Από nordost σε κάτι άλλο !!!

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.286
Όχι, ειναι η προτεινόμενη απόσταση. Δείτε το πρωτότυπο:

View attachment 161432


Σελίδα 14
Έτσι.
Κάποιος το μετέφρασε λάθος, είναι εύκολο το λάθος σε αυτή την περίπτωση.

Το ηχείο λοιπόν, κρίνεται ικανοποιητικό για δωμάτια από 15τμ και πάνω, και για απόσταση ακρόασης 2,5μ.

Αυτές είναι οι οδηγίες του κατασκευαστή.
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.978
Reaction score
12.755
Σκατίγαλλοι σωβινιστές, δε θα καταδεχτούν ποτέ να μάθουν σωστά αγγλικά.

Αντιγράφω από το αυθεντικό γαλλικό κείμενο:

Aria 906 est conseillee pour des pieces a partir de 15m2 et une distance d'ecoute de l'ordre de 2,5m.

Ήτοι, απόσταση ακρόασης της τάξεως των 2,5μ.

AT
a listening distance θα έπρεπε να είναι η μετάφραση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.957
Reaction score
85.214
Οι φίλοι μου μου λένε φτιάξε ένα άλλο ταρκετ κερβ .....και τους ευχαριστώ .......αλλά !!!
Για ποια στάθμη ? ( ) ότι ναναι ? Για χαμηλότερα και ποσό? Η για πιο δυνατά από την στάθμη αναφοράς?
Παντως και αυτά τα λέει ο Τουλ...για ψάξε ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.286
Η φοκαλ είναι σοβαρή φίρμα.

Το ότι εξηγούν ποια είναι η ενδεδειγμένη απόσταση ακρόασης για τα ηχεία της, είναι πολύ σημαντικό στοιχείο.

Βέβαια, το όμοιο γίνεται σε σοβαρά ενεργά μόνιτορ, όλα μα όλα, έχουν στα χαρακτηριστικά τους την προτεινόμενη απόσταση ακρόασης, εννοείται.

Έτσι, υπάρχουν τα νιαρφιλντ, που είναι για μικρές αποστάσεις ακρόασης, τα μιντφιλντ που είναι για μέσες αποστάσεις ακρόασης, και τα φαρφιλντ για μεγάλες αποστάσεις ακρόασης.

Τα φαρφιλντ αποκαλούνται μερικές φορές και μέιν μόνιτορς..

Η χρήση οποιουδήποτε ηχείου, ενεργού ή παθητικού, σε ακατάλληλη για αυτό απόσταση ακρόασης, είναι λάθος και δε θα αποδίδει σωστά.

Αυτά τα φωνάζουμε εδώ και χρόνια...

Οφείλετε να θυμηθείτε ότι προ αμνημονεύτων ετών ο Κογιας έλεγε πως μόνο η απόσταση ακρόασης είναι το χρήσιμο στοιχείο για να βρεις ποιο ηχείο σου κάνει για το χώρο.

Εγώ έχω χρόνια που λέω κατ'επαναληψιν πως η απόσταση ακρόασης θα καθορίσει το δορυφοράκι που θα πάρεις, και ο όγκος του χώρου τα σαμπ που χρειάζεσαι.

Κι έχω βαρεθεί να λέω πως τα πολλά λεφτά στα ηχεία αγοράζουν μεγάλη απόσταση ακρόασης και υψηλά μαξ εσπιελ, τίποτε άλλο. Εκεί είναι τα λεφτά, στην απόσταση ακρόασης.

Σε μικρή απόσταση ακρόασης μπορείς να έχεις θεϊκό αποτέλεσμα με χαμηλού κόστους ηχεία, ενώ για μεγάλη απόσταση ακρόασης χρειάζεται βαθειά το χέρι στην τσέπη.

Όσο διαβάζετε, τόσο θα αναγνωρίζετε πόσο δίκιο έχουμε που σας τα λέμε....
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.957
Reaction score
85.214
Σκατίγαλλοι σωβινιστές, δε θα καταδεχτούν ποτέ να μάθουν σωστά αγγλικά.

Αντιγράφω από το αυθεντικό γαλλικό κείμενο:

Aria 906 est conseillee pour des pieces a partir de 15m2 et une distance d'ecoute de l'ordre de 2,5m.

Ήτοι, απόσταση ακρόασης της τάξεως των 2,5μ.

AT
a listening distance θα έπρεπε να είναι η μετάφραση.
Προφανώς.
Δεν καταλαβαίνω απο που κι ως που υπήρχε η οποιαδήποτε αμφιβολία. Δεν κάνει το ηχείο για 4 μέτρα. Τέλος.
Η φοκαλ είναι σοβαρή φίρμα.
Η φοκάλ είναι απο τις κορυφαίες. Εγγύηση.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.286
Δεν κάνει το ηχείο για 4 μέτρα. Τέλος.
Βεβαίως, είναι προφανές.

Εκτός από τις οδηγίες του κατασκευαστή, είναι και οι απλές κατανοητές έννοιες της φυσικής, που κάμπτονται μεν, αλλά δεν παύουν να ισχύουν.

Ένα σχεδιάγραμμα που έχω ανεβάσει εκατοντάδες φορές, τα εξηγεί πάρα πολύ απλά:

imgext.gif


Έχω διαβάσει αρκετά, ώστε να σας λέω πως με βάση το μέγεθος του μεγαφώνου χαμηλομεσαίων του δορυφόρου, μπορείτε να εκτιμήσετε με σημαντική ακρίβεια την ενδεδειγμένη απόσταση ακρόασης.

Έχω βγάλει και οδηγό επ'αυτου.

Πέραν τούτου, η σχεδίαση του κρος είναι τέτοια, που δίνει συμφασική απόκριση των επιμέρους μεγαφώνων σε συγκεκριμένη απόσταση ακρόασης.

Όλα είναι μαθηματικά....
 

Μηνύματα
1.996
Reaction score
4.705
Ισοσταθμιση......
Μας λέει λοιπόν ο τοολ με τον ποιο ξεκάθαρο τρόπο ότι ΜΟΝΟ στην στάθμη αναφοράς 85db ισχύει αυτό που ακούμε . Μόνο σε αυτή την στάθμη. Μόνο στα 85 db.
Αν κάποιος θέλει να ακούει όπως του αρέσει στα 60 η στα 70 η στα 80 η στα 95 , 105, 115 dB η ταρκετ κερβ που ακούει πρέπει να αλλάζει. Δεν κάνει η ίδια ταργκετ κερβ!
Εχει και συνέχεια :
ταργκετ κερβ για κάθε δισκογραφική χωριστά..
ταργκετ κερβ για κάθε μαστερα χωριστα...
ταργκετ κερβ για κάθε CD χωριστά...
Καλή δύναμη.. :roflmao:
 

C

chrispo

Guest
Οδηγίες προς ναυτιλομένους...όλα αυτά για ισοσταθμίσεις και στάθμες αναφοράς και target curves, ..κτλ, για να δουλέψουν χρειάζονται ΜΟΝΟ μία απαραίτητη προϋπόθεση...FLAT RECORDINGS :confused:
Αν δε ( που δε..:rolleyes:), ...άστο καλύτερα...¨τζάμπα καίει η λάμπα¨ ( ή το τρανζίστορ ...👀):biggrin:
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
Το ηχείο λοιπόν, κρίνεται ικανοποιητικό για δωμάτια από 15τμ και πάνω, και για απόσταση ακρόασης 2,5μ.

Αυτές είναι οι οδηγίες του κατασκευαστή.
Και αυτό σηκώνει κουβέντα ως προς την "πονηρή" διατύπωση.
Γιατί αφήνεται να εννοηθεί πως τα 2,5 είναι η βέλτιστη προτεινόμενη, αλλά έχω την εντύπωση πως θα έπρεπε να αναφέρεται ως μέγιστη.
Αν κάνω λάθος, με διορθώνετε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.957
Reaction score
85.214
Και αυτό σηκώνει κουβέντα ως προς την "πονηρή" διατύπωση.
Γιατί αφήνεται να εννοηθεί πως τα 2,5 είναι η βέλτιστη προτεινόμενη, αλλά έχω την εντύπωση πως θα έπρεπε να αναφέρεται ως μέγιστη.
Αν κάνω λάθος, με διορθώνετε.
Τι γκρινιάρης Θεέ μου :gotcha:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.286
Όπως έγραψα για τον φίλο μας τον Τζιοβάνι, έχει φαρφιλντ ηχεία, που η φίρμα τα αποκαλεί "main monitors", και όχι μιντφιλντ ηχεία.

Δυστυχώς, για τους τυπικούς οικιακούς χώρους, καταλληλότερες επιλογές είναι τα μιντφιλντ ηχεία.

Ναι, με ένα φτηνότερο ηχείο, από τα μιντφιλντ της φίρμας, θα άκουγε καλύτερα στο χώρο που είναι τώρα, σε σχέση με το πολύ ακριβότερο φαρφιλντ ηχείο που έχει πάρει.

Τα περισσότερα λεφτά, δεν συνοδεύονται από καλύτερο ήχο... Η απόσταση ακρόασης το καθορίζει το καλύτερο δυνατό ηχείο για τον κάθε χώρο. ;)

Έτσι, ενώ ας πούμε το ATC 300 είναι κορυφαίο ηχείο, και φυσικά πανάκριβο, σε ένα τυπικό οικιακό χώρο δε θα παίξει καλύτερα από ένα ATC 45-αρι. Θέλει αλάνα για να παίξει σωστά το 300-αρι.

Όπως έχω ξαναπεί, από την ATC εκτιμώ ως σοφότερη επιλογή για τυπικούς οικιακούς χώρους και τυπικές αποστάσεις ακρόασης τα 45-αρια.
 
Last edited:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Οδηγίες προς ναυτιλομένους...όλα αυτά για ισοσταθμίσεις και στάθμες αναφοράς και target curves, ..κτλ, για να δουλέψουν χρειάζονται ΜΟΝΟ μία απαραίτητη προϋπόθεση...FLAT RECORDINGS :confused:
Αν δε ( που δε..:rolleyes:), ...άστο καλύτερα...¨τζάμπα καίει η λάμπα¨ ( ή το τρανζίστορ ...👀):biggrin:

ε ναι, ειναι ενα θεμα με τα στουντιος ....οτι ναναι κανουν και αυτοι
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.286
Γιατί αφήνεται να εννοηθεί πως τα 2,5 είναι η βέλτιστη προτεινόμενη, αλλά έχω την εντύπωση πως θα έπρεπε να αναφέρεται ως μέγιστη.
Αν κάνω λάθος, με διορθώνετε
Κάνεις λάθος.

Έχουν φτιάξει έτσι το κρος, που δε παίζει σωστά στο 1,5μ, ασχέτως μεγέθους μιντγουφερ.

Δεν είναι νιαρφιλντ. Έχει ενδεδειγμένη απόσταση ακρόασης τα 2,5μ.

Σας έχω παρουσιάσει κατ'επαναληψιν τα ηχεία της me Geithain, μόνο και μόνο διότι αναγράφουν φάτσα κάρτα την ενδεδειγμένη απόσταση ακρόασης. Δεν συμβαδίζει απαραιτήτως το μέγεθος του μιντγουφερ με την απόσταση ακρόασης, είναι θέμα σχεδίασης και κρος.

Ρίξτε μια ματιά, ανοίγει ... μάτια:

 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Ουφ....έκατσα και διάβασα.
Και συμφωνώ σε όλα με τους φίλους που με βοήθησαν να καταλάβω και ευτυχώς κατάλαβα....
Ευχαριστώ.

Και επειδή ισχύει αυτό...σε μένα.!





Αλλά κυριως ισχύει αυτό . Το έχω πει απλά από παρατήρηση αλλά επιβεβαιώνεται και μέσω του τοολ και της ψυχοακουστικης....
Και έχει δίκιο που μου φωνάζει ο φίλος μου ο Δημήτρης.....




Φυσικά και ο κεφαλας είχες δίκιο σε αυτό που μου προτείνει....





Και εξαιτίας αυτού που πολύ εύστοχα παρατηρεί και ο Κώστας....










Ένα είναι το συμπέρασμα κύριοι....
Δείτε λίγο και σεις το παρακάτω γράφημα.

View attachment 161421


Ισοσταθμιση......
Μας λέει λοιπόν ο τοολ με τον ποιο ξεκάθαρο τρόπο ότι ΜΟΝΟ στην στάθμη αναφοράς 85db ισχύει αυτό που ακούμε . Μόνο σε αυτή την στάθμη. Μόνο στα 85 db.
Αν κάποιος θέλει να ακούει όπως του αρέσει στα 60 η στα 70 η στα 80 η στα 95 , 105, 115 dB η ταρκετ κερβ που ακούει πρέπει να αλλάζει. Δεν κάνει η ίδια ταργκετ κερβ!

Φανταστείτε ότι από τα 85 dB για να ακούς το ίδιο στα 65 πρέπει να βάλεις διαφορα 20 dB συν στα μπάσα.!!!
Άρα κύριοι η ισοσταθμιση είναι καλή ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣ 85 dB. Μόνο τότε ισχύει ....μόνο εκεί που έχεις μετρήσει.

Τι πρέπει να κανείς όμως όταν ακούς χαμηλά ( 35,45,65,75, dB ) η δυνατότερα ( 95,105,115?)
Οι φίλοι μου μου λένε φτιάξε ένα άλλο ταρκετ κερβ .....και τους ευχαριστώ .......αλλά !!!
Για ποια στάθμη ? ( ) ότι ναναι ? Για χαμηλότερα και ποσό? Η για πιο δυνατά από την στάθμη αναφοράς?
Ξέρω εγώ να το φτιάξω ? ( όχι από χειρισμό του τριννοβ αλλά από μουσικό αποτέλεσμα . Εδώ ο Χ¨σταμ έφαγε τόσες ώρες )


Το πρόβλημα είναι σοβαρό!
Γιαυτο πήρα την απόφαση που θα τα διορθώσει ΟΛΑ.

Συμπέρασμα !
Πως το είπαμε ρε παιδιά το konto?
Ποιο μοντέλο είναι ?
Η στάθμη αναφοράς για μουσικές και κινηματογραφικές παραγωγές λαμβάνει συγκεκριμένες τιμές.Για παράδειγμα,μέση συνεχόμενη στάθμη σε ύψος 80 περίπου dB δεν ακούγεται διόλου εκκωφαντική.Για τη δε απαιτητική ακρόαση με ποιοτικά ακουστικά,ήδη έχουν συσταθεί διαφορετικές μορφές στην εκάστοτε καμπύλη αναφοράς σε συνάρτηση με τη μέση συνεχόμενη στάθμη και την εγγενή απόκριση καθενός δοκιμίου...
Ευχαριστώ κάποιους συμφουρίτες ( όχι ο Λέανδρος ) που μου δάνεισαν μερικά καλώδια να κάνω κάποιες δοκιμές για να ολοκληρώσω το σετ απ μου.
Όπως κάθε αλυσιδωτή αντίδραση προϋποθέτει μια κρίσιμη μάζα,οι αυθόρμητες στιχουργικές αντιδράσεις προϋποθέτουν κρίσιμες...τοποθετήσεις.


Μια μέρα θα μας φάει η υστερία
που μπάζει στο Hi-fi τα θηρία
που κάνει μουσικόφιλους σκαφτιάδες
στων καλωδίων τους αρχιπραματευτάδες

Και στην άμυνα εκεί του avsite οι γιατροί
μπαίνει και ο Χατζηστάμου
διασπορά να ρίχνει χάμου
μα στα σύρματα δεσμώτης πιάνεται η Μουσικότης

Τα δεδομένα που στέκουν στο πλευρό μας
χαράζουν δρόμο για το στερεοφωνικό μας
αφού μαζί του στην καραντίνα θες να μείνεις
να καθαρίζει και να διώχνει τους ιούς

Των καλωδίων τα παιδιά ακύρωσαν τον Χαρδαλιά
το σκάνε πάντα απ'τα δεσμά τους
για να κάνουν τη δουλειά τους
και οι τράμπες θε να γίνουν με τις λάμπες που δεν σβήνουν

Έλα να δεις τα ρόδια που σφάζουν
και των αμνών τ'αυτάκια να πλαντάζουν
στην υγρασία των χροιών να δίνουν ρέστα
τρέχουν με χίλια τα ηλεκτρόνια του συρμού

Των καλωδίων η λαλιά μουσκεύει όλα τα χαλιά
των καλωδίων το μπ***έλο πληρώνεις με το έτσι θέλω
το συρμάτινο βρακάκι ράβεται με βυσματάκι
 
Last edited:

Μηνύματα
9.938
Reaction score
13.554
Εχει και συνέχεια :
ταργκετ κερβ για κάθε δισκογραφική χωριστά..
ταργκετ κερβ για κάθε μαστερα χωριστα...
ταργκετ κερβ για κάθε CD χωριστά...
Καλή δύναμη.. :roflmao:
Κάί άν πρόλάβέίς νά άκόύσέίς μόύσίκή έμένά νά μέ χ@σέίς :laugh: :laugh::roflmao::roflmao:
 

Μηνύματα
1.643
Reaction score
3.223
Δεν μπορω ευκολα να το πιστεψω αυτο και ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν και αλλοι παραμετροι μεσα σε ολη αυτην την αλλαγη προς τον καλυτερο ηχο,ιδιως με τις κριτικες που εχω διαβασει για τον Α23.Ποιος λες εσυ οτι ειναι ο λογος που τα φθηνα ενεργα παιξαν καλυτερα;
Δεν σε κατηγορώ, ούτε εγώ θα το πίστευα αν δεν το άκουγα με τα ίδια μου τ' αυτιά. Δεν υπάρχει καμία άλλη παράμετρος, ίδιος ενισχυτής (pioneer sc-2023) - σε ρόλο προενισχυτή με τελικό τον Α23 - με το ίδιο σύστημα ισοστάθμισης, στον ίδιο ακριβώς χώρο.
Κι εγώ είχα διαβάσει μόνο καλά λόγια για τον Α23, γι' αυτό άλλωστε τον πήρα. Σε διαβεβαιώ όμως, πως - τουλάχιστον με τα Martin Logan - η διαφορά με τον Pioneer ήταν τόσο μικρή που αν το ήξερα από πριν δεν υπήρχε περίπτωση να τον πάρω (τον Α23 εννοώ) ! Ουσιαστικά η μόνη διαφορά ήταν η περίσσεια ρεύματος στις μεγάλες στάθμες, πουθενά αλλού και πάλι δε μιλάμε για μεγάλη διαφορά, παρ' όλο που τα ML ήταν σχετικά δύσκολα φορτία.
Για να σου απαντήσω τώρα στην ερώτησή σου, ποιός είναι ο λόγος που τα φθηνά ενεργά έπαιξαν καλύτερα στον χώρο μου ? Δεν ξέρω, δεν με ενδιαφέρει και δεν ασχολούμαι παραπέρα...
Από αυτά που διαβάζω, θα μπορούσε να είναι τα ψηφιακά crossover, οι ξεχωριστοί ενισχυτές και το ταίριασμά τους με τις μονάδες των μεγαφώνων, αυτά τα αφήνω για τους γνωρίζοντες, εμένα με απασχολεί το αποτέλεσμα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.286
Οδηγίες προς ναυτιλομένους...όλα αυτά για ισοσταθμίσεις και στάθμες αναφοράς και target curves, ..κτλ, για να δουλέψουν χρειάζονται ΜΟΝΟ μία απαραίτητη προϋπόθεση...FLAT RECORDINGS :confused:
Αν δε ( που δε..:rolleyes:), ...άστο καλύτερα...¨τζάμπα καίει η λάμπα¨ ( ή το τρανζίστορ ...👀):biggrin:
Δε σε καταλαβαίνω...

Αν προσπαθήσουμε να βάλουμε τα πράγματα σε μια τάξη, οι κανόνες είναι απλοί.

Για όλες τις ηχογραφήσεις, η τονική ισορροπία στο σεταπ, είναι η μόνη ουσιαστική λύση.

Το ότι διαφέρουν οι ηχογραφήσεις, δεν διαφοροποιεί την αρχή αυτή.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
Κάνεις λάθος.

Έχουν φτιάξει έτσι το κρος, που δε παίζει σωστά στο 1,5μ, ασχέτως μεγέθους μιντγουφερ.

Δεν είναι νιαρφιλντ. Έχει ενδεδειγμένη απόσταση ακρόασης τα 2,5μ.

Σας έχω παρουσιάσει κατ'επαναληψιν τα ηχεία της me Geithain, μόνο και μόνο διότι αναγράφουν φάτσα κάρτα την ενδεδειγμένη απόσταση ακρόασης. Δεν συμβαδίζει απαραιτήτως το μέγεθος του μιντγουφερ με την απόσταση ακρόασης, είναι θέμα σχεδίασης και κρος.

Ρίξτε μια ματιά, ανοίγει ... μάτια:

Χαίρομαι που κάνω λάθος και που οι προδιαγραφές είναι ακριβείς χωρίς μαρκετινιστικες διατυπώσεις.
Απλά αναρωτιέμαι. Αν δεν έχω ακριβώς τα 2,5 δεν το παίρνω;
Ωραία, αυτή είναι η ενδεδειγμένη. Αλλά δε θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποιες ανοχές; στα 2 ας πούμε παίζει;
Και αν παίζει στα 2 γιατί όχι στα 3;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.988
Μηνύματα
2.957.995
Members
38.274
Νεότερο μέλος
Triumph
Top