Abessalom
Βαρώνος
- Μηνύματα
- 21.172
- Reaction score
- 35.575
για εμφαση, εξαλλου δεν αποτελει τεκμηριο στο δικαστηριο
Με τέτοια ηχεία; Στανταράκι τα ισόβια.
για εμφαση, εξαλλου δεν αποτελει τεκμηριο στο δικαστηριο
Είναι μικρές οι αποστάσεις για το σχέδιο που είχα κατά νου...Διότι με τέτοιες θα μπορούσε να ισχύσει εφόσον έμπαινε και ισοδύναμο delay εννοείται,αντίστροφο - και όχι ορθόδοξο αφού τα sub είναι κολλημένα στο τοίχωμα - καρδιοειδές μοτίβο επικεντρωμένο σε ζώνη από μέσον της τρίτης οκτάβας και άνω...Στο setup με τα Triton η απόσταση μεταξύ των ακουστικών κέντρων είναι περίπου 130 εκατοστά,ενώ και τα main είναι κροσαρισμένα στα 80 Hz με τα sub να εκπέμπουν τα ίδια σε ολόκληρη την τρίτη οκτάβα - αφού έτσι θα είχε αντίκρυσμα η πρόβλεψη για καρδιοειδές μοτίβο πάνω σε αυτήν..Έχεις κάνει μετρήσεις με REW για να δείξεις κάποιο spectrogram;Σορρυ, @Bhutia περίπου 60-90 ποντους τα ηχεια με τα σαμπ, αναλογως πως θα τα μετρησεις
Στείλτα Γιάννη, αν και δεν έχει νόημα να βλέπουμε χρόνους διότι τα delays δεν ήρθαν ποτέ σωστά.Θα μας τα πει αναλυτικα ο παντα υπομενετικος, παντα προθυμος και παντα ακριβης dimifoot οταν μπορεσει οταν χαλαρωσει κι οταν εχει ευκαιρια φυσικα.
μετρησε τα παντα με διαφορους τροπους αλλα λογικα τα χω στον υπολογιστη μου, αν δε τα θυμαται απ εξω του τα στελνωΜε ένα e-mail
Δεν είναι εφικτό.το σχέδιο που είχα κατά νου.
Μαξ συχνότητα αυτή κατωθεν της συχνότητας συντονισμου των 8 μπας ριφλεξ που έχεις εκεί μέσα. 30 ίσως, 35 μάξιμουμ.σεταπ μ ενα 2.2 σετ με φουλ ρειντζ ηχεια η εστω μ ενα κρος στα 50 και τα σαμπ .2 να παιζουν εως 50 η εστω μαξ 80
Θα μπορούσε να εφαρμοστεί με Core Sub (ή δύο 18S daisy chained ανά ηχειακό κανάλι) και ακολούθως φραγή στα bass reflex από τα main συνοδεία ανάλογου κροσαρίσματος...Δεν είναι εφικτό.
Με 18ς θα ήταν. (4).
Τώρα έχουμε ένα σαμπ με ένα 10" και ένα ηχειοσαμπ με τέσσερα 9", και το πρώτο έχει πασιβ ραντιέιτορ, το δεύτερο 4 μπας ριφλεξ να με το συμπάθιο. Άντε γειά ποιος θα ακυρώσει ποιον, και δεν είναι μόνο θέμα επιφάνειας, είναι κυρίως χρονισμού, έχουμε διαφορετικούς χρονισμούς μεταξύ μεγαφωνων διαφορετικών ηχειακων πηγών, αλλά και μεταξύ των 4 μεγαφωνων της μιας με το ένα της άλλης (1,80 το ηχείο) κι άσε τα μπαουνταρις, θρήνος, κι έχουμε επιπρόσθετα άλλους χρονισμούς μπας ριφλεξ, παθητικων ακτινοβολητων και μινττουίτερ, δηλαδή ή τρινοβ ή Μπούτιας, μηδέν ενδιάμεσο.
Ούτε το σενάριο του νταποστ δεν είναι εφικτό, για όμοιους λόγους.
Παρακαλώ, δε θέλω να αναλύσω τίποτα παραπάνω, όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Επιτρέψτε μου να είμαι εντελώς κάθετος, και θα διαφωνήσω με οποιονδήποτε πει κάτι άλλο.
Όλα είναι θέμα κυρίως τοποθέτησης και έπειτα δυνατοτητων των ηχειακων πηγών, σε συνδυασμό με τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά τους.
Στην υπάρχουσα τοποθέτηση, το σενάριο 2.2 είναι το μόνο εφικτό σενάριο, ενώ η (όχι απαραίτητη) μονοφωνηση της δεύτερης οκτάβας θα δώσει απλώς ένα μικρό έξτρα προτέρημα, ενώ η μονοφωνηση της πρώτης, λίγο μεγαλύτερο, μα και πάλι μικρής αξίας, μα φασουλι το φασουλι πας σε τέτοια μάχη.
Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στην υπάρχουσα διάταξη παύλα τοποθέτηση, θεωρώ αμαρτία να μην γίνουν προσπάθειες μικρομετρικης βελτίωσης με αλλαγές θέσης, γωνίας, ύψους, κλπ. Toe in; βεβαίως, πόσο; μετρήσεις παρακαλώ. 5 πόντους εμπρός, 5 πόντους πίσω, δεξιά αριστερά, και 10 και 15 παρακαλώ. Αυτά τα θεωρώ σημαντικά σε κάθε στήσιμο, και είναι χρονοβόρα και κουραστικά και τα απεχθάνομαι, αλλά χρειάζονται.
Το σαμπ να βλέπει το μεγάφωνο μπροστά ή πίσω στον τοίχο; ή προς τα μέσα ή προς τα έξω; για να μη πω και προς τα κάτω, αλλά όλα θέλουν παίδεμα, κι αυτά έχουν σημασία, όχι η κεφαλή στο πικάπ.
Προφανώς δε τα λέω μόνο για το Γιαννάκη, νομίζω είναι σαφές.
ΥΓ. Όσον αφορά επιφάνεια μεγαφωνων, καλώς ή κακώς, τούτα τα ηχεία θα δέσουν όμορφα με 2 κορ σαμπς, δηλαδή 6.5 θαουζαντ γιούρος, μπατ πλιζ, ντοντ, φατα τα ιδια λεφτά σε 3 ακόμα δορυφόρους για 5.2 σύνολο. Μετά, θα δούμε, κάτσε να το μετρήσουμε το 5.2 και θα σου πω. Έχουν γνώση οι φύλακες.
Α να γειά σου, αυτό ακριβώς.Θα μπορούσε να εφαρμοστεί με Core Sub (ή δύο 18S daisy chained ανά ηχειακό κανάλι) και ακολούθως φραγή στα bass reflex από τα main συνοδεία ανάλογου κροσαρίσματος...
λιγο η μαλλον πολυ υπερβολικο δεν ειναι αυτο ρε Κωστα; Το ακουσες πως επαιζε χωρις σαμπ!Α να γειά σου, αυτό ακριβώς.
Εγκζάκτλι.
Δυστυχώς σε τούτο το σενάριο, η μάζα των 8 τεμαχίων 9" των ηχείων, στην πράξη, ισοδυναμεί με ένα κλαιν μαιν 310, όσο απίστευτο κι αν φαίνεται εκ πρώτης. Μετρήσεις 20 ντιμπι κάτω ολοβερ.
Ναι, πρακτικά, όπως τόνισα, σε μομπι δε χρειαζόταν σαμπ.λιγο η μαλλον πολυ υπερβολικο δεν ειναι αυτο ρε Κωστα; Το ακουσες πως επαιζε χωρις σαμπ!
το δα αλλα πιστεψα πως το πες αυτο με ανοιχτες τρυπες. Οταν τις κλεισαμε ειχε πολυ μεγαλη πτωση σταθμης , αλλα με τα κορ ισως να μη το καταλαβαιναμε κανΝαι, πρακτικά, όπως τόνισα, σε μομπι δε χρειαζόταν σαμπ.
Άμα κλείσεις τις τρύπες όμως, θες κορ.
Ίσως δεν πρόσεξες πως ο Μπούτιας το πρότεινε με κλειστά τα μπας ριφλέξ των ηχείων..
Θα ξανα υποβαλω την ιδια ερωτηση ........ειναι ''εγκυκλοπαιδικη'' .εξυπνο....!!! σατανικο................!
Ποια ειναι η αποσταση των δυο κατω woofers με τα δυο επανω ?
Μαλλον ο Γιαννης θα απαντησει αν θελει .....
Για να κατανοούμε τους παράγοντες που παίζουν ρόλο και για λόγους ακρίβειας,ο ίδιος ξεκίνησα στο παράλληλο Σύμπαν από τον περασμένο Ιούλιο,χειριζόμενος όμως παράλληλα 4 διαφορετικά setup σε πολλαπλές παραλλαγές και χωρίς βιασύνες - δια ευνόητους λόγους - περνώντας κάθε διαδοχικό στάδιο από ακροάσεις εβδομάδων.Αν βιαζόμουν,θα μπορούσα να φτιάξω τα πάντα στην τελική τους μορφή σε ένα μήνα,αφού κάθε διαδοχικό στάδιο εξέλιξης το είχα ήδη σχεδιάσει στο νου προτού να δοκιμαζόταν.Επιπρόσθετα,δεν χειρίζομαι κανένα ηχείο σε bass reflex μορφή...Με κλειστές τις τρύπες έχανε αρκετή δύναμη.
Με ανοικτές τρύπες, η συχνότητα της οπής θα πέφτει μέσα στην πρώτη οκτάβα και θα μπερδεύει, άρα θα πρέπει να κροσαριστεί ψηλότερα ώστε να μην βγαίνει κάτι από την τρύπα. Βλέποντας τα διαγράμματα ως έχουν, συμφέρει κάπου στους 50Hz, ώστε στα 25Hz να είναι 24db κάτω.
Κάτι για τον χρονισμό ηχείου-σαμπ:
Γίνεται με ένα τόνο αναφοράς από το τουίτερ (ιιιιιιιπ) και μετά ξεκινάει το σαμπ. Το οποίο όμως κάνει βββββΒΒΒΒΒ. Και αυτό το βββββ δεν είναι ακαριαίο, δεν έχει ακρίβεια. Και αν έχεις να το κάνεις πολλές φορές, δεν έχει επαναληψιμότητα στην μέτρηση και είναι κουραστικό.
Αν διαλέξεις άλλη συχνότητα στο σαμπ, ψηλότερα για να μην κάνει ββββΒΒΒΒ, πες 50-60Hz, μπορεί να πέφτεις σε ακυρώσεις (πέσαμε) και να χάνεις χρόνο ξύνοντας το κεφάλι σου γιατί βγαίνουν περίεργα νούμερα.
Μετά αν θες να χρονίσεις το μονοφωνικό μπάσο από την μέτρικ στο κυρίως ηχείο, πέφτεις πάνω στο πορτ όταν ξεκινάει το βββΒΒΒ. Αρα πάλι πρέπει να πας πιο πάνω, και πέφτεις στην ακύρωση.
Όταν τώρα έχεις να χρονίσεις 2 σαμπ και 2 ηχεία, και μετά ανακαλύπτεις πως έχεις ακόμα 2 ηχεία με μονοφωνικό περιεχόμενο από τα σαμπ μέσω μέτρικ, και όλα μεταξύ τους..... και μετά και Eq, σόρυ γκάιζ, δεν βγαίνει σε 2-3 ώρες. Θέλει 12ωρα και βάλε. Ο μπούτιας ξεκίνησε στην προηγούμενη καραντίνα και πριν λίγες μέρες τα έφερε, οίκτο δηλαδή.
Και ο άλλος ήθελε να κουνάμε και ηχεία πέρα δώθε. Ούτε σε 5 χρόνια δεν θα τελειώναμε