- Μηνύματα
- 55.386
- Reaction score
- 138.210
Κάτσε να πάρω σπόρια.
Μαύρα.
Μαύρα.
Λοιπόν, η αλλαγή έγινε στα καλώδια ρεύματος και σήματος των... subwoofers!Α! Δεν σας είπα! Είχαμε αλλαγές καλωδίων προχτές!
Φωτογραφικά ντοκουμέντα κι ακουστικές εντυπώσεις ( ) αργότερα!
Επιτέλους θα φάμε ξανά τοστάκια!για να μπορέσω να απελευθερώσω τα καλώδια που χρησιμοποιούσα.
Keep dreaming!... και ετσι...θα μας χαρισεις τα παλια... τα χριστουγεννα....
Επιτέλους θα φάμε ξανά τοστάκια!
Καλημέρα και σε εσάς, αγαπητέ!Καλημέρα σας κύριε.
Σωστά, οι μετρήσεις δεν δείχνουν ότι χρειάζομαι. Για αυτό έγραψα στην αρχή του post "Φιλολογική συζήτηση".Ως ποσότητα, τα 4 τεμάχια 15" είναι υπερβολή για τον όγκο του χώρου σου, είναι αδιανόητο να χρειάζεται κάτι παραπάνω.
Ορίστε, κάτι έμαθα και σήμερα (sealed vs bass reflex vs Genelec ). Ευχαριστώ!Ως κατασκευή, οι κλειστές καμπίνες σαμπ σε μικρούς χώρους είναι με διαφορά οι καλύτερες επιλογές, με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα. Αν πας σε μπας ριφλεξ σαμπ, θα γεννηθούν σοβαρά προβλήματα που τώρα δεν αντιμετωπίζεις. Μόνη πιθανή εξαίρεση, η χρήση Genelec σαμπ με σωλήνα γραμμής μεταφοράς και συχνότητα συντονισμού στους υπόηχους.
Η οποία βέλτιστη τοποθέτηση, στο χώρο μου, με τις όποιες ιδιαιτερότητές του, δεν βρήκε εφαρμογή. Αντίθετα, η τοποθέτηση και των δύο subwoofers πίσω από τη θέση ακρόασης αποδείχθηκε ιδανική.Ως τοποθέτηση, οι βέλτιστες θέσεις τοποθέτησης των 2 σαμπ είναι οι ενδεδειγμένες από τα ευαγγέλια της χαρμαν, και οι γνωστές από τις δοκιμές χρήσης 2 σαμπ σε όλο τον πλανήτη.
Δηλαδή, η λύση κατά ντιμιφουτ, με το ένα σαμπ στο κέντρο μπροστά και σε επαφή με τον τοίχο, και το δεύτερο τέρμα πίσω από τη θέση ακρόασης, πάλι σε επαφή με τον τοίχο.
Αυτή θα είναι η βέλτιστη τοποθέτηση.
Κατανοητό μεν, αδύνατο να υλοποιηθεί δε.Η επόμενη καλύτερη δυνατή επιλογή, είναι ένα σαμπ πίσω από κάθε ηχείο, πάνω στη γωνία του δωματίου.
Αυτό κι αν είναι αδύνατο, όμως, ναι, είναι η καλύτερη επιλογή.Τέλος, η με διαφορά καλύτερη δυνατή επιλογή, είναι ο εντοιχισμός των σαμπ, κάτι που γενικώς είναι δύσκολο έως πολύ δύσκολο.
Προς το παρόν (και το απώτερο μέλλον), η δισκοθήκη θα μείνει εκεί που είναι.Δηλαδή, αν θες κάτι καλύτερο στο χώρο σου, θα πρέπει να αλλάξει ριζικά η τοποθέτηση των σαμπ, και η βιβλιοθήκη των βινυλίων να φύγει από κει..
Ορίστε, έμαθα και κάτι άλλο σήμερα. Ευχαριστώ (δις)!Ταυτόχρονα, η προσθήκη διαφορετικών σαμπ, είναι λάθος επιλογή, εκτός κι αν προμηθευτείς σαμπ κλειστής καμπίνας σα τα dynaudio 18s, και υψηλών επιδόσεων σοφτγουερ ισοστάθμισης (τρινοβ) για άριστη χρονική ευθυγράμμιση αυτών.
Ξέρω το "γιατί".Η οποία βέλτιστη τοποθέτηση, στο χώρο μου, με τις όποιες ιδιαιτερότητές του, δεν βρήκε εφαρμογή. Αντίθετα, η τοποθέτηση και των δύο subwoofers πίσω από τη θέση ακρόασης αποδείχθηκε ιδανική.
Σε τέτοια περίπτωση διπλών αντίθετων γούφερς, τι ισχύει γιαεκτός κι αν προμηθευτείς σαμπ κλειστής καμπίνας σα τα dynaudio 18s
?βέλτιστες θέσεις
Τα ιδια.Σε τέτοια περίπτωση διπλών αντίθετων γούφερς, τι ισχύει για
?
Γιαννη εχεις πολυ μεγαλα ηχεια για τα temblor και επισης τα δυο αλλα σαμπ ειναι διαφορετικα. Αν θες κι αλλα σαμπ γιατι δεν περνεις δυο ακομα ιδια με αυτα που εχεις; Ακομα καλυτερα θα ηταν να δωσεις αυτα που εχεις και να παρεις μεγαλυτερα βεβαια .Σκεφτομαι κι εγω σοβαρα να βαλω 2χ Temblor πισω μου, πισω απ τη θεση ακροασης μαζι με τα 2 υπαρχοντα εμπρος αλλα δε ξερω πως θα κατσει στ αληθεια, γιατι τα σημεια τοποθετησης ειναι σχετικα συγκεκριμενα, οποτε...
Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις!Ξέρω το "γιατί".
Είναι απλό: αφήνοντας τα εμπρός ηχεία να παίζουν τμήμα χαμηλών, και βάζοντας τα 2 σαμπ πίσω, έχεις μια προσομοίωση 4 σαμπ στα 4 άκρα στο χώρο ακρόασης, με περιορισμένη έκταση απόκρισης των δύο εξ'αυτων.
Η τοποθέτηση του ενός σαμπ τέρμα μπροστά (φεύγει η βιβλιοθήκη, να κολλήσει τοίχο) και του δεύτερου τέρμα πίσω, προσομοιάζει 3 σαμπ εμπρός και ένα πίσω.
Αυτή η τοποθέτηση, είναι βέβαιο πως θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα, μα χρειάζεται πολύ εξελιγμένο σοφτγουερ ισοστάθμισης και προσεκτική επιλογή σημείων κρος του καθενός εκ των 4 "σαμπ", σε ένα πολύπλοκο μπας μάνατζμεντ, όπου ναι μεν κόβεις το τμήμα κάτω από τους 80 κύκλους για να αναπαραχθεί μονοφωνικά από 4 σαμπ, μα το διοχετεύεις σε αυτά τα 4 με διαφορετικό ανά καθένα φάσμα, με διαφορετική χρονική ευθυγράμμιση και με διαφορετική ισοσταθμιση πλάτους.
Είναι εύκολο σενάριο να κάνεις μονοφωνικό το μπάσο κάτω από τους 80 κύκλους και μετά να το διοχετεύεις σε 4 σαμπ με διαφορετικό τρόπο στο καθένα, χρησιμοποιώντας τους μεγάλους δορυφόρους και ως σάμπ, αν έχεις γνώσεις χειρισμού DSP επιπέδου μπουτχια, ή αν έχεις τρινοβ και υπομονή.