Astronaut Jr. 2ch hi-fi set up


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
Να ανακοινώσω στους αγαπητούς συμφορουμίτες ότι από τούδε και στο εξής τίθεται σε παράλληλη κυκλοφορία το νέο νόμιζμα του αβουσάιτ το "ΑΦΤΙ" το οποίο αντιστοιχεί σε 10 αβουγουδού και το οποίο προορίζεται να χρησιμοποιείται αποκλειστικά στις αγοραπωλησίες ιμμέρσιβ μηχανημάτων. Όλες οι άλλες συναλλαγές θα εκτελούνται κανονικά σε αβουγουδού.
Προτείνω την εισαγωγή και ενός τρίτου παράλληλου νομίσματος, αφιερωμένου αποκλειστικως στις αγοραπωλησίες λυχνιακων υλοποιήσεων με λίγα αλλά μαγικά βαττ, καραμουζοχοανικων ηχείων κατάλληλων για ολιγοβαττους ενισχυτές, θηριωδών τρανσπορτ και ντακ των αρχών της δεκαετίας του 90 , καλαισθητων μπομπινοφωνων του 60 και 70, ανακοντειων καλωδίων ρεύματος, ηχείων και ιντερκοννεκτ, καθώς και όλων των συσκευών που προτείνονται από τον γνωστό σανσουολάγνο σχιστοματη συμφορουμιτη και πωλούνται στο γιαπωνέζικο e bay.
Το νέο παράλληλο νόμισμα θα ισούται με τρία αβουγουδου και θα ονομάζεται ΧΑΡΤΙ, ήτοι Χρέπια Αρχαιολογίες Ρακοσυλλεκτων Τραμπακηδων Ιδιοκτητών...
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
μπορεις με σπλιτερ να δωσεις σε δυο σαμπ εξοδο ..
Ε, μονο στακντ προβλέπεται πλήρως.

Στα υπόλοιπα, ντεφ να γίνει, σε διάταξη κατά γκεντες λες;
Post automatically merged:

Ω λάθος μου, μάλλον αναφερόσουν στο πολυκάναλο 758. Το οποίο (οξύμωρο) μπορεί να διαχειριστεί ένα σαμπ λιγότερο από το δικάναλο!
Όπως έχω διευκρινίσει, με τον οικονομικό Ναντ θα χρειαστείτε κι ένα μίνι ντιεσπι για διαχείριση έως 4 σαμπ.

Ο Μ 17 έχει 2 εξόδους σαμπ, και ο νέος 40-αρης που λέει ο ντιμιφουτ έχει κι άδειες θέσεις, σε 16 κανάλια.. δείχνει άριστη επιλογή.

Εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να υπάρξει τοποθέτηση της παραμικρής διάταξης εκτός του τοίχου όπου το σύστημα.
Αυτό χρειάζεται να το ξαναδιαπραγματευτείς.
Δεν είναι καλό να κάτσουν όλα στη σειρά, στρατιωτάκια σε ένα κομμάτι τοίχου. **(δες παρακάτ)
Η διάταξη του Τζιοβάνι είναι πολύ λογικότερη επιλογή.



** Μόνη εξαίρεση η προσπάθεια δημιουργίας plane wave array, ή line wave array, όπου το καθένα ξεχωριστά δε παίζει μετρήσιμα σωστά, αλλά όλα μαζί παίζουν ισορροπημένα. Το πρόβλημα εδώ έγκειται στην ομοιότητα των σαμπ, διότι δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα μεγάλα γουφερ των ηχείων σου ως σαμπ για να έχεις 4, δεν είναι όμοια, και το array απαιτεί όμοια, άρα θες πιο πολλά σαμπ και ακριβώς στα σημεία που προβλέπονται για δημιουργία live array. Γκουγκλαρε τις λέξεις κλειδιά που λέω, και θα δεις αρκετές τέτοιες υλοποιήσεις με σαμπ μόνο στον εμπρός τοίχο, αλλά όμοια και σε συγκεκριμένες θέσεις. Κι ο νταποστ αυτό κάνει τώρα, απλώς σε infinite baffle (μέσα στον τοίχο) και όχι στο επίπεδο του πατώματος.
Ρίχνοντας λίγο διάβασμα, θα δεις μέχρι και τις μετρήσεις από όλες αυτές τις περιπτώσεις.
Α.Φ.Τ.Ι

Απειρα Φράγκα Το Ιμμερσιβ.....
Ναι, άπειρα.
Ίσα με ένα ταλαρο.
Άσε μας ρε κουκουέ εσωτερικού... :tongue:
Εάν κυριολεκτείς, τότε αυτό, δυστυχώς, αγαπητό καρντάσι είναι σύμπτωμα μιας ακροαματικόφιλης ασθένειας όπου ο πάσχων αδυνατεί να δει το δάσος (απόλαυση του μουσικού θέματος) και επικεντρώνεται στο ... δέντρο (τρόπος αναπαραγωγής του μουσικού θέματος). Ειλικρινά και από καρδιάς σου εύχομαι περαστικά.
Παρεξήγησες.
Τη μουσική μου τη φχαριστιεμαι και από τα ηχεία της τηλεόρασης, που είναι επιπέδου ρεντεκο, δηλαδή της σχολής χαρμπεθ, παίζουν ωραία. Και δε χρειάζεται ούτε στη θέση ακρόασης να κάθομαι ούτε τίποτα, και στο αυτοκίνητο ακούω πολύ μουσική και γενικώς δεν κατάλαβες τι έγραψα.

Όταν με φωνάξεις σπίτι σου εσύ δηλαδή, και είσαι γεμάτος περηφάνια για το εκπληκτικό αποτέλεσμα που έχει το σετάπ με τα 2 νέα ηχεία σου των 50.000€, να, κάθομαι να ακούσω και θέλω να κλάψω για πάρτη σου...

Κατάθλιψη σκέτη. Βασικά μεταξύ κωμωδίας και κατάθλιψης είναι. Θυμίζει λίγο Βέγγο.

ΥΓ: αν πας να σε δει κάποιος γιατρός για το παραπάνω θέμα συστήνω να αποφύγεις τον ... Ντιμιφούτ.
Ιδέαν δεν έχεις πόσο ευγενείς και συγκρατημένοι είμαστε εδώ μέσα, σε σχέση με αυτά που λέμε κατ'ιδιαν.

Ιδέαν.

Και μόνο η λέξη "δικάναλο", σκέτη, είναι ικανή αφορμή να ψοφαμε στο γέλιο.
Πρόκειται για τρομερό ανέκδοτο, άμα το πιάσεις, θα γελάς κι εσύ σα χάνος.

Κοίτα...



Ένα θα σου πω.



Βάλτο καλά στο μυαλό σου.




Έρχεται.





Μπι πριπερντ.




















Δικάναλο.
 
Last edited:

Μηνύματα
552
Reaction score
1.224
Απο οσο καταλαβαινω δλδ, για ενα συστημα 5.2 ο ναντ ειναι μονοδρομος.
Ειδαλλως μετα τρινοβ.
Σωστα;;
 


Μηνύματα
552
Reaction score
1.224
Υπάρχει και η Arcam όπως προανέφερα, φαντάζομαι πως θα είναι πολύ σύντομα διαθέσιμο το av40 αν δεν είναι ήδη.
Ναι, σωστα. Παντως μιλαμε για τετοιο ειδους μηχανες, ναι;;

Μιλαω για σεταπ με ενεργα σαμπ / δορυφορους.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.036
Reaction score
85.398
Ναι, δεν υπάρχει άλλη λύση.

Και μην ξεγράφετε την Emotiva, ο παλιός μου prepro μετράει καλύτερα στα test του Amir από όλα όσα έχουν μετρηθεί. Τυχαίο; :biggrin:

Περιμένω απο τους καινούργιους XMC-2, RMC-1 να είναι ακόμα καλύτεροι.

Best Home Theater AV processors Reviewed and Measured.png


(Και όλο κλαίνε τα μαραντζάκια
στου γιαλού τα βοτσαλάκια :tongue: )
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.691
Reaction score
58.372
Ε, μονο στακντ προβλέπεται πλήρως.

Στα υπόλοιπα, ντεφ να γίνει, σε διάταξη κατά γκεντες λες;
Ναι,το έχω κάνει ο ίδιος σε παραδοσιακά setup με ικανοποιητικά αποτελέσματα από κλασσική προενισχυτική έξοδο - εννοείται όχι με τα δεδομένα των Τρινοβιτών.

Στο δε...lifestyle υπό παραδοσιακή αρχιτεκτονική και χωροταξία επιμήκη εντός υπνοδωματίου,χρησιμοποιείται ζεύγος sub εμπρός αριστερά και πίσω δεξιά (edit ΣΣ: να μην εκληφθεί απαραιτήτως ως...σημαδιακή η διόρθωση στην
παραδρομή ) ως προς την κύρια θέση ακρόασης και σε αποστάσεις από πλευρικά τοιχώματα κατάλληλες ώστε ν'αντισταθμιζόταν ο ιδιορρυθμός του ύψους.Τα κύρια ηχεία είναι πολύ κοντά στο οπίσθιο προς εκείνα τοίχωμα με σφραγισμένους τους σωλήνες ανάκλασης χαμηλών και υπάρχει παρεμβεβλημένη ευρυζωνική απορρόφηση εν είδει...σάντουιτς.

Έχει επιτευχθεί ομαλοποιημένη εντός ελάχιστων dB απόκριση χαμηλών σε μια ζώνη εκτεταμένη σε απόσταση ενός μέτρου δεξιά και αριστερά από το βέλτιστο sweet spot σε συγκεκριμένη θέση πάνω στο κρεβάτι (έχει προβλεφθεί
και η κατακόρυφη κλίση των ηχείων για το χαμηλότερον ύψος),ενώ στην περιφέρεια κοντά στα τοιχώματα επικρατεί απόκριση λίγο-πολύ ομοιόμορφη αλλά τονωμένη κατά κάποια dB σε σχέση με την κεντρική ζώνη,,οπότε σε πολύ σιγανές στάθμες ακρόασης μετατοπίζεται η θέση της κεφαλής σε περιφερικά σημεία ως ισοδύναμον...loudness.

Το ξέρω,μέσω immersive αρχιτεκτονικής και το σχετικό επεξεργαστή θα ήταν λιγότερο...ταλαίπωρη η κατάσταση,μόνο που...αποτελεί συνειδησιακό μου κομμάτι το ήδη εγκατεστημένο setup με τις διατυπώσεις του...
...
@AKARL ωραία όλα αυτά και γελάσαμε. :tongue:
(ΣΣ : έπρεπε να...κλαις από τα γέλια και όχι απλώς να γελάς)
Τώρα, αν θες να είμαστε σοβαροί, πούλα όλα τα τσιμπράκαλα, προ, ντακ κτλ που εχεις μαζέψει, και πάρε το minidsp, και κράτα τα ρέστα. Με την ευχή μου. Καλύτερα απο τώρα θα παίζεις, πράγματι.

Αλλα μην χρησιμοποιείς τα σεντόνια για να δικαιολογήσεις την απροθυμία σου να ξεκολλήσεις από τις παρωχημένες επιλογές σου.

Αν μιλάμε σοβαρά και υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, το πρώτο που βγαίνει αγγελία είναι το πικάπ και οι δίσκοι.
Το μόνο που δεν πρέπει να κάνει είναι να ΄΄σκότωνε΄΄ πικάπ και συνοδά LP.
Όπως κι εμείς λ.χ. δεν θα άξιζε να πετούσαμε κλασσικά συγγράμματα από τα οποία πρωτοδιδαχθήκαμε την επιστήμη μας.Έστω και αν κυκλοφορούσαν όλα πλέον υπό ηλεκτρονική μορφή.Τα πρώτα με τις...σημειώσεις είναι κομμάτι του δικού μας εαυτού,όχι τα δεύτερα.

Ακόμα και αν - όπως στην περίπτωση του υποφαινομένου - δεν έχουν την παραμικρή τελεία σημειωμένη διότι κρατούσε όλες τις υποσημειώσεις στο νου του.Είναι κι αυτό συνειδησιακή του περιουσία. :)

Ο ΑΚ - όπως και οποιοσδήποτε θαμώνας του forum - δεν είναι ...΄΄σκυλάκι΄΄ κανενός.

Ούτε και είναι υποχρεωμένος ν'απορρίπτει ως παρωχημένες όσες συσκευές έχει ήδη,εφόσον θα τον ικανοποιούσαν.Το ζήτημα με τον ΑΚ είναι όμως ότι με τον τρόπο που ο ίδιος ΄΄ψάχνεται΄΄ δίνει την εντύπωση ότι δεν τον ικανοποιούν πλήρως.
Ως γνωστόν,ο μόνος που ΄΄ψάχνεται΄΄ για να μαθαίνει όντας όμως πλήρως ικανοποιημένος είναι ο...Λαγκαδιανός.;)
(ο μαύρος δράκος στη συνείδηση του υποφαινομένου πρέπει πάντα να παίρνει το μερτικό του σε...ανώδυνες περιστάσεις)
Όντας μεγάλο παιδί,οφείλει ν'αναλάβει την ευθύνη για όσες ενέργειες σκοπεύει ο ίδιος να κάνει,μην περιμένοντας μιαν ΄΄'ύψιστη΄΄ συγκατάνευση.

Όσα πολλά και να μαθαίνουμε στη θεωρία χωρίς να πληρώνουμε,τα υπόλοιπα εμπεδώνονται στην πράξη πληρώνοντας κι ελπίζω ο άμεσα ενδιαφερόμενος να έχει διάθεση να εντρυφήσει στις οδηγίες χρήσης των miniDSP & Dirac.Δεν αποτελούν δα και ύλη...πυρηνικής φυσικής.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
Απο οσο καταλαβαινω δλδ, για ενα συστημα 5.2 ο ναντ ειναι μονοδρομος.
Στα 1350€ ναι, νομίζω μονόδρομος.

Εκτός κι αν ψάξεις και βρεις οτιδήποτε άλλο παρόμοιων δυνατοτήτων με ντιρακ και σε παρόμοιο κοστολογιο.

Δεν αξίζει τον κόπο να κυνηγάς το καλύτερο δυνατό δυναμικό εύρος των Ντακ και τις μετρήσεις του αμιρ σε αυτό το κοστολογιο, δεν έχει πραγματική ουσία.
Διότι για να βγει αυτό το δυναμικό εύρος, θα πρέπει να έχεις τεράστια αποθέματα ισχύος στις πρώτες 2 οκτάβες των σαμπ (άρα μιλάμε για πολλά και τέρατα σαμπ) και σαφώς μεγάλες δυνατότητες στην 3η οκταβα από τους δορυφόρους, άρα μιλάμε για σοβαρών δυνατοτήτων στάθμης δορυφόρους, άρα μιλάμε συνολικά για μεγάλου κοστολογιου σύνολο, άρα αυτομάτως δεν είσαι στην κατηγορία των 1300€ για προ.

Ειδαλλως μετα τρινοβ.
Σωστα;;
Όχι, ο τρινοβ έρχεται αν ανέβεις πολύ κοστολογιο, και φτάσει να ξεπερνάει το κόστος τα πχ 12.000€, οπότε χέσε με, βάλε λίγο ακόμα το χέρι στην τσέπη και πάρε τρινοβ.

Από τα 1350€ μέχρι τα 12.000€ είναι ένα μεγάλο κενό, όπου υπάρχουν πολλές μηχανές με ντιρακ και πολλά κανάλια με XLR και με σημαντικές ευκολίες.

Ο Μ17, οι εμοτιβα, ο av40 που λέει ο ντιμιφουτ, μέχρι λύσεις ντατασατ μπορεί να βρεθούν σε αυτό το εύρος τιμών. Γενικά πέριξ το ταληρο έχει επιλογές, και μετά περιξ το δεκαρικο έχει κι άλλες επιλογές.

Δεν ισχύει το "ή μίνι ντιεσπι ή τρίνοβ" ούτε το "ή φτηνός Ναντ ή τρίνοβ", η αγορά έχει επιλογές στο εύρος τιμών και συνεχώς βγαίνουν και νέες επιλογές.
 


Μηνύματα
552
Reaction score
1.224
Ναι, δεν υπάρχει άλλη λύση.

Και μην ξεγράφετε την Emotiva, ο παλιός μου prepro μετράει καλύτερα στα test του Amir από όλα όσα έχουν μετρηθεί. Τυχαίο; :biggrin:

Περιμένω απο τους καινούργιους XMC-2, RMC-1 να είναι ακόμα καλύτεροι.

View attachment 140236

(Και όλο κλαίνε τα μαραντζάκια
στου γιαλού τα βοτσαλάκια :tongue: )

Ερωτηση.

Λογισμικο ντιρακ πολυκαναλο σε λαπτοπ --> σε πολυκαναλο ντακ (exasound e38, balanced) ---> σαμπ και δορυφορους γινεται;;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.036
Reaction score
85.398
Το μόνο που δεν πρέπει να κάνει είναι να ΄΄σκότωνε΄΄ πικάπ και συνοδά LP.
Αν υπαρχει σοβαρός οικονομικός περιορισμός και ταυτόχρονα επιθυμία για σαφή βελτίωση του σεταπ, είναι η βέλτιστη λύση.
Χωρις ρομαντικούς και κλάψα.

Πολυ κλάψα πέφτει τελευταία ;)
Post automatically merged:

Ερωτηση.

Λογισμικο ντιρακ πολυκαναλο σε λαπτοπ --> σε πολυκαναλο ντακ (exasound e38, balanced) ---> σαμπ και δορυφορους γινεται;;
Εχει μια άδεια ο νταποστ στις αγγελίες.
Δεν διατίθεται πλέον.

Έως 7.1, δεν λειτουργεί σε Atmos
 

Μηνύματα
552
Reaction score
1.224
Αν υπαρχει σοβαρός οικονομικός περιορισμός και ταυτόχρονα επιθυμία για σαφή βελτίωση του σεταπ, είναι η βέλτιστη λύση.
Χωρις ρομαντικούς και κλάψα.

Πολυ κλάψα πέφτει τελευταία ;)
Post automatically merged:


Εχει μια άδεια ο νταποστ στις αγγελίες.
Δεν διατίθεται πλέον.

Έως 7.1, δεν λειτουργεί σε Atmos

Ποιο δεν διατιθεται; Το ντιρακ σε λογισμικο;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
Σε αυτό το σχεδιάγραμμα:

259030_203a3ce9c9d6121a68674741e7258958.png


Η θέση του φτηνού Ναντ, είναι στο κέντρο, με 89 ντιμπι (στο 1 βολτ).

Σαφώς ο εμοτιβα είναι καλύτερος, αλλά για να βγάλετε τα έξτρα 9 ντεσιμπέλ (από τα 89 μέχρι τα 98) πρέπει να δώσετε πολύ χρήμα σε χώρο και ηχεία, πάνω από 20.000€ χαλαρά.

Δεν είναι ευκολακια αυτά τα ντεσιμπέλ για να βγούνε, εκεί είναι όλα τα λεφτά, στο δυναμικό εύρος, που σημαίνει χαμηλή στάθμη θορύβου ηρεμίας (ουδος του χώρου) και πολύ υψηλή μέγιστη στάθμη ακρόασης, ώστε η διαφορά αυτών των δύο, εφόσον είναι εντός των ορίων αντίληψης του αυτιού (μη μου μετράτε μίνιμουμ στάθμη στα 20 και 30 χερτζ τα 50 και 60 ντεσιμπέλ, δεν ακούτε τίποτα εκεί, είναι τα επίπεδα απόλυτης ησυχίας) να πλησιάζει το εύρος του σιναντ που μετράει ο Αμίρ. ;)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.691
Reaction score
58.372
Αν υπαρχει σοβαρός οικονομικός περιορισμός και ταυτόχρονα επιθυμία για σαφή βελτίωση του σεταπ, είναι η βέλτιστη λύση.
Χωρις ρομαντικούς και κλάψα.

Πολυ κλάψα πέφτει τελευταία ;)
...
Προτού αρχίσεις και ο...ίδιος,φρόντιζε πρώτα να πείθεις άμα υποστηρίξεις ότι...έχεις πετάξει τα αυθεντικά σου συγγράμματα. :)
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.153
Reaction score
30.835
Δεν γίνεται.

ο...Λαγκαδιανός ... είναι ...
(ο μαύρος δράκος
:o:o:o:lolsign::lolsign::lolsign:
Post automatically merged:

από τα 89 μέχρι τα 98
Αν ήταν μόνο το σινάντ, δεν θα υπήρχε λόγος να αντιμετωπίζουμε επιφυλακτικά τα μηχανήματα του είδους...
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
Για να διευκολυνθείτε στην αξιολόγηση του δυναμικού εύρους:

Στις χαμηλές συχνότητες, και δη στην πρώτη οκταβα, το μέγιστο δυναμικό εύρος δε μπορεί να ξεπεράσει τα 70 ντεσιμπέλ, κι αυτό αν καταφέρετε μέγιστη στάθμη στους 20 κύκλους τα 140 ντεσιμπέλ.

Στη δεύτερη οκταβα, με μέγιστη στάθμη τα 130 ντεσιμπέλ, μπορείτε να έχετε ένα μέγιστο δυναμικό εύρος έως 100 ντεσιμπέλ, σε πραγματικά πολύ ήσυχο χώρο ακρόασης.

Στην τρίτη οκταβα, το μέγιστο δυνατό δυναμικό εύρος είναι παρόμοιο, περί τα 100 ντεσιμπέλ, αν φτάσετε στάθμες περί τα 120 ντεσιμπέλ.

Πιο ψηλά, περί τον 1 χιλιοκυκλο ας πούμε, με μέγιστη στάθμη 110 ντεσιμπέλ (δεν αντέχετε παραπάνω) θα παίζει περί τα 90 το μέγιστο δυνατό δυναμικό εύρος.

Όπως αντιλαμβάνεστε, το πρόβλημα είναι στις 3 πρώτες οκτάβες.

Για να επιτύχετε τέτοιες στάθμες με χαμηλές παραμορφώσεις ώστε να έχουν νόημα οι μετρήσεις του αμιρ, θέλει πολύ δουλειά, πολύ χρήμα, πολλά ντεσιμπέλ, πολύ περιποίηση στο χώρο.

Διότι αν οι παραμορφώσεις εκεί ξεπερνούν το 5-10%, δεν έχει νόημα να σας απασχολεί ένα χαζοπικ παραμόρφωσης στο σχεδιάγραμμα του αμιρ... ;)

Ο Άμπε ας πούμε, για να βγάλει 125 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης στις 2 πρώτες οκτάβες στον ανοιχτό χώρο του σαλονιού του που παίζει κοντά στα 80τμ, θέλει μινιμουμ μια 8-αδα από τα σαμπ που πήρε ο Τζιοβάνι. ;)

Ποιο δυναμικό εύρος;

Χθες ακούγαμε στου vastsar, και το πρώτο που τελείωνε σε χαλαρές στάθμες ήταν το σαμπ, και μέσα σε 15τμ δωμάτιο κλειστό, με boundaries να σπρώχνουν, και με σαμπ των 1600€ που δεν έπαιζε κάτω από 25 ούτε ήθελε κιόλας να προσπαθήσει, και καλώς το έχουνε κόψει (φοκαλ).

Γουέλκαμ του δε ριαλ θινγκ...



ΥΓ. Σημειώστε ότι το κερασάκι στην τούρτα είναι η απώλεια δυναμικού εύρους των ηχείων, λόγω της απαραίτητης ισοστάθμισης. Δηλαδή, δίνοντας διόρθωση +6 ντεσιμπέλ σε κάποιο σημείο στο φάσμα στο σαμπ, για να ομαλοποιησεις την απόκριση (απαραίτητο), απευθείας χάνεις 6 ντεσιμπέλ συνολικά από το εύρος που έχει να σου προσφέρει αυτό το σαμπ.

Δηλαδή φτάνει μέχρι 110; Ε, πες τώρα πως φτάνει μέχρι 104.

Ξέρω, σας έκανα την καρδιά περιβόλι.

Δατς δε φακιν φακτς.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.691
Reaction score
58.372
Για να διευκολυνθείτε στην αξιολόγηση του δυναμικού εύρους:

Στις χαμηλές συχνότητες, και δη στην πρώτη οκταβα, το μέγιστο δυναμικό εύρος δε μπορεί να ξεπεράσει τα 70 ντεσιμπέλ, κι αυτό αν καταφέρετε μέγιστη στάθμη στους 20 κύκλους τα 140 ντεσιμπέλ.

Στη δεύτερη οκταβα, με μέγιστη στάθμη τα 130 ντεσιμπέλ, μπορείτε να έχετε ένα μέγιστο δυναμικό εύρος έως 100 ντεσιμπέλ, σε πραγματικά πολύ ήσυχο χώρο ακρόασης.

Στην τρίτη οκταβα, το μέγιστο δυνατό δυναμικό εύρος είναι παρόμοιο, περί τα 100 ντεσιμπέλ, αν φτάσετε στάθμες περί τα 120 ντεσιμπέλ.

Πιο ψηλά, περί τον 1 χιλιοκυκλο ας πούμε, με μέγιστη στάθμη 110 ντεσιμπέλ (δεν αντέχετε παραπάνω) θα παίζει περί τα 90 το μέγιστο δυνατό δυναμικό εύρος.

Όπως αντιλαμβάνεστε, το πρόβλημα είναι στις 3 πρώτες οκτάβες.

Για να επιτύχετε τέτοιες στάθμες με χαμηλές παραμορφώσεις ώστε να έχουν νόημα οι μετρήσεις του αμιρ, θέλει πολύ δουλειά, πολύ χρήμα, πολλά ντεσιμπέλ, πολύ περιποίηση στο χώρο.

Διότι αν οι παραμορφώσεις εκεί ξεπερνούν το 5-10%, δεν έχει νόημα να σας απασχολεί ένα χαζοπικ παραμόρφωσης στο σχεδιάγραμμα του αμιρ... ;)

Ο Άμπε ας πούμε, για να βγάλει 125 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης στις 2 πρώτες οκτάβες στον ανοιχτό χώρο του σαλονιού του που παίζει κοντά στα 80τμ, θέλει μινιμουμ μια 8-αδα από τα σαμπ που πήρε ο Τζιοβάνι. ;)

Ποιο δυναμικό εύρος;

Χθες ακούγαμε στου vastsar, και το πρώτο που τελείωνε σε χαλαρές στάθμες ήταν το σαμπ, και μέσα σε 15τμ δωμάτιο κλειστό, με boundaries να σπρώχνουν, και με σαμπ των 1600€ που δεν έπαιζε κάτω από 25 ούτε ήθελε κιόλας να προσπαθήσει, και καλώς το έχουνε κόψει (φοκαλ).

Γουέλκαμ του δε ριαλ θινγκ...
Στην πράξη,εντός τυπικών και μη φροντισμένων οικιακών χώρων το ουσιαστικό δυναμικόν εύρος με βάση το θόρυβο υποβάθρου από το περιβάλλον δεν ξεπερνά τα 60 dB - άντε 70 σε ευνοϊκές εξοχικές τοποθεσίες.

Οι τιμές SINAD που δημοσιεύονται στο ASR έχουν ουσιαστική και ύψιστη σημασία για τους χρήστες...ακουστικών
- και δη in-ear monitors.;)
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.027
Μηνύματα
2.959.525
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top