Πρόσκληση για ακρόαση: Ideon Audio Absolute DAC, Absolute Stream, Absolute Time

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
SMSL M500 DAC and Headphone Amplifier Cold Audio Measurements.png


Εντάξει, τίποτα "κορυφαίο", βλέπετε μετράει δυναμικό εύρος 117 (116.8) ντεσιμπέλ.

Εδώ λοιπόν, βλέπετε ένα Ντακ λίαν οικονομικό, στα 400$, που ο θόρυβος βρίσκεται κάτω από τα -120 ντεσιμπέλ και σιναντ βγάζει 117 ντεσιμπέλ.

Δηλαδή, 117 ντεσιμπέλ πιο κάτω από τις κορυφές της μουσικής, θα αρχίσει να εμφανίζεται αυτός ο θόρυβος και θα τον ακούσετε.

Δηλαδή, αν η ουδος θορύβου του χώρου ακρόασης είναι πολύ πολύ χαμηλά, στα 23 ντεσιμπέλ (μιλάμε για σχεδόν νεκρική σιγή), θα πρέπει οι κορυφές της μουσικής να φτάσουν στα 140 ντεσιμπέλ, ώστε μόλις να εμφανιστεί τέρμα τέρμα κάτω στα επίπεδα θορύβου του δωματίου, ο θόρυβος τροφοδοσίας του εν λόγω Ντακ, να φτάσει τα 23 μόλις ντεσιμπέλ.

Στα 140 στη θέση ακρόασης.

Καταλαβαίνετε τι σημαίνει δυναμικό εύρος;

Άμα ακούτε στα 85 ντεσιμπέλ, καταλαβαίνετε πως οτιδήποτε πάνω από τα 70 ντεσιμπέλ σιναντ σας είναι άχρηστο;

Τι ακριβώς δε καταλαβαίνετε;

Γιατί στο διάτανο κυνηγάτε υψηλών προδιαγραφών (σιναντ) Ντακ, αν δεν έχετε τη δυνατότητα και το σετάπ για στάθμες κορυφής στα όρια των δυνατοτήτων του ανθρώπινου αυτιού;

Καταλαβαίνετε τον τεχνικής φύσεως αναντίρρητο και αδιαπραγμάτευτο παραλογισμό;

Καταλαβαίνετε τι χρειάζεται για να ακούσετε αυτά τα πράγματα και να εκφέρετε άποψη;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.887
Reaction score
85.079
Και το άλλο:

Εφόσον σας αρέσει το "χόμπι", δεν σας δημιουργείται η επιθυμία για μελέτη της επιστήμης πίσω από το χόμπι;

Να είναι κάποιος απλά μουσικόφιλος το καταλαβαίνω να μην διαβάζει, αλλά αφού σας αρέσουν τα μηχανάκια και τα πληρώνετε ακριβά, γιατί δεν διαβάζετε;
 


Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Όταν λέτε και οι δύο "δυναμικό εύρος" εννοείτε το sinad, έτσι δεν είναι? Δηλαδή το σήμα προς θόρυβο και παραμόρφωση κι όχι αυτό που λένε συνήθως οι συσκευές "dynamic range".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Επειδή ιδέαν δεν έχετε περί του αντικειμένου, σας ενημερώνω πως όσον αφορά τα Ντακ, η μόνη παράμετρος που μετράει είναι το σιναντ, δηλαδή το χρήσιμο δυναμικό εύρος πάνω από τα επίπεδα θορύβου + παραμορφώσεων (τα αθροίσματα όλων των αρμονικών παραμορφώσεων, δηλαδή THD).

Η ακρόαση 2 υψηλών προδιαγραφών (σιναντ) ντακ σε οποιοδήποτε χώρο σα τον συγκεκριμένο που πήγατε να ακούσετε, είναι σα να βγάζετε συμπεράσματα για τις επιδόσεις σε τελική ταχύτητα μεταξύ 2 σουπερκαρ μέσα στο σαλόνι μιας έκθεσης αυτοκινήτων, όπου μόνο να τα βάλετε μπρος επιτρέπεται, ίσα ίσα να ακούσετε τις εξατμίσεις, άντε να τσουλισουν και κάνα μέτρο μπρος πίσω..

Και βγάλατε συμπεράσματα για τελική ταχύτητα;

Κοροϊδίες.
Πάτε παραμασχαλα με τα χρυσά αυτιά σας, και όποιο βγάλει λίγη παραπάνω στάθμη λόγω ρύθμισης σταδίων εξόδου, θεωρείται δήθεν "καλύτερο". Γελάνε και οι πέτρες.

Ακούει ο άλλος με 6-αρακια στα 3 μέτρα κι έχει άποψη για δυναμικό εύρος. Γελάνε κι οι κατσίκες.

Σας ενημερώσαμε.

Ευχαριστώ.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Κώστα γιατί το όριο πόνου είναι τα 130 db και εσύ το θεωρείς ως κάτι "φυσιολογικό";
Ανάλυσε το λίγο αν θες... μήπως αν ακούει κάποιος σε υψηλές στάθμες ακόμη και απαραμόρφωτα κινδυνεύει κατά κάποιον τρόπο να απόκτησει μη αναστρέψιμα προβλήματα με την ακοή του;
Βέβαια εσύ αναφέρεσαι στο δυναμικό εύρος αλλά ακόμη και αυτές οι στιγμιαίες κορυφές μήπως είναι επιβλαβείς;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Οι κορυφές δεν είναι επιβλαβείς για πολύωρες (επί 8-ωρου και βάλε) ακροάσεις στα 115 ντεσιμπέλ.

Από κει και πάνω, μειώνεται ο χρόνος έκθεσης.
Στα 120 κορυφές ας πούμε 3-ωρο, και κάπως έτσι.

Στα κλαμπ που βαράνε δυνατά μπάσο, τα 125 ντεσιμπέλ στις κορυφές είναι δεδομένα. Δε πάτε μη πονέσετε;

Κι είπαμε, ένας ντράμερ που βαράει μποτιά φτάνει τα 134 ντεσιμπέλ στιγμιαία. Πόνεσε κανείς; Άντε το πολύ πολύ να κλείνουν στιγμιαία τα βλέφαρα από τον τρόμο, από τον κρότο. Μέχρι κει. Κανένας πόνος, καμία ενόχληση.
Κι ένα μπαλόνι όταν σκάει, κλείνουν τα βλέφαρα από τον κρότο. Πόνεσε κανείς;

Έχουν εξηγηθεί κατ'επαναληψιν. Διαβάστε.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.849
Reaction score
27.927
Τα 130 db όριο πόνου ορίζεται στις συχνότητες μέγιστης ευαισθησίας του αυτιού, όχι του μεγάλου αυτιού που λέει ο Χρήστος 77. Δεν θυμάμαι περιοχή , αλλά πρέπει να είναι κάπου στους 400hz με 4khz, χωρίς να είμαι σίγουρος.
Δες τις καμπύλες fletcher munson.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Τα 130 db όριο πόνου ορίζεται στις συχνότητες μέγιστης ευαισθησίας του αυτιού, όχι του μεγάλου αυτιού που λέει ο Χρήστος 77. Δεν θυμάμαι περιοχή , αλλά πρέπει να είναι κάπου στους 400hz με 4khz, χωρίς να είμαι σίγουρος.
Δες τις καμπύλες fletcher munson.
Στη δεύτερη σελίδα τούτου του θρεντ, στο ποστ#30 τα έγραψα αναλυτικά.

Δια
Βα
Στε.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Δεν υπάρχει τίποτα το "μαγικό" σε ένα Ντακ.

Η απόκριση συχνότητας είναι δεδομένη, δεν έχει ποτέ προβλήματα. Ούτε ο διαχωρισμός καναλιών. Αυτά είναι σημαντικά προβλήματα στο πικάπ, όχι στο ψηφιακό μέσο.

Από κει και πέρα:

Η μια παράμετρος είναι ο θόρυβος τροφοδοσίας. Πόσο χαμηλά είναι. Όσο καλύτερο το τροφοδοτικό, τόσο πιο χαμηλά ο θόρυβος.

Αν δεν είναι χαμηλά, ας πούμε στα -130 ντεσιμπέλ, τότε μπλέκεται με τη μουσική και ακούς θόρυβο και μουσική μαζί.

Άρα, χρήσιμο δυναμικό εύρος είναι το κενό μεταξύ μέγιστης στάθμης και επιπέδου θορύβου, όπου ακούς μόνο μουσική, χωρίς ίχνος θορύβου.

Μετά είναι οι παραμορφώσεις. Αυτές χωρίζονται σε παραμορφώσεις πρώτης δεύτερης και τρίτης αρμονικής, που είναι η καθεμία μια καμπύλη θορύβου στο φάσμα, η οποία αθροίζεται με τη μουσική. Δε θες να ακούς τις παραμορφώσεις, παρά μόνο τη μουσική.

Το σύνολο όλων των αρμονικών παραμορφώσεων, λέγεται ολική αρμονική παραμόρφωση (THD) κι έχει κι αυτή ένα μετρήσιμο επίπεδο κάτω από το επίπεδο της μουσικής, ας πούμε στα -120 ντεσιμπέλ.

Άρα, απέχει η μουσική που ακούς τόσα ντεσιμπέλ από τον θόρυβο των παραμορφώσεων.

Το άθροισμα του επιπέδου του θορύβου τροφοδοσίας συν το επίπεδο των ολικών αρμονικών παραμορφώσεων, βγάζει το σιναντ και μας δείχνει πόσο ελεύθερο δυναμικό εύρος υπάρχει για να ακούς μουσική, χωρίς να φτάσουν τα επίπεδα όλων των ειδών θορύβου (τροφοδοσίας και αρμονικών παραμορφώσεων) να γίνουν ακουστά.

Ποια μαγεία;

Μια μετρικ, έχει τόσο χαμηλά επίπεδα θορύβων και παραμορφώσεων, που ακόμα και από τρομερής ακριβείας μετρητικά σχεδόν δε μετριούνται και χρειάζεται να γίνουν λουπς ψηφιοαναλογικων μετατροπών για να φτάσουν μετρήσιμα μεγέθη.

Τι ακριβώς δε καταλαβαίνετε;

Και αν σας ενδιαφέρουν πραγματικά τα επίπεδα θορύβων και παραμορφώσεων, γιατί δε σπάτε τα πικάπ με ένα σφυρί μόλις τα δείτε; Γιατί δεν έχετε σεταπ που να μπορούν όντως να βγάλουν μεγάλο δυναμικό εύρος;

Αν σας ενδιαφέρουν οι τελικές ταχύτητες, τα 200 και 350 χιλιόμετρα την ώρα, γιατί κυκλοφορείτε στους αγωνιστικούς δρόμους με το ηλεκτρικό όχημα μεταφοράς των γηπέδων του γκολφ;

unnamed (5).jpg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Στάθη αυτά τα νούμερα αναφοράς θορύβου περιβάλλοντος είναι μέσες τιμές στάθμης στο φάσμα, κι όχι στιγμιαίες κορυφές.

Τα 90 DBA που είναι για 8-ωρο, αντιστοιχούν στα 85-90 ντεσιμπέλ μέσης στάθμης που ακούνε κι οι επαγγελματίες του ήχου, επί 8-ωρου.

Στα 85-90 ντεσιμπέλ μέσης στάθμης, εμπεριέχονται κορυφές μέχρι 115 ντεσιμπέλ, και ίσως και παραπάνω.

Σημείωσε πως το βαθύ μπάσο, αρχίζει ο άνθρωπος να το ακούει στα 80 ντεσιμπέλ στάθμης. Στα 75 ντεσιμπέλ δεν ακούγεται τίποτα, η απόλυτη σιγή.

Άμα βάλεις ροζ θόρυβο στα 90 ντεσιμπέλ, θα δεις περί τίνος πρόκειται. Είναι τόσο πολύ, που τα τυπικά 6-αρακια στα 3 μέτρα των χαϊεντάδων, πεθαίνουν, καίγονται.
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891

δες κι αυτό Στάθη. Ο ίδιος οργανισμός είναι, αλλά δείχνει και για όλες τις συχνότητες, όχι μόνο το minimum που φαίνεται να είναι στα 3.8-4.0 kHz

Μοιάζει "λίγο" με ένα άλλο διάγραμμα που ποστάρεται κάθε τρεις και λίγο, σύμπτωση θα είναι ;)
 

Μηνύματα
1.585
Reaction score
657
Δεν υπάρχει τίποτα το "μαγικό" σε ένα Ντακ.

Η απόκριση συχνότητας είναι δεδομένη, δεν έχει ποτέ προβλήματα. Ούτε ο διαχωρισμός καναλιών. Αυτά είναι σημαντικά προβλήματα στο πικάπ, όχι στο ψηφιακό μέσο.

Από κει και πέρα:

Η μια παράμετρος είναι ο θόρυβος τροφοδοσίας. Πόσο χαμηλά είναι. Όσο καλύτερο το τροφοδοτικό, τόσο πιο χαμηλά ο θόρυβος.

Αν δεν είναι χαμηλά, ας πούμε στα -130 ντεσιμπέλ, τότε μπλέκεται με τη μουσική και ακούς θόρυβο και μουσική μαζί.

Άρα, χρήσιμο δυναμικό εύρος είναι το κενό μεταξύ μέγιστης στάθμης και επιπέδου θορύβου, όπου ακούς μόνο μουσική, χωρίς ίχνος θορύβου.

Μετά είναι οι παραμορφώσεις. Αυτές χωρίζονται σε παραμορφώσεις πρώτης δεύτερης και τρίτης αρμονικής, που είναι η καθεμία μια καμπύλη θορύβου στο φάσμα, η οποία αθροίζεται με τη μουσική. Δε θες να ακούς τις παραμορφώσεις, παρά μόνο τη μουσική.

Το σύνολο όλων των αρμονικών παραμορφώσεων, λέγεται ολική αρμονική παραμόρφωση (THD) κι έχει κι αυτή ένα μετρήσιμο επίπεδο κάτω από το επίπεδο της μουσικής, ας πούμε στα -120 ντεσιμπέλ.

Άρα, απέχει η μουσική που ακούς τόσα ντεσιμπέλ από τον θόρυβο των παραμορφώσεων.

Το άθροισμα του επιπέδου του θορύβου τροφοδοσίας συν το επίπεδο των ολικών αρμονικών παραμορφώσεων, βγάζει το σιναντ και μας δείχνει πόσο ελεύθερο δυναμικό εύρος υπάρχει για να ακούς μουσική, χωρίς να φτάσουν τα επίπεδα όλων των ειδών θορύβου (τροφοδοσίας και αρμονικών παραμορφώσεων) να γίνουν ακουστά.

Ποια μαγεία;

Μια μετρικ, έχει τόσο χαμηλά επίπεδα θορύβων και παραμορφώσεων, που ακόμα και από τρομερής ακριβείας μετρητικά σχεδόν δε μετριούνται και χρειάζεται να γίνουν λουπς ψηφιοαναλογικων μετατροπών για να φτάσουν μετρήσιμα μεγέθη.

Τι ακριβώς δε καταλαβαίνετε;

Και αν σας ενδιαφέρουν πραγματικά τα επίπεδα θορύβων και παραμορφώσεων, γιατί δε σπάτε τα πικάπ με ένα σφυρί μόλις τα δείτε; Γιατί δεν έχετε σεταπ που να μπορούν όντως να βγάλουν μεγάλο δυναμικό εύρος;

Αν σας ενδιαφέρουν οι τελικές ταχύτητες, τα 200 και 350 χιλιόμετρα την ώρα, γιατί κυκλοφορείτε στους αγωνιστικούς δρόμους με το ηλεκτρικό όχημα μεταφοράς των γηπέδων του γκολφ;

View attachment 165841

Τα ειπαμε για τη Metric ειναι το τελος του δρομου.....
Να μην δοκιμασουμε και τιποτε αλλο?
Στα κολοσυστηματα μας.....
Που ειναι για πεταμα....
Εμεις οι ασχετοι?


:rofl: :rofl: :rofl:
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.104
Να μην δοκιμασουμε και τιποτε αλλο?
Φιλ φρι, δοκιμάστε.
Είχα ένα βίντεο με ένα πιθηκάκι που δοκίμαζε κάτι, αλλά δε το βρίσκω..:lol:

Εμεις οι ασχετοι?
Ποτέ δε ξέρεις. Δεδομένο.
Κι αν σου κάτσει;:gotcha:



Αυτές οι γενικεύσεις οι αόριστες πως μ'αρεσουν!
:lol:

Τα ειπαμε για τη Metric ειναι το τελος του δρομου....
Η μετρικ είναι ένα Ντακ λατρεμένο από σοβαρούς στουντιάδες, που εξελίχθηκε στον ήχο του με βάση ένα μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων στουντιαδων και τα σχόλιά τους.

Βεβαίως σε όλους αυτούς φτάνει η μετρικ, βεβαίως οι κριτικές της είναι κορυφαίες (ακόμη κι από τον Σταματάκο), αλλά ο γνήσιος ο αληθινός ο χαϊεντάς, με το 6-αρακι στα 3 μέτρα, όχι φίλε, δεν αρκείται σε κάτι τόσο πεζό, τόσο φτηνό, τόσο ...τιποτένιο. :tongue:
 

Μηνύματα
1.585
Reaction score
657
Φιλ φρι, δοκιμάστε.
Είχα ένα βίντεο με ένα πιθηκάκι που δοκίμαζε κάτι, αλλά δε το βρίσκω..:lol:


Ποτέ δε ξέρεις. Δεδομένο.
Κι αν σου κάτσει;:gotcha:



Αυτές οι γενικεύσεις οι αόριστες πως μ'αρεσουν!
:lol:

Εμενα μου εχει κατσει εσενα δε βλεπω να σου καθεται με τιποτα.....

Το παλευεις ομως

:rofl: :rofl: :rofl:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.908
Μηνύματα
2.955.784
Members
38.259
Νεότερο μέλος
kassius
Top