- Μηνύματα
- 7.486
- Reaction score
- 12.264
Τον τελευταίο καιρό κλίνω στην άποψη ότι μια φεράρι στις λάσπες τη πατάει ακόμα και ένα panda 4x4. Πόσο μάλλον ένα lada niva.
Τον τελευταίο καιρό κλίνω στην άποψη ότι μια φεράρι στις λάσπες τη πατάει ακόμα και ένα panda 4x4. Πόσο μάλλον ένα lada niva.
Δεν είναι Φεράρι. Ούτε καν λαντα.Πόσο μάλλον όταν η Ferrari δυσκολεύεται να βγάλει κάτω από 100 Hz.
Οι Ferrari πανω απο τις 6000 δουλευουν καλα!Πόσο μάλλον όταν η Ferrari δυσκολεύεται να βγάλει κάτω από 100 Hz.
Θα μου το θυμησεις ξανα σε λιγο καιρο που θα στησω τα ηχεια.Για άκου λίγο αυτό να μου πεις πώς σκάει η μπότα στην αρχή (αλλά και κατά τη διάρκεια)
Τουλάχιστον έχω φτάσει στο σημείο να την ακούω! (τη μπότα!!)Θα μου το θυμησεις ξανα σε λιγο καιρο που θα στησω τα ηχεια.
Αλλα αν βασιζεσαι στο πως ακους τη μουσικη σου απο το πως βαραει η μποτα,δεν εχεις υψηλες απαιτησεις...
Και πού να βασιστεί ρε μανούλα μου?Αλλα αν βασιζεσαι στο πως ακους τη μουσικη σου απο το πως βαραει η μποτα,δεν εχεις υψηλες απαιτησεις...
Άσε μας ρε αφτιά με τις μπότες σου...Πιο "υψηλή απαίτηση" από το να βγει μποτιά από ηχοσύστημα, με όλο το φάσμα, με ατάκα και ρεαλιστική στάθμη, δε ξέρω.
Αν βρείτε κάτι πιο απαιτητικό, ελάτε να μου το πείτε.
ΥΓ. 134 ντεσιμπέλ βαράει η μπότα. Άντε γεια.
Μεσαίες, υψηλές, έχουν όλα τα συστήματα. Μπάσα, όχι όλα.Θα μου το θυμησεις ξανα σε λιγο καιρο που θα στησω τα ηχεια.
Αλλα αν βασιζεσαι στο πως ακους τη μουσικη σου απο το πως βαραει η μποτα,δεν εχεις υψηλες απαιτησεις...
Δεν το εθεσα ετσι.Μιλαω για την απολυτη διαφανεια και αρμονικη συμπεριφορα αυτων-ιδιως των μεσαιων και ακομα πιο συγκεκριμενα στο συχνοτικο φασμα της ανθρωπινης φωνης!Μεσαίες, υψηλές, έχουν όλα τα συστήματα. Μπάσα, όχι όλα.
Για να καταλάβεις τι λέμε, πρέπει να κατανοήσεις πως είναι αδύνατη η ορθή αναπαραγωγή των μεσαίων χωρίς το σωστό υπόβαθρο από τα μπάσα.Δηλαδη για να καταλαβω-υπαρχει εδω μεσα καποιος που να θεωρει οτι η σωστη αναπαραγωγη των ακροχαμηλων συχνοτητων ειναι πιο σημαντικη απο τη σωστη αναπαραγωγη των μεσαιων;Τις συχνοτητες δηλαδη που ειναι προσαρμοσμενο το αυτι να ανταποκρινεται στο περιβαλλον και στα ερεθισματα;
Δεν το εθεσα ετσι.Μιλαω για την απολυτη διαφανεια και αρμονικη συμπεριφορα αυτων-ιδιως των μεσαιων και ακομα πιο συγκεκριμενα στο συχνοτικο φασμα της ανθρωπινης φωνης!
Υπάρχει μεγάφωνο που μηχανικά δεν μπορεί να υποστηρίξει την ορθή αναπαραγωγή των μεσαίων; Και αν ναι, σε ποια κατηγορία τιμής;Δηλαδη για να καταλαβω-υπαρχει εδω μεσα καποιος που να θεωρει οτι η σωστη αναπαραγωγη των ακροχαμηλων συχνοτητων ειναι πιο σημαντικη απο τη σωστη αναπαραγωγη των μεσαιων;Τις συχνοτητες δηλαδη που ειναι προσαρμοσμενο το αυτι να ανταποκρινεται στο περιβαλλον και στα ερεθισματα;
Αν το σύστημα χώρου και ηχείων μετράει σωστά, τότε δεν θα αποδίδει σωστά και το φάσμα της ανθρώπινης φωνής;Δεν το εθεσα ετσι.Μιλαω για την απολυτη διαφανεια και αρμονικη συμπεριφορα αυτων-ιδιως των μεσαιων και ακομα πιο συγκεκριμενα στο συχνοτικο φασμα της ανθρωπινης φωνης!
Τωρα μιλας σωστα.Χρειαζονται ολες οι συχνοτητες.Αλλα οχι να μου λετε μερικοι οτι εχοντας σωστο μπασσο θα παιξει σωστα και η φωνη η το κυμβαλο με ενα συστημα του 1000κου επειδη εχει σαμπ!Για να καταλάβεις τι λέμε, πρέπει να κατανοήσεις πως είναι αδύνατη η ορθή αναπαραγωγή των μεσαίων χωρίς το σωστό υπόβαθρο από τα μπάσα.
Είναι αλληλένδετα, κι επηρεάζει το ένα το άλλο, δεν υφίσταται το ένα όταν απουσιάζει το άλλο.
Το σφάλμα είναι αυτό ακριβώς που λες, να τα κοιτάζεις μεμονωμένα. Εκεί την πατάς.
Υπαρχουν απειρα και εχουν να κανουν με την κατασκευη τους.Υπάρχει μεγάφωνο που μηχανικά δεν μπορεί να υποστηρίξει την ορθή αναπαραγωγή των μεσαίων; Και αν ναι, σε ποια κατηγορία τιμής;
Αν το σύστημα χώρου και ηχείων μετράει σωστά, τότε δεν θα αποδίδει σωστά και το φάσμα της ανθρώπινης φωνής;
Ναι, αλλά στη μια περίπτωση διαχειρίζεσαι κάτι υπαρκτό και στην άλλη προσπαθείς να επιτύχεις κάτι που το σύστημα για τον ένα ή τον άλλο λόγο δεν μπορεί να σου δώσει. Μπορείς να μειώσεις το υπαρκτό, δεν μπορείς να αυξήσεις το ανύπαρκτο.Τωρα μιλας σωστα.Χρειαζονται ολες οι συχνοτητες.Αλλα οχι να μου λετε μερικοι οτι εχοντας σωστο μπασσο θα παιξει σωστα και η φωνη η το κυμβαλο με ενα συστημα του 1000κου επειδη εχει σαμπ!
Αναφέρθηκα στο μεγάφωνο αρχικά, προφανώς είναι και θέμα σχεδίασης του συνόλου του ηχείου. Απο'κει και πέρα, το εάν ένα σύστημα παίζει σωστά, θα το κρίνω απο τις μετρήσεις του και συγκρινόμενο με ένα άλλο σύστημα που έχει όσο το δυνατόν πιο κοντινές μετρήσεις. Το τί είναι ευχάριστο, δεν σημαίνει πάντα ότι είναι και το σωστό. Αν μας απασχολεί να παίζει σωστά το σύστημά μας, βέβαια.Υπαρχουν απειρα και εχουν να κανουν με την κατασκευη τους.
Το οτι μετραει σωστα ενα ηχειο συχνοτικα,δε σημαινει οτι θα αποδωσει πιστα την ηχογραφξση.Μπαινουν και αλεες σημαντικες μετρησεις στο παιχνιδι.
Και φανταζομαι θα διαβασες για περιπτωσεις ανεπιτυχους ισοσταθμισης,που μετρουσαν καλα και ακουγοταν σκ@τ@!!!
Γιατί;Αλλα οχι να μου λετε μερικοι οτι εχοντας σωστο μπασσο θα παιξει σωστα και η φωνη η το κυμβαλο με ενα συστημα του 1000κου επειδη εχει σαμπ!
Δε διαφωνω.Το εχω ζησει γιατι ειχα ενα σαμπ συνδεδεμενο για πολλα χρονια.Το αυτί όμως, να ξέρεις, το γεμίζει κανονικά.