Όχι αρκετοί...προς το παρόν..Μμμμμ.....ο τροπος υπάρχει ..... Τον ξέρουμε...
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Όχι αρκετοί...προς το παρόν..Μμμμμ.....ο τροπος υπάρχει ..... Τον ξέρουμε...
audiatur et altera pars.Επειδή όμως οι ενισχυτές δεν εκτελούν χορδισμό,θα παρέχουν τις αρμονικές συνιστώσες κατά την παραμόρφωση πάντα υπό τέλεια μαθηματική σχέση,οπότε η εξόχως αισθητή δεύτερη αρμονική ως μη διορθωμένη θα δημιουργεί ιδιαίτερη σειρά ενοχλητικών διακροτημάτων συνδυαζόμενη με τον πρώτο σε σειρά υπερτόνο του πιάνου. Αναρμονικούς τόνους παράγουν και άλλα όργανα...
Η θεωρούμενη ως ΄΄ευφωνική΄΄ μονοτελική παραμόρφωση ακόμα και υπό συνθήκες ΄΄μαγικού πρώτου Watt΄΄ θα έχει υποβάλει το αυθεντικό σήμα σε ένα ολότελα δικό της συγκερασμό,χωρίς καν να έχει μπει στο παιγνίδι και η πρόσθετη παραμόρφωση κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή από τη μεριά του ηχείου.
Λόλα,να ένα...ξεκούρδιατο όργανο...
Εξαιρετική η παρατήρησή σου. Για το λόγο αυτό ένα πιάνο πρέπει να κουρδίζεται από έμπειρο χορδιστή.Επειδή όμως οι ενισχυτές δεν εκτελούν χορδισμό,θα παρέχουν τις αρμονικές συνιστώσες κατά την παραμόρφωση πάντα υπό τέλεια μαθηματική σχέση,οπότε η εξόχως αισθητή δεύτερη αρμονική ως μη διορθωμένη θα δημιουργεί ιδιαίτερη σειρά ενοχλητικών διακροτημάτων συνδυαζόμενη με τον πρώτο σε σειρά υπερτόνο του πιάνου.Αναρμονικούς τόνους παράγουν και άλλα όργανα...
Η θεωρούμενη ως ΄΄ευφωνική΄΄ μονοτελική παραμόρφωση ακόμα και υπό συνθήκες ΄΄μαγικού πρώτου Watt΄΄ θα έχει υποβάλει το αυθεντικό σήμα σε ένα ολότελα δικό της συγκερασμό,χωρίς καν να έχει μπει στο παιγνίδι και η πρόσθετη παραμόρφωση κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή από τη μεριά του ηχείου.
Λόλα,να ένα...ξεκούρδιατο όργανο...
Δεν γίνεται να υπολογιστεί η ανεκτικότητα σε διάφορα διακροτήματα για κάθε ακροατή.audiatur et altera pars.
Εξαιρετική η παρατήρησή σου. Για το λόγο αυτό ένα πιάνο πρέπει να κουρδίζεται από έμπειρο χορδιστή.
Από την άλλη όμως το πιάνο ξεκουρδίζεται και το αυτί ακόμη και χαμπάρι να το παίρνει δεν ενοχλείται παρά μόνο αν η απόκλιση μεγαλώσει πολύ. Κάπου το έγραψε και ο Κώστας αυτό νομίζω για την αντίληψη του τονικού ύψους. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Αυτός που ακούει από λάμπες, έχει στρεβλή άποψη για το πώς ακούγεται η μουσική, λόγω συνήθειας.Υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος.
Δεν είναι όλες οι λάμπες ίδιες. Εμείς ακούμε μόνο αυτές που έχουν laid back ήχο και πέπλο. Όσες "τρανζιστορίζουν" εις τον κάλαθον των αχρήστων. Γουστάρουμε παραμόρφωση λέμε.Αυτός που ακούει από λάμπες, έχει στρεβλή άποψη για το πώς ακούγεται η μουσική, λόγω συνήθειας.
Νόμισμα, νομίζει:
Νομίζει ότι όλα τα υπόλοιπα παίζουν λάθος, ενώ λάθος παίζει μόνο το δικό του. Που του "αρέσει".
Λόλα, λολός παπάς σε βάφτισε.
Από την άλλη όμως το πιάνο ξεκουρδίζεται και το αυτί ακόμη και χαμπάρι να το παίρνει δεν ενοχλείται παρά μόνο αν η απόκλιση μεγαλώσει πολύ.
Έτσι ακριβώς.Το ακουστικό σύστημα προσαρμόζεται και συνηθίζει στο να εκλαμβάνει την αναρμονική συνήχηση ως κανονική.Γι αυτό το λόγο ένα πιάνο που ξεκουρδίζεται προοδευτικώς λ.χ. από εναλλαγές θερμοκρασίας και υγρασίας στο περιβάλλον αλλοιώνει πάνω απ'όλα την τονική αντίληψη όσων θα εξασκούνται πάνω σ'εκείνο.Και γι αυτό επίσης τα πιάνα θέλουν χόρδισμα λ.χ. μια φορά το χρόνο έστω και αν δεν χρησιμοποιούνται
Αυτή είναι καλή. Κάνει και διάχυσηΔεν είναι όλες οι λάμπες ίδιες
Μεγάλη αλήθεια.Διότι είναι βλαβερό για την μουσική αντίληψη να γινόταν η απόκλιση...συνήθεια
Μια εξαιρετική led "διαχύτρια" 6sn7.
Δεν είναι θέμα "πίστης".Πραγματικά τώρα πιστεύετετε ότι οι λαμπάτοι αλλοιώνουν την τονική αντίληψη όσων.. εξασκούνται πάνω σε αυτούς?
Σαν να λέμε πχ ότι ο μουσικός που ακούει απο λαμπάτο , διαστρεβλώνει την τονική αντίληψη του και έπειτα δεν μπορεί να εναρμονιστεί με την υπόλοιπη ορχήστρα.Αυτά αποδεικνύονται με αντικειμενικά τεχνικά κριτήρια.
Θεμέλια Αρχή στην υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής είναι το αποδιδόμενο σήμα εξόδου στο ενιαίο σύστημα να αντιπροσωπεύει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια το σήμα εισόδου.Αυτή η Αρχή δεν είναι διαπραγματεύσιμη υπό καμία άποψη και συνθήκη.Ξεκουρδιατοι παίζουν πολύ διάσημοι κιθαριστες...με υπέροχα αποτελέσματα...
Πραγματικά τώρα πιστεύετετε ότι οι λαμπάτοι αλλοιώνουν την τονική αντίληψη όσων.. εξασκούνται πάνω σε αυτούς?
Σε λίγο θα ζητάτε να εξοπλίζονται και με pitch knob σαν τα synthesizers !
Ιδού το καθιερωμένο σύγχρονο πρότυπο τονικής εναρμόνισης για τους μουσικούς και τα μέλη ορχήστρας.Σαν να λέμε πχ ότι ο μουσικός που ακούει απο λαμπάτο , διαστρεβλώνει την τονική αντίληψη του και έπειτα δεν μπορεί να εναρμονιστεί με την υπόλοιπη ορχήστρα.
Εδω μιλάμε καταστρέφονται καριέρες !!!
Και αν είναι και τα 2?Ο ακροατής που θεωρεί τον εαυτό του καλλιτέχνη, υποθέτω πως χρήζει αναθεώρησης.
Τη στιγμή που ειναι ακροατής ειναι μόνο ακροατής.Και αν είναι και τα 2?
Σε ωδεία κι επαγγελματικές εφαρμογές όπου το πιάνο θα υφίσταται καθημερινή καταπόνηση,χρειάζεται κατά κανόνα συχνότερο κούρδισμα απ'ότι σε τυπικές οικιακές εφαρμογές.Η επίδραση ενός ξεκούρδιστου οργάνου είναι ακόμα πιο κρίσιμη για την τονική αντίληψη όσων θα εξασκούνται σε αυτό ευρισκόμενοι σε διαδικασία μάθησης.Και κατ'επέκτασιν στους ενισχυτές,για όσους χρήστες δεν θα ήταν οι ίδιοι...φτασμένοι μουσικοί,δηλαδή την πλειοψηφία.Ο μπούτχιας κάπου έγραψε για αλλοίωση τονικής αντίληψης όταν παίζεις σε ξεκούρδιστο όργανο . Θεώρησα ότι το παραλλήλίζει με τις ξεκούρδιστες "λόλες" εξού και οι αχρείαστες τελικά υπερβολές μου.
Και αν είναι και τα 2?
Μπορεί να βλέπει και τις ταινίες στον προβολέα του φορώντας πράσινα γυαλιά, δίνοντας το δικό του "καλλιτεχνικό" στίγμα στην εικόνα, αλλά δυστυχώς όλες οι ταινίες δεν είναι πρασινωπές όπως το Μάτριξ, και τελικά μόνο ο ίδιος ζει στο δικό του Μάτριξ.