- Μηνύματα
- 7.480
- Reaction score
- 12.258
Εδώ είναι η παρεξήγηση: δεν εκφέρω την άποψη κανενός άλλου. Εκφέρω άποψη πάνω σε αυτά που έχω δοκιμάσει, έχω ακούσει, κάνοντας σύγκριση του πριν με το μετά. Η άποψη για τη τοποθέτηση subs μου φαίνεται καθ'όλα λογική ( αν και δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση όπως έχω καταλάβει ), είδα τις μετρήσεις του χώρου μου και είδα ότι δεν επιτρέπει για παράδειγμα να βγάλω τα ηχεία εκεί που θα πάρω πιο εντυπωσιακή στερεοφωνική εικόνα, γιατί εκεί θα χάσω σε όλα τα υπόλοιπα. Άπο την άλλη, όπως προανέφερα, μου αρέσει το μπάσο και όσο περισσότερο το ακούω, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω ότι μου έλειπε. Άρα...Από τη στιγμη που δεν πιστεύεις τίποτα και δεν έχεις καταλήξει σε κάτι, τότε μη τοποθετήσε για τα θέματα αυτά. Δεν απαξιώνω τη παρουσία σου άλλα ουτε και την άποψη σου αλλά επιμένω στο ότι υπάρχει ένα μπέρδεμα σε πολλά από αυτά που συχνά εκφράζεις - εκφέροντας ουσιαστικά γνώμες και απόψεις άλλων σαν αντικειμενικά στοιχεία.
Ναι, αλλά πιστεύω ότι εκεί είναι το ζουμί. Στο να λειτουργήσει καλύτερα το σύστημα στον χώρο. Τότε και μόνο τότε θα δώσει π.χ. τη στερεοφωνική εικόνα που μπορεί να δώσει. Η διαφορά μου με τον @gdresios είναι ότι εγώ εφαρμόζω και ισοστάθμιση, οπότε έχω σαφώς καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στα κανάλια, το δοκίμαζα και προχθές με mono ηχογράφηση, καρφί κέντρο. Και μόνο όταν τα έφερα καρφί κέντρο, πήρα αυτό που ακούω τώρα, που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με πριν κάτι μήνες. Όπως είπα προχθές, έβαλα και τα kimber στο σύστημα. Και πάλι, καμία σχέση με αυτό που άκουγα παλιά, με τα ίδια καλώδια ( φυσικά, υπάρχουν διαφορές και σε σχέση με τα "απλά" καλώδια ).Π.Χ. το στήσιμο των ηχείων και η ακουστική φροντίδα είναι δύο πράγματα που γίνονται μαζί. Δεν αντικαθίστονται από κανένα καλώδιο και κανεις δεν έχει την γνώμη αυτή. Αν βλέπεις τα καλώδια σαν equalizer και αναρρωτιέσαι γιατί απλά δεν βάζει κάποιος ένα equalizer, αναρρωτήσου το γιατί πρέπει να θεωρούνται τα κάλώδια equalizer και αν υπάρχουν περιπτώσεις που όντως χρησιμοποιούνται σαν αυτή γιατί τότε δεν τα χρησιμοποιούν (τα equalizer και βάζουν καλώδια). Πίστεψέ με δεν υπάρχει εύκολη ή γενική απαντηση σε αυτό. Αν θες να δώσεις μια γρήγορη και επιδερμική απάντηση - όπως κάποιοι εδώ - κάντο, αλλά να ξέρεις πως ΕΣΥ τελικά κρύβεσαι από την αλήθεια του όλου θέματος εδώ. Φιλικά και πάλι.
Φυσικά και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται τα καλώδια σαν equalizer, αλλά όταν λέμε ότι τα τάδε καλώδια τσιρίζουν, ενώ τα άλλα έχουν πιο γλυκές μεσαίες, τί πραγματικά λέμε; Και όλα αυτά που ακούμε όταν αλλάζουμε καλώδια, που πραγματικά οφείλονται; Μέχρι στιγμής, το μόνο που δεν μου κολλάει στο τρόπο που σκέφτομαι, είναι η έννοια της ταχύτητας. Η έννοια του ρυθμού. Όλα τα άλλα λίγο ή πολύ μπορούν να εξηγηθούν με όρους συχνοτικούς. Δεν μπορεί κανένα ( σωστό ) καλώδιο να αποκρύψει καμία πληροφορία, μπορεί όμως με βάση τα ιδιαίτερα (ηλεκτρικά) του χαρακτηριστικά να ταπεινώσει ή να εξυψώσει μια ή και περισσότερες συχνοτικές περιοχές που επηρεάζουν εν τέλει αυτό που ακούμε. Αν μη τι άλλο, αυτό μου φαίνεται πιο λογικό απο το ότι ένα καλώδιο έχει προτιμήσεις, στενεύει εικόνα, αφαιρεί αέρα, χαλαρώνει μπάσα, τσιτώνει πρίμα.
Kαι τέλος, επαναλαμβάνω και το τονίζω. Απο τη στιγμή που ακούμε στερεοφωνικά, οφείλουμε να διασφαλίζουμε και την απαιτούμενη στερεοφωνική λειτουργία. Άλλο πράγμα ακούγεται όταν ισορροπημένα ακούμε 30% αριστερά και σβήσιμο προς τα δεξιά ( ηχώ ), άλλο πράγμα θα ακούσουμε όταν το ένα ηχείο βρίσκεται πιο μπροστά απο το άλλο. Ρε παίδες, βοηθήστε λίγο, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα.