Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear


Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.607
Εδώ εππίτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Ενα χαλασμένο ρολόϊ είναι ένα χαλαμένο ρολοϊ και δεν λέει τίποτα. Ούτε δυο φορές την ημέρα ούτε ποτέ.
Είναι τελείως λάθος αυτή η άποψη. Οπως λάθος είναι και η άποψη του μισοάδειου ποτηριού.
Λες και θα μπορούσε ποτέ το άδειο να είναι μισό .
Το άδειο είναι πάντα άδειο.
Πράγμα που μπορεί να μην ισχύει για το γεμάτο.
Σαφεστατα κυριε μου, εχετε απολυτο δικιο...οχι μερικοι που σας λενε μισοτρελο, κουταμαρες. εσεις ειστε τελειως τρελος... Το προθεμα -ημί- ειναι συριζαίικο, δεν τα ειπαμε; :):):):roflmao:



Just joking John :angel:
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.157
Να σε ρωτήσω κι εγώ κάτι με τη σειρά μου.

Πες ότι κάνω λάθος με τα S3H. Πες ότι έχει δίκιο ο στουντιάς που quotαρες (που πολύ αμφιβάλλω) και είναι κάπως λαμπρά και ότι στον νεκρό ακουστικά χώρο μου αντισταθμίζεται, επειδή έχω απορρόφηση παντού. (Στο σαλόνι δεν τα έπαιξα ποτέ).

Ε και τι θα γίνει; Θα πάρω κάποιον στον λαιμό μου και θα παρασυρθεί σε λάθος αγορά;
Τι είναι, μωρό παιδί που θα πάρει τον λάθος δρόμο;
Άσε που όποιο μόνιτορ και να πάρει σε αυτό το επίπεδο λάθος δεν θα κάνει.
Γιαννη το προβλημα ειναι αλλου. Δεν μπαινει θεμα αν καποιο παιζει καλυτερα απ το αλλο. Καποιο θα παιζει (μικρη σημασια εχει). Ο τροπος γραφης σου ειναι απαξιωτικος προς ενα απ αυτα (και στο ηχειο και στο σαμπ της Neumann)

Τα Neumann για πολλα χρονια ηταν σημαια στα στουντιο, κορυφαιες κριτικες. Αυτοι ρε γμτ δεν καταλαβαιναν αν ξυριζαν? Το γεγονος οτι δεν αλλαζουν μοντελα εδω και πολλα χρονια κατι λεει κι αυτο. Οπως λενε στο ποδοσφαιρο "ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ!"

Αποκλειες το γεγονος να μην τα βοηθησε το στησιμο η ο χωρος σου? Και δεν αναφερομαι φυσικα μονο στα Neumann.

Εγω επι σειρα ετων οταν επαιζα στερεο ειχα ενα οκταιντσο γουφερ που το χρησιμοποιουσα μονο στον κινηματογραφο. Δεν μου δημιουργουσε προβλημα αλλα ουτε και στη μουσικη οταν σπανια επαιζε. Οταν πηρα το Φοκαλ το 11ιντσο δεν μπορουσα να τ ακουσω. Το εχω γραψει κατ επαναληψη εδω. Για δυο-τρεις μηνες το σαμπ ηταν κλειστο (μουγκριζε μονο που το συνεδεεα). Καποτε ηρθε στο σπιτι η μετρικ. Επαιξε καπως αλλα παλι χεσε μεσα. Μου μιλησε ο Κωστας για τις μπασοπαγιδες στις 4 γωνιες και πως να τις κανω. Το εκανα και ημουν μια χαρα. Ομως αλλαξα μετα και τη διαρυθμιση οποτε ξανα προβλημα (καθομουν κατα μηκος του δωματιου κι εβαλα το συστημα στο πλατος). Και παλι στο τηλ ο Κωστας μου ειπε να βαλω αποροφηση και διαχυση πισω απο την θεση ακροασης συν αποσταση απο τον πισω τοιχο 1 μετρο. Επιτελους αγαλιαση.
Τωρα μου λενε οτι επειδη εχω βαλει πολλους δορυφορους το σαμπ απο μονο του δεν επαρκει. Οποτε με την πρωτη ευκαιρια και παλι θα κανω τα δεοντα.

Ξερεις τι θα εκανες στη θεση μου Γιαννη? Θα το πουλουσες κακην κακως. Βασικα κι εγω το ιδιο θα εκανα αν δεν ειχα εμπιστοσυνη σε καποια ατομα. Ο Κωστας χωρις να τ ακουσει απο το τηλεφωνο μου ειιπε τη λυση. Ο Αλεξης ο Ζαπαντης μου ελεγε κι αυτος τα ιδια. Ε τι να κανουμε ρε γμτ, καποιοι βγαζουν τα ματια τους στο να διαβαζουν θεωρητικα αρθρα. Η δικη μου μεγαλη εμπειρια ηταν να πηγαινω σε εκθεσεις, να πηγαινω σε φιλους με ηχοσυστηματα και να διαβαζω τα περιοδικα με τις κριτικες μηχανηματων (ελληνικα και ξενα). Δεν μετανιωνω, αλλα δεν μπορω να πω οτι εμαθα κατι, τουναντιον, μπηκα στο χαιενταδικο τρυπακι οπως και πολυς ακομη κοσμος. Στην πραγματικοτητα ομως ημουν ξυπολυτος στ αγκαθια.

Γιαννη εισαι πολλα χρονια στο χωρο, καπου εφαγα μια κρυαδα απο τα ποστ σου. Ημουν σιγουρος οτι για σενα καποια πραγματα ηταν πλεον στ αυτονοητα. Ενταξει μπορεις να θελεις να τσιγκλισεις καποιον. Ομως το εχεις προχωρησει πολυ περισσοτερο.
Τελος παντων μοιαζει ισως σα να εχω κατι προσωπικο μαζι σου, που φυσικα δεν ισχυει και δεν θα το συνεχισω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Ο μικρός τάφος.

0000157059_OG.JPG



 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.793
Reaction score
14.427
Να σας θυμισω επισης πως ημανε τραβελι πριν παρω τη Μετρικ και με χαλασει κι αλλο, αστα να πανε, αλλη το πρωι αλλη το βραδυ, γενικα δυσκολα χρονια δυσκολες μερες, μια ετσι μια αλλιως, ενταξει ευτυχως μ εμαθε ο κοσμος!
μρε τζονι τι ποδι ειναι αυτο!! κα τι ωραιο καλσον :drinks:
η δευτερη φωτος για Σικελος ευποληπτος πολιτης μου φαινεσαι:drinks:
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Γιαννη το προβλημα ειναι αλλου. Δεν μπαινει θεμα αν καποιο παιζει καλυτερα απ το αλλο. Καποιο θα παιζει (μικρη σημασια εχει). Ο τροπος γραφης σου ειναι απαξιωτικος προς ενα απ αυτα (και στο ηχειο και στο σαμπ της Neumann)

Τα Neumann για πολλα χρονια ηταν σημαια στα στουντιο, κορυφαιες κριτικες. Αυτοι ρε γμτ δεν καταλαβαιναν αν ξυριζαν? Το γεγονος οτι δεν αλλαζουν μοντελα εδω και πολλα χρονια κατι λεει κι αυτο. Οπως λενε στο ποδοσφαιρο "ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ!"

Αποκλειες το γεγονος να μην τα βοηθησε το στησιμο η ο χωρος σου? Και δεν αναφερομαι φυσικα μονο στα Neumann.

Εγω επι σειρα ετων οταν επαιζα στερεο ειχα ενα οκταιντσο γουφερ που το χρησιμοποιουσα μονο στον κινηματογραφο. Δεν μου δημιουργουσε προβλημα αλλα ουτε και στη μουσικη οταν σπανια επαιζε. Οταν πηρα το Φοκαλ το 11ιντσο δεν μπορουσα να τ ακουσω. Το εχω γραψει κατ επαναληψη εδω. Για δυο-τρεις μηνες το σαμπ ηταν κλειστο (μουγκριζε μονο που το συνεδεεα). Καποτε ηρθε στο σπιτι η μετρικ. Επαιξε καπως αλλα παλι χεσε μεσα. Μου μιλησε ο Κωστας για τις μπασοπαγιδες στις 4 γωνιες και πως να τις κανω. Το εκανα και ημουν μια χαρα. Ομως αλλαξα μετα και τη διαρυθμιση οποτε ξανα προβλημα (καθομουν κατα μηκος του δωματιου κι εβαλα το συστημα στο πλατος). Και παλι στο τηλ ο Κωστας μου ειπε να βαλω αποροφηση και διαχυση πισω απο την θεση ακροασης συν αποσταση απο τον πισω τοιχο 1 μετρο. Επιτελους αγαλιαση.
Τωρα μου λενε οτι επειδη εχω βαλει πολλους δορυφορους το σαμπ απο μονο του δεν επαρκει. Οποτε με την πρωτη ευκαιρια και παλι θα κανω τα δεοντα.

Ξερεις τι θα εκανες στη θεση μου Γιαννη? Θα το πουλουσες κακην κακως. Βασικα κι εγω το ιδιο θα εκανα αν δεν ειχα εμπιστοσυνη σε καποια ατομα. Ο Κωστας χωρις να τ ακουσει απο το τηλεφωνο μου ειιπε τη λυση. Ο Αλεξης ο Ζαπαντης μου ελεγε κι αυτος τα ιδια. Ε τι να κανουμε ρε γμτ, καποιοι βγαζουν τα ματια τους στο να διαβαζουν θεωρητικα αρθρα. Η δικη μου μεγαλη εμπειρια ηταν να πηγαινω σε εκθεσεις, να πηγαινω σε φιλους με ηχοσυστηματα και να διαβαζω τα περιοδικα με τις κριτικες μηχανηματων (ελληνικα και ξενα). Δεν μετανιωνω, αλλα δεν μπορω να πω οτι εμαθα κατι, τουναντιον, μπηκα στο χαιενταδικο τρυπακι οπως και πολυς ακομη κοσμος. Στην πραγματικοτητα ομως ημουν ξυπολυτος στ αγκαθια.

Γιαννη εισαι πολλα χρονια στο χωρο, καπου εφαγα μια κρυαδα απο τα ποστ σου. Ημουν σιγουρος οτι για σενα καποια πραγματα ηταν πλεον στ αυτονοητα. Ενταξει μπορεις να θελεις να τσιγκλισεις καποιον. Ομως το εχεις προχωρησει πολυ περισσοτερο.
Τελος παντων μοιαζει ισως σα να εχω κατι προσωπικο μαζι σου, που φυσικα δεν ισχυει και δεν θα το συνεχισω.
Δεν είπα ότι ξυρίζουν τα 310. Ότι κουράζουν έγραψα. Όχι εδώ, αλλά αναφέρθηκε κάποιος σε αυτό το σχόλιο που έγραψα αλλού και από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα εδώ.
Όπως και τα ATC SCM40 με κούραζαν. Κοφτά, επιθετικά, μικρά, συμπιεσμένα μου ακούγονται.

Όσον αφορά τα 310, κρινόμενα γι' αυτό που είναι, ως μικρά μονιτοράκια, εξαιρετικά είναι. Ισχύει ό,τι θετικό έχω γράψει. Και φυσικά είναι δικαιολογημένη η φήμη τους.

13 κομμάτια 310 είμαι σίγουρος ότι θα παίζουν τέλεια. Έγραψα πουθενά το αντίθετο;

Από κει και πέρα, για μένα, ναι, το 310 είναι μικρό. Και ακούγεται. Στη θέση κεντρικού που έβαλα ένα κομμάτι ακούστηκε αστεία μικρό και γι' αυτό και δεν προχώρησα σε πολυκάναλο μαζί τους. Έστησα ένα ζευγάρι 310 στο pc (εξαιρετικά!) και το δεύτερο ζευγάρι το προόριζα για το γραφείο στη δουλειά. Αλλά μετά σκέφτηκα τον Κώστα, και είπα ας τα δώσω σε κείνον να τα χαρεί που τα είχε μεράκι. Και του έδωσα και το 870, κρατώντας δύο 805.

Για το 870, όπως και για τα δύο 805, διατηρώ την άποψή μου ότι είναι σαμπ περιορισμένων δυνατοτήτων. Πιο πολύ ως συνοδά-βάσεις για δορυφόρους τα θεωρώ, ώστε να γίνουν τετράδρομα σύνολα. Σε τέτοια χρήση, είναι εξαιρετικά. Γι' αυτό και προτίμησα ξεχωριστά κομμάτια 805, να ζευγαρώνει το καθένα πιο εύκολα με κάθε δορυφόρο. Το 870 είναι βαρύ και άβολο σαν όγκος.

Τώρα πολλαπλά σαμπ αυτής της σειράς, σε χρήση σαμπ (και όχι ως ζευγάρωμα με δορυφόρο), στις σωστές θέσεις στον χώρο και με προσοχή στο σετάρισμα ώστε να μην τερματίζουν, θα παίζουν σίγουρα πολύ καλά και δυνατά.

Στο αν είναι τρόμος αμφέβαλα. Στουντιακά σαμπ, και bass reflex, δεν πιστεύω πως μπορούν να γίνουν θαύματα στα κάτω από τα 20Hz. O Κώστας εξήγησε πως μπορούν. Εγώ πρόσθεσα ότι θα μπορούσε να προσθέσει και infrasub και να τα βοηθήσει. Ο Κώστας έγραψε ότι δεν έχει χώρο, του έδειξα κενά σημεία, απάντησε δεν ξέρω εγώ αν έχω χώρο; χαχα κι έτσι συνέχισε η κουβέντα :)
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.089
Reaction score
42.038
... αυτα αποδεικνυουν αμητιαλλο τα ουσιαστικα οφελη της ισοσταθμισης και το ορθο στησιμο ενος συστηματως (και συνολου). 8-)
μας πονεσαν τα ματακια μας με ολες αυτες τις σελιδες , θα αναγκαστω να ερθω στη πολη σας για οφθαλμολογικο ελεγχο, παρακαλω τους ιατρους να πρακσουν τα δεοντα και να μου στειλουν ιατρικη προσκληση για να μπορω να περασω τα τσεκ ποιντζ. 🐒
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
Δεν είπα ότι ξυρίζουν τα 310. Ότι κουράζουν έγραψα. Όχι εδώ, αλλά αναφέρθηκε κάποιος σε αυτό το σχόλιο που έγραψα αλλού και από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα εδώ.
Όπως και τα ATC SCM40 με κούραζαν. Κοφτά, επιθετικά, μικρά, συμπιεσμένα μου ακούγονται.

Όσον αφορά τα 310, κρινόμενα γι' αυτό που είναι, ως μικρά μονιτοράκια, εξαιρετικά είναι. Ισχύει ό,τι θετικό έχω γράψει. Και φυσικά είναι δικαιολογημένη η φήμη τους.

13 κομμάτια 310 είμαι σίγουρος ότι θα παίζουν τέλεια. Έγραψα πουθενά το αντίθετο;

Από κει και πέρα, για μένα, ναι, το 310 είναι μικρό. Και ακούγεται. Στη θέση κεντρικού που έβαλα ένα κομμάτι ακούστηκε αστεία μικρό και γι' αυτό και δεν προχώρησα σε πολυκάναλο μαζί τους. Έστησα ένα ζευγάρι 310 στο pc (εξαιρετικά!) και το δεύτερο ζευγάρι το προόριζα για το γραφείο στη δουλειά. Αλλά μετά σκέφτηκα τον Κώστα, και είπα ας τα δώσω σε κείνον να τα χαρεί που τα είχε μεράκι. Και του έδωσα και το 870, κρατώντας δύο 805.

Για το 870, όπως και για τα δύο 805, διατηρώ την άποψή μου ότι είναι σαμπ περιορισμένων δυνατοτήτων. Πιο πολύ ως συνοδά-βάσεις για δορυφόρους τα θεωρώ, ώστε να γίνουν τετράδρομα σύνολα. Σε τέτοια χρήση, είναι εξαιρετικά. Γι' αυτό και προτίμησα ξεχωριστά κομμάτια 805, να ζευγαρώνει το καθένα πιο εύκολα με κάθε δορυφόρο. Το 870 είναι βαρύ και άβολο σαν όγκος.

Τώρα πολλαπλά σαμπ αυτής της σειράς, σε χρήση σαμπ (και όχι ως ζευγάρωμα με δορυφόρο), στις σωστές θέσεις στον χώρο και με προσοχή στο σετάρισμα ώστε να μην τερματίζουν, θα παίζουν σίγουρα πολύ καλά και δυνατά.

Στο αν είναι τρόμος αμφέβαλα. Στουντιακά σαμπ, και bass reflex, δεν πιστεύω πως μπορούν να γίνουν θαύματα στα κάτω από τα 20Hz. O Κώστας εξήγησε πως μπορούν. Εγώ πρόσθεσα ότι θα μπορούσε να προσθέσει και infrasub και να τα βοηθήσει. Ο Κώστας έγραψε ότι δεν έχει χώρο, του έδειξα κενά σημεία, απάντησε δεν ξέρω εγώ αν έχω χώρο; χαχα κι έτσι συνέχισε η κουβέντα :)
Τώρα τα λες καλύτερα ;)
 

Μηνύματα
1.351
Reaction score
2.722
Δεν είπα ότι ξυρίζουν τα 310. Ότι κουράζουν έγραψα. Όχι εδώ, αλλά αναφέρθηκε κάποιος σε αυτό το σχόλιο που έγραψα αλλού και από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα εδώ.
Όπως και τα ATC SCM40 με κούραζαν. Κοφτά, επιθετικά, μικρά, συμπιεσμένα μου ακούγονται.

Όσον αφορά τα 310, κρινόμενα γι' αυτό που είναι, ως μικρά μονιτοράκια, εξαιρετικά είναι. Ισχύει ό,τι θετικό έχω γράψει. Και φυσικά είναι δικαιολογημένη η φήμη τους.

13 κομμάτια 310 είμαι σίγουρος ότι θα παίζουν τέλεια. Έγραψα πουθενά το αντίθετο;

Από κει και πέρα, για μένα, ναι, το 310 είναι μικρό. Και ακούγεται. Στη θέση κεντρικού που έβαλα ένα κομμάτι ακούστηκε αστεία μικρό και γι' αυτό και δεν προχώρησα σε πολυκάναλο μαζί τους. Έστησα ένα ζευγάρι 310 στο pc (εξαιρετικά!) και το δεύτερο ζευγάρι το προόριζα για το γραφείο στη δουλειά. Αλλά μετά σκέφτηκα τον Κώστα, και είπα ας τα δώσω σε κείνον να τα χαρεί που τα είχε μεράκι. Και του έδωσα και το 870, κρατώντας δύο 805.

Για το 870, όπως και για τα δύο 805, διατηρώ την άποψή μου ότι είναι σαμπ περιορισμένων δυνατοτήτων. Πιο πολύ ως συνοδά-βάσεις για δορυφόρους τα θεωρώ, ώστε να γίνουν τετράδρομα σύνολα. Σε τέτοια χρήση, είναι εξαιρετικά. Γι' αυτό και προτίμησα ξεχωριστά κομμάτια 805, να ζευγαρώνει το καθένα πιο εύκολα με κάθε δορυφόρο. Το 870 είναι βαρύ και άβολο σαν όγκος.

Τώρα πολλαπλά σαμπ αυτής της σειράς, σε χρήση σαμπ (και όχι ως ζευγάρωμα με δορυφόρο), στις σωστές θέσεις στον χώρο και με προσοχή στο σετάρισμα ώστε να μην τερματίζουν, θα παίζουν σίγουρα πολύ καλά και δυνατά.

Στο αν είναι τρόμος αμφέβαλα. Στουντιακά σαμπ, και bass reflex, δεν πιστεύω πως μπορούν να γίνουν θαύματα στα κάτω από τα 20Hz. O Κώστας εξήγησε πως μπορούν. Εγώ πρόσθεσα ότι θα μπορούσε να προσθέσει και infrasub και να τα βοηθήσει. Ο Κώστας έγραψε ότι δεν έχει χώρο, του έδειξα κενά σημεία, απάντησε δεν ξέρω εγώ αν έχω χώρο; χαχα κι έτσι συνέχισε η κουβέντα :)
Από ότι κατάλάβα τα 805 δεν τα χρησιμοποιείς πια και τα έχεις απλά σαν βάσεις ηχείων;
Και για μένα που τα καραγουστάρω είναι όνειρο θερινής νυχτός ;
Πω ρε γαμώτο κρίμα ,άδικη ζωή .......
 

sk

Μηνύματα
541
Reaction score
499
Ο συγχωρεμένος (ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει) είχε σαν moto του το : «Δεν αμφιβάλω για το ΟΤΙ, με ενδιαφέρει το ΓΙΑΤΙ»

Οι προσωπικές εκτιμήσεις υφίστανται, δεν είναι αποκυήματα φαντασίας .

Το κοινώς ωφέλιμο είναι να εξηγηθούν με επιστημονικό τρόπο και όχι με εμπειρικό.

Σε ένα τέτοιο χώρο πρέπει να μας ενδιαφέρει το «πέτυχε» και όχι το «έτυχε»
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.793
Reaction score
14.427
Όπως και τα ATC SCM40 με κούραζαν. Κοφτά, επιθετικά, μικρά, συμπιεσμένα μου ακούγονται.
Δεν νομιζω να κουραζουν τα scm40 κοφτα ειναι,:) πολυ καλο αυτο,;) επιθετικα δεν θα τολεγα
Συμπιεζμενα για μικρους χωρους ΟΧΙ, για μεγαλους φροντιζμενους δυστυχως ΝΑΙ:)
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Από ότι κατάλάβα τα 805 δεν τα χρησιμοποιείς πια και τα έχεις απλά σαν βάσεις ηχείων;
Και για μένα που τα καραγουστάρω είναι όνειρο θερινής νυχτός ;
Πω ρε γαμώτο κρίμα ,άδικη ζωή .......
"Βάση" δορυφόρου εννοώ σαμπ που εφάπτεται σε τρίδρομο δορυφόρο και τον κάνει τετράδρομο.
Δεν τα χρησιμοποιώ κυριολεκτικά τα 805 σαν βάση ώστε να κάθονται από πάνω οι δορυφόροι.
Τους δορυφόρους τους έχω σε δική τους βάση by Melidis, μεταλλική, δαπέδου που γίνεται να αναποδογυριστεί και να βιδωθεί και στην οροφή. Άλλαξα μόνο το 'Π' όταν άλλαξα μόνιτορ.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Ότι κουράζουν έγραψα.
Κάτι έχεις κάνει λάθος για να βγάλεις αυτό το συμπέρασμα.

Επίσης, παλιότερα έγραψες κατ'επαναληψιν ακριβώς το αντίθετο, ότι δε κουράζουν με τίποτα.

Επίσης, έγραψες πως σου πονεσαν τα αυτιά για να βρεις που τερματίζουν, πιάστηκε ο λαιμός σου από το σφίξιμο έγραψες. Πολλά έγραψες για τις στάθμες, όχι λίγα, ίσα ίσα, μόνο φειδωλός δεν ήσουν επί του θέματος του max SPL από τα 310.

Λίγο διχασμένη προσωπικότητα...

Προφανώς στο χώρο σου, που δοκίμασες ένα ως κεντρικό, πιθανώς σε μεγαλύτερη απόσταση ακρόασης από όση "πρέπει", αλλά και ανεξαρτήτως αυτού, λόγω της τραγικής απορρόφησης που έχει εκεί μέσα, ε, είναι λογικό να μη σου γέμισε τα αυτιά, ιδίως με το δεδομένο ότι δεν έκατσες να του κάνεις σωστή ισοστάθμιση σε ταργκετ κερβ και άριστη ενσωμάτωση σαμπ.

Βεβαίως έτσι χύμα στο κύμα, τα 2 τέρατα που έχεις για κεντρικό, βαρανε περισσότερο, μα είναι λάθος η όλη προσπάθεια ενσωμάτωσης τέτοιου ηχείου ως κεντρικού σε τέτοιο χώρο και με τέτοια υπόλοιπα ηχεία εκεί μέσα, τόση αν ομοιομορφία που με περισσότερη πεθαίνεις.

Βεβαίως καταλαβαίνω τι ακουσες, μα το όλο πείραμα ήταν ένα λάθος και υποχρεωτικά οδήγησε σε λάθος συμπεράσματα.


Όσο για το ένα σαμπ, το 870, προφανώς δεν έχει τις δυνατότητες στάθμης του μεγάλου τζενελεκ με τα 3 γουφερ που φτάνει 130 ντεσιμπέλ, και βεβαίως είναι γνωστές αναλυτικά οι προδιαγραφές του από την Neumann :

Bass capability: Max. SPL in half space at 3% THD at 1m (averaged between 50 Hz and 100 Hz)116.7 dB SPL

Ενώ σε λίγο καλύτερη τοποθέτηση από half space στον κλειστό και ζωντανό χώρο μου, μετρούσε στο κινητό του τεμη (όπως είδες στις φωτογραφίες) με 2 δορυφόρους μέγιστη στιγμιαία στάθμη έως 123 ντεσιμπέλ, και ήταν όντως εντυπωσιακό για τη διάμετρο των μεγαφωνων του, κάτι που έγραψες και συ όταν το πρωτοεβαλες στη μπριζα, μέχρι ότι θα γίνεις 10-ιντσακιας έγραψες, για στάθμες ΡΑ έγραψες, πολλά έγραψες, εκεί είναι, στα έδειξα.

Βεβαιως και μένα δε μου έφτανε ένα 870 στο χώρο μου, ασχέτως αν ήταν εντυπωσιακές οι στάθμες.

Με 4 τεμάχια 870 όμως, και σωστά τοποθετημένα, σε τέτοιο μικρό κλειστό χώρο, με σωστή ισοστάθμιση, καλύπτουν κάθε απαίτηση ακόμα και καγκουροαπαιτήσεις, είμαι απολύτως βέβαιος.

Χωρίς φυσικά να έχουν υποηχητικές δυνατότητες ενός infrasub, κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο, άλλωστε είναι εκτός των προδιαγραφών απόκρισης του εν λόγω σαμπ.

Μάλιστα, η αχίλλειος πτέρνα του εν λόγω σαμπ, θα σου πω εγώ ποια ειναι: είναι η απόκριση στους 20 κύκλους. Εκεί, σε ανηχοϊκό, έχει σοβαρή πτώση.
Δε το φαντάζομαι αυτό, κάθε άλλο. Το δείχνουν τα σχεδιαγράμματα απόκρισης της Neumann. Δεν είναι κανένα μυστικό..
Βεβαίως αυτό έχει μόνο μια λυση: προσεκτική τοποθέτηση, με μετρήσεις απόκρισης, ώστε να βρεις αυτό το σημείο στο χώρο, που να δίνει όσο πιο μεγάλο boost γίνεται στους 20 κύκλους.
Και αυτό, το κατάφερα στο χώρο μου, τόσο πολύ μάλιστα, που χωρίς ισοστάθμιση να δίνει 5-6 ντεσιμπέλ τόνωση στους 20 κύκλους, που είναι τεράστια υπόθεση, και στο έδειξα με μετρήσεις (διάγραμμα προ διόρθωσης, μέτρηση στη θέση ακρόασης)

Τα 5-6 αυτά ντεσιμπέλ, προερχόμενα από τόνωση των boundaries, μου δίνουν τη δυνατότητα να ρίξω 5-6 ντεσιμπέλ την ισοστάθμιση σε κείνο το σημείο, στους 20 κύκλους, ώστε όχι μόνο να παίζει φλατ εκεί, αλλά ταυτόχρονα να παίζει και ξεκούραστα το υπόλοιπο φάσμα του.

Δηλαδη οι μετρήσεις και η προσεκτική τοποθέτηση, σε συνδυασμό με σοβαρή ισοστάθμιση, μπορούν να δώσουν σημαντικά καλύτερα αποτελέσματα ακόμα και στο σημείο αδυναμίας ενός ηχείου.

Αντιθέτως, η χύμα στο κύμα τοποθέτηση και χωρίς μετρήσεις και χωρίς ισοστάθμιση, ιδίως σε σαμπ, (για όνομα..) είναι καταδικασμενη υποθεση.

Που ακούστηκε μωρέ ενσωμάτωση σαμπ χωρίς μετρήσεις και ισοσταθμιση;
Μιλάμε για το άκρον άωτον της καταδίκης στο οντιο, χειρότερο δε μπορείς να βρεις να κάνεις, εκεί το τερματίζεις, να έχεις ένα σαμπ (πρόστιμο) όπου να'ναι (έγκλημα) χωρίς ισοστάθμιση (ρόμπα).

Το τερματίζεις το γελοίο του θέματος.
Δεν έχει παραπάνω, εκεί τερματίζει.
Πραγματικά.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Αφού βρισκόμαστε στην σφαίρα των ακουστικών εντυπώσεων, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης αλλά έχοντας την εμπειρία 2 ετών με τα 310 σε σαλόνι, το "κουραστικά" δεν θα τους το επέρριπτα σαν χαρακτηρισμό. Το "αδιάφορα" μου ταιριάζει περισσότερο σε αυτό που ακούω. Είναι ο λόγος που μου αρέσουν κιόλας. Ποτέ δεν τραβούν την προσοχή μου.
 

Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.697
Σημασια εχει ο ισολογισμος απο εξοδα, εργατοωρες και αποτελεσματα.
Και αυτον στο τελος τον κανει ο καθενας μονος του.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.682
Reaction score
21.498
Το "αδιάφορα" μου ταιριάζει περισσότερο σε αυτό που ακούω. Είναι ο λόγος που μου αρέσουν κιόλας. Ποτέ δεν τραβούν την προσοχή μου.
Απολαμβάνεις τη μουσική σου;
 



Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Συμφωνώ κι εγώ στο αδιάφορα. Σε χαμηλές στάθμες στο pc είναι ιδανικά.
Μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς να σου αποσπούν την προσοχή.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Συμφωνώ κι εγώ στο αδιάφορα. Σε χαμηλές στάθμες στο pc είναι ιδανικά.
Μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς να σου αποσπούν την προσοχή.
Ο ορισμός του "αδιάφορα" είναι λίγο διαφορετικός για εμένα. Δεν με εντυπωσιάζει κάτι, ούτε μου φταίει κάτι. Η δική μου εμπειρία λέει ότι όταν κάτι σε εντυπωσιάζει μετά από λίγο σε κουράζει γιατί συνήθως ο εντυπωσιασμός είναι κάποιο πρόβλημα που σε συγκεκριμένη ηχογράφηση γίνεται προτέρημα . Δεν μου φταίει επίσης κάτι, δηλαδή δεν μου λείπει ούτε ανάλυση, ούτε ένταση (είναι κροσαρισμένα και παίζουν σε απόσταση 2,4m και είναι μια χαρά για μέσες στάθμες 82db), ούτε "σώματα", ούτε εικόνα. Άρα εν τέλει, "δεν ψάχνομαι"! Απλώς δεν ασχολούμαι μαζί τους. Αυτά κάνουν την δουλειά τους και εγώ ακούω μουσική.

Ο μόνος λόγος για να πω "ουαου" είναι όταν ανεβάσω την ένταση 6-8db πάνω από εκεί που ακούω συνήθως αλλά εκεί είναι η ένταση που εντυπωσιάζει και όχι το ηχείο . Λόγος απογοήτευσης δεν υπάρχει. Είναι απλώς αδιάφορα. Κατά τη γνώμη μου έτσι πρέπει να είναι τα ηχεία.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.597
Μηνύματα
2.945.525
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top