Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.076
Μιλώντας για Bluetooth ηχεία, η τελευταία μου αγορά είναι ένα Sony ηχειάκι με απίστευτο για το μέγεθος του μπάσο. Το πήρα από τον Κωτσόβολο 39€ όταν το είχε προσφορά. Στο αεροδρόμιο έχει πολλά να παίζουν και κάνεις επιλογή αν θες το ίδιο τραγούδι να το ακούσεις από όλα τα συνδεδεμένα ηχεία. Είχε τον καλύτερο, για εμένα πάντα.
Το έχω καταευχαριστηθεί γιατί έχει super μπαταρία και το παίρνω μαζί μου παντού. Στη δουλειά, ακόμα και στην αποθήκη ή στον κήπο. Ακούω και μέσα στο σπίτι όταν βαριέμαι να κάτσω καναπέ ή όταν έχω δουλειές.
Τα Bluetooth ηχεία είναι απίστευτη ευκολία με απόλαυση ταυτόχρονα.
Με 40 ευρουδάκια ο ήχος του κινητού του ανεβαίνει πολλά επίπεδα. Πολλά όμως. Το συγκεκριμένο γίνεται και stereo αν έχεις δύο.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.732
Reaction score
58.498
...
Ποιός ακούσει σπίτι του 16 ώρες την ημέρα, κάθε μέρα, για χρόνια;
Παρών!
(Αλλά όχι πάντα με το ίδιο setup)
Τα πιο παλαιά παθητικά που διαθέτω από παράλληλο Σύμπαν έχουν ούτως ή άλλως δεχθεί ανακατασκευή μεγαφώνων στους κλάδους χαμηλών και μεσαίων με αντικατάσταση υλικών - νέτη σκέτη χωρίς boutique μάρκες - στο κρος.
με κανεις να μπω στην neumann να δω αυτο ?

στο 1μ και 100hz φτανει τα 100db
....παιζει αυτο το ηχειο 80-160 πανω απο 1.5μ σε reference ?
αν βαλεις και το eq που θα χρειαστει αναλογα το στησιμο,ουτε στο 1μ δεν παιζει...γιαυτο το εχουν οι στουντιαδες ως 1.5μ....κατι ξερουν.


Αν δεν...απατώμαι,ο Ear διαθέτει στο setup του 11 δορυφόρους.Το πλήθος αυτό σημαίνει πως στην κεντρική του ζώνη ακρόοασης (όπου οι δορυφόροι χονδρικά θα ισαπέχουν) η ανώτατη στάθμη στην τρίτη οκτάβα πρέπει να είναι αυξημένη κατά 10 περίπου dB με επιπλέον δυναμικό περιθώριο σε σχέση με την προδιαγεγραμμένη ως προς τον μονό δορυφόρο.
Το κάθε ηχείο έχει δημιουργηθεί για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό θα πρέπει να λαμβάνεται αυτό υπόψη όταν το επιλέγουμε και να μην το αλλάζουμε την ταυτότητα Όπως πολύ συχνά συνηθίζεται να κάνουμε σε αυτό το Φόρουμ......




Είτε επαγγελματικό μόνιτορ είτε hifi τα χαρακτηριστικά της διασποράς είναι σημαντικά και καλό είναι να λαμβάνονται υπόψη ανάλογα με το σκοπό τον οποίο προορίζεται να εξυπηρετήσει.... Αλλά ηχεία θα επιλέξω να τα συνδέσω πάνω στο γραφείο δίπλα στον υπολογιστή μου κι άλλα ηχεία θα πρέπει να επιλέξω για να ακούσω μουσική στο σαλόνι.....



Υπάρχουν επαγγελματικά μόνιτορ που δημιουργούν τεράστια σκηνή και Ηχεια hifi επίσης....
Αν αυτό είναι το ζητούμενο σε σχέση πάντα με την απόσταση ακρόασης θα πρέπει να το γνωρίζουμε πριν επιλέξουμε ποιο ηχείο θα αγοράσουμε....





Φθηνά υλικά μπορεί να έχουν και τα επαγγελματικά μόνιτορ και κάποια ηχεία hifi. Αυτό που πρέπει να ξέρουμε είναι ότι συνήθως ότι πληρώνεις παίρνεις και στην μία κατηγορία και στην άλλη. Ειδικά ομωσ στα επαγγελματικά ηχεία το κόστος είναι πολύ πιο πραγματικό γιατί ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος.....
Γενικά θα χαλάσει κάτι λόγω κακής χρήσης .....
Στα επαγγελματικά , επειδή η αξιοπιστία και η αντοχή στο χρόνο είναι ένα ζήτημα πολύ σημαντικό βλέπουμε πως υπαρχουν εταιρείες που δίνουν 20 χρόνια εγγύηση......( pmc )

Γενικά.
Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να καθορίζεται το κόστος στη συνέχεια θα πρέπει να βλέπουμε σε αυτά τα χρήματα ποιες είναι οι ανάγκες που μπορούμε να καλύψουμε. Οι ανάγκες είναι διαφορετικές για παράδειγμα η απόσταση ακροάσησ είναι σημαντικοσ παράγοντας.
Δεν πρέπει να επιλέγονται ηχεία τα οποία ίσα ίσα καλύπτουν τις ανάγκες που έχουμε θέσει Αλλά να τις υπερκαλύπτουν .....

Όταν οι προδιαγραφές ενός Νήαρ Φιλντ ηχείου μας λένε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μέχρι τα 2 m απόσταση αυτό σημαίνει ότι για να εισπράξουμε το μέγιστο του ηχείου θα πρέπει να ακούμε μεχρι περίπου Λίγο πιο πάνω από την μισή απόσταση....

Γενικά δεν κάνουν όλα τα ηχεία για όλες τις χρήσεις......

Πάντα η άποψη ενός επαγγελματία είναι η καλύτερη συμβουλή που μπορούμε να βρούμε.

Οι πρώτες δυόμιση οκτάβες είναι σημαντικές και πρέπει να καλύπτονται. Ομωσ Συμβουλές του τύπου πάρτε τέσσερα Sub woofer και έναν προ με Δυνατότητα ενσωμάτωσης ,πιο πολύ διώχνουν τον κόσμο παρά τον φέρνουν στο hifi. Γι’ αυτό το λόγο έχουμε γεμίσει Bluetooth Ηχεια σε όλα τα σπίτια.
Σίγουρα δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι να ακούει ο κόσμος σωστά μουσική.



Επίσης κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει το παράδειγμα του hi Έντα που ακούει από 5,5 ίντσες γουφερ στα 4 m. Εγώ προσωπικά δε γνωρίζω κανέναν που να ανήκει σε αυτή την κατηγορία .....καλή καραμέλα αλλά δεν Υπάρχει πουθενά.....
Jiovani,υπενθύμισέ μας τις χονδρικές αποστάσεις καθενός εγκατεστημένου καναλιού από την κεντρική ζώνη ακρόασης που έχεις ορίσει.
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.825
Reaction score
16.680
Μιλώντας για Bluetooth ηχεία, η τελευταία μου αγορά είναι ένα Sony ηχειάκι με απίστευτο για το μέγεθος του μπάσο. Το πήρα από τον Κωτσόβολο 39€ όταν το είχε προσφορά. Στο αεροδρόμιο έχει πολλά να παίζουν και κάνεις επιλογή αν θες το ίδιο τραγούδι να το ακούσεις από όλα τα συνδεδεμένα ηχεία. Είχε τον καλύτερο, για εμένα πάντα.
Το έχω καταευχαριστηθεί γιατί έχει super μπαταρία και το παίρνω μαζί μου παντού. Στη δουλειά, ακόμα και στην αποθήκη ή στον κήπο. Ακούω και μέσα στο σπίτι όταν βαριέμαι να κάτσω καναπέ ή όταν έχω δουλειές.
Τα Bluetooth ηχεία είναι απίστευτη ευκολία με απόλαυση ταυτόχρονα.
Με 40 ευρουδάκια ο ήχος του κινητού του ανεβαίνει πολλά επίπεδα. Πολλά όμως. Το συγκεκριμένο γίνεται και stereo αν έχεις δύο.
Τα bt ηχειάκια παίζουν καταπληκτικά για τα χρήματα τους + την ευκολία τους.
Σίγουρα πολύ καλύτερα από τα ραδιοκασετόφωνα που είχαμε στα νιάτα μας...
Επειδή η κουβέντα πήγε και στη νεολαία, αν κάποιος νεολαίος δώσει 100 ευρά ας πούμε για ηχειάκι ακούει μια χαρά...
Άφθονη μουσική υπάρχει, ακόμη και στο youtube & free spotify, όχι όπως παλιά που την ψάχναμε με το κιάλι... και με ποιότητα πολύ καλύτερη απ' ότι φανταζόμασταν πριν 10 χρόνια...
Με τι να κάτσει να ασχοληθεί; με τα mqa και τα ...dsd;;;;; ή μήπως με τα καλώδια που δεν υπάρχουν καν;;
Έχω ένα της creative που το πήρα ...24€ και όταν παίζει μουσική από την sd κάρτα τηλεχειρίζεται με app από το κινητό... χιλιάδες τραγούδια μαζί σου (αν δε θες streaming) με τηλεχειρισμό.... όχι θα κάτσει ο νεολαίος να σπάσει τα παπάρια του πως θα παίξει μουσική το tidal από το player/dac και να το χειρίζεται από αλλού...
Και άπειρα ακόμη παραδείγματα ευκολίας που συνδυάζονται με αρκετά αποδεκτή ποιότητα χωρίς να έχουν το μισό δωμάτιο πνιγμένο στις "κούτες" και τα καλώδια... τι να κάνουμε, άλλαξαν οι εποχές και ας μας στενοχωρεί για κάποιους λόγους...
Τώρα αν είμαστε εμείς "βλαμμένοι", "μηχανάκηδες", "ρομαντικοί" και δεν ξέρω τι άλλο... ε οκ...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.076
Αν κοιτάξεις λίγο στα γκρουπάκια του FB και όχι μόνο θα βρεις αρκετό κόσμο να ζητάει το σπασμένο apk του Spotify.
Ακόμα και στο ebay πουλάνε κωδικούς.
Όσο για τα καλώδια θυμάμαι να μιλάω για συνδεσμολογία με καλώδια πριν 15 χρόνια και οι άλλοι να γελάνε, είτε μικρότεροι είτε ίδιας ηλικίας. Ασύρματα όλα.
Απλά πράγματα θέλει ο κόσμος.
Γρήγορες και εύκολες λύσεις.
Και βέβαια ασύρματα.
Το τι κάνουμε εμείς οι βλαμμένοι είναι στο 1% και πολύ λέω νομίζω.

- - - - -

Αν δεν...απατώμαι,ο Ear διαθέτει στο setup του 11 δορυφόρους.Το πλήθος αυτό σημαίνει πως στην κεντρική του ζώνη ακρόοασης (όπου οι δορυφόροι χονδρικά θα ισαπέχουν) η ανώτατη στάθμη στην τρίτη οκτάβα πρέπει να είναι αυξημένη κατά 9 περίπου dB με επιπλέον δυναμικό περιθώριο σε σχέση με την προδιαγεγραμμένη ως προς τον μονό δορυφόρο.
Έτσι. Όταν μιλάμε για multichannel audio είναι εντελώς λάθος να κοιτάμε τη κάνει ένα ή δύο ηχεία. Εντελώς όμως.
Κοιτάμε μόνο το σύνολο γιατί τα νούμερα δεν έχουν ουδεμία σχέση με το stereo. Ευτυχώς ή δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.
Μόνο σύνολο γιατί τα νούμερα ανεβαίνουν πολύ. 6db και 9db είναι μεγάλη διαφορά.

Επίσης, μια που το έφερε η κουβέντα, στο multichannel και ειδικότερα σε συναυλίες και ταινίες οι στάθμες είτε στα Blu-rays είτε στα matroska είναι πολύ χαμηλά. Αν πάμε σε ενεργά θέλει βαρβάτα πράγματα γιατί μια το χαμηλό mastering μια η. ισοστάθμιση δεν θα ακούς τίποτα. Μετά παίρνεις ενεργά του 500ρικου, τους βγάζεις τα μάτια για εργασία για την οποία δεν σχεδιάστηκαν, και μετά σου φταίει το ηχείο.
Αμ δε. Δεν πάει έτσι παλικάρια.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Ο παράγοντας κόστος υλικών ισχύει και στις Παθητικές και στις ενέργες μονάδες και είναι ένας ακόμα λόγος που καθοριζει το κόστος και είναι πολύ σημαντικός.....
Ισως ποιο σωστη προσεγγιση θα ηταν ποιοτητα υλικων (στην οποια στην συντριπτικη πλειοψηφια συνεπαγεται και το κοστος αυτων)
 
  • Like
Reactions: PMC

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.988
Reaction score
14.817
Παρών!
Παρων κι εγω αλλα με το ιδιο σεταπιον απο 0800 εως 2300 μεσιε μπουτια :drinks:
αν εχει το μενου κανα κρασακι η τσιπουρακι η κανα μαλτ ναι ναι εχει ενιοτε και τετοιο
οχι μονο το μεγαλο αυτι:p παει η ωρα 0230:drinks:
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.892
Reaction score
10.828
Οι πρώτες δυόμιση οκτάβες είναι σημαντικές και πρέπει να καλύπτονται. Ομωσ Συμβουλές του τύπου πάρτε τέσσερα Sub woofer και έναν προ με Δυνατότητα ενσωμάτωσης ,πιο πολύ διώχνουν τον κόσμο παρά τον φέρνουν στο hifi. Γι’ αυτό το λόγο έχουμε γεμίσει Bluetooth Ηχεια σε όλα τα σπίτια.
Σίγουρα δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι να ακούει ο κόσμος σωστά μουσική.
Γνωρίζεις κάποιον άλλο τρόπο για να καλυφθούν αυτες οι διάσημες οκτάβες;
 

Μηνύματα
7.447
Reaction score
4.817
Αυτό που θεωρεί ο πολύς κόσμος μπάσο δεν είναι κάτω από 40 κύκλους αλλά από 40 έως 120
Εκεί νιώθεις ο άλλος χτύπημα από "μπάσο".
Και φυσικά όλα τα pa Σάμπ δεν κατεβαίνουν χαμηλότερα .
Τυχαίο ;
 

Μηνύματα
5.019
Reaction score
8.899
Κανένα ηχείο 30 ετών δεν ζει και βασιλεύει. Είναι θέμα χρόνου να πάρεις πχ τις αναρτήσεις των μεγαφώνων στο χέρι, για αρχή. Αν δεν έχει συμβεί μέχρι τα 30 του σημαίνει ότι δεν ακούς σε μεγάλες εντάσεις. Αλλά θα έρθει.

Η ποιότητα αφορά και τα ενεργά και τα παθητικά. Προσωπικά τα ηχεία μου τα έχω 20 χρόνια, τα γκαζώνω και αρχησα να παίρνω τις πρώτες αναρτήσεις στο χέρι.

Στα 10 και πλέον χρόνια σε καθημερινή παρουσία στα Studios σε σοβαρά ενεργά δεν στείλαμε ποτέ ηχείο στο service. Ενεργά monitors Μayer Sound και Genelec, παθητικά monitors Alesis και Apogee Acoustics. Ποτέ.
Τα δε Mayer και Genelec περνούσαν τις 16 ώρες λειτουργίας κάθε μέρα. 2 βάρδιες στα Studios.
Ποιός ακούσει σπίτι του 16 ώρες την ημέρα, κάθε μέρα, για χρόνια;
Τα δικά μου τα ενεργά, ναι αυτά τα άθλια φτηνιάρικα που κοστίζουν λιγότερο από 2 χιλιάρικα έχουν 2 χρόνια εγγύηση αλλά αν πλερώσεις κάτι παραπάνω 60-70 ευρώ τότε έχεις 5 χρόνια.

Τα παθητικά B&W 802 D3 από την άλλη που κοστίζουν 22000 έχουν εγγύηση 10 χρόνια.
Την προηγούμενη βδομάδα αγόρασα μια τρόμπα για το ποδήλατο, έχει εγγύηση λαιφταιμ, άμα χαλάσει την πας και παίρνεις αλλη
Αυτά
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Αν δεν...απατώμαι,ο Ear διαθέτει στο setup του 11 δορυφόρους.Το πλήθος αυτό σημαίνει πως στην κεντρική του ζώνη ακρόοασης (όπου οι δορυφόροι χονδρικά θα ισαπέχουν) η ανώτατη στάθμη στην τρίτη οκτάβα πρέπει να είναι αυξημένη κατά 10 περίπου dB με επιπλέον δυναμικό περιθώριο σε σχέση με την προδιαγεγραμμένη ως προς τον μονό δορυφόρο.
Το καθε ηχειο θελει θεωρητικα max 102db σε 3D setup και 105db σε 2D setup....πρακτικα παραπανω db και στις δυο περιπτωσεις λογω pink noise.

μπορει στο 2.3μ να ταχει με βαση το διαγραμμα max spl του ενος μετρου;
....ασε που σε αυτην την αποσταση θα θελει και + 5db eq τουλαχιστον 100-300 hz σε καποια ηχεια...:biggrin:

βρε σεις, αυτοι που ταχουν στο 1 - 1.5μ δεν ειναι χαζοι...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.732
Reaction score
58.498
Αν κοιτάξεις λίγο στα γκρουπάκια του FB και όχι μόνο θα βρεις αρκετό κόσμο να ζητάει το σπασμένο apk του Spotify.
Ακόμα και στο ebay πουλάνε κωδικούς.
Όσο για τα καλώδια θυμάμαι να μιλάω για συνδεσμολογία με καλώδια πριν 15 χρόνια και οι άλλοι να γελάνε, είτε μικρότεροι είτε ίδιας ηλικίας. Ασύρματα όλα.
Απλά πράγματα θέλει ο κόσμος.
Γρήγορες και εύκολες λύσεις.
Και βέβαια ασύρματα.
Το τι κάνουμε εμείς οι βλαμμένοι είναι στο 1% και πολύ λέω νομίζω.

- - - - -


Έτσι. Όταν μιλάμε για multichannel audio είναι εντελώς λάθος να κοιτάμε τη κάνει ένα ή δύο ηχεία. Εντελώς όμως.
Κοιτάμε μόνο το σύνολο γιατί τα νούμερα δεν έχουν ουδεμία σχέση με το stereo. Ευτυχώς ή δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.
Μόνο σύνολο γιατί τα νούμερα ανεβαίνουν πολύ. 6db και 9db είναι μεγάλη διαφορά.

Επίσης, μια που το έφερε η κουβέντα, στο multichannel και ειδικότερα σε συναυλίες και ταινίες οι στάθμες είτε στα Blu-rays είτε στα matroska είναι πολύ χαμηλά. Αν πάμε σε ενεργά θέλει βαρβάτα πράγματα γιατί μια το χαμηλό mastering μια η. ισοστάθμιση δεν θα ακούς τίποτα. Μετά παίρνεις ενεργά του 500ρικου, τους βγάζεις τα μάτια για εργασία για την οποία δεν σχεδιάστηκαν, και μετά σου φταίει το ηχείο.
Αμ δε. Δεν πάει έτσι παλικάρια.
Κατάλληλη ευκαιρία να επανέλθουμε στις παρακάτω καμπύλες από το νήμα με τα HS8-18S
Η δέσμη 5.1 με τα κανάλια να εκπέμπουν ανά ζεύγη στα 185 εκατοστόμετρα καθένας δορυφόρος :
1605428850038.png


Και το ζεύγος L-R front στα 220 εκατοστόμετρα καθένα με το End-Fire array :
1605429081674.png


Χωρίς την παραμικρή καθολική διόρθωση από λογισμικό - για να συνδεόμαστε πλήρως με τα προηγούμενα...

Όταν οι δοευφόροι θα εκπέμπουν όλοι μαζί στο 5.1 η παρατηρούμενη υποχώρηση μεταξύ 200-300 Hz θα μειώνεται χαρακτηριστικά έναντι της ζώνης κάτω των 200 Hz (η οποία θα μένει υπό σταθερή στάθμη εφόσον δεν θα περνούσαμε σε 5.2),καθώς θα ανέρχεται κατά 2-3 dB και η στάθμη της καμπύλης πάνω από τα 300 Hz...Άμα έβγαιναν όλα απολύτως κανονισμένα όταν εκπέμπει αποκλειστικά το ζεύγος δορυφόρων,τότε θα ήταν ενδεχόμενη τονική ανισορροπία ως προς τα επιμέρους τμήματα στην επιθυμητή καμπύλη-στόχο με όλα μαζί να παίζουν...Όπως έχει ειπωθεί,γίνεται πάντα προσπαθεια να μη διαφεύγουν ουσιώδη στοιχεία.
Αυτό που θεωρεί ο πολύς κόσμος μπάσο δεν είναι κάτω από 40 κύκλους αλλά από 40 έως 120
Εκεί νιώθεις ο άλλος χτύπημα από "μπάσο".
Και φυσικά όλα τα pa Σάμπ δεν κατεβαίνουν χαμηλότερα .
Τυχαίο ;
Καθόλου...
...
Θεωρώ θεμιτό να γίνονταν - έστω και προσωρινά - συμβιβασμοί σε αμιγώς μουσικές εφαρμογές ως προς το κατώτερο μισό στην πρώτη οκτάβα αν αυτοί επέτρεπαν πλήρη ικανοποίηση των απαιτήσεων από 30 Hz και άνω.Η ζώνη του αντίκτυπου (Slam) εδρεύει εξάλλου στην τρίτη οκτάβα.Έχω διαπιστώσει ότι εκεί υφίσταται το ουσιαστικό ενεργειακό διακύβευμα, ιδίως για δικαναλικά setup εγκατεστημένα σε τυπικούς οικιακούς χώρους.
 
Last edited:


Μηνύματα
681
Reaction score
1
Αγαπητέ μεσιέ επειδή μάλλον έχω χάσει κάποιο επεισόδιο/σύμπαν μπορείς να μου δείξεις το σχετικό με τα fluid; πάντα διαβσζω με ενδιαφέρον τα γράπτα σου.
Νταξ και κάποιου aer ή hear κάπως έτσι. Περίεργος τύπος. Κάνει καταδρομικές σε φτωχόυς χαιφιντελάδες και τους πετά.τα sterea από τα παράθυρα λέγοντας τους πάρτε ενεργά και πολλά sub. Για όνομα..
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.076
Τα ηχεία 5" έχουν πολλές χρήσιμες εφαρμογές στα Studios και αλλού.

- Στα booths που γίνεται το voice over για να ακούν τον ηχολήπτη ή ακόμα και πιθανούς ήχους από videos μεταγλώττισης. Τα ίδια βέβαια περνάνε και στα ακουστικά αλλά αρκετοί μη πω όλοι θέλουν να ακούν τη φωνή τους στα ακουστικά.
- Στις μονταζιέρες εικόνας που δεν χρειάζεται τρελά πράγματα.
- Στο viewing.
- Στα control rooms
- Στα meeting rooms Που γίνονται παρουσιάσεις στους πελάτες.
- Στην κονσόλα δίπλα στα main monitors γιατί πάντα μα πάντα θα ακούσεις πως θα παίξει και σε μικρά ηχεία για να διορθωθεί κάτι που δεν παίζει σωστά στα μικρά.

Πολλές εφαρμογές έχουν και εκτός Studios όπως live events για monitoring backstage, monitoring σε OB Vans κ. α.
 

P

PMC

Guest
Αν δεν...απατώμαι,ο Ear διαθέτει στο setup του 11 δορυφόρους.Το πλήθος αυτό σημαίνει πως στην κεντρική του ζώνη ακρόοασης (όπου οι δορυφόροι χονδρικά θα ισαπέχουν) η ανώτατη στάθμη στην τρίτη οκτάβα πρέπει να είναι αυξημένη κατά 10 περίπου dB με επιπλέον δυναμικό περιθώριο σε σχέση με την προδιαγεγραμμένη ως προς τον μονό δορυφόρο.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ....
Σε πολύκαναλη Ακρόαση πάντα ο Τρίννοβ διαλέγει να δίνει περισσότερη ένταση στα δεξί , κεντρικό και αριστερό ηχείο ....πάντα. Συνήθως αυτή η διαφορά κυμαίνεται στα 10 dB. Βέβαια αναλόγως του προγράμματος που καλείται να εξυπηρετήσει αυτό Μεταβάλλεται......

ΚΑΤ Αρχήν δεν είναι ίδιες πότε οι σταθμοί εισόδου σε καμιά πολύκαναλη μουσική (πλην εξαιρέσεων)

Αν έδινε ίδιες στάθμες εξόδου σε όλα τα ηχεία θα ακουγόταν σαν να παίζει μουσική πάνω από το κεφάλι σου χωρίς να δημιουργείται κανένα sound stage...

Το ίδιο το πρόγραμμα όταν εισάγει πολύκανάλη μουσική στον Τρίννόβ την περισσότερη σταθμη την έχουν τα τρία μπροστινά κανάλια .....κανένα άλλο .....εξαρχής!!!



αυτο είναι η εισαγωγή από το πολυκαναλο ....


9514B941-225A-4A57-ACCF-0D28CF087369.png



κοιταξτε λοιπόν τι συμβαίνει....

Το αριστερό πινακάκι είναι το σήμα όπως έρχεται από το Roon .Στο δεξί μέρος είναι τι βγάζει μετά την επεξεργασία......

Κοιτάμε μόνο το αριστερό μέρος του πινάκα.....
το δεξί ηχείο από το δεξί σαραουντ έχουν γραφτεί με 10 db διαφορα....10 db χαμηλότερα σε στάθμη....
Που σημαίνει ότι ότι αν τα ηχεία μας τα έχουμε σε ίσες αποστάσεις από τα αυτιά μας θα πρέπει να ακούμε αυτή τη διαφορά των 10 db για να μπορέσουμε να σχηματίσουμε σωστή εικόνα.

Μην κοιτάτε καθόλου το δεξί κομμάτι της εικόνας γιατί Ισχύει μόνο για μένα......εγώ τα ηχεία τα πίσω τα έχω δίπλα στο κεφάλι μου στο 140cm απόσταση οπότε οι στάθμες ούτως ή άλλως είναι πολύ πιο χαμηλές λόγω της μειωμένης αποστάσήσ ....




3DE3CD03-EB99-4EF1-9993-B84AFDC49D78.jpeg


Βέβαια με πρόγραμμα και χέριασμα μπορείς να ανεβάσεις την στάθμη όλων των ηχείων ώστε να παίζουν όλα το ίδιο δυνατά αλλά εκεί έχεις επέμβει και έχεις χαλάσει το sound wall που υποτίθεται είναι το ζητούμενο σε ακρόαση μουσικής. Αυτό ισχύει και σεΤαινίες και σε συναυλίες και σε απλή ακρόαση μουσικής....

Αυτό που περιγράφει κάποιος και έχει παρασύρει πολύ κόσμο εδώ μέσα Ότι ταΧαμ ακούει όλα τα ηχεία το ίδιο δυνατά και μάλιστα το σύνολο των σταθμεων των ηχείων προστίθενται ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ....ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΑΜΑΣΗΤΟ....(ισχύει εν μέρει ....)

Ίσχυε παλιότερα και το λέγαμε all channel stereo. Να χωρίζονται δηλαδή τα ηχεία σε δεξιά και αριστερά και να παίζουνε τα Μπρος και τα πίσω σε ίδιες στάθμες και να έχουνε και ίδια απόσταση από τη θέση ακρόασης. Σαν αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό νιώθοντας τον ήχο να είναι παντού γύρω σου θα σε περικυκλώνει ομοιόμορφα από παντού αλλά δεν ισχύει όταν θες να ακούσεις μουσική η όταν θες να δεις ταινία ειδικά με πολυκαναλο Προενισχυτή (Αυτό ο τριννοβ δεν το έχει ως δυνατότητα)





Jiovani,υπενθύμισέ μας τις χονδρικές αποστάσεις καθενός εγκατεστημένου καναλιού από την κεντρική ζώνη ακρόασης που έχεις ορίσει.
Οι αυξημένες απαιτήσεις σε head room εάν αυτό είναι Εξαρχής ζητούμενο τότε μπορεί να επιτευχθεί μειώνοντας τις αποστάσεις ακρόασης. Το πρόβλημα είναι κυρίως όταν έχουμε μικρά ηχεία και μεγάλες αποστάσεις ακρόασης το αντίθετο είναι ευχάριστο πρόβλημα.....
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
3.797
Reaction score
6.815
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ....
Σε πολύκαναλη Ακρόαση πάντα ο Τρίννοβ διαλέγει να δίνει περισσότερη ένταση στα δεξί , κεντρικό και αριστερό ηχείο ....πάντα. Συνήθως αυτή η διαφορά κυμαίνεται στα 10 dB. Βέβαια αναλόγως του προγράμματος που καλείται να εξυπηρετήσει αυτό Μεταβάλλεται......

ΚΑΤ Αρχήν δεν είναι ίδιες πότε οι σταθμοί εισόδου σε καμιά πολύκαναλη μουσική (πλην εξαιρέσεων)

Αν έδινε ίδιες στάθμες εξόδου σε όλα τα ηχεία θα ακουγόταν σαν να παίζει μουσική πάνω από το κεφάλι σου χωρίς να δημιουργείται κανένα sound stage...

Το ίδιο το πρόγραμμα όταν εισάγει πολύκανάλη μουσική στον Τρίννόβ την περισσότερη σταθμη την έχουν τα τρία μπροστινά κανάλια .....κανένα άλλο .....εξαρχής!!!



αυτο είναι η εισαγωγή από το πολυκαναλο ....


View attachment 186904


κοιταξτε λοιπόν τι συμβαίνει....

Το αριστερό πινακάκι είναι το σήμα όπως έρχεται από το Roon .Στο δεξί μέρος είναι τι βγάζει μετά την επεξεργασία......

Κοιτάμε μόνο το αριστερό μέρος του πινάκα.....
το δεξί ηχείο από το δεξί σαραουντ έχουν γραφτεί με 10 db διαφορα....10 db χαμηλότερα σε στάθμη....
Που σημαίνει ότι ότι αν τα ηχεία μας τα έχουμε σε ίσες αποστάσεις από τα αυτιά μας θα πρέπει να ακούμε αυτή τη διαφορά των 10 db για να μπορέσουμε να σχηματίσουμε σωστή εικόνα.

Μην κοιτάτε καθόλου το δεξί κομμάτι της εικόνας γιατί Ισχύει μόνο για μένα......εγώ τα ηχεία τα πίσω τα έχω δίπλα στο κεφάλι μου στο 140cm απόσταση οπότε οι στάθμες ούτως ή άλλως είναι πολύ πιο χαμηλές λόγω της μειωμένης αποστάσήσ ....




View attachment 186903

Βέβαια με πρόγραμμα και χέριασμα μπορείς να ανεβάσεις την στάθμη όλων των ηχείων ώστε να παίζουν όλα το ίδιο δυνατά αλλά εκεί έχεις επέμβει και έχεις χαλάσει το sound wall που υποτίθεται είναι το ζητούμενο σε ακρόαση μουσικής. Αυτό ισχύει και σεΤαινίες και σε συναυλίες και σε απλή ακρόαση μουσικής....

Αυτό που περιγράφει κάποιος και έχει παρασύρει πολύ κόσμο εδώ μέσα Ότι ταΧαμ ακούει όλα τα ηχεία το ίδιο δυνατά και μάλιστα το σύνολο των σταθμεων των ηχείων προστίθενται ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ....ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΑΜΑΣΗΤΟ....(ισχύει εν μέρει ....)

Ίσχυε παλιότερα και το λέγαμε all channel stereo. Να χωρίζονται δηλαδή τα ηχεία σε δεξιά και αριστερά και να παίζουνε τα Μπρος και τα πίσω σε ίδιες στάθμες και να έχουνε και ίδια απόσταση από τη θέση ακρόασης. Σαν αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό νιώθοντας τον ήχο να είναι παντού γύρω σου θα σε περικυκλώνει ομοιόμορφα από παντού αλλά δεν ισχύει όταν θες να ακούσεις μουσική η όταν θες να δεις ταινία ειδικά με πολυκαναλο Προενισχυτή (Αυτό ο τριννοβ δεν το έχει ως δυνατότητα)
Εμένα το έχει σαν δυνατότητα ο av. Όντως είναι αρκετά εντυπωσιακό ειδικά την πρώτη φορά που ακούς. Όταν έστησα ατμος πριν δυο χρόνια περίπου και έβαλα να παίξει all chanell stereo να στρωθούν και τα ηχεία λίγο με 11 κανάλια έπεφταν σαγόνια αλλά μετά από λίγο καταλάβαινες ότι άκουγες τα πάντα ίδια και έχανες όλα τα παραπάνω που αναφέρεις.
Για την ταβέρνα πάντως πιστεύω ότι με σωστά στημένα ηχεία περιμετρικά το all chanell stereo θα δίνει πολύ ωραία αίσθηση στους πελάτες!
 

Μηνύματα
1.461
Reaction score
1.233
Άν καταντήσεις να έχεις τα ίδια ηχεία πάνω από 15 χρόνια, είναι πρόβλημα...
Δηλαδή με δύο ζευγάρια ηχεία άνω των 10 χρόνων που έχω ν' αρχίσω να ανησυχώ...

...Για γκειθαν κ.λ.π άστα απέξω είναι για πολύ λίγους...
Πάντως το RL 901K είναι πολύ φθηνότερο από το SCM50ASL με το πρώτο να είναι από τα μεγαλύτερα & ακριβότερα της εταιρείας και το δεύτερο να είναι το εισαγωγικό μοντέλο στα μεγάλα ηχεία της. Σύγκρινα τις δύο εταιρείες γιατί η ATC είναι η στουντιακή εταιρεία που οι περισσότεροι που ασχολούνται με το HiFi γνωρίζουν και κατέχουν ηχεία της.

Χωρίς ίχνος κακίας giovani κοίτα γύρω , και πές μου.
Από ΤΙ ακούει ο κόσμος μουσική.
Εγώ βλέπω μόνο ακουστικά , παντού , άντε και κανά bt σύστημα.
Το hi fi έχει πεθάνει . Είμαστε οι τελευταίοι των μοικανών , παιδιά.
Δεν έχει νεο αίμα ο χώρος.
Κανείς πιτσιρικάς δεν ασχολείται. Ούτε καν κάποιος 30άρης δεν δίνει δεκάρα πλέον στο στερεοφωνικό - πολυκάναλο...
Συμφωνώ. Έπαιξε ρόλο και ο ερχομός του home cinema αρχές 00'ς αλλά και ο σημερινός τρόπος ζωής παγκοσμίως. Ο περισσότερος κόσμος άρχισε ν' ακούει μουσική στο αυτοκίνητο και με τα smartphones από το τηλέφωνο του με ακουστικά. Βέβαια, ακούνε έτσι γιατί δεν έχουν εμπειρία από HiFi σύστημα και γιατί το HiFi είναι για λίγους. Όταν μηχανήματα των 1000€ θεωρούνται φθηνά και εισαγωγικά πως περιμένεις να ασχοληθεί κάποιος? Ειδικά στην Ελλάδα της τελευταίας δεκαετίας με την ανεργία και τον βασικό μισθό να κατεβαίνει καλά κάνουν και δεν ασχολούνται με το HiFi.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.732
Reaction score
58.498
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ....
Σε πολύκαναλη Ακρόαση πάντα ο Τρίννοβ διαλέγει να δίνει περισσότερη ένταση στα δεξί , κεντρικό και αριστερό ηχείο ....πάντα. Συνήθως αυτή η διαφορά κυμαίνεται στα 10 dB. Βέβαια αναλόγως του προγράμματος που καλείται να εξυπηρετήσει αυτό Μεταβάλλεται......

ΚΑΤ Αρχήν δεν είναι ίδιες πότε οι σταθμοί εισόδου σε καμιά πολύκαναλη μουσική (πλην εξαιρέσεων)

Αν έδινε ίδιες στάθμες εξόδου σε όλα τα ηχεία θα ακουγόταν σαν να παίζει μουσική πάνω από το κεφάλι σου χωρίς να δημιουργείται κανένα sound stage...

Το ίδιο το πρόγραμμα όταν εισάγει πολύκανάλη μουσική στον Τρίννόβ την περισσότερη σταθμη την έχουν τα τρία μπροστινά κανάλια .....κανένα άλλο .....εξαρχής!!!



αυτο είναι η εισαγωγή από το πολυκαναλο ....


View attachment 186904


κοιταξτε λοιπόν τι συμβαίνει....

Το αριστερό πινακάκι είναι το σήμα όπως έρχεται από το Roon .Στο δεξί μέρος είναι τι βγάζει μετά την επεξεργασία......

Κοιτάμε μόνο το αριστερό μέρος του πινάκα.....
το δεξί ηχείο από το δεξί σαραουντ έχουν γραφτεί με 10 db διαφορα....10 db χαμηλότερα σε στάθμη....
Που σημαίνει ότι ότι αν τα ηχεία μας τα έχουμε σε ίσες αποστάσεις από τα αυτιά μας θα πρέπει να ακούμε αυτή τη διαφορά των 10 db για να μπορέσουμε να σχηματίσουμε σωστή εικόνα.

Μην κοιτάτε καθόλου το δεξί κομμάτι της εικόνας γιατί Ισχύει μόνο για μένα......εγώ τα ηχεία τα πίσω τα έχω δίπλα στο κεφάλι μου στο 140cm απόσταση οπότε οι στάθμες ούτως ή άλλως είναι πολύ πιο χαμηλές λόγω της μειωμένης αποστάσήσ ....




View attachment 186903

Βέβαια με πρόγραμμα και χέριασμα μπορείς να ανεβάσεις την στάθμη όλων των ηχείων ώστε να παίζουν όλα το ίδιο δυνατά αλλά εκεί έχεις επέμβει και έχεις χαλάσει το sound wall που υποτίθεται είναι το ζητούμενο σε ακρόαση μουσικής. Αυτό ισχύει και σεΤαινίες και σε συναυλίες και σε απλή ακρόαση μουσικής....

Αυτό που περιγράφει κάποιος και έχει παρασύρει πολύ κόσμο εδώ μέσα Ότι ταΧαμ ακούει όλα τα ηχεία το ίδιο δυνατά και μάλιστα το σύνολο των σταθμεων των ηχείων προστίθενται ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ....ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΑΜΑΣΗΤΟ....(ισχύει εν μέρει ....)

Ίσχυε παλιότερα και το λέγαμε all channel stereo. Να χωρίζονται δηλαδή τα ηχεία σε δεξιά και αριστερά και να παίζουνε τα Μπρος και τα πίσω σε ίδιες στάθμες και να έχουνε και ίδια απόσταση από τη θέση ακρόασης. Σαν αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό νιώθοντας τον ήχο να είναι παντού γύρω σου θα σε περικυκλώνει ομοιόμορφα από παντού αλλά δεν ισχύει όταν θες να ακούσεις μουσική η όταν θες να δεις ταινία ειδικά με πολυκαναλο Προενισχυτή (Αυτό ο τριννοβ δεν το έχει ως δυνατότητα)
Χαίρομαι για τη διόρθωση πάνω σε συσκευές και αρχιτεκτονικές που ήδη κατέχεις αρκετό καιρό ενώ ο υποφαινόμενος δεν έχει μελετήσει ενδελεχώς ως ακραιφνής δικαναλικός χρήστης...Θέλω όμως κάτι να διευκρινιστεί πάνω σε αυτό...

Συγκεκριμένα,το στοιχείο που καθορίζει τη σύσταση στην εκάστοτε τρισδιάστατη ηχόσφαιρα δεν θα είναι η ήδη εντεταγμένη πληροφορία σε δεδομένη πολυκαναλική παραγωγή αλλά ο τρόπος διαχείρισης από δεδομένο επεξεργαστή...Είναι αυτό ακριβώς που υποστηρίζεται εδώ ή μήπως κάτι άλλο που διαφεύγει;

Επεκτείνοντάς το κιόλας,ο ίδιος ως αρχάριος ως προς τα πολυκαναλικά setup,θεωρούσα ότι τα περιφερικά ηχεία πάντα μεταδίδουν επιπλέον χωρικές πληροφορίες για όλες τις οργανικές και μη ενότητες σ'ένα μουσικό έργο,οι οποίες ακολούθως με την ενεργειακή τους συμβολή παρέχουν την πολυπόθητη τρισδιάστατη αίσθηση στο αναπαραγόμενο έργο,είτε μουσικό είτε κινηματογραφικό...Πώς θα γινόταν αυτό χωρίς ισοδύναμη παροχή ενέργειας σε σχέση με τα μπροστινά;

Μολαταύτα δεν παρασχέθηκε η κυρίως πληροφορία που ζητήθηκε,δηλαδή οι επιμέρους χονδρικές αποστάσεις για τους δορυφόρους ως προς την κεντρική ζώνη ακρόασης στο δικό σου setup,στοιχείο που θεωρώ ότι δεν θα ήταν δύσκολο να δημοσιευθεί.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.181
Reaction score
85.791
Μην ξεχνάτε το έξτρα μπόνους +7db σε στάθμη λόγω της χρήσης σαμπ στο 310.

Απελευθερώνεται το γουφερ από τις πρώτες δυο οκτάβες και παίζει δυνατότερα στην τριτη.

Απο το manual
6BB2030B-121C-4777-A2F9-1066DA5BD0C1.jpeg



@jiovani75 μην καταπίνεις αμάσητα αυτά που σου λένε οι άσχετοι. Άσε να βγουν να τα γράψουν αυτοί, να γίνουν ρόμπα.

Και πες τους πως όλα εχουν μελετηθεί σε βάθος.
 

P

PMC

Guest
Γνωρίζεις κάποιον άλλο τρόπο για να καλυφθούν αυτες οι διάσημες οκτάβες;
Δυστυχώς δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη απάντηση γι’ αυτό το ζήτημα. Εξαρτάται κυρίως από τα πόσα χρήματα έχει να ξοδέψει ο καθένας μας ....εάν έχει την άνεση να τοποθετήσει τοσα σαμπ μέσα στο σαλόνι του και κυρίως πόσο ψηλά θέλει να φτάσει το επίπεδο Ακροασης....
Επειδή όλα αυτά μεταφράζονται σε χρήματα δεν είναι δυνατόν να τίθονται προτάσεις του στυλ πέτα ότι έχεις στα σκουπίδια .....αγόρασε τέσσερα Σαμπwoofer βάλε διάχυση και απορρόφηση και ένα σωρό άλλα πράγματα τα οποία ακούγονται με μεγάλη άνεση εδώ μέσα σαν συμβουλές σε ανθρώπους που θέλουν απλά να ακούσουν μουσική Στο σαλόνι τους με λίγα χρήματα. Μάλιστα κάποιοι το πάνε ακόμα πιο μακριά και προτείνουν να μην ασχοληθούν με το hifi και να αγοράσουν απλά μία ήχο μπάρα. Ούτε αυτό είναι σωστό ο κάθε ενδιαφερόμενος θα αποφασίζει κοιτάζοντας τα χρήματα που μπορεί να διαθέσει για το ποια είναι η καλύτερη επιλογή πολλές φορές η καλύτερη επιλογή μπορεί να είναι ένα ζευγάρι ενεργά ηχεία ή να είναι ένα ζευγάρι παθητικά ηχεία.
Χαίρομαι για τη διόρθωση πάνω σε συσκευές και αρχιτεκτονικές που ήδη κατέχεις αρκετό καιρό ενώ ο υποφαινόμενος δεν έχει μελετήσει ενδελεχώς ως ακραιφνής δικαναλικός χρήστης...Θέλω όμως κάτι να διευκρινιστεί πάνω σε αυτό...Συγκεκριμένα,το στοιχείο που καθορίζει τη σύσταση στην εκάστοτε τρισδιάστατη ηχόσφαιρα δεν θα είναι η ήδη εντεταγμένη πληροφορία σε δεδομένη πολυκαναλική παραγωγή αλλά ο τρόπος διαχείρισης από δεδομένο επεξεργαστή...Είναι αυτό ακριβώς που υποστηρίζεται εδώ ή μήπως κάτι άλλο που διαφεύγει;

Μολαταύτα δεν παρασχέθηκε η κυρίως πληροφορία που ζητήθηκε,δηλαδή οι επιμέρους χονδρικές αποστάσεις για τους δορυφόρους ως προς την κεντρική ζώνη ακρόασης στο δικό σου setup,στοιχείο που θεωρώ ότι δεν θα ήταν δύσκολο να δημοσιευθεί.
Στην πόλυκανάλη μουσική αυτός που έχει κάνει την παραγωγή έχει τοποθετήσει τις αποστάσεις όσο καλύτερα ξέρει. Αυτό που κάνει ο Τρίννόβ ( εκτοσ Από παρά πολλά ακόμα πράγματα ) είναι μετρώντας τις πραγματικές αποστάσεις των ηχείων να ανεβάζει ή να μειώνει τις στάθμες για να μπορείς να έχεις το σωστό αποτέλεσμα.
Την σωστή αίσθηση της ηχογράφησης και όχι υπερβολές τονίζοντας περιφερειακά ηχεία χωρίς λόγο....
Δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι όσο περισσότερα ηχεία έχεις τόσο και πιο μεγάλη σταθμη Θα Επιτυχεις....

Στο σαλόνι μου ....
Οι αποστάσεις των τριών μπροστινων ηχείων από τη θέση ακρόασης είναι στα 3 m και 30 cm ενώ τα περιφερειακά βρίσκονται μόλις 1 m και 40 cm
 
Last edited by a moderator:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.140
Μηνύματα
2.963.151
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top