- Μηνύματα
- 17.441
- Reaction score
- 57.234
Μπορώ να πω ότι ο φίλτατος Ear με διαβάζει κυριολεκτικά αλλά και...μεταφορικά.Όντως, οι μίκρο και μάκρο δυναμικές αντιθέσεις, είναι αυτές που κάνουν συναρπαστικό και αληθοφανές ένα άκουσμα. Και όχι το στεντι στεϊτ.
Το δεύτερο, εξαρτάται από το RT, το πρώτο, όχι.
Είναι ενδιαφέρον να καταλάβουν όλοι πως ένα αληθινό μουσικό όργανο, ας πούμε ένα τουμπερλέκι, με τα γιγαντιαία δυναμικά που μπορεί να βγάλει στο γερό χτύπημα της μεμβράνης του, παραμένει συναρπαστικό, με ατάκα και μικρο-μάκρο δυναμικά σαγηνευτικά, σε οποιονδήποτε χώρο, περιποιημένο ή απεριποίητο.
Στον απεριποίητο, με προβληματικούς χρόνους RT, θα σέρνει και θα συντονίζει το στεντι στεϊτ, αλλά δεν χάνονται καθόλου τα μικρο-μάκρο δυναμικά, δεν επηρεάζονται σε τίποτα.
Όσο πιο μεγάλος ο χώρος, τόσο πιο μεγάλο το κενό ανάμεσα στον αρχικό ήχο και την ενέργεια της αντήχησης, και τόσο πιο απολαυστικά τα δυναμικά, κι ας έχει και Έκο ,όχι το φλατερινγκ.
Όσο πιο μικρός ο χώρος, τόσο πιο ενιαία γίνεται η ενέργεια άμεσης και έμμεσης, μικραίνει το παράθυρο.
Και εκτός δωματίου, όταν παίζει μέσα ένα τουμπερλεκι πραγματικό και σηκώνει 120-άρια σε κάθε χτύπημα, καταλαβαίνεις όλη τη μαγεία του αληθινού, λόγω ακριβώς αυτών των δυναμικών ξεσπασματων, που δεν καταδέχονται να θιχτούν από κανένα χώρο.
Άρα λοιπόν, όλη η ιστορία είναι να επιτύχεις αυτό ακριβώς, το υψηλότερο δυνατό στιγμιαίο ατακ, που σημαίνει τον καλύτερο δυνατό συγ-χρο-νι-σμό, και μη πάει το μυαλό σας στο Πρατ, για την ισοστάθμιση στο πεδίο του χρόνου μιλάω.
Κι είναι αυτό το πρώτο που χαλάει, με μια υποδεέστερη ισοστάθμιση πλάτους.
Η επόμενη δοκιμασία θα είναι σύλληψη για την ταυτόχρονη εκπομπή των καναλιών σε παρακείμενα προς τον κύριο χώρο δωμάτια.Οι πόρτες αυτών θα μένουν κατά κανόνα κλεισμένες κατά τις απαιτητικές ακροάσεις.Η ακολουθούμενη μέθοδος προβλέπει ανοικτή κάθε φορά μονάχα την πόρτα του αντίστοιχου δωματίου με τοποθεσία του μικροφώνου κοντά στο άνοιγμα.Σε αυτήν την περίπτωση ηχητική πηγή σύμφωνα με τα δεδομένα της Ακουστικής θα γίνεται ολόκληρη η έκταση του ανοίγματος...
Εδώ δωμάτια με το άνοιγμα κοντινότερο προς το ένα από τα δύο κανάλια :
Βλέπουμε κρουστικές και βηματικές κορυφές με χρονική διαφορά 0,75 msec .
Από το παράθυρο της βεράντας στον όροφο που είναι εγκατεστημένο το setup :
Εδώ έχουμε μικρότερες χρονικές διαφορές αλλά και λιγότερο διακεκριμένες κορυφώσεις αφού συλλαμβάνεται ως υπόβαθρο ο θόρυβος εξωτερικού περιβάλλοντος...
Στην κορυφή της σκάλας που συνδέει τους ορόφους :
Οι κορυφώσεις τείνουν στην ενοποίηση αλλά η αντήχηση στη σκάλα και η παράταιρη θέση δεν ευνοούν την πλήρη σύνδεση.Το ακουστικό μας σύστημα όμως θα μπορούσε να ξεγελαστεί σε αποκλίσεις εκατομμυριοστών δευτερολέπτου...
Κατόπιν από την πόρτα του υπνοδωματίου ευρισκόμενη σε ισοδύναμες αποστάσεις από τα επιμέρους κανάλια με εναλλάξ τα timing referece :
Η ενιαία μορφή εδώ θα επέτρεπε κάλλιστα απόλαυση του setup από τον κύριο χώρο με τον ακροατή ξαπλωμένο στο...υπνοδωμάτιο...
Last edited: