Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.181
Reaction score
85.791
Πού το βρήκες πάλι αυτό;; Στο manual;;; Κοίτα κάτι μαγικά πράγματα που γίνονται!!! Στο manual... ποιός το περίμενε...
:lolsign:



Να σας πω κουτσομπολιό:

Εχω δει ηχείο του Εαρ να ανάβει λαμπάκι ορίου
σε Reference +25db 😂
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.180
Reaction score
30.944
Η λέξη monitor παρουσιάστηκε για πρώτη φορά 25 χρόνια πρίν
Τώρα, για να πω την αλήθεια, τη συγκεκριμένη λέξη την είχα πρωτοδιαβάσει στον "Ήχο" το 1976 ή 1977.
Από τον Πιτ Κωνσταντέα, διευθυντή σύνταξης τότε.
"Μην περιμένεις από ηχεία μόνιτορ να σού γκρεμίσουν το σπίτι"
Αυτός είχε τότε τα Infinity Monitor.

Νταξ, πιθανόν άλλα τα σημερινά μόνιτορς, όμως το ποστ είχε σκοπό να δείξει ότι η λέξη αυτή γραφόταν πολύ νωρίτερα.
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
τα σημερινά ενεργα-μονιτορ έχουν βελτιωθεί αρκετά... αλλά ότι ίσχυε για εντάσεις το 1976 ισχύει και τωρα. εγώ θα προσθέσω και το headroom.

αυτός ο ChrisHat γαματος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.760
Γενικά πάντως, οι "μεγάλοι" που βγάζουν τις προδιαγραφές που ερχόμαστε εμείς να τηρήσουμε στα σεταπ μας, έχουν τις μικροδιαφοροποιήσεις τους μεταξύ τους, και φυσικά το διαδίκτυο είναι διαθέσιμο, να διαβάσετε τόσο το k system του bob katz όσο και τα υπόλοιπα που έχω αναφέρει αναλυτικά στο θρεντ περί δυναμικού εύρους.

Έχω ασχοληθεί πραγματικά σοβαρά με αυτά τα θέματα και έχω αναπτύξει αρκετά θρεντ για να μοιραστώ τις γνώσεις που βρήκα διαθέσιμες επί του θέματος αυτού.

Οι μεγάλοι στουντιαδες βεβαίως, δικαιούνται να στήνουν reference level στο δικάναλο σεταπ τους εκεί που το αντέχουν τα αυτιά τους και εκεί που τους φαίνεται πιο "φυσικό" το άκουσμα, και έχω δει να στήνουν reference level δικαναλου σεταπ και κάτω από τα 85 ντεσιμπέλ μέσης στάθμης.

Γενικώς, υπάρχουν αποκλίσεις. Μικρές μεν, υπάρχουν δε.
Και σας τις έχω παρουσιάσει όλες.

Οι επακριβείς τιμές που θα χρησιμοποιηθούν στο στήσιμο ενός σεταπ, έχουν μάλλον μικρή σημασία (αν και μικρά περιθώρια διακύμανσης), μα ο τρόπος σκέψης όχι, αυτός είναι αδιαμφισβήτητος. ;)

Τώρα όσον αφορά τις αποστάσεις ακρόασης, σκεφτείτε λίγο το ενδεχόμενο σε δικάναλο σεταπ να διαφέρουν οι αποστάσεις ακρόασης των 2 ηχείων σας, δηλαδή το ένα να είναι στα 3,5μ. και το άλλο στο 1,5μ απόσταση ακρόασης.

Το θεωρείτε λογικό; Μπορεί να έχει σωστό αποτέλεσμα δικάναλου ένα σετάπ στημένο με διαφορετική απόσταση ακρόασης κάθε ηχείο, με απλό περιορισμό στάθμης στο ένα κανάλι και εφαρμογή καθυστέρησης;

Γιατί να το θεωρείτε λογικό στο πολυκάναλο;

Τροφή για σκέψη λέω..


Δεύτερη τροφή για σκέψη αν θεωρείτε λογικό να στήσετε δικάναλο σεταπ με 2 διαφορετικά ηχεία, ένα μεγαλύτερο κι ένα μικρότερο, και να έχετε το μεγαλύτερο σε μεγαλύτερη απόσταση ακρόασης και το μικρότερο σε μικρότερη.
Θα έχετε σοβαρό αποτέλεσμα δικάναλου σεταπ έτσι;

Τροφή για σκέψη, καθώς τα όμοια ισχύουν σε πολυκαναλα και ιμερσιβ σεταπ.


Συμβουλή:
Μην στήνετε σεταπ που είναι εκ των προτέρων καταδικασμένα να παίζουν κουκουρούκου.
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
εγώ ξέρω ο ChrisHat σας κατουρησε ολους με τα σαμπ σας και τα Dirac σας και τα πανελ σας και τα ενεργα που τσιριζουν και απο πανω τα κοβεται στους 120κυκλους. Εγω με ενισχυτες class d ουτε παπαριζου δεν θα ακουγα. Ουτε μπομπ σφουγγαρακι.

και τα καλώδια ακούγονται και η στήριξη ακούγεται και όλα.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.446
Γενικά πάντως, οι "μεγάλοι" που βγάζουν τις προδιαγραφές που ερχόμαστε εμείς να τηρήσουμε στα σεταπ μας, έχουν τις μικροδιαφοροποιήσεις τους μεταξύ τους, και φυσικά το διαδίκτυο είναι διαθέσιμο, να διαβάσετε τόσο το k system του bob katz όσο και τα υπόλοιπα που έχω αναφέρει αναλυτικά στο θρεντ περί δυναμικού εύρους.

Έχω ασχοληθεί πραγματικά σοβαρά με αυτά τα θέματα και έχω αναπτύξει αρκετά θρεντ για να μοιραστώ τις γνώσεις που βρήκα διαθέσιμες επί του θέματος αυτού.

Οι μεγάλοι στουντιαδες βεβαίως, δικαιούνται να στήνουν reference level στο δικάναλο σεταπ τους εκεί που το αντέχουν τα αυτιά τους και εκεί που τους φαίνεται πιο "φυσικό" το άκουσμα, και έχω δει να στήνουν reference level δικαναλου σεταπ και κάτω από τα 85 ντεσιμπέλ μέσης στάθμης.

Γενικώς, υπάρχουν αποκλίσεις. Μικρές μεν, υπάρχουν δε.
Και σας τις έχω παρουσιάσει όλες.

Οι επακριβείς τιμές που θα χρησιμοποιηθούν στο στήσιμο ενός σεταπ, έχουν μάλλον μικρή σημασία (αν και μικρά περιθώρια διακύμανσης), μα ο τρόπος σκέψης όχι, αυτός είναι αδιαμφισβήτητος. ;)

Τώρα όσον αφορά τις αποστάσεις ακρόασης, σκεφτείτε λίγο το ενδεχόμενο σε δικάναλο σεταπ να διαφέρουν οι αποστάσεις ακρόασης των 2 ηχείων σας, δηλαδή το ένα να είναι στα 3,5μ. και το άλλο στο 1,5μ απόσταση ακρόασης.

Το θεωρείτε λογικό; Μπορεί να έχει σωστό αποτέλεσμα δικάναλου ένα σετάπ στημένο με διαφορετική απόσταση ακρόασης κάθε ηχείο, με απλό περιορισμό στάθμης στο ένα κανάλι και εφαρμογή καθυστέρησης;

Γιατί να το θεωρείτε λογικό στο πολυκάναλο;

Τροφή για σκέψη λέω..


Δεύτερη τροφή για σκέψη αν θεωρείτε λογικό να στήσετε δικάναλο σεταπ με 2 διαφορετικά ηχεία, ένα μεγαλύτερο κι ένα μικρότερο, και να έχετε το μεγαλύτερο σε μεγαλύτερη απόσταση ακρόασης και το μικρότερο σε μικρότερη.
Θα έχετε σοβαρό αποτέλεσμα δικάναλου σεταπ έτσι;

Τροφή για σκέψη, καθώς τα όμοια ισχύουν σε πολυκαναλα και ιμερσιβ σεταπ.


Συμβουλή:
Μην στήνετε σεταπ που είναι εκ των προτέρων καταδικασμένα να παίζουν κουκουρούκου.
Έλα κατουρημένε, να σου πω. Στο στέρεο πρέπει να υπάρχει απόλυτη συμμετρία ανάμεσα στα δύο κανάλια, το αριστερό και το δεξί. Το λένε οι γραφές. Το ξέρουν και τα μωρά. Τό-πι, μή-λο.

Στο πολυκάναλο, θεωρητικά καλό είναι να υπάρχει απόλυτη συμμετρία ανάμεσα σε όλα τα κανάλια, καλά τα λες, ειδικά στα object-oriented format.

Στην πράξη όμως, υπάρχει απαίτηση συμμετρίας στο μπρος-πίσω του πολυκάναλου; Ή στο πάνω-κάτω του ιμέρσιβ; Λινκ υπάρχει π.χ. από την Dolby; Ρωτάω, μη βαράς. Είμαι σαν τον μπούτια, νεούδι. Ρωτώ γιατί βλέπω πολλά ακριβά στούντια να μην τηρούν συμμετρία. Τί παιζ; Καβούρια στις τσεπες;

Ένας κατουρημένος.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.760
Έλα κατουρημένε, να σου πω. Στο στέρεο πρέπει να υπάρχει απόλυτη συμμετρία ανάμεσα στα δύο κανάλια. Το λένε οι γραφές. Το ξέρουν και τα μωρά. Τό-πι, μή-λο.

Στο πολυκάναλο, θεωρητικά καλό είναι να υπάρχει απόλυτη συμμετρία ανάμεσα σε όλα τα κανάλια, καλά τα λες, ειδικά στα object-oriented format.

Στην πράξη όμως, υπάρχει απαίτηση συμμετρίας στο μπρος-πίσω του πολυκάναλου; Ή στο πάνω-κάτω του ιμέρσιβ; Λινκ υπάρχει π.χ. από την Dolby; Ρωτάω, μη βαράς. Είμαι σαν τον μπούτια, νεούδι. Ρωτώ γιατί βλέπω πολλά ακριβά στούντια να μην τηρούν συμμετρία. Τί παιζ; Καβούρια στις τσεπες;

Ένας κατουρημένος.
Υπάρχουν λινκ, τα είχα βρει και τα ανέβασα.

Πέρα από τα λινκ, σκέψου το εξής απλό, εσύ που έχεις 5.Χ σεταπ:

Βάζεις να ακούσεις το πολυκάναλο SACD των pink Floyd, όπου η ταμειακή μηχανή και τα ψιλά τα κέρματα ακούγονται μόνο από το δεξί πλαϊνό ηχείο.

Θα ακούσεις αυτή την πληροφορία ακριβώς το ίδιο αν έχεις πλαϊνά ηχεία στο 1,3μ απόσταση ακρόασης τα ATC 12 και το ίδιο αν έχεις ως πλαϊνά τα ATC 100 στα 2,5 ή 3 μέτρα;

Θα έχεις την αίσθηση ίδιας απόστασης σε κάθε περίπτωση;

Θα ακουστεί το ίδιο ο ήχος;

Βγάλε το πλαϊνό που έχεις και βάλε στη θέση του το 100-αρι να δεις αν ακούγεται ίδια το εφέ αυτό.

Παίξε και σε διαφορετική απόσταση ακρόασης από το 100-αρι το ίδιο ηχητικό περιεχόμενο.

Δηλαδή, εν ολίγοις, πες μου το προφανές, αν το μικρό ATC παίζει το ίδιο με το μεγάλο ATC, και αν οποιοδήποτε εκ των δύο παίζει το ίδιο στα 3,5 μέτρα και στο 1,3μ απόσταση, φτιάχνοντας ίσες στάθμες σε κάθε απόσταση. Σου δίνει τον ίδιο ήχο, με ίδια αίσθηση βάθους;

Χιντ: Προφανώς δεν είναι στο κενό τα ηχεία, δηλαδή είναι μέσα σε κάποιο δωμάτιο, οπότε όσο μεγαλώνει η απόσταση ακρόασης τόσο αλλάζει και ο λόγος άμεσης προς έμμεση, αλλά τόσο αλλάζει και η θέση σου στο λοβό απόκρισης του ηχείου, δηλαδή το ίδιο ηχείο, ακούγεται ..αλλιώς.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.825
Reaction score
16.680
Πού το βρήκες πάλι αυτό;; Στο manual;;; Κοίτα κάτι μαγικά πράγματα που γίνονται!!! Στο manual... ποιός το περίμενε...
Στο ίδιο manual η neumann δε φαίνεται να ενοχλείται αν συνδέσεις τα 310 με ...rca :p
Μας δείχνει και πως :p

1605451016711.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.760
Στα χαμηλά κοστολογια, δικαίως η βιομηχανία του όντιο βγάζει σετ πολυκαναλων ηχείων με ευμεγέθη κυρίως ηχεία και μικρά περιφερειακά.

Είναι θέμα κόστους, προφανώς, αλλά είναι και θέμα απαιτήσεων, καθώς σε κάποια φάση θα κληθούν τα 2 κυρίως ηχεία να αναπαράξουν δικάναλο περιεχόμενο, θα πρέπει να μπορούν να σταθούν μόνα τους, σε πλήρους φάσματος μουσική.

Τα πίσω ποιος τα χέζει, κι εντάξει, και να τα χέζει, αφού δεν έχει λεφτά να πάρει σοβαρά ηχεία παντού, ας βολευτεί με τα μικρά κι ας πει κι ένα τραγούδι.

Βεβαίως όλα αυτά τα γνωρίζει η βιομηχανία του όντιο, και οι av processor υποστηρίζουν και να φέρουν τις στάθμες, και να δώσουν καθυστερήσεις, και να έχουν διαφορετικά σημεία κρος για τα μικρά περιφερειακά που δε μπορούν.

Κι έτσι, μπαλωνεται το πράμα.

Μια χαρά ακούς την ταινία σου, ε;

Αλλά για το "σωστά", ή "βέλτιστα", είναι μια άλλη κουβέντα.

Εξ'αλλου, εσύ ανέβασες το πολυκάναλο σεταπ με τα μεγάλα μπιενταμπλεγιου που ήταν όλα ίδια και σε ίσες αποστάσεις ακρόασης σ'εκεινο το στούντιο ντε. Λες να μη το είδαν πουθενά γραμμένο και να έκαναν του κεφαλιού τους;
 

Μηνύματα
312
Reaction score
395
Δεν ειμαι ειδημων, εχω ενα συστηματακι 7.2 παθητικα,
δεν ξερω να διαβαζω ολα τα πινακακια και δεν πιανω ολη την ορολογια,
παρα ταυτα εμπειρικα και μονο κατα την γνωμη μου οι γκουρου και οι γιατροι τα λενε σωστα...
θυμαμαι σε μια εκθεση ακουω τα grand utopia κακοστημενα ,τρελαθηκα αυτα τα χρεπια κοστιζουν τοσα? απειρα τετοια παραδειγματα με ηχεια που κοστιζουν μερσεντες.. αρα δεν εχουν δικιο που φωναζουν για ισοσταθμισεις κaι φροντιδες χωρου,
ακομα και το χαβιαρι μπορει να γινει μπαμια χωρις φροντιδα...
δηλαδη δινεις τοσα λεφτα για μερσεντες και την βαζεις σε χωραφι?
παλια που ακουγα πολλα συστηματα σε φιλους εκθεσεις,
ειχα μερικες φορες την εντυπωση οτι ακουγα πιο καλα σε πολυκαναλα καλοστημενα συστηματα μουσικη,
εφερνε πιο κοντα σε live ..οι αντηχησεις δεν μας ερχονται απο παντου σε μια αιθουσα συναυλιων? παρα ταυτα η γνωμη των ειδικων το απαγορευε αυτο,
οποτε βουλωνα τα αυτια μου και λεγα αυτοι ξερουν, εγω τ να ξερω ο ασχετος...
ομoιως με τι χαμηλες, οι ειδικοι μου λεγαν παντα οτι ειναι επαρκεις σε ενα δικαναλο συστημα με παθητικα θηριακια και αντστοιχους ενισχυτες,
εγω αλλα ακουγα, ιδιως σε απαιτητικα εργα κλασσικης μουσικης πλην λιγων εξαιρεσεων
τα πιο πολλα μου φαινονταν τζουφια,
η αλλου για αλλου
οχι ομως οι ειδικοι ελεγαν ειναι επαρκεστατα δεν χρειαζεται σαμπ θα λασπωσουν τα παντα,(εδω μου λεγανε οτι εχουν επαρκεστατο χαμηλο τα μικρα τα leema xero εαν τα ακους απο κοντα, το βουλωνα και λεγα ειμαι κουφος στις χαμηλες)
ιδιως οι εθισμενοι σε λαμπατους, ακομα και απο το κινητο εκαρκεστατες τις εβλεπαν τισ χαμηλες
αυτοι την φορα βλεπω νεους "ειδικους"
που μου λενε δεν εισαι τοσο κουφαλογο (εχω μετρηθει κιολας αμ πως)
αλλα δεν μενουν στα λογια ,μου το αποδυκνειουν με xιλια δυο γραφηματα , μελετες και pdf ...
για τα καλωδια δεν ξερω,
αλλα και τα ψηφιακα κανουν διαφορες? και τα ψηφιακα?
οχι ρε φιλε..
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.933
Reaction score
4.771
Εχω γνωρίσει τον Χρήστο (Athens Pro Audio) και τον εκτιμω βαθύτατα. Σεβομαι απεριόριστα τον όρο "αρκουντως ικανοποιητικό" όχι μονο στο ηχο, αλλά παντου. γιατί συνήθως μετα το "αρκουντως ικανοποιητικό" υπάρχει ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης ο οποίος απο λέει οτι ο συντελεστής τιμή προς απόδοση μεγαλώνει επικύνδινα.

Αυτό που παραγνωρίζουμε όμως πώς χρειαζόμαστε τους μπουτιες, τους ντιμιδες,τα αυτία, τους αμιρ κ.α. αυτού του κόσμου για να μαθαίνουμε περισσότερα και να απαιτούμε με την σειρά μας απο τις εταιρείες να αυξάνουν διαρκώς τον πήχη των "αρκουντως καλών" προϊόντων.

Το έχω ξαναγράψει, το έτος 2020 ενα φορητό jbl των 100 ευρώ ξεφτιλίζει για πλάκα αντίστοιχα ηχοσυστήμα διπλάσιας, τριπλάσίας ή και πενταπλάσιας αξίας του 1990 ή του 2000.

Αμφότερα τα συστήματα είναι - ήταν "αρκουντως ικανοποιητικά" για την εποχή τους. Αυτό που άλλαξε στο μεσοδιάστημα ηταν οι απαιτήσεις των χρηστών. Πώς όμως αγαπήτοι μου, κάποιος θέτει νέες απαιτήσεις αν πρώτα δεν αρχίσει να διαγράφει δεδομένα απο τα οποία έχει την εντύπωση οτι αποτελούν σταθερές?

Κάποιος έχει γράψει οτι η ζωή είναι πολύ μικρή για να κάνεις όλα τα λάθη του κόσμου μόνος σου ώστε να μάθεις από αυτά . Πρέπει κάποια στιγμή να ακούσεις και να μελετήσεις.

Έχει συζητηθεί εξαντλητικά ότι τα περιθώρια κέρδους των εταιρειών στο κομμάτι του hifi είναι πολύ μεγαλύτερα του pro ήχου. Δεν θα προβώ σε εικασίες ούτε θα κρίνω τα γραφόμενα του Χρήστου, αλλά όσο το 906 είναι ικανό να καλύψει ικανοποιητικά την απόσταση των 3.5+ μέτρων του φροντισμενου χώρου του athens pro audio , άλλο τόσο είναι και το shape twin.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.760
Κατανοούμε όλοι μας πως σε κοινόχρηστους οικιακούς χώρους (σαλόνι) που στήνεται ένα πολυκάναλο έως ιμερσιβ σεταπ, υπάρχουν προφανείς περιορισμοί στα ηχεία που θα χρησιμοποιηθούν, τόσο από εμφάνιση, όσο και από θέμα όγκου.

Πέραν του οικονομικού.

Βεβαίως, υπάρχουν και οι ιδιαιτερότητες χρήσης, καθώς πολλοί θα έχουν ως κύριο στόχο την αναπαραγωγή δικαναλου περιεχομένου.

Οι συμβιβασμοί είναι αναπόφευκτοι.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζει ο καθένας τα βασικά, ώστε αναλόγως χρήσης, να επιλέξει συνειδητά μεγαλύτερα κυρίως ηχεία και μικρότερα περιφερειακά, ή αντιθέτως να επιλέξει όμοια μικρού όγκου ηχεία παντού, και λέω μικρού όγκου, διότι σε κοινόχρηστο σαλόνι τα πολλαπλά μεγάλου όγκου ηχεία είναι μάλλον όνειρο θερινής νυκτός.

Έτσι, αναλόγως μπάτζετ, μια επιλογή όπως το ομοαξονικό 8" Genelec με τις εξαιρετικές επιδόσεις και το μικρό μέγεθος καμπίνας, μπορεί να αποτελέσει εξαιρετική επιλογή για κάθε κανάλι.

Σε dedicated χώρους, το πρόβλημα που παραμένει είναι αυστηρά και μόνο το διαθέσιμο μπατζετ. Ποιος δε θα ήθελε 13 δορυφόρους adam s5h; Αλλά το ερώτημα είναι πάντα το ίδιο: φτάνουν τα λεφτά;

Και μαζεύονται πολλά λεφτά, οπότε αρχίζουν οι εκπτώσεις και οι περικοπές.

Δεν εξαιρούμαι τούτου του εκπτωτικού κανόνα, και ως εκ τούτου διάλεξα 11 δορυφόρους που κοστίζουν συνολικά όλοι μαζί πολύ πολύ λιγότερο από το 1 κεντρικό ηχείο του Τζιοβάνι, ενώ μια χαρά θα προτιμούσα πολύ ακριβότερους δορυφόρους μεγαλυτερου δυναμικού εύρους, όπως τα adam s3h για παράδειγμα, και φυσικά η λίστα είναι ατελείωτη με ακόμα ακριβότερους δορυφόρους, ακόμα και με καρδιοειδη αρχιτεκτονική (ξεκινώντας από τα ντατς).

Υπάρχουν πολλά πολύ ακριβότερα ηχεία που θα προτιμούσα από αυτά τα ταπεινά Neumann 310 που διάλεξα, μα δεν ήθελα να δώσω περισσότερα λεφτά, τόσο απλό είναι.

Όπως έχω ξαναπεί, διάλεξα τα απολύτως φτηνότερα ηχεία που θα μπορούσα να συμβιβαστώ για immersive setup. Ακριβά για κάποιους, παμφθηνα για κάποιους άλλους. Πάντα έτσι θα είναι, ότι κι αν επιλέξει οποιοσδήποτε, για κάποιους θα είναι ακριβά, για άλλους παμφθηνα, ο καθένας λοιπόν ας βρει το δικό του συμβιβασμό στο κοστολογιο, τηρώντας όσο περισσότερες παραμέτρους υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής μπορεί και κυνηγώντας το σημαντικότερο όλων, το δυναμικό εύρος. ;)

Λοιπές θεωρίες συνωμοσίας περί κόκκινων γραμμών για ενεργά ή καλωδιώσεις, είναι έως ύποπτες και να μη δίνετε σημασία, για το δικό σας καλό. Τα δεδομένα δείτε, κι αφήστε τα χαζά.
 
Last edited:

Μηνύματα
206
Reaction score
221
Σε αυτό το Post του κ. Χατζηστάμου είχα ρωτήσει πως γίνεται ένα καλώδιο να έχει resolution και ένα άλλο να μην έχει, ή να έχει λιγότερο ή περισσότερο.
Ποιά είναι η μονάδα μέτρησης ανάλυσης του καλωδίου;
Πως μετράμε αυτή την ανάλυση;

Επίσης
Λέγοντας ότι ένα καλώδιο έχει ανάλυση αυτόματα δημιουργούνται νέα ερωτήματα όπως.
- Εφόσον λέμε ότι το Χ καλώδιο έχει ανάλυση σημάνει ότι την ακούμε. Τι έκανε στο σήμα αυτό το καλώδιο; Το πήρε και το έπαιξε "επιτέλους" όπως είναι; Δηλαδή υπάρχουν καλώδια που ρίχνουν την ανάλυση; Πως το κάνουν; Πως το μετράμε;
- Αν πήρε το σήμα και αύξησε την ανάλυση, πως το έκανε; Με τη το μετράμε; Τι ανάλυση είχε πριν και τι έδωσε;

Ερωτήσεις με καλή διάθεση που ποτέ δεν απαντήθηκαν.
Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, στα ηχεία ποια μοναδα μέτρησης μας δείχνει το πόσο αναλυτικό εννοώντας κοντά στο αληθοφανές μπορεί να είναι ένα ηχείο;
 

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.712
Χωρίς ίχνος κακίας giovani κοίτα γύρω , και πές μου.
Από ΤΙ ακούει ο κόσμος μουσική.
Εγώ βλέπω μόνο ακουστικά , παντού , άντε και κανά bt σύστημα.
Το hi fi έχει πεθάνει . Είμαστε οι τελευταίοι των μοικανών , παιδιά.
Δεν έχει νεο αίμα ο χώρος.
Κανείς πιτσιρικάς δεν ασχολείται. Ούτε καν κάποιος 30άρης δεν δίνει δεκάρα πλέον στο στερεοφωνικό - πολυκάναλο .
ΔΕΝ υπάρχουν χρήματα - όρεξη.
Πεθαμένο το χόμπυ.
Δυστυχώς.

Ναι τα Neumann είναι για τους σαλονικιούς καράφλες. :lolsign:
Μπαίνοντας σε διαφορετικά σπίτια κάθε μέρα λόγω δουλειάς.....

Έχεις απόλυτο δίκιο.....στα εκατό σπίτια τα 2 και άμα.....και αυτά ξεχασμενα
 

Μηνύματα
16.627
Reaction score
19.591
Δεν ειμαι ειδημων, εχω ενα συστηματακι 7.2 παθητικα,
δεν ξερω να διαβαζω ολα τα πινακακια και δεν πιανω ολη την ορολογια,
παρα ταυτα εμπειρικα και μονο κατα την γνωμη μου οι γκουρου και οι γιατροι τα λενε σωστα...
θυμαμαι σε μια εκθεση ακουω τα grand utopia κακοστημενα ,τρελαθηκα αυτα τα χρεπια κοστιζουν τοσα? απειρα τετοια παραδειγματα με ηχεια που κοστιζουν μερσεντες.. αρα δεν εχουν δικιο που φωναζουν για ισοσταθμισεις κaι φροντιδες χωρου,
ακομα και το χαβιαρι μπορει να γινει μπαμια χωρις φροντιδα...
δηλαδη δινεις τοσα λεφτα για μερσεντες και την βαζεις σε χωραφι?
παλια που ακουγα πολλα συστηματα σε φιλους εκθεσεις,
ειχα μερικες φορες την εντυπωση οτι ακουγα πιο καλα σε πολυκαναλα καλοστημενα συστηματα μουσικη,
εφερνε πιο κοντα σε live ..οι αντηχησεις δεν μας ερχονται απο παντου σε μια αιθουσα συναυλιων? παρα ταυτα η γνωμη των ειδικων το απαγορευε αυτο,
οποτε βουλωνα τα αυτια μου και λεγα αυτοι ξερουν, εγω τ να ξερω ο ασχετος...
ομoιως με τι χαμηλες, οι ειδικοι μου λεγαν παντα οτι ειναι επαρκεις σε ενα δικαναλο συστημα με παθητικα θηριακια και αντστοιχους ενισχυτες,
εγω αλλα ακουγα, ιδιως σε απαιτητικα εργα κλασσικης μουσικης πλην λιγων εξαιρεσεων
τα πιο πολλα μου φαινονταν τζουφια,
η αλλου για αλλου
οχι ομως οι ειδικοι ελεγαν ειναι επαρκεστατα δεν χρειαζεται σαμπ θα λασπωσουν τα παντα,(εδω μου λεγανε οτι εχουν επαρκεστατο χαμηλο τα μικρα τα leema xero εαν τα ακους απο κοντα, το βουλωνα και λεγα ειμαι κουφος στις χαμηλες)
ιδιως οι εθισμενοι σε λαμπατους, ακομα και απο το κινητο εκαρκεστατες τις εβλεπαν τισ χαμηλες
αυτοι την φορα βλεπω νεους "ειδικους"
που μου λενε δεν εισαι τοσο κουφαλογο (εχω μετρηθει κιολας αμ πως)
αλλα δεν μενουν στα λογια ,μου το αποδυκνειουν με xιλια δυο γραφηματα , μελετες και pdf ...
για τα καλωδια δεν ξερω,
αλλα και τα ψηφιακα κανουν διαφορες? και τα ψηφιακα?
οχι ρε φιλε..
Τα διαφημιζουν δηλαδη και λαθος. Ακου το mercede του audio. Δε το λεγαν audi που ειναι και καλυτερο ? χα χα Αλλα ολοι το mercede ξερουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.760
Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, στα ηχεία ποια μοναδα μέτρησης μας δείχνει το πόσο αναλυτικό εννοώντας κοντά στο αληθοφανές μπορεί να είναι ένα ηχείο;
Το σπινοραμα, σε συνδυασμό με το max SPL γράφημα.

Ισορροπία στην απόκριση, ομαλή οφ αξις απόκριση, χαμηλές παραμορφώσεις και υψηλά spl.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.989
Reaction score
12.783
Πάντως , άνευ πλάκας , αν αύριο φύγω , δεν θα ξέρει κανείς να δουλέψει το σύστημα.
Κρίμα.

Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΟΥ


Στ………. (Δήμο………………), και στην οικία μου, που βρίσκεται στην οδό ………………….. αριθμός …………………, σήμερα στις (ημερομηνία …………..) του μηνός ………………. του έτους ………………….., εγώ ο (όνομα ………………), (επίθετο ……………….) του (πατρώνυμο ……………..) και της (μητρώνυμο……………..), γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση και έχοντας πλήρη συνείδηση των πραττομένων, με τη διαθήκη μου αυτή εγκαθιστώ και ονομάζω κληρονόμους μου
Α) τον/την ………………………….. (όνομα-επώνυμο, όνομα μητέρας και πατέρα), κάτοικο ……………………. στην οδό …………… και αριθμό ……………….., στον οποίο επιθυμώ να περιέλθει, μετά το θάνατό μου, κατά πλήρη κυριότητα ή κατά ψιλή κυριότητα ή κατ’επικαρπία ……………………………. [μικρή περιγραφή του εγχειριδίου οδηγιών και πού βρίσκεται αυτό]
Β) τον/την ………………………….. (όνομα-επώνυμο, όνομα μητέρας και πατέρα), κάτοικο ……………………. στην οδό …………… και αριθμό ……………….., στον οποίο επιθυμώ να περιέλθει, μετά το θάνατό μου, κατά πλήρη κυριότητα ή κατά ψιλή κυριότητα ή κατ’επικαρπία ……………………………. [περιγραφή του συνόλου των συσκευών στο ηχοσύστημα]
Γ) ……………………….
Δ) ……………………….
Επιθυμώ όπως οι κληρονόμοι μου σεβαστούν την τελευταία μου επιθυμία και να μη πετάξουν τα μανάρια μου στην ανακύκλωση συσκευών για να κάνουν χώρο για όργανα γυμναστικής και τα Sonos bluetooth ηχειάκια τους.

Τη διαθήκη αυτή την έγραψα ολόκληρη με το χέρι μου και την υπέγραψα εγώ ο ίδιος στο τέλος κάθε σελίδας.

Ημερομηνία
Όνομα – Επώνυμο διαθέτη
Υπογραφή
 

Μηνύματα
16.627
Reaction score
19.591
Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΟΥ


Στ………. (Δήμο………………), και στην οικία μου, που βρίσκεται στην οδό ………………….. αριθμός …………………, σήμερα στις (ημερομηνία …………..) του μηνός ………………. του έτους ………………….., εγώ ο (όνομα ………………), (επίθετο ……………….) του (πατρώνυμο ……………..) και της (μητρώνυμο……………..), γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση και έχοντας πλήρη συνείδηση των πραττομένων, με τη διαθήκη μου αυτή εγκαθιστώ και ονομάζω κληρονόμους μου
Α) τον/την ………………………….. (όνομα-επώνυμο, όνομα μητέρας και πατέρα), κάτοικο ……………………. στην οδό …………… και αριθμό ……………….., στον οποίο επιθυμώ να περιέλθει, μετά το θάνατό μου, κατά πλήρη κυριότητα ή κατά ψιλή κυριότητα ή κατ’επικαρπία ……………………………. [μικρή περιγραφή του εγχειριδίου οδηγιών και πού βρίσκεται αυτό]
Β) τον/την ………………………….. (όνομα-επώνυμο, όνομα μητέρας και πατέρα), κάτοικο ……………………. στην οδό …………… και αριθμό ……………….., στον οποίο επιθυμώ να περιέλθει, μετά το θάνατό μου, κατά πλήρη κυριότητα ή κατά ψιλή κυριότητα ή κατ’επικαρπία ……………………………. [περιγραφή του συνόλου των συσκευών στο ηχοσύστημα]
Γ) ……………………….
Δ) ……………………….
Επιθυμώ όπως οι κληρονόμοι μου σεβαστούν την τελευταία μου επιθυμία και να μη πετάξουν τα μανάρια μου στην ανακύκλωση συσκευών για να κάνουν χώρο για όργανα γυμναστικής και τα Sonos bluetooth ηχειάκια τους.

Τη διαθήκη αυτή την έγραψα ολόκληρη με το χέρι μου και την υπέγραψα εγώ ο ίδιος στο τέλος κάθε σελίδας.

Ημερομηνία
Όνομα – Επώνυμο διαθέτη
Υπογραφή
Να πας σε συμβολαιογραφο εχει μεγαλυετρη ισχυ και δε προσβαλλεται, χα χα.
 

P

PMC

Guest
Δεν εξαιρούμαι τούτου του εκπτωτικού κανόνα, και ως εκ τούτου διάλεξα 11 δορυφόρους που κοστίζουν συνολικά όλοι μαζί πολύ πολύ λιγότερο από το 1 κεντρικό ηχείο του Τζιοβάνι,
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ......ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.140
Μηνύματα
2.963.151
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top