Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Εφόσον δεν έχουν σημαντικές παθογένειες οι χώροι,
Πιθανολογώ πως κάποιος που θα έμπαινε στη διαδικασία εφαρμογής μιας τέτοιας ισοστάθμισης ,ακόμα και αν δεν είχε έναν by the book φροντισμένο χώρο ,θα είχε τουλάχιστον σε πρώτη φάση εξασφαλίσει την απουσία σοβαρών παθογενειών και τριγώνων Πανοράματος!εξαίρεση η τοποθέτηση στον κακό χώρο με χάλια τρίγωνο ακρόασης και πλαινές ανακλάσεις.
Προφανώς ,άλλωστε δε μίλησα για απόλυτη ταύτιση ,αλλά για το κατά πόσο το ευγενές αυτό άθλημα της ανεύρεσης διαφορών ανάμεσα στα τρία αυτά συστήματα θα προσομοίαζε σε ένα άλλο άθλημα , αυτό της ανεύρεσης ψύλλων στα άχυρα!Επειδή όμως απόλυτη ταύτιση είναι απίθανο να συμβεί στην πράξη,θα γίνονται αντιληπτές διαφοροποιήσεις.Και θα ήταν...ανιαρό να συνέβαινε αλλιώς...
E,όχι και ψύλλους...βελόνες.Πιθανολογώ πως κάποιος που θα έμπαινε στη διαδικασία εφαρμογής μιας τέτοιας ισοστάθμισης ,ακόμα και αν δεν είχε έναν by the book φροντισμένο χώρο ,θα είχε τουλάχιστον σε πρώτη φάση εξασφαλίσει την απουσία σοβαρών παθογενειών και τριγώνων Πανοράματος!
Προφανώς ,άλλωστε δε μίλησα για απόλυτη ταύτιση ,αλλά για το κατά πόσο το ευγενές αυτό άθλημα της ανεύρεσης διαφορών ανάμεσα στα τρία αυτά συστήματα θα προσομοίαζε σε ένα άλλο άθλημα , αυτό της ανεύρεσης ψύλλων στα άχυρα!
Η αλήθεια στον ήχο είναι όντως ανιαρή.
Είναι ένα πεζό απλό βατό τεχνολογικό πράγμα, χωρίς μαύρη μαγεία και μυστήριο, χωρίς υγρασία στις μεσαίες, χωρίς μετάξι στα πρίμα και χωρίς τα κουραφεξαλα του χαϊ ενδ.
Όλα μπαίνουν σε μια σειρά αν υπάρχει γνώση, και αναλύονται επαρκώς, σε βαθμό κακουργήματος, πέραν του αντιληπτού και του αναγκαίου.
Σε στούντιο που θες να κάνεις δουλειά πάνω στην ηχογράφηση και να παραχθεί ένα σοβαρό αποτέλεσμα, ως γνωστόν, δεν έχουν θέση μονοδρομες κοτσάνες και παραμορφοσιομηχανες γλομπάτες, δε δουλεύει με "λίγα και καλά" βατ τίποτα, δεν αναγνωρίζεται καμία "μαγεία" και λοιπές μπούρδες, είναι μια απλή επιστήμη το θέμα, βατή και σοβαρή.
Γι'αυτό και μεις όταν πρωτοπήγαμε σε κάποιο σοβαρό στούντιο, φάγαμε τέτοια μπάτσα που μας βγήκαν τα μισά δόντια, είχαμε σοκαριστεί, αναρωτιόμασταν τι μ@λακίες ακούγαμε τόσα χρόνια ως δήθεν εραστές του καλού ήχου και των χροιών, μέσα στο βούρκο του χάλι έντ....
Έστω!E,όχι και ψύλλους...βελόνες.
Στα πολυκαναλικά...πευκοβελόνες.
Ξέρεις πολλούς λυχνιακούς που θα εφάρμοζαν ισοστάθμιση?Στη δε περίπτωση λυχνιακών setup...σακοράφες.
Εξ ου και οι...σακοράφες.Πιο εύκολα περνά καμήλα από την κεφαλή τους,παρά λυχνιόφιλος τις πύλες της...ισοστάθμισης.Έστω!
Ξέρεις πολλούς λυχνιακούς που θα εφάρμοζαν ισοστάθμιση?
The Tuber At The Gates Of Dirac...!λυχνιόφιλος τις πύλες της...ισοστάθμισης
Γιατί μπορούμε!Δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί στρίψατε την συζήτηση σε παντελώς άχρηστη κατεύθυνση.
Έχουν εξεταστεί αυτά τα θέματα σε εξωφρενικό βαθμό στο παρελθόν, κι έχουν βγει αδιαπραγματευτα συμπεράσματα για τα καλώδια.άνοδο χωρητικότητας
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις δηλαδή ( Το ότι ο καθένας στο χώρο του ακούει αλλιώς την μουσική) λέω εγω ό αδαής πέρα του ότι όντως μπορεί να μετράνε λάθος, Μήπως αυτό είναι και το Όνειρο?Ο λόγος που ανέβασα τα συγκριτικά διαγράμματα απόκρισης δεν ηταν για να αποδείξω πως αυτοί οι χώροι παίζουν ακριβώς το ίδιο. Προφανώς και ειναι πολλοί ακόμα παράγοντες που πρέπει να εξετασθούν για να το ισχυριστούμε αυτό, και ήδη αναφέρθηκαν οι περισσότεροι.
Ο σκοπός ήταν να σημειώσω την αξία των μετρήσεων και της ισοστάθμισης ως έναν απο τους βασικούς παράγοντες στην αναπαραγωγή ήχου, αλλά την λογική της εφαρμογής των κατηφορικών target curves.
Αντιθέτως σε χώρους-συστήματα στημένα με το αυτί , στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν εχουν τα ηχεία παρόμοια συμπεριφορά μεταξύ τους απο σπίτι σε σπίτι, ούτε καν στο ίδιο σπίτι.
Ο καθένας τους ακούει αλλιώς την μουσική. Τελείως. Αλλο κομμάτι ακούει ο καθένας τους.
Και το χειρότερο ειναι πως οι ιδιοκτήτες έχουν και άποψη.
(Η άποψη -γενικά μιλώντας- είναι η πληγή της εποχής. Και το εκπαιδευτικό σύστημα την εξιδανικεύει δυστυχώς. Και μετά φυτρώνουν αντιεμβολιαστές και οπαδοί της επίπεδης Γης. Ηταν χρήσιμη η άποψη, ίσως μέχρι πριν 200 χρόνια, τώρα είναι τροχοπέδη. Σήμερα χρειάζεται 90% γνώση και 10% άποψη-τα νούμερα επιλέχθηκαν για να δείξουν σημασία, όχι ακρίβεια).
Δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί στρίψατε την συζήτηση σε παντελώς άχρηστη κατεύθυνση.
Χρόνια σου Πολλά!...
Δεν μπορώ να καταλάβω πως και γιατί στρίψατε την συζήτηση σε παντελώς άχρηστη κατεύθυνση.
The Tuber At The Gates Of Dirac...!
Post automatically merged:
Γιατί μπορούμε!
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις δηλαδή ( Το ότι ο καθένας στο χώρο του ακούει αλλιώς την μουσική) λέω εγω ό αδαής πέρα του ότι όντως μπορεί να μετράνε λάθος, Μήπως αυτό είναι και το Όνειρο?
Να παίζουν διαφορετικά.
Φαντάσου στο κόσμο που ζούμε 7 δις άνθρωποι να είμαστε όλοι ίδιοι.
Α να γεια σου.Μήπως αυτό είναι και το Όνειρο?
Να παίζουν διαφορετικά.
Ναι ,φώναξέ με όταν ξεκινήσεις την παρουσίαση του δικού σου στον νέο χώρο!Ευτυχως που υπαρχει ο τουρτας και διατηρει το νημα τον τεχνοκρατικον του χαρακτηρα
Μόλις μπήκε...!Καλά κοιμάται ο Ακαρλ
Ναι, ναι, του ενός ο προβολέας (ή η TV) να τα δείχνει κόκκινα, ο άλλος πράσινα, ο άλλος θολά, ο άλλος στραβά.Σύμφωνα με αυτά που γράφεις δηλαδή ( Το ότι ο καθένας στο χώρο του ακούει αλλιώς την μουσική) λέω εγω ό αδαής πέρα του ότι όντως μπορεί να μετράνε λάθος, Μήπως αυτό είναι και το Όνειρο?
Να παίζουν διαφορετικά.
Καλά ρε συ, ίδιο θα βλέπουμε το Βέγγο όλοι; Ασπρόμαυρο και καραφλο;Οταν έχετε οποιοδήποτε προβληματισμό για την αναπαραγωγη μουσικής, προτείνω να σκέφτεστε εικόνα, ειναι απελευθερωτικό.
Δηλαδή:
Ναι, ναι, του ενός ο προβολέας (ή η TV) να τα δείχνει κόκκινα, ο άλλος πράσινα, ο άλλος θολά, ο άλλος στραβά.
Το Όνειρο.
Χρειάζεσαι τηλεόραση που να υποστηρίζει σύστημα αναμετάδοσης NTSC.Καλά ρε συ, ίδιο θα βλέπουμε το Βέγγο όλοι; Ασπρόμαυρο και καραφλο;
Εγώ θέλω να τον βλέπω με μαλλιά, και λίγο μωβ.
Έτσι, για ποικιλία.
Να μην είναι ανιαρό.
Άλλαξε καλώδιο στην τηλεόραση για να γίνει και ξανθόςΚαλά ρε συ, ίδιο θα βλέπουμε το Βέγγο όλοι; Ασπρόμαυρο και καραφλο;
Εγώ θέλω να τον βλέπω με μαλλιά, και λίγο μωβ.
Έτσι, για ποικιλία.
Να μην είναι ανιαρό.