- Μηνύματα
- 55.643
- Reaction score
- 138.661
Δεν είναι στο χέρι σου, και δε κάνει λάθη το εργαλείο.Ή έχω κάνει λάθος στις ρυθμίσεις των σαμπς
Ο,τι ακούς, αυτό υπάρχει στην ηχογράφηση.
Τραγωδία..
Δεν είναι στο χέρι σου, και δε κάνει λάθη το εργαλείο.Ή έχω κάνει λάθος στις ρυθμίσεις των σαμπς
6db βουτιά είναι. Ήταν. Την έκανα 7db στο μεταξύ. Ο Εαρ βάζει 12db κατηφόρα.Γιατι η επιθυμητη καμπυλη που εβαλες ¨βουταει ¨ ετσι ?
Συνδυασμός της εικόνας και της απορρόφησης στις υψηλές συχνότητες νομίζω.Γιατι η επιθυμητη καμπυλη που εβαλες ¨βουταει ¨ ετσι ?
Υπάρχουν δυο θέματα. Το ενα πως στήνεις την target curve του Sub (δηλαδή του LFE όπως λέει ο @TERMATOGAZI)-μάλλον φλατ αλλιως σε σκοτώνει, το οποίο ίσως πρέπει να είναι διαφορετικά από του καθε ηχείου+Sub (bass management) -τυπική κατηφόρα.Δεν είναι στο χέρι σου, και δε κάνει λάθη το εργαλείο.
Ο,τι ακούς, αυτό υπάρχει στην ηχογράφηση.
Τραγωδία..
Όλο το manual έτσι είναιΕίτε τα αγγλικά του Γάλλου είναι μια χαρά και δε καταλαβαίνω τι θέλει να πει λόγω ασχετοσυνης, είτε όσο δε τσιγκουνευτηκαν σε όλα τα άλλα το έκαναν στη μετάφραση.
Δεν έχει neo6Από το neo 6;
Χωρίς να έχω ιδιαίτερη εμπειρία σε άκουσμα πολυκάναλης μουσικής αν και φανατικός του dolby atmos στις ταινίες κάνοντας διάφορες σκέψεις - συνειρμούς και από ότι έχω δει στο πως στήνονται τα ηχεία στο μεν και στο δε ( auro 3d - dolby atmos - ή και το κλασσικό surround ) αυτό πιστεύω και εγώ. ότι αίσθηση που σου δημιουργεί το auro πρέπει να είναι η καλύτερη επιλογή σε πολυκάναλες μουσικές ακροάσεις.Όλο το manual έτσι είναι
Και το συμπέρασμα της ημέρας: για upmixing στέρεο σε 7.1 (χωρίς ηχεία οροφής) το Auro είναι πιο διάφανο απο το Dolby.
Μπερδευτηκα γιατι το audyssey που χρησιμοποιω προσπαθει αυτοματα να φτιαξει μια ευθεια κατα το δυνατον γραμμη6db βουτιά είναι. Ήταν. Την έκανα 7db στο μεταξύ. Ο Εαρ βάζει 12db κατηφόρα.
Μήπως μπερδεύεσαι που το γράφημα πάει ανά μισό db?
Δεν υπάρχουν στακντ δεν έχεις τέτοιο πράγμα.Το άλλο ειναι το θέμα των stacked subs.
Έχεις επιλογή στησίματος του .1 και διακριτά από των υπολοίπων καναλιών (κατ'επέκτασιν του μπας μάνατζμεντ αυτών).Υπάρχουν δυο θέματα. Το ενα πως στήνεις την target curve του Sub (δηλαδή του LFE όπως λέει ο @TERMATOGAZI)-μάλλον φλατ αλλιως σε σκοτώνει, το οποίο ίσως πρέπει να είναι διαφορετικά από του καθε ηχείου+Sub (bass management) -τυπική κατηφόρα.
Τι εστί "διάφανο" σε μη χαϊεντικούς όρους;Και το συμπέρασμα της ημέρας: για upmixing στέρεο σε 7.1 (χωρίς ηχεία οροφής) το Auro είναι πιο διάφανο απο το Dolby.
Το χειμώνα θα μπουν ηχεία στο ταβάνι, κατά Atmos. Και οταν κάνω upmix το δικάναλο, θα παίζω Auro.Πως έχεις ταιριάξει την διάταξη των ηχείων για να σε καλύπτει και στα δύο φορμάτ?
Ακούγονται σωστά όλες οι λεπτομέρειες της ηχογράφησης, πχ ο θόρυβος απο τα πεντάλ του πιάνου, τριξίματα απο καρέκλες, γλιστρήματα των δακτύλων στην ταστιέρα κτλ. Στο Dolby σαν να χάνονται κατα μεγάλο ποσοστό.Τι εστί "διάφανο" σε μη χαϊεντικούς όρους;
στο σωστο δρομο δηλαδη....γλιστρήματα των δακτύλων στην ταστιέρα
Όχι, ο χώρος μου είναι ΟΚ απο treatments, δεν έχει θέματα.Μπερδευτηκα γιατι το audyssey που χρησιμοποιω προσπαθει αυτοματα να φτιαξει μια ευθεια κατα το δυνατον γραμμη
Υποθετω και τα αλλα προιοντα ισοσταθμισης κατι αναλογο θα κανουν
Κατι τετοιο δεν με βρηκε συμφωνο ακουστικα και αναγκαστικα να δουλεψω με το ψηφιακο equalizer
και δημιουργησα περιπου μια τετοια καμπυλη .
Ομως εχω πολλα θεματα ηχητικα λογω χωρου . Ισχυει το ιδιο στο χωρο σου?
απο το manual:Δεν υπάρχουν στακντ δεν έχεις τέτοιο πράγμα.
Μην ασχολείσαι.
Έχεις επιλογή στησίματος του .1 και διακριτά από των υπολοίπων καναλιών (κατ'επέκτασιν του μπας μάνατζμεντ αυτών).
Το στάνταρ της ρύθμισης είναι το φλατ.
Αυτό το κάνει, θες δε θες.
Μετά, κάθε κανάλι που πειράζεις, εφόσον στήνεις από 20 κύκλους, κι εφόσον έχεις μπας μάνατζμεντ, μεταφέρεται η ανάλογη καμπύλη στο τυπικά φλατ σαμπ που θα φορτωθεί το μπας μάνατζμεντ.
Όπως είδες, άλλη καμπύλη τάργκετ κερβ εφαρμόζεις σε κάθε κανάλι ξεχωριστά, χωρίς να χρειάζεται στα κανάλια του σαμπ καμία ρύθμιση. Παίζουν φλατ και θα μεταφέρουν άριστα το τάργκετ κερβ που έδωσες στα ηχεία.
Η ρύθμιση στα σαμπ ξεχωριστά προφανώς έχει νόημα για το .1 που πάει κατευθείαν στα σαμπ, δηλαδή ρυθμίζοντας τα σαμπ ρυθμίζεις το .1 κανάλι, ειδάλλως θα παίζει φλατ αυτό, ενώ το μπας μάνατζμεντ δε θα παίζει φλατ, θα έχει τις καμπύλες που έδωσες στα υπόλοιπα ηχεία.
Συμπεραίνω δηλαδή, πως τα σαμπ θα πρέπει να παραμείνουν φλατ και να πειράζεις μόνο τις καμπύλες των ηχείων.
Αν η όποια ρύθμιση στα σαμπ θα είναι ρύθμιση που θα προστεθεί πάνω στη ρύθμιση του μπας μάνατζμεντ, δε το γνωρίζω με βεβαιότητα, υποθέτω όμως πως ναι, θα ισχύει, τουλάχιστον αυτό είναι το πιο λογικό να γίνει.. Μια δοκιμή είναι εύκολη για να το καταλάβεις αυτό.
Οι ξεχωριστές καρτέλες του μπας μάνατζμεντ, όπου υπάρχουν διακριτές ρυθμίσεις, είναι το πιθανό σενάριο να μην επηρεάζεται το μπας μάνατζμεντ από το τάργκετ κερβ των καναλιών σαμπ.
Δεν ξέρω πάντως κάποιο λόγο για να χρειάζεται να ισοσταθμιστεί το .1 κανάλι, και έχω την απορία γιατί υπάρχει και η ρύθμιση του +10ντιμπί, αφού είναι υποχρεωτική έτσι κι αλλιώς, τι μας τη δίνουν;
Υπάρχει άραγε σενάριο που δε χρειάζεται η ρύθμιση +10 ντιμπί στο lfe;