Από nordost σε κάτι άλλο !!!

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.258
Από τη στιγμη που δεν πιστεύεις τίποτα και δεν έχεις καταλήξει σε κάτι, τότε μη τοποθετήσε για τα θέματα αυτά. Δεν απαξιώνω τη παρουσία σου άλλα ουτε και την άποψη σου αλλά επιμένω στο ότι υπάρχει ένα μπέρδεμα σε πολλά από αυτά που συχνά εκφράζεις - εκφέροντας ουσιαστικά γνώμες και απόψεις άλλων σαν αντικειμενικά στοιχεία.
Εδώ είναι η παρεξήγηση: δεν εκφέρω την άποψη κανενός άλλου. Εκφέρω άποψη πάνω σε αυτά που έχω δοκιμάσει, έχω ακούσει, κάνοντας σύγκριση του πριν με το μετά. Η άποψη για τη τοποθέτηση subs μου φαίνεται καθ'όλα λογική ( αν και δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση όπως έχω καταλάβει ), είδα τις μετρήσεις του χώρου μου και είδα ότι δεν επιτρέπει για παράδειγμα να βγάλω τα ηχεία εκεί που θα πάρω πιο εντυπωσιακή στερεοφωνική εικόνα, γιατί εκεί θα χάσω σε όλα τα υπόλοιπα. Άπο την άλλη, όπως προανέφερα, μου αρέσει το μπάσο και όσο περισσότερο το ακούω, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω ότι μου έλειπε. Άρα...

Π.Χ. το στήσιμο των ηχείων και η ακουστική φροντίδα είναι δύο πράγματα που γίνονται μαζί. Δεν αντικαθίστονται από κανένα καλώδιο και κανεις δεν έχει την γνώμη αυτή. Αν βλέπεις τα καλώδια σαν equalizer και αναρρωτιέσαι γιατί απλά δεν βάζει κάποιος ένα equalizer, αναρρωτήσου το γιατί πρέπει να θεωρούνται τα κάλώδια equalizer και αν υπάρχουν περιπτώσεις που όντως χρησιμοποιούνται σαν αυτή γιατί τότε δεν τα χρησιμοποιούν (τα equalizer και βάζουν καλώδια). Πίστεψέ με δεν υπάρχει εύκολη ή γενική απαντηση σε αυτό. Αν θες να δώσεις μια γρήγορη και επιδερμική απάντηση - όπως κάποιοι εδώ - κάντο, αλλά να ξέρεις πως ΕΣΥ τελικά κρύβεσαι από την αλήθεια του όλου θέματος εδώ. Φιλικά και πάλι.
Ναι, αλλά πιστεύω ότι εκεί είναι το ζουμί. Στο να λειτουργήσει καλύτερα το σύστημα στον χώρο. Τότε και μόνο τότε θα δώσει π.χ. τη στερεοφωνική εικόνα που μπορεί να δώσει. Η διαφορά μου με τον @gdresios είναι ότι εγώ εφαρμόζω και ισοστάθμιση, οπότε έχω σαφώς καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στα κανάλια, το δοκίμαζα και προχθές με mono ηχογράφηση, καρφί κέντρο. Και μόνο όταν τα έφερα καρφί κέντρο, πήρα αυτό που ακούω τώρα, που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με πριν κάτι μήνες. Όπως είπα προχθές, έβαλα και τα kimber στο σύστημα. Και πάλι, καμία σχέση με αυτό που άκουγα παλιά, με τα ίδια καλώδια ( φυσικά, υπάρχουν διαφορές και σε σχέση με τα "απλά" καλώδια ).
Φυσικά και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται τα καλώδια σαν equalizer, αλλά όταν λέμε ότι τα τάδε καλώδια τσιρίζουν, ενώ τα άλλα έχουν πιο γλυκές μεσαίες, τί πραγματικά λέμε; Και όλα αυτά που ακούμε όταν αλλάζουμε καλώδια, που πραγματικά οφείλονται; Μέχρι στιγμής, το μόνο που δεν μου κολλάει στο τρόπο που σκέφτομαι, είναι η έννοια της ταχύτητας. Η έννοια του ρυθμού. Όλα τα άλλα λίγο ή πολύ μπορούν να εξηγηθούν με όρους συχνοτικούς. Δεν μπορεί κανένα ( σωστό ) καλώδιο να αποκρύψει καμία πληροφορία, μπορεί όμως με βάση τα ιδιαίτερα (ηλεκτρικά) του χαρακτηριστικά να ταπεινώσει ή να εξυψώσει μια ή και περισσότερες συχνοτικές περιοχές που επηρεάζουν εν τέλει αυτό που ακούμε. Αν μη τι άλλο, αυτό μου φαίνεται πιο λογικό απο το ότι ένα καλώδιο έχει προτιμήσεις, στενεύει εικόνα, αφαιρεί αέρα, χαλαρώνει μπάσα, τσιτώνει πρίμα.
Kαι τέλος, επαναλαμβάνω και το τονίζω. Απο τη στιγμή που ακούμε στερεοφωνικά, οφείλουμε να διασφαλίζουμε και την απαιτούμενη στερεοφωνική λειτουργία. Άλλο πράγμα ακούγεται όταν ισορροπημένα ακούμε 30% αριστερά και σβήσιμο προς τα δεξιά ( ηχώ ), άλλο πράγμα θα ακούσουμε όταν το ένα ηχείο βρίσκεται πιο μπροστά απο το άλλο. Ρε παίδες, βοηθήστε λίγο, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα.
 


Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.258
Πως να το πω. Πριν την επίτευξη της ισορροπίας ανάμεσα στα κανάλια, αρκετές απο τις πληροφορίες ακούγονταν "λεπτές". Ενώ είμαι μπασάκιας, κρίνω το σύστημά μου στις ψηλές συχνότητες και ειδικότερα στο σβήσιμο των πιατινών, Πόσο μεγαλύτερη διάρκεια σβησίματος ακούω, πόσο ευδιάκριτα, πόσο crispy τα ακούω. Ε, μετά την επίτευξη της ισορροπίας, καμία απολύτως σχέση. Τα δε μεταβατικά απο το ένα κανάλι στο άλλο, είναι σαφώς πιο ομαλά ( όπως έχω ξαναπεί ). Η αίσθηση του βάθους της σκηνής είναι σαφέστερη, κάθε "πληροφορία" έχει τη δική της θέση μέσα στη σκηνή, ενώ πριν αλληλοκαλύπτονταν.
 




Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Άμα ο Βλάσης παρατήσει την αβουγουδού, εκεί να δεις τι έχει να γίνει.

Το έλα να δεις. Δε σου λέω τίποτα.


Αστηνε τώρα την αβουγουδου , ασχολείται με την πλούσια κόμη της. :lolsign: :gotcha: πλουσιώτερη της δικιάς σου.





279273_27b9f8436e7c3051199101495aed8bb5.png

:biggrin:
 

Μηνύματα
1.996
Reaction score
4.705
Και κάτι που άπτεται της απλης λογικής.
Αν δεχθούμε ότι το Μογκαμι
λόγω παραμέτρων και κατασκευής
είναι ανωτερο σε απόδοση
από το απλό καλώδιο πορτατιφ
(όπως φαινεται να παραδέχεστε)

Γιατί να μη δεχθούμε ότι υπάρχουν κατασκευαστές που την έχουν ξεπεράσει με δεδομένο ότι αυτή
όσο μεγάλη και αν ειναι
έχει πολύ συγκεκριμενους επιχειρηματικούς στόχους.
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.258
Και αν εγώ τα έκανα λάθος και είμαι στόκος στη τελική, αν ζητούσα απο τα καλώδια πράγματα που οι καταστάσεις δεν μου επέτρεπαν να ακούσω, γι'αυτό επέμεινα να κάνει ο gdresios πρώτα το mono test για να δει που βρίσκεται. Έχοντας κάνει αυτό το τεστ κάθε φορά που παρενέβαινα στο στήσιμο του συστήματός μου, διαπίστωνα ότι όσο καλύτερα άκουγα αυτή τη mono πληροφορία ( όσο πιο κέντρο όλες οι πληροφορίες, χωρίς να κλίνει κάποια πληροφορία προς μια κατεύθυνση ), τόσο πιο γεμάτος ήταν ο ήχος που άκουγα σε στερεο λειτουργία. Διαφωνεί κανείς; Γιατί όταν επέμεινα σε αυτό το διαολεμένο τεστ, πέσατε να με φάτε.

Και κάτι που άπτεται της απλης λογικής.
Αν δεχθούμε ότι το Μογκαμι
λόγω παραμέτρων και κατασκευής
είναι ανωτερο σε απόδοση
από το απλό καλώδιο πορτατιφ
(όπως φαινεται να παραδέχεστε)

Γιατί να μη δεχθούμε ότι υπάρχουν κατασκευαστές που την έχουν ξεπεράσει με δεδομένο ότι αυτή
όσο μεγάλη και αν ειναι
έχει πολύ συγκεκριμενους επιχειρηματικούς στόχους.
Τη κατασκευή εννοείς μάλλον. Ερώτηση: πως αποδεικνύεται ότι έχουν κάνει καλύτερη, όχι διαφορετική, καλύτερη κατασκευή; Δεν αμφισβητώ τίποτα απολύτως, απλά έχω την απορία.
 






I

iason

Guest
Και αν εγώ τα έκανα λάθος και είμαι στόκος στη τελική, αν ζητούσα απο τα καλώδια πράγματα που οι καταστάσεις δεν μου επέτρεπαν να ακούσω, γι'αυτό επέμεινα να κάνει ο gdresios πρώτα το mono test για να δει που βρίσκεται. Έχοντας κάνει αυτό το τεστ κάθε φορά που παρενέβαινα στο στήσιμο του συστήματός μου, διαπίστωνα ότι όσο καλύτερα άκουγα αυτή τη mono πληροφορία ( όσο πιο κέντρο όλες οι πληροφορίες, χωρίς να κλίνει κάποια πληροφορία προς μια κατεύθυνση ), τόσο πιο γεμάτος ήταν ο ήχος που άκουγα σε στερεο λειτουργία. Διαφωνεί κανείς; Γιατί όταν επέμεινα σε αυτό το διαολεμένο τεστ, πέσατε να με φάτε.



Τη κατασκευή εννοείς μάλλον. Ερώτηση: πως αποδεικνύεται ότι έχουν κάνει καλύτερη, όχι διαφορετική, καλύτερη κατασκευή; Δεν αμφισβητώ τίποτα απολύτως, απλά έχω την απορία.
Εγώ πάντως στην θέση σού θα έψαχνα να βρω το νήμα τότε που έγραφε ο κύριος Στέφανος με την φυσαρμόνικα( για καλώδια ρευματος) και έγραφες όλα αυτά τα όμορφα που έχεις απαρνηθεί, και θα του ζητούσα μια δημόσια Συγγνώμη.
Είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνεις, εάν υποθέσουμε ότι τώρα έχεις βρει το δρόμο σου.!!!!!
Φιλικά πάντα Ιάσων :drinks:
 

Μηνύματα
1.639
Reaction score
2.297
Εγώ θα του πρότεινα μιας και πλησιάζει, να βάλει ανήμερα του Πάσχα αυτο το τραγούδι με τους φαντάρους.Λογικά θα τους ακούσει να σουβλίζουν.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.663
Reaction score
58.237
...
Γιατί να μη δεχθούμε ότι υπάρχουν κατασκευαστές που την έχουν ξεπεράσει με δεδομένο ότι αυτή
όσο μεγάλη και αν ειναι
έχει πολύ συγκεκριμενους επιχειρηματικούς στόχους.
Πώς θα γινόταν να θεμελιωθεί η βελτίωση χωρίς αντικειμενικά δεδομένα...Ανεξάρτητα από περισσότερο ή λιγότερο αβανταδόρικες φίρμες.

Όταν λ.χ. οι παραγωγές των Abbey Road Studios είναι επεξεργασμένες μέσα από καλώδια δεδομένης έγκριτης εταιρείας.εμείς θα φιλοδοξούμε να...προσαρμόζαμε στο χώρο μας το περιεχόμενο όπως το συνέθεσαν οι αρμόδιοι τεχνικοί ήχου με άλλα δικά μας...καλώδια που θα είχαν τυχαίες και μη παραμετροποιήσιμες επιδράσεις. :O_o:
Προς μετάληψη λοιπόν το εξής.
Όλη του τη ζωή να μετακινεί κάποιος
τα ηχεία του
δεν πρόκειται να μειώσει στο χιλιοστό τον θόρυβο του συστήματος του
Αν αυτά είναι συνδεδεμένα με καλώδιο πορτατίφ...
΄΄Αντίδωρον-άδωρον΄΄ εφόσον ο θόρυβος υποβάθρου δεν θα κυμαινόταν μέσα σε ενδεδειγμένα όρια... ;)
(Προσοχή στο spoiler)
μπα.....
τίποτα δεν ακούς...το διορθώνει το...dsp!! :p :p :p
...δια πάσαν νόσο και...μ....α dsp!!! :tongue: :tongue:
Αφηνιασμένοι οργασμοί... :sneaky:
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.849
Reaction score
27.927
Προς μετάληψη λοιπόν το εξής.
Όλη του τη ζωή να μετακινεί κάποιος
τα ηχεία του
δεν πρόκειται να μειώσει στο χιλιοστό τον θόρυβο του συστήματος του
Αν αυτά είναι συνδεδεμένα με καλώδιο πορτατίφ...
Δλδ τα καλώδια πορτατίφ είναι επιρρεπή σε θόρυβο , ενώ τα τύπου ανακόντα δεν είναι?
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.908
Μηνύματα
2.955.775
Members
38.259
Νεότερο μέλος
kassius
Top