Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.257
Reaction score
80.115
Το πήρες μυρωδιά ε? :biggrin:
Να του πεσουν μέσα στα χαρτόκουτα.... άιντε μετά να τα βρεις:biggrin:
Δεν αντέχω άλλο ρε καινούργιο συκώτι θα κανω
δεν το περίμενα να πω την αλήθεια....
εξαιρετική επιλογή...πέραν της πλάκας....
αλλά τα ''κουσούρια'' δεν αποβάλλονται εύκολα :D
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.173
Reaction score
85.763
δεν το περίμενα να πω την αλήθεια....
εξαιρετική επιλογή...πέραν της πλάκας....
αλλά τα ''κουσούρια'' δεν αποβάλλονται εύκολα :D
Τι πήρε ο ννν?
 









Μηνύματα
13.699
Reaction score
11.274
σε πιάσανε Κώτσο !
θα μπορούσες να είχες pmc. Και πηγές και πήρες τα Μόνιτοράκια......ενώ θα μπορούσες να είχες ......ΗΧΕΙΑ
Κόλλησες Λέανδρ-ίτιδα;;; Να κοροϊδεύεις στα στέρεα του κόζζζζμου; :laugh::laugh::laugh:
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.750
Το αφήνω αυτό εδώ, το βρήκα αλλού και μου άρεσε.
δεν μπορεις να εχεις αποτελεσμα αξιωσεων με τοιχωματικο οριο διπλα στη θεση ακροασης. Με κανενα τροπο. Ακομα και στα πιο δυσκολα μικρα home studios, ποτε δε στηνεις με θεση ακροασης στον τοιχο. Ειναι μη διαχειρισιμη κατασταση. Τα αλλα προβληματα ειναι διαχειρισιμα.
Ασχέτως ενεργών ή παθητικών.

Απλώς είναι δύσκολο να έχεις σε κάθε οικιακό χώρο ένα περιθώριο >1,5μ πίσω από τη θέση ακρόασης.

Εφόσον δεν υπάρχει τέτοιο περιθώριο, η μόνη λύση είναι πολύ σοβαρή απορρόφηση πίσω από τη θέση ακρόασης, μεγάλου εύρους.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.446
Αφού τα άκουσε λέμεεε :D :cool:


Και αυτά οβάλ γούφερ δεν έχουν?
Αυτά είναι κανονικα ομοαξονικά, πιο κοντά στο point source. Αλλά τώρα που τα βλέπω ακριβά είναι και αυτά. Έχει καλά και πιο φθηνά.

Το οποίο ομαξονικο και point source το καταλαβαίνω για nearfield. Για midfield / main monitors είναι μια ωραία πολυτέλεια, που συνήθως έρχεται με κάποιο τίμημα στο FR.

Από όσο έχω δει, όσα Γκέρχαρντ είναι ψευδο-ομοαξονικα έχουν πιο κοντινή ελάχιστη απόσταση. Τη θες; Αν ναι, μάλιστα.
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Κόλλησες Λέανδρ-ίτιδα;;; Να κοροϊδεύεις στα στέρεα του κόζζζζμου; :laugh::laugh::laugh:
Μπα ... Θέλει να κάνει ακρόαση στους 78 πόντους και ψάχνει για ασύρματα ακουστικά σε άλλο θρεντ, έχεις καμία ιδέα???
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.750
Αυτά είναι κανονικα ομοαξονικά, πιο κοντά στο point source. Αλλά τώρα που τα βλέπω ακριβά είναι και αυτά. Έχει καλά και πιο φθηνά.

Το οποίο ομαξονικο και point source το καταλαβαίνω για nearfield. Για midfield / main monitors είναι μια ωραία πολυτέλεια, που συνήθως έρχεται με κάποιο τίμημα στο FR.

Από όσο έχω δει, όσα Γκέρχαρντ είναι ψευδο-ομοαξονικα έχουν πιο κοντινή ελάχιστη απόσταση. Τη θες; Αν ναι, μάλιστα.
Ποια πιο φτηνά και καλά ξέρεις;

Για νιαρφιλντ ναι, μπορεί να είναι περισσότερο απαραίτητο για την άμεση και για ευρύτερο σουιτ σποτ, αλλά για μιντφιλντ (και ιδίως φαρφιλντ) είναι κατά τη γνώμη μου ακόμα πιο απαραίτητο για ομαλή οφ αξις απόκριση σε κάθε άξονα, γεγονός που θα οδηγήσει σε ισορροπημένο συχνοτικα ενεργειακό περιεχόμενο έμμεσης, και προφανώς όσο πιο μακριά από σένα το ηχείο, τόσο πιο πολύ έμμεση θα ακούς.

Το οφ αξις ισορροπημένο στο φάσμα σπινοραμα της έμμεσης είναι κατά τη γνώμη μου πιο σημαντικό από την ισορροπημένη στο φάσμα άμεση - ον αξις.
Τουλάχιστον για την τυπική μιντφιλντ οικιακή χρήση, σε οικιακούς χώρους που είναι τυπικά "ζωντανοί", και όχι νεκροί με ρικοφον ολοβε.

Οι περιποιημένοι χρόνοι "αντήχησης", ακόμα και μεταξύ 0.2-0.3", δεν κάνουν νεκρό το χώρο, ίσα ίσα αν το έχεις κάνει σωστά, με εμφανή μόνο διάχυση, παραμένει εξόχως ζωντανός ο χώρος.

Τα Γκέρχαρντ είναι αρκετά "ομοαξονικά" για να έχουν ισορροπημένη οφ αξις απόκριση μέχρι πίσω τους, πράγμα που οδηγεί το χώρο να παίζει σωστά με το ζόρι.

Κι αυτό, ακούγεται. Και δε χρειάζεται DSP.

Η πλήρως ομοαξονική αρχιτεκτονική οδηγεί υποχρεωτικά τις υψηλές συχνότητες να έχουν ως γουειβγκαϊντ τρόπον τινά τον κώνο του γουφερ, ο οποίος κάνει διαδρομές και δεν παραμένει ακίνητος όπως προβλέπεται, οπότε κάθε σχεδιαστική φιλοσοφία έχει τα συν και τα πλην της.

Η έννοια του point source δεν υλοποιείται άρτια με πολλαπλά μεγάφωνα σε ομοαξονική αρχιτεκτονική, αλλά με ένα μεγάφωνο φουλ φάσματος. Βεβαίως δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, είναι φανταστικό στοιχείο σα τη θεά Κάλι.

Ένα φανταστικό point source πλήρους φάσματος, δεν θα είχε συνιστώμενη απόσταση ακρόασης από τόσο μέχρι τόσο, αλλά θα έβαζε μόνο άνω όριο, μέχρι κει που θα έφτανε η στάθμη.
Για τα κροσοβεράτα ομοαξονικά, θα υπάρχει πάντα ένα συγκεκριμένο εύρος βέλτιστης απόστασης ακρόασης, όπως και για όλα τα ηχεία με κροσοβερ. Από τόσο, μέχρι τόσο.
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.988
Reaction score
14.817
Απλώς είναι δύσκολο να έχεις σε κάθε οικιακό χώρο ένα περιθώριο >1,5μ πίσω από τη θέση ακρόασης.
Εγω χερ ντοκτορ εχω 260 εκατοστομετρα να ξερς χα χα χι χι :drinks: :) και με βιβλιοθηκη οπισθεν
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.711
Reaction score
138.750
Εγω χερ ντοκτορ εχω 260 εκατοστομετρα να ξερς χα χα χι χι :drinks: :)
Προσωπικά, πίσω από τη θέση ακρόασης, έχω τοιχωματικό όριο περίπου στα 8,5 μέτρα, ενώ στα 3,7μ έχω ένα ψευτότοιχο από απορροφητική διάτρητη γυψοσανίδα (μονή) με 10 cm απορρόφηση.

Πρακτικά; As good as it gets.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.135
Μηνύματα
2.963.047
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top