Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
Όντως, οι μίκρο και μάκρο δυναμικές αντιθέσεις, είναι αυτές που κάνουν συναρπαστικό και αληθοφανές ένα άκουσμα. Και όχι το στεντι στεϊτ.

Το δεύτερο, εξαρτάται από το RT, το πρώτο, όχι.

Είναι ενδιαφέρον να καταλάβουν όλοι πως ένα αληθινό μουσικό όργανο, ας πούμε ένα τουμπερλέκι, με τα γιγαντιαία δυναμικά που μπορεί να βγάλει στο γερό χτύπημα της μεμβράνης του, παραμένει συναρπαστικό, με ατάκα και μικρο-μάκρο δυναμικά σαγηνευτικά, σε οποιονδήποτε χώρο, περιποιημένο ή απεριποίητο.
Στον απεριποίητο, με προβληματικούς χρόνους RT, θα σέρνει και θα συντονίζει το στεντι στεϊτ, αλλά δεν χάνονται καθόλου τα μικρο-μάκρο δυναμικά, δεν επηρεάζονται σε τίποτα.
Όσο πιο μεγάλος ο χώρος, τόσο πιο μεγάλο το κενό ανάμεσα στον αρχικό ήχο και την ενέργεια της αντήχησης, και τόσο πιο απολαυστικά τα δυναμικά, κι ας έχει και Έκο ,όχι το φλατερινγκ.
Όσο πιο μικρός ο χώρος, τόσο πιο ενιαία γίνεται η ενέργεια άμεσης και έμμεσης, μικραίνει το παράθυρο.

Και εκτός δωματίου, όταν παίζει μέσα ένα τουμπερλεκι πραγματικό και σηκώνει 120-άρια σε κάθε χτύπημα, καταλαβαίνεις όλη τη μαγεία του αληθινού, λόγω ακριβώς αυτών των δυναμικών ξεσπασματων, που δεν καταδέχονται να θιχτούν από κανένα χώρο.

Άρα λοιπόν, όλη η ιστορία είναι να επιτύχεις αυτό ακριβώς, το υψηλότερο δυνατό στιγμιαίο ατακ, που σημαίνει τον καλύτερο δυνατό συγ-χρο-νι-σμό, και μη πάει το μυαλό σας στο Πρατ, για την ισοστάθμιση στο πεδίο του χρόνου μιλάω. ;)

Κι είναι αυτό το πρώτο που χαλάει, με μια υποδεέστερη ισοστάθμιση πλάτους. :cool:
Μπορώ να πω ότι ο φίλτατος Ear με διαβάζει κυριολεκτικά αλλά και...μεταφορικά.:wink:

Η επόμενη δοκιμασία θα είναι σύλληψη για την ταυτόχρονη εκπομπή των καναλιών σε παρακείμενα προς τον κύριο χώρο δωμάτια.Οι πόρτες αυτών θα μένουν κατά κανόνα κλεισμένες κατά τις απαιτητικές ακροάσεις.Η ακολουθούμενη μέθοδος προβλέπει ανοικτή κάθε φορά μονάχα την πόρτα του αντίστοιχου δωματίου με τοποθεσία του μικροφώνου κοντά στο άνοιγμα.Σε αυτήν την περίπτωση ηχητική πηγή σύμφωνα με τα δεδομένα της Ακουστικής θα γίνεται ολόκληρη η έκταση του ανοίγματος...

Εδώ δωμάτια με το άνοιγμα κοντινότερο προς το ένα από τα δύο κανάλια :
1597479494951.png

1597479556678.png


Βλέπουμε κρουστικές και βηματικές κορυφές με χρονική διαφορά 0,75 msec .

Από το παράθυρο της βεράντας στον όροφο που είναι εγκατεστημένο το setup :
1597479768914.png

1597480053430.png


Εδώ έχουμε μικρότερες χρονικές διαφορές αλλά και λιγότερο διακεκριμένες κορυφώσεις αφού συλλαμβάνεται ως υπόβαθρο ο θόρυβος εξωτερικού περιβάλλοντος...

Στην κορυφή της σκάλας που συνδέει τους ορόφους :
1597480367039.png


Οι κορυφώσεις τείνουν στην ενοποίηση αλλά η αντήχηση στη σκάλα και η παράταιρη θέση δεν ευνοούν την πλήρη σύνδεση.Το ακουστικό μας σύστημα όμως θα μπορούσε να ξεγελαστεί σε αποκλίσεις εκατομμυριοστών δευτερολέπτου...
Κατόπιν από την πόρτα του υπνοδωματίου ευρισκόμενη σε ισοδύναμες αποστάσεις από τα επιμέρους κανάλια με εναλλάξ τα timing referece :
1597480935082.png

1597481016772.png


Η ενιαία μορφή εδώ θα επέτρεπε κάλλιστα απόλαυση του setup από τον κύριο χώρο με τον ακροατή ξαπλωμένο στο...υπνοδωμάτιο...:biggrin:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
Εννοείται ότι τόσες και τόσες διαφορετικές μετρήσεις δεν έχουν ληφθεί όλες μονομιάς,αλλά με αρκετές ημέρες διαφορά ανάμεσα σε διαδοχικές συνεδρίες.Κάτι τέτοιο βοηθούσε να πιστοποιηθεί περαιτέρω σε βάθος χρόνου και συνθηκών ο βαθμός αρτιότητας στην ενιαία οντότητα.

Κάτι ανάλογο συνέβη επίσης προτού να είχε ληφθεί η αρχική δέσμη μετρήσεων προς εκτέλεση διόρθωσης,όπου είχαν προηγηθεί επιπλέον δοκιμαστικές συνεδρίες ώστε να διαπιστωνόταν η επαναληψιμότητα και ισορροπία ανάμεσα στα επιμέρους κανάλια ως προς τα μετρητικά δεδομένα πάνω στα οποία θα γινόταν η όλη επεξεργασία.Αλλιώτικα δεν θα είχε καμία αξία η διόρθωση για την ενιαία οντότητα.

Ας δούμε εντέλει τι ισχύει και σε διάφορες επίλεκτες θέσεις πέρα από την περίμετρο του καθορισμένου στερεοφωνικού τριγώνου.Αυτές είναι τοποθεσίες στις οποίες θα βρισκόταν εναλλακτικά τον περισσότερο χρόνο ο γράφων κατά την καθημερινή του δραστηριότητα,οπότε θα έπρεπε να μη χαντακωνόταν η απόκριση πάνω σε αυτές,μολονότι θ'απείχαν από το sweet spot...

Αφού το setup θα παίζει και με πικάπ χωρίς την παραμικρή διόρθωση,εξετάζεται καταρχάς η συμπεριφορά με τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν ταυτόχρονα εκτός sweet spot στην αδιόρθωτη μορφή του :

1597569657645.png

1597569707640.png

Οι παραπάνω κρουστικές με εναλλακτικά timing reference αντιστοιχούν σε τοποθεσία με υψηλό χρόνο παραμονής του ακροατή κι έχουν τον υψηλότερο βαθμό συνάφειας με τις ισχύουσες επί του sweet spot.

Οι παρακάτω ληφθείσες από διαφορετικές τοποθεσίες είναι και αυτές ικανοποιητικές αλλά με χαμηλότερο βαθμό συνάφειας...
1597569792771.png

1597569978868.png

1597570059219.png

Προς ανάδρομη επιβεβαίωση της μεθόδου,επιπλέον δύο θέσεις στις οποίες αναμενόταν να διασπάται η ενιαία σύσταση :

1597571965077.png

1597572020960.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
Έφτασε επιτέλους η στιγμή να δούμε τις διορθωμένες κρουστικές-βηματικές αποκρίσεις σε επίλεκτες θέσεις πέρα από το sweet spot με τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν ταυτόχρονα...
1597913018893.png

1597913093549.png

1597913616350.png

1597913680744.png

1597913880053.png


Βλέπουμε ότι οι κρουστικοί παλμοί παραμένουν απολύτως ικανοποιητικοί ενώ οι βηματικοί συναφείς με τους επικρατούντες πάνω στο sweet spot.

Τέτοια αποτελέσματα είχαν βεβαίως προβλεφθεί εξαρχής χάρη στη μελετημένη γεωμετρία και τη συνειδητή επιλογή για μικρή σχετικά απόσταση μεταξύ των δορυφόρων (210 εκατοστόμετρα) σε σχέση με τις ολικές διαστάσεις χώρου.Κατ'αυτόν τον τρόπο στις επίλεκτες μακρύτερες θέσεις οι αποστάσεις μεταξύ των ξεχωριστών πηγών τείνουν να μη διαφέρουν αρκετά,ενώ παράλληλα η ανταπόκριση του χώρου όπως έχει κανονιστεί δεν διασπά την ισορροπία.
Κατά την εκτέλεση επίσης της διόρθωσης είχε επίσης αποφευχθεί η ΄΄τελειοποίηση΄΄ για στενό εύρος γύρω από το καθορισμένο sweet spot...Ήταν κιόλας αυτό ένας από τους παράγοντες για την επιλογή της βηματικής κορυφής στο 80% του πλάτους σε σχέση με την ιδεώδη,η οποία όμως θα χαλούσε περισσότερο τη συνάφεια με τις αποκρίσεις πέρα από το sweet spot...Πρόκειται για παιγνίδι βασισμένο σε πολύ λεπτές ισορροπίες.

Έτσι λαμβάνεται ακόμα και σε αυτές τις θέσεις πειστική στερεοφωνική απεικόνιση με τις επιμέρους ηχειακές πηγές (δορυφόρους-sub) να μένουν ΄΄εξαφανισμένες΄΄ ακόμα και σε έντονες δυναμικές αντιθέσεις του προγράμματος,αρκεί βεβαίως να μην ξεπερνιέται η μέγιστη προβλεπόμενη συνεχόμενη στάθμη αναπαραγωγής.Το μόνο στοιχείο που θα υποβαθμιζόταν - ανάλογα με τη θέση - σε σχέση με τα αντιλαμβανόμενα επί του sweet spot θα είναι ίσως η διαστρωμάτωση στην ολική ηχητική σκηνή...

Χρειάζεται όμως και ανάδρομη επιβεβαίωση των συμπερασμάτων...Γι αυτήν θα ληφθούν δύο κρουστικές-βηματικές αποκρίσεις πάνω στη μεσοκάθετο του ευθύγραμμου διαστήματος που συνδέει τα ακουστικά κέντρα των δύο δορυφόρων.Αυτό σημαίνει ότι θ'απέχει καθεμία ίσες αποστάσεις από τους δορυφόρους...

Η πρώτη θέση θα βρίσκεται λίγο πιο πίσω από το sweet spot,με τις on-axis ακτινοβολίες των δορυφόρων τεμνόμενες μεταξύ τους σε μπροστινό ως προς εκείνη σημείο...
1597917956366.png


Η δεύτερη θα βρίσκεται αρκετά πιο μπροστά από το sweet spot,σε θέση όπου δεν θα ισχύει ολική αμοιβαία επικάλυψη μεταξύ των επιμέρους on-axis λοβών...
1597918170916.png


Και βλέπουμε στη δεύτερη ότι ενώ η βηματική απόκριση έχει ικανοποιητική συνάφεια με τη λαμβανόμενη επί του sweet spot,οι κρουστικοί παλμοί από τα επιμέρους κανάλια θα έχουν ξεκινήσει να διαχωρίζονται μεταξύ τους...

Bazinga!
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.774
Κατά την εκτέλεση επίσης της διόρθωσης είχε επίσης αποφευχθεί η ΄΄τελειοποίηση΄΄ για στενό εύρος γύρω από το καθορισμένο sweet spot...Ήταν κιόλας αυτό ένας από τους παράγοντες για την επιλογή της βηματικής κορυφής στο 80% του πλάτους σε σχέση με την ιδεώδη,η οποία όμως θα χαλούσε περισσότερο τη συνάφεια με τις αποκρίσεις πέρα από το sweet spot...Πρόκειται για παιγνίδι βασισμένο σε πολύ λεπτές ισορροπίες.
Bazinga Trinnov! ;)

Είναι το μόνο λογισμικό που δεν ενδιαφέρεται διόλου μα διόλου για την μάστερ θέση ακρόασης, απλώς παίρνει το σημείο χρονισμού εκεί.

Στην στάνταρ διαδικασία ισοστάθμισης, δεν προσφέρει καθόλου καλύτερο (μετρήσιμα) αποτέλεσμα στην μάστερ θέση, σου παραδίδει έναν μέσο όρο όμοιας ποιότητας (ομοίων μετρήσεων) σε όλες τις θέσεις, προφανώς βάζοντας λίγο νερό στο κρασί της καθεμιάς.

Θέλει κόπο και τρόπο για μικρή βελτιστοποίηση της μάστερ θέσης, φυσικά και αναπόφευκτα εις βάρος των άλλων.
Ωστόσο, είναι εντελώς αδύνατο να αγνοήσεις τις άλλες θέσεις, εκτός κι αν του δώσεις μόνο μια μέτρηση, αυτή στη θέση ακρόασης, πράγμα που είναι εντελώς λάθος. :)

Όπως έκανες κι εσύ, με αυτόν τον τρόπο βελτιστοποίησης μεγάλου εύρους θέσεων, στην πράξη δεν βελτιστοποιείς τίποτε άλλο, παρά την συμπεριφορά ολοκλήρου του χώρου στον ερεθισμό του από την ενέργεια των ηχητικών πηγών. Εφόσον χώρο ακούς, όσο πιο "σωστός" είναι αυτός, τόσο λιγότερες οι παραποιήσεις που θα δεχτεί το γνήσιο αγνό παρθένο σήμα. Μην ξεχνάμε πως ο χώρος είναι ο πρώτος που έχει σημαντικά τμήματά του οφ αξις ως προς (όλες ή κάποιες) πηγές ηχητικής ενέργειας, κι ως εκ τούτου η ισορροπημένη απόκριση των πηγών οφ αξις, το μισητό σπινοραμα και τα άσχημα γουέιβγκάϊντς, είναι αυτά τα σημαντικότερα όπλα προς το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, καταρρίπτοντας ως επιλογές βαριά ονόματα στο σόι των χαϊεντάδων,όπως τα γνωστά χρεπομπιεντάμπλεγιου. Όπως και να'χει πάντως, όταν παίζει σωστά ο χώρος συνολικά, το αποτέλεσμα ξεπερνά τις προσδοκίες σου. ;)


ΥΓ. Αν ανατρέξετε στις ακουστικές μου εκτιμήσεις, μπορείτε να βρείτε αναλυτικά εκφρασμένη την προτίμησή μου σε διόρθωση που λάμβανε ως ίσης αξίας κάθε μία από τις 15 μετρήσεις στο χώρο μου, και όχι τις λιγότερες θέσεις μέτρησης ή την μεγαλύτερη αξία στην μάστερ θέση.
Βεβαίως, όταν τα έλεγα, λίγοι τα καταλάβαιναν, λίγοι, αλλά εκλεκτοί. 8-)
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.774
Ο μπουτχιας εδώ και πολλά επεισόδια, παραδίδει μαθήματα reverse engineering στο λογισμικό ισοστάθμισης του Trinnov, με λίγες μόνο εξαιρέσεις, λόγω πολύ υψηλού βαθμού πολυπλοκότητας. ;)

Είναι (εξ'οσων γνωρίζω) η μοναδική τέτοια προσπάθεια στο γνωστό (ιντερνετικό) σύμπαν.

ΥΓ.
Η αυτοματοποίηση στην ισοσταθμιση πολλαπλών σάμπ, είναι ακόμα όνειρο θερινής νυκτός σε όλα τα προγράμματα ισοστάθμισης πλην αυτού του τρινοβ, γι'αυτό και στα "συγκριτικά" σχόλια χρήσης του, αναφέρουν ως κύριο χαρακτηριστικό την έλλειψη συμπίεσης στην ατάκα, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, τα οποία "φιμωνουν" τρόπον τινά τα ηχεία για να καταφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, να κατεβάσουν τους ιδιορρυθμούς του εκάστοτε χώρου (διόρθωση = συμπίεση).

Η δε βελτιστοποίηση σε πολλαπλές θέσεις για ιμερσιβ σεταπ τρομερά μεγάλου αριθμού πηγών ηχητικής ενέργειας, είναι κατ'ουσιαν εφικτή μόνο με το λογισμικό του τρίνοβ, και με πρακτικά απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης..
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.083
Reaction score
42.014
... και ολα αυτα επειδη δε θελει να εχει προσβαση ο Τομ(?) στο (δια)δικτιο του 😷
πραγματικα απιθανος, θα το πιασω απο την αρχη οταν ολοκληρωσει.. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.774
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δεις μια συνάντηση τομ με μπουτχια. ;)

Οι τρινοβάδες βεβαίως το έχουν ξεφτυλίσει το σπορ. Η ανάλυση που κάνουν σε object oriented λογική, ώστε ο στόχος να είναι πάντα η πιστή αναπαραγωγή της θέσης του αντικειμένου στην ηχητική σκηνή, ισχύει σε όλα τα γνωστά φορμάτ. Εν συντομία, βάζουν με το ζόρι τα καμπανάκια στη θέση που τους αρμόζει.. ;)

Είναι οι μόνοι που δε χρησιμοποιούν ένα τυπικό σφραγισμένο "black box" της Dolby για αποκωδικοποίηση, αλλά αντιθέτως κάνουν object oriented ανάλυση με δικό τους λογισμικό σε όλα τα γνωστά φορμάτ..

Και αυτή οφείλει να είναι πάντα η λογική στην αναπαραγωγή, η ανα-δημιουργία της μουσικής σκηνής, της γνωστής ηχοσφαιρας, της κατά μπουτχια ευαγγέλιον ενιαίας οντότητας. 8-)
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.774
Τιπ:

Όταν μετράς πως παίζει ένα (από τα πολλά) σαμπ σε πολλαπλές θέσεις στο χώρο, δεν πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη σημασία πως παίζει στη μάστερ θέση. Εχε υπόψιν σου, πως θα διορθωθεί από τα υπόλοιπα σαμπ.

Κάθε σαμπ έχει κάποιες ενσωματωμένες δυνατότητες διόρθωσης. Οφείλεις λοιπόν να δεις πως παίζει σε διάφορα σημεία στο χώρο, και να διορθώσεις ήπια (4-6 dB) μόνο τμήματα που εμφανίζονται σε πολλαπλές θέσεις μέτρησης, αγνοώντας εντελώς προβλήματα σε μόνο 2-3 θέσεις.

Σκοπός είναι η κάθε θέση του σαμπ, να παίζει όσο πιο ισορροπημένα γίνεται συνολικά στο δωμάτιο, και ακολουθείς τους γνωστούς κανόνες (μικρού πλάτους εξάρσεις ή βυθίσεις αγνοούνται, προβλήματα μόνο σε μία θέση αγνοούνται ,κλπ).

Το "όμορφο γράφημα πλάτους" με μια μόνο μέτρηση στη θέση ακρόασης, που πολλοί θαυμάζουν, είναι κυριολεκτικά άνευ αξίας, και έχει πραγματικά πάρα πολλές πιθανότητες να ακούγεται άθλια. Δυστυχώς όμως, πολλοί δεν έχουν άλλη δυνατότητα. ☹

Η δήθεν "επιβεβαίωση" με μία θέση μέτρησης (στην μάστερ θέση) της διόρθωσης ενός πολύπλοκου λογισμικού όπως αυτού του τρινοβ, κι ίσως και σε άλλα λογισμικά διόρθωσης που λαμβάνουν υπόψιν τους πολλαπλές θέσεις μέτρησης, κρύβει πολλούς κινδύνους. 8-)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
Τιπ:

Όταν μετράς πως παίζει ένα (από τα πολλά) σαμπ σε πολλαπλές θέσεις στο χώρο, δεν πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη σημασία πως παίζει στη μάστερ θέση. Εχε υπόψιν σου, πως θα διορθωθεί από τα υπόλοιπα σαμπ.

Κάθε σαμπ έχει κάποιες ενσωματωμένες δυνατότητες διόρθωσης. Οφείλεις λοιπόν να δεις πως παίζει σε διάφορα σημεία στο χώρο, και να διορθώσεις ήπια (4-6 dB) μόνο τμήματα που εμφανίζονται σε πολλαπλές θέσεις μέτρησης, αγνοώντας εντελώς προβλήματα σε μόνο 2-3 θέσεις.

Σκοπός είναι η κάθε θέση του σαμπ, να παίζει όσο πιο ισορροπημένα γίνεται συνολικά στο δωμάτιο, και ακολουθείς τους γνωστούς κανόνες (μικρού πλάτους εξάρσεις ή βυθίσεις αγνοούνται, προβλήματα μόνο σε μία θέση αγνοούνται ,κλπ).

Το "όμορφο γράφημα πλάτους" με μια μόνο μέτρηση στη θέση ακρόασης, που πολλοί θαυμάζουν, είναι κυριολεκτικά άνευ αξίας, και έχει πραγματικά πάρα πολλές πιθανότητες να ακούγεται άθλια. Δυστυχώς όμως, πολλοί δεν έχουν άλλη δυνατότητα. ☹

Η δήθεν "επιβεβαίωση" με μία θέση μέτρησης (στην μάστερ θέση) της διόρθωσης ενός πολύπλοκου λογισμικού όπως αυτού του τρινοβ, κι ίσως και σε άλλα λογισμικά διόρθωσης που λαμβάνουν υπόψιν τους πολλαπλές θέσεις μέτρησης, κρύβει πολλούς κινδύνους. 8-)
Ιδού και δέσμη αποκρίσεων συχνότητας μέσω μετακινούμενου μικροφώνου σε πολλαπλές θέσεις εκτός sweet spot :

1598004402301.png


Παρατηρούμε ότι σε μερικές μονάχα περιπτώσεις θα έχουμε κάποια βύθιση από την αντίστοιχη καμπύλη-στόχο τάξης 5dB περίπου σε σχετικά στενό εύρος πάνω στις πρώτες οκτάβες.
Ο μπουτχιας εδώ και πολλά επεισόδια, παραδίδει μαθήματα reverse engineering στο λογισμικό ισοστάθμισης του Trinnov, με λίγες μόνο εξαιρέσεις, λόγω πολύ υψηλού βαθμού πολυπλοκότητας. ;)
Είναι (εξ'οσων γνωρίζω) η μοναδική τέτοια προσπάθεια στο γνωστό (ιντερνετικό) σύμπαν.
ΥΓ.
Η αυτοματοποίηση στην ισοσταθμιση πολλαπλών σάμπ, είναι ακόμα όνειρο θερινής νυκτός σε όλα τα προγράμματα ισοστάθμισης πλην αυτού του τρινοβ, γι'αυτό και στα "συγκριτικά" σχόλια χρήσης του, αναφέρουν ως κύριο χαρακτηριστικό την έλλειψη συμπίεσης στην ατάκα, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, τα οποία "φιμωνουν" τρόπον τινά τα ηχεία για να καταφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, να κατεβάσουν τους ιδιορρυθμούς του εκάστοτε χώρου (διόρθωση = συμπίεση).
Θα προσπαθήσω να κάνω κάτι άξιο παρουσίασης και...απογείωσης στο setup με τα Vecteur,χρησιμοποιώντας πάντα πιο συμβατικές μεθόδους,σύμφωνες προς παραδοσιακές αρχιτεκτονικές setup...

Στο παρόν Σύμπαν,είδαμε πώς αποκτά ασύλληπτες διαστάσεις το ωφέλιμο βεληνεκές δεδομένου setup άμα ο χρήστης δεν βελτιστοποιεί για ένα στενό sweet spot και ακόμα περισσότερο όταν δεν παρασύρεται στον πειρασμό μιας ΄΄cinemascope΄΄ ηχητικής σκηνής επεκτείνοντας τις διαστάσεις στο στερεοφωνικό τρίγωνο σε αναλογία με το χώρο.Δεν θα επιτυγχάνονταν όλα τα προηγηθέντα αλλιώς...
... και ολα αυτα επειδη δε θελει να εχει προσβαση ο Τομ(?) στο (δια)δικτιο του 😷
πραγματικα απιθανος, θα το πιασω απο την αρχη οταν ολοκληρωσει.. :)
Σε περίπτωση δε που οι ενδιαφερόμενοι αναρωτιούνται μήπως αυτή ήταν η οριστική απάντηση που είχα υποσχεθεί στον φανταστικό μου φίλο...Γιάνννη Κεφάλα (σύμπτυξη από τα ονόματα των πραγματικών μας φίλων Γιάνννη & Κ.Κεφάλα),η απάντηση είναι...όχι.Δεν θα ήταν ποτέ αρκετά ικανοποιητική μια απάντηση που δεν θα περιλάμβανε και διαχείριση αντίστροφων συνθηκών,δηλαδή χωροταξία setup υπό μεγάλη σχετικά διάσταση στην πλευρά του τριγώνου,δηλαδή άνω των 2,5 μέτρων με κύρια θέση ακρόασης κείμενη εκ των πραγμάτων στο άπω πεδίο (farfield).

Αλλά γι αυτό,θα πρέπει πρώτα ν'ανοίξει η πόρτα προς ένα ακόμα...παράλληλο Σύμπαν.
1598005655335.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
Αν αναζητούσαμε ένα χαρακτηριστικό κομμάτι για να έδειχνε τη συνοχή στην ηχόσφαιρα από το εξεταζόμενο setup,θα επιλέγονταν οπωσδήποτε καμπανάκια πιο...brutal από τα κυριλέ κρουστά του...ενεχειροδανειστηρίου.

Enter Airto Moreira με το ομότιτλο κομμάτι από το album "Free"

1599931912019.png



Επί ένα δεκάλεπτο ολόκληρος ο χώρος ολόγυρα από τους δορυφόρους καταλαμβάνεται από φευγάτα κρουστά,το μπάσο του Ron Carter,φλάουτο από τον Hubert Laws και τις τραγουδιάρικες ιαχές του Airto σε τρισδιάστατη διαστρωμάτωση,με την αντίληψη αυτής να επεκτείνεται σε πολλαπλές θέσεις έξω από την περίμετρο στο ορισμένο στερεοφωνικό τρίγωνο.

Άκρως εντυπωσιακό κομμάτι και μεταβατικά που μαρκάρουν στενά το δυναμικό εύρος του setup σε μέση συνεχόμενη στάθμη 87 dB περίπου επί του sweet spot..Άμα σε κάποιο άλλο setup ακούγονταν τα κρουστά σαν τενεκεδένια,
θ'αποτελούσε ένδειξη ότι κάτι πηγαίνει στραβά με τα δυναμικά του περιθώρια σε συνάρτηση με την επιλεγείσα μέση στάθμη ακρόασης...
 
Last edited:





Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
βρε συ....πλακα κανεις !! :lolsign:

βαλτο κανονικα να το καταλαβει και ο λιγο διαβασμενος
Ο χρόνος είναι πολύτιμος για να σπαταλιέται χωρίς...πλάκα.

Αριστερό διορθωμένο:
1601416708573.png


Δεξί διορθωμένο:
1601416795307.png
 
Last edited:





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.565
Μηνύματα
2.944.380
Members
38.199
Νεότερο μέλος
kostas58
Top