Καταγγελία service LG OLED55B7

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.767
Reaction score
21.605
το μαυρο της Samsung Πλασμα οπως και της LG δεν ειναι και για διαφημιση plasma
Μιλάς για δύο (2) περιπτώσεις. Μαύρο σε Panasonic plasma ήταν χάρμα ιδέσθε, αλλά ΟΚ, δεν λέει κάτι αυτό. Αναφέρθηκα στην τεχνολογία, γενικά.

Ξεφύγαμε λίγο, ούτως ή άλλως, από εικόνα/τηλεοράσεις κτλ, είμαι άσχετος (κι αυτό που είπα πιο πάνω, το έμαθα, όχι πρόσφατα, από άνθρωπο με χρόνια στο χώρο), οπότε ας επιστρέψουμε στο θέμα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.820
Reaction score
30.749
Οι Sony τη είναι; Είδα εχθές μερικά μοντέλα στον Κωτσόβολο και έπαθα σοκ με την εικόνα.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.677
Reaction score
99.010
Οι Sony τη είναι; Είδα εχθές μερικά μοντέλα στον Κωτσόβολο και έπαθα σοκ με την εικόνα.
Σε 55" και 65" μάλλον Oled. Μεγαλύτερες από 65" είναι LCD.

Οι Oled της είναι όντως εντυπωσιακές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.820
Reaction score
30.749
Σε 55" και 65" μάλλον Oled. Μεγαλύτερες από 65" είναι LCD.

Οι Oled της είναι όντως εντυπωσιακές.
65αρες ήταν. Από 2500€ - 5000€.
Είχε δίπλα και μια 65αρα στα 1099€ από 1850€. Χειρότερη εικόνα κυρίως στα μαύρα. Κωτσόβολος Αεροδρόμιο.
 

Μηνύματα
4.542
Reaction score
7.852
Είχα στο παρελθόν αστοχία με 65 samsung για το οποίο είχα ανοίξει και thread. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση για αλλαγή panel το οποίο ανταλλακτικό ήταν σχεδόν όλη η τηλεόραση χωρίς το πίσω πλαστικό καπάκι τα ηχεία και το mainborad.

Μετά την αλλαγή του προέκυψε ξανά πρόβλημα μετά από 2 μήνες. Αυτή τη φορά μίλησα με 10 διαφορετικά άτομα στη samsung έστειλα email για πίστωση και αγορά άλλου μοντέλου ξανά σε samsung.

Με τίποτα

όσο υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό δεν μπορεί να γίνει πίστωση.

Το μόνο που κατάφερα ήταν επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση στο δεύτερο panel.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.820
Reaction score
30.749
Είχα στο παρελθόν αστοχία με 65 samsung για το οποίο είχα ανοίξει και thread. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση για αλλαγή panel το οποίο ανταλλακτικό ήταν σχεδόν όλη η τηλεόραση χωρίς το πίσω πλαστικό καπάκι τα ηχεία και το mainborad.

Μετά την αλλαγή του προέκυψε ξανά πρόβλημα μετά από 2 μήνες. Αυτή τη φορά μίλησα με 10 διαφορετικά άτομα στη samsung έστειλα email για πίστωση και αγορά άλλου μοντέλου ξανά σε samsung.

Με τίποτα

όσο υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό δεν μπορεί να γίνει πίστωση.

Το μόνο που κατάφερα ήταν επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση στο δεύτερο panel.
Και εγώ αυτό ξέρω. Ο αντιπρόσωπος αποφασίζει μαζί με το εργοστάσιο αν θα γίνει αντικατάσταση. Εξαρτάται καθαρά από το τη συμφέρει το εργοστάσιο σε θέμα κόστους. Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο εντός 30 ημερών από το νόμο. Μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού αυτοί που ξέρω να το κάνουν στην Ελλάδα.
 

Μηνύματα
114
Reaction score
45
Σε αντίστοιχη περίπτωση που είχα και εγώ πρόβλημα με LG OLED, η εδώ αντιπροσωπεία αντικατέστησε το panel και έδωσε άλλα δύο χρόνια εγγύηση.
 

Μηνύματα
7.412
Reaction score
4.794
Για να λέμε όμως κ τα καλά ξέρω άτομο
Που του αντικατέστησαν την 65 ολεντ 2 φορές με νεοτερο μοντέλο με burn in
 

P

panag 505

Guest
Προσπάθησε όσο γίνεται μην το εγκαταλείπεις, πολλά προϊόντα έχουν την ίδια τύχη με τη δική σου περιπέτεια. Αλήθεια με την αναφορά σου σχετικά με τον συνήγορο του πολίτη τι έγινε; σε βοήθησε
 

Μηνύματα
27
Reaction score
53
"και ζήτησα αντί της επισκευής να μου επιστραφούν τα χρήματα που δαπάνησα για την αγορά της" .
Δύο χρόνια και κάτι μήνες μετά την αγορά του προϊόντος ζήτησες επιστροφή χρημάτων!!!. Μην περιμένεις τον συνήγορο του καταναλωτή να γνωμοδοτήσει, εσύ ο ίδιος έχεις νομολογήσει!!!
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Εχεις και εσυ ενα panel που δεν ρυθμίστηκε οπως προβλεπει ο κατασκευαστης κατα την εγκατασταση του Τα αλλα δυο χρονια εγγυηση πως στα εδωσαν ? σου εχουν δωσει κατι γραπτως ?
Παντως μεχρι τωρα τηρούν σιγή ιχθύος καμμια απαντηση ουτε απο την lg ουτε απο Μανωλοπουλος ....
Απαξιουν.... εχει 1000 θεασεις το νημα στην δουλεια μου την εποχη που δεν υπηρχε το internet και η ταχυτητα στην πληροφορια λεγαμε 1 δυσαρεστημενος πελατης δημιουργει 21 δυσαρεστημενους εξ αιτιας της εμπειριας του
Post automatically merged:

Και εγώ αυτό ξέρω. Ο αντιπρόσωπος αποφασίζει μαζί με το εργοστάσιο αν θα γίνει αντικατάσταση. Εξαρτάται καθαρά από το τη συμφέρει το εργοστάσιο σε θέμα κόστους. Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο εντός 30 ημερών από το νόμο. Μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού αυτοί που ξέρω να το κάνουν στην Ελλάδα.
Δεν ειναι ετσι αγαπητε από το 2002 εχει ενσωματωθεί η κοινοτική οδηγία
και εξαλλου η καταγελια δεν αφορα μονο την επιστροφη χρηματων αλλα και την ποιοτητα του service την κατασταση του πανελ που εβαλαν και την μη ρυθμιση του οπως προβλεπεται


N.3043.2002-euthini-politi-gia-pragmatika-elattomata-kai-eleipsi-synomologimenon_Page_1.jpg

Post automatically merged:

"και ζήτησα αντί της επισκευής να μου επιστραφούν τα χρήματα που δαπάνησα για την αγορά της" .
Δύο χρόνια και κάτι μήνες μετά την αγορά του προϊόντος ζήτησες επιστροφή χρημάτων!!!. Μην περιμένεις τον συνήγορο του καταναλωτή να γνωμοδοτήσει, εσύ ο ίδιος έχεις νομολογήσει!!!
δεν διαβασες καλα αγαπητε ειναι ενας χρονος και κατι μηνες εντος εγγυησης
Post automatically merged:

Προσπάθησε όσο γίνεται μην το εγκαταλείπεις, πολλά προϊόντα έχουν την ίδια τύχη με τη δική σου περιπέτεια. Αλήθεια με την αναφορά σου σχετικά με τον συνήγορο του πολίτη τι έγινε; σε βοήθησε
Δεν εχω λαβει ακομα απαντηση αλλα μην μενετε σε αυτο το κομματι ...
Το δουλεμα ειναι που με ενοχλει απο το service
Post automatically merged:

lg service manual.jpg
lg service manual.jpg

Post automatically merged:

Η βαση της καταγγελιας μου αφορα περισσοτερο την εικονα που ειχε η τηλεοραση μετα την αντικατασταση του panel ....
Οπως φαινεται στις φωτογραφιες ....
Υπαρχει καποιος που υποστηριζει οτι ελεχθηκε μετα την τοποθετηση του πριν μου την στειλουν ?
Πως κρινετε την εικονα που βλεπετε ?
Οι μετρησεις επιβεβαιωνουν οτι δεν εγινε καμμια ρυθμιση στο πανελ και οτι οι ισχυρισμοι περι ρυθμισεις και οι διαβεβαιωσεις που πηρα ηταν απλα υπεκφυγη για να αποφυγουν να δεχθουν οτι καμμια τηλεοραση οταν της αντικαθιστουν το panel δεν αποδιδει την εικονα που πρεπει και αρα επιβάλλεται η αντικατασταση ολης της τηλεορασης
 
Last edited:

Μηνύματα
27
Reaction score
53
Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις. Επειδή όμως αμφιβάλω αν γνωρίζεις τη νομική έννοια του πραγματικού ελαττώματος όπως και την ερμηνεία που της δίνει η νομολογία καλό είναι πριν εγείρεις αξιώσεις σε εμπόρους, προβείς σε "καταγγελίες" σε φόρουμ και κάνεις copy paste ένα ΦΕΚ να ρωτήσεις κανένα δικηγόρο.
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
δεν εχει σημασια τι νομιζω εγω αφου τους νομους τους ερμηνευουν οι δικαστες την στιγμη που δικαζουν και ακουσουν τα επιχειρηματα της καθε πλευρας . Κατα την αποψη μου η εννοια του πραγματικου ελαττώματος περιλαμβανει το κατασκευαστικο ελάττωμα και η ευπαθεια των OLED στο burn in ειναι κατασκευαστικο ελαττωμα ....Σε οτι αφορα την αναφορα στον εμπορο σαφως και στην αναφορα μου στον συνηγορο του καταναλωτη τον συμπεριελαβα αφου πρωτα στον πωλητη αναφερεται ο νομος . O πωλητης ενημερωθηκε πρωτος και με παρεπεμψε στο service του κατασκευαστη και ενημερωθηκε και αυτος για την εξελιξη της υποθεσης και την αναφορα μου στον συνηγορο του καταναλωτη ....
Αυτες οι λεπτομερειες ειναι νομικης φυσης και δεν της συμπεριελαβα στο ιστορικο μου καθως ουτως η αλλως το νομικο κομματι θα κριθει αρχικα απο τον συνηγορο του καταναλωτη και στα δικαστηρια αργοτερα καθως δεν εχω να χασω κατι αφου ηδη υπαρχει νομικη καλυψη . Η LG και ο πωλητης κινδυνευουν να δημιουργησουν δεδικασμενο .....
Σε αυτο που θελω να μεινουμε ειναι οτι το panel αντικατασταθηκε με ενα που ποιοτικα δεν επρεπε να τοποθετηθει καν πανω στην τηλεοραση . Στο γεγονος οτι ψευδως ισχυριστηκαν οτι το Panel ρυθμιστηκε οπως οριζει ο κατασκευαστης αρα εκαναν πολυ ασχημα την δουλεια τους ......
Εσυ δηλαδη εαν ειχες παραλαβει αυτη την τηλεοραση θα ησουν ικανοποιμενος ?
εαν σε ειχαν παραμυθιασει τρεις φόρες σε ισάριθμες τηλεφωνικές συνομιλίες με λέγοντας οτι το πάνελ ρυθμιστικέ τι θα έκανες ?
δεν αναρωτιεσαι γιατι δεν βγηκε καποιος να με διαψευσει στα γεγονοτα που περιγραφω ?
Βλεπω καπως ειρωνικο το υφος που γραφεις γιατι ?
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.820
Reaction score
30.749
Δεν ειναι ετσι αγαπητε από το 2002 εχει ενσωματωθεί η κοινοτική οδηγία
και εξαλλου η καταγελια δεν αφορα μονο την επιστροφη χρηματων αλλα και την ποιοτητα του service την κατασταση του πανελ που εβαλαν και την μη ρυθμιση του οπως προβλεπεται
Πολύ ενδιαφέρον αυτό δεν το ήξερα. Ουσιαστικά από ότι καταλαβαίνω, γιατί στα νομικά μερικές φορές άλλα νομίζεις ότι λέει και άλλα εννοεί, μας λέει ότι ο αγοραστής είναι αυτός που επιλέγει αν το προϊόν θα επισκευαστεί ή θα ζητήσει ποσοστό χρημάτων πίσω ή επιστροφή όλου του ποσού.
Εφόσον είσαι εντός εγγύησης και αν μπορείς να αποδείξεις και την ελαττωματική επισκευή ως επιπλέον επιχείρημα τότε κυνηγά το το θέμα δικαστικά.
Φαντάσου δηλαδή 17 χρόνια νόμος και υπάρχουν καταστήματα που δεν έχουν καν δυνατότητα επιστροφής χρημάτων στις ταμειακές τους. Έχω γίνει μπίλιες σε γνωστό μαγαζί για αυτό το θέμα μέχρι που έμαθα ότι δεν τους το επιτρέπουν από τα κεντρικά. Έχουν αφαιρέσει τη δυνατότητα αυτή.
 

Μηνύματα
16.699
Reaction score
23.677
το αρθρο 540 που αναφερεται στις περιπτωσεις ευθυνης του πωλητη , ακολουθει το αρθρο 537 που εξηγει ποτε αναγνωριζεται αυτη η ευθυνη.

ειναι εντελως απιθανο να αποδειξεις δικαστικα οτι κατα την μεταβιβαση του προιοντος στην κυριοτητα σου ο πωλητης γνωριζε το συγκεκριμενο προβλημα , το οποιο παρουσιαστηκε σε σενα μετα την παροδο του εξαμηνου οπου θα μπορουσες να υποστηριξεις οτι προκειται για προβλημα που ηταν υπαρκτο κατα την παραδοση , κατα συνεπεια δεν μπορεις να ωφεληθεις απο τις διαταξεις του αρθρου 540 - φανταζομαι ενας νομικος θα μπορουσε να το εξηγησει καλυτερα απο εναν μηχανικο.

στο κομματι ομως οτι η επισκευη δεν εγινε σωστα δεν βρισκω που μπορεις να εχεις αδικο (αν και δεν καταλαβαινω λεξη απο αυτα που αναφερεις)
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Να συμπληρώσω ότι στο άρθρο 535 αναφέρονται οι λόγοι ευθύνης του πωλητη
το αρθρο 540 που αναφερεται στις περιπτωσεις ευθυνης του πωλητη , ακολουθει το αρθρο 537 που εξηγει ποτε αναγνωριζεται αυτη η ευθυνη.

ειναι εντελως απιθανο να αποδειξεις δικαστικα οτι κατα την μεταβιβαση του προιοντος στην κυριοτητα σου ο πωλητης γνωριζε το συγκεκριμενο προβλημα , το οποιο παρουσιαστηκε σε σενα μετα την παροδο του εξαμηνου οπου θα μπορουσες να υποστηριξεις οτι προκειται για προβλημα που ηταν υπαρκτο κατα την παραδοση , κατα συνεπεια δεν μπορεις να ωφεληθεις απο τις διαταξεις του αρθρου 540 - φανταζομαι ενας νομικος θα μπορουσε να το εξηγησει καλυτερα απο εναν μηχανικο.

στο κομματι ομως οτι η επισκευη δεν εγινε σωστα δεν βρισκω που μπορεις να εχεις αδικο (αν και δεν καταλαβαινω λεξη απο αυτα που αναφερεις)
Υπαρχει η αιτιολογηση στην αναφορα που εκανα στον συνηγορο του καταναλωτη
Το συγκεκριμένο πρόβλημα σαφώς και το γνώριζε, αφού η κατασκευάστρια προκειμένου να επιλυθεί η συγκεκριμένη αδυναμία εφαρμόζει τρεις τεχνολογίες στα panel της οι οποίες και εξελίσσονται συνεχώς από γενιά σε γενιά τηλεοράσεων.

Η πρώτη ονομάζεται Pixel shift και μετακινεί τα pixel του panel όταν εντοπίζεται στατική εικόνα για να μην μείνει μόνιμο αποτύπωμα.

Η δεύτερη ονομάζεται Auto Static Brightness Limiting (ASBL ) και προκαλεί αυτόματη μείωση της φωτεινότητας προκειμένου να προστατέψει το panel όταν υπάρχει στατική εικόνα.

Η Τρίτη όπως προανέφερα ονομάζεται Pixel Refresher και επεμβαίνει αφού δημιουργηθεί μόνιμο αποτύπωμα για τον καθαρισμό του.

Σύμφωνα με τα προαναφερόμενα και όπως αποδεικνύεται από την βλάβη που δημιουργήθηκε το κατασκευαστικό ελάττωμα, δεν έχει αντιμετωπιστεί με επιτυχία τεχνολογικά από την LG και σαφώς δεν λύνεται με την αντικατάσταση panel αφού υπάρχει κίνδυνος δημιουργίας ξανά στο μέλλον μονίμου αποτυπώματος γι’ αυτό επιθυμώ την επιστροφή των χρήματων που δαπάνησα για την αγορά της τηλεόρασης.
Αυτα βεβαια ισχυουν και μετα το εξαμηνο απο την παραδοση με αποδειξη απο την πλευρα του αγοραστη και
αλλωστε στο αρθρο 535 αναφερονται μια σειρα απο λογοι που ο πωλητης δεν εκπληρωνει τις κατα τον νομο υποχρεωσεις του η τεταρτη παραγραφο σιγουρα μας καλυπτει για το φαινομενο burn in .
 

Μηνύματα
16.699
Reaction score
23.677
δηλαδη τα προληπτικα μετρα που λαμβανει ο κατασκευαστης για να προστατεψει την συσκευη του απο πιθανο ελαττωμα ,τα θεωρεις ως αποδειξη παραδοχης ενοχης του στο οτι σου παρεδωσε σε κατασταση που δεν πληρει τις προδιαγραφες/δημοσιες τοποθετησεις (και οτι αλλο εχουν σκεφτει τελοςπαντων);
δεν νομιζω οτι θα βρεθει δικηγορος να στηριξει κατι τετοιο.
νομιζω οτι πρεπει να επικεντρωθεις στην σωστη επισκευη του προιοντως και αν προκυψει αδυναμια επαναφορας του στην αρχικη του κατασταση να ζητησεις αντικατασταση.
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
το κατασκευαστικο ελαττωμα που αφορα το burn στις OLED ειναι δεδομενο δεν ειναι πιθανο ο τροπος που αντιμετωπιζεται απο τον κατασκευαστη με τις τρεις τεχνολογιες που προανέφερα αποδεικνύεται απο τις βλαβες burn in που παρουσιαζονται οτι ειναι αποτυχημενος και σε αυτο οφειλεται η ευθυνη του .
Η αντιπροσωπεια αναγνωριζει η ιδια αυτη την ευθυνη αφου αντικατεστησε το panel .
Το θεμα δεν ειναι εαν ειναι η οχι βλαβη που καλυπτεται αυτο εχει απαντηθει απο τους ιδιους αφου την αναγνωρισαν .
Μην μενετε σε αυτο σας εχω μπερδεψει με το νομικο κομματι αυτο ειναι θεμα ερμηνειας και θα κριθει .
Η καταγγελια αφορα συγκεκριμενα το εξης : Την αξιοπιστια και την ποιοτητα του service της LG
Το service αναγνωριζει την βλαβη και θελει να αντικαταστησει το panel αντι να αλλαξει την τηλεοραση ή να επιτρεψει με πιστωτικο τα χρηματα .
Εγω σαν επιχειρημα επιμενω οτι αυτο δεν λυνει το προβλημα καθως :
1) το panel δεν μπορει να ρυθμιστει καθως στην Ελλαδα το service δεν διαθετει το οργανο που προβλεπει ο κατασκευαστης και η τηλεοραση δεν μπορει να αποδωσει την επιθυμητη εικονα οπως προβλεπει ο κατασκευαστης
ΕΔΩ οπως αποδεικνευεται απο το service menu οπου υπαρχουν οι παλιες τιμες ρυθμισης και τις μετρησεις που παραθετω μου λενε τρεις φορες ψεμματα σε ισαριθμες τηλεφωνικες επικοινωνιες .
2) Δεν μηδενιστηκαν οι ωρες στο service menu Καθε 2000 ωρες η τηλεοραση κανει αυτοσυντηρηση καθαριζοντας το Panel με το Pixel Refresher και αυτο αποδεικνυει την προχειροτητα του service
3) το panel δεν ελέγχθηκε για ελαττώματα αφου παραδωθηκε στην κατασταση που εμφανιζεται στις φωτογραφιες και εχει banding κοντα στο μαυρο . Η κατασταση αυτη βελτιωθηκε οταν ρυθμισα με το οργανο μου το Panel και περασα τις σωστες τιμες στο service menu .
4) στην συγκεκριμενη γενια Panel η βλαβη με burn in θα ξανασυμβει αφου δεν εχει αντιμετωπιστει με επιτυχια τι ακριβως λυνεται με την αντικατασταση αφου μπορει πολυ ευκολα να τους καλεσω σε δυο μερες και να αναφερω το ιδιο προβλημα

Συμφωνα με τα ποιο πανω επρεπε να μου αλλαξουν ή οχι την τηλεοραση με καινουργια ή να μου επιστρεψουν τα χρηματα ?
Εσυ θα αγοραζες μεταχειρισμενη αυτη την τηλεοραση απο εμενα με αυτο το ιστορικο που αναφερω ?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.838
Μηνύματα
2.953.768
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top