- Μηνύματα
- 16.828
- Reaction score
- 23.905
κι όμως τα δικά μου κόλλησαν θεσσαλονίκη και τα 2.
ενώ γενικά είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση και χρόνους όταν ψώνιζα από κει πάνω.
μια συντονισμένη προσπάθεια από 30 καταστήματα πχ της περιοχής με έναν δικηγόρο να ζητάει νόμιμες αποζημιώσεις από συγκεκριμένη εταιρία που δημιουργεί το πρόβλημα εγείρει σοβαρό θέμα. δηλαδή πες 30 καταστήματα που είχαν προβληματική παράδοση σε 300 περιπτώσεις συνολικά μπορεί να βγεί καλό ποσό - πέραν του δεδικασμένου , η εταιρία οφείλει να λάβει μέτρα γιατί αν συμβεί αυτό άλλες 20-30 φορές είναι πολύ σοβαρό οικονομικό πλήγμα. επιπλέον επειδή μιλάμε για franchise καταστάσεις η μητρική εταιρία θα σπρώξει το πρόβλημα στους συνεργάτες και αυτοί τούμπα. Οι συντονισμένες ενέργειες δημιουργούν μεγάλα προβλήματα σε αυτές τις εταιρίες , μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια πελατών, φήμης αλλά και σημείων πώλησης. Δηλαδή αν πχ η εταιρία βραδυμεταφορών προσπαθήσει να ζημιώσει το τοπικό κατάστημα της αλεξανδρούπολης οτι και καλά για τα κουτιά του νταχάρη (και των άλλων) που μας κόστισαν 2500 φταίτε εσείς που βάλατε τα αυτοκόλλητα ανάποδα (πχ) μπορεί να οδηγήσει τον τοπικό επιχειρηματία να σταματήσει την συνεργασία μαζί τους και να πάει αλλού (εύκολο). αν η εταιρία είχε μόνο ένα σημείο πώλησης ή άντε 2 στην περιοχή , χάνοντας το συγκεκριμένο θα χάσει όχι μόνο τους πελάτες που αποζημίωσε αλλά και σχεδόν το σύνολο του πελατολογίου του τοπικού καταστήματος που αφενώς χάνει το κοντινό κατάστημα αλλά κυριότερο χάνει την προσωπική σχέση , που στην επαρχεία είναι σημαντική , με τον καταστηματάρχη. Χώρια του ότι ο ίδιος θα δυσφημίσει την εταιρία.
επιπλέον υπάρχει θέμα ηθικής βλάβης και δυσφήμισης. όταν ο πελάτης σου δημοσιεύει κριτική οτι ο νταχάρης είναι γτπ3κ μαγαζί και με κορόιδευε 4 βδομάδες για κάρτα γραφικών που δεν έστειλε ποτέ , δικαιούσαι μια αποζημίωση αφενώς και απαιτείς να βγεί ο ελτα και να κοινοποιήσει στον πελάτη σου οτι η ευθύνη ήταν δικιά του.
ο πελάτης μόνος του τι να κάνει; η αντιστοιχία είναι να μαζευτούν 300 να διαμαρτυρηθούν που είναι πολύ πιο δύσκολο.
γενικά στη χώρα αυτή η ομαδικότητα πάσχει (συνδικαλισμός, συντεχνίες, συνεαταιρισμοί κλπ) και τα συλλογικά όργανα ασχολούνται με μλκς αντί να βελτιώσουν τις συνθήκες λειτουργίας των μελών τους.
ενώ γενικά είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση και χρόνους όταν ψώνιζα από κει πάνω.
μια συντονισμένη προσπάθεια από 30 καταστήματα πχ της περιοχής με έναν δικηγόρο να ζητάει νόμιμες αποζημιώσεις από συγκεκριμένη εταιρία που δημιουργεί το πρόβλημα εγείρει σοβαρό θέμα. δηλαδή πες 30 καταστήματα που είχαν προβληματική παράδοση σε 300 περιπτώσεις συνολικά μπορεί να βγεί καλό ποσό - πέραν του δεδικασμένου , η εταιρία οφείλει να λάβει μέτρα γιατί αν συμβεί αυτό άλλες 20-30 φορές είναι πολύ σοβαρό οικονομικό πλήγμα. επιπλέον επειδή μιλάμε για franchise καταστάσεις η μητρική εταιρία θα σπρώξει το πρόβλημα στους συνεργάτες και αυτοί τούμπα. Οι συντονισμένες ενέργειες δημιουργούν μεγάλα προβλήματα σε αυτές τις εταιρίες , μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια πελατών, φήμης αλλά και σημείων πώλησης. Δηλαδή αν πχ η εταιρία βραδυμεταφορών προσπαθήσει να ζημιώσει το τοπικό κατάστημα της αλεξανδρούπολης οτι και καλά για τα κουτιά του νταχάρη (και των άλλων) που μας κόστισαν 2500 φταίτε εσείς που βάλατε τα αυτοκόλλητα ανάποδα (πχ) μπορεί να οδηγήσει τον τοπικό επιχειρηματία να σταματήσει την συνεργασία μαζί τους και να πάει αλλού (εύκολο). αν η εταιρία είχε μόνο ένα σημείο πώλησης ή άντε 2 στην περιοχή , χάνοντας το συγκεκριμένο θα χάσει όχι μόνο τους πελάτες που αποζημίωσε αλλά και σχεδόν το σύνολο του πελατολογίου του τοπικού καταστήματος που αφενώς χάνει το κοντινό κατάστημα αλλά κυριότερο χάνει την προσωπική σχέση , που στην επαρχεία είναι σημαντική , με τον καταστηματάρχη. Χώρια του ότι ο ίδιος θα δυσφημίσει την εταιρία.
επιπλέον υπάρχει θέμα ηθικής βλάβης και δυσφήμισης. όταν ο πελάτης σου δημοσιεύει κριτική οτι ο νταχάρης είναι γτπ3κ μαγαζί και με κορόιδευε 4 βδομάδες για κάρτα γραφικών που δεν έστειλε ποτέ , δικαιούσαι μια αποζημίωση αφενώς και απαιτείς να βγεί ο ελτα και να κοινοποιήσει στον πελάτη σου οτι η ευθύνη ήταν δικιά του.
ο πελάτης μόνος του τι να κάνει; η αντιστοιχία είναι να μαζευτούν 300 να διαμαρτυρηθούν που είναι πολύ πιο δύσκολο.
γενικά στη χώρα αυτή η ομαδικότητα πάσχει (συνδικαλισμός, συντεχνίες, συνεαταιρισμοί κλπ) και τα συλλογικά όργανα ασχολούνται με μλκς αντί να βελτιώσουν τις συνθήκες λειτουργίας των μελών τους.