε αυτή θα πρέπει να "φέρνει" περισσότερο σε Auro 3D παρά σε Atmos, έστω και "τεντώνοντας" λίγο τις κατά Auro 3D elevation angles, πράγμα που κάναμε με το Βασίλη, με δεδομένο και το τι θα είναι ευκολότερα υλοποιήσιμο στο χώρο του.
4. (και σημαντικότερο όλων) Το γεγονός ότι υπέρ του Auro 3D είχε εκφραστεί ο δεύτερος πιο σέξι άντρας του avsite.
Μακάρι να μην έχανε, αλλά έχασε και τέλος.
Πάπαλα.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η Storm Audio ήταν θυγατρική εταιρεία της Auro Technologies, και εδώ και κοντά ένα χρόνο αποσχίστηκε (μάλλον, καλύτερα, την απόσχισαν) στην προσπάθειά τους (εάν...) να τη σώσουν από το να την τραβήξει μαζί του το Auro 3D.
Βεβαίως, αν κάποιος δε μπορεί για τους α,β,γ,δ λόγους να κάνει καθαρόαιμο στήσιμο κατά Atmos, μια ενδιάμεση λύση σαν αυτή που κάναμε στον melina παραμένει βιώσιμη εναλλακτική, και μάλλον σαφώς προτιμότερη από upfiring ηχεία.
Βεβαίως, στο πιο κάτω επιμένω:
...
4. (και σημαντικότερο όλων) Το γεγονός ότι υπέρ του Auro 3D είχε εκφραστεί ο δεύτερος πιο σέξι άντρας του avsite.