Ηχητικές και γευστικές απολαύσεις στην Θεσσαλονίκη - To Kοτσιδόσπιτο


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Σορρυ, @Bhutia περίπου 60-90 ποντους τα ηχεια με τα σαμπ, αναλογως πως θα τα μετρησεις
Είναι μικρές οι αποστάσεις για το σχέδιο που είχα κατά νου...Διότι με τέτοιες θα μπορούσε να ισχύσει εφόσον έμπαινε και ισοδύναμο delay εννοείται,αντίστροφο - και όχι ορθόδοξο αφού τα sub είναι κολλημένα στο τοίχωμα - καρδιοειδές μοτίβο επικεντρωμένο σε ζώνη από μέσον της τρίτης οκτάβας και άνω...Στο setup με τα Triton η απόσταση μεταξύ των ακουστικών κέντρων είναι περίπου 130 εκατοστά,ενώ και τα main είναι κροσαρισμένα στα 80 Hz με τα sub να εκπέμπουν τα ίδια σε ολόκληρη την τρίτη οκτάβα - αφού έτσι θα είχε αντίκρυσμα η πρόβλεψη για καρδιοειδές μοτίβο πάνω σε αυτήν..Έχεις κάνει μετρήσεις με REW για να δείξεις κάποιο spectrogram;
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
Θα μας τα πει αναλυτικα ο παντα υπομενετικος, παντα προθυμος και παντα ακριβης dimifoot οταν μπορεσει οταν χαλαρωσει κι οταν εχει ευκαιρια φυσικα.
μετρησε τα παντα με διαφορους τροπους αλλα λογικα τα χω στον υπολογιστη μου, αν δε τα θυμαται απ εξω του τα στελνωΜε ένα e-mail
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
Θα μας τα πει αναλυτικα ο παντα υπομενετικος, παντα προθυμος και παντα ακριβης dimifoot οταν μπορεσει οταν χαλαρωσει κι οταν εχει ευκαιρια φυσικα.
μετρησε τα παντα με διαφορους τροπους αλλα λογικα τα χω στον υπολογιστη μου, αν δε τα θυμαται απ εξω του τα στελνωΜε ένα e-mail
Στείλτα Γιάννη, αν και δεν έχει νόημα να βλέπουμε χρόνους διότι τα delays δεν ήρθαν ποτέ σωστά.

Όσον αφορά μαγικές λύσεις, όποιος τις προτείνει να έρθει να τις εφαρμόσει.

Εγώ με την μέτρικ δεν θέλω πολλά πολλά. Ένα απλό κρος και 2.2, στις θέσεις που θα έχουν ήδη τοποθετηθεί τα ηχεία. Αν θέλετε μαγκιές, με τρίνοβ ή ντιράκ ευχαρίστως.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
το σχέδιο που είχα κατά νου.
Δεν είναι εφικτό.

Με 18ς θα ήταν. (4).

Τώρα έχουμε ένα σαμπ με ένα 10" και ένα ηχειοσαμπ με τέσσερα 9", και το πρώτο έχει πασιβ ραντιέιτορ, το δεύτερο 4 μπας ριφλεξ να με το συμπάθιο. Άντε γειά ποιος θα ακυρώσει ποιον, και δεν είναι μόνο θέμα επιφάνειας, είναι κυρίως χρονισμού, έχουμε διαφορετικούς χρονισμούς μεταξύ μεγαφωνων διαφορετικών ηχειακων πηγών, αλλά και μεταξύ των 4 μεγαφωνων της μιας με το ένα της άλλης (1,80 το ηχείο) κι άσε τα μπαουνταρις, θρήνος, κι έχουμε επιπρόσθετα άλλους χρονισμούς μπας ριφλεξ, παθητικων ακτινοβολητων και μινττουίτερ, δηλαδή ή τρινοβ ή Μπούτιας, μηδέν ενδιάμεσο.

Ούτε το σενάριο του νταποστ δεν είναι εφικτό, για όμοιους λόγους.

Παρακαλώ, δε θέλω να αναλύσω τίποτα παραπάνω, όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Επιτρέψτε μου να είμαι εντελώς κάθετος, και θα διαφωνήσω με οποιονδήποτε πει κάτι άλλο.

Όλα είναι θέμα κυρίως τοποθέτησης και έπειτα δυνατοτητων των ηχειακων πηγών, σε συνδυασμό με τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά τους.

Στην υπάρχουσα τοποθέτηση, το σενάριο 2.2 είναι το μόνο εφικτό σενάριο, ενώ η (όχι απαραίτητη) μονοφωνηση της δεύτερης οκτάβας θα δώσει απλώς ένα μικρό έξτρα προτέρημα, ενώ η μονοφωνηση της πρώτης, λίγο μεγαλύτερο, μα και πάλι μικρής αξίας, μα φασουλι το φασουλι πας σε τέτοια μάχη.

Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στην υπάρχουσα διάταξη παύλα τοποθέτηση, θεωρώ αμαρτία να μην γίνουν προσπάθειες μικρομετρικης βελτίωσης με αλλαγές θέσης, γωνίας, ύψους, κλπ. Toe in; βεβαίως, πόσο; μετρήσεις παρακαλώ. 5 πόντους εμπρός, 5 πόντους πίσω, δεξιά αριστερά, και 10 και 15 παρακαλώ. Αυτά τα θεωρώ σημαντικά σε κάθε στήσιμο, και είναι χρονοβόρα και κουραστικά και τα απεχθάνομαι, αλλά χρειάζονται.

Το σαμπ να βλέπει το μεγάφωνο μπροστά ή πίσω στον τοίχο; ή προς τα μέσα ή προς τα έξω; για να μη πω και προς τα κάτω, αλλά όλα θέλουν παίδεμα, κι αυτά έχουν σημασία, όχι η κεφαλή στο πικάπ.


Προφανώς δε τα λέω μόνο για το Γιαννάκη, νομίζω είναι σαφές.






ΥΓ. Όσον αφορά επιφάνεια μεγαφωνων, καλώς ή κακώς, τούτα τα ηχεία θα δέσουν όμορφα με 2 κορ σαμπς, δηλαδή 6.5 θαουζαντ γιούρος, μπατ πλιζ, ντοντ, φατα τα ιδια λεφτά σε 3 ακόμα δορυφόρους για 5.2 σύνολο. Μετά, θα δούμε, κάτσε να το μετρήσουμε το 5.2 και θα σου πω. Έχουν γνώση οι φύλακες.;)
 
Last edited:

Μηνύματα
13.583
Reaction score
11.122
Μέχρι τώρα λέμε "πληρώστε έναν ειδικό να σας μετρήσει το χώρο και να προτείνει λύσεις". Τώρα λέμε "πληρώστε ένα μεταφορέα να κάνει τις απαραίτητες μετακινήσεις στα ηχεία για να δούμε πού θα τα βάλουμε". :roflmao:
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
Παντως για μην αδικησω η να φανει πως δεν εκανε κατι σωστα ο dimi, να υπενθυμισω πως τα εκανε ολα ομορφα περιποιημενα, προσεχτικα και μεθοδικα.
απλα το μανιφεστο 😜 σχέδιο μεγαλεπιβολο του Κωστα—Ζαπαντη ειχε σε συνδυασμο με τη Μετρικ πολυ μεγαλη δυσκολια στην πραξη, οπου ειχαμε στην ουσια 6 διαφορετικες πηγες να συγχρονισουμε σε delay, dsps και συνδυασμους cross οπου ηταν πρακτικα πολυ ζορικα τα πραγματα.

ο ντιμι επειδη αγαπαει πολυ και τη Μετρικ, παιδευτηκε παρα πολυ η αληθεια, δεν ειχαμε δυστυχως πολυ χρονο και το φεραμε μεχρι ενα σημειο πολυ καλο, που πιστευω βεβαια οτι παιρνει βελτιωση. Ηταν ζορικα το παραδεχομαι.
Το διορθωσα το συμμαζεψα λιγο ακομα
μετα μονος ενα τσικ βελτιωθηκε.

επισης φτιαξαμε κι ενα δευτερο σεταπ με δυο στερεο φουλ ρειντζ ηχεια μονο νορμαλ με dsp που παιζει εξαιρετικα χωρις να νιωθεις ιδιαιτερα ανω των πχ 35hz πως σου λειπουν τα σαμπ, πραγματικα.

αυτο που μενει πιστευω ειναι δουμε κι ενα πρακτικα πιο ευχρηστο και ευκολο να το τελειοποιησουμε σεταπ μ ενα 2.2 σετ με φουλ ρειντζ ηχεια η εστω μ ενα κρος στα 50 και τα σαμπ .2 να παιζουν εως 50 η εστω μαξ 80 με dsp και απλουστερα delayμονο που πιστευω θα παιξει καλυτερα και σωστοτερα με λιγοτερη πιεση.

οτι και να γινει τον υπερευχαριστω για τη βοηθεια τη γνωση του και τον κοπο του, οπως επισης αντιστοιχα και τον Κωστα φυσικα!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Τες πα, απλώς να επισημάνω πως αυτά τα θέματα είναι μόνο για πολύ δυνατούς λύτες, δηλαδή θα ήθελα να δω τον μπούτια να παιδεύεται με αυτό επί τριμήνου σε πλήρες λοκνταουν.

Η επόμενη επιλογή, σχωρέστε με, ονλι τρινοβ.

σεταπ μ ενα 2.2 σετ με φουλ ρειντζ ηχεια η εστω μ ενα κρος στα 50 και τα σαμπ .2 να παιζουν εως 50 η εστω μαξ 80
Μαξ συχνότητα αυτή κατωθεν της συχνότητας συντονισμου των 8 μπας ριφλεξ που έχεις εκεί μέσα. 30 ίσως, 35 μάξιμουμ.

Για να βρεθεί το βέλτιστο αυτής, χρειάζονται μετακινήσεις αρχικώς των ηχείων, και μετά των σαμπ.

Στο τέλος, και μόνον η ρύθμιση φάσης με τόνο στο σημείο κρος (πχ 33 κύκλους), θα αρκεί. Δε χρειάζεται καμία περαιτέρω παρέμβαση χρονισμού.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Δεν είναι εφικτό.

Με 18ς θα ήταν. (4).

Τώρα έχουμε ένα σαμπ με ένα 10" και ένα ηχειοσαμπ με τέσσερα 9", και το πρώτο έχει πασιβ ραντιέιτορ, το δεύτερο 4 μπας ριφλεξ να με το συμπάθιο. Άντε γειά ποιος θα ακυρώσει ποιον, και δεν είναι μόνο θέμα επιφάνειας, είναι κυρίως χρονισμού, έχουμε διαφορετικούς χρονισμούς μεταξύ μεγαφωνων διαφορετικών ηχειακων πηγών, αλλά και μεταξύ των 4 μεγαφωνων της μιας με το ένα της άλλης (1,80 το ηχείο) κι άσε τα μπαουνταρις, θρήνος, κι έχουμε επιπρόσθετα άλλους χρονισμούς μπας ριφλεξ, παθητικων ακτινοβολητων και μινττουίτερ, δηλαδή ή τρινοβ ή Μπούτιας, μηδέν ενδιάμεσο.

Ούτε το σενάριο του νταποστ δεν είναι εφικτό, για όμοιους λόγους.

Παρακαλώ, δε θέλω να αναλύσω τίποτα παραπάνω, όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Επιτρέψτε μου να είμαι εντελώς κάθετος, και θα διαφωνήσω με οποιονδήποτε πει κάτι άλλο.

Όλα είναι θέμα κυρίως τοποθέτησης και έπειτα δυνατοτητων των ηχειακων πηγών, σε συνδυασμό με τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά τους.

Στην υπάρχουσα τοποθέτηση, το σενάριο 2.2 είναι το μόνο εφικτό σενάριο, ενώ η (όχι απαραίτητη) μονοφωνηση της δεύτερης οκτάβας θα δώσει απλώς ένα μικρό έξτρα προτέρημα, ενώ η μονοφωνηση της πρώτης, λίγο μεγαλύτερο, μα και πάλι μικρής αξίας, μα φασουλι το φασουλι πας σε τέτοια μάχη.

Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στην υπάρχουσα διάταξη παύλα τοποθέτηση, θεωρώ αμαρτία να μην γίνουν προσπάθειες μικρομετρικης βελτίωσης με αλλαγές θέσης, γωνίας, ύψους, κλπ. Toe in; βεβαίως, πόσο; μετρήσεις παρακαλώ. 5 πόντους εμπρός, 5 πόντους πίσω, δεξιά αριστερά, και 10 και 15 παρακαλώ. Αυτά τα θεωρώ σημαντικά σε κάθε στήσιμο, και είναι χρονοβόρα και κουραστικά και τα απεχθάνομαι, αλλά χρειάζονται.

Το σαμπ να βλέπει το μεγάφωνο μπροστά ή πίσω στον τοίχο; ή προς τα μέσα ή προς τα έξω; για να μη πω και προς τα κάτω, αλλά όλα θέλουν παίδεμα, κι αυτά έχουν σημασία, όχι η κεφαλή στο πικάπ.


Προφανώς δε τα λέω μόνο για το Γιαννάκη, νομίζω είναι σαφές.






ΥΓ. Όσον αφορά επιφάνεια μεγαφωνων, καλώς ή κακώς, τούτα τα ηχεία θα δέσουν όμορφα με 2 κορ σαμπς, δηλαδή 6.5 θαουζαντ γιούρος, μπατ πλιζ, ντοντ, φατα τα ιδια λεφτά σε 3 ακόμα δορυφόρους για 5.2 σύνολο. Μετά, θα δούμε, κάτσε να το μετρήσουμε το 5.2 και θα σου πω. Έχουν γνώση οι φύλακες.;)
Θα μπορούσε να εφαρμοστεί με Core Sub (ή δύο 18S daisy chained ανά ηχειακό κανάλι) και ακολούθως φραγή στα bass reflex από τα main συνοδεία ανάλογου κροσαρίσματος...

Και στην τρέχουσα κατάσταση παραμένει η απαίτηση για Spectrogram...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Θα μπορούσε να εφαρμοστεί με Core Sub (ή δύο 18S daisy chained ανά ηχειακό κανάλι) και ακολούθως φραγή στα bass reflex από τα main συνοδεία ανάλογου κροσαρίσματος...
Α να γειά σου, αυτό ακριβώς.

Εγκζάκτλι.

Δυστυχώς σε τούτο το σενάριο, η μάζα των 8 τεμαχίων 9" των ηχείων, στην πράξη, ισοδυναμεί με ένα κλαιν μαιν 310, όσο απίστευτο κι αν φαίνεται εκ πρώτης. Μετρήσεις 20 ντιμπι κάτω ολοβερ.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
Α να γειά σου, αυτό ακριβώς.

Εγκζάκτλι.

Δυστυχώς σε τούτο το σενάριο, η μάζα των 8 τεμαχίων 9" των ηχείων, στην πράξη, ισοδυναμεί με ένα κλαιν μαιν 310, όσο απίστευτο κι αν φαίνεται εκ πρώτης. Μετρήσεις 20 ντιμπι κάτω ολοβερ.
λιγο η μαλλον πολυ υπερβολικο δεν ειναι αυτο ρε Κωστα; Το ακουσες πως επαιζε χωρις σαμπ!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
λιγο η μαλλον πολυ υπερβολικο δεν ειναι αυτο ρε Κωστα; Το ακουσες πως επαιζε χωρις σαμπ!
Ναι, πρακτικά, όπως τόνισα, σε μομπι δε χρειαζόταν σαμπ.

Άμα κλείσεις τις τρύπες όμως, θες κορ.
Ίσως δεν πρόσεξες πως ο Μπούτιας το πρότεινε με κλειστά τα μπας ριφλέξ των ηχείων..

Το τοπ 2.2 έτσι υλοποιείται.

Άλλες επιλογές βεβαίως υπάρχουν, μα θέλουν άλλη τοποθέτηση, δηλαδή τοποθέτηση των ηχείων σα να τοποθετείς σαμπ, ίδιους κανόνες.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
Ναι, πρακτικά, όπως τόνισα, σε μομπι δε χρειαζόταν σαμπ.

Άμα κλείσεις τις τρύπες όμως, θες κορ.
Ίσως δεν πρόσεξες πως ο Μπούτιας το πρότεινε με κλειστά τα μπας ριφλέξ των ηχείων..
το δα αλλα πιστεψα πως το πες αυτο με ανοιχτες τρυπες. Οταν τις κλεισαμε ειχε πολυ μεγαλη πτωση σταθμης , αλλα με τα κορ ισως να μη το καταλαβαιναμε καν
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Το κλείσιμο της τρύπας γίνεται για να φύγουν προβλήματα συγχρονισμού.
Ανυπέρβλητα και άλυτα προβλήματα.
Μαζί βέβαια, φεύγει και το Μπάσο.
Η επιλογή είναι μονίμως αυτή, Μπάσο μπόλικο, ή άριστος συγχρονισμός; διαλέξτε.
Προφανώς η εμπορική επιλογή είναι μπόλικο Μπάσο, και δικαίως.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
Με κλειστές τις τρύπες έχανε αρκετή δύναμη.

Με ανοικτές τρύπες, η συχνότητα της οπής θα πέφτει μέσα στην πρώτη οκτάβα και θα μπερδεύει, άρα θα πρέπει να κροσαριστεί ψηλότερα ώστε να μην βγαίνει κάτι από την τρύπα. Βλέποντας τα διαγράμματα ως έχουν, συμφέρει κάπου στους 50Hz, ώστε στα 25Hz να είναι 24db κάτω.

Κάτι για τον χρονισμό ηχείου-σαμπ:

Γίνεται με ένα τόνο αναφοράς από το τουίτερ (ιιιιιιιπ) και μετά ξεκινάει το σαμπ. Το οποίο όμως κάνει βββββΒΒΒΒΒ. Και αυτό το βββββ δεν είναι ακαριαίο, δεν έχει ακρίβεια. Και αν έχεις να το κάνεις πολλές φορές, δεν έχει επαναληψιμότητα στην μέτρηση και είναι κουραστικό.

Αν διαλέξεις άλλη συχνότητα στο σαμπ, ψηλότερα για να μην κάνει ββββΒΒΒΒ, πες 50-60Hz, μπορεί να πέφτεις σε ακυρώσεις (πέσαμε) και να χάνεις χρόνο ξύνοντας το κεφάλι σου γιατί βγαίνουν περίεργα νούμερα.

Μετά αν θες να χρονίσεις το μονοφωνικό μπάσο από την μέτρικ στο κυρίως ηχείο, πέφτεις πάνω στο πορτ όταν ξεκινάει το βββΒΒΒ. Αρα πάλι πρέπει να πας πιο πάνω, και πέφτεις στην ακύρωση.

Όταν τώρα έχεις να χρονίσεις 2 σαμπ και 2 ηχεία, και μετά ανακαλύπτεις πως έχεις ακόμα 2 ηχεία με μονοφωνικό περιεχόμενο από τα σαμπ μέσω μέτρικ, και όλα μεταξύ τους..... και μετά και Eq, σόρυ γκάιζ, δεν βγαίνει σε 2-3 ώρες. Θέλει 12ωρα και βάλε. Ο μπούτιας ξεκίνησε στην προηγούμενη καραντίνα και πριν λίγες μέρες τα έφερε, οίκτο δηλαδή.

Και ο άλλος ήθελε να κουνάμε και ηχεία πέρα δώθε. Ούτε σε 5 χρόνια δεν θα τελειώναμε
 

Μηνύματα
215
Reaction score
336
εξυπνο....!!! σατανικο................!

Ποια ειναι η αποσταση των δυο κατω woofers με τα δυο επανω ?
Μαλλον ο Γιαννης θα απαντησει αν θελει .....
Θα ξανα υποβαλω την ιδια ερωτηση ........ειναι ''εγκυκλοπαιδικη'' .

Επισης , αν βγαλεις το καλυμμα της μπαφλας ωστε να φανουν τα σασι των μεγαφωνων ,
ειναι τa πλαστικα ,της sb ....?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Με κλειστές τις τρύπες έχανε αρκετή δύναμη.

Με ανοικτές τρύπες, η συχνότητα της οπής θα πέφτει μέσα στην πρώτη οκτάβα και θα μπερδεύει, άρα θα πρέπει να κροσαριστεί ψηλότερα ώστε να μην βγαίνει κάτι από την τρύπα. Βλέποντας τα διαγράμματα ως έχουν, συμφέρει κάπου στους 50Hz, ώστε στα 25Hz να είναι 24db κάτω.

Κάτι για τον χρονισμό ηχείου-σαμπ:

Γίνεται με ένα τόνο αναφοράς από το τουίτερ (ιιιιιιιπ) και μετά ξεκινάει το σαμπ. Το οποίο όμως κάνει βββββΒΒΒΒΒ. Και αυτό το βββββ δεν είναι ακαριαίο, δεν έχει ακρίβεια. Και αν έχεις να το κάνεις πολλές φορές, δεν έχει επαναληψιμότητα στην μέτρηση και είναι κουραστικό.

Αν διαλέξεις άλλη συχνότητα στο σαμπ, ψηλότερα για να μην κάνει ββββΒΒΒΒ, πες 50-60Hz, μπορεί να πέφτεις σε ακυρώσεις (πέσαμε) και να χάνεις χρόνο ξύνοντας το κεφάλι σου γιατί βγαίνουν περίεργα νούμερα.

Μετά αν θες να χρονίσεις το μονοφωνικό μπάσο από την μέτρικ στο κυρίως ηχείο, πέφτεις πάνω στο πορτ όταν ξεκινάει το βββΒΒΒ. Αρα πάλι πρέπει να πας πιο πάνω, και πέφτεις στην ακύρωση.

Όταν τώρα έχεις να χρονίσεις 2 σαμπ και 2 ηχεία, και μετά ανακαλύπτεις πως έχεις ακόμα 2 ηχεία με μονοφωνικό περιεχόμενο από τα σαμπ μέσω μέτρικ, και όλα μεταξύ τους..... και μετά και Eq, σόρυ γκάιζ, δεν βγαίνει σε 2-3 ώρες. Θέλει 12ωρα και βάλε. Ο μπούτιας ξεκίνησε στην προηγούμενη καραντίνα και πριν λίγες μέρες τα έφερε, οίκτο δηλαδή.

Και ο άλλος ήθελε να κουνάμε και ηχεία πέρα δώθε. Ούτε σε 5 χρόνια δεν θα τελειώναμε
Για να κατανοούμε τους παράγοντες που παίζουν ρόλο και για λόγους ακρίβειας,ο ίδιος ξεκίνησα στο παράλληλο Σύμπαν από τον περασμένο Ιούλιο,χειριζόμενος όμως παράλληλα 4 διαφορετικά setup σε πολλαπλές παραλλαγές και χωρίς βιασύνες - δια ευνόητους λόγους - περνώντας κάθε διαδοχικό στάδιο από ακροάσεις εβδομάδων.Αν βιαζόμουν,θα μπορούσα να φτιάξω τα πάντα στην τελική τους μορφή σε ένα μήνα,αφού κάθε διαδοχικό στάδιο εξέλιξης το είχα ήδη σχεδιάσει στο νου προτού να δοκιμαζόταν.Επιπρόσθετα,δεν χειρίζομαι κανένα ηχείο σε bass reflex μορφή...

Εσείς εδώ πάτε να συγχρονίσετε ηχειακές πηγές χωρίς εμπλοκή επεξεργαστή,με bass reflex που μένουν άφρακτα αφού δεν γίνεται να έβγαιναν εκτός παιγνιδιού συμπλεκόμενα με παθητικούς ακτινοβολητές από sub...Επιπλέον έχετε να χειριστείτε θεόβαρα main ηχεία...Ας ανατρέξουμε στο εναρκτήριο μήνυμα από το παράλληλο Σύμπαν και την προϋπόθεση που τέθηκε για ηχεία εύκολα μετακινήσιμα από ένα άτομο...

Ένα spectrogram βεβαίως μπορεί να περιγράψει το αποτέλεσμα καλύτερα από άπειρες παραγράφους.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Τα ευαγγέλια γράφουν επίσης ότι χρονισμός σαμπ με δορυφόρους με bass reflex δε γίνεται. Εκτός αν το κρος είναι στα 200 hertz, που δεν είναι.

Τα σαμπ ας έχουν ότι θέλουν, bass reflex, passive radiators, δε μας απασχολει.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
Όπως ακριβώς τα γράφουν οι @dapost και @Bhutia.
Αυτά δεν γίνονται, και σίγουρα δεν γίνονται στα πεταχτά. Το μόνο που μπορεί να οδηγήσει σε καλό αποτέλεσμα εντός μιας ημέρας ενασχόλησης, είναι ακριβώς η ίδια απλή προσέγγιση που εφαρμόσαμε με τα προηγούμενα ηχεία.

Στην ζωή μου εφαρμόζω απαρέγκλιτα τον κανόνα K.i.s.s. Μακρυά απο μπλεξίματα.

 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.597
Μηνύματα
2.945.522
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top