- Μηνύματα
- 54.798
- Reaction score
- 136.694
Που βρήκες ρε τρελοκομείο στρειτγουαιρ το 84; Όλοι τότε βανντενχουλ ψωνίζαμε!του 1984-85
Αναρχοαυτόνομος από τότε;
Που βρήκες ρε τρελοκομείο στρειτγουαιρ το 84; Όλοι τότε βανντενχουλ ψωνίζαμε!του 1984-85
Κώστα ευχαριστώ για την απάντηση.Τα weiss domains αφορούν τα μαγνητικά υλικά. Τα καλώδια ρεύματος και γενικώς τα πάσης φύσεως οικιακά καλώδια μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος είναι κατασκευασμένα με χαλκό, που είναι μη μαγνητικό υλικό.
Νταξ, κι εγώ έχω ένα straightwire flexconnect του 1984-85 με ωραιότατο χάλκινο μπλεντάζ που πήρε αέρα κι έχει πλέον ένα διακριτικό σκατουλί χρώμα. Το έχω; Ούτε που θυμάμαι πού είναι. Κάπου θα είναι. Κάπου υπάρχ' η αγάπη μου, μα δεν ξέρω πού, να τη γυρέψω στα χαρτιά, να τη γυρέψω στ' άστρα...
Εσεις οι δυο παιζει να εχετε περισοτερα καλωδια απο ολους εδω μεσα.Είναι βέβαιο αυτό;
Έχω κάτι σιντί απομαγνητισμού καλωδίων ρεβματος.
Μα τι έχουν τα καλώδια? Έχουν τρανζίστορς, έχουν λυχνίες, έχουν πυκνωτές, έχουν κυκλώματα? Τι "ισιώνει" μέσα τους με το ζέσταμα??Και για τους ενισχυτές λέμε ότι θέλουν ζέσταμα, αλλά εννοούμε προθέρμανση
Άλλο η γήρανση άλλο το "στρώσιμο". Αλίμονο... Άμα γεράσουν πάπαλα. Άλλωστε, αν δεν είναι κανείς ψυχάκιας, να μαλλιοτραβιέται με τα καλώδιά του, αυτά θα γεράσουν αφού πρώτα γεράσουν κάνα δυο φορές όλα τα υπόλοιπα. Όσο για υγρασία, υψόμετρο κ.λ.π., τι σχέση έχουν αυτά με το υποτιθέμενο στρώσιμο??Είναι λογικό να υπάρχει γήρανση και μεταβολή των χαρακτηριστικών του με το χρόνο ή τη χρήση.
Μα τι έχουν τα καλώδια? Έχουν τρανζίστορς, έχουν λυχνίες, έχουν πυκνωτές, έχουν κυκλώματα? Τι "ισιώνει" μέσα τους με το ζέσταμα??
Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας!!!Βγάλε άκρη τι μπορεί να έχει εκεί μέσα....
View attachment 125668
[DOUBLEPOST=1557078770][/DOUBLEPOST]Σαν φώκια είναι.
Τι το ταιζουνε το..ανακονταΒγάλε άκρη τι μπορεί να έχει εκεί μέσα....
View attachment 125668
[DOUBLEPOST=1557078770][/DOUBLEPOST]Σαν φώκια είναι.
Σανό θα έλεγα...Βγάλε άκρη τι μπορεί να έχει εκεί μέσα....
Καμία οντότητα δεν γίνεται ενιαία μονάχα με τις συσκευές αναπαραγωγής......
κανένα μηχάνημα ήχου μα κανένα δεν είναι απολύτα αχρωμάτιστο.ΝΟΜΟΣ!
επομένως, είναι θέμα του ιδιοκτήτη-ακροατή, η προσεκτική επιλογή του συνδιασμού των μηχανημάτων για να παράξουν ως μια οντότητα πιο ολοκληρωμένο και καθαρό-αρεστό-σωστό΄πραγματικό (όπως θες πέστο) ήχο.
Αντίστοιχα λοιπόν, μπορεί όντως ένα καλώδιο του πανακρίβου, να πάιζει στο ΔΙΚΟ ΜΑΣ σύστημα υποδεέστερα από κάποιο άλλο. Αυτός είναι κι ο λόγος που υπάρχουν διαφορές και θα υπάρχουν.
Powered & Active Monitors λέγονται.
Έχουν και όνομα.
Και για αυτό τα παίρνουν στα Studios. Γιατί είναι ξυράφια. Tα Genelec σε κόβουν χωρίς σαπούνι.
κανένα επαναλαμβάνω!
Κανένα καταγεγραμμένο γεγονός δεν γίνεται ν'αναπαραχθεί απολύτως απαράλλακτο σε σύγκριση προς την αυθεντική του μορφή....
επαναλαμβάνω λοιπόν, κανένα μηχάνημα δεν είναι 100% αχρωμάτιστο, κι ο λόγος απλός.
Από τη πιθανή άριστη να υποθέσω μαζί σας σχεδιάση, μέχρι την κατασκευή και τη προμήθεια των υλικών, θα πρέπει να ,ματσάρουν 100% τα υλικά με την αρχική σχεδίαση, (πρακτικά αδύνατο μιας και πχ οι καλύτεροι ποιοτικά πυκνωτές με χαοτικό κόστος έχουν ανοχές +-1% χωρίς να αναφέρθουμε στις ανοχές των αντιστάσεων, αποκλίσης των πηνίων κλπ).
Επομένως μπορώ να το χαρακτηρίσω ίσως αρτιότερο από άλλες πιθανά αντίστοιχες κατασκευές, αχρωμάτιστο όχι!
Εδώ όμως δεν μπαινει θεμα γηρανσης η παλαιότητας του καλωδιου. Αυτό είναι τελειως διαφορετικο από το να λες σ ένα νορμαλ υγιες καλωδιο ότι για ν αποδωσει θα πρεπει να περασει καποιος χρονος (10 λεπτα εως μια ωρα που γραφτηκε).@Σταύρος Λαγκαδιανός επιστημονικά πάντως στέκει το "στρώσιμο των καλωδίων". Είναι λογικό να υπάρχει γήρανση και μεταβολή των χαρακτηριστικών του με το χρόνο ή τη χρήση. Το πόση είναι αυτή θα πρέπει να μετρηθεί, το αν είναι ακουστή δεν μπορώ να απαντήσω (ούτε να διανοηθώ). .
Το γνωστόν και μη εξαιρετέον...Χάϊ Φιδέλιτι.Βγάλε άκρη τι μπορεί να έχει εκεί μέσα....
View attachment 125668
[DOUBLEPOST=1557078770][/DOUBLEPOST]Σαν φώκια είναι.
Αυτό το έχεις ξαναπεί, αλλά δεν νομίζω ότι κατανοήθηκε από πολλούς. Το quote-άρω λοιπών για να μην περάσει στο "ντούκου". Όποιος έχει απορίες ας ζητήσει διευκρινήσεις από τον αρχικό γραφόντα.Τα επαγγελματικά monitor επιφέρουν διαφοροποίηση αφαιρετικού τύπου,σε βαθμό αντιστρόφως ανάλογο προς την ποιότητα υλοποίησης.
Και αυτό επειδή αντικειμενικός σκοπός των χρηστών τους είναι να συλλαμβάνουν όσο δυνατόν περισσότερα αναλλοίωτα στοιχεία από το αρχικό γεγονός,
Τα τυπικά οικιακά ηχεία από την άλλη πλευρά επιφέρουν κατά κανόνα διαφοροποιήσεις προσθετικού τύπου,αφού έχουν απώτερο σκοπό την πάση θυσία ικανοποίηση του μέσου ακροατή που επιθυμεί να ευχαριστιέται πάνω απ'όλα με οτιδήποτε ακούει από εκείνα,είτε πρόκειται για σκέτη μουσική είτε...καλώδια.
Αυτό μόνο αρκεί για να μην ξαναγοράσει κανείς παθητικά ηχεία.Ένας ακόμη παράγων που αυξάνει το βαθμό διαφάνειας στις ενεργές υλοποιήσεις είναι το κρος με τα ενεργά στοιχεία σε συνδυασμό με αυτόνομα τελικά ενισχυτικά προσαρμοσμένα το καθένα στις επιμέρους μονάδες.Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και αποφασιστική ταπείνωση στις γνωστές και διόλου μουσικές παραμορφώσεις από ενδοδιαμόρφωση,αφού διαχωρίζεται το φάσμα σε διακριτές ζώνες διαχειριζόμενες από...διαφορετικές ενισχυτικές μονάδες αντί μιας κοινής.
ξεκινάμε με μια λάθος παραδοχή, δε μιλάμε για νορμάλ (όπως το εννοείς) καλώδια.Εδώ όμως δεν μπαινει θεμα γηρανσης η παλαιότητας του καλωδιου. Αυτό είναι τελειως διαφορετικο από το να λες σ ένα νορμαλ υγιες καλωδιο ότι για ν αποδωσει θα πρεπει να περασει καποιος χρονος (10 λεπτα εως μια ωρα που γραφτηκε).
Χωρις να τ αποκλειω ότι μπορει να γινει, σε τετοια ζητήματα θα πρεπει να ειμαστε σε θεση να αποδεικνυουμε τους ισχυρισμούς μας αλλιως πιθανο για καποιους γινόμαστε και γραφικοι.
Και ναι και ο Θεος Λέανδρε να μου το ελεγε ότι ετσι είναι, θα του ελεγα ...αποδειξε το, διαφορετικα θα παω στον … ημιθεο
πάρτε παθητικά λέμε!!Αυτό το έχεις ξαναπεί, αλλά δεν νομίζω ότι κατανοήθηκε από πολλούς. Το quote-άρω λοιπών για να μην περάσει στο "ντούκου". Όποιος έχει απορίες ας ζητήσει διευκρινήσεις από τον αρχικό γραφόντα.
Αυτό μόνο αρκεί για να μην ξαναγοράσει κανείς παθητικά ηχεία.
Και πάλι όμως, η δοκιμή που κάναμε ήταν στο phono stage. Το σήμα που τροφοδοτεί τον προενισχυτή και στη συνέχεια τα ηχεία. Επομένως, αφού έχουμε διαφοροποιήσεις στο πρώτο στάδιο της αλυσίδας, το ηχείο οφείλει να τις αναδείξει ( και αναρωτιέμαι τί συμβαίνει αν αλλάξουν καλώδια και στα ενεργά ηχεία ).Καμία οντότητα δεν γίνεται ενιαία μονάχα με τις συσκευές αναπαραγωγής...
Κανένα καταγεγραμμένο γεγονός δεν γίνεται ν'αναπαραχθεί απολύτως απαράλλακτο σε σύγκριση προς την αυθεντική του μορφή.
Ο λόγος γι αυτό έγκειται πρωτίστως στο Δεύτερο Νόμο της Θερμοδυναμικής,παρά στην τεχνολογία υλικών κι εξαρτημάτων.
Το στοιχείο όμως που διακρίνει τα κοινά οικιακά ηχεία από τα επαγγελματικά monitor βρίσκεται στο είδος της - έστω και μικρής - διαφοροποίησης που θα επιφέρει καθεμία κατηγορία ηχείων στο αναπαραγόμενο σήμα.
Τα επαγγελματικά monitor επιφέρουν διαφοροποίηση αφαιρετικού τύπου,σε βαθμό αντιστρόφως ανάλογο προς την ποιότητα υλοποίησης.
Και αυτό επειδή αντικειμενικός σκοπός των χρηστών τους είναι να συλλαμβάνουν όσο δυνατόν περισσότερα αναλλοίωτα στοιχεία από το αρχικό γεγονός,προκειμένου να του δώσουν μια μορφή εμπορεύσιμη που θα είναι κατάλληλη για ν'αναπαραχθεί ικανοποιητικά σε πληθώρα διαφορετικών setup.
Ένας ακόμη παράγων που αυξάνει το βαθμό διαφάνειας στις ενεργές υλοποιήσεις είναι το κρος με τα ενεργά στοιχεία σε συνδυασμό με αυτόνομα τελικά ενισχυτικά προσαρμοσμένα το καθένα στις επιμέρους μονάδες.Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και αποφασιστική ταπείνωση στις γνωστές και διόλου μουσικές παραμορφώσεις από ενδοδιαμόρφωση,αφού διαχωρίζεται το φάσμα σε διακριτές ζώνες διαχειριζόμενες από...διαφορετικές ενισχυτικές μονάδες αντί μιας κοινής.
Τα τυπικά οικιακά ηχεία από την άλλη πλευρά επιφέρουν κατά κανόνα διαφοροποιήσεις προσθετικού τύπου,αφού έχουν απώτερο σκοπό την πάση θυσία ικανοποίηση του μέσου ακροατή που επιθυμεί να ευχαριστιέται πάνω απ'όλα με οτιδήποτε ακούει από εκείνα,είτε πρόκειται για σκέτη μουσική είτε...καλώδια.
Και δεδομένου ότι τα δεδομένα του marketing επιτάσσουν τη δυνατότητα ευχαρίστησης τόσο σε στάθμες χαμηλότερες από τη στουντιακή αναφορά,όσο και με ενισχυτικά ακατάλληλα για ρεαλιστικές στάθμες,είναι επόμενο αρκετές οικιακές υλοποιήσεις να παρουσιάζουν εγγενείς - και αδιόρθωτες από τον κοινό χρήστη - τονώσεις στα άκρα του φάσματος.
Τα επαγγελματικά monitor έχουν επίσης κι εξειδικευμένες απαιτήσεις στις προδιαγραφές και την κατασκευή τους,ανάλογα με το στάδιο της παραγωγής όπου θα χρησιμοποιηθούν.Κατά το στάδιο της εγγραφής χρειάζονται μεγάλα ηχεία ικανά για ωφέλιμη απόκριση σε μεγαλύτερες αποστάσεις με ανάλογες μονάδες και διαχείριση ισχύος.Στο στάδιο της μίξης συνήθως μικρότερα και κατάλληλα για ακρόαση σε μικρότερες αποστάσεις.
Τέλος στο στάδιο του premastering οφείλουν να χρησιμοποιούνται οι πλέον εξευγενισμένες και διάφανες ηχειακές υλοποιήσεις με το κατώτερο όριο στην ωφέλιμη απόκριση και ικανές για ακρόαση στο μέσο προς άπω πεδίο.Τέτοιες υλοποιήσεις - όπως εκείνη που έχει αποκτήσει έστω και σε παθητική μορφή ο jiovani - είναι βέλτιστες παραλλήλως και για οικιακή χρήση.Δεν γίνεται...καλύτερα.
Και για να μην μακρηγορούμε,παρατίθεται ένα επίσημο συμπέρασμα από εκπρόσωπο της γνωστής παραδοσιακής σχολής του BBC,μαζί με τη σχετική παραπομπή,ώστε να μην ταλαιπωρούνταν οι αναγνώστες με διαδικτυακό ΄΄κυνήγι θησαυρού΄΄:
"Δεν μπορεί να διεξάγεται κριτική αξιολόγηση πάνω στην ηχητική ποιότητα μέσα σε δωμάτια που έχουν εκτεταμένες ανακλαστικές επιφάνειες και ανισόρροπους χρόνους αντήχησης,όσο ελκυστικοί και να ήταν εκείνοι από αρχιτεκτονικής άποψης"
Walker, R., ‘The Selection of Loudspeakers for BBC Radio & Music’, Proceedings
of the Institute of Acoustics, Vol 26, Part 8, pp 93-106, Reproduced Sound
20 conference, Oxford, UK (2004)
φτανει, μασημενη τροφη τους δινεις…Καμία οντότητα δεν γίνεται ενιαία μονάχα με τις συσκευές αναπαραγωγής...
Κανένα καταγεγραμμένο γεγονός δεν γίνεται ν'αναπαραχθεί απολύτως απαράλλακτο σε σύγκριση προς την αυθεντική του μορφή.
Ο λόγος γι αυτό έγκειται πρωτίστως στο Δεύτερο Νόμο της Θερμοδυναμικής,παρά στην τεχνολογία υλικών κι εξαρτημάτων.
Το στοιχείο όμως που διακρίνει τα κοινά οικιακά ηχεία από τα επαγγελματικά monitor βρίσκεται στο είδος της - έστω και μικρής - διαφοροποίησης που θα επιφέρει καθεμία κατηγορία ηχείων στο αναπαραγόμενο σήμα.
Τα επαγγελματικά monitor επιφέρουν διαφοροποίηση αφαιρετικού τύπου,σε βαθμό αντιστρόφως ανάλογο προς την ποιότητα υλοποίησης.
Και αυτό επειδή αντικειμενικός σκοπός των χρηστών τους είναι να συλλαμβάνουν όσο δυνατόν περισσότερα αναλλοίωτα στοιχεία από το αρχικό γεγονός,προκειμένου να του δώσουν μια μορφή εμπορεύσιμη που θα είναι κατάλληλη για ν'αναπαραχθεί ικανοποιητικά σε πληθώρα διαφορετικών setup.
Ένας ακόμη παράγων που αυξάνει το βαθμό διαφάνειας στις ενεργές υλοποιήσεις είναι το κρος με τα ενεργά στοιχεία σε συνδυασμό με αυτόνομα τελικά ενισχυτικά προσαρμοσμένα το καθένα στις επιμέρους μονάδες.Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και αποφασιστική ταπείνωση στις γνωστές και διόλου μουσικές παραμορφώσεις από ενδοδιαμόρφωση,αφού διαχωρίζεται το φάσμα σε διακριτές ζώνες διαχειριζόμενες από...διαφορετικές ενισχυτικές μονάδες αντί μιας κοινής.
Τα τυπικά οικιακά ηχεία από την άλλη πλευρά επιφέρουν κατά κανόνα διαφοροποιήσεις προσθετικού τύπου,αφού έχουν απώτερο σκοπό την πάση θυσία ικανοποίηση του μέσου ακροατή που επιθυμεί να ευχαριστιέται πάνω απ'όλα με οτιδήποτε ακούει από εκείνα,είτε πρόκειται για σκέτη μουσική είτε...καλώδια.
Και δεδομένου ότι τα δεδομένα του marketing επιτάσσουν τη δυνατότητα ευχαρίστησης τόσο σε στάθμες χαμηλότερες από τη στουντιακή αναφορά,όσο και με ενισχυτικά ακατάλληλα για ρεαλιστικές στάθμες,είναι επόμενο αρκετές οικιακές υλοποιήσεις να παρουσιάζουν εγγενείς - και αδιόρθωτες από τον κοινό χρήστη - τονώσεις στα άκρα του φάσματος.
Τα επαγγελματικά monitor έχουν επίσης κι εξειδικευμένες απαιτήσεις στις προδιαγραφές και την κατασκευή τους,ανάλογα με το στάδιο της παραγωγής όπου θα χρησιμοποιηθούν.Κατά το στάδιο της εγγραφής χρειάζονται μεγάλα ηχεία ικανά για ωφέλιμη απόκριση σε μεγαλύτερες αποστάσεις με ανάλογες μονάδες και διαχείριση ισχύος.Στο στάδιο της μίξης συνήθως μικρότερα και κατάλληλα για ακρόαση σε μικρότερες αποστάσεις.
Τέλος στο στάδιο του premastering οφείλουν να χρησιμοποιούνται οι πλέον εξευγενισμένες και διάφανες ηχειακές υλοποιήσεις με το κατώτερο όριο στην ωφέλιμη απόκριση και ικανές για ακρόαση στο μέσο προς άπω πεδίο.Τέτοιες υλοποιήσεις - όπως εκείνη που έχει αποκτήσει έστω και σε παθητική μορφή ο jiovani - είναι βέλτιστες παραλλήλως και για οικιακή χρήση.Δεν γίνεται...καλύτερα.
Και για να μην μακρηγορούμε,παρατίθεται ένα επίσημο συμπέρασμα από εκπρόσωπο της γνωστής παραδοσιακής σχολής του BBC,μαζί με τη σχετική παραπομπή,ώστε να μην ταλαιπωρούνταν οι αναγνώστες με διαδικτυακό ΄΄κυνήγι θησαυρού΄΄:
"Δεν μπορεί να διεξάγεται κριτική αξιολόγηση πάνω στην ηχητική ποιότητα μέσα σε δωμάτια που έχουν εκτεταμένες ανακλαστικές επιφάνειες και ανισόρροπους χρόνους αντήχησης,όσο ελκυστικοί και να ήταν εκείνοι από αρχιτεκτονικής άποψης"
Walker, R., ‘The Selection of Loudspeakers for BBC Radio & Music’, Proceedings
of the Institute of Acoustics, Vol 26, Part 8, pp 93-106, Reproduced Sound
20 conference, Oxford, UK (2004)