JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.796
- Reaction score
- 27.822
Έτερος εγώ.
Μονο οι σκληροι μαζοχες μπαινουν σε αυτοκινητο στην Αθηνα !
άμα μετακινθείς με ποδήλατο , όλα κωλάμαξα είναι.Μετα να δω πως θα μπείτε στο παλιό σας κωλαμαξο.
της Κινας δεν ειναι κατα τα tesla 3? σε ποιοτητα κατασκευης εννοω...Τεστ ντραιβ όχι, δεν έκανα το Τεσλα, θα έπρεπε να κατέβω Αθήνα, αλλά οδήγησα ένα 3-αρι LR γνωστού στο τεράστιο άδειο πάρκινγκ του ικεα ένα βράδυ για λίγο, που ήταν όμως αρκετό για να νιώσω τη δύναμη του κτήνους.
Ως προς την δύναμη, δεν υπάρχει σύγκριση, είναι σφαίρα το Τεσλα, καμιά σχέση με τα υπόλοιπα, άλλο ζώο, άλλο powertrain, είναι κτήνος.
Ωστόσο η ποιότητα κατασκευής είναι μέτρια, η ποιότητα συναρμολογησης είναι έως κακή (πολλαπλοί τριγμοι στο εσωτερικό, που λόγω ησυχίας τους ακούς συνέχεια), και η ποιότητα βαφής γτπκ, άμα δε το ντύσεις με φύλλο προστατευτικο, σκάει χρώμα και από πιεστικό.
Οι αναρτήσεις είναι 2-3 φορές πιο σκληρές από το id3, στις λακκούβες πονάς κανονικά.
Το infotainment του Τεσλα είναι δεκαπέντε χιλιάδες χρόνια μπροστά από το γκρουπ βαγκ.
Σε ψηλές ταχύτητες στρίβει σα τρένο το Τεσλα, το id3 σαν ένα καλό γκολφ.
Σε χαμηλές ταχύτητες και για παρκάρισμα, το Τεσλα δε στρίβει, κανεις μανούβρες, έχει τεράστιο κύκλο στροφής, ενώ αντιθέτως το id3 έχει εκπληκτικά μικρό κύκλο στροφής.
Στην αυτονομία και στην κατανάλωση, το Τεσλα δεν πιάνεται από κανέναν κατασκευαστή, για ίδιου μεγέθους μπαταρία.
Και τα 2 είναι εξαιρετικά.
Άμα περιμένεις κάνα 6-μηνο, θα πάρεις Τεσλα από Γερμανία, αν δηλαδή πάρεις το Υ, οπότε η ποιότητα συναρμολογησης και βαφής θα είναι άριστη. Όχι απλά άριστη, τέλεια. Και με νέα χρώματα.
Τι προτείνω:
Άμα δε βιάζεσαι, κάνε υπομονή να πάρεις ένα Υ από Βελιγράδι.
Άμα βιάζεσαι, πάρε id4.
ΥΓ. Αν η άνεση είναι κυρίαρχο απαιτούμενο, id4, έχει πολύ μαλακες αναρτήσεις καταπίνουν ανωμαλίες.
Το Υ για λίγη άνεση θα πρέπει να αλλάξεις αναρτησεις, 2,5 χιλιάρικα δουλειά.
Εχεις κανένα σφράγισμα στη θέση του ? ή έχουν φύγει όλα?της Κινας δεν ειναι κατα τα tesla 3? σε ποιοτητα κατασκευης εννοω...
ενταξει εχω συνηθισει σε σφιχτη αναρτηση ειχα mx5 με bilstein - eibach
Αν γινόταν με το μαγικό ραβδάκι αυτό που λες, υπάρχει ένα «ναι μεν αλλά»Αν μπορούσες με έναν μαγικό τρόπο να αντικαταστήσεις όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα με ηλεκτρικά, θα είχες αυτόματα μια τεράστια μείωση στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (τουλάχιστον από τις μεταφορές), ακόμα κι αν έμενε ακριβώς ίδιο το μιξ παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Το γιατί, το έχουμε εξηγήσει πολλές φορές. Για να μην πω για την κατακόρυφη αύξηση της ποιότητας ζωής στις πόλεις λόγω καυσαερίων, θορύβου κλπ.
Οπότε ναι, καταλαβαίνω το γιατί δεν γίνεται να αντικατασταθούν όλα τα οχήματα γρήγορα (ή αρκετά γρήγορα) για διάφορους λόγους (οικονομικούς, πολιτικούς κλπ.). Αλλά δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα ότι τα ηλεκτρικά δεν βοηθάνε το περιβάλλον ή την κοινωνία. Κάθε ένα καινούργιο ηλεκτρικό που αντικαθιστά ένα συμβατικό, συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και στην βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Σαν ερέθισμα μπορεί ναναι διεγερτικό, ειδικά σε αντιδιαστολή με παγοκύστη!Να πεσεις στις πλημυρες με ηλεκτρικο να γινει διαρροη και να περασουν 400V απο τα @@δια