- Μηνύματα
- 17.343
- Reaction score
- 56.877
Ευκαιρία να ξεκαθαριστεί κάτι...ο τρόπος έκφρασης και τα κείμενα του υποφαινομένου εναρμονίζονται με τον χαρακτήρα και την εκάστοτε διάθεσή του...Take it or leave it και αυτό δεν αναφέρεται ειδικώς για εσένα...Μαλλον εννοεις ασυγχωρητα εαν καποιος εχει μελετησει (οχι εαν δεν εχει μελετησει).
Το κατα αποσβεση ευαγγελιο το διαβασα. Το νημα για compression οχι, καθως δε γνωριζα καν την υπαρξη του, μεχρι που το ανεφερες.
Αλλα ειναι πολυ πιθανον και να τα διαβασω (ζα) να μην ειμαι (ημουν) ικανος να απαντησω σε καποια (ή ολα) απο τα ερωτηματα που με απασχολουν, καθως καποιος ιδιαιτερα χωρις βαθια γνωση του αντικειμενου αλλα και αυτων που διαβαζει, μπορει φαινομενικα να κατανοει επιμερους εννοιες αλλα να μη μπορεσει συνθετικα να τις συνδυασει στο μυαλο του ωστε να καταληξει σε μια απαντηση ενος συγκεκριμενου ερωτηματος. Αυτο μπορει ευκολα να γινει και απο αποτυχια του ιδιου του κειμενου, ιδιως εαν διαπραγματευεται γενικα ενα θεμα και δε κανει αναλογους και πολλους συσχετισμους που θα αφορουσαν ενα συγκεκριμενο ερωτημα ή αλλιως απλως μια υποθεση. Εξ ου και οι follow up ερωτησεις σε οποιοδηποτε κειμενο ειναι φυσικο φαινομενο, (εδω ειναι ακομα και σε αυστηρα επιστημονικα κειμενα που ανελεητα εχουν πολυ στενο περθωριο εξετασης ενος θεματος. ποσο δε μαλλον σε ενα κειμενο σαν τα αναφερομενα συμπυκνωμενης και γενικης γνωσης) . Ο χαρακτηρισμος ασυγχωρητες, ή χαζες (ευγενικα διατυπωμενα ισως) ή οτιδηποτε αλλο ειναι just that χαραακτηρισμος. Οι ερωτησεις ειναι απλως ερωτησεις, δεν ειναι σωστο και ουτε βοηθαει σε τιποτε να προσδιδουμε χαρακτηρισμους στις ερωτησεις, εκτος εαν θεωρουμε οτι ολα ειναι τελεια εκφρασμενα στο κειμενο μας που δεν επιδεχεται ή δικαιολογει ερωτησεις ή θελουμε να αμφισβητησουμε την ικανοτητα του αναγνωστη να τα κατανοησει. Οπως και να εχει και τα δυο παραπανω. να συντρεχουν ειτε μεμονωμενα ειτε σε συνδυασμο δε βοηθαει σε τιποτε να χαρακτηριζονται.
Παντως ευχαριστω για τις παραπομπες. Θα τις διαβασω ... στο lockdown.
Μετα την αναγκαια σημειολογια, , συνεχιζοντας στην ουσια, θα ηθελα να πω οτι το κατα αποσβεσην ευαγγελιο ειναι μαλιστα αυτο μου πυροδοτησε αυτες τις σκεψεις σε συνδυασμο με την "εμπειιρια" της νοτας του πιανου (που πολλοι σταθηκαν ή θα σταθουν εκει μονο και κακως καθως η αναφορα του απο εμενα, δημιουργει ισως συγχυση αντι να βοηθησει στο υποκειμενο ερωτημα που ηθελα να εκφρασω και μαλλον απετυχα, καθως οπως λεει ο Κωστα Ear τεχνικα δε σχετιζεται δυναμικο ευρος και αποσβεση).
Οσον αφορα στις παρατηρησεις που εκανες στην "ιστορια" του πιανου για την ταξη και εαν βοηθαει σε κατι (για μενα οχι καθως οπως ειπα παραπανω αντιθετα ισως προκαλει συγχυση στο υποκειμενο ερωτημα μου , που ακομα εκκρεμει η σωστη εκφραση του ισως) εχω να πω : α) οτι οντως συμφωνω - δε καταλαβα πως νομισες οτι διαφωνω - οτι οντως το συστημα αυτο ειναι αυτο που δεν απεδωσε σωστα το δυναμικο ευρος β) αλλαξε μονο ο ενισχυτης τιποτε αλλο (χωρος, ηχογραφηση, ηχειο, θεσεις μηχανηματων , βυσματα ... τιποτε) γ) Οι σταθμες ηταν περιπου οι ιδιες αλλα δε θελω να κρυφτω πισω απο κατι τετοιο και θελω να πω οτι και με δοαφορετικες σταθμες εναλλαξ "ευνοουμενες" μεγαλυτερες ή και μικροτερες στον ενα ή στον αλλο ενισχυτη, το αιισθημα παρεμενε, οποτε δε γνωριζω κατα ποσο οι σταθμες παιζουν ρολο οπως αναφερεις, ουτε τεχνικα εχω τις γνωσεις για να συνεισφερω σε αυτο το θεμα των σταθμων και τι επηρεαζουν. Μαλιστα μου εκοψε και τοτε να πειραματιστω με τις σταθμες (προς οφελος ή και μη και των ενισχυτων) για να καλυψω και την περιπτωση της τεχνικης μου αγνοιας αλλα σε καθε περιπτωση το αποτελεσμα που περιεγραψα ηταν το ιδιο. Ουτε ηταν μονο σε αντιπροσωπο αλλα πολλες ακομα δοκιμες γινανε και με αλλους ενισχυτες και σε αλλους χωρους , το αποτελεσμα παντα το ιδιο (πανω κατω εννοω το ιδιο - σε αισθηση εννοω οχι κατα αναγκη σε ποσοστητα - αλλα επιμενων -τηρουμενων των αναλογιων φυσικα και των καταστασεων διαφορετικο σε ενταση).
Ολα τα παραπανω ειναι σημειολογικης φυσης ή και παρατηρησεις για την ταξη και για να προσπαθησω να ξεκαθαρισω -δικαιολογησω -μην αφησω εκκερεμοτητα στην προσπαθεια μου περιγραφης - κατι που κακως το ανεφερα , οπως εχω πει. Η ταση μου να πλατιαζω και μη οντας συντομος στην εκφραση μου και σε συνδυασμο με τεχνικη αγνοια ειναι φθ=υσικο να δημιουργει προβληματα. Για μενα δε απαιτειται απαντηση. Εμπιστευομαι σαν axiomatic την απαντηση που πηρα απο αλλα εμεπιρα μελη αλλα και τη δικη σας που μαλλον συγκλινει,
Εμενα το βασικο ερωτημα μου ειναι αλλο και απλο -χαζο- και θα κανω μια τελευταια προσπαθεια να το εκφρασω :
Ειναι σωστο να χρησιμοποιουμε Μoby ή καθε ηχογραφηση με πολυ χαμηλο DR για να κρινουμε το δυναμικα ενος συστηματος ή εστω ενος επιμερους κρικο - μηχανημα - μεσα σε ενα συστημα (το δικο μας ενδεχομενως - εξαιρω το θεμα χωρος να θεωρησουμε σχετικα ιδανικος) ??
Υπαρχει περιπτωση ενας λογος οπως η αποσβεση (υπερ -υπο -νορμαλ ) ενος woofer σε συγκεκριμενη καμπινα να μας ξεγελασει ? Συγκεκριμενα παιζουμε π.χ. Moby με 2-5 DR και το ακουμε α) σε ενα συστημα με ενα γουδερ που κανει υπεραποσβεση (ή οτι αλλο τεχνικα κανει υπεραποσβεση μεσα στο συστημα μας - αλλα οχι ο χωρος καθως θελω να μεινει το θεμα μονο στα μηχανηματα αναπαραγωγης συγκεκριμενα για λογος απλοποισησης και επιμερους κατανοησης), δε θα παιξει αυτο το κομματι καλυτερα καθως το χαμηλο DR της ηχογραφησης εχει στο μπασο, τα λαθος χαρακτηριστικα, που εχει απο τη φυση της και που γνωριζετε καλυτερα απο εμενα ? β) αν τη ιδια ηχογραφηση την ακουσουμε με ενα αλλο ηχειο που το γουφερ του κανει σωστη - νορμαλ (ουτε υπερ - ουτε υπο) αποσβεση , το αποτελεσμα δε θα "φανει" υποδυεστερο στο θεμα αποσβεσης οτι δηλαδη δεν ελεγχει τη νοτα τοσο καλα οσο το πρωτο ? ενω στην ουσια αυτο παιζει σωστα. Τοσο απλο ειναι το ερωτημα και προσωπικα και ενα απλο ναι ή οχι εμενα μου φτανει. ~δε χρειαζεται να συνοδευτει με τεχνικη εξηγηση εαν και δε θα με ενοχλουσε . Το αντιθετο η πολυ τεχνικη αναλυση θα με μπερδεψει ιδιως εαν δεν συνοδευτει με ανα καπως καθαρο -λιτο -συντομο conclusion οπως σε μια επιστημονικη εργασια.
Επιπλέον του προξενεί δυσφορία κάθε έκθεση σε...΄΄κατεβατά΄΄ άλλων συντακτών...
Το διακύβευμα με την ικανότητα αληθοφανούς αναπαραγωγής σε κομμάτια του Moby καθώς και πληθώρα EDM δεν εξαρτάται πρώτα με την ποιότητα απόσβεσης από τα woofer δεδομένου ηχειακού συστήματος,αλλά από την παροχή και ικανή διαχείριση απαραμόρφωτης ισχύος στις απαιτούμενες στάθμες και συχνοτικό εύρος.Πάνω σε αυτό το στοιχείο τείνουν να χωλαίνουν πολλά ΄΄χαϊενδικά΄΄ κατά τα άλλα setup ανεξαρτήτως χώρου και απόσβεσης κατά το θεμελιώδη συντονισμό τους.
Last edited: