Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Έλαβα το θάρρος να συμπληρώσω τον ειρμό.
Σύμφωνοι,μόνο που το συγκεκριμένο βινύλιο είχε πρωτοκυκλοφορήσει αρκετό χρόνο πριν την ένταξη του CD στην οικιακή αναπαραγωγή...

Όπως και οι παρακάτω κυκλοφορίες από αναλογικά master:
1609325985367.png
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.815
Reaction score
136.744
Σύμφωνοι,μόνο που το συγκεκριμένο βινύλιο είχε πρωτοκυκλοφορήσει αρκετό χρόνο πριν την ένταξη του CD στην οικιακή αναπαραγωγή...
Και βεβαίως έχει σοβαρή χρησιμότητα, από τεχνικής σκοπιάς, για έλεγχο του σετάπ.

Ανάλογα τέτοια χρήσιμα από τεχνικής σκοπιάς εργαλεία, κυκλοφόρησαν για το στήσιμο του μέσου, αλλά μάλλον ελάχιστοι είναι αυτοί που τα γνωρίζουν, και ακόμα λιγότεροι όσοι τα έχουν χρησιμοποιήσει σωστά, καθώς το ενδιαφέρον του εν λόγω κοινού περιστρέφεται γύρω από αλλαγές καλωδίων και κεφαλών (χωρίς να γνωρίζουν ούτε το θέμα της προσαρμογής χωρητικότητας). ;)


Τες πα. Πώς σου φάνηκαν αυτά τα ηχεία;
Κάποια σχόλια για τον "ήχο" τους;
 

Μηνύματα
1.638
Reaction score
3.206
Πόσες συνεδρίεςί κεφαλής-βραχίονα έχουν αναστενάξει στα συγκεκριμένα αυλάκια...
Δεν ξέρω στο βινύλιο πως ακούγονται, αλλά στο SACD τα κανόνια είναι τρομακτικά !
Δυστυχώς το δισκάκι έχει αρκετό θόρυβο επειδή τα πρώτα 10 λεπτά σχεδόν είναι χαμηλή η στάθμη εγγραφής (λογικό για να "χωρέσουν" τα δυναμικά με τα κανόνια μετά), είναι λίγο ενοχλητικό.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Δεν ξέρω στο βινύλιο πως ακούγονται, αλλά στο SACD τα κανόνια είναι τρομακτικά !
Δυστυχώς το δισκάκι έχει αρκετό θόρυβο επειδή τα πρώτα 10 λεπτά σχεδόν είναι χαμηλή η στάθμη εγγραφής (λογικό για να "χωρέσουν" τα δυναμικά με τα κανόνια μετά), είναι λίγο ενοχλητικό.
Και σε αρχεία υψηλής ανάλυσης όπως και με την πολυκαναλική έκδοση...ακόμα πιο βροντερά.Αρκεί το setup να μην ψαλιδίζει...
Και βεβαίως έχει σοβαρή χρησιμότητα, από τεχνικής σκοπιάς, για έλεγχο του σετάπ.

Ανάλογα τέτοια χρήσιμα από τεχνικής σκοπιάς εργαλεία, κυκλοφόρησαν για το στήσιμο του μέσου, αλλά μάλλον ελάχιστοι είναι αυτοί που τα γνωρίζουν, και ακόμα λιγότεροι όσοι τα έχουν χρησιμοποιήσει σωστά, καθώς το ενδιαφέρον του εν λόγω κοινού περιστρέφεται γύρω από αλλαγές καλωδίων και κεφαλών (χωρίς να γνωρίζουν ούτε το θέμα της προσαρμογής χωρητικότητας). ;)


Τες πα. Πώς σου φάνηκαν αυτά τα ηχεία;
Κάποια σχόλια για τον "ήχο" τους;
Όπως γνωρίζουμε,στις κεφαλές κινητού πηνίου η χωρητικότητα θα έπαιζε δευτερεύοντα ρόλο...:sneaky:
1609326241664.png

1609327167569.png


Τα συγκεκριμένα main μου αρέσουν αρκετά από τη στιγμή που είναι ζυγισμένα για κλίση στην καμπύλη απόκρισης ανάλογη της ενδεδειγμένης.Μάλιστα στην επικείμενη διόρθωση δεν θα πειραχθεί η αυθεντική απόκριση πάνω από τα 6KHz,δεδομένου ότι η παρεχόμενη ενέργεια σε όλο το φάσμα επιτρέπει καμπύλη-στόχο με στάθμη αναφοράς ισοδύναμη της αυθεντικής.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.815
Reaction score
136.744
Δεν ξέρω στο βινύλιο πως ακούγονται, αλλά στο SACD τα κανόνια είναι τρομακτικά !
Δυστυχώς το δισκάκι έχει αρκετό θόρυβο επειδή τα πρώτα 10 λεπτά σχεδόν είναι χαμηλή η στάθμη εγγραφής (λογικό για να "χωρέσουν" τα δυναμικά με τα κανόνια μετά), είναι λίγο ενοχλητικό.
Οι περισσότερες ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής, ιδίως αυτές με υψηλό δυναμικό εύρος, έχουν αρκετό θόρυβο περιβάλλοντος (με αρκετό ενεργειακό περιεχόμενο στις πρώτες οκτάβες), ο οποίος είναι εύκολα ακουστός εφόσον τα έργα αυτά αναπαράγονται σε στάθμες αναφοράς ή υψηλότερες.

Ομοίως στην λάιβ πραγματικότητα μιας μεγάλης κλίμακας ορχήστρας σε οποιοδήποτε από τους γνωστούς ξακουστής ηχητικής συναυλιακούς χώρους, όπου οι χρόνοι αντήχησης είναι λίαν εξαιρετικού αποτελέσματος (μεγάλοι, όχι μικροί).
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Ο Barbirolli μουρμουρίζει πολύ. Μεγάλος μαέστρος αλλά πολύ γκρίνια :roflmao: .

Φαντάζομαι στο βινύλιο δεν θα ακούγεται, ευτυχώς
Μολονότι παρεχόταν χωρική πληροφορία μουρμουρητά δεν ανιχνεύονταν στο συγκεκριμένο έργο,εκτός ίσως από κάποια σιγανά περάσματα της ορχήστρας στην εισαγωγή του "In the Hall of the Mountain King" και το "Death of Ase"...

1609330894387.png


Προτού να γίνονταν τετριμμένο καθεστώς οι φαντασμαγορίες κρουστικών ήχων σε επιδείξεις ηχοσυστημάτων,υπήρχε η πηγαία κρουστική ισχύς σε έργα του Bela Bartok...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.815
Reaction score
136.744
Τες πα. Πώς σου φάνηκαν αυτά τα ηχεία;
Κάποια σχόλια για τον "ήχο" τους;
Απ, με αυτοσχέδια καναπεδακια, ζυμωτό ψωμάκι στο σπίτι, βούτυρο βιολογικό πρόβειο πλήρες και πεντανόστιμο, και κάτι αυγοτάραχα.

IMG_20201226_234232.jpg
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Απ, με αυτοσχέδια καναπεδακια, ζυμωτό ψωμάκι στο σπίτι, βούτυρο βιολογικό πρόβειο πλήρες και πεντανόστιμο, και κάτι αυγοτάραχα.

View attachment 193862
Θεωρώ πλεονασμό να περιγράφω πόσο θα μου άρεσε ένας ήχος στον οποίο θα έχω συντελέσει ο ίδιος με το κατάλληλο στήσιμο...Κάτι ανάλογο ισχύει και με το δικό μου αυτοσχέδιο σνακ ,τάρτα με φρούτα του δάσους, brownie και παγωτό με κατάλληλη διακόσμηση και παρουσίαση σε γρανιτένιο πιάτο...Δεν έχει τόση σημασία το αβανταδόρικο εστιατόριο όταν μπορείς ο ίδιος να φτιάξεις gourmet λιχουδιές ηχητικές και μη...:sneaky:
1609332856189.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.815
Reaction score
136.744
Άσε, κι εγώ έκανα μια τέτοια ατασθαλία προ λίγου, με μπόλικα τεμάχια (και σιρόπι) από γλυκό κεράσι, πάνω σε χειροποίητο στο σπίτι μας τσιζκέικ, με το σωστό τυρί κρέμα και τραγανό μπισκότο κάτω, μιλάμε για πεντακόσχια δις θερμίδες... Έχω τύψεις.. :lol:

Τέτοια πιάτα, τόσο γεμάτα, τόσης ποσότητας θερμίδων, με τα κιλά που έβαλα; Ντρέπομαι και να τα ανεβάσω! :o

Ωστόσο, στο θέμα μας, δε ζήτησα να μάθω πόσο σου άρεσε ο σωστά διαμορφωμένος ήχος στο χώρο σου, με τη συνοδεία των σαμπ, παρεξηγησες. Αυτό είναι ευνόητο. Σε όλους θα αρέσει. ;)

Ζήτησα την εκτίμησή σου από το χαρακτηριστικό άκουσμα του εν λόγω ηχείου, τον όποιο "χαρακτήρα" αν θες, λόγω κατασκευής, που μέρος του θα παραμένει ασχέτως ισοστάθμισης. Αυτό το χαρακτηριστικό που θα ξεχωρίζει τον ήχο των ATC από αυτόν των JBL και των Grimm, των Dutch και των Genelec.

Την υπογραφή του. Δε ξέρω αν γίνομαι κατανοητός. ;)


ΥΓ. Ζηλευτό το πιάτο σου! 😍
(και το περιεχόμενο βέβαια)
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Άσε, κι εγώ έκανα μια τέτοια ατασθαλία προ λίγου, με μπόλικα τεμάχια (και σιρόπι) από γλυκό κεράσι, πάνω σε χειροποίητο στο σπίτι μας τσιζκέικ, με το σωστό τυρί κρέμα και τραγανό μπισκότο κάτω, μιλάμε για πεντακόσχια δις θερμίδες... Έχω τύψεις.. :lol:

Τέτοια πιάτα, τόσο γεμάτα, τόσης ποσότητας θερμίδων, με τα κιλά που έβαλα; Ντρέπομαι και να τα ανεβάσω! :o

Ωστόσο, στο θέμα μας, δε ζήτησα να μάθω πόσο σου άρεσε ο σωστά διαμορφωμένος ήχος στο χώρο σου, με τη συνοδεία των σαμπ, παρεξηγησες. Αυτό είναι ευνόητο. Σε όλους θα αρέσει. ;)

Ζήτησα την εκτίμησή σου από το χαρακτηριστικό άκουσμα του εν λόγω ηχείου, τον όποιο "χαρακτήρα" αν θες, λόγω κατασκευής, που μέρος του θα παραμένει ασχέτως ισοστάθμισης. Αυτό το χαρακτηριστικό που θα ξεχωρίζει τον ήχο των ATC από αυτόν των JBL και των Grimm, των Dutch και των Genelec.

Την υπογραφή του. Δε ξέρω αν γίνομαι κατανοητός. ;)


ΥΓ. Ζηλευτό το πιάτο σου! 😍
(και το περιεχόμενο βέβαια)
Ζηλευτό μεν,αλλά κόστισε δύο ώρες γυμναστικής...

Θα σου αναφέρω ηχητικό χαρακτήρα όχι από το παρόν setup,αλλά από το παρελθόν όταν ήταν στημένο να παίζει χωρίς sub στο χώρο που είναι εγκατεστημένες οι κόρνες και ο οποίος έχει αρκετά ουδέτερη συμπεριφορά...

Αυτά τα ηχεία τα πήρα ακριβώς επειδή είχα βαρεθεί ν'ασχολούμαι όλο με έντονους ηχειακούς χαρακτήρες.Δεν έχουν την ανάλυση των ATC,ούτε τον αρμονικό πλούτο γνωστών ιταλικών και αγγλικών ηχείων,ούτε τα ανακλαστικά που διακρίνουν κόρνες και μικρά μόνιτορ χωρίς ολοκληρωμένο κρος όπως τα Vecteur...Έχουν όμως έναν ισορροπημένο χαρακτήρα που δεν γίνεται γρήγορα βαρετός και παράλληλα επιτρέπει επεμβάσεις στην απόκριση που δεν τον αλλοιώνουν.

Εξαφανίζονται επίσης τόσο άνετα αποδίδοντας ευρεία ηχητική σκηνή,ώστε άμα κάτι τέτοιο δεν επιτυγχάνεται πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι θα έχει γίνει είτε εσφαλμένη διευθέτηση στο χώρο,είτε ότι κάποιος από τους ηλεκτρονικούς κρίκους στην αλυσίδα θα έχει ανισορροπία μεταξύ των καναλιών του.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.815
Reaction score
136.744
Όντως, το σχήμα τους είναι ιδανικό για να εξαφανίζονται και είναι σοβαρός ο σχεδιαστής τους.

Κάνα 310 πως δεν πήρες ακόμα; :D

Είναι ιδιαίτερα γλυκόηχο μεν, μα υπερβολικά αναλυτικό, σε βαθμό που πιθανώς να κουράζει κάποιους αν θέλουν χαλαρές μελωδίες, αλλά όχι εσένα με τα s3v, τα οποία σίγουρα είναι εξόχως αναλυτικά, χωρίς γλυκόηχο προφίλ. Πυροβόλα όπλα θεωρώ πως είναι, χωρίς να ξέρω αν συμφωνείς (δε τα ανέφερες παραπάνω).
Εκτιμώ πως το πιο πυροβόλο όπλο που εύκολα μπαίνει σε σπίτι είναι το Μ2. Τα υπόλοιπα είναι τεράστια...

Ίσως σε κάποιο άλλο παράλληλο σύμπαν σου να βρεις χώρο και για τον χαρακτηριστικό ήχο της Νιούμαν..
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Όντως, το σχήμα τους είναι ιδανικό για να εξαφανίζονται και είναι σοβαρός ο σχεδιαστής τους.

Κάνα 310 πως δεν πήρες ακόμα; :D

Είναι ιδιαίτερα γλυκόηχο μεν, μα υπερβολικά αναλυτικό, σε βαθμό που πιθανώς να κουράζει κάποιους αν θέλουν χαλαρές μελωδίες, αλλά όχι εσένα με τα s3v, τα οποία σίγουρα είναι εξόχως αναλυτικά, χωρίς γλυκόηχο προφίλ. Πυροβόλα όπλα θεωρώ πως είναι, χωρίς να ξέρω αν συμφωνείς (δε τα ανέφερες παραπάνω).
Εκτιμώ πως το πιο πυροβόλο όπλο που εύκολα μπαίνει σε σπίτι είναι το Μ2. Τα υπόλοιπα είναι τεράστια...

Ίσως σε κάποιο άλλο παράλληλο σύμπαν σου να βρεις χώρο και για τον χαρακτηριστικό ήχο της Νιούμαν..
Ίσως να φανεί παράδοξο,αλλά δεν...αντέχω να μαζεύω ολοένα και περισσότερα ηχεία όσο και να εξέταζα στο νου μου καθεμία περίπτωση...Τα δε S3 βρίσκονται αφημένα σ'έναν εργασιακό χώρο στον οποίο δεν προτίθεμαι να ξαναβρεθώ σύντομα καθώς η υγειονομική κρίση εξελίσσεται με δικούς της κάθε φορά όρους...Κύριος λόγος που δεν τα είχα εγκαταστήσει σε ενιαία οντότητα με όλες τις διατυπώσεις είναι ότι κρινόταν απαραίτητη η προμήθεια ζεύγους αρκετά μεγάλων sub ή τετράδας από 18S για να τα πλαισίωναν επάξια...Επίσης δεν ήταν δόκιμη η φραγή στη δική τους διάταξη bass reflex...

Παρήγορο είναι ότι με τη διαρρύθμιση καρδιοειδούς μοτίβου στην τρίτη οκτάβα - στις δύο προηγούμενες είναι τα sub που εκπέμπουν ούτως ή άλλως ημισφαιρικά με τα επιμέρους νοητά πεδία σε γωνία 90 μοιρών μεταξύ τους - για το παρόν setup θα μπορούσα να πω ότι γεύομαι κάτι από Dutch&Dutch συνδυασμένο με τη διακριτικά αεράτη συμπεριφορά που δίνει μια μονάδα ΑΜΤ στις υψηλές οκτάβες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Είναι ιδιαίτερα γλυκόηχο μεν, μα υπερβολικά αναλυτικό, σε βαθμό που πιθανώς να κουράζει
Δεν νομίζω πως είναι προβλημα του 310.

Οταν πέφτει πολύ ο θόρυβος περιβάλλοντος στα dedicated , μειώνονται οι τονικές ανισορροπίες, τα ηχεία είναι σωστά χρονισμενα και ανεβαίνουν και οι στάθμες, βγαίνουν στην επιφάνεια τα πάντα απο την ηχογράφηση και αυτο ειναι μερικές φορές ενοχλητικό. Ειδικά σε κάποιες close miked ηχογραφήσεις. Το παρακάνουν για να εντυπωσιάζουν κάποιες εταιρίες.
Εχω βαρεθεί να ακούω τα πεντάλ του πιάνου και τα άλλα που ακουμπάνε στις χορδές για να τους σταματήσουν την ταλάντωση (πως ονομάζονται?), τους μαέστρους να μουρμουρίζουν, τα κλείστρα των πνευστών κτλ
Ισως ειναι και πιο έντονο στο multichannel.

με τη διακριτικά αεράτη συμπεριφορά που δίνει μια μονάδα ΑΜΤ στις υψηλές οκτάβες.
Και αυτήν εχω αρχίσει σιγά σιγά να την κόβω, έχω presets με απλή κατηφόρα χωρίς βουναλάκι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.815
Reaction score
136.744
...Τα δε S3 βρίσκονται αφημένα ..
Κύριος λόγος που δεν τα είχα εγκαταστήσει σε ενιαία οντότητα με όλες τις διατυπώσεις είναι ότι κρινόταν απαραίτητη η προμήθεια ζεύγους αρκετά μεγάλων sub ή τετράδας από 18S για να τα πλαισίωναν επάξια...
Κρίμα να αραχνιάζουν. :lol:

Και του φλας αραχνιάζουν! Βρε τι πάθατε όλοι σας;:lol:

Όσο για τα σαμπ, προφανώς τα μεγάλου δυναμικού εύρους αυτά ηχεία της Άνταμ, θα θέλουν για παρέα ανάλογου δυναμικού εύρους σαμπ, και διαθέτει η φίρμα μεγάλα ζώα.

Εκτιμώ πως θα ήταν ιδιαίτερα γοητευτικών δυναμικών ένα σεταπ με αυτά τα ηχεία σωστά πλαισιωμένα με σαμπ, και δικαιολογημένη αιτία να αρχίσεις ακροάσεις σε στάθμες μακράν υψηλότερες της στάθμης αναφοράς. ;)

Μετά όλα τα υπόλοιπα φαντάζουν "πτωχά", και διόλου "πειστικά". :)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
...
Εχω βαρεθεί να ακούω τα πεντάλ του πιάνου και τα άλλα που ακουμπάνε στις χορδές για να τους σταματήσουν την ταλάντωση (πως ονομάζονται?), τους μαέστρους να μουρμουρίζουν, τα κλείστρα των πνευστών κτλ
Ισως ειναι και πιο έντονο στο multichannel.


Και αυτήν εχω αρχίσει σιγά σιγά να την κόβω, έχω presets με απλή κατηφόρα χωρίς βουναλάκι.
Σε καλό δρόμο είσαι ν'αρχίσεις προοδευτικά να καταναλώνεις και...μπάμιες. :Α

Κρίμα να αραχνιάζουν. :lol:

Και του φλας αραχνιάζουν! Βρε τι πάθατε όλοι σας;:lol:

Όσο για τα σαμπ, προφανώς τα μεγάλου δυναμικού εύρους αυτά ηχεία της Άνταμ, θα θέλουν για παρέα ανάλογου δυναμικού εύρους σαμπ, και διαθέτει η φίρμα μεγάλα ζώα.

Εκτιμώ πως θα ήταν ιδιαίτερα γοητευτικών δυναμικών ένα σεταπ με αυτά τα ηχεία σωστά πλαισιωμένα με σαμπ, και δικαιολογημένη αιτία να αρχίσεις ακροάσεις σε στάθμες μακράν υψηλότερες της στάθμης αναφοράς. ;)

Μετά όλα τα υπόλοιπα φαντάζουν "πτωχά", και διόλου "πειστικά". :)
Μα και το παρόν setup επιτρέπει υψηλότερες από τις συνηθισμένες μέσες στάθμες...
Άσε το ΄΄ψάρεμα΄΄,δεν πείθομαι να σου αγοράσω κάποια 310 και να πας γι άλλα...:A
Μην παραβλέπεις ότι προτιμώ σταθερά τα κομψά κι ευέλικτα sub αντί για...΄΄γκουμούτσες΄΄.
Η δε οριστική διαρρύθμιση όπως παρουσιάστηκε δεν θα ήταν ευπαρουσίαστη με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο sub...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.815
Reaction score
136.744
Μην παραβλέπεις ότι προτιμώ σταθερά τα κομψά κι ευέλικτα sub αντί για...΄΄γκουμούτσες΄΄.
Οκ, ωστόσο δεν πρέπει να παραβλέπουμε και την δικαιολογημένη απαξίωση του τερματογκαζι σε ανήλικα σαμπ.

Καλή η ευελιξία, αλλά..
Καλώς ή κακώς, οι "γκουμούτσες" έχουν άλλες δυνατότητες.

Άμα μάθεις σ'αυτες, επιστροφή δεν υπάρχει.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Οκ, ωστόσο δεν πρέπει να παραβλέπουμε και την δικαιολογημένη απαξίωση του τερματογκαζι σε ανήλικα σαμπ.

Καλή η ευελιξία, αλλά..
Καλώς ή κακώς, οι "γκουμούτσες" έχουν άλλες δυνατότητες.

Άμα μάθεις σ'αυτες, επιστροφή δεν υπάρχει.
Όσο υπάρχει δυνατότητα daisy chaining δεν χρειάζεται καν πηγαιμός σε ογκώδεις κατασκευές για να τίθεται ενδεχόμενο επιστροφής...
1609347779231.png
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.815
Reaction score
136.744
Ιέπ! Τώρα είδα το σποιλερ. :lol:

Έχω δεκάδες πι-εμ μη τυχόν πουλήσω κάνα 310, δε μου χρειαζόταν να ψήσω κι εσένα! :gotcha:

Ωστόσο τους απογοήτευσα όλους, διότι αντί να πουλήσω, πήρα ακόμα 2 τεμάχια και συμπλήρωσα σεταπ 9.4.4 και θα πρέπει να ξαναβγούν τα μικρόφωνα..

Τώρα άμα τυχόν έρθεις κι ακούσεις σε κλειστό χώρο 32 τμ τι δυναμικό εύρος βγάζουν 4 τεμάχια 12" και 4 τεμάχια 10" στις 2 πρώτες οκτάβες, (ενώ στην τρίτη και πάνω αναλαμβάνουν πλέον 13 τεμάχια 8,25"), προβλέπω να αλλάξεις "άποψη" για τις "γκουμούτσες".

Κι ας είναι σε στάθμη αναφοράς. Η ποσότητα της ενέργειας είναι, αν μη τι άλλο, εκρηκτική, και γίνεται εύκολα αντιληπτό σε λίγα δευτερόλεπτα ακρόασης πως αυτά δεν μπορούν να βγουν από λίγα ή μικρά μεγάφωνα, ακόμα κι όταν οι στάθμες είναι χαλαρές και εντελώς ξεκούραστες, για πολύωρες ακροάσεις.

Και δεν ισχυρίζομαι σε καμία περίπτωση πως έχω κλείσει στο μπάσο και δε χρειάζεται τίποτε άλλο, απλώς διερεύνησα το θέμα και είδα πως δε με παίρνει στο χώρο να τοποθετήσω επιπρόσθετα 9 τεμάχια 18" για να κατέβω μέχρι κει που θα ήθελα σε αυτές τις στάθμες. Δε χωράνε.

Προφανώς κάτι ανάλογο με τις δικές σου δικαιολογίες ή προτιμήσεις, προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν ως επιχείρημα πολλοί φίλοι εδώ μέσα που δεν διαθέτουν καθόλου σαμπ.
Το ίδιο πράγμα είναι, απλώς σε άλλη κλίμακα.
Οι ανάγκες για στιγμιαίες ασυμπιεστες εξάρσεις έως και τα 120 ντεσιμπέλ στην αρχή της πρώτης οκταβας, δε παλεύονται με κομψά και ευέλικτα σαμπ, δυστυχώς, απαιτούνται οι άβολες γκουμούτσες και πολλαπλές μάλιστα.

Είναι τραγικά δύσκολα τα πράγματα εκεί κάτω, απλώς ο καθένας μας θα κάνει το συμβιβασμό του ανάλογα με τις δικές του δυνατότητες.


ΥΓ. Στην πιο δύσκολη θέση από όλους μας, βρέθηκε ο τερματογκαζι, με 3 τεμάχια Μ2 εκεί μπροστά να πυροβολούνε. Και μόνο στην ιδέα να τα συμπληρώσω σωστά με σαμπ στην πρώτη οκταβα, με λούζει κρύος ιδρώτας. :lol:
Βεβαίως, ο ίδιος ο τερματογκαζι το "έχει" το σπορ, αλλά δε κοιτάζει καν "ανήλικα", ξέρει καλά αυτός. ;)
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.100
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top