Περί καλωδίων ρεύματος


Μηνύματα
441
Reaction score
387
Τα weiss domains αφορούν τα μαγνητικά υλικά. Τα καλώδια ρεύματος και γενικώς τα πάσης φύσεως οικιακά καλώδια μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος είναι κατασκευασμένα με χαλκό, που είναι μη μαγνητικό υλικό.
Κώστα ευχαριστώ για την απάντηση.
Αν ανοίξεις το σύνδεσμο θα δείς εκεί που αναφέρει τις θερμοκρασίες κιουρί,ένα υλικό που έχει σίδηρο και χαλκό(cu0fe2o3).
Aποκλείεται κάποιοι κατασκευαστές να μη χρησιμοποιούν καθαρό χαλκό αλλά κάποιες προσμίξεις του ώστε να εκμεταλλεύονται τη θεωρία του σιδηρομαγνητισμού;
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Νταξ, κι εγώ έχω ένα straightwire flexconnect του 1984-85 με ωραιότατο χάλκινο μπλεντάζ που πήρε αέρα κι έχει πλέον ένα διακριτικό σκατουλί χρώμα. Το έχω; Ούτε που θυμάμαι πού είναι. Κάπου θα είναι. Κάπου υπάρχ' η αγάπη μου, μα δεν ξέρω πού, να τη γυρέψω στα χαρτιά, να τη γυρέψω στ' άστρα... :p
Είναι βέβαιο αυτό;

:p


Έχω κάτι σιντί απομαγνητισμού καλωδίων ρεβματος.:D
Εσεις οι δυο παιζει να εχετε περισοτερα καλωδια απο ολους εδω μεσα.
Για πειτε μας γιατι τα αγορασατε τοτε? Ακουγατε διαφορες τοτε ? :p
Διοτι αν δεν ακουγατε διαφορες τοτε,πρεπει να φατε ξυλο απο ολους τωρα ................. :laugh:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.449
Reaction score
21.741
Δεν το αποκλείω, αλλά και μόνον να ακούσει η κοινότητα του high end για ακάθαρτο χαλκό, βγάζει σπυριά. Πέραν αυτού, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Η παραγωγή σύρματος για ηλεκτρικές εφαρμογές είναι διαδικασία βιομηχανική, και ως τοιαύτη απαιτεί εξειδικευμένο, ακριβό και ογκώδη εξοπλισμό. Και η βιομηχανία λειτουργεί επί ορθολογικής βάσης, η οποία εν προκειμένω επιτάσσει την κατά το οικονομοτεχνικώς εφικτόν ελάχιστη ηλεκτρική αντίσταση, οπότε οι προσμίξεις σιδήρου πάνε περίπατο. Δεν την ενδιαφέρουν οι πεντεδέκα καλωδιάδες που πουλάνε high end καλώδια. Αυτό δεν σημαίνει, βεβαίως, πως δεν θα ικανοποιήσει την συγκεκριμένων απαιτήσεων παραγγελία κάποιου χαϊεντοκαλωδιά, υπό την προϋπόθεση της ελάχιστης αποδεκτής ποσότητας. Αν συμβεί κάτι τέτοιο και υπάρξει καλώδιο με σύρματα τέτοιας ποιότητας διαθέσιμο στην αγορά, αυτός που θα το αγοράσει θα είναι απλώς βλάκας, και οι πέτρες θα ξεστριφτούν από το γέλιο.

Βέβαια, πρωταρχική σημασία έχει το εμπορικό ενδιαφέρον. Αν κάτι μπορεί να πουληθεί αποφέροντας κέρδος, παράγεται.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.990
Reaction score
30.092
Και για τους ενισχυτές λέμε ότι θέλουν ζέσταμα, αλλά εννοούμε προθέρμανση
Μα τι έχουν τα καλώδια? Έχουν τρανζίστορς, έχουν λυχνίες, έχουν πυκνωτές, έχουν κυκλώματα? Τι "ισιώνει" μέσα τους με το ζέσταμα?? :o:o:o

Είναι λογικό να υπάρχει γήρανση και μεταβολή των χαρακτηριστικών του με το χρόνο ή τη χρήση.
Άλλο η γήρανση άλλο το "στρώσιμο". Αλίμονο... Άμα γεράσουν πάπαλα. Άλλωστε, αν δεν είναι κανείς ψυχάκιας, να μαλλιοτραβιέται με τα καλώδιά του, αυτά θα γεράσουν αφού πρώτα γεράσουν κάνα δυο φορές όλα τα υπόλοιπα. Όσο για υγρασία, υψόμετρο κ.λ.π., τι σχέση έχουν αυτά με το υποτιθέμενο στρώσιμο??
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.202
Reaction score
6.112
Είπα κι εγώ, τόσες αντιρρήσεις μαζεμένες σήμερα... ξέχασα ότι είναι του... Θωμά! Χρόνια πολλά βρε!:D:D
 

P

PMC

Guest
Μα τι έχουν τα καλώδια? Έχουν τρανζίστορς, έχουν λυχνίες, έχουν πυκνωτές, έχουν κυκλώματα? Τι "ισιώνει" μέσα τους με το ζέσταμα?? :o:o:o

Βγάλε άκρη τι μπορεί να έχει εκεί μέσα....

CFCDA0A7-631D-4B5F-BCEE-8F6F018DADEE.jpeg

[DOUBLEPOST=1557078770][/DOUBLEPOST]Σαν φώκια είναι.
 





Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.429
Reaction score
57.182
...
κανένα μηχάνημα ήχου μα κανένα δεν είναι απολύτα αχρωμάτιστο.ΝΟΜΟΣ!
επομένως, είναι θέμα του ιδιοκτήτη-ακροατή, η προσεκτική επιλογή του συνδιασμού των μηχανημάτων για να παράξουν ως μια οντότητα πιο ολοκληρωμένο και καθαρό-αρεστό-σωστό΄πραγματικό (όπως θες πέστο) ήχο.
Αντίστοιχα λοιπόν, μπορεί όντως ένα καλώδιο του πανακρίβου, να πάιζει στο ΔΙΚΟ ΜΑΣ σύστημα υποδεέστερα από κάποιο άλλο. Αυτός είναι κι ο λόγος που υπάρχουν διαφορές και θα υπάρχουν.
Καμία οντότητα δεν γίνεται ενιαία μονάχα με τις συσκευές αναπαραγωγής...;)
Powered & Active Monitors λέγονται.
Έχουν και όνομα.
Και για αυτό τα παίρνουν στα Studios. Γιατί είναι ξυράφια. Tα Genelec σε κόβουν χωρίς σαπούνι.
κανένα επαναλαμβάνω!
...
επαναλαμβάνω λοιπόν, κανένα μηχάνημα δεν είναι 100% αχρωμάτιστο, κι ο λόγος απλός.
Από τη πιθανή άριστη να υποθέσω μαζί σας σχεδιάση, μέχρι την κατασκευή και τη προμήθεια των υλικών, θα πρέπει να ,ματσάρουν 100% τα υλικά με την αρχική σχεδίαση, (πρακτικά αδύνατο μιας και πχ οι καλύτεροι ποιοτικά πυκνωτές με χαοτικό κόστος έχουν ανοχές +-1% χωρίς να αναφέρθουμε στις ανοχές των αντιστάσεων, αποκλίσης των πηνίων κλπ).
Επομένως μπορώ να το χαρακτηρίσω ίσως αρτιότερο από άλλες πιθανά αντίστοιχες κατασκευές, αχρωμάτιστο όχι!
Κανένα καταγεγραμμένο γεγονός δεν γίνεται ν'αναπαραχθεί απολύτως απαράλλακτο σε σύγκριση προς την αυθεντική του μορφή.
Ο λόγος γι αυτό έγκειται πρωτίστως στο Δεύτερο Νόμο της Θερμοδυναμικής,παρά στην τεχνολογία υλικών κι εξαρτημάτων.

Το στοιχείο όμως που διακρίνει τα κοινά οικιακά ηχεία από τα επαγγελματικά monitor βρίσκεται στο είδος της - έστω και μικρής - διαφοροποίησης που θα επιφέρει καθεμία κατηγορία ηχείων στο αναπαραγόμενο σήμα.

Τα επαγγελματικά monitor επιφέρουν διαφοροποίηση αφαιρετικού τύπου,σε βαθμό αντιστρόφως ανάλογο προς την ποιότητα υλοποίησης.
Και αυτό επειδή αντικειμενικός σκοπός των χρηστών τους είναι να συλλαμβάνουν όσο δυνατόν περισσότερα αναλλοίωτα στοιχεία από το αρχικό γεγονός,προκειμένου να του δώσουν μια μορφή εμπορεύσιμη που θα είναι κατάλληλη για ν'αναπαραχθεί ικανοποιητικά σε πληθώρα διαφορετικών setup.

Ένας ακόμη παράγων που αυξάνει το βαθμό διαφάνειας στις ενεργές υλοποιήσεις είναι το κρος με τα ενεργά στοιχεία σε συνδυασμό με αυτόνομα τελικά ενισχυτικά προσαρμοσμένα το καθένα στις επιμέρους μονάδες.Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και αποφασιστική ταπείνωση στις γνωστές και διόλου μουσικές παραμορφώσεις από ενδοδιαμόρφωση,αφού διαχωρίζεται το φάσμα σε διακριτές ζώνες διαχειριζόμενες από...διαφορετικές ενισχυτικές μονάδες αντί μιας κοινής.

Τα τυπικά οικιακά ηχεία από την άλλη πλευρά επιφέρουν κατά κανόνα διαφοροποιήσεις προσθετικού τύπου,αφού έχουν απώτερο σκοπό την πάση θυσία ικανοποίηση του μέσου ακροατή που επιθυμεί να ευχαριστιέται πάνω απ'όλα με οτιδήποτε ακούει από εκείνα,είτε πρόκειται για σκέτη μουσική είτε...καλώδια.;)
Και δεδομένου ότι τα δεδομένα του marketing επιτάσσουν τη δυνατότητα ευχαρίστησης τόσο σε στάθμες χαμηλότερες από τη στουντιακή αναφορά,όσο και με ενισχυτικά ακατάλληλα για ρεαλιστικές στάθμες,είναι επόμενο αρκετές οικιακές υλοποιήσεις να παρουσιάζουν εγγενείς - και αδιόρθωτες από τον κοινό χρήστη - τονώσεις στα άκρα του φάσματος.

Τα επαγγελματικά monitor έχουν επίσης κι εξειδικευμένες απαιτήσεις στις προδιαγραφές και την κατασκευή τους,ανάλογα με το στάδιο της παραγωγής όπου θα χρησιμοποιηθούν.Κατά το στάδιο της εγγραφής χρειάζονται μεγάλα ηχεία ικανά για ωφέλιμη απόκριση σε μεγαλύτερες αποστάσεις με ανάλογες μονάδες και διαχείριση ισχύος.Στο στάδιο της μίξης συνήθως μικρότερα και κατάλληλα για ακρόαση σε μικρότερες αποστάσεις.

Τέλος στο στάδιο του premastering οφείλουν να χρησιμοποιούνται οι πλέον εξευγενισμένες και διάφανες ηχειακές υλοποιήσεις με το κατώτερο όριο στην ωφέλιμη απόκριση και ικανές για ακρόαση στο μέσο προς άπω πεδίο.Τέτοιες υλοποιήσεις - όπως εκείνη που έχει αποκτήσει έστω και σε παθητική μορφή ο jiovani - είναι βέλτιστες παραλλήλως και για οικιακή χρήση.Δεν γίνεται...καλύτερα.

Και για να μην μακρηγορούμε,παρατίθεται ένα επίσημο συμπέρασμα από εκπρόσωπο της γνωστής παραδοσιακής σχολής του BBC,μαζί με τη σχετική παραπομπή,ώστε να μην ταλαιπωρούνταν οι αναγνώστες με διαδικτυακό ΄΄κυνήγι θησαυρού΄΄:

"Δεν μπορεί να διεξάγεται κριτική αξιολόγηση πάνω στην ηχητική ποιότητα μέσα σε δωμάτια που έχουν εκτεταμένες ανακλαστικές επιφάνειες και ανισόρροπους χρόνους αντήχησης,όσο ελκυστικοί και να ήταν εκείνοι από αρχιτεκτονικής άποψης"
Walker, R., ‘The Selection of Loudspeakers for BBC Radio & Music’, Proceedings
of the Institute of Acoustics, Vol 26, Part 8, pp 93-106, Reproduced Sound
20 conference, Oxford, UK (2004)
 
Last edited:

Μηνύματα
4.960
Reaction score
4.156
@Σταύρος Λαγκαδιανός επιστημονικά πάντως στέκει το "στρώσιμο των καλωδίων". Είναι λογικό να υπάρχει γήρανση και μεταβολή των χαρακτηριστικών του με το χρόνο ή τη χρήση. Το πόση είναι αυτή θα πρέπει να μετρηθεί, το αν είναι ακουστή δεν μπορώ να απαντήσω (ούτε να διανοηθώ). .
Εδώ όμως δεν μπαινει θεμα γηρανσης η παλαιότητας του καλωδιου. Αυτό είναι τελειως διαφορετικο από το να λες σ ένα νορμαλ υγιες καλωδιο ότι για ν αποδωσει θα πρεπει να περασει καποιος χρονος (10 λεπτα εως μια ωρα που γραφτηκε).

Χωρις να τ αποκλειω ότι μπορει να γινει, σε τετοια ζητήματα θα πρεπει να ειμαστε σε θεση να αποδεικνυουμε τους ισχυρισμούς μας αλλιως πιθανο για καποιους γινόμαστε και γραφικοι.
Και ναι και ο Θεος Λέανδρε να μου το ελεγε ότι ετσι είναι, θα του ελεγα ...αποδειξε το, διαφορετικα θα παω στον … ημιθεο!
Μπορει να τα λεει χυμα και σταρατα αλλα μονο επιχειρηματολογια δεν του λειπει.

@Jiovani αν γινει τεστ με τετοιο καλωδιο προσωπικα θ ακουω τις διαφορες πριν ξεκινησει να παιζει το συστημα! Και μαλιστα όχι απλα διαφορες, αλλα θα υπερθεματίζω τον βόα! Αλλα κι αυτά τα στηρίγματα ποιος ξερει ποσο θα κοστιζουν.
 


Μηνύματα
13.577
Reaction score
11.118
Τα επαγγελματικά monitor επιφέρουν διαφοροποίηση αφαιρετικού τύπου,σε βαθμό αντιστρόφως ανάλογο προς την ποιότητα υλοποίησης.
Και αυτό επειδή αντικειμενικός σκοπός των χρηστών τους είναι να συλλαμβάνουν όσο δυνατόν περισσότερα αναλλοίωτα στοιχεία από το αρχικό γεγονός,

Τα τυπικά οικιακά ηχεία από την άλλη πλευρά επιφέρουν κατά κανόνα διαφοροποιήσεις προσθετικού τύπου,αφού έχουν απώτερο σκοπό την πάση θυσία ικανοποίηση του μέσου ακροατή που επιθυμεί να ευχαριστιέται πάνω απ'όλα με οτιδήποτε ακούει από εκείνα,είτε πρόκειται για σκέτη μουσική είτε...καλώδια.
Αυτό το έχεις ξαναπεί, αλλά δεν νομίζω ότι κατανοήθηκε από πολλούς. Το quote-άρω λοιπών για να μην περάσει στο "ντούκου". Όποιος έχει απορίες ας ζητήσει διευκρινήσεις από τον αρχικό γραφόντα.

Ένας ακόμη παράγων που αυξάνει το βαθμό διαφάνειας στις ενεργές υλοποιήσεις είναι το κρος με τα ενεργά στοιχεία σε συνδυασμό με αυτόνομα τελικά ενισχυτικά προσαρμοσμένα το καθένα στις επιμέρους μονάδες.Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και αποφασιστική ταπείνωση στις γνωστές και διόλου μουσικές παραμορφώσεις από ενδοδιαμόρφωση,αφού διαχωρίζεται το φάσμα σε διακριτές ζώνες διαχειριζόμενες από...διαφορετικές ενισχυτικές μονάδες αντί μιας κοινής.
Αυτό μόνο αρκεί για να μην ξαναγοράσει κανείς παθητικά ηχεία.
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.202
Reaction score
6.112
Εδώ όμως δεν μπαινει θεμα γηρανσης η παλαιότητας του καλωδιου. Αυτό είναι τελειως διαφορετικο από το να λες σ ένα νορμαλ υγιες καλωδιο ότι για ν αποδωσει θα πρεπει να περασει καποιος χρονος (10 λεπτα εως μια ωρα που γραφτηκε).

Χωρις να τ αποκλειω ότι μπορει να γινει, σε τετοια ζητήματα θα πρεπει να ειμαστε σε θεση να αποδεικνυουμε τους ισχυρισμούς μας αλλιως πιθανο για καποιους γινόμαστε και γραφικοι.
Και ναι και ο Θεος Λέανδρε να μου το ελεγε ότι ετσι είναι, θα του ελεγα ...αποδειξε το, διαφορετικα θα παω στον … ημιθεο
ξεκινάμε με μια λάθος παραδοχή, δε μιλάμε για νορμάλ (όπως το εννοείς) καλώδια.
Μην έχοντας προφανέστατα στη κατοχή σου αντίστοιχα καλώδια, είναι λογικό να μη το πιστεύεις γιατί απλά δε θα το έχεις παρατηρήσει. Το ότι όντως συμβαίνει κάποιοι φίλοι απ΄το site που χρησιμοποιούν καλώδια ρεύματος aftermarket, μπορούν να στο επιβεβαιώσουν.
Τώρα, αν σ όλα ζητάς αποδείξεις, ξεκίνα μόνος σου τα πειράματα και ενημέρωσε μας.
Κάποιοι εδώ προσπαθούν να μεταφέρουν τις όποιες εμπειρίες-γνώσεις τους για να μοιραστούν αυτά με τους συμφορουμίτες, γλθτώνοντας τους χρόνο και χρήμα.
Δε νομίζω να σε υποχρέωσε κανείς να πιστέψεις οτιδήποτε. Μεγάλα παιδιά είμαστε, απόψεις και θέσεις έχουμε, ή ακούς λοιπόν και κάποια απ αυτά τα δοκιμάζεις ή τα απορρίπτεις στο σύνολο τους.
Η πορεία θα δείξει αν πράξεις σωστά με τις επιλογές σου ή όχι.
..Ή πας στον ημίθεο..
είπαμε, επιλογές!
[DOUBLEPOST=1557082209][/DOUBLEPOST]
Αυτό το έχεις ξαναπεί, αλλά δεν νομίζω ότι κατανοήθηκε από πολλούς. Το quote-άρω λοιπών για να μην περάσει στο "ντούκου". Όποιος έχει απορίες ας ζητήσει διευκρινήσεις από τον αρχικό γραφόντα.



Αυτό μόνο αρκεί για να μην ξαναγοράσει κανείς παθητικά ηχεία.
πάρτε παθητικά λέμε!!
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
12.228
Καμία οντότητα δεν γίνεται ενιαία μονάχα με τις συσκευές αναπαραγωγής...;)



Κανένα καταγεγραμμένο γεγονός δεν γίνεται ν'αναπαραχθεί απολύτως απαράλλακτο σε σύγκριση προς την αυθεντική του μορφή.
Ο λόγος γι αυτό έγκειται πρωτίστως στο Δεύτερο Νόμο της Θερμοδυναμικής,παρά στην τεχνολογία υλικών κι εξαρτημάτων.

Το στοιχείο όμως που διακρίνει τα κοινά οικιακά ηχεία από τα επαγγελματικά monitor βρίσκεται στο είδος της - έστω και μικρής - διαφοροποίησης που θα επιφέρει καθεμία κατηγορία ηχείων στο αναπαραγόμενο σήμα.

Τα επαγγελματικά monitor επιφέρουν διαφοροποίηση αφαιρετικού τύπου,σε βαθμό αντιστρόφως ανάλογο προς την ποιότητα υλοποίησης.
Και αυτό επειδή αντικειμενικός σκοπός των χρηστών τους είναι να συλλαμβάνουν όσο δυνατόν περισσότερα αναλλοίωτα στοιχεία από το αρχικό γεγονός,προκειμένου να του δώσουν μια μορφή εμπορεύσιμη που θα είναι κατάλληλη για ν'αναπαραχθεί ικανοποιητικά σε πληθώρα διαφορετικών setup.

Ένας ακόμη παράγων που αυξάνει το βαθμό διαφάνειας στις ενεργές υλοποιήσεις είναι το κρος με τα ενεργά στοιχεία σε συνδυασμό με αυτόνομα τελικά ενισχυτικά προσαρμοσμένα το καθένα στις επιμέρους μονάδες.Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και αποφασιστική ταπείνωση στις γνωστές και διόλου μουσικές παραμορφώσεις από ενδοδιαμόρφωση,αφού διαχωρίζεται το φάσμα σε διακριτές ζώνες διαχειριζόμενες από...διαφορετικές ενισχυτικές μονάδες αντί μιας κοινής.

Τα τυπικά οικιακά ηχεία από την άλλη πλευρά επιφέρουν κατά κανόνα διαφοροποιήσεις προσθετικού τύπου,αφού έχουν απώτερο σκοπό την πάση θυσία ικανοποίηση του μέσου ακροατή που επιθυμεί να ευχαριστιέται πάνω απ'όλα με οτιδήποτε ακούει από εκείνα,είτε πρόκειται για σκέτη μουσική είτε...καλώδια.;)
Και δεδομένου ότι τα δεδομένα του marketing επιτάσσουν τη δυνατότητα ευχαρίστησης τόσο σε στάθμες χαμηλότερες από τη στουντιακή αναφορά,όσο και με ενισχυτικά ακατάλληλα για ρεαλιστικές στάθμες,είναι επόμενο αρκετές οικιακές υλοποιήσεις να παρουσιάζουν εγγενείς - και αδιόρθωτες από τον κοινό χρήστη - τονώσεις στα άκρα του φάσματος.

Τα επαγγελματικά monitor έχουν επίσης κι εξειδικευμένες απαιτήσεις στις προδιαγραφές και την κατασκευή τους,ανάλογα με το στάδιο της παραγωγής όπου θα χρησιμοποιηθούν.Κατά το στάδιο της εγγραφής χρειάζονται μεγάλα ηχεία ικανά για ωφέλιμη απόκριση σε μεγαλύτερες αποστάσεις με ανάλογες μονάδες και διαχείριση ισχύος.Στο στάδιο της μίξης συνήθως μικρότερα και κατάλληλα για ακρόαση σε μικρότερες αποστάσεις.

Τέλος στο στάδιο του premastering οφείλουν να χρησιμοποιούνται οι πλέον εξευγενισμένες και διάφανες ηχειακές υλοποιήσεις με το κατώτερο όριο στην ωφέλιμη απόκριση και ικανές για ακρόαση στο μέσο προς άπω πεδίο.Τέτοιες υλοποιήσεις - όπως εκείνη που έχει αποκτήσει έστω και σε παθητική μορφή ο jiovani - είναι βέλτιστες παραλλήλως και για οικιακή χρήση.Δεν γίνεται...καλύτερα.

Και για να μην μακρηγορούμε,παρατίθεται ένα επίσημο συμπέρασμα από εκπρόσωπο της γνωστής παραδοσιακής σχολής του BBC,μαζί με τη σχετική παραπομπή,ώστε να μην ταλαιπωρούνταν οι αναγνώστες με διαδικτυακό ΄΄κυνήγι θησαυρού΄΄:

"Δεν μπορεί να διεξάγεται κριτική αξιολόγηση πάνω στην ηχητική ποιότητα μέσα σε δωμάτια που έχουν εκτεταμένες ανακλαστικές επιφάνειες και ανισόρροπους χρόνους αντήχησης,όσο ελκυστικοί και να ήταν εκείνοι από αρχιτεκτονικής άποψης"
Walker, R., ‘The Selection of Loudspeakers for BBC Radio & Music’, Proceedings
of the Institute of Acoustics, Vol 26, Part 8, pp 93-106, Reproduced Sound
20 conference, Oxford, UK (2004)
Και πάλι όμως, η δοκιμή που κάναμε ήταν στο phono stage. Το σήμα που τροφοδοτεί τον προενισχυτή και στη συνέχεια τα ηχεία. Επομένως, αφού έχουμε διαφοροποιήσεις στο πρώτο στάδιο της αλυσίδας, το ηχείο οφείλει να τις αναδείξει ( και αναρωτιέμαι τί συμβαίνει αν αλλάξουν καλώδια και στα ενεργά ηχεία ).
Υ.Γ. Θα είχε όντως μεγάλο ενδιαφέρον εάν είχαμε τον τρόπο να κάνουμε εγγραφή σε ψηφιακό μέσο και να άκουγαν όλοι τον διαφορετικό τρόπο που έπαιζε το phono stage και το σύστημα εν συνεχεία.
 

D

deleted user 10898

Guest
Καμία οντότητα δεν γίνεται ενιαία μονάχα με τις συσκευές αναπαραγωγής...;)



Κανένα καταγεγραμμένο γεγονός δεν γίνεται ν'αναπαραχθεί απολύτως απαράλλακτο σε σύγκριση προς την αυθεντική του μορφή.
Ο λόγος γι αυτό έγκειται πρωτίστως στο Δεύτερο Νόμο της Θερμοδυναμικής,παρά στην τεχνολογία υλικών κι εξαρτημάτων.

Το στοιχείο όμως που διακρίνει τα κοινά οικιακά ηχεία από τα επαγγελματικά monitor βρίσκεται στο είδος της - έστω και μικρής - διαφοροποίησης που θα επιφέρει καθεμία κατηγορία ηχείων στο αναπαραγόμενο σήμα.

Τα επαγγελματικά monitor επιφέρουν διαφοροποίηση αφαιρετικού τύπου,σε βαθμό αντιστρόφως ανάλογο προς την ποιότητα υλοποίησης.
Και αυτό επειδή αντικειμενικός σκοπός των χρηστών τους είναι να συλλαμβάνουν όσο δυνατόν περισσότερα αναλλοίωτα στοιχεία από το αρχικό γεγονός,προκειμένου να του δώσουν μια μορφή εμπορεύσιμη που θα είναι κατάλληλη για ν'αναπαραχθεί ικανοποιητικά σε πληθώρα διαφορετικών setup.

Ένας ακόμη παράγων που αυξάνει το βαθμό διαφάνειας στις ενεργές υλοποιήσεις είναι το κρος με τα ενεργά στοιχεία σε συνδυασμό με αυτόνομα τελικά ενισχυτικά προσαρμοσμένα το καθένα στις επιμέρους μονάδες.Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και αποφασιστική ταπείνωση στις γνωστές και διόλου μουσικές παραμορφώσεις από ενδοδιαμόρφωση,αφού διαχωρίζεται το φάσμα σε διακριτές ζώνες διαχειριζόμενες από...διαφορετικές ενισχυτικές μονάδες αντί μιας κοινής.

Τα τυπικά οικιακά ηχεία από την άλλη πλευρά επιφέρουν κατά κανόνα διαφοροποιήσεις προσθετικού τύπου,αφού έχουν απώτερο σκοπό την πάση θυσία ικανοποίηση του μέσου ακροατή που επιθυμεί να ευχαριστιέται πάνω απ'όλα με οτιδήποτε ακούει από εκείνα,είτε πρόκειται για σκέτη μουσική είτε...καλώδια.;)
Και δεδομένου ότι τα δεδομένα του marketing επιτάσσουν τη δυνατότητα ευχαρίστησης τόσο σε στάθμες χαμηλότερες από τη στουντιακή αναφορά,όσο και με ενισχυτικά ακατάλληλα για ρεαλιστικές στάθμες,είναι επόμενο αρκετές οικιακές υλοποιήσεις να παρουσιάζουν εγγενείς - και αδιόρθωτες από τον κοινό χρήστη - τονώσεις στα άκρα του φάσματος.

Τα επαγγελματικά monitor έχουν επίσης κι εξειδικευμένες απαιτήσεις στις προδιαγραφές και την κατασκευή τους,ανάλογα με το στάδιο της παραγωγής όπου θα χρησιμοποιηθούν.Κατά το στάδιο της εγγραφής χρειάζονται μεγάλα ηχεία ικανά για ωφέλιμη απόκριση σε μεγαλύτερες αποστάσεις με ανάλογες μονάδες και διαχείριση ισχύος.Στο στάδιο της μίξης συνήθως μικρότερα και κατάλληλα για ακρόαση σε μικρότερες αποστάσεις.

Τέλος στο στάδιο του premastering οφείλουν να χρησιμοποιούνται οι πλέον εξευγενισμένες και διάφανες ηχειακές υλοποιήσεις με το κατώτερο όριο στην ωφέλιμη απόκριση και ικανές για ακρόαση στο μέσο προς άπω πεδίο.Τέτοιες υλοποιήσεις - όπως εκείνη που έχει αποκτήσει έστω και σε παθητική μορφή ο jiovani - είναι βέλτιστες παραλλήλως και για οικιακή χρήση.Δεν γίνεται...καλύτερα.

Και για να μην μακρηγορούμε,παρατίθεται ένα επίσημο συμπέρασμα από εκπρόσωπο της γνωστής παραδοσιακής σχολής του BBC,μαζί με τη σχετική παραπομπή,ώστε να μην ταλαιπωρούνταν οι αναγνώστες με διαδικτυακό ΄΄κυνήγι θησαυρού΄΄:

"Δεν μπορεί να διεξάγεται κριτική αξιολόγηση πάνω στην ηχητική ποιότητα μέσα σε δωμάτια που έχουν εκτεταμένες ανακλαστικές επιφάνειες και ανισόρροπους χρόνους αντήχησης,όσο ελκυστικοί και να ήταν εκείνοι από αρχιτεκτονικής άποψης"
Walker, R., ‘The Selection of Loudspeakers for BBC Radio & Music’, Proceedings
of the Institute of Acoustics, Vol 26, Part 8, pp 93-106, Reproduced Sound
20 conference, Oxford, UK (2004)
φτανει, μασημενη τροφη τους δινεις…
μεχρι και στον λεαντρο απαντησες αναλυτικα για αυτό που σε ρωτησε για το prat...
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.990
Reaction score
30.092
Παραμύθια για να πουλήσουν αυτό...
Τι κάνει δηλαδή?? "Εξαερώνει" τα τυχόν παγιδευμένα αέρια (!!!) ?? :gotcha::focus:
Όσο για την ... διόρθωση της πολικότητας... :lolsign::lolsign::lolsign:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.542
Μηνύματα
2.943.492
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top