- Μηνύματα
- 3.795
- Reaction score
- 6.803
Άλλος ένας τι? Που από τα 100 πήγε στα 1000 αλλά παρόλα αυτά έλειπε αυτό το κάτι της λάμπας?
ποιο ειναι αυτο το κομματι που θελει αυτα για να τακουσεις ?Το τραγούδι υπό αναφορά το έχεις ακούσει σε σωστό χώρο με σωστά crossαρισμενα subwoofers ή όχι; Εάν ναι, περιέγραψε μας την εμπειρία σου, ανυπομονούμε. Εάν όχι, τα κουβαδάκια σου και σε άλλη παραλία - και πάρε και τις ειρωνίες μαζί σου.
Για τη θεση του ποτενσιόμετρου στον προενισχυτή. Δεν την είχα στο 1/4 της διαδρομής ακόμα και αν οι anthem είναι 4πλασιας ισχύος.την έκπληξη δεν κατάλαβα.
ότι σου αρέσει η λαμπατη προενίσχυση;
φυσιολογικό και θα σου αρέσει περισσότερο με το sub
αφού δεν θα χαλάει και το μπασσο.
Ειναι μέχρι να τσιμπήσει λίγο συγκεκριμένες συχνότητες. Μετά θα ξεχάσει τη λάμπαΆλλος ένας τι? Που από τα 100 πήγε στα 1000 αλλά παρόλα αυτά έλειπε αυτό το κάτι της λάμπας?
Για δες:ποιο ειναι αυτο το κομματι που θελει αυτα για να τακουσεις ?
Πες για την ατάκα στο μπάσο στο "Take the power back" των R.A.T.M. (άλλο ένα τραγούδι που νόμιζα ότι άκουγα στην προ subwoofers εποχή).
Μόλις το άκουσα και μου κρέμασε το σαγόνι!! Καταπληκτικό μπάσο έχουν φτιάξει. Απορώ ο κόσμος που το ακούει χωρίς sub τί καταλαβαίνει.
@Kostas Kefalas Εντάξει τώρα;Τι να καταλάβει, ρε φίλε; Ακούει ένα "πατ-πατ" και νομίζει ότι ακούει μπάσο. Κι εγώ, έτσι νόμιζα.
μην μπερδεύεις την ισχύ με το κέρδος.Για τη θεση του ποτενσιόμετρου στον προενισχυτή. Δεν την είχα στο 1/4 της διαδρομής ακόμα και αν οι anthem είναι 4πλασιας ισχύος.
Δεν μπέρδεψα τίποτα, αφού δεν είχα καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα. Περίμενα κάτι και έγινε κάτι άλλο, το οποίο είναι ο ορισμός της έκπληξης. Το γιατί έγινε είναι καθαρά τεχνικόμην μπερδεύεις την ισχύ με το κέρδος.
θα μπορουσε να είναι και παραπάνω για ιδια στάθμη.
αρα τα είχες μπερδέψει.Δεν μπέρδεψα τίποτα, αφού δεν είχα καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα. Περίμενα κάτι και έγινε κάτι άλλο, το οποίο είναι ο ορισμός της έκπληξης. Το γιατί έγινε είναι καθαρά τεχνικό
Κι όμως με ενδιαφέρουν,μην μπερδεύεσαιαρα τα είχες μπερδέψει.
προφανώς όμως δεν σε ενδιαφέρουν τα τεχνικα
οποτε δεν εξηγώ παραπάνω.
να σου το εξηγήσω λοιπόν όσο ποιο απλα μπορώ.Κι όμως με ενδιαφέρουν,μην μπερδεύεσαι
Υπέθεσα ότι εφόσον χρησιμοποιώ τον ίδιο προενισχυτή (το ίδιο ποτενσιόμετρο) η διαφορά των 2 θα είχε σχέση μόνο με τα watt και τον ηχητικό χαρακτήρα. Τι συνέβη εδώ?
Κώστα, θα ήταν καλύτερα να μην προσπαθείς να παραπλανήσεις τους αναγνώστες του thread.View attachment 171211
δεν το διατυπωσες σωστα...
....μιλας μονο για σενα, το κομματι παιζει εκει που έχεις προβλημα με τον χωρο σου...αφου
αν επαιζαν τα ηχεια χωρις την τρυπα θα το ακουγες μια χαρα χωρις sub ....
View attachment 171211
δεν το διατυπωσες σωστα...
....μιλας μονο για σενα, το κομματι παιζει εκει που έχεις προβλημα με τον χωρο σου...αφου
αν επαιζαν τα ηχεια χωρις την τρυπα θα το ακουγες μια χαρα χωρις sub ....
αυτο λεω βρε.....δεν παραπλανω κανεναν !!!Κώστα, θα ήταν καλύτερα να μην προσπαθείς να παραπλανήσεις τους αναγνώστες του thread.
Το σχεδιάγραμμα που ανάρτησες φέρει στον τίτλο του τον χαρακτηρισμό "no subs". Ήτοι, η συγκεκριμένη μέτρηση έγινε χωρίς τη συμμετοχή των subwoofers. Η συγκεκριμένη μέτρηση, με ακριβώς την ίδια καμπύλη και την ίδια "χαράδρα" μεταξύ 40 και 50 Hz, προϋπήρχε και στις μετρήσεις του μηχανικού ακουστικής, μετά την ολοκλήρωση του δωματίου.
Η "χαράδρα" είναι (ήταν) πρόβλημα που προέκυπτε από το χώρο και την τοποθέτηση των ηχείων σε αυτόν. Εφόσον δεν υπήρχε δυνατότητα αλλαγής της τοποθέτησης των ηχείων, δεν υπήρχε περίπτωση τα ηχεία να έπαιζαν χωρίς την "χαράδρα". Όταν άκουγα το επίμαχο τραγούδι, χωρίς subwoofers, νόμιζα ότι άκουγα και χαμηλές συχνότητες (μπάσο). Όταν στις μετρήσεις και στο άκουσμα έλαβαν μέρος τα subwoofers - με την ταυτόχρονη αλλαγή θέσης τους, η "χαράδρα" εξαφανίστηκε - για δες και τα επόμενα σχεδιαγράμματα. Τότε και μόνο τότε, άκουσα το τραγουδι όπως περιγράφω.
Και κάτι τελευταίο: Ξέρεις καλύτερα από μένα, ότι εκείνο το εύρος συχνοτήτων δεν "γεμίζει" χωρίς subwoofers.
Εδω αλλοι ψηνουν τα ψαρι και απο τις 2 μπαντες.Τελευταία κάποιοι στρίβουν προς τη μια κατεύθυνση και κάποιοι άλλοι προς την άλλη.
Αναρωτιέμαι τι ψάχνει να βρει ο καθένας