Ηχητικές και γευστικές απολαύσεις στην Θεσσαλονίκη - To Kοτσιδόσπιτο

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.743
Θα ήταν οπωσδήποτε καλύτερη η παράκαμψη του κρος, βέβαια σαφώς πιο μπελαλίδικη.
Για τη δική σου περίπτωση, είναι βήμα που χρειάζεται να γίνει.

Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, μισή ώρα δουλειά.

Θα πάρουν ανάσα τα ηχεία. Θα δεις πολύ σημαντική βελτίωση.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.106
Reaction score
35.613
Δηλαδή παίζει και με τον Α1000 μου?
Τζώνε να τον φέρω μια βόλτα ρε?
Αλλά θα κεράσεις γύρο να ξερς. :drinks:

(ισοστάθμιση θα κάνουμε στο ακουαλάηζερ του σποτιφαη, μη μασας)
Ελα φιλαρακι εσυ κι οτι γουσταρεις κανουμε, και γυρο σπεσιαλ και σουβλακια και λουκανικα τζουμαγιας κι οτι γουσταρει το φιλαρακι!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.743
Ναι, η μετρικ δείχνει να δουλεύει απροβληματιστα πλέον.

Το λοιπόν, ας εξηγήσω τη ρύθμιση της μετρικ.

Πρώτο στάδιο επεξεργασίας, ένα στριπ + eq, που προσφέρει με 3 φίλτρα μια ταργκετ κερβ συνολικής πτώσης 9 ντεσιμπέλ.
Επίσης, σε αυτό το στάδιο εφαρμόστηκε μια πτώση στάθμης κατά 6 ντεσιμπέλ, για λόγους που θα εξηγηθούν παρακάτω.

Αμέσως μετά, κρος 24 dB/Oct LR, με σημείο τους 80 κύκλους, οπότε από δω και πέρα έχουμε 4 εξόδους σήματος, 2 high pass και 2 low pass.

Μετά ακολουθώντας την πορεία των χαμηλών συχνοτήτων του κρος, πάμε σε ένα στάδιο μίξης, όπου ενώνονται τα 2 κανάλια σε ένα μονοφωνικό κανάλι μπάσου. Για να μην υπάρχει ψαλίδισμα σε αυτό το σημείο του αθροίσματος της στάθμης 2 καναλιών, έχει δοθεί προηγουμένως η πτώση στάθμης κατά 6 ντεσιμπέλ.

Η μονοφωνική έξοδος μπάσου είναι 3πλη, έχουμε δηλαδή 3 εξόδους ομοιου σήματος.

Η μία έξοδος μπάσου, αφού περάσει από ένα στάδιο eq, κατευθύνεται σε ένα στάδιο μίξης, όπου αθροιζεται αυτό το κανάλι με τα δύο κανάλια High pass του κρος, οπότε έχουμε και πάλι πλήρους φάσματος σήμα για τα ηχεία, αλλά με μονοφωνικό Μπάσο στις 2 πρώτες οκτάβες.

Φυσικά υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης στάθμης και eq πριν το sum στα κυρίως ηχεία.

Πριν πάει το σήμα στην έξοδο των κυρίως ηχείων, περνάει από ένα module delay, για χρονική ευθυγράμμιση με τα σαμπ.

Οι άλλες 2 έξοδοι χαμηλών συχνοτήτων, αφού περάσουν από ένα στάδιο eq (με δυνατότητα volume) και ένα στάδιο delay, κατευθυνονται στις διαθέσιμες εξόδους για τα 2 σαμπ.

Αυτό είναι το βασικό πακέτο που έγινε στο graph της μετρικ.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.172
Reaction score
35.576
Bridged πιθανόν να είναι καλύτερα για τα ηχεία σου. Το έχεις δοκιμάσει;
sorry για το offtopic Γιάννη.

Οι προδιαγραφές του FA 502 (ο 503 που έχω έχει απλώς έναν πρόσθετο 100ρη ncore αλλά δίχως ψύξη με προτεινόμενη χρήση την οδήγηση υψηλών) είναι
2x500w @ 4 ωμ
2x350w @ 8 ωμ
BTL
1000w @ 4 ωμ
1200w @ 8 ωμ

δεν νομίζω να κέρδιζα κάτι ιδιαίτερο, πέραν της μεγαλύτερης συνολικής διαθέσιμης ισχύος για τη μονάδα χαμηλών (η οποία επί του παρόντος τροφοδοτείται με 500w, με γεφύρωση θα είχα 1000w @ 4 ωμ για όλους τους δρόμους) με κόστος την αδυναμία του ενισχυτή να κατεβεί σε πιο χαμηλά ωμ.
 

Μηνύματα
13.577
Reaction score
11.119
Ναι, η μετρικ δείχνει να δουλεύει απροβληματιστα πλέον.

Το λοιπόν, ας εξηγήσω τη ρύθμιση της μετρικ.

Πρώτο στάδιο επεξεργασίας, ένα στριπ + eq, που προσφέρει με 3 φίλτρα μια ταργκετ κερβ συνολικής πτώσης 9 ντεσιμπέλ.
Επίσης, σε αυτό το στάδιο εφαρμόστηκε μια πτώση στάθμης κατά 6 ντεσιμπέλ, για λόγους που θα εξηγηθούν παρακάτω.

Αμέσως μετά, κρος 24 dB/Oct LR, με σημείο τους 80 κύκλους, οπότε από δω και πέρα έχουμε 4 εξόδους σήματος, 2 high pass και 2 low pass.

Μετά ακολουθώντας την πορεία των χαμηλών συχνοτήτων του κρος, πάμε σε ένα στάδιο μίξης, όπου ενώνονται τα 2 κανάλια σε ένα μονοφωνικό κανάλι μπάσου. Για να μην υπάρχει ψαλίδισμα σε αυτό το σημείο του αθροίσματος της στάθμης 2 καναλιών, έχει δοθεί προηγουμένως η πτώση στάθμης κατά 6 ντεσιμπέλ.

Η μονοφωνική έξοδος μπάσου είναι 3πλη, έχουμε δηλαδή 3 εξόδους ομοιου σήματος.

Η μία έξοδος μπάσου, αφού περάσει από ένα στάδιο eq, κατευθύνεται σε ένα στάδιο μίξης, όπου αθροιζεται αυτό το κανάλι με τα δύο κανάλια High pass του κρος, οπότε έχουμε και πάλι πλήρους φάσματος σήμα για τα ηχεία, αλλά με μονοφωνικό Μπάσο στις 2 πρώτες οκτάβες.

Φυσικά υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης στάθμης και eq πριν το sum στα κυρίως ηχεία.

Πριν πάει το σήμα στην έξοδο των κυρίως ηχείων, περνάει από ένα module delay, για χρονική ευθυγράμμιση με τα σαμπ.

Οι άλλες 2 έξοδοι χαμηλών συχνοτήτων, αφού περάσουν από ένα στάδιο eq (με δυνατότητα volume) και ένα στάδιο delay, κατευθυνονται στις διαθέσιμες εξόδους για τα 2 σαμπ.

Αυτό είναι το βασικό πακέτο που έγινε στο graph της μετρικ.
Δεν είναι τίποτα ακαταλαβίστικο που να το φοβάται ο κόσμος. Με την ίδια ακριβώς λογική λειτουργεί και το APO Eq για τους υπολογιστές.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.743
ο 503 που έχω έχει απλώς έναν πρόσθετο 100ρη ncore αλλά δίχως ψύξη με προτεινόμενη χρήση την οδήγηση υψηλών
Τέλεια.

Αφήνεις ασυνδετη την πλακέτα του παθητικού κρος, συνδέεις κάθε κανάλι του ncore σε ένα μεγάφωνο του ηχείου, ορίζεις σημεία κρος και τέλος.

Εφόσον έχεις 3 κανάλια οδήγησης, η κατάσταση έτσι οφείλει να γίνει.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.172
Reaction score
35.576
Τέλεια.

Αφήνεις ασυνδετη την πλακέτα του παθητικού κρος, συνδέεις κάθε κανάλι του ncore σε ένα μεγάφωνο του ηχείου, ορίζεις σημεία κρος και τέλος.

Εφόσον έχεις 3 κανάλια οδήγησης, η κατάσταση έτσι οφείλει να γίνει.

Χε χε... έλα όμως που έχει παιχτεί .... Ζαπαντίλα. Ο τρίτος δρόμος των 100w έχει σκοπίμως αφεθεί ασύνδετος στο κουτί με εξόδους που φτιάχτηκε πάνω στην πλάτη 503, έξοδο στα ηχεία δίνουν μόνο οι δύο NC500MP, ο NC100 δεν χρησιμοποιείται, αλλά υπάρχει αναμονή για την προενίσχυση που κανονικά πηγαίνει εκεί, με σκοπό να οδηγήσει δύο σαμπ (ένα ανά κανάλι). Για τον οποίο 3ο δρόμο (δεν αναφέρομαι σε λοατκι μην παρεξηγηθώ) το DSP έχει χωριστά 15 biquads διαθέσιμα ώστε να έρθει στα ίσα (3x15 δίνει το ADAU1450 που φοράνε οι fusion).
Και εννοείται υπάρχει πάντα η δυνατότητα για κατάργηση του κρος εάν ακυρωθεί το παραπάνω. Γι' αυτό και προτίμησα (ο Ζαπ το πρότεινε, σιγά μην το σκεφτόμουν εγώ) το 503 έναντι του 502. Τσάμπα πράμα. Πραγματικά τσάμπα.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.638
Reaction score
27.516
Τι να οδηγήσεις ρε συ με το 1χ100? σαμπ ? ας γελάσω.
Βάλτο επάνω να οδηγείς κανονικά το τουίτερ και αν θέλεις παίρνεις κάποιο άλλο για σαμπ. Αυτό αν κληθεί να οδηγήσει ότιδήποτε άλλο από τουίτερ θα τσουρουφλιστεί αφού δεν έχει ψύξη.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.172
Reaction score
35.576
Τι να οδηγήσεις ρε συ με το 1χ100? σαμπ ? ας γελάσω.
Βάλτο επάνω να οδηγείς κανονικά το τουίτερ και αν θέλεις παίρνεις κάποιο άλλο για σαμπ. Αυτό αν κληθεί να οδηγήσει ότιδήποτε άλλο από τουίτερ θα τσουρουφλιστεί αφού δεν έχει ψύξη.

Έγραψα, ότι παίρνω την προενίσχυση που πηγαίνει στον NC100, ο τελευταίος δεν οδηγεί τίποτα, μένει ασύνδετος.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Πριν πάει το σήμα στην έξοδο των κυρίως ηχείων, περνάει από ένα module delay, για χρονική ευθυγράμμιση με τα σαμπ.
Ελπίζω να δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσω τα delay της κάθε μιας απο τις 4 ηχητικές πηγές ξεχωριστά.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.106
Reaction score
35.613
ο @Dimifoot παρακαλουσε ολονυκτις, ηθελε παρα πολυ να ερθει να ασχοληθει με τη μετρικ, να τη σεταρει να την ψαξει να ασχοληθει καμια βδομαδα μερα νυχτα πανω της, επειδη την αγαπαει, τη γουσταρει πολυ, αλλα δε του εκανα το χατηρι, και θα ρθει να με περασει ενα χερι να μου το μετρησει μονο καποια στιγμη....
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.638
Reaction score
27.516
Έγραψα, ότι παίρνω την προενίσχυση που πηγαίνει στον NC100, ο τελευταίος δεν οδηγεί τίποτα, μένει ασύνδετος.
Δεν κατάλαβες , κάντον πάλι τρίδρομο , και βάλε το 1χ100 να παίζει το τουίτερ σε κάθε κανάλι.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
ο @Dimifoot παρακαλουσε ολονυκτις, ηθελε παρα πολυ να ερθει να ασχοληθει με τη μετρικ, να τη σεταρει να την ψαξει να ασχοληθει καμια βδομαδα μερα νυχτα πανω της, επειδη την αγαπαει, τη γουσταρει πολυ, αλλα δε του εκανα το χατηρι, και θα ρθει να με περασει ενα χερι να μου το μετρησει μονο καποια στιγμη....
Αν πας στην κουζίνα να φέρεις κανένα κρασί θα μου πέσει κατά λάθος από το μπαλκόνι.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.172
Reaction score
35.576
Δεν κατάλαβες , κάντον πάλι τρίδρομο , και βάλε το 1χ100 να παίζει το τουίτερ σε κάθε κανάλι.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να καταργήσω το κρος στα ηχεία μου, καθώς είναι μεν τρίδρομα αλλά το μεσαίο και το υψηλό παίρνουν από τις ίδιες μπόρνες. Συγγνώμη Γιάννη για την κατάχρηση του νήματος!
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.106
Reaction score
35.613
Σιγα μωρε και τι εγινε, λες και κανουμε μεταπτυχιακο στο Χαρβαντ στο νημα μου και μας πειραξαν και τα οφφ τοπικ.
παντως οι nc 400 λενε γενικως πως παιζουν καλυτερα απ τους nc1200, δενξερω τι παιζει με τις νεες πλατες FA
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.172
Reaction score
35.576
Σιγα μωρε και τι εγινε, λες και κανουμε μεταπτυχιακο στο Χαρβαντ στο νημα μου και μας πειραξαν και τα οφφ τοπικ.
παντως οι nc 400 λενε γενικως πως παιζουν καλυτερα απ τους nc1200, δενξερω τι παιζει με τις νεες πλατες FA

Οι πλάτες φορούν κι αυτές NCore αλλά στην υποτίθεται υποδεέστερη "MP" έκδοσή τους. "Υποτίθεται" γιατί μετρούν κατά τι χειρότερα, το οποίο είναι αμφίβολο εάν το ακούς, ενώ σίγουρα ακούς τη διαφορά σε ισχύ.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.079
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top