- Μηνύματα
- 1.031
- Reaction score
- 2.826
Πάντως ένα έχω να πω για το καλώδιο ηχείων που ακούω τώρα μου έχουν κρεμάσει τα σαγόνια, έχω πάθει κουκαράτσα δεν έχω ξανά ακούσει το σύστημα μου να παίζει έτσι
Na σου απαντήσω.Επειδή και εγώ είμαι ψηλός, θα σου πω κάτι για να μου απαντήσεις.
Η αγορά λειτουργεί φυσικά με συστάσεις και να πω ότι είσαι εκτός αγοράς πάει στο καλό, δηλαδή πάω εγώ στον Dimfoot και μου βρίσκει λύση στο πρόβλημα μου και αύριο ένας φίλος χρειάζεται ορθοπεδικό και του λέω ξέρω έναν πολύ καλό και τον στέλνω, πρέπει την επόμενη να πάω από το Ιατρείο και να ζητήσω την μίζα μου,
αν κάποιος μου συστήσει κάτι και δεν με ικανοποιεί φυσικά δεν θα το πάρω.
Είσαι influencer?πρέπει την επόμενη να πάω από το Ιατρείο και να ζητήσω την μίζα μου,
Eπισης απο μουσικης αποψης καθαρα, νομιζω οτι ο ακροατης πρεπει να ενδιαφερεται για τον ηχο οπως γραφτηκε στο στουντιο/live.Ρε κρισπρο, αν μια ταινία είναι σκοτεινή ή πρασινωπή όπως το Μάτριξ, θα πειράζω τα χρώματα στον προβολέα για να μην είναι;
Μα τι λες τώρα;
Εφόσον είναι μπασαριστή η μία ηχογράφηση, έτσι θα ακούγεται. Άμπαση η άλλη; Άμπαση θα ακούγεται. Όπως είναι.
Έτσι ήθελε να την κάνει, έτσι κάτσε και άκουσέ τη.
Δηλαδή με τα καλώδια και χωρίς ισοστάθμιση τι κάνεις; Αλλάζεις καλώδια σε κάθε ηχογράφηση;
Να για όνομα τώρα, τι είναι αυτά που λες;
Ποιος λογικός άνθρωπος παίζει όλη μέρα με το εκουαλαιζερ, να το αλλάζει σε κάθε ηχογράφηση; Θα χαζεύουμε τώρα;
Είπαμε: το σετάπ οφείλει να είναι τονικά ουδέτερο. Έτσι ακούγονται απολύτως άριστα οι 9 στις 10 ηχογραφησεις, κι όσες είναι "πειραγμένες", έτσι θα ακούγονται.
Αμάν πια. Σταματήστε τη χαοτική σκέψη.
Για να προσαρμόζει δεδομένο ηχοσύστημα στις ιδιαιτερότητες που προβάλλει ο χώρος στην απόκρισή του.Κάτσε δάσκαλε να δοκιμάσω: Δηλαδή, η target curve ανά περίπτωση δίνει στον ακροατή την αίσθηση της "φλατ" αναπαραγωγής. Άλλες οι ανάγκες ισοστάθμισης στη στάθμη αναφοράς, άλλες όσο μειώνεται η ένταση. Η target curve είναι για να λειτουργεί "ουδέτερα" το σύστημα στο χώρο και όχι για να ουδετεροποιήσει το μουσικό πρόγραμμα. Το'χω?
Γι αυτό και αποτελεί στην ουσία την πλέον ακραιφνή...πιουρίστικη ακροαματική πρακτική.Eπισης απο μουσικης αποψης καθαρα, νομιζω οτι ο ακροατης πρεπει να ενδιαφερεται για τον ηχο οπως γραφτηκε στο στουντιο/live.
Με το να πειραζει κανεις τις σταθμες και να απομακρυνεται απο την ουδετερη τονικοτητα, μπορει να φτιαχνει εναν πιο ευχαριστο ηχο στα αυτια του, μονο που πλεον δεν ακουει το δημιουργημα του καλλιτεχνη, αλλα κατι αλλο, καποιες φορες τελειως διαφορετικο απο την εμπνευση του δημιουργου...
Ασε δε το ρισκο που εμπεριεχει αυτη η διαδικασια του να ξεφυγει-παρασυρθει τελειως κανεις με τις σταθμες και στο τελος το hifi του να παιζει σαν ξεκουρδιστη κιθαρα.
Ουδετερη τονικοτητα. Και μονο. Γιαυτο πληρωνουμε τα ρεστα μας σε ενισχυτες, ηχεια, πηγες κλπ. Για να ερθουμε οσο πιο κοντα γινεται σε αυτο. Αν ειναι να πειραζουμε την ουδετεροτητα, παιρνουμε ενα hifi των 1000 ευρω, πεταμε και ενα σοβαρο equalizer επανω και ρυθμιζουμε κατα βουληση και κανομε τη δουλεια μας. Κανενας λογος για ξοδεμα περισσοτερων χρηματων.
Καλό είναι να μην παίζουμε με τις λέξεις και τα υπονοούμεναNa σου απαντήσω.
Η ερώτηση ποιά είναι?
Αυτή?
Είσαι influencer?
Έχεις κοινό που σε ακολουθεί?
Στο ζήτησε ο Dimi?
O φίλος σου , σε ρώτησε , δεν τον έβαλες εσύ να κάνει αρθροσκόπηση .
Με τι ακούς ηχείων;Πάντως ένα έχω να πω για το καλώδιο ηχείων που ακούω τώρα μου έχουν κρεμάσει τα σαγόνια, έχω πάθει κουκαράτσα δεν έχω ξανά ακούσει το σύστημα μου να παίζει έτσι
... Η target curve είναι για να λειτουργεί "ουδέτερα" το σύστημα στο χώρο και όχι για να ουδετεροποιήσει το μουσικό πρόγραμμα. Το'χω?
Οϊ , μου 'χουνε καπελωσει το βαϊμπερ οι αμαχοι ...ρει δεν παιζεσαι, τον βλεπς τον νταλιμπαν μρε ολδυ;
Πλάκα κανείς άμα πω δες τι θα πάθωΜε τι ακούς ηχείων;
ΣωστόςΠλάκα κανείς άμα πω δες τι θα πάθω View attachment 161458
Βρε, λέγε και μη μασάς. Αλλού είναι η ουσία και όχι στο να σε σταυρώσει κανένας. Νομίζω δηλαδη.Πλάκα κανείς άμα πω δες τι θα πάθω View attachment 161458
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Δεν υπαρχει θέμα μίζας.Επειδή και εγώ είμαι ψηλός, θα σου πω κάτι για να μου απαντήσεις.
Η αγορά λειτουργεί φυσικά με συστάσεις και να πω ότι είσαι εκτός αγοράς πάει στο καλό, δηλαδή πάω εγώ στον Dimfoot και μου βρίσκει λύση στο πρόβλημα μου και αύριο ένας φίλος χρειάζεται ορθοπεδικό και του λέω ξέρω έναν πολύ καλό και τον στέλνω, πρέπει την επόμενη να πάω από το Ιατρείο και να ζητήσω την μίζα μου,
αν κάποιος μου συστήσει κάτι και δεν με ικανοποιεί φυσικά δεν θα το πάρω.
Αυτό που έχω καταλάβει, είναι ότι αυτές οι καμπύλες - στόχοι φέρνουν τα σύνολα συστήματος και χώρου σε μια κατάσταση που το αυτί εκλαμβάνει τον ήχο σαν να μην έχει προστεθεί η αφαιρεθεί κάτι απο πλευράς του συστήματος. Φλατ δηλαδη, αυτό που έχει η ηχογράφηση. Τώρα, το τί έχει κάνει ο μαστεράς ή τί κατάσταση επικρατεί γενικότερα στο μουσικό πρόγραμμα, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.Μέσα είσαι ΑΥΣΤΡΟΝΑΥΤΗ.....(και όχι το σύστημα...αλλά τα ΑΥΤΙΑ μας )
Η ηχογράφηση είναι άλλο φρούτο. Ουσιαστικά ακούς το ΕΡΓΟ του μαστερά και τίποτα άλλο, που να έχει σχέση με απόλυτη τονική ¨ουδετερότητα ¨ , ή ισορροπία. ( κατάλαβες τώρα, γιατί ΟΛΑ αυτά τα διαόλια μηχανήματα, έχουν pro καταβολές ....και εκεί κυρίως απευθύνονται?)
Αυτός είναι συνεργάτης όχι πελάτης υπάρχει διαφοράΔεν είναι έτσι ακριβώς. Δεν υπαρχει θέμα μίζας.
Αλλά ενας φυσιοθεραπευτής που μου εχει στείλει πχ 50 περιστατικά και χρειαστεί να τον χειρουργήσω αυτόν ή την γυναίκα του δεν θα του πάρω χρήματα, ή θα κάνω πολυ μεγάλη έκπτωση.
Το βρίσκω πολυ φυσιολογικό.
Ακριβώς. Ο πελάτης φυσικα και δεν θα πάρει χρήματα, ούτε πρόκειται να στείλει 50 ασθενείς.Αυτός είναι συνεργάτης όχι πελάτης υπάρχει διαφορά
Σαν επαγγελματίας προσέχω τους πελάτες που μου στέλνουν κι άλλους πελάτες, προφανώς με καλύτερες τιμές ( αφού η ποιότητα είναι αδιαπραγμάτευτη ). Με απαλάσσει απο τον κόπο να μπω στη διαδικασία να τον προσεγγίσω συν το γεγονός ότι συνήθως και οι ίδιοι οι πελάτες κάνουν ένα "ξεσκαρτάρισμα", δεν θα μου στείλουν δηλαδή τον μπαταχτσή.Αυτός είναι συνεργάτης όχι πελάτης υπάρχει διαφορά
Κανένα υπονοούμενο δεν υπήρξε από μένα.Καλό είναι να μην παίζουμε με τις λέξεις και τα υπονοούμενα
..και τώρα καταλαβαίνουμε, γιατί στα studio θέλουν Flat ηχεία (monitor)Αυτό που έχω καταλάβει, είναι ότι αυτές οι καμπύλες - στόχοι φέρνουν τα σύνολα συστήματος και χώρου σε μια κατάσταση που το αυτί εκλαμβάνει τον ήχο σαν να μην έχει προστεθεί η αφαιρεθεί κάτι απο πλευράς του συστήματος. Φλατ δηλαδη, αυτό που έχει η ηχογράφηση. Τώρα, το τί έχει κάνει ο μαστεράς ή τί κατάσταση επικρατεί γενικότερα στο μουσικό πρόγραμμα, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Για πάνω από 30 χρόνια είχα σταματήσει να ενδιαφέρομαι για το χόμπι, ώσπου το 2016, δεν ξέρω πώς με βρήκε!!, μού ήρθε στο διαδίκτυο (ναι, απ' την ΠροΌντιο) διαφήμιση γι αυτά:Ο @geomiat εχει αγοράσει απο το @ChrisHat (μετά από προτροπή του-ήταν τότε το βασικό προϊόν που προωθούσε) ένα εξαιρετικό-πρωτοποριακό για την εποχή του (προ 4τίας νομίζω) ηχοσύστημα με:
- 2 σαμπ
- Dsp
- Ενεργά ηχεία
- Καλώδια εργοστασιακά μαύρα.
Αυτά τα συγκεκριμένα ηχεία, το όλον σύστημα, είναι που αναθέρμαναν το ενδιαφέρον μου.Grimm