- Μηνύματα
- 552
- Reaction score
- 1.224
Ευχαριστω.
Τι να πει κι ο τερματογκαζης δηλαδή...Το καταλάβαμε όλοι πως είσαι.....
Basshead
θελω να επιτυχω ειναι καθαρα προσωπικες προτιμησεις :
στην rnb θελω το χαμηλο +20 db , στην techno θελω το mid bass +10 db .
Πιθανώς να ευθύνονται οι χρόνοι αντήχησης γι'αυτό. Αν είναι πολύ υψηλοί χαμηλά, δεν παλεύεται εύκολα.Πάντως και εμένα μου "ακούγεται" πολύ. είχα δοκιμάσει 10db και δεν μου άρεσε καθόλου. Διάφορες κλίσεις σε διαφορετικές περιοχές ναι. Άλλα όταν το σύνολο φεύγει πάνω από 8 δεν μου αρέσει.
Κύμβαλα αλαλάζοντα μας τα κάνατε, θες να πεις.
Αυτό το πιστεύω. Εγώ στον κυβικό μου χώρο ακρόασης με τα πολλά προβλήματα στις χαμηλές δεν μπορώ να έχω μεγάλη κλίση, εκτός κι αν ακούω σε χαμηλή ένταση. Με μεγάλη κλίση όταν χρειαστεί να ανεβάσω γίνεται του μπουμαρισματος το κάγκελο.Πιθανώς να ευθύνονται οι χρόνοι αντήχησης γι'αυτό. Αν είναι πολύ υψηλοί χαμηλά, δεν παλεύεται εύκολα.
Ωστόσο, χρειάζεται επιμονή για να συνηθίσεις σε 10 ντεσιμπέλ πτώση, όταν μια ζωή ακούς "πριμαριστά"...
Θέλει κάνα εξάμηνο σερί να στρώσει το αυτί.
Αν διαθέτεις ηχεία ή sub με bass reflex μπορείς να δοκιμάσεις φραγή της διάταξης.Αυτό το πιστεύω. Εγώ στον κυβικό μου χώρο ακρόασης με τα πολλά προβλήματα στις χαμηλές δεν μπορώ να έχω μεγάλη κλίση, εκτός κι αν ακούω σε χαμηλή ένταση. Με μεγάλη κλίση όταν χρειαστεί να ανεβάσω γίνεται του μπουμαρισματος το κάγκελο.
Σου υπενθυμίζω (διότι ήσουν παρών) πως στην παρουσίαση της Trinnov ο Tom μας είχε απειλήσει πως αν μπει remotely σε συσκευή μας και βρει το target ίσιο, θα μας μπλοκάρει το μηχάνημα για πάντα.Ευχαριστω.
Αυτός με τα πολλά σαμπ δεν είναι;ο Tom
Σου υπενθυμίζω (διότι ήσουν παρών) πως στην παρουσίαση της Trinnov ο Tom μας είχε απειλήσει πως αν μπει remotely σε συσκευή μας και βρει το target ίσιο, θα μας μπλοκάρει το μηχάνημα για πάντα.
Το ριψοκινδυνεύεις;
Πιο πολλά και απο τον @TERMATOGAZIΑυτός με τα πολλά σαμπ δεν είναι;
Ποιά; Τα σαμπ;Εχω βρει λιγο το διαολο μου με δαυτα
Οχι καλε, τα σαμπ μια χαρα ειναι. Ηρθε προχθες ο Μανωλης απο εδω, μετρησε, βρηκαμε τις σωστες θεσεις . Με τις ρυθμισεις του τρινοβ εχω κολλησει και τα target curves. Δεν ειναι και το πιο ευκολο μηχανακι.Ποιά; Τα σαμπ;
Υπόψιν, τμήμα της καμπύλης (πχ τα σαμπ) επιτρέπεται να ειναι φλατ.
Μίλα και για την καμπούρα στην τελευταία οκτάβα,προτού πιάσουν κάποιον...κουμπούρα.Θα πάω στον τερματογκαζι να του δείξω αυτό το ταργκετ κερβ να γελάει:
(φλαταδούρα του κερατά θα μου πει)
View attachment 166779
Που πήγε το μπάσο οεο θα μου πει:
View attachment 166776
Στο +2 είναι το μπάσο, όχι στο +20 που θέλει ο αρχηγός των Μ2, άντε να τον πείσεις τώρα να ακούσει τέτοιο κερβ:
View attachment 166777
Με μόλις 10, άντε 10.5 ντεσιμπέλ πτώση σε όλο το φάσμα.
Θα με διώξει με τις κλωτσιές...
ΥΓ. Πιθανώς πάντως να ξανακατεβάσω τη στάθμη στους 20 κύκλους και γενικά στους υπόηχους, διότι δεν αντέχει το σπίτι, έχουν ήδη ξεχαρβαλώσει διάφορα, όσο κι αν "μ'αρεσει" το "κούνημα" θα πρέπει κάπως να προστατέψω τις πόρτες και τα ντουβάργια από γυψοσανίδα, θα πέσουν καμιά ώρα και θα έχω κι άλλα μερεμετια στο κεφάλι μου...
Τελικά διαπιστώνω έμπρακτα πως για υψηλές στάθμες στα κάτω όρια της πρώτης οκταβας και ίσως στους υπόηχους, χρειάζεται πολύ προσεγμένη κατασκευή σε κάθε δομικό στοιχείο στο χώρο, διότι κινδυνεύει με διάλυση...
Με τις ρυθμισεις του τρινοβ εχω κολλησει και τα target curves. Δεν ειναι και το πιο ευκολο μηχανακι.
Κοψε κάτι Εαρ, 1-1,5 ντιμπι αρκείΜίλα και για την καμπούρα στην τελευταία οκτάβα,προτού πιάσουν κάποιον...κουμπούρα.
Δοκίμασε να το "ακούσεις" "αυτό".Μίλα και για την καμπούρα στην τελευταία οκτάβα,προτού πιάσουν κάποιον...κουμπούρα.
Και κοψε και γύρω απο τους 20, το παράχ3σες
Παίζουν όμως πάντα συνιστώσες από ενδοδιαμόρφωση των μη ακουστών....Αυτό αφορά και στην ιδιαίτερη αντίληψη καθενός ακροατή.Δοκίμασε να το "ακούσεις" "αυτό".
Προσπάθησα (με επεμβάσεις στο ταργκετ κερβ) να διατηρηθεί (χονδρικά) η αυθεντική απόκριση των ηχείων μου, όπως αυτή φαίνεται από την "προ διόρθωσης" μέτρηση της απόκρισής τους με το μικρόφωνο του τρινοβ:
View attachment 166790
Στο πάνω γράφημα φαίνεται η "προ διόρθωσης" μετρημένη (από τρινοβ) απόκριση του 310, και στο κάτω γράφημα η "διορθωμένη" (estimated).
Παρόμοια μετρητικά στοιχεία έχει κι ο νηματοθέτης εδώ, με τα ίδια ηχεία, οπότε είναι μάλλον ασφαλές να υποθέσουμε πως έτσι τα κατασκευάζει η Νιούμαν να παίζουν.
Κατά βάση, δε κάνει τίποτα το σπουδαίο εκεί ο τρινοβ, παίζουν τα ηχεία όπως παίζουν "μαμά".
Δοκίμασε πάντως να ακούσεις για λίγο έτσι, ενώ είναι μάλλον αμφίβολο το αν ακούμε τίποτα το σπουδαίο εκεί πάνω...
Θα ήθελα ειλικρινά να δω σχόλιά σου επί της ακρόασης σε αυτήν την καμπούρα.
ΥΓ. Όλως τυχαίως (λέμε τώρα ) βλέπω την ίδια καμπούρα στο γνωστό γράφημα:
View attachment 166794