Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Έτσι. Όταν μιλάμε για multichannel audio είναι εντελώς λάθος να κοιτάμε τη κάνει ένα ή δύο ηχεία. Εντελώς όμως.
Κοιτάμε μόνο το σύνολο γιατί τα νούμερα δεν έχουν ουδεμία σχέση με το stereo. Ευτυχώς ή δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.
Μόνο σύνολο γιατί τα νούμερα ανεβαίνουν πολύ. 6db και 9db είναι μεγάλη διαφορά.
Οταν μιλαμε για multichannel audio μιλαμε ανα ηχειο σταθμες ωστε να μπορει να βγαλει την πληροφορια....τι ειναι αυτα που λετε !!!


δεν μας ενδιαφερει τα 2 η τα 5 ηχεια......ανα ηχειο σταθμες max spl θελουμε.....εννοειτε οτι βαζεις μεσα και ποσο eq θελουν για να δεις αν μπορει ...να μην βαλεις και 2-3db αερα στα κακομοιρα :biggrin:
 

P

PMC

Guest
Ναι μπορείς να απολαύσεις μουσική και από 2 ηχειάκια βάσης"
φυσικα......χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα......;)



α.....και κάτι του Σταματάκου που έγραψε για κάτι καλωδια που έκανε τεστ...

5F7E0E9E-DED8-498E-9819-D38CBFD2D961.jpeg








δεν μας ενδιαφερει τα 2 η τα 5 ηχεια......ανα ηχειο σταθμες max spl θελουμε.....εννοειτε οτι βαζεις μεσα και ποσο eq θελουν για να δεις αν μπορει ...να μην βαλεις και 2-3db αερα στα κακομοιρα :biggrin:
Καθώς επίσης και το αρχικό σήμα πολυκαναλης ηχογραφισησ το οποίο σε καμία περίπτωση δεν έχει ίση σε στάθμες πληροφορία με τα τρία μπροστινά Ηχεια.......Και αυτό ισχύει είτε έχεις 2 περιφερειακά είτε 1002.....
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Οταν μιλαμε για multichannel audio μιλαμε ανα ηχειο σταθμες ωστε να μπορει να βγαλει την πληροφορια....τι ειναι αυτα που λετε !!!


δεν μας ενδιαφερει τα 2 η τα 5 ηχεια......ανα ηχειο σταθμες max spl θελουμε.....εννοειτε οτι βαζεις μεσα και ποσο eq θελουν για να δεις αν μπορει ...να μην βαλεις και 2-3db αερα στα κακομοιρα :biggrin:
Εξου και οσοι αναρωτιουνται γιατι τερματιζει καποιο η καποια ηχεια απο το multichannel srtup τους......τωρα που θα το διαβασουν θα καταλαβουν οτι εχουν λαθος ηχεια η πρεπει να πανε πιο κοντα :biggrin:
 

Μηνύματα
3.797
Reaction score
6.815
Καλημέρα Αλέξη !
Σχετικά με καλώδια ....
διάβασε τι λέει ο σταματακος σχετικά ....
Μη τον βγάλουμε και αυτόν άσχετο μόνο σας παρακαλώ...

Μπράβο στην προσπάθεια που κάνει ο Νικόλας και επίσης πολλά μπράβο στον Σταματάκο για το άρθρο!!

Να παινέψουμε και τη γειτονιά μας λίγοο.... :)
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.732
Reaction score
58.499
1605443201512.png

...
Επεκτείνοντάς το κιόλας,ο ίδιος ως αρχάριος ως προς τα πολυκαναλικά setup,θεωρούσα ότι τα περιφερικά ηχεία πάντα μεταδίδουν επιπλέον χωρικές πληροφορίες για όλες τις οργανικές και μη ενότητες σ'ένα μουσικό έργο,οι οποίες ακολούθως με την ενεργειακή τους συμβολή παρέχουν την πολυπόθητη τρισδιάστατη αίσθηση στο αναπαραγόμενο έργο,είτε μουσικό είτε κινηματογραφικό...Πώς θα γινόταν αυτό χωρίς ισοδύναμη παροχή ενέργειας σε σχέση με τα μπροστινά;

Μολαταύτα δεν παρασχέθηκε η κυρίως πληροφορία που ζητήθηκε,δηλαδή οι επιμέρους χονδρικές αποστάσεις για τους δορυφόρους ως προς την κεντρική ζώνη ακρόασης στο δικό σου setup,στοιχείο που θεωρώ ότι δεν θα ήταν δύσκολο να δημοσιευθεί.
Up...Η απορία με τα...κόκκινα εξακολουθεί ν'απευθύνεται αν όχι πλέον στον Jio ,σε Ear & K.Κεφάλα...

Εν τω μεταξύ σερφάρουμε σε ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις του ChrisHat από τα περασμένα...
"Αγαπητοί φίλοι υπάρχει μια τεράστια παρεξήγηση και θα σας παραξενέψει αυτό που θα πω.
Δεν υπάρχουν monitor ηχεία !
Υπάρχουν μέτρια-καλά-πολύ καλά και εξαιρετικά ηχεία.
Είναι τόσο απλό.

Η λέξη monitor παρουσιάστηκε για πρώτη φορά 25 χρόνια πρίν (από JBL η Genelec ) και ήταν μια καταπληκτική marketing ιδέα που δουλέυει τόσα χρόνια και μπερδέυει τον κόσμο.

Τα Dunlavy,τα Wilson, τα Duntech, τα B&W και άλλες σπουδαίες εταιρίες που έπαιζαν σε όλα τα mastering studio ήταν monitor ?
ΟΧΙ ήταν πολύ καλά ηχεία

Τα ATC, τα LIPINSKI που παίζουν σε τόσα σπίτια είναι monitor ?
ΟΧΙ είναι πολύ καλά ηχεία.

Δεν υπάρχουν monitor ηχεία, απλά κάποια ηχεία φτιάχνονται με στόχο "να αρέσουν" και κάποια άλλα με στόχο να είναι όσο το δυνατό πιο ισσοροπημένα και "αληθινά", αυτό ισχύει και στούς δύο κόσμους , και του Hi-Fi και του επαγγελματικού."

"Το 99 % των studio χρησιμοποεί Mogami.

O Ludwig (και εγώ ... σε λίγα critical σημεία) έχει καλωδιώσει το

Gateway mastering με Transparent.

To μόνο καλώδιο που έχω τσεκάρει και δεν αλλάζει τον ήχο είναι το Mogami 2549 κόστος 5 € το μέτρο ( άρα δεν σας κάνει) "
1605444424351.png
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.732
Reaction score
58.499
Αν ρωτούσες εμένα θα σου απαντούσα.

:p
Δεν ήθελα να σε βάζω άρρωστο άνθρωπο έστω και σε πνευματικό κόπο...
"¨Ηθελα να πως αυτό που σκεπτόμουν ακριβώς για να "βοηθήσω" ίσως όσους ψάχνονται να μην χάνουν χρόνο σε τόσα δευτερεύοντα θέματα αλλά να ρίχνουν το βάρος της έρευνας στην σωστή κατεύθυνση.

Αν υποθέσουμε πως δεν γράφουμε για να γράφουμε , πρέπει μακροπόθεσμα να υπάρχει κάποιος στόχος. Και αυτός δεν είναι άλλος από την γνώση που μας κάνει καλύτερους , έστω και στο hobby μας. "
...
"Συ είπας , εγώ είπα να είμαστε έξυπνοι, να ακούμε , να συλλέγουμε πληροφορίες και τότε ακόμα και πράγματα που μπορεί να μην είναι κατανοητά άμεσα , μια μέρα αποκαλύπτονται σαν κεκτημένη γνώση."

"
Μάνο μου δεν ισχύει αυτό που λές , μάλλον δεν έχεις ακούσει ποτέ μπάσο στο σπίτι σου :)

1) Κατ' αρχάς δεν κάθησες σχεδόν καθόλου στη θέση ακρόασης , όχι πως δεν ακούγεται καλά και στα 6 μέτρα αλλά το χαμηλό όρθιος και πίσω είναι προφανώς διαφορετικό

2) Δεν αναφέρεις το κομμάτι, υπάρχουν κομμάτια που το χαμηλό τους είναι "πολύ" και το σύστημα αυτό με "stereo" χαμηλό το βγάζει

3) Όταν το κομμάτι είναι light στο χαμηλό το σύστημα το αποδίδει light. Επομένως πες
μου ποιό κομμάτι άκουσες για να έχουμε σωστή κρίση, απλώς για πρώτη φορά άκουσες πραγματικό χαμηλό και ... τρόμαξες. Πίστεψε όμως όταν το ζήσεις δεν υπάρχει γυρισμός

4) Οι καινούργιοι ενισχυτές δεν είναι Tripath όπως οι παλιοί αλλά Class A και είναι πολύ silky στα πρίμα όπου δεν ακούς καμμιά κορυφή σκληρότητα ενώ είναι λίγο πιο αργοί στο χαμηλό. Όπως ακούσαμε και στο Βλάσση προ διμήνου, οι encore ακούστηκαν με πολλές "γωνιές" και σκληροί σε σχέση με τους Lipinski στα B&W

5) To fine tuning θα μπορούσε να είναι και καλύτερο και ποιό αναλυτικό απο μένα, αλλά τα κομμάτια έχουν αυτό το χαμηλό όταν ένα σύστημα κατεβαίνει 30 Hz

Τα συστήματα των περισσοτέρων και το δικό σου δεν κατεβαίνει κάτω απο 50 Hz σε τυπικά δωμάτια σπιτιών

6) Αυτό που θυμάσαι σαν πιό καθαρό , αν το βάζαμε δίπλα - δίπλα θα γέλαγες πόσο πιο λεπτόηχο και άδειο ήταν γιαυτό και ψυχοακουστικά υπάρχει η αίσθηση πως τώρα έχει λιγότερη ατάκα απο παλιά που και αυτό δεν ισχύει γιατί η ατάκα τώρα είναι σε όλο το ηχητικό φάσμα και όχι μόνο στα μεσαία - μεσοψηλά

Υπάρχει μια ολόκληρη "ζωή" μουσικής που πάλεται σε περιοχές που για τους περισσότερους είναι άγνωστη, ανακαλύπτεις άλλο ... μισό γκρούπ που παίζει στις περισσότερες ηχογραφήσεις "
 
Last edited:

Μηνύματα
5.019
Reaction score
8.899
ascendo-live-15-grau1.jpg


  • Design und Leistung vollaktiv mit 2 x 1.650 W sinus
  • 40 cm Tieftontreiber
  • 30 cm Coaxtreiber
  • Schaltbar zwischen Kino und High End Stereo Mode
  • Im Kino-Mode überlegen als 2 x Sub und Left + Right - 3Kanal DSP gesteuert
  • Digitale Raumakustikkorrektur
  • Analoge und digitale Eingänge
  • AVB netzwerkfähig
  • LED Umgebungslicht
Έχω 3 ερωτήσεις.

Τα παραπάνω ενεργά κάνουν για κλασσική μουσική?
Έχουν dispersion πως στο διαλα το λέτε?
Γιατί έχουν ενίσχυση 1650Watt
Είναι μαλάκες?
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
View attachment 186930

Up...Η απορία με τα...κόκκινα εξακολουθεί ν'απευθύνεται αν όχι πλέον στον Jio ,σε Ear & K.Κεφάλα...

Εν τω μεταξύ σερφάρουμε σε ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις του ChrisHat από τα περασμένα...
"Αγαπητοί φίλοι υπάρχει μια τεράστια παρεξήγηση και θα σας παραξενέψει αυτό που θα πω.
Δεν υπάρχουν monitor ηχεία !
Υπάρχουν μέτρια-καλά-πολύ καλά και εξαιρετικά ηχεία.
Είναι τόσο απλό.

Η λέξη monitor παρουσιάστηκε για πρώτη φορά 25 χρόνια πρίν (από JBL η Genelec ) και ήταν μια καταπληκτική marketing ιδέα που δουλέυει τόσα χρόνια και μπερδέυει τον κόσμο.

Τα Dunlavy,τα Wilson, τα Duntech, τα B&W και άλλες σπουδαίες εταιρίες που έπαιζαν σε όλα τα mastering studio ήταν monitor ?
ΟΧΙ ήταν πολύ καλά ηχεία

Τα ATC, τα LIPINSKI που παίζουν σε τόσα σπίτια είναι monitor ?
ΟΧΙ είναι πολύ καλά ηχεία.

Δεν υπάρχουν monitor ηχεία, απλά κάποια ηχεία φτιάχνονται με στόχο "να αρέσουν" και κάποια άλλα με στόχο να είναι όσο το δυνατό πιο ισσοροπημένα και "αληθινά", αυτό ισχύει και στούς δύο κόσμους , και του Hi-Fi και του επαγγελματικού."

"Το 99 % των studio χρησιμοποεί Mogami.

O Ludwig (και εγώ ... σε λίγα critical σημεία) έχει καλωδιώσει το

Gateway mastering με Transparent.

To μόνο καλώδιο που έχω τσεκάρει και δεν αλλάζει τον ήχο είναι το Mogami 2549 κόστος 5 € το μέτρο ( άρα δεν σας κάνει) "
View attachment 186932
εσυ οταν φτιαξεις immersive setup να κανεις ρυθμιση....

"SMPTE recommends aligning monitoring systems to 83 dBc at a –20 dBFS input level at the listening position, implying a peak level of 103 dB SPL by an individual monitor."

.....νομιζω απανταει και στα κοκκινα γραμματα....;)

και ασε τους αλλους να κανουν και 78dbc αφου δεν μπορουν τα σεταπια τους... :biggrin:

ο Χ.Χ ειπε καλα τα b&w;
.......θαχει βγαλει αφρους ο αυτιας αν το διαβασε... :biggrin:

υγ. μην βαζεις κοκκινα.....σε σκουρο φοντο τα διαβαζεις δυσκολα, πορτοκαλι θαναι καλυτερα. ;)
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.628
Reaction score
8.220
Οταν μιλαμε για multichannel audio μιλαμε ανα ηχειο σταθμες ωστε να μπορει να βγαλει την πληροφορια....τι ειναι αυτα που λετε !!!
Πάντως αυτή την απορία την έχω κι εγώ. Γιατί άλλου έχω δει να αναφέρεται (από τα ίδια άτομα, αν θυμάμαι καλά) πως θα πρέπει το κάθε ηχείο να μπορεί ξεχωριστά να αναπαράξει τις απαιτούμενες στάθμες (που αντιστοιχούν στο κανάλι του) και αλλού βλέπω να λέμε πως στο πολυκάναλο έχεις πολλά ηχεία, άρα υπάρχουν μικρότερες απαιτήσεις από έκαστο ηχείο για να επιτύχεις στάθμες αναφοράς.

Does not compute :confused:
 


Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Πάντως αυτή την απορία την έχω κι εγώ. Γιατί άλλου έχω δει να αναφέρεται (από τα ίδια άτομα, αν θυμάμαι καλά) πως θα πρέπει το κάθε ηχείο να μπορεί ξεχωριστά να αναπαράξει τις απαιτούμενες στάθμες (που αντιστοιχούν στο κανάλι του) και αλλού βλέπω να λέμε πως στο πολυκάναλο έχεις πολλά ηχεία, άρα υπάρχουν μικρότερες απαιτήσεις από έκαστο ηχείο για να επιτύχεις στάθμες αναφοράς.

Does not compute :confused:
οι προδιαγραφες για πολυκαναλο ως 7.1 ειναι 85db για καθε ηχειο........για πολυκαναλο + ηχεια υψους = immersive audio .....ειναι λιγοτερες οι σταθμες ανα ηχειο γιατι εχουμε διπλασιασμο ηχειων.
Το τελικο αποτελεσμα ειναι ιδιο σε db
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.268
Reaction score
80.125
να μην μπορείς να πάρεις πρέφα μια κοιλιά 10db στα 200hz κ να ψάχνεις το ρεζολουσιον στα καλώδια....

αξια ανεκτίμητη :laugh:

τόσοι μήνες πέρασαν κ ακόμα δεν έγινε κατανοητό ένα ποστ 10 σειρών του κ Σταματακου

τρέλα φάση! :biggrin:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.628
Reaction score
8.220
οι προδιαγραφες για πολυκαναλο ως 7.1 ειναι 85db για καθε ηχειο........για πολυκαναλο + ηχεια υψους = immersive audio .....ειναι λιγοτερες οι σταθμες ανα ηχειο γιατι εχουμε διπλασιασμο ηχειων.
Άρα σε 7.1 τελικά οι στάθμες που απαιτούνται από κάθε ηχείο είναι ίδιες ή μικρότερες σε σχέση με το δικάναλο;
Έτσι όπως το λες καταλαβαίνω πως είναι οι ίδιες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.765
Επεκτείνοντάς το κιόλας,ο ίδιος ως αρχάριος ως προς τα πολυκαναλικά setup,θεωρούσα ότι τα περιφερικά ηχεία πάντα μεταδίδουν επιπλέον χωρικές πληροφορίες για όλες τις οργανικές και μη ενότητες σ'ένα μουσικό έργο,οι οποίες ακολούθως με την ενεργειακή τους συμβολή παρέχουν την πολυπόθητη τρισδιάστατη αίσθηση στο αναπαραγόμενο έργο,είτε μουσικό είτε κινηματογραφικό...Πώς θα γινόταν αυτό χωρίς ισοδύναμη παροχή ενέργειας σε σχέση με τα μπροστινά;
Δεν γίνεται.
Σε καμία περίπτωση.

Όλα τα ηχεία ενός πολυκάναλου σεταπ οφείλουν να έχουν το ίδιο δυναμικό εύρος, κι αυτό είναι δεδομένο.
Το δεδομένο αυτό, αναγράφεται τόσο στις προδιαγραφές των καναλιών σε όλα τα σύγχρονα πολυκαναλα φορμά, που αφορούν απαιτήσεις μέγιστης στάθμης και συχνότητας απόκρισης.

Εν κατακλείδι, οποιοδήποτε πολυκάναλο σεταπ έχει κάποιους δορυφόρους μικρότερους των εμπρός R & L, αυτοί οι μικροί δορυφόροι θα είναι οι δορυφόροι που θα καθορίζουν το χρήσιμο δυναμικό εύρος του σετάπ, κι όχι οι επιλεκτικά μεγαλύτεροι.

Καθώς επίσης και το αρχικό σήμα πολυκαναλης ηχογραφισησ το οποίο σε καμία περίπτωση δεν έχει ίση σε στάθμες πληροφορία με τα τρία μπροστινά Ηχεια.......Και αυτό ισχύει είτε έχεις 2 περιφερειακά είτε 1002.....
Είναι θετικό που ασχολείσαι με τις στάθμες ανά κανάλι, και κατ'επέκτασιν με το δυναμικό εύρος.

Προφανώς υπάρχουν διαφορετικές ηχογραφήσεις, κι άλλες έχουν πολύ υψηλής στάθμης σήμα στο κεντρικό κανάλι, άλλες έχουν πολύ χαμηλής στάθμης σήμα στο κεντρικό, άλλες πολύ υψηλής στάθμης σήμα στα άτμος, εφάμιλλο των εμπρός R & L καναλιών, κι άλλες που έχουν πολύ χαμηλότερης στάθμης σήμα στα άτμος κανάλια.

Υπάρχουν ηχογραφήσεις που το πλαϊνό σαράουντ κανάλι είναι υποβοηθητικό ας πούμε του συστοιχου εμπρός καναλιού, κι άλλες ηχογραφήσεις που το πλαϊνό ή και το πίσω σαράουντ κανάλι παίζουν περιεχόμενο μοναδικό, περιεχόμενο που δεν αναπαράγεται από κανένα άλλο κανάλι, είτε αφορά εφέ (τα κέρματα στην ταμειακή μηχανή στο money των pink Floyd) είτε αφορά φυσικά όργανα, ένα τύμπανο, μια κιθάρα, κάτι, που θα αναπαράγεται μόνο από αυτό το κανάλι, το περιφερειακό, και κανένα άλλο.

Πέραν των ηχογραφήσεων, οι προδιαγραφές απόκρισης και στάθμης όλων των καναλιών, είτε μιλάμε για δικάναλο σεταπ (2.x κανάλια) είτε για 2D σεταπ (5-7.x κανάλια) είτε για ιμερσιβ 3D σεταπ (x.x.x) κανάλια, σε κάθε περίπτωση, όλα τα κανάλια και σε κάθε σεταπ και φορμάτ, έχουν μεταξύ τους ακριβώς όμοιες προδιαγραφές μέσης και μέγιστης στάθμης, όπως και απόκρισης συχνότητας.

Το μικρότερων δυνατοτήτων ηχείο που θα χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε θέση καλύπτοντας την αναπαραγωγή οποιουδήποτε καναλιού, θα αποτελεί το όριο δυναμικού εύρους του εν λόγω σεταπ.

Απλώς οι προδιαγραφές του κάθε καναλιού για κάθε φορμά αναπαραγωγής έχουν μια μικρή διαφοροποίηση μεταξύ τους, που αφορά τη στάθμη αναφοράς.

Έτσι, στο πιο απλό σεταπ, το δικάναλο (2.x) η μέση συνεχόμενη στάθμη αναφοράς είναι στα 85 ντεσιμπέλ με peak στα 105.
Αυτό ισχύει ανά κανάλι και για τη θέση ακρόασης.

Στο πολυκάναλο 2D σεταπ (5-7.x) η μέση συνεχόμενη στάθμη αναφοράς βρίσκεται στα 82-83 ντεσιμπέλ, με τα peaks να φτάνουν 102-103 ντεσιμπέλ, ανά ηχείο και στη θέση ακρόασης πάντα.

Στο πολυκάναλο 3D immersive σεταπ, η μέση συνεχής στάθμη αναφοράς
βρίσκεται στα 78-82 ντεσιμπέλ, με τα peaks να φτάνουν 98-103 ντεσιμπέλ, ανά ηχείο και στη θέση ακρόασης πάντα.

Οι μικρές διακυμάνσεις που λέω για τη στάθμη αναφοράς, βρίσκονται σε αυτούς που τα έχουν ορίσει, και αυτοί έχουν κάποιες μικροδιαφορές μεταξύ τους, τα έχω παρουσιάσει όλα στο ανάλογο θρεντ περί δυναμικού εύρους, μαζί με τα λινκ των εκάστοτε δεδομένων που παρουσίασα.

Πέραν αυτών των ορισμών, αν μελετήσουμε το θέμα του immersive 3D object oriented φορμά, του άτμος δηλαδή, καταλαβαίνουμε πως έχει στόχο να αναπαραξει στο χώρο ακρόασης ένα αντικείμενο σε συγκεκριμένη θέση. Ας πούμε ένα τύμπανο μπροστά σου, και σε λίγο μεγαλύτερο ύψος από τη θέση ακρόασης.

Σε αυτή την περίπτωση, αν έχεις απλό δικάναλο, το μαστερ του δικάναλου θα δώσει την ηχητική πληροφορία του τύμπανου σε όμοια στάθμη στα 2 διαθέσιμα κανάλια, ώστε να σου δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση ότι βρίσκεται στο κέντρο, ανάμεσα στα 2 κανάλια.

Σε 2D πολυκάναλο σεταπ, το ίδιο τύμπανο θα μοιραστεί στα 3 εμπρός κανάλια, αν έχεις 5.X σεταπ, και πιθανώς στα 5 εμπρός κανάλια, αν έχεις 7.X σεταπ, με τέτοιες στάθμες σε κάθε κανάλι, ώστε και πάλι να σου δώσει την ψευδαίσθηση ότι το τύμπανο βρίσκεται μπροστά σου.

Για ίδια αντιληπτή στάθμη αναπαραγωγής στη θέση ακρόασης, καταλαβαίνεις και συ πως στο πολυκάναλο σεταπ θα χρειαστεί μικρότερη μέγιστη στάθμη από κάθε ηχείο, διότι θα έχεις 3 ή 5 ηχεία να βγάλουν την ίδια στάθμη που αναγκάζονται να βγάλουν μόνα τους τα2 ηχεία του δικάναλου.

Αντίστοιχα, σε immersive 3D σεταπ 9.4.Χ, η ηχητική πληροφορία του τύμπανου θα μοιραστεί στα εμπρός 5 κανάλια εδάφους και στα 2 εμπρός κανάλια οροφής, με τέτοια στάθμη σε κάθε κανάλι, ώστε να αποδώσει το σετάπ σωστά τη θέση του τύμπανου, μπροστά σου και λίγο πάνω από τη θέση ακρόασης.

Καταλαβαίνει οποιοσδήποτε πως σε αυτήν την περίπτωση, θα δουλεύουν πολύ πιο χαλαρά τα ηχεία των 7 καναλιών που θα κληθούν να βγάλουν σε ίδια στάθμη στη θέση ακρόασης το τύμπανο που προσπαθούν να βγάλουν τα 2 ηχεία του δικάναλου.

Δις ιζ immersive experience.

Δεν υπάρχουν monitor ηχεία !
Υπάρχουν μέτρια-καλά-πολύ καλά και λεξαιρετικά ηχεία.
Είναι τόσο απλό.
Αυτά λέμε κι εμείς εδώ και χρόνια.
Αυτά είχε πει ο Χατζησταμος εξ'αρχής.

Απλώς έρχονται κάποιοι καθυστερημένα να προσπαθήσουν να βάλουν διαχωριστικές γραμμές που ποτέ δεν υπήρξαν.

To μόνο καλώδιο που έχω τσεκάρει και δεν αλλάζει τον ήχο είναι το Mogami 2549 κόστος 5 € το μέτρο ( άρα δεν σας κάνει) "
Σε στιγμές μεγάλης ειλικρίνειας, κάτι τέτοια ακούς από όλους τους "ψαγμένους" χαϊφιντελίστες ή στουντιαδες.
Και αυτά τα είχε πει ο Χατζησταμος εξ'αρχής.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.699
Reaction score
11.275
Δηλαδή με δύο ζευγάρια ηχεία άνω των 10 χρόνων που έχω ν' αρχίσω να ανησυχώ...
Όταν ξεπεράσουν τα 20. Άλλωστε το σχόλιο που στάθηκε έναυσμα για να γράψω το παραπάνω, ανέφερε 30 χρόνια...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.142
Reaction score
31.076
Ιστορία πραγματική, για σκέψη.

Υπήρχε μια γνωστή εταιρεία πικάπ. Την έτρεχε ο ιδιοκτήτης. Έκανε σοβαρά πικάπ και το ποιό ακριβό το είχε $10.000. Περνούσαν τα χρόνια και ενώ άλλαζαν τα μοντέλα οι τιμές ήταν ίδιες.
Κάποια στιγμή η εταιρεία πέρασε στον γιό. Στην πρώτη του έκθεση κατέβαζε θεούς και δαίμονες για τον ανταγωνισμό, για το ύψος των τιμών, ότι αυτό είναι ένα χόμπι και με αυτή τη νοοτροπία καταστρέφουν το χόμπι και απομακρύνουν τους νέους και άλλα ωραία.
Την επόμενη χρονιά η ναυαρχίδα άλλαξε και έκανε $20.000. Αργότερα άλλαξε πάλι και έκανε $30.000. Φτάνοντας στο σήμερα κάνει $60.000, $70.000 δεν ξέρω έχασα το μέτρημα.

Πως αλλάζουν τα μυαλά ε;
 

Μηνύματα
13.699
Reaction score
11.275
Μην ξεχνάτε το έξτρα μπόνους +7db σε στάθμη λόγω της χρήσης σαμπ στο 310.

Απελευθερώνεται το γουφερ από τις πρώτες δυο οκτάβες και παίζει δυνατότερα στην τριτη.

Απο το manual
View attachment 186909


@jiovani75 μην καταπίνεις αμάσητα αυτά που σου λένε οι άσχετοι. Άσε να βγουν να τα γράψουν αυτοί, να γίνουν ρόμπα.

Και πες τους πως όλα εχουν μελετηθεί σε βάθος.
Πού το βρήκες πάλι αυτό;; Στο manual;;; Κοίτα κάτι μαγικά πράγματα που γίνονται!!! Στο manual... ποιός το περίμενε...
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.140
Μηνύματα
2.963.154
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top