Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)


Μηνύματα
1.983
Reaction score
4.676
να έπαιζαν ... στη δική του κατοχή όπως δεν θα τα είχε ευχαριστηθεί ούτε εκείνος που θα τα είχε φτιάξει αρχικά...
Διαβάζεται και ως συμπυκνωμένη
και επιγραμματική συνηγορία υπέρ του φροντισμενου στησίματος και του matching.
Μαγεία όντως.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.229
Διαβάζεται και ως συμπυκνωμένη
και επιγραμματική συνηγορία υπέρ του φροντισμενου στησίματος και του matching.
Μαγεία όντως.
Προτού όμως ν'ασχολούμαστε με matching,προτεραιότητα θα έχει η διαμόρφωση RT για το συγκεκριμένο χώρο...Η συνθήκη ακρόασης σε άπω πεδίο με τα ...΄΄shoehorned΄΄ ηχεία στις γωνίες και το στερεοφωνικό τρίγωνο να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα από την ολική έκταση του δωματίου δεν σηκώνουν αβλεψίες ως προς τις τιμές RT60...Σε αντίθετη περίπτωση ακόμα και το καλύτερο ταίριασμα καθώς και η πιο εμπεριστατωμένη διόρθωση στην απόκριση θα χαντακώνονταν από την κατανομή ενέργειας στο πεδίο αντήχησης...

Η κατευθυντικότητα της κόρνας από τις μεσαίες και άνω βοηθούσε την κατάσταση.Στόχος ήταν να επιτευχθεί καλή κατανομή σε τιμές RT ανά οκτάβα με τις μικρότερες δυνατές προσθήκες στις επιφάνειες, κι επιπλέον τις φανερές εξ αυτών να ήταν εύκολα αφαιρούμενες...Η έκταση που καταλάμβανε η απορροφητική επιφάνεια από το στρώμα στο κρεβάτι λογαριαζόταν ως χρήσιμος αρωγός...

Επόμενη επέμβαση το πυκνό γέμισμα στη συστοιχία ντουλαπιών που απλώνονταν σε ολόκληρο το τοίχωμα πίσω από τη θέση ακρόασης με κρεμασμένα ρούχα,βινύλια,παπλώματα και aritherm.Τα φύλλα μένουν ανοιχτά κατά τη διάρκεια των ακροάσεων,ενώ κατά το κλείσιμό τους οι επεμβάσεις ως προς το περιεχόμενο δεν είναι φανερές.

Για τον έλεγχο τέλος στις πλευρικές ανακλάσεις φτιάχθηκαν πρόχειρα μπλοκ από ακολουθία διαχυτών και πίσω ακριβώς από τη συστοιχία το περίφημο aritherm burrito - φύλλα με ολικό πάχος 15 (3Χ5) cm - για την πρόσθετη απορροφητική δράση.Αυτή η διάταξη στηριγμένη από τη μια πλευρά στην κάθετη επιφάνεια από το προσκέφαλο του κρεβατιού και από την άλλη πλευρά σε ισοϋψή έδρανα μπορεί να εγκαθίσταται και ακολούθως ν'αφαιρείται με συνοπτικές διαδικασίες εντός πενταλέπτου...
1604756964711.png
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.229
Κι αν πάει το αρτί και κάτσει πα στις καρέκλες, τί γκένεν μετά, εεε?
Δίδυμα...ετεροζυγωτικά...:lol:

Βλέπουμε στη συνέχεια τι πετύχαμε σε λήψεις από διαφορετικές μετρητικές συνεδρίες και σε πολλαπλές θέσεις εκτός sweet spot μέσα στην ενιαία οντότητα...Καθεμία δέσμη αφορά πάνω από τη ζώνη Schroeder την εξέλιξη της κατανομής χάρη σε περιορισμένες προσθήκες από τα γνωστά πανελάκια HOFA σε πλευρικές επιφάνειες κοντινές στα ηχεία.Οι δε διακυμάνσεις από τη ζώνη Schroeder και κάτω αφορούν σε διαφορετικές τοποθεσίες και ρυθμίσεις για τις ανεξάρτητες μονάδες sub...

1604758420868.png


1604758482746.png


1604758536932.png


Η τελειωτική ως προς τις θέσεις sub οι οποίες θα περιγραφούν σε προσεχές στάδιο...Υπόψιν ότι οι παραστάσεις στη ζώνη του sweet spot θα έχουν προκύψει χωρίς καμία απολύτως προσθήκη μπασοπαγίδων ή συναφών διατάξεων για παθητικό έλεγχο στην ενέργεια των χαμηλών.
1604758580939.png

1604758905864.png
 


Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.108
Reaction score
35.617
Προτού όμως ν'ασχολούμαστε με matching,προτεραιότητα θα έχει η διαμόρφωση RT για το συγκεκριμένο χώρο...Η συνθήκη ακρόασης σε άπω πεδίο με τα ...΄΄shoehorned΄΄ ηχεία στις γωνίες και το στερεοφωνικό τρίγωνο να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα από την ολική έκταση του δωματίου δεν σηκώνουν αβλεψίες ως προς τις τιμές RT60...Σε αντίθετη περίπτωση ακόμα και το καλύτερο ταίριασμα καθώς και η πιο εμπεριστατωμένη διόρθωση στην απόκριση θα χαντακώνονταν από την κατανομή ενέργειας στο πεδίο αντήχησης...

Η κατευθυντικότητα της κόρνας από τις μεσαίες και άνω βοηθούσε την κατάσταση.Στόχος ήταν να επιτευχθεί καλή κατανομή σε τιμές RT ανά οκτάβα με τις μικρότερες δυνατές προσθήκες στις επιφάνειες, κι επιπλέον τις φανερές εξ αυτών να ήταν εύκολα αφαιρούμενες...Η έκταση που καταλάμβανε η απορροφητική επιφάνεια από το στρώμα στο κρεβάτι λογαριαζόταν ως χρήσιμος αρωγός...

Επόμενη επέμβαση το πυκνό γέμισμα στη συστοιχία ντουλαπιών που απλώνονταν σε ολόκληρο το τοίχωμα πίσω από τη θέση ακρόασης με κρεμασμένα ρούχα,βινύλια,παπλώματα και aritherm.Τα φύλλα μένουν ανοιχτά κατά τη διάρκεια των ακροάσεων,ενώ κατά το κλείσιμό τους οι επεμβάσεις ως προς το περιεχόμενο δεν είναι φανερές.

Για τον έλεγχο τέλος στις πλευρικές ανακλάσεις φτιάχθηκαν πρόχειρα μπλοκ από ακολουθία διαχυτών και πίσω ακριβώς από τη συστοιχία το περίφημο aritherm burrito - φύλλα με ολικό πάχος 15 (3Χ5) cm - για την πρόσθετη απορροφητική δράση.Αυτή η διάταξη στηριγμένη από τη μια πλευρά στην κάθετη επιφάνεια από το προσκέφαλο του κρεβατιού και από την άλλη πλευρά σε ισοϋψή έδρανα μπορεί να εγκαθίσταται και ακολούθως ν'αφαιρείται με συνοπτικές διαδικασίες εντός πενταλέπτου...
View attachment 185703

ρε συ φιλε Μπουτχια, πες με κατι, ..

ΣΕΞΑΚι πως κανεις ρε φιλε εκει μ αυτο στο κρεββατι????

εκτος κι αν ακουγονται καλυτερα κι οι... φωνες βεβαια!!
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.229
ρε συ φιλε Μπουτχια, πες με κατι, ..
ΣΕΞΑΚι πως κανεις ρε φιλε εκει μ αυτο στο κρεββατι????
εκτος κι αν ακουγονται καλυτερα κι οι... φωνες βεβαια!!
Καλά το επισημαίνεις,πάνω απ'όλα η...υγρασία στις φωνές.:sneaky:
Άσε που βάζεις και ιδέες για περαιτέρω κύκλους...δοκιμών.

Αλλά για πιο...by the book καταστάσεις και άλλα υπνοδωμάτια ελεύθερα...υπάρχουν.Έχει ξεκαθαριστεί αυτό για τη συγκεκριμένη οικία νωρίτερα στο νήμα.
 


Μηνύματα
4.022
Reaction score
3.897
Μπρέ κοτσιδολάγνε ΄πιστήμονα τι αρώτηξες???

Ο γκουρού με τους τόσους εαυτούς και παράλληλα σύμπαντα θα είχε ως μόνη επιλογή αυτό το δωμάτιο, αυτό το κρεβάτι??

Κάνεμε τη χάρη αγορίνα και ζήτα απ όοοοολο το σάητ σεγκνώμη!!:drinks:

Άντε μην έρθω απεκεί!! :neo:
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.108
Reaction score
35.617
Μπρέ κοτσιδολάγνε ΄πιστήμονα τι αρώτηξες???

Ο γκουρού με τους τόσους εαυτούς και παράλληλα σύμπαντα θα είχε ως μόνη επιλογή αυτό το δωμάτιο, αυτό το κρεβάτι??

Κάνεμε τη χάρη αγορίνα και ζήτα απ όοοοολο το σάητ σεγκνώμη!!:drinks:

Άντε μην έρθω απεκεί!! :neo:
σωστα μιλας, συγχωρατε με, δεν ηξερα δε ρωταγα?
ασε που μικρος ειμαι ακομα!

Συγγνωμη στο σαιτ !
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.229
Η σύσταση ενός τέτοιου setup έχει έρεισμα τη διατήρηση μιας πιουρίστικης διαδρομής σήματος μέσα από την αλυσίδα συσκευών...Μοναδική επεξεργασία στο σήμα θα ήταν η - υποχρεωτική - διόρθωση στην απόκριση για να ελεγχθούν οι εγγενείς ανισορροπίες ιδίως στο τμήμα απόκρισης που αντιστοιχεί στην κόρνα των μεσαίων.

Οι παραδοσιακοί χρήστες βεβαίως μπορεί να βγάζουν σπυράκια σε τέτοια προοπτική,σκεπτόμενοι ότι ουσιαστική πιουρίστική βελτίωση θ'αποτελούσαν πολυενισχύσεις,ένα εξωτερικό crossover και boutique παθητικά υλικά χωρίς να παραλείπονταν και...ακροδέκτες σύνδεσης (ρόδια κτλ).Παραδεχομαι ότι είχε μπει κάποτε και στο δικό μου νου,αλλά έχοντας ακούσει σε εκθέσεις κάποια νεωτεριστικά μοντέλα κόρνας από την Avantgarde (Zero καθώς κι εξελιγμένα Uno XD με την εμπλοκή DSP στον κλάδο χαμηλών ),κρίθηκε ότι αφού το εν λόγω setup ανήκει σε παράλληλο ως προς το τρέχον Σύμπαν του γράφοντος,θα γινόταν μόνο ένα βασικό φρεσκάρισμα των εξαρτημάτων,ανακατασκευή μεγαφώνων και τα ρέστα...επεμβάσεις στην εγγενή απόκριση υπό κατάλληλους όρους.

Η κύρια διαδρομή σήματος είναι DAC (RCA έξοδος) -> ολοκληρωμένος ενισχυτής -> δορυφόροι,ο οποίοι θα έπαιζαν full range.
Για τη λήψη λήψη σήματος στα sub ενώ έχουμε έναν παραδοσιακό ολοκληρωμένο που δεν διαθέτει ούτε καν προενισχυτική έξοδο υπάρχουν δύο εναλλακτικές : Πρώτη,λήψη μέσω RCA από την έξοδο του βρόχου TAPE OUT.Δεύτερη - και προκρινόμενη εδώ - η λήψη μέσω XLR από την έξοδο του DAC η οποία επέτρεπε διπλή οδήγηση χωρίς αβαρίες από το στάδιο εξόδου της.

Η επίτευξη ισοδυναμίας ανάμεσα στις επιμέρους στάθμες με συνδρομή του REW ήταν απλή,αφού έγινε η εξίσωση πάνω ακριβώς στην ανώτατη μέση στάθμη που συνηθίζει ν'ακούει ο γράφων από το συγκεκριμένο setup συν περιθώριο τάξης 3-4 dB.
Αυτό το επίπεδο θ'αντιστοιχούσε στη θέση 0dB από το volume στον ψηφιακό αναπαραγωγό,το οποίο θα ήταν από εκεί και πέρα το master volume-εξασθενητής για το ολικό setup...Με δεδομένες τις συνήθειες του χρήστη,η θέση του volume στον αναπαραγωγό θα κυμαινόταν μεταξύ -20 και - 4dB ,δηλαδή χωρίς αισθητές απώλειες στην παρεχόμενη πληροφορία από έναν ψηφιακό εξασθενητή που λειτουργεί είτε σε 32 είτε σε 64 bit...

Για όσους θα είχε σημασία σχετική αναφορά,RCA interconnect μεταξύ DAC-ενισχυτή είναι XLO Reference 3 1m,καλώδια ηχείων Viablue SC-4 2,5m ,βραχυκυκλωτήρες Nordost Valhalla,XLR interconnect μεταξύ DAC-sub τα Van Damme Magenta και καλώδια ρεύματος Silver Audio Power Burst για τα sub,ενώ για τις άλλες δύο συσκευές χρησιμοποιήθηκαν ιδιοκατασκευές...
A, μην ξεχάσω ν'αναφέρω και τους ακροδέκτες ηχείων που είχαν κάποτε αλλαχθεί με επιροδιωμένους του Cardas
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.229
Ώρα να πάρουμε μια πρώτη...΄΄κρυάδα΄΄ σε πείσμα της θερμαντικής εκπομπής από την ClassA τοπολογία.

Είναι γεγονός ότι η συνεχής προσαρμογή του ακροαματικού αισθητηρίου σε καμπύλη-στόχο είχε καταστήσει ολοένα και πιο ξενερωτική κάθε πρόχειρη ακρόαση αυτών των ηχείων χωρίς επεξεργασία στην εγγενή τους απόκριση...

Παρακάτω διαπιστώνονται ανισορροπίες με τις θέσεις εγκατάστασης όπου βρίσκονταν εδώ και χρόνια στημένα με το αυτί και γνώμονα τη λιγότερο δυσάρεστη απόδοση σε κάποια στοιχεία που συλλαμβάνονταν να ενοχλούν σε σχέση με μόνιτορ υλοποιήσεις από το παρόν Σύμπαν :
1605130196687.png


Τουλάχιστον δεν είναι επιπέδου...Klipschorn....:sneaky:
Περισσότερο από τις ενεργειακές χαράδρες μέχρι τα 100 Hz και την υποχώρηση σε ολόκληρη την πρώτη οκτάβα,πειράζει η έλλειψη επαρκούς ενέργειας στην τρίτη οκτάβα.Οι δε ανισορροπίες μεταξύ των επιμέρους καναλιών μεταξύ 1000-4000 Hz επιδιορθώθηκαν - όπως θα φανεί σε προσεχείς παραστάσεις - με ρυθμίσεις toe-in αλλά και της κλίσης των ηχείων στο κατακόρυφο επίπεδο.

Δοκιμές σε αποστάσεις ηχείων ακόμα πλησιέστερες προς τα γειτονικά τοιχώματα έδιναν αποκρίσεις με ακόμα χειρότερες μεταπτώσεις στις πρώτες οκτάβες,οπότε το μη χείρον βέλτιστον.Παρήγορο όμως ήταν ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η εκπεμπόμενη από τους δορυφόρους ενέργεια μέχρι τα 100 Hz σε πλαίσιο συνεργασίας με ανεξάρτητες μονάδες sub...

Υπό την τρέχουσα συνθήκη πάντως,μια γρήγορη και δόκιμη λύση για ν'ακούγονται άνετα χωρίς ενοχλητικά στοιχεία ήταν με το σήμα διορθωμένο από το λογισμικό mathaudio.Επιλέγεται εδώ βέλτιστη στάθμη από τον ενσωματωμένο εξασθενητή του λογισμικού και χαράχθηκε η καμπύλη κατά τρόπον ώστε να ταυτίζεται με την εγγενή ακόμα και σ'εκείνα τόνωση πάνω στην τελευταία οκτάβα ...
1605131696860.png


Οι ενεργειακές χαράδρες εδώ γίνονταν αρκετά στενές ώστε να μην ενοχλούσαν ιδιαιτέρως,επιτρέποντας να συγκεντρωθούμε σε άλλα χαρακτηριστικά της απόδοσης...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.229
Αν και οι περισσότεροι θα...ανυπομονούσαν για μια γρήγορη μετάβαση σε οριστική μορφή του setup,η εξέλιξη μπορεί να κάλλιστα να παρουσιαστεί...αργά και βασανιστικά.

Σε αυτό το στάδιο είχε επιχειρηθεί μια εξερευνητική διόρθωση,πάντα απουσία αυτόνομων sub.

Κρουστικές για επιμέρους κανάλια και σύνολο :
1605431948892.png


Βηματικές:
1605431995453.png


ETC
1605432096373.png


Η μεγέθυνση στο πεδίο του χρόνου φανερώνει μηδαμινό πρόωρο κωδωνισμό εφόσον δεν εμπλέκονται sub με την απαιτούμενη διαχείριση στη δική τους απόκριση...
1605432355109.png

Απόκριση συχνότητας για τα επιμέρους κανάλια επί του sweet spot:
1605432730954.png


Και λίγο πιο πίσω σε εναλλακτική θέση ακρόασης :
1605432862096.png


Τα αποτελέσματα είναι συμπαθητικά και δεν αποκλείουν ακροάσεις απουσία sub,μαρτυρούν όμως ότι ακόμα έχουμε δουλειά πολλή,ιδίως για να καλυφθούν οι ενεργειακές χαράδρες από τις μετρηθείσες αποκρίσεις πλάτους.Η υποχώρηση που ενοχλεί περισσότερο δεν εμφανίζεται όπως είπαμε στη βάση της δεύτερης οκτάβας,αλλά στη ζώνη της τρίτης.Διαπιστώνεται κιόλας ότι οφείλεται σε ακυρώσεις από φαινόμενα SBIR,παρά σε ανεπάρκεια κατά τη διαχείριση ισχύος από τις ίδιες τις συσκευές του setup...Θα πρέπει δε να βρεθεί τρόπος αντιμετώπισης χωρίς να μετακινηθούν οι δορυφόροι από τις τωρινές τους θέσεις,αλλά ούτε και τοποθέτηση απορροφητικών διατάξεων που θα ενοχλούσαν με το διόλου ευκαταφρόνητο αναγκαίο πάχος τους στα γειτονικά προς τα ηχεία τοιχώματα...

Κατά τις δοκιμαστικές ακροάσεις υπό αυτή την έκδοση μου έλειπε επίσης κάποιος ΄΄αέρας΄΄ που διακρίνει την ανεπεξέργαστη απόκριση των Taus.Kαμπύλη-στόχος για την τρέχουσα διόρθωση ήταν μια κλασσική Harman με παραμέτρους Full Range...Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι θα έπρεπε να συσταθεί και νέα καμπύλη-στόχος αφιερωμένη στα εν λόγω ηχεία με παραμέτρους παραλλαγμένες από τη ζώνη των μεσοϋψηλών και άνω...
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.229
Καλές οι θεωρητικές εκτιμήσεις,αλλά πρέπει να πιστοποιηθούν και στην πράξη...Για να βεβαιωθούμε λοιπόν ότι το ενεργειακό κενό στην τρίτη οκτάβα - αλλά και στο ξεκίνημα της δεύτερης - οφείλονται κυρίως σε υποχωρήσεις από SBIR - χωρίς να μας αρκεί η στενότητα της ζώνης όπου επικρατούν - μπορούμε να κάνουμε δύο απλές κινήσεις...

Πρώτη,αλλάζουμε λίγο την ακριβή τοποθεσία των δορυφόρων,μεταβάλλοντας ισοδύναμα τις αποστάσεις καθενός από το οπίσθιο και το γειτονικό προς εκείνον πλευρικό τοίχωμα.

Δεύτερη,μετακινούμε ακολούθως τη θέση λήψης/ακρόασης πάνω στον ίδιο επιμήκη άξονα,δηλαδή χωρίς ν'αλλάζει η συμμετρία ως προς τα πλευρικά τοιχώματα,παρά μόνο η απόσταση από το οπίσθιο...

Η συνεπαγόμενη από αυτές τις μετακινήσεις μικρή αλλαγή στη γωνία που θα έχει το sweet spot ως προς τον άξονα των δορυφόρων κανονικά δεν πρέπει να επηρεάζει την απόκριση σε τόσο χαμηλές οκτάβες.Εάν κιόλας παίξουμε προσεκτικά με τις κλίσεις και κρατήσουμε εντός πεπερασμένων ορίων τις αντίστοιχες αυξομειώσεις στις πλευρές του στερεοφωνικού τριγώνου,μπορεί να προέκυπτε απόκριση ευνοϊκότερη και στις ανώτερες οκτάβες...

Για λόγους τάξης βγήκε νέο προφίλ διόρθωσης υπό ίδια όμως με πριν καμπύλη-στόχο στην παραλλαγμένη χωροταξία και μετρήθηκε ενδεικτικά το αποτέλεσμα σε αριστερό-δεξί κανάλι:
1605535614880.png


Συγκρινόμενες με την προηγούμενη κατάσταση,βλέπουμε να έχει αυξηθεί το χάσμα στα 50 Hz,αλλά να είναι αρκετά μειωμένο στην επίμαχη τρίτη οκτάβα,εννοείται υπό ίδιες παραμέτρους πάνω στην ισοστάθμιση.Η νέα καμπύλη τώρα φαίνεται να έχει βελτιωθεί αρκετά στο γενικό της προφίλ,με την επιθυμητή τόνωση στην τελευταία οκτάβα προγραμματισμένη για επόμενο στάδιο.

Αυτή η παραλλαγή μολονότι εκτιμήθηκε δεόντως δεν μονιμοποιείται,αφενός μεν επειδή η ενδεδειγμένη θέση ακροατή γίνεται οκλαδόν στην άκρη του κρεβατιού,αφετέρου δε διότι υπάρχουν μεγαλύτερα σχέδια προς εφαρμογή στη διαρρύθμιση του setup υπό την αρχική χωροταξία με τη θέση ακροατή εκτός κρεβατιού.

Δεν παύει όμως να επιδεικνύεται η ευκολία με την οποία μπορεί ο χρήστης να επεμβαίνει δραστικά στην απόκριση που λαμβάνει.Αρκεί να διαθέτει εργαλεία πιστοποίησης,αφού το ακροαματικό μας αισθητήριο από μόνο του όχι μόνο ξεγελιέται αλλά και συνηθίζει άνετα σε ελκυστικές ανισορροπίες.

Οι ίδιες αποκρίσεις αναπαριστώμενες υπό εξομάλυνση που θα κολάκευε σε ψυχοακουστικό επίπεδο τις ικανότητες του setup - όπως παρατηρήθηκε σε πρόσφατα δημοσιευθείσα μέτρηση από review ηχείου με πενταμισάρια μεγάφωνα :
1605538038163.png


Κυρίες και Κύριοι,ώρα να...κλείδωνε το νήμα,αφού φανερώνεται περίτρανα πως το setup δεν έχει ανάγκη από sub στο παρόν στάδιο...:lolsign:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.229
...
Ακούγοντας πάντως σε διαφορετικά setup αλλά και με ακουστικά τα συνοδευτικά αρχεία με κομμάτια από την κόντρα με DD 8C ,ATC SCM100A & Grimm LS!Be ,μου έκανε καλύτερη εντύπωση το Dutch & Dutch σε σύγκριση με το ATC100 - έτσι όπως παρουσιάστηκαν στημένα και συλληφθέντα εννοείται...
Αν επιτρέπεται που;
Στα setup από το παράλληλο Σύμπαν και ακουστικά τα μαγνητοστατικά Audeze και τα ηλεκτροστατικά Stax...

Το καλό με τα δικαναλικά ηχοσυστήματα είναι ότι σε αντίθεση με τα πολυκαναλικά - που έχουν ακλόνητη διαρρύθμιση άπαξ και στηθούν με τις δέουσες διατυπώσεις - μπορεί στα πρώτα ο χρήστης να προβαίνει σε μικρές εναλλαγές της διαρρύθμισης παίζοντας εις το διηνεκές αντί να έπαιζε με...καμπύλες στόχους.Αρκεί να έχει εργαλεία μέτρησης ώστε να διαπιστώνονται κάθε φορά οι διαφοροποιήσεις στην εκάστοτε παρτίδα του παιχνιδιού.

Κάτι ανάλογο θα γίνει και στο επόμενο στάδιο...Θέλοντας λοιπόν να εκμαιεύσει ένα βέλτιστο προφίλ άξιο παρατεταμένων ακροάσεων απουσία sub,ο γράφων προχώρησε με μικρές αναδιατάξεις ως προς τις αποστάσεις των ηχείων από τις γωνίες τους και ως προς τις διαστάσεις στο στερεοφωνικό τρίγωνο.΄΄Pushing the Envelope΄΄ όπως λένε οι Αγγλοσάξωνες κατέληξε στις πλησιέστερες δυνατές θέσεις από τα γειτονικά τοιχώματα βελτιστοποίηση στο toe-in και οριστική μορφή στο τρίγωνο ακρόασης με απόσταση ανάμεσα στα κέντρα των ηχείων 290 εκατοστόμετρα και 300 - τρία ολόκληρα μέτρα για τον ΚΚ ρε γμτ - στα σκέλη μεταξύ καθενός ηχείου και sweet spot...Η θέση ακρόασης μονιμοποιείται έτσι εκτός του κρεβατιού...Στο πλαίσιο του παιγνιδιού αφαίρεσε τα διαχυτικά πάνελ αφήνοντας μονάχα τις απορροφητικά που βρίσκονταν πίσω τους...

Ακατέργαστες αποκρίσεις συχνότητας σεσημασμένες κατά τα γνωστά πάνω στις προηγούμενες θέσεις :
1606069360335.png


Οι νέες θέσεις τώρα :
1606068787596.png

1606068980899.png


Με τις σχετικές προς τη νέα κατάσταση ακατέργαστες αποκρίσεις :
1606069496169.png


Οι διαφορές φαίνονται εκ πρώτης όψεως μικρές,αλλά είναι ουσιαστικές αφού με προσεκτική παρατήρηση διαπιστώνεται ότι μετακινήθηκε η ενεργειακή χαράδρα σε ανώτερο ύψος επί της τρίτης οκτάβας με τον πυθμένα της να γίνεται ρηχότερος και λιγότερο διακριτός ύστερα από τη σχεδιαζόμενη εφαρμογή ισοστάθμισης για την αποκοπή των πέριξ κορυφώσεων.Ανάλογο φαινόμενο ισχύει και για το χάσμα μεταξύ 40-50 Hz.

Το ακατέργαστο spectrogram με τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί :
1606070075788.png
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.560
Μηνύματα
2.944.276
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top