- Μηνύματα
- 5.981
- Reaction score
- 12.764
Μάγκας? Τράκας? Φούσκας?
Α είπες δύο συλλαβές.
Γυναικάς? Κόλακας? Τσαμπουκάς?
Α είπες δύο συλλαβές.
Γυναικάς? Κόλακας? Τσαμπουκάς?
Στα ηχεία πάνε τα λεφτά, εκεί μόνο πιάνουν τόπο.
Ας μην είμαστε άδικοι, με τους Ψυχοπαθείς δεν γελάμε φίλε μου,Οταν και οι δεκα σου λενε για συγκεκριμενο ατομο, "πολυ μεγαλος μ.....ς!", το μονο που σου μενει ειναι να γελας με τα ποστς τους!
Ναι, όλα είναι φιλικά, εννοείται.Φιλικα παντα!
μια χαρά γνώμη έχει η ATC. Απλά ξέρω αρκετούς που έχουν το συγκεκριμένο ηχείο αλλά όχι με τον συγκεκριμένο ενισχυτή...Άσε την άποψή μου, την άποψή σου ή την άποψη κάποιου άλλου και δες τι σου λέει η ATC. Η εταιρία που σχεδίασε, κατασκεύασε και διαθέτει το SCM 50 σου λέει: "για αυτήν την ηχειάρα εγώ ζητώ 15000€, αν θες κι ενισχυτή έχω τον P2 που είναι τούμπανο και τον έχω σχεδιάσει για να την οδηγεί όπως εγώ νομίζω πως πρέπει. Για τον ενισχυτή ζητώ 4000€".
Συμφωνώ απόλυτα με την ATC, παρότι όπως είπα η γνώμη μου δεν έχει καμία βαρύτητα, πως αυτή είναι μία λογική αναλογία κόστους ηχείων/ενισχυτή, Η γνώμη της ATC έχει βαρύτητα, δε νομίζεις?
Και οι δέκα ... τι λες τώρα.Οταν και οι δεκα σου λενε για συγκεκριμενο ατομο, "πολυ μεγαλος μ.....ς!"
Εσύ πιστεύεις ότι μπορούν?Μια εταιρεια με 40 χρονια υπαρξης, με πανακριβα προιοντα, θα επελεγε ποτε ενα απο τα πιο "δυσκολα ηχεια" της αγορας, ενα μονιτορ ηχειο, αν οι "ασθενικοι" μονομπλοκ τους των 50 βατ δεν μπορουσαν να το οδηγησουν?
Τους περισσοτερους, αν οχι ολους, τους γνωριζεις κι εσυ.Και οι δέκα ... τι λες τώρα.
Πες και στους δέκα, πως είναι κολλημένοι ημιμαθείς, εκ μέρους μου.
Ακόμα καλύτερα, μάλλον τους τα έχω πει και δια ζώσης.Τους περισσοτερους, αν οχι ολους, τους γνωριζεις κι εσυ.
Με καποιους δε, συνεργαζεστε κι ολας.
(η εταιρεια που εργαζεσαι, οχι εσυ προσωπικα.)
Συμφωνώ.Μάλλον εχουν λεφτά για πέταμα...
Είναι πιο πολύπλοκη η απάντηση.Μια εταιρεια με 40 χρονια υπαρξης, με πανακριβα προιοντα, θα επελεγε ποτε ενα απο τα πιο "δυσκολα ηχεια" της αγορας, ενα μονιτορ ηχειο, αν οι "ασθενικοι" μονομπλοκ τους των 50 βατ δεν μπορουσαν να το οδηγησουν?
Αυτός είναι φροντισμένος χώρος;Εναν τοσο καλα φροντισμενο χωρο
σκοντο
σκοντο
σκοντο
σκοντο
σκοντο
σκοντο
σκοντο
Και γι αυτό λέγεται Kondoσκοντο
Πραγματικα δε γνωριζω, ενα ταξιδακι Japan θα μας λυσει τις αποριες.Εσύ πιστεύεις ότι μπορούν?
Συμφωνώ.
Είναι πιο πολύπλοκη η απάντηση.
Καταρχήν τα 801, παρά το ότι αντέχουν (και σύμφωνα με τον κατασκευαστή τους) πολύ υψηλή ισχύ, είναι σχετικώς εύκολα φορτία, δηλαδή δε θα στεναχωρήσουν ιδιαίτερα ένα ενισχυτή χαμηλότερης ισχύος.
Η μεγάλη ισχύς που θα ήθελαν αυτά τα ηχεία (ας πούμε 200 βατ) διαφέρει κατά 6 ντεσιμπέλ σε μέγιστες στάθμες σε σχέση με τα 50 βατ, δεν πρόκειται για τίποτα τρομερό, απλώς θα έχουμε μειωμένο δυναμικό εύρος.
Ο "περιποιημένος" χώρος, δε μου λέει τίποτα έτσι σκέτα, αν δε δω χρόνους αντήχησης στο φάσμα.
Και δεν είναι τόσο τρομερό, πολλά μέλη σε αυτό το φόρουμ έχουν χώρους με εξαιρετικούς χρόνους αντήχησης, πολύ σωστούς, πολύ περιποιημένους.
Η τοποθέτηση των 801 με τόση απόσταση από τους πίσω τοίχους, είναι εκ των πραγμάτων λανθασμένη, και θα συνοδεύεται από αλλεπάλληλες ακυρώσεις και τονισμους στο φάσμα λόγω sbir, όσο περιποιημένοι κι αν είναι οι χρόνοι αντήχησης, είναι άσχετο το sbir.
Η τοποθέτηση αυτών των ηχείων, θα προτιμούσα να είναι ελεύθερου πεδίου, δηλαδή απόσταση πάνω από 2,5μ από τον πίσω τοίχο.
Φυσικά, για αυτά τα ηχεία, θα ήθελα σωστά κροσαρισμενα και ενσωματωμένα σαμπ, με την αναγκαία ισοστάθμιση για το αναμενόμενο ταργκετ κερβ.
Μετά τα ανωτέρω, και εφόσον οι στάθμες με τα 50 βατ αρκούν για στάθμη αναφοράς στη θέση ακρόασης (χρειάζεται μέτρηση), δεν έχω καμία αντίρρηση για οποιονδήποτε ενισχυτή.
Εννοείται πως με ενδιαφέρουν οι χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις, κατά τις βασικές αρχές του Hi-Fi, κάτι που μετριέται πολύ εύκολα, ακόμα και με το rew. Εφόσον μετρηθούν χαμηλές THD για στάθμες αναφοράς στη θέση ακρόασης, βεβαίως να δεχτώ την επιλογή αυτού του 50-βατου ενισχυτή, και χαρά στον που τον έχει πληρώσει.
Προσωπικά, κοιτάζω κατευθείαν από τις προδιαγραφές ενός ενεργού ηχείου, τις μετρημένες ολικές αρμονικές παραμορφώσεις στη στάθμη αναφοράς, και ξέρω ακριβώς που βαδίζω, πριν την αγορά του.
Δεν έχω προσωπικές υποκειμενικές προτιμήσεις, αδιαφορώ.
Κοιτάζω μόνο τις βασικές απλές αρχές στην υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, στο Hi-Fi.
Μακάριοι όσοι πέραν αυτών, έχουν την οικονομική δυνατότητα να επιλέγουν ακόμα περισσότερα.
Δυστυχώς όμως, μάλλον επιλέγουν λιγότερα. Κάνουν σκοντο στα σαμπ, σκοντο στο ταργκετ κερβ, σκοντο στο χώρο, σκοντο στην τοποθέτηση, σκοντο στις στάθμες αναφοράς, σκοντο στην απόκριση σε όλο το ακουστό φάσμα, σκοντο στις χαμηλές αρμονικές παραμορφώσεις, σκοντο και στην περιποίηση του χώρου.
Αυτός είναι φροντισμένος χώρος;
Με το γυάλινο τραπεζάκι;
Την κουρτίνα δεξιά και τον τοίχο αριστερά;
Ωραία πρότυπα έχετε
Και γι αυτό λέγεται Kondo
το μονο που σου μενει ειναι να γελας με τα ποστς τους!
Μηπως θες να τον κανουμε αντιπαραθεση με το χωρο του Τουλ????και προφανώς δε μου γεμίζει το μάτι αυτό που βλέπω στο βίντεο
Κάνεις και hi five στον καθρέφτη?
Ε ασε μας ρε ντιμιφουτ!Με το γυάλινο τραπεζάκι;