Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
Εφόσον δεν έχουν σημαντικές παθογένειες οι χώροι,
εξαίρεση η τοποθέτηση στον κακό χώρο με χάλια τρίγωνο ακρόασης και πλαινές ανακλάσεις.
Πιθανολογώ πως κάποιος που θα έμπαινε στη διαδικασία εφαρμογής μιας τέτοιας ισοστάθμισης ,ακόμα και αν δεν είχε έναν by the book φροντισμένο χώρο ,θα είχε τουλάχιστον σε πρώτη φάση εξασφαλίσει την απουσία σοβαρών παθογενειών και τριγώνων Πανοράματος!
Επειδή όμως απόλυτη ταύτιση είναι απίθανο να συμβεί στην πράξη,θα γίνονται αντιληπτές διαφοροποιήσεις.Και θα ήταν...ανιαρό να συνέβαινε αλλιώς...;)
Προφανώς ,άλλωστε δε μίλησα για απόλυτη ταύτιση ,αλλά για το κατά πόσο το ευγενές αυτό άθλημα της ανεύρεσης διαφορών ανάμεσα στα τρία αυτά συστήματα θα προσομοίαζε σε ένα άλλο άθλημα , αυτό της ανεύρεσης ψύλλων στα άχυρα! ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.445
Reaction score
138.363
Η αλήθεια στον ήχο είναι όντως ανιαρή.
Είναι ένα πεζό απλό βατό τεχνολογικό πράγμα, χωρίς μαύρη μαγεία και μυστήριο, χωρίς υγρασία στις μεσαίες, χωρίς μετάξι στα πρίμα και χωρίς τα κουραφεξαλα του χαϊ ενδ.

Όλα μπαίνουν σε μια σειρά αν υπάρχει γνώση, και αναλύονται επαρκώς, σε βαθμό κακουργήματος, πέραν του αντιληπτού και του αναγκαίου.

Σε στούντιο που θες να κάνεις δουλειά πάνω στην ηχογράφηση και να παραχθεί ένα σοβαρό αποτέλεσμα, ως γνωστόν, δεν έχουν θέση μονοδρομες κοτσάνες και παραμορφοσιομηχανες γλομπάτες, δε δουλεύει με "λίγα και καλά" βατ τίποτα, δεν αναγνωρίζεται καμία "μαγεία" και λοιπές μπούρδες, είναι μια απλή επιστήμη το θέμα, βατή και σοβαρή.

Γι'αυτό και μεις όταν πρωτοπήγαμε σε κάποιο σοβαρό στούντιο, φάγαμε τέτοια μπάτσα που μας βγήκαν τα μισά δόντια, είχαμε σοκαριστεί, αναρωτιόμασταν τι μ@λακίες ακούγαμε τόσα χρόνια ως δήθεν εραστές του καλού ήχου και των χροιών, μέσα στο βούρκο του χάλι έντ....
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Πιθανολογώ πως κάποιος που θα έμπαινε στη διαδικασία εφαρμογής μιας τέτοιας ισοστάθμισης ,ακόμα και αν δεν είχε έναν by the book φροντισμένο χώρο ,θα είχε τουλάχιστον σε πρώτη φάση εξασφαλίσει την απουσία σοβαρών παθογενειών και τριγώνων Πανοράματος!

Προφανώς ,άλλωστε δε μίλησα για απόλυτη ταύτιση ,αλλά για το κατά πόσο το ευγενές αυτό άθλημα της ανεύρεσης διαφορών ανάμεσα στα τρία αυτά συστήματα θα προσομοίαζε σε ένα άλλο άθλημα , αυτό της ανεύρεσης ψύλλων στα άχυρα! ;)
E,όχι και ψύλλους...βελόνες.
Στα πολυκαναλικά...πευκοβελόνες.
Στη δε περίπτωση λυχνιακών setup...σακοράφες.
Η αλήθεια στον ήχο είναι όντως ανιαρή.
Είναι ένα πεζό απλό βατό τεχνολογικό πράγμα, χωρίς μαύρη μαγεία και μυστήριο, χωρίς υγρασία στις μεσαίες, χωρίς μετάξι στα πρίμα και χωρίς τα κουραφεξαλα του χαϊ ενδ.

Όλα μπαίνουν σε μια σειρά αν υπάρχει γνώση, και αναλύονται επαρκώς, σε βαθμό κακουργήματος, πέραν του αντιληπτού και του αναγκαίου.

Σε στούντιο που θες να κάνεις δουλειά πάνω στην ηχογράφηση και να παραχθεί ένα σοβαρό αποτέλεσμα, ως γνωστόν, δεν έχουν θέση μονοδρομες κοτσάνες και παραμορφοσιομηχανες γλομπάτες, δε δουλεύει με "λίγα και καλά" βατ τίποτα, δεν αναγνωρίζεται καμία "μαγεία" και λοιπές μπούρδες, είναι μια απλή επιστήμη το θέμα, βατή και σοβαρή.

Γι'αυτό και μεις όταν πρωτοπήγαμε σε κάποιο σοβαρό στούντιο, φάγαμε τέτοια μπάτσα που μας βγήκαν τα μισά δόντια, είχαμε σοκαριστεί, αναρωτιόμασταν τι μ@λακίες ακούγαμε τόσα χρόνια ως δήθεν εραστές του καλού ήχου και των χροιών, μέσα στο βούρκο του χάλι έντ....

Για τον ΄΄Αστροναύτη τζούνιορ΄ τώρα,Μπορεί να μη βρίσκονται προδιαγραφές για το KS 1016,αλλά μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα από τα συμφραζόμενα...Ανώτερο πλήθος αγωγών σημαίνει και άνοδο χωρητικότητας.Άμα παίρναμε για λίγο σοβαρά τους προωθητικούς ισχυρισμούς για σφριγηλότερες χαμηλές και τονική θερμότητα στη συμπεριφορά,τότε θα έπρεπε να συμπεράνουμε ότι κάποια εγγενής υποχώρηση θα υφίσταται στις ανώτερες και ανώτατες οκτάβες.Επομένως δεν θα ήταν σκόπιμο να εντασσόταν σε καθεστώς επιπρόσθετων φίλτρων που θα έκοβαν υψηλές.

Εκτός και αν μειώνονταν οι επίμαχες τιμές με δραστική μείωση μήκους που συνήθως είναι αδόκιμη σε καλώδια ΄΄έτοιμα προς σερβίρισμα΄΄ για το χρήστη.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
E,όχι και ψύλλους...βελόνες.
Στα πολυκαναλικά...πευκοβελόνες.
Έστω!
Στη δε περίπτωση λυχνιακών setup...σακοράφες.
Ξέρεις πολλούς λυχνιακούς που θα εφάρμοζαν ισοστάθμιση? :tongue:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Έστω!


Ξέρεις πολλούς λυχνιακούς που θα εφάρμοζαν ισοστάθμιση? :tongue:
Εξ ου και οι...σακοράφες.Πιο εύκολα περνά καμήλα από την κεφαλή τους,παρά λυχνιόφιλος τις πύλες της...ισοστάθμισης. ;)
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.990
Reaction score
85.287
Ο λόγος που ανέβασα τα συγκριτικά διαγράμματα απόκρισης δεν ηταν για να αποδείξω πως αυτοί οι χώροι παίζουν ακριβώς το ίδιο. Προφανώς και ειναι πολλοί ακόμα παράγοντες που πρέπει να εξετασθούν για να το ισχυριστούμε αυτό, και ήδη αναφέρθηκαν οι περισσότεροι.

Ο σκοπός ήταν να σημειώσω την αξία των μετρήσεων και της ισοστάθμισης ως έναν απο τους βασικούς παράγοντες στην αναπαραγωγή ήχου, αλλά την λογική της εφαρμογής των κατηφορικών target curves.

Αντιθέτως σε χώρους-συστήματα στημένα με το αυτί :gotcha:, στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν εχουν τα ηχεία παρόμοια συμπεριφορά μεταξύ τους απο σπίτι σε σπίτι, ούτε καν στο ίδιο σπίτι.:headbang:
Ο καθένας τους ακούει αλλιώς την μουσική. Τελείως. Αλλο κομμάτι ακούει ο καθένας τους. :roflmao:

Και το χειρότερο ειναι πως οι ιδιοκτήτες έχουν και άποψη.
(Η άποψη -γενικά μιλώντας- είναι η πληγή της εποχής. Και το εκπαιδευτικό σύστημα την εξιδανικεύει δυστυχώς. Και μετά φυτρώνουν αντιεμβολιαστές και οπαδοί της επίπεδης Γης. Ηταν χρήσιμη η άποψη, ίσως μέχρι πριν 200 χρόνια, τώρα είναι τροχοπέδη. Σήμερα χρειάζεται 90% γνώση και 10% άποψη-τα νούμερα επιλέχθηκαν για να δείξουν σημασία, όχι ακρίβεια).

Δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί στρίψατε την συζήτηση σε παντελώς άχρηστη κατεύθυνση.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
λυχνιόφιλος τις πύλες της...ισοστάθμισης
The Tuber At The Gates Of Dirac...! :tongue:


Post automatically merged:

Δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί στρίψατε την συζήτηση σε παντελώς άχρηστη κατεύθυνση.
Γιατί μπορούμε! :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.445
Reaction score
138.363
άνοδο χωρητικότητας
Έχουν εξεταστεί αυτά τα θέματα σε εξωφρενικό βαθμό στο παρελθόν, κι έχουν βγει αδιαπραγματευτα συμπεράσματα για τα καλώδια.

Ωστόσο, η χρήση ενός φτηνού και λεπτού AES EBU καλωδίου της μογκαμι ή κάποιου της μπελντεν, στο αγνό αναλογικό σήμα (ακόμα και για φόνο στειτζ) των χαλιενταδων, δεν γίνεται αποδεκτή.

Τα απλά λιτά βύσματα της νιουτρικ, που διαθέτουν χαρακτηριστικά χωρητικότητας, είναι τα άτιμα ...πσηφιακά. Να μη μιλήσω για bnc, είναι αδόκιμο... Ε, ποιος Λέανδρος να πεισθεί; Με το αφτί; Α παπαπαπαπα
 
Last edited:

I

iason

Guest
Ο λόγος που ανέβασα τα συγκριτικά διαγράμματα απόκρισης δεν ηταν για να αποδείξω πως αυτοί οι χώροι παίζουν ακριβώς το ίδιο. Προφανώς και ειναι πολλοί ακόμα παράγοντες που πρέπει να εξετασθούν για να το ισχυριστούμε αυτό, και ήδη αναφέρθηκαν οι περισσότεροι.

Ο σκοπός ήταν να σημειώσω την αξία των μετρήσεων και της ισοστάθμισης ως έναν απο τους βασικούς παράγοντες στην αναπαραγωγή ήχου, αλλά την λογική της εφαρμογής των κατηφορικών target curves.

Αντιθέτως σε χώρους-συστήματα στημένα με το αυτί :gotcha:, στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν εχουν τα ηχεία παρόμοια συμπεριφορά μεταξύ τους απο σπίτι σε σπίτι, ούτε καν στο ίδιο σπίτι.:headbang:
Ο καθένας τους ακούει αλλιώς την μουσική. Τελείως. Αλλο κομμάτι ακούει ο καθένας τους. :roflmao:

Και το χειρότερο ειναι πως οι ιδιοκτήτες έχουν και άποψη.
(Η άποψη -γενικά μιλώντας- είναι η πληγή της εποχής. Και το εκπαιδευτικό σύστημα την εξιδανικεύει δυστυχώς. Και μετά φυτρώνουν αντιεμβολιαστές και οπαδοί της επίπεδης Γης. Ηταν χρήσιμη η άποψη, ίσως μέχρι πριν 200 χρόνια, τώρα είναι τροχοπέδη. Σήμερα χρειάζεται 90% γνώση και 10% άποψη-τα νούμερα επιλέχθηκαν για να δείξουν σημασία, όχι ακρίβεια).

Δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί στρίψατε την συζήτηση σε παντελώς άχρηστη κατεύθυνση.
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις δηλαδή ( Το ότι ο καθένας στο χώρο του ακούει αλλιώς την μουσική) λέω εγω ό αδαής πέρα του ότι όντως μπορεί να μετράνε λάθος, Μήπως αυτό είναι και το Όνειρο?
Να παίζουν διαφορετικά.
Φαντάσου στο κόσμο που ζούμε 7 δις άνθρωποι να είμαστε όλοι ίδιοι.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
...

Δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί στρίψατε την συζήτηση σε παντελώς άχρηστη κατεύθυνση.
Χρόνια σου Πολλά!
Με Υγεία και καλές ακροάσεις.
(Και ας μας κάνεις...πλάκα ως ΄΄μικρός θεός΄΄ σκεπτόμενος ν'αποκτήσεις Trinnov ST2 για...δικαναλική χρήση)

The Tuber At The Gates Of Dirac...! :tongue:


Post automatically merged:


Γιατί μπορούμε! :biggrin:
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις δηλαδή ( Το ότι ο καθένας στο χώρο του ακούει αλλιώς την μουσική) λέω εγω ό αδαής πέρα του ότι όντως μπορεί να μετράνε λάθος, Μήπως αυτό είναι και το Όνειρο?
Να παίζουν διαφορετικά.
Φαντάσου στο κόσμο που ζούμε 7 δις άνθρωποι να είμαστε όλοι ίδιοι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.445
Reaction score
138.363
Μήπως αυτό είναι και το Όνειρο?
Να παίζουν διαφορετικά.
Α να γεια σου.
Αυτό είναι το Χάι Εντ.
Αυτό το όνειρο ακριβώς. 8-)

Γι'αυτό γίνομαι αντιπαθής.
Είμαι το ...ξυπνητήρι. :lol:
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
Ευτυχως που υπαρχει ο τουρτας και διατηρει το νημα τον τεχνοκρατικον του χαρακτηρα
Ναι ,φώναξέ με όταν ξεκινήσεις την παρουσίαση του δικού σου στον νέο χώρο! :tongue:
Post automatically merged:

Καλά κοιμάται ο Ακαρλ :lolsign:
Μόλις μπήκε...!
Ετοιμάσου για Καστοριάδη...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.445
Reaction score
138.363
Το να παίζουν διαφορετικά την ίδια μουσική τα διαφορετικά στέρεα, το έχουμε ονομάσει (χαριτολογώντας) μαστερινγκ.

Δηλαδή, προσπαθεί να κάνει μαστερινγκ στην ηχογράφηση ο χαϊεντας, προσθέτοντας λόγου χάριν αρμονικές παραμορφώσεις από κάποιον γλομπο, ώστε ακριβώς να το ακούει διαφορετικά από ότι στην πραγματικότητα είναι.

Δυστυχώς όμως, όλα αυτά, υπό όρους υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, είναι λάθος.

Στόχος της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής είναι να αναπαραχθεί η ηχογράφηση στο χώρο σου ακριβώς όπως είναι, χωρίς αλλοιώσεις.

Αν λοιπόν απλοποιήσουμε λίγο το θέμα, κι αν υποθέσουμε πως όλοι μας διαθέτουμε ένα ηχοσύστημα πραγματικά υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, τότε είναι φυσικό και επόμενο να ακούμε όμοια την ίδια ηχογράφηση όλοι μας, δηλαδή απλώς να την ακούμε όπως είναι.

Είδες που είναι ...ανιαρό; ;)

Ομοίως ανιαρό γίνεται σε επίπεδο μιας μηχανής. Πχ σε ένα Ντακ που μετράει άψογα και σε ένα άλλο που ομοίως μετράει άψογα, χέσε με αν ακούσεις διαφορά μεταξύ τους. Παίζουν το ίδιο, παίζουν πιστά. Αυτααααα. Ανιαρότατο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.990
Reaction score
85.287
Οταν έχετε οποιοδήποτε προβληματισμό για την αναπαραγωγή μουσικής, προτείνω να σκέφτεστε εικόνα, ειναι απελευθερωτικό.
Δηλαδή:
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις δηλαδή ( Το ότι ο καθένας στο χώρο του ακούει αλλιώς την μουσική) λέω εγω ό αδαής πέρα του ότι όντως μπορεί να μετράνε λάθος, Μήπως αυτό είναι και το Όνειρο?
Να παίζουν διαφορετικά.
Ναι, ναι, του ενός ο προβολέας (ή η TV) να τα δείχνει κόκκινα, ο άλλος πράσινα, ο άλλος θολά, ο άλλος στραβά.
Το Όνειρο.
:headbang:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.445
Reaction score
138.363
Οταν έχετε οποιοδήποτε προβληματισμό για την αναπαραγωγη μουσικής, προτείνω να σκέφτεστε εικόνα, ειναι απελευθερωτικό.
Δηλαδή:

Ναι, ναι, του ενός ο προβολέας (ή η TV) να τα δείχνει κόκκινα, ο άλλος πράσινα, ο άλλος θολά, ο άλλος στραβά.
Το Όνειρο.
:headbang:
Καλά ρε συ, ίδιο θα βλέπουμε το Βέγγο όλοι; Ασπρόμαυρο και καραφλο;
Εγώ θέλω να τον βλέπω με μαλλιά, και λίγο μωβ.
Έτσι, για ποικιλία.
Να μην είναι ανιαρό.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
Καλά ρε συ, ίδιο θα βλέπουμε το Βέγγο όλοι; Ασπρόμαυρο και καραφλο;
Εγώ θέλω να τον βλέπω με μαλλιά, και λίγο μωβ.
Έτσι, για ποικιλία.
Να μην είναι ανιαρό.
Χρειάζεσαι τηλεόραση που να υποστηρίζει σύστημα αναμετάδοσης NTSC.
Never The Same Colour :tongue:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.866
Reaction score
10.780
Καλά ρε συ, ίδιο θα βλέπουμε το Βέγγο όλοι; Ασπρόμαυρο και καραφλο;
Εγώ θέλω να τον βλέπω με μαλλιά, και λίγο μωβ.
Έτσι, για ποικιλία.
Να μην είναι ανιαρό.
Άλλαξε καλώδιο στην τηλεόραση για να γίνει και ξανθός
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.001
Μηνύματα
2.958.557
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top