- Μηνύματα
- 29.181
- Reaction score
- 85.791
Πού το βρήκες πάλι αυτό;; Στο manual;;; Κοίτα κάτι μαγικά πράγματα που γίνονται!!! Στο manual... ποιός το περίμενε...
Να σας πω κουτσομπολιό:
Εχω δει ηχείο του Εαρ να ανάβει λαμπάκι ορίου
σε Reference +25db
Πού το βρήκες πάλι αυτό;; Στο manual;;; Κοίτα κάτι μαγικά πράγματα που γίνονται!!! Στο manual... ποιός το περίμενε...
Τώρα, για να πω την αλήθεια, τη συγκεκριμένη λέξη την είχα πρωτοδιαβάσει στον "Ήχο" το 1976 ή 1977.Η λέξη monitor παρουσιάστηκε για πρώτη φορά 25 χρόνια πρίν
Έλα κατουρημένε, να σου πω. Στο στέρεο πρέπει να υπάρχει απόλυτη συμμετρία ανάμεσα στα δύο κανάλια, το αριστερό και το δεξί. Το λένε οι γραφές. Το ξέρουν και τα μωρά. Τό-πι, μή-λο.Γενικά πάντως, οι "μεγάλοι" που βγάζουν τις προδιαγραφές που ερχόμαστε εμείς να τηρήσουμε στα σεταπ μας, έχουν τις μικροδιαφοροποιήσεις τους μεταξύ τους, και φυσικά το διαδίκτυο είναι διαθέσιμο, να διαβάσετε τόσο το k system του bob katz όσο και τα υπόλοιπα που έχω αναφέρει αναλυτικά στο θρεντ περί δυναμικού εύρους.
Έχω ασχοληθεί πραγματικά σοβαρά με αυτά τα θέματα και έχω αναπτύξει αρκετά θρεντ για να μοιραστώ τις γνώσεις που βρήκα διαθέσιμες επί του θέματος αυτού.
Οι μεγάλοι στουντιαδες βεβαίως, δικαιούνται να στήνουν reference level στο δικάναλο σεταπ τους εκεί που το αντέχουν τα αυτιά τους και εκεί που τους φαίνεται πιο "φυσικό" το άκουσμα, και έχω δει να στήνουν reference level δικαναλου σεταπ και κάτω από τα 85 ντεσιμπέλ μέσης στάθμης.
Γενικώς, υπάρχουν αποκλίσεις. Μικρές μεν, υπάρχουν δε.
Και σας τις έχω παρουσιάσει όλες.
Οι επακριβείς τιμές που θα χρησιμοποιηθούν στο στήσιμο ενός σεταπ, έχουν μάλλον μικρή σημασία (αν και μικρά περιθώρια διακύμανσης), μα ο τρόπος σκέψης όχι, αυτός είναι αδιαμφισβήτητος.
Τώρα όσον αφορά τις αποστάσεις ακρόασης, σκεφτείτε λίγο το ενδεχόμενο σε δικάναλο σεταπ να διαφέρουν οι αποστάσεις ακρόασης των 2 ηχείων σας, δηλαδή το ένα να είναι στα 3,5μ. και το άλλο στο 1,5μ απόσταση ακρόασης.
Το θεωρείτε λογικό; Μπορεί να έχει σωστό αποτέλεσμα δικάναλου ένα σετάπ στημένο με διαφορετική απόσταση ακρόασης κάθε ηχείο, με απλό περιορισμό στάθμης στο ένα κανάλι και εφαρμογή καθυστέρησης;
Γιατί να το θεωρείτε λογικό στο πολυκάναλο;
Τροφή για σκέψη λέω..
Δεύτερη τροφή για σκέψη αν θεωρείτε λογικό να στήσετε δικάναλο σεταπ με 2 διαφορετικά ηχεία, ένα μεγαλύτερο κι ένα μικρότερο, και να έχετε το μεγαλύτερο σε μεγαλύτερη απόσταση ακρόασης και το μικρότερο σε μικρότερη.
Θα έχετε σοβαρό αποτέλεσμα δικάναλου σεταπ έτσι;
Τροφή για σκέψη, καθώς τα όμοια ισχύουν σε πολυκαναλα και ιμερσιβ σεταπ.
Συμβουλή:
Μην στήνετε σεταπ που είναι εκ των προτέρων καταδικασμένα να παίζουν κουκουρούκου.
Υπάρχουν λινκ, τα είχα βρει και τα ανέβασα.Έλα κατουρημένε, να σου πω. Στο στέρεο πρέπει να υπάρχει απόλυτη συμμετρία ανάμεσα στα δύο κανάλια. Το λένε οι γραφές. Το ξέρουν και τα μωρά. Τό-πι, μή-λο.
Στο πολυκάναλο, θεωρητικά καλό είναι να υπάρχει απόλυτη συμμετρία ανάμεσα σε όλα τα κανάλια, καλά τα λες, ειδικά στα object-oriented format.
Στην πράξη όμως, υπάρχει απαίτηση συμμετρίας στο μπρος-πίσω του πολυκάναλου; Ή στο πάνω-κάτω του ιμέρσιβ; Λινκ υπάρχει π.χ. από την Dolby; Ρωτάω, μη βαράς. Είμαι σαν τον μπούτια, νεούδι. Ρωτώ γιατί βλέπω πολλά ακριβά στούντια να μην τηρούν συμμετρία. Τί παιζ; Καβούρια στις τσεπες;
Ένας κατουρημένος.
Στο ίδιο manual η neumann δε φαίνεται να ενοχλείται αν συνδέσεις τα 310 με ...rcaΠού το βρήκες πάλι αυτό;; Στο manual;;; Κοίτα κάτι μαγικά πράγματα που γίνονται!!! Στο manual... ποιός το περίμενε...
Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, στα ηχεία ποια μοναδα μέτρησης μας δείχνει το πόσο αναλυτικό εννοώντας κοντά στο αληθοφανές μπορεί να είναι ένα ηχείο;Σε αυτό το Post του κ. Χατζηστάμου είχα ρωτήσει πως γίνεται ένα καλώδιο να έχει resolution και ένα άλλο να μην έχει, ή να έχει λιγότερο ή περισσότερο.
Ποιά είναι η μονάδα μέτρησης ανάλυσης του καλωδίου;
Πως μετράμε αυτή την ανάλυση;
Επίσης
Λέγοντας ότι ένα καλώδιο έχει ανάλυση αυτόματα δημιουργούνται νέα ερωτήματα όπως.
- Εφόσον λέμε ότι το Χ καλώδιο έχει ανάλυση σημάνει ότι την ακούμε. Τι έκανε στο σήμα αυτό το καλώδιο; Το πήρε και το έπαιξε "επιτέλους" όπως είναι; Δηλαδή υπάρχουν καλώδια που ρίχνουν την ανάλυση; Πως το κάνουν; Πως το μετράμε;
- Αν πήρε το σήμα και αύξησε την ανάλυση, πως το έκανε; Με τη το μετράμε; Τι ανάλυση είχε πριν και τι έδωσε;
Ερωτήσεις με καλή διάθεση που ποτέ δεν απαντήθηκαν.
Μπαίνοντας σε διαφορετικά σπίτια κάθε μέρα λόγω δουλειάς.....Χωρίς ίχνος κακίας giovani κοίτα γύρω , και πές μου.
Από ΤΙ ακούει ο κόσμος μουσική.
Εγώ βλέπω μόνο ακουστικά , παντού , άντε και κανά bt σύστημα.
Το hi fi έχει πεθάνει . Είμαστε οι τελευταίοι των μοικανών , παιδιά.
Δεν έχει νεο αίμα ο χώρος.
Κανείς πιτσιρικάς δεν ασχολείται. Ούτε καν κάποιος 30άρης δεν δίνει δεκάρα πλέον στο στερεοφωνικό - πολυκάναλο .
ΔΕΝ υπάρχουν χρήματα - όρεξη.
Πεθαμένο το χόμπυ.
Δυστυχώς.
Ναι τα Neumann είναι για τους σαλονικιούς καράφλες.
Τα διαφημιζουν δηλαδη και λαθος. Ακου το mercede του audio. Δε το λεγαν audi που ειναι και καλυτερο ? χα χα Αλλα ολοι το mercede ξερουν.Δεν ειμαι ειδημων, εχω ενα συστηματακι 7.2 παθητικα,
δεν ξερω να διαβαζω ολα τα πινακακια και δεν πιανω ολη την ορολογια,
παρα ταυτα εμπειρικα και μονο κατα την γνωμη μου οι γκουρου και οι γιατροι τα λενε σωστα...
θυμαμαι σε μια εκθεση ακουω τα grand utopia κακοστημενα ,τρελαθηκα αυτα τα χρεπια κοστιζουν τοσα? απειρα τετοια παραδειγματα με ηχεια που κοστιζουν μερσεντες.. αρα δεν εχουν δικιο που φωναζουν για ισοσταθμισεις κaι φροντιδες χωρου,
ακομα και το χαβιαρι μπορει να γινει μπαμια χωρις φροντιδα...
δηλαδη δινεις τοσα λεφτα για μερσεντες και την βαζεις σε χωραφι?
παλια που ακουγα πολλα συστηματα σε φιλους εκθεσεις,
ειχα μερικες φορες την εντυπωση οτι ακουγα πιο καλα σε πολυκαναλα καλοστημενα συστηματα μουσικη,
εφερνε πιο κοντα σε live ..οι αντηχησεις δεν μας ερχονται απο παντου σε μια αιθουσα συναυλιων? παρα ταυτα η γνωμη των ειδικων το απαγορευε αυτο,
οποτε βουλωνα τα αυτια μου και λεγα αυτοι ξερουν, εγω τ να ξερω ο ασχετος...
ομoιως με τι χαμηλες, οι ειδικοι μου λεγαν παντα οτι ειναι επαρκεις σε ενα δικαναλο συστημα με παθητικα θηριακια και αντστοιχους ενισχυτες,
εγω αλλα ακουγα, ιδιως σε απαιτητικα εργα κλασσικης μουσικης πλην λιγων εξαιρεσεων
τα πιο πολλα μου φαινονταν τζουφια,
η αλλου για αλλου
οχι ομως οι ειδικοι ελεγαν ειναι επαρκεστατα δεν χρειαζεται σαμπ θα λασπωσουν τα παντα,(εδω μου λεγανε οτι εχουν επαρκεστατο χαμηλο τα μικρα τα leema xero εαν τα ακους απο κοντα, το βουλωνα και λεγα ειμαι κουφος στις χαμηλες)
ιδιως οι εθισμενοι σε λαμπατους, ακομα και απο το κινητο εκαρκεστατες τις εβλεπαν τισ χαμηλες
αυτοι την φορα βλεπω νεους "ειδικους"
που μου λενε δεν εισαι τοσο κουφαλογο (εχω μετρηθει κιολας αμ πως)
αλλα δεν μενουν στα λογια ,μου το αποδυκνειουν με xιλια δυο γραφηματα , μελετες και pdf ...
για τα καλωδια δεν ξερω,
αλλα και τα ψηφιακα κανουν διαφορες? και τα ψηφιακα?
οχι ρε φιλε..
Το σπινοραμα, σε συνδυασμό με το max SPL γράφημα.Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, στα ηχεία ποια μοναδα μέτρησης μας δείχνει το πόσο αναλυτικό εννοώντας κοντά στο αληθοφανές μπορεί να είναι ένα ηχείο;
Πάντως , άνευ πλάκας , αν αύριο φύγω , δεν θα ξέρει κανείς να δουλέψει το σύστημα.
Κρίμα.
Να πας σε συμβολαιογραφο εχει μεγαλυετρη ισχυ και δε προσβαλλεται, χα χα.Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΟΥ
Στ………. (Δήμο………………), και στην οικία μου, που βρίσκεται στην οδό ………………….. αριθμός …………………, σήμερα στις (ημερομηνία …………..) του μηνός ………………. του έτους ………………….., εγώ ο (όνομα ………………), (επίθετο ……………….) του (πατρώνυμο ……………..) και της (μητρώνυμο……………..), γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση και έχοντας πλήρη συνείδηση των πραττομένων, με τη διαθήκη μου αυτή εγκαθιστώ και ονομάζω κληρονόμους μου
Α) τον/την ………………………….. (όνομα-επώνυμο, όνομα μητέρας και πατέρα), κάτοικο ……………………. στην οδό …………… και αριθμό ……………….., στον οποίο επιθυμώ να περιέλθει, μετά το θάνατό μου, κατά πλήρη κυριότητα ή κατά ψιλή κυριότητα ή κατ’επικαρπία ……………………………. [μικρή περιγραφή του εγχειριδίου οδηγιών και πού βρίσκεται αυτό]
Β) τον/την ………………………….. (όνομα-επώνυμο, όνομα μητέρας και πατέρα), κάτοικο ……………………. στην οδό …………… και αριθμό ……………….., στον οποίο επιθυμώ να περιέλθει, μετά το θάνατό μου, κατά πλήρη κυριότητα ή κατά ψιλή κυριότητα ή κατ’επικαρπία ……………………………. [περιγραφή του συνόλου των συσκευών στο ηχοσύστημα]
Γ) ……………………….
Δ) ……………………….
Επιθυμώ όπως οι κληρονόμοι μου σεβαστούν την τελευταία μου επιθυμία και να μη πετάξουν τα μανάρια μου στην ανακύκλωση συσκευών για να κάνουν χώρο για όργανα γυμναστικής και τα Sonos bluetooth ηχειάκια τους.
Τη διαθήκη αυτή την έγραψα ολόκληρη με το χέρι μου και την υπέγραψα εγώ ο ίδιος στο τέλος κάθε σελίδας.
Ημερομηνία
Όνομα – Επώνυμο διαθέτη
Υπογραφή
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ......ΥΠΕΡΒΟΛΕΣΔεν εξαιρούμαι τούτου του εκπτωτικού κανόνα, και ως εκ τούτου διάλεξα 11 δορυφόρους που κοστίζουν συνολικά όλοι μαζί πολύ πολύ λιγότερο από το 1 κεντρικό ηχείο του Τζιοβάνι,