Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Dr Tool room?
Η "συνδεσμολογία" προς εκμετάλλευση της λειτουργίας αυτής, μού φαίνεται ασύμβατη με πολυκάναλο, αλλά και με οποιουδήποτε είδους πρόγραμμα για ισοστάθμιση των δορυφόρων, ή κάνω λάθος?Η τελευταία έκδοση λογισμικού τους επιτρέπει πλήρες ηλεκτρονικό κροσάρισμα κόβοντας με υψιπερατό φίλτρο το σήμα για τους δορυφόρους κάτω από τη συχνότητα κρος
Ποιος είναι?O συγκεκριμένος προ
Ό,τι και να ναι από κάποιο σημείο κι έπειτα δεν απασχολεί εφόσον δεν ενοχλεί τις ακροάσεις.Υπόψιν ότι ο συγκεκριμένος χώρος έχει απρόβλεπτη γεωμετρία με σχηματισμούς όπως αψίδες στο κεντρικό τμήμα της οροφής.τι ελαττωμα ειναι στους ανεμιστηρες 4-5 και μετα ανηφορα με 50% κλιση ?
Πρώτον δεν μας ενδιαφέρει εδώ πολυκαναλική αρχιτεκτονική,δεύτερον έχουν εξηγηθεί οι όροι συμβατότητας μ'εκείνη στο νήμα της διόρθωσης,τρίτον Audio-gd με κλιμακωτό εξασθενητή κι επιπλέον ενσωματωμένο ενισχυτή ακουστικών σε...τάξη Α.Η "συνδεσμολογία" προς εκμετάλλευση της λειτουργίας αυτής, μού φαίνεται ασύμβατη με πολυκάναλο, αλλά και με οποιουδήποτε είδους πρόγραμμα για ισοστάθμιση των δορυφόρων, ή κάνω λάθος?
Ποιος είναι?
Το έχω κατεβάσει,αλλά όχι σε επίπεδο 300 msec και κάτω ως προς τις μεσαίες οκτάβες.Σημασία βεβαίως δεν έχει τί θ'άρεσε σε άλλους...Ρίξε το RT, δεν μου αρέσει
μπορει να ενοχλει αλλους ομως.....Ό,τι και να ναι από κάποιο σημείο κι έπειτα δεν απασχολεί εφόσον δεν ενοχλεί τις ακροάσεις.Υπόψιν ότι ο συγκεκριμένος χώρος έχει απρόβλεπτη γεωμετρία με σχηματισμούς όπως αψίδες στο κεντρικό τμήμα της οροφής.
Η κατηφορική κλίση στο RT 60, συνεπάγεται μικρότερη κλίση (ή και ευθεία) στην επιθυμητή απόκριση πλάτους.έχει όμως επιτευχθεί μια κατηφορική κλίση ανάλογη καμπύλης-στόχου καθώς ανέρχονται οι οκτάβες.Και αυτή είναι μια επιθυμητή συνθήκη όταν για διάφορους λόγους δεν θα ήταν εφικτό να κατεβάζαμε το RT σε αφρόντιστους οικιακούς χώρους.
Κώστα συγκεντρώσου. Αν δεν προσέχεις στην παράδοση, δε θα σε βοηθήσει κανείς στις εξετάσεις.εγραψες καπου αποσταση ακροασης ;
...για πες..
Το στερεοφωνικό τρίγωνο ορίστηκε ισόπλευρο με διάσταση πλευράς 210 εκατοστόμετρα.
εγώ ξέρω τι φταίει....Υπάρχει ένα παράλληλο Σύμπαν στο οποίο το μέλος Bhutia δεν προχώρησε ποτέ στην προμήθεια ενεργών ηχείων με τα...ποταπά ενισχυτικά αρθρώματα στο εσωτερικό τους,αλλά συνεχίζει να χρησιμοποιεί μονομπλόκ τελικούς με στιβαρή κατασκευή και χρήσιμο ποσοστό αποδιδόμενης ισχύος σε αμιγή τάξη Α.
Σε αυτό το Σύμπαν ένα βινυλιοσύστημα (Gyrodec-SME309 - Audio Technica ART9) κρατά περίοπτη θέση στην κορυφή του ικριώματος στηριζόμενο σε βάση κατασκευής από τον ίδιο,όπως και διάφορα; αντικραδασμικά παρελκόμενα.Το φωνογραφικό στάδιο και το πικάπ χρησιμοποιούν τροφοδοτικά αρχιτεκτονικής Never Connected.Διαθέτει και DAC ευγενούς προέλευσης αντί κινεζικής...κονσερβοποιίας,ενώ λάμπουν δια της...απουσίας των τα κοινά μαύρα καλώδια.
Η σύνθεση ακολουθεί τέσσαρες βασικές Αρχές :
-Δικαναλική αρχιτεκτονική.
- Καθένας κρίκος της αλυσίδας να έχει διαστάσεις και βάρος που να επιτρέπουν χειρισμό από ένα πάντα άτομο.
- Κανένας κρίκος να μην έχει κοστίσει υπέρμετρα,ώστε ν'αποφεύγεται το παραμικρό ζόρισμα κατά την αναπλήρωση σε ενδεχόμενο απώλειας,σοβαρής βλάβης ή απλώς...αναβάθμισης.
- Το όλον (συμπεριλαμβανομένης και της διευθέτησης στο χώρο ακρόασης) να παρέχει σε κάθε περίπτωση απόδοση ανώτερη σε σχέση με τη σκέτη άθροιση των επιμέρους συστατικών.
View attachment 171299
Επειδή κιόλας το βινυλιοσύστημα θα έπαιζε χωρίς επεμβάσεις σε επίπεδο λογισμικού,ήθελε το setup ν'ακούγεται λαχταριστό και ισορροπημένο ακόμα και υπό την πατροπαράδοτη αδιόρθωτη μορφή του .Επιπλέον σε αυτό το χώρο είναι δεσμευμένος για αισθητικούς λόγους να μην έκανε καμία προσάρτηση ακουστικών πάνελ σε τοιχωματικές επιφάνειες.Ούτε καν σαγρέ υφές πάνω σ'εκείνες...Και παρ'όλα αυτά να πετύχαινε επιδόσεις εφάμιλλες αφιερωμένων χώρων...
Βεβαίως όσες εναλλακτικές πραγματικότητες και να επισκεφτούμε ορισμένες σταθερές ισχύουν ανεξαιρέτως,δεν θα μπορούσαν να λείπουν υποοβαθύφωνες μονάδες σε καμία εξ αυτών ενώ η όλη χωροταξία διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες επιβεβαιωμένους σε κάθε στάδιο με ακροάσεις...
Ως περιηγητής σε παράλληλα Σύμπαντα,ο γράφων είχε την ευκαιρία να συλλάβει το αποτύπωμα αυτού του setup ως πολύτιμο Κοσμικό στιγμιότυπο,όντας σε θέση να περιγράψει χρήσιμους όρους στη διαρρύθμισή του....
Πώς λοιπόν θα γινόταν να διαχειριστούμε ηχεία προοριζόμενα για αφρόντιστο χώρο...
Ευχαριστώ ολόθερμα για την...ιδιάζουσα τιμή που γίνεται στον παράλληλο εαυτό.Ενδεχομένως σ'εκείνο το παράλληλο Σύμπαν να ήταν ήδη μέλος...να είχε και λίγο διαφορετικό χαρακτήρα...αλλά και το ανάλογο club μπορεί να ήταν διαφορετικό...Με τέτοιο υπέρ σύστημα που περιλαμβάνει και το ομορφότερο πικαπ στον πλανήτη βάζεις σοβαρή υποψηφιότητα για ACA Member
Σου στελνω πμ με λεπτομέρειες για το τελετουργικό που προηγείται της μύησης στο club καθώς και iban για εγγραφή-συνδρομή και λοιπά έξοδα
Ωραιο σύστημα,να το χαίρεσαι και να το εξελίσσεις
Αυτό είναι ένα ενδεχόμενο με το οποίο θα πρέπει να ζήσουμε εμείς και άλλοι...ανεξαιρέτως Συμπάντων.μπορει να ενοχλει αλλους ομως.....
Εάν εννοείς στερεοφωνική,σε πληροφορώ ότι πάντα κατά την εγκατάσταση των κύριων ηχείων σε οποιοδήποτε setup η ηχητική σκηνή είναι το πρώτο στοιχείο που εξετάζεται.Προχωρώ σε επόμενο στάδιο μονάχα εφόσον δεν θα υστερεί σε τίποτα ως προς αυτόν τον τομέα.Αλλιώς πίσω στην αρχή όπως στο ΄΄φιδάκι΄΄ με νέες θέσεις εγκατάστασης.παρε ενεργα ....παρε ροτορα.....
Bhutia απο εικονα πως ειναι τα πραγματα......?!
Όχι...Τα φίλτρα ισοστάθμισης σε ζώνη από 80 Hz και κάτω είναι ούτως ή άλλως φορτωμένα στον επεξεργαστή των sub,ούτως ώστε να ισχύουν και κατά τη βινυλιακή αναπαραγωγή.Tα parametric eq του 18s εφαρμόζονται μόνο στην περιοχή λειτουργίας του ???
Για την περιοχή των δορυφόρων παρέχει κάποιο eq η κάποιο ρυθμιζόμενο high shelf filter??
Ευτυχώς που έπαιζα μικρός και τώρα παίζω με...ζωντανές κούκλες.εγώ ξέρω τι φταίει....
έπαιζες με κούκλες μικρός...γι αυτό