- Μηνύματα
- 645
- Reaction score
- 775
Σου περισσεύει ενα όμικρον η σου λείπει ενα ερωτηματικόΔεν έχω κουνέλια ποια τα έχω δώσει.
Σου περισσεύει ενα όμικρον η σου λείπει ενα ερωτηματικόΔεν έχω κουνέλια ποια τα έχω δώσει.
Δεν αλλάζει η απάντηση μου..κουνέλια Τέλος.Σου περισσεύει ενα όμικρον η σου λείπει ενα ερωτηματικό
Σταμάτα ρε, θα φωνάξει τον αντιπρόσωπο να σε τετχιώσει και μετά θα κλαις.Δηλαδή για να καταλάβεις, το κατά φύσιν αυτονόητο, αυτός σας το πλασάρει ως συνειδητή επιλογή. Άσε το άλλο που δε θυμάμαι πώς το γράφει, που παιζουγκαλαπομακριά. Τί άλλο θα ακούσουμε. Σας κοροϊδεύει ρε. Σας φτύνει κατάμουτρα και οι ρηβιούερς σας έχουν πείσει να νομίζετε ότι βρέχει.
Θα συμφωνήσω αφού υπάρχουν χαρακτήρες που δεν σέβονται την ελευθερία της προσωπικής άποψης που στο χόμπι μας δυστυχώς ισχύει κατά κόρον.Εγώ δεν καταλαβαίνω βέβαια γιατί δεν σεβόμαστε τις όποιες ανάγκες και γούστα του καθενός.
Ο lakis του αρέσει αυτό το look και όπως παίζει .
Του ear του αρέσουν τα ενεργά φτάνει να παίζουν στα χαρτια καλα ασχετα αν είναι ασχημα και δεν μπαίνουν σε σαλόνια.Και καλα κάνει.
Ο vakkis ακούει τις κόρνες σε στάθμη ψιθύρου και γουστάρει.Ασε τι λέει τώρα για τα chario,θα του περάσει.
Ο άλλος έχει βάλει τέντα στο ταβάνι μαυρη και του αρέσει.
Το Jason αντιγόνη έχει πάει με 1000 άντρες και 1 γυναίκα και δεν μπορεί να αποφασίσει αν ειναι gay η πάει με όλα.
Καλά κάνουν όλοι γιαυτό υπάρχουν και πολλές επιλογές.
Και μην ξεχνάμε ότι υπήρχαν ανθρωποι που είδαν το fiat multipla και πήγαν και το αγόρασαν.
Απάράδεκτες όμως συμπεριφορές και εκφράσεις απέναντι σε ανθρώπους του φόρουμ θα έπρεπε να περιορίζονται εκτός αν έχετε προσωπικά μεταξύ σας.
Γνώμη μου βέβαια.....
εγώ πάλι δεν θα εκτιμούσα καθόλου τη άποψη του συγκεκριμένου κυρίου εκτός αν μας έδειχνε με αποδείξεις πότε, που, με ποια συνοδά και σε ποιον χώρο έχει ακούσει ηχεία harbeth και ειδικά τα 40.1 και τα 40.2Έαν κάνει κάποιος τον κόπο και διαβάσει από την αρχή το νήμα τότε που ξεκίνησε το 2009 από τον sudoku ,παρατηρεί ότι όπως και τότε έτσι και τώρα η θέση σου (Και είναι προς τιμή σου) Είναι σταθερή και αμετακίνητη.
Σε πολλά που αναφέρεις για τους Εγγλέζους με βρίσκεις σύμφωνο.
Απλά θα εκτιμούσα παρα πολύ την άποψη σού ,όταν κάποιος θέλει να επενδύσει το 2019 σε ένα καινούργιο ηχείο που να κοιτάξει δηλαδή ,για να μη το μετανιώσει? Ευχαριστώ .
Αν εχω καταλαβει καλα δεν ειναι απαραιτητο.έχει ακούσει
σωστά έχεις καταλάβει.. το ευχάριστο πάντως είναι ότι η πλειοψηφία εδώ μέσα (και γενικώς) ακούει με Εγγλέζικα ηχεία και πολλοί απ' αυτούς με τα εξαιρετικά harbeth, αγνοώντας τους.... 'ινφλουένσερς'..Αν εχω καταλαβει καλα δεν ειναι απαραιτητο.
Up..Να ρωτήσω κι εγώ κάτι...
Η ερώτηση απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που διαβαζουν, ασχολούνται, κατανοούν μετρήσεις κλπ (μακρια απο εμενα). Για τις δυο επίμαχες εταιρίες
θα ρωτήσω..
Spendor (classic line) - Harbeth, είναι μεν ίδιας φιλοσοφίας ηχεία αλλά σε μετρήσεις-απόδοση του έργου θεωρείτε κάποια από τις δυο πιο αξιόπιστη-τίμια ως προς το αποτέλεσμα ή έχουν τα ίδια ελαττώματα?
Καλή ανάσταση σε όλους.
1. Δεν είδα κανέναν από αυτούς τους παλιοχαρακτηρες να έρχονται στο μαγαζί την ώρα που είσαι έτοιμος να πληρώσεις τα νέα σου Harbeth, η οποιαδήποτε άλλα ηχεία έχεις επιλέξει και να σου παίρνουν την πιστωτική μέσα από τα χέρια. Κανείς δε σου στερεί την ελευθερία επιλογής ηχείου, ενισχυτικών ή οτιδήποτε αλλου. Αλλά και κάνεις δεν είναι υποχρεωμένος, στα πλαίσια ενός κακώς νοουμενου και εξόχως υποκριτικου καθωσπρεπισμού, να επιβραβεύσει την επιλογή σου.Θα συμφωνήσω αφού υπάρχουν χαρακτήρες που δεν σέβονται την ελευθερία της προσωπικής άποψης που στο χόμπι μας δυστυχώς ισχύει κατά κόρον.
Αδίκως συγχέεται η ελευθερία της υποκειμενικής άποψης με την...ισχύ τοιαύτης.Θα συμφωνήσω αφού υπάρχουν χαρακτήρες που δεν σέβονται την ελευθερία της προσωπικής άποψης που στο χόμπι μας δυστυχώς ισχύει κατά κόρον.
Ο καθένας νομίζει ότι έχει το τέλειο στερεοφωνικό και όταν κάποιοι διαφωνούν τρελαίνονται, τους πιάνει θα έλεγα αμόκ.
Και οι Αφοί Τσακιρίδη τα τελευταία χρόνια στις εκθέσεις κατεβαίνουν με SPENDOR.
Και αυτοί είναι άσχετοι;
Συγνώμη ξέχασα υπάρχουν πιο ειδικοί εδώ μέσα από αυτούς.
Όλοι αυτοί που ακούνε με...Klipsch,το έχουν άραγε πληροφορηθεί;σωστά έχεις καταλάβει.. το ευχάριστο πάντως είναι ότι η πλειοψηφία εδώ μέσα (και γενικώς) ακούει με Εγγλέζικα ηχεία και πολλοί απ' αυτούς με τα εξαιρετικά harbeth, αγνοώντας τους.... 'ινφλουένσερς'..
Ευθυγράμμιση χαμηλών για το Spendor SP100R2 (Μαύρη καμπύλη η συνισταμένη απόκριση,κόκκινη οι σωλήνες bass reflex,μπλε το woofer):Up..
Αγαπητέ Sudoku ,δεν είχα και ούτε έχω πρόθεση να προσβάλω κανέναν που έχει η του αρέσει να εχει ενα ηχείο που δεν είναι τού γούστου μού.εγώ πάλι δεν θα εκτιμούσα καθόλου τη άποψη του συγκεκριμένου κυρίου εκτός αν μας έδειχνε με αποδείξεις πότε, που, με ποια συνοδά και σε ποιον χώρο έχει ακούσει ηχεία harbeth και ειδικά τα 40.1 και τα 40.2
Σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση και τις απαραίτητες επεξηγήσεις...Αδίκως συγχέεται η ελευθερία της υποκειμενικής άποψης με την...ισχύ τοιαύτης.
Όλοι αυτοί που ακούνε με...Klipsch,το έχουν άραγε πληροφορηθεί;
Ευθυγράμμιση χαμηλών για το Spendor SP100R2 (Μαύρη καμπύλη η συνισταμένη απόκριση,κόκκινη οι σωλήνες bass reflex,μπλε το woofer):
Harbeth Monitor 40.1 (πράσινη καμπύλη το mid):
Το Spendor εμφανίζει πολύ πιο τακτοποιημένη ευθυγράμμιση που το καθιστά πλέον κατάλληλο για εγκατάσταση σε μικρότερους χώρους και κοντά σε τοιχωματικά όρια ώστε να τονωθεί η απόκριση στην πρώτη οκτάβα από το κέρδος του κλειστού χώρου.
Το Harbeth αντιθέτως χρειάζεται να βρίσκεται μακριά από τοιχωματικά όρια ενώ ο χώρος που θα το φιλοξενήσει χρήσιμο θα ήταν να μην εμφανίζει ιδιορρυθμούς κείμενους στη ζώνη 60-70 Hz & 30-40 Hz.
Φιλόδοξον...Ακατάλληλο επίσης για λυχνιακές υλοποιήσεις με ισχυρές συνιστώσες αρμονικής παραμόρφωσης στις εν λόγω ζώνες.
Σύνθετη εμπέδηση και φάση.Spendor SP100R2:
Harbeth 40.1:
Το Harbeth θα οδηγεί σε μικρότερη καταπόνηση τους λυχνιακούς τελικούς.Και τα δύο μοντέλα θα δίνουν τονισμούς στις δύο πρώτες οκτάβες για λυχνιακά στάδια έχοντα υψηλή αντίσταση εξόδου.
Αποσβενύμενα φάσματα για την καμπίνα.Spendor SP100R2:
Harbeth Monitor 40..1:
Και οι δύο περιπτώσεις εμφανίζουν συντονισμούς που...συμμετέχουν στην απόκριση.Ποιοι είναι πιο αρεστοί,θέμα γούστου.
Απόκριση εκτός του άξονα ως προς τη θέση του tweeter.Spendor:
Οριζόντιο επίπεδο
Κατακόρυφο επίπεδο
Harbeth:
Οριζόντιο επίπεδο
Κατακόρυφο επίπεδο
Και τα δύο μοντέλα έχουν θέματα στην εκτός των αξόνων απόκριση με περιορισμένο πολικό μοτίβο σε μεσοϋψηλές οκτάβες και τη ζώνη presence.Αυτά τα θέματα καθιστούν απαιτητική τη διερεύνηση για το ύψος όπου θα βρίσκονται τα αυτιά του ακροατή και την κλίση των ηχείων προς τα μέσα,σε συνάρτηση με την ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου στις ίδιες ζώνες και την απόσταση ακρόασης.
Εμπλέκονται εδώ αρκετές αστάθμητες μεταβλητές,συμπεριλαμβανομένης και της επιθυμίας για προσομοίωση σε δεδομένη ΄΄καμπύλη στόχο΄΄.Οπότε σημαίνει η ΄΄ώρα του παιδιού΄΄ για όποιον χρήστη αντιπαθεί την ενεργή ισοστάθμιση.
Βηματική Απόκριση στον άξονα του tweeter.Spendor:
Harbeth:
΄΄Βρείτε τις διαφορές΄΄...Αποδεκτό για τα δεδομένα των υλοποιήσεων,όχι όμως με απόλυτα κριτήρια (το δικτύωμα διαχωρισμού καθυστερεί την απόκριση στα woofer),ενώ απουσιάζει κατά τα γνωστά η επέκταση μέχρι τα 60 msec.
Δεν σηκώνει περαιτέρω ανάλυση με ηχεία που ο γράφων θεωρεί ούτως ή άλλως ασύμβατα με τα δικά του κριτήρια.
Η προβολή αντιλόγου στη φιλοσοφία υλοποίησης τέτοιων ηχείων αποτελεί υποχρέωση για τον σκεπτόμενο ακροατή και όχι απλώς δικαίωμα στη σύγχρονη εποχή.