Ακουστές διαφορές σε καλώδια ρεύματος

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.746
Reaction score
16.395
Οι μουσικοί δεν έχουν καμιά σχέση με την ποιότητα μιας παραγωγής και ΟΥΤΕ τους πέφτει λόγος.
Αν είμαι π.χ. ο producer και πληρώσω 2 session μουσικούς να παίξουν εννοείται πως δεν τους πέφτει λόγος, κάτι που παλαιότερα ήταν σύνηθες φαινόμενο.
Στις μέρες μας που πολλή καλή μουσική δε βγαίνει από labels αλλά είναι self release (απλά επειδή μπορεί να είναι έτσι λόγω της άυλης διανομής και της ευκολίας να έχεις studio σπίτι σου), όπου ένας ή μερικοί μουσικοί παίζουν, μιξάρουν, παράγουν και γενικά τα πάντα... τα όρια των καθηκόντων είναι δυσδιάκριτα οπότε πολλές φορές τους πέφτει λόγος.
 

Μηνύματα
508
Reaction score
661
μαλιστα, αντι να διαβασουν κανουν παραγωγες.
για τη κιθαρα θα μιλησω:
πανω απο το 50% των σιντι (μαλλον αλμπουμ...) που βγηκαν στα τελευταια 2 χρονια ειναι σαβουρες.

κιθαριστες που ουτε καν εχουν βγει να παιξουν ενα κομματι καθονται κανουν τη παραγωγη, κ το διανεμουν ιντερνετικα .
το τι εχω ακουσει δεν λεγεται.
ξεκουρδισια πανω-πανω, πορτες ανοιγοκλεινουν, σελιδες που γυρνανε, καρεκλες τριζονια, λαθος νοτες καργα, μεχρι κ το κοψε-ραψε, που ακουστηκε 2 φορες η ιδια φραση.

αυτο που μου κανει εντυπωση ομως, δεν ειναι ολα αυτα.
ειναι το οτι μετα δεν το ακουνε; δεν τους νοιαζει; δεν εχουν καλα καλωδια; :)
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.746
Reaction score
16.395
μαλιστα, αντι να διαβασουν κανουν παραγωγες.
για τη κιθαρα θα μιλησω:
πανω απο το 50% των σιντι (μαλλον αλμπουμ...) που βγηκαν στα τελευταια 2 χρονια ειναι σαβουρες.

κιθαριστες που ουτε καν εχουν βγει να παιξουν ενα κομματι καθονται κανουν τη παραγωγη, κ το διανεμουν ιντερνετικα .
το τι εχω ακουσει δεν λεγεται.
ξεκουρδισια πανω-πανω, πορτες ανοιγοκλεινουν, σελιδες που γυρνανε, καρεκλες τριζονια, λαθος νοτες καργα, μεχρι κ το κοψε-ραψε, που ακουστηκε 2 φορες η ιδια φραση.

αυτο που μου κανει εντυπωση ομως, δεν ειναι ολα αυτα.
ειναι το οτι μετα δεν το ακουνε; δεν τους νοιαζει; δεν εχουν καλα καλωδια; :)
Η ευκολία της παραγωγής/διανομής φέρνει και τόνους σαβούρας σαν επακόλουθο... (έτσι όμως είναι το internet γενικότερα τώρα πια, βρίσκεις ότι θες αλλά και άπειρη βλακεία...)
Όμως υπάρχουν και διαμαντάκια που δε θα ακούγαμε ποτέ αν κάποιοι απλά δε μπορούσαν να τα κυκλοφορήσουν μόνοι τους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.640
Reaction score
30.538
Δεν ειμαι καν σιγουρος αν οι μαστεραδες στο σπιτι τους ακουνε φλατ.
Και ποιός σου είπε ότι ακούνε γενικά μετά από 8 και 10 ώρες μπροστά στην κονσόλα. Ησυχία θέλει στο σπίτι. Τάφο.
Από την άλλη...
Το έχω ξαναπεί. Προσωπικά δεν ξέρω ούτε έναν sound engineer που να έχει σύστημα πάνω από 2000€. ΌΛΟ.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.640
Reaction score
30.538
Ενα τελευταιο σχολιο.
Επειδη βλεπω οτι πολλοι θελουν να μας πεισουν οτι τα προιοντα εταιρειων με πολλα χρονια στον χωρο, πωλουνται μονο και μονο γιατι οι πιθανοι αγοραστες τους ειναι ασχετοι, και καποιοι πληρωμενοι ριβιουερς τους επεισαν οτι προκειται για "μανα εξ ουρανου", εχω να πω τα εξης.
Η αγορα εχει τον τροπο της να ξεχωριζει την ηρα απο το σιταρι.
Να ειμαστε ολοι σιγουροι οτι καμια εταιρεια δε θα μπορουσε να σταθει στο χρονο, επειδη καποιοι ¨δοκιμαστες" την εκθειασαν.
Δεν ειναι ολοι οι καταναλωτες αδαεις ή θυματα προπαγανδας.
Μπορεις να ξεγελασεις καποιους καποια στιγμη, αλλα δεν μπορεις να ξεγελας τους παντες συνεχεια.
Οι μετρησεις και μονο δεν λενε ολη την αληθεια, δυστυχως η επιστημη δεν εχει φτασει ακομα σε αυτο το σημειο. Υπαρχουν διαφορες αναμεσα σε δυο μηχανηματα που δεν μπορουν να μετρηθουν, αλλα ολοι τις ακουν.
Βασικα, ολες οι διαφορες μεταξυ δυο ιδιων προιοντων, (καλωδια ας πουμε), ακουγονται, αλλα δεν μετρωνται, τουλαχιστον οχι πληρως, οχι ακομα.
Τα αυτια μας ειναι παντα ο τελικος κριτης.
Αν ανοίξω το στόμα μου θα φάω ή forever ban ή μήνυση οπότε ας' το να πάει.........
 

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
μαλιστα, αντι να διαβασουν κανουν παραγωγες.
για τη κιθαρα θα μιλησω:
πανω απο το 50% των σιντι (μαλλον αλμπουμ...) που βγηκαν στα τελευταια 2 χρονια ειναι σαβουρες.

κιθαριστες που ουτε καν εχουν βγει να παιξουν ενα κομματι καθονται κανουν τη παραγωγη, κ το διανεμουν ιντερνετικα .
το τι εχω ακουσει δεν λεγεται.
ξεκουρδισια πανω-πανω, πορτες ανοιγοκλεινουν, σελιδες που γυρνανε, καρεκλες τριζονια, λαθος νοτες καργα, μεχρι κ το κοψε-ραψε, που ακουστηκε 2 φορες η ιδια φραση.

αυτο που μου κανει εντυπωση ομως, δεν ειναι ολα αυτα.
ειναι το οτι μετα δεν το ακουνε; δεν τους νοιαζει; δεν εχουν καλα καλωδια; :)

Ωωωωω, πληροφορίες για να αξιολογούμε κατά τις απαιτητικές - κριτικές ακροάσεις
Πληροφορίες όπως η γάτα του γείτονα που νιαουρίζει, ο ένοικος του διπλανού διαμερίσματος που τραβάει καζανάκι, τα πουλάκια που κελαηδούν, το ψυγείο που ανοίγει η συμβία για να βγάλει φαγητό, το ακούμπημα το φαγητού στον πάγκο της κουζίνας και πολλά άλλα καλά!! Τί ιπτάμενα καμπανάκια και λαλακίες!!!!
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Βαριέμαι να κάνω quotes ( που να ανατρέχω τώρα σε προηγούμενες σελίδες ), αλλά να τονίσω τα εξής:
α) Ούτως ή άλλως αυτό που προτείνω στον Λέανδρο δεν μπορεί να συμβεί. Απαιτείται ένα μηχάνημα που να τρέχει dirac και χρειάζονται αρκετές μετρήσεις πριν τις δοκιμές. Το ότι ο Λέανδρος ρίχνει τον πήχυ των προσδοκιών του στο 11/20 ( 55% πιθανότητες επιτυχίας δηλαδή ), σημαίνει ότι και ο ίδιος κατανοεί την επίδραση που έχει η ισοστάθμιση στο τελικό αποτέλεσμα. Προφανώς η διαφωνία μας έγκειται στο εάν αυτή η επίδραση είναι θετική ή όχι.
β) Δεν υποστηρίζω ότι απο μόνη της η ισοστάθμιση είναι σε θέση να κάνει ένα σύστημα να παίξει εξαιρετικά. Δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο, αλλά σίγουρα είναι ευχάριστο να ακούει κανείς τα αποτελέσματα και πως αλλάζει η συμπεριφορά του συστήματος όταν γίνεται παιχνίδι με τις καμπύλες. Υποθέτω ότι όταν τις εφαρμόσω με το σωστό τρόπο, θα ενθουσιαστώ ακόμα πιο πολύ ( ελπίζω ).
γ) Δεν υποστηρίζω ότι η ισοστάθμιση θα κάνει τα ηχεία μου να παίξουν καλύτερα απο harbeth εκτώς αν τα Harbeth παίζουν σε κάκιστο περιβάλλον ( άρα, δεν παίζουν όπως μπορούν ) και τα δικά μου ηχεία παίζουν κάτω απο ιδανικές συνθήκες. Εδώ όμως δεν έχει να κάνει με τα ηχεία, αλλά με το περιβάλλον των ηχείων.
δ) εξακολουθώ να πιστεύω και επιμένω ότι καμία πληροφορία δεν χάνεται απο οποιοδήποτε καλώδιο ( που τηρεί τις απαιτούμενες προδιαγραφές, βέβαια ). Σε μουσικό πρόγραμμα όπου γνωρίζω κάποιες μικρολεπτομέρειες και που με "στοκ" καλώδια κάποτε νόμιζα ότι έχανα πληροφορία έναντι των πιο "σοφιστικέ", τώρα την ακούω μια χαρά και μάλιστα τολμώ να πω ότι διακρίνω ακόμα περισσότερες. Ενώ δέχομαι ότι το απλό eq της εφαρμογής καμπύλης στόχου έχει σφάλματα, η αυξημένη τονική ισορροπία που επιτυγχάνεται, πιστεύω ότι είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την ανάδειξη πληροφοριών του μουσικού προγράμματος. Κάποια συστήματα μπορεί να είναι τόσο καλά τιουναρισμένα ώστε να επιτυγχάνουν τη τονική ισορροπια και να παίζουν θαυμάσια ( σε συνδυασμό με τον χώρο πάντα ). Για συστήματα σαν και το δικό μου, σε χώρο σαν και τον δικό μου, η σωτηρία δεν έρχεται απο τα καλώδια, αλλά απο άλλους παράγοντες. Είναι πια το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί το να έχω "σοβαρά" καλώδια στο σύστημά μου, όπως είπε και ο @wnet αν θυμάμαι καλά, με τα χρήματα των καλωδίων αρχικά θα βάλω φροντίδα στον χώρο. Μου περισσεύουν χρήματα πάλι; Προτεραιότητά μου είναι να βάλω subs. Μου περισσεύουν πάλι χρήματα; Θα πάρω τον SHD. Και πάει λέγοντας. Όταν φτάσω το σύστημά μου να παιζει τόσο καλά με τα προανεφερθέντα καλούδια, σιγά μην ασχοληθώ με τα καλώδια. Ήδη θα απολαμβάνω μουσικάρες. Get it? :)
Νίκο,
θα ήθελα σε παρακαλώ πολύ να μη μεταφράζεις τα γραφόμενα μου κατά το δοκούν.
Και να γίνω πιο σαφής:
α)το ότι "έριξα το πήχη των προσδοκιών μου" δεν είναι αληθές! το ότι σου είπα ότι min 55% θα εντοπίζω τις διαφορές που είναι ένα ποσοστό στατιστικά αποδεκτό για να πει κανείς ότι όντως ακούει διαφορές, όπως έγραψα κι από κάτω, είπα ότι το πιθανότερο είναι να βρίσκω τις διαφορές 100%!!..έσύ έμπλεξες κόστος, ισοστάθμιση και καλώδια σε ένα γαϊτανάκι που το γυρίζεις όπως σε βολεύει κάθε φορά.
β)ποτέ δεν είπα ότι η ισοστάθμιση είναι ΓΤΠΚ, είπα ότι είναι ένα μια από τις δυνατότητες που έχει κάποιος για να τιουνάρει μερικώς το σύστημα του, δε μπορεί όμως να κάνει τον crown να παίζει σαν plinius, ούτε το belden να ακούγεται σαν siltech.
γ)όπως σωστά το λές καμιά ισοστάθμιση στο πλανήτη δε μπορεί να κάνει ένα υποδεέστερο ηχείο να ακούγεται όπως ένα ανώτερης κατηγορίας.
δ)Εδώ Νίκο έχεις εντελώς λάθος!
Υπάρχουν λεπτομέρειες "κρυμένες" στην ηχογράφηση, που μόνο αν τα καλώδια έχουν τη δυνατότητα να τις αναδείξουν θα τις ακούσεις ότι ισοστάθμιση και να βάλεις, όποιο σύστημα και λογισμικό και να του φορτώσεις.
Η εμπειρία που είχες με τα καλώδια σου δεν είναι ενδεικτική μιας και δεν έίχες (πέραν του κόστους τους) και κάποιο καλώδιο που να είναι από το "πάνω ράφι" ηχητικά. Θα συμφωνήσω ότι όντως πολλές φορές δε παίρνει κάποιος την απόδοση που πρέπει συναρτήσει της τιμής που του κόστισαν και εσύ ανήκεις σ' αυτή τη κατηγορία.
Ότι φροντίδα χώρου και να κάνεις, όσα σαμπ και να βάλεις, όσα SHD και να βάλεις, δε πρόκειται να πάρεις το 100% των δυνατοτήτων αναπαραγωγής των μηχανημάτων σου χωρίς τα αναλόγως απαιτούμενα καλώδια στο σύστημα σου.
Όσο περισσότερο δε έχεις αναβαθμίσει τα υπόλοιπα μέρη της ηχητικής σου αλυσίδας, τόσο περισσότερο θα υστερείς από ένα ίδιο σετάπ με το δικό σου που ο ιδιοκτήτης του έχει πετάξει από πάνω του τη μπέρτα του..καλωδιομάχου και θα έχει επενδύσει σε σωστές και ταιριασμένες αγορές καλωδίων βάσει των αναγκών του συστήματος του κι όχι των εμμονών του!
τη καλημέρα μου!
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.602
Reaction score
84.255
γ)όπως σωστά το λές καμιά ισοστάθμιση στο πλανήτη δε μπορεί να κάνει ένα υποδεέστερο ηχείο να ακούγεται όπως ένα ανώτερης κατηγορίας.
Δεν ισχύει όπως το γράφεις.
Πιο σωστά θα ήταν: η σωστά εφαρμοσμένη ισοστάθμιση μπορεί μερικώς να βελτιώσει ένα ηχείο, αλλά δεν κάνει και θαύματα.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Δεν ισχύει όπως το γράφεις.
Πιο σωστά θα ήταν: η σωστά εφαρμοσμένη ισοστάθμιση μπορεί μερικώς να βελτιώσει ένα ηχείο, αλλά δεν κάνει και θαύματα.
όντως η διατύπωση αυτή είναι πιο σωστή!, ευχαριστώ !
 

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
@leandros Επαναλαμβάνω λοιπόν: έχω ακούσει όσα ακούσατε, έχω συγκρατήσει τις αλλαγές για τις οποίες ενθουσιαστήκατε ( πάντα μιλώντας για καλώδια και "βελτιωτικά" ), κρίνω ότι έχω τουλάχιστον ίδιες μεταβολές διά της ισοστάθμισης, έστω και αν δεν έχω εφαρμόσει ακόμα τη "καλή".
Φυσικά και μεταξύ άλλων αποτελεί ένα εργαλείο στα χέρια κάποιου που θέλει να φτάσει το σύστημά του στα όρια της απόδοσής του, αλλά δεν ενθουσιάζομαι πια με τα καλώδια. Όπως είπε ο wnet και συμφωνώ, ας φτάσω εκεί που θέλω και ( άντε, να σου κάνω τη χάρη ) ας χάσω και λίγο απο τα καλώδια.

Τώρα, ως προς τη γνώμη σου για τα καλώδια που έχω, διακρίνω ότι ισχύει γενικότερα για όσους έχουν αντίθετη άποψη μ'εσένα. Δηλαδή για να καταλάβω, τα kondo είναι τα καλύτερα καλώδια και κατ'επέκταση, εσύ που τα επέλεξες είσαι ο παντογνώστης και όλοι οι υπόλοιποι είναι ( είμαστε ) άσχετοι;


Α, ξέχασα!

θα ήθελα σε παρακαλώ πολύ να μη μεταφράζεις τα γραφόμενα μου κατά το δοκούν.

Μ'οποιο δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις.. ;)
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
@leandros Επαναλαμβάνω λοιπόν: έχω ακούσει όσα ακούσατε, έχω συγκρατήσει τις αλλαγές για τις οποίες ενθουσιαστήκατε ( πάντα μιλώντας για καλώδια και "βελτιωτικά" ), κρίνω ότι έχω τουλάχιστον ίδιες μεταβολές διά της ισοστάθμισης, έστω και αν δεν έχω εφαρμόσει ακόμα τη "καλή".
Φυσικά και μεταξύ άλλων αποτελεί ένα εργαλείο στα χέρια κάποιου που θέλει να φτάσει το σύστημά του στα όρια της απόδοσής του, αλλά δεν ενθουσιάζομαι πια με τα καλώδια. Όπως είπε ο wnet και συμφωνώ, ας φτάσω εκεί που θέλω και ( άντε, να σου κάνω τη χάρη ) ας χάσω και λίγο απο τα καλώδια.

Τώρα, ως προς τη γνώμη σου για τα καλώδια που έχω, διακρίνω ότι ισχύει γενικότερα για όσους έχουν αντίθετη άποψη μ'εσένα. Δηλαδή για να καταλάβω, τα kondo είναι τα καλύτερα καλώδια και κατ'επέκταση, εσύ που τα επέλεξες είσαι ο παντογνώστης και όλοι οι υπόλοιποι είναι ( είμαστε ) άσχετοι;
Νίκο, απατασαι!
Ούτε τη μισή βελτίωση δε παίρνεις από την ισοστάθμιση σε σχέση με ένα προσεκτικά επιλεγμένο σετ καλωδίων.

Τώρα, υπάρχουν πολλές εταιρίες καλωδίων και άπειροι τύποι αυτών που είναι δραματικά καλύτερα από τα καλώδια που είχες, δεν είναι μόνο η kondo, η siltech, η acoustic Revive, η audionote, η xlo, η sunyata, η synergistic research και καμιά κατοσταρια ακόμα...που είναι ποοοοοοολυ καλύτερα απ' τα καλώδια που είχες!
Αυτός είναι κι ο λόγος που επιμένω ότι ούτε το 5% των δυνατοτήτων ενός ολοκληρωμένου σετ καλωδίων δεν έχεις ακούσει!!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.229
Όταν λες σαμπ για τι κόστος μιλάμε για να είναι αξιοπρεπή ?
Δυστυχώς το 90% των ενδιαφερομένων, δεν επιθυμούν "αξιοπρεπές" σαμπ, δηλαδή θέλουν το φτηνότερο δυνατό.

Δεν έχουν λεφτά, δεν θέλουν να διαθέσουν λεφτά, αδιάφορο. Το φτηνότερο ψάχνουν.

Έτσι, έχω πει κατ'επαναληψιν, πως το φτηνότερο δυνατό είναι το 10" της πρισόνους, σε τετράδα.

Το "αξιοπρεπές" όμως, είναι για μένα (όπως έχω ξαναπεί) το νταϊναόντιο 18-αρι, με τα δυό αντικρυστά 9" μεγάφωνα. Τετράδα.

Το "αξιοπρεπές" σαμπ για τον καθένα, είναι αυτό που κοστίζει τουλάχιστον διπλάσια από το [ηχείο του μαζί με τον/τους ενισχυτή/ες του ηχείου του]. Και θέλει 4.

(Δύο σαμπ, είναι το μίνιμουμ για να μην είσαι παράνομος. Δεν είναι όμως "οκ", τελειώσαμε. 4 θες. Αναλόγως χώρου τώρα, αν τυχόν δε χωράνε με τίποτα 4, τι να κάνεις, θα μείνεις με 2, συμβιβασμός μεγάλος..)

Οφείλει να είναι ακριβότερο το σετάπ των σαμπ από τα ηχεία του, για πολλούς λόγους.

Οκ?

Αν ανοίξω το στόμα μου θα φάω ή forever ban ή μήνυση οπότε ας' το να πάει.........
Άνοιξέ το, πλιζ δηλαδή.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Δυστυχώς το 90% των ενδιαφερομένων, δεν επιθυμούν "αξιοπρεπές" σαμπ, δηλαδή θέλουν το φτηνότερο δυνατό.

Δεν έχουν λεφτά, δεν θέλουν να διαθέσουν λεφτά, αδιάφορο. Το φτηνότερο ψάχνουν.

Έτσι, έχω πει κατ'επαναληψιν, πως το φτηνότερο δυνατό είναι το 10" της πρισόνους, σε τετράδα.

Το "αξιοπρεπές" όμως, είναι για μένα (όπως έχω ξαναπεί) το νταϊναόντιο 18-αρι, με τα δυό αντικρυστά 9" μεγάφωνα. Τετράδα.

Το "αξιοπρεπές" σαμπ για τον καθένα, είναι αυτό που κοστίζει τουλάχιστον διπλάσια από το [ηχείο του μαζί με τον/τους ενισχυτή/ες του ηχείου του]. Και θέλει 4.

Οφείλει να είναι ακριβότερο το σετάπ των σαμπ από τα ηχεία του, για πολλούς λόγους.

Οκ?



Άνοιξέ το, πλιζ δηλαδή.
Τα πρισόνους κάνουν κάπως πιο εύκολο το εγχείρημα, δεν τα λες και ακριβά. Να υποθέσω ότι απο τη sub out του καθενός, οδηγούμε το άλλο ένα ανά κανάλι; Απορία (2) : Ένα genelec σαν της αγγελίας ή 4 presonus?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.229
Απορία (2) : Ένα genelec σαν της αγγελίας ή 4 presonus?
Παλικάρι μου, τα έχεις κάνει σαλάτα.

4 τεμάχια Genelec 12" είναι το "αξιοπρεπές".

Τα υπόλοιπα είναι μπαλώματα.


Γιατί δε βλέπεις αυτό που έχω κάνει εγώ; Νομίζεις πως έχω κάνει κάποιο υπερβολικό σεταπ; Πώς είχα λεφτά για πέταμα; Πώς δεν ήθελα να κάνω οικονομία; Τρίχες, το φτηνότερο αξιοπρεπές έκανα, και στους δορυφόρους και στα σαμπ.

Έχω 2 σαμπ Genelec με 2 τεμάχια 12" στο κάθε σαμπ, και 2 σαμπ Neumann με 2 τεμάχια 10" το κάθε σαμπ.

4 σαμπ στις 4 άκρες του χώρου ακρόασης έχω, τίποτα υπερβολικό και για 32 τμ χώρου αυτά.

Και οι δορυφόροι μέχρι 2.3μ απόσταση ακρόασης, όχι παραπάνω, δεν μπορούν, θέλει ακριβότερους.

Αγόρασα τα φτηνότερα δυνατά που να θεωρώ "αξιοπρεπή" για τη δουλειά.

Βρήκα μεταχειρισμένα και παλιά σαμπ, σε εκπληκτικές προσφορές και τα πήρα τρομερά φτηνά, όπως το ένα 12" που ήταν σε αγγελία και το χάσατε. Έτσι τα μάζεψα, δεν ήθελα να πετάξω λεφτά ούτε για πλάκα.

Δεν είναι "φτηνό" το χόμπι, έχει δίκιο όταν σας τα λέει αυτά ο Λέανδρος, δε βάφονται αβγά με πορδες.

Και ο φτηνός ο δορυφόρος, ο πιο φτηνός που έχω ποτέ προτείνει, πρισόνους 8" ομοαξονικός στα 750€, δεν είναι για 2-καναλο, μόνο για 7-καναλο σεταπ, ώστε όλοι μαζί να ανεβάσουν στάθμες που χρειάζεται για να υπάρχει δυναμικό εύρος σοβαρό, τα 2 μικρά ηχεία για δορυφοράκια μόνα τους είναι ανεπαρκή, πόσο μάλλον τα δικά σας ηχεία χωρίς σαμπ, με τα 6-αράκια, ραδιοφωνάκι ακούτε. Σόρρυ, αλλά δεν είναι τζάμπα το δυναμικό εύρος, θέλει χρήμα.

Είναι ακριβά τα ηχεία, σας τα λέμε και τα ξαναλέμε, όλα τα λεφτά στα ηχεία (δορυφόροι+σαμπ), αλλά που μυαλό.. ασχολείστε με Ντακ και καβλώδια και μπριστον και δεξερωγωτι, με ηχεία της συμφοράς..
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.229
Ελπίζω οι @leandros και @Astronaut Jr. να έχουν πλέον συνειδητοποιήσει πως δεν πρόκειται να συμφωνήσουν.

Ας ζήσει ο καθένας με τις επιλογές του.
Να πούμε κάτι άλλο καλύτερα; Ιδέες;
Στα περισσότερα έχει δίκιο ο Λέανδρος, αλλά δεν είναι του παρόντος. ;)

Απλώς τρολαρει υπερβολικά με τα γαμωκαβλώδια και χάνεται η ουσία.

Όπως είπες, ας χαίρονται τις επιλογές τους, μια κωλομουσική είναι όλο το πανηγύρι, που μια χαρά την φχαριστιέται κανείς και από ραδιοφωνάκι, σιγά τα ωα.
 

Μηνύματα
298
Reaction score
831
ear, αν το εχεις ηδη, ή αν μπορεις να το βρεις, ακου το 23 track απο αυτο.
πραγματικα κατι τετοια θα ηθελα να τα ακουσω σε ενα σεταπ σαν το δικο σου!

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.644
Μηνύματα
2.947.506
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top