Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.936
Reaction score
30.874
Κι ακόμη δεν έχεις καταλάβει τίποτα!.....
Είπα λοιπόν:
Άλλη η δουλειά της ισοστάθμισης κι άλλη η δουλειά του Ντακ, της πηγής ,του ηχείου, του καλωδίου κλπ...
Δε μπορεί καμιά ισοστάθμιση να σου κάνει το ηχείο της koda να παίζει σαν Wilson, όπως πιστεύει πχ ο αστροναύτης, ότι δλδ, αν "φτιάξει" την ισοστάθμιση θα κάνει downgrade στον εξοπλισμό του και θα ακούει καλύτερα!!
Δε γίνεται ρε @alexis , απλά δε γίνεται!!.
Δεν ακυρώνω λοιπόν τη συνδρομή της ισοστάθμισης στη βελτίωση του ηχητικού αποτελέσματος, αλλά από την άλλη δε μπορεί να κάνει τα σκ@τ@ και τούρτες!
Έγινα κατανοητός τώρα ή να στο σπάσω σε ταληρα??
Ετσι!

Πιστευω να ειναι εμφανες αυτο,απο τη στιγμη που τερματισα το στησιμο του χωρου μονο με το αυτι...
Δεν κατάλαβες αλλά δεν πειράζει βρε.
Daccc all the wayyy
 




Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Σουπερ!Λιγα πιασιματα μονο της λειπουν...

Jiovanni,εσυ που μου φαινεσαι ανοιχτομυαλος ανθρωπος και (νομιζω) δικαναλος,ψαξου για τον Mscaler της Chord.Ανεβαζει στην κορυφη ενα καλο dac και ολοι οσοι τον ακουσαν λενε οτι ειναι το endgame στο χωρο του audio.Μαλλον θα ειναι η επομενη μου αγορα καποια στιγμη!
 
  • Haha
Reactions: PMC











Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.324
Απαντησα και στον Αστροναυτη για το ιδιο.Πιστευω να σε καλυψα και να μη βγαλεις λαθος συμπερασμα για την αποψη μου.

Το αν απολαμβανω ομως τη μουσικη μου-ακομα και τη μεταλ που εσυ νομιζω ακους-θα στο διαψευσω!Εχω 26 χρονια εμπειριας στο χωρο και νομιζω αυτο τα λεει ολα.Και δεν αναφερομαι στο γουστο αλλα στη σωστη αναπαραγωγη.Οχι τελεια αλλα σωστη!
Γιάνννη,δικό σου είναι το setup,δικό σου και το νήμα και δεν μας πέφτει λόγος πώς γουστάρεις ν'ακούς ο ίδιος και τί σ'ευχαριστεί προσωπικά.Οπότε οι ενστάσεις μου απευθύνονται κυρίως στο σύνολο των αναγνωστών.

Καταρχάς,στο θέμα των τελεστικών,απομονώνεις ένα μονάχα μετρητικό στοιχείο από το σύνολο των απαιτήσεων σε δεδομένη υλοποίηση.Επίσης παραβλέπεται το γεγονός ότι διαφορετικές κυκλωματικές εφαρμογές αφήνουν περιθώριο και σε κατώτερες μετρητικές επιδόσεις σε μεμονωμένο τομέα,αρκεί να ικανοποιούνταν οι συνολικοί όροι της εφαρμογής.

Επειδή όμως είναι σκόπιμο να επικεντρωθούμε στο σημείο που έθεσες ο ίδιος,ας ανατρέξουμε στον τύπο που παρέχει τον ελάχιστο απαιτούμενο ρυθμό ανόδου :

Slew Rate (Volt/μsec) = 2 * 3,14 * f (μέγιστη απαιτούμενη συχνότητα σήματος σε Hz) * V (μέγιστο απαιτούμενο πλάτος σήματος σε Volts)

Σημειωτέον ότι αισθητή παραμόρφωση θα προέκυπτε μονάχα εφόσον υπερβαίνονταν οι δυνατότητες συγκεκριμένου ολοκληρωμένου ως προς το ρυθμό ανόδου του σε σχέση με το εφαρμοζόμενο σήμα.

Για να δούμε λοιπόν τί θα συνέβαινε σε τυπικές εφαρμογές audio με το ολοκληρωμένο ευρισκόμενο στο στάδιο εξόδου

Για να ενισχυόταν σήμα με μέγιστη συχνότητα 25 KHz σε μέγιστη τάση 5 Volts ,όπως προκύπτει από τον τύπο θα χρειαζόταν ελάχιστος ρυθμός ανόδου : 0,785 Volts / μsec.

Το ΝΕ5532 έχει ...υπερ-δεκαπλάσιο στα 9 Volt /μsec.

Ας αναλογιστούμε κιόλας ότι στα τυπικά μουσικά σήματα το ύψος του πλάτους στις τελευταίες οκτάβες είναι πολύ κατώτερο σε σχέση με τις μεσαίες και τις πρώτες,ενώ κιόλας σε εφαρμογές όπως της metric η μέγιστη απαιτούμενη στάθμη εξόδου από το ολοκληρωμένο θα ήταν...μικρότερη.

Οπότε το ΄΄μουλάρι΄΄ ΝΕ5532 σε σχέση με το ΄΄γρήγορο άτι΄΄ OPA627 μπορεί κάλλιστα να είναι σοφότερα προσαρμοσμένο σε δεδομένη εφαρμογή εντός των προδιαγραφών του και άλλων παραμέτρων που θα το καθιστούσαν προτιμότερο για τη συγκεκριμένη πάντα εφαρμογή.

Στο δεύτερο σκέλος.εκτιμώ ότι το ακουστικό σου αισθητήριο είναι πράγματι οξύ,αλλά εσφαλμένα βαθμονομημένο ως προς τις πρώτες οκτάβες όλα αυτά τα χρόνια.Και αυτό θα μπορούσε να γίνει αντιληπτό για όποιον ερχόταν σε κοντινή επαφή με τον αντίκτυπο που προκύπτει από μια drum set που παίζει επιτόπου σε δωμάτιο,ή έστω από τα όργανα μιας υπαίθριας μπάντας,όπου δεν θα υφίστατο τεχνητή προώθηση κατά τη διάδοση από τις ακουστικές ιδιότητες δεδομένης αίθουσας.

Καλώς ή κακώς εδώ είναι η εμπειρία αντί της θεωρίας που ανατρέπει τις χαϊενδικές δοξασίες περί επάρκειας.

Τρίτον,σε μια απόκριση εντός πραγματικού δωματίου,θα γίνονταν ευκόλως ανεκτές μεταπτώσεις εν είδει τραμπάλας,αρκεί να περιορίζονταν σε πολύ στενές συχνοτικές ζώνες.Αυτό το πράγμα δεν συμβαίνει στη ζώνη των πρώτων οκτάβων ειδικώς για το δικό σου χώρο.Τέλος Χρόνου.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι μήπως θα ήταν λιγότερο οδυνηρό...να έμενα στα σατιρικά κείμενα.
 
Last edited:


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Γιάνννη,δικό σου είναι το setup,δικό σου και το νήμα και δεν μας πέφτει λόγος πώς γουστάρεις ν'ακούς ο ίδιος και τί σ'ευχαριστεί προσωπικά.Οπότε οι ενστάσεις μου απευθύνονται κυρίως στο σύνολο των αναγνωστών.

Καταρχάς,στο θέμα των τελεστικών,απομονώνεις ένα μονάχα μετρητικό στοιχείο από το σύνολο των απαιτήσεων σε δεδομένη υλοποίηση.Επίσης παραβλέπεται το γεγονός ότι διαφορετικές κυκλωματικές εφαρμογές αφήνουν περιθώριο και σε κατώτερες μετρητικές επιδόσεις σε μεμονωμένο τομέα,αρκεί να ικανοποιούνταν οι συνολικοί όροι της εφαρμογής.

Επειδή όμως είναι σκόπιμο να επικεντρωθούμε στο σημείο που έθεσες ο ίδιος,ας ανατρέξουμε στον τύπο που παρέχει τον ελάχιστο απαιτούμενο ρυθμό ανόδου :

Slew Rate (Volt/μsec) = 2 * 3,14 * f (μέγιστη απαιτούμενη συχνότητα σήματος σε Hz) * V (μέγιστο απαιτούμενο πλάτος σήματος σε Volts)

Σημειωτέον ότι αισθητή παραμόρφωση θα προέκυπτε μονάχα εφόσον υπερβαίνονταν οι δυνατότητες συγκεκριμένου ολοκληρωμένου ως προς το ρυθμό ανόδου του σε σχέση με το εφαρμοζόμενο σήμα.

Για να δούμε λοιπόν τί θα συνέβαινε σε τυπικές εφαρμογές audio με το ολοκληρωμένο ευρισκόμενο στο στάδιο εξόδου

Για να ενισχυόταν σήμα με μέγιστη συχνότητα 25 KHz σε μέγιστη τάση 5 Volts ,όπως προκύπτει από τον τύπο θα χρειαζόταν ελάχιστος ρυθμός ανόδου : 0,785 Volts / μsec.

Το ΝΕ5532 έχει ...υπερ-δεκαπλάσιο στα 9 Volt /μsec.

Ας αναλογιστούμε κιόλας ότι στα τυπικά μουσικά σήματα το ύψος του πλάτους στις τελευταίες οκτάβες είναι πολύ κατώτερο σε σχέση με τις μεσαίες και τις πρώτες,ενώ κιόλας σε εφαρμογές όπως της metric η μέγιστη απαιτούμενη στάθμη εξόδου από το ολοκληρωμένο θα ήταν...μικρότερη.

Οπότε το ΄΄μουλάρι΄΄ ΝΕ5532 σε σχέση με το ΄΄γρήγορο άτι΄΄ OPA627 μπορεί κάλλιστα να είναι σοφότερα προσαρμοσμένο σε δεδομένη εφαρμογή εντός των προδιαγραφών του και άλλων παραμέτρων που θα το καθιστούσαν προτιμότερο για τη συγκεκριμένη πάντα εφαρμογή.

Στο δεύτερο σκέλος.εκτιμώ ότι το ακουστικό σου αισθητήριο είναι πράγματι οξύ,αλλά εσφαλμένα βαθμονομημένο ως προς τις πρώτες οκτάβες όλα αυτά τα χρόνια.Και αυτό θα μπορούσε να γίνει αντιληπτό για όποιον ερχόταν σε κοντινή επαφή με τον αντίκτυπο που προκύπτει από μια drum set που παίζει επιτόπου σε δωμάτιο,ή έστω από τα όργανα μιας υπαίθριας μπάντας,όπου δεν θα υφίστατο τεχνητή ενίσχυση από τις ακουστικές ιδιότητες δεδομένης αίθουσας.

Καλώς ή κακώς εδώ είναι η εμπειρία αντί της θεωρίας που ανατρέπει τις χαϊενδικές δοξασίες περί επάρκειας.

Τρίτον,σε μια απόκριση εντός πραγματικού δωματίου,θα γίνονταν ευκόλως ανεκτές μεταπτώσεις εν είδει τραμπάλας,αρκεί να περιορίζονταν σε πολύ στενές συχνοτικές ζώνες.Αυτό το πράγμα δεν συμβαίνει στη ζώνη των πρώτων οκτάβων ειδικώς για το δικό σου χώρο.Τέλος Χρόνου.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι μήπως θα ήταν λιγότερο οδυνηρό...να έμενα στα σατιρικά κείμενα.
Θα σου απαντησω μονο για το ρυθμο ανοδου-τα υπολοιπα απαντηθηκαν ηδη.

Δε θα κατσω να αντιμαχησω τιους υπολογισμους σου.Θα σου απαντησω ομως με σιγουρια οτι οι ηχητικες διαφορες των 2 αυτων τελεστικων ειναι τεραστιες!

Και απο την αλλη,καποιες μετρησεις δε λενε ολη την αληθεια!Ο διακεκριμενος παγκοσμιως Rob Watts,εχει αποδειξει οτι οσο κατεβαινει το S/N ακομα και πολυ κατω απο τα ακουστα ορια-μεχρι τα 190 νομιζω εχει φτασει αυτος-τοσο βελτιωνεται η ηχητικη ποιοτητα!

Και σταματηστε λιγο να προσπαθειτε ασκοπα να με βγαζετε λαθος και διαβαστε λιγο τα στοιχεια και τα λινκ που σας παραθετω!Εχετε κολλησει σε καποια σκεπτικα και δεν προχωρατε μπροστα...
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.964
Μηνύματα
2.957.417
Members
38.270
Νεότερο μέλος
Nice_kid
Top